Kirjoittaja Aihe: Hauskoja lausahduksia  (Luettu 12275 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MoonMist
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Hauskoja lausahduksia
« Vastaus #50 : Marraskuu 12, 2008, 21:53:00 »
Voi herranjestas. Porukat pitää minua taas ihan järjettömänä, kun repeilen täällä yksinäni teidän jutuille... :'D
Tässäpä muutama:

Englannin tunnilla pelattiin jotain peliä, jossa vaihdettiin paikkoja. No, meidän luokkalainen Tomi (nimi muutettu) istui ensin jonkun tytön vieressä, mutta sai sitten lähteä siitä istumaan jonnekin muualle. Opettaja siihen sitten tokaisi: "Tomi escaped." Tuli muutaman sekunnin hiljaisuus, sitten joku sanoi: "Sanoitsä että Tomi is gay?" Kaikki repesivät, koska joka ikinen oli kuullut sen noin. :'D

Oltiin kirpparilla leiriporukan kanssa, ja minä ja pari kaveria ihmeteltiin jotain hassua vaatekappaletta. (Edelleen epäselvää, mikä se sitten lopulta oli...) Kysyimme ohjaajalta: "Onks tää niinku hame vai onks tää niinku makuupussi?" Ohjaaja siihen: "Noista henkseleistä päätellen se on paita." :D

// "Meillä blondeilla on samanlainen aivojen kiertokulku!"
Jahas. No niin näyttäisi olevan. :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2011, 19:02:16 kirjoittanut Lorainne »
Using the "are we", are we?

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #51 : Marraskuu 13, 2008, 18:40:54 »
Olin tänään hieman väsynyt ranskan tunnilla ja tämä ei kovinkaan montaa naurattanut. Paitsi minua ja muutamaa muuta. Kertailimme epäsäännöllisten verbien passe composeeta. Pahoittelen, en tiedä, mistä saisin tähän ne aksenttiviivat, muttä ymmärsitte varmaan. Niin eräs henkilö sitten sanoi, ettei ole ennen opetellut niitä, koska opettaja sanoi joskus, että se ei ole tarpeellista vielä. Opettajamme ja hänen keskustelunsa meni jokseenkin näin:

" Mä en ole opetellut noita, koska opettajamme sanoi yläasteella, että se ei ole tarpeellista."
" Ei tarpeellista, mutta ethän sä voi edes ottaa, juoda, nukkua, panna tai saada... Tarkoitin, että panna kirja pöydälle."

Opettajamme on hieman persoonallinen henkilö ja hän luetteli juuri taululle kirjoittamiaan verbejä siis.. No ainakin minä sain lisää elinaikaa. Olisitte kuulleet sen äänensävynkin niin ei olisi pitänyt pokka. Luulenpa, että vaikka hän olisi sanonut vain lukea ja kirjoittaa-verbit, niin olisin silti hekottanut. Niin hämmästyneenä hän ne sanat ilmaisi.

Ei liity varsinaiseen asiaan, mutta neroina päättelimme kirjallisen ilmaisun tunnilla, kun paikkojen nimille piti keksiä selityksiä, keksimme, että Palsina (en nyt muista missä päin Suomea) tarkoittaa puolivegaaneille suunnattua porkkanamakkaraa (Viimeinen tunti, yrittäkää ymmärtää) ja Mänttä ihmistä, joka tiedostaa olevansa idiootti, mutta kaunistelee asiaa. Ja opettajan mielestä nämä olivat loistavia sanoja, joita saa alkaa käyttämään...
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
« Vastaus #52 : Marraskuu 26, 2008, 10:29:46 »
Näitähän lausahduksia on tullut kuultua kun huumoripitoisessa porukassa liikun. :D

Tänään juuri naurettiin, kun tehtiin jotain ryhmätyötä, niin yhtäkkiä yks meijän ryhmässä oleva poika katsoi mun kaverin sormikkaita ja kysyi ihmeissään: "Onko sulla varvassukat tossa pöydällä?"
Hajottiin aika totaalisesti sille. :DD

Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

vingvi

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Joulukuu 04, 2008, 18:19:10 »
kyllähän näitä hauskoja lausahduksia riittää :D

Eilen matikan tunnilla kaverini vailitti kun toinen kaverini sai opettajalta karkkia synttäreidensä kunniaksi  "ei oo meidän vika et ei olla synnytty matikan tunnilla!" opettaja siihen "no supisteltu täällä ollaan mutta onneksi kukaan ei ole vielä synnyttämään ruvennut" :DDD revettiin kyllä ihan kipeenä ja oltiin vielä puoltuntii vatsalihakset ihan heikkoina siellä..

Muita ei nyt tule mieleen mutta muoksin kun tulee lisää :DD

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #54 : Joulukuu 04, 2008, 19:04:48 »
Voi ei mikä topic ja mitkä naurut olenkaan saanut X)

Olen töpeksinyt ja pälättänyt päättömiä elämässäni niin paljon, etten edes tiedä mistä oloittaa. Ja vielä kun en koskaan muista niitä myöhemmin...

Potter konsertti Turussa, tänä vuonna;
Meillä nyt sattui olemaan vähän hauskaa ja olin onnistunut maisamiisan kanssa saamaan haltuuni hehaclan taikasauvan ja avadatasimme rohkuja ihan intsinä siellä. (Kaikki pienet potteristit kun sattuivat olemaan rohkuja) Joten siis, normaaleihin Rohku! Avada kedavra! -huutoihimme tuli pieni lisäys kun satuin vahingossa huutamaan "ROHKU! AVADATA KEDAVRA! -oho- "
Pikkasen revettiin ja siitä tuli uusi pieni sisäpiiri vitsi...

Sitten rakas historian opettajamme on niin paras tyyppi. Jos muistaisin edes 10% hänen hyvistä lausahduksistaan tämä topic olisi jo 10 sivuinenX) Hän pälättää meille helsingin nunnamuseon hyvistä korvapuusteista tanskalaisista villapaidan kutojista jonkun sodan aikana ja kaikesta ei historiaan liittyvästäkin. Kerran piti puhua Nikolai toisen perhe-elämästä ja ope sanoikin sitten p*rse-elämästä. Koko luokka repesi ja opettaja vain tokaisi, että "No saatte te siitäkin kertoa jos jotain tiedätte". (*Ja taas kaikki luokassa repeävät)

Lisäksi seiskan ussanopettajamme (rehtori) puhui meille mummonpotkijasta selittäessään Buddhalaista uudelleen syntymisen kaavaa ja sitä, että nyt tämä ilkeä mummonpotkija syntyy seuraavaksi porsaana^^
Ei näin... Ja ne hänen piirroksena! X))

Lisäksi pikkuveljelläni on hauska tapa sanoa aina jonkun mennessä pileen; "Voi hitsinpimpulat!"
Ja hän on 2 v. Ja suloinen<3

-Feen
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
« Vastaus #55 : Joulukuu 12, 2008, 11:04:04 »
Fysiikanopettajani on tosi ärsyttävä hauska heppu. Yksi juttu ylitse muiden, joka teidänkin on pakko saada tietää, on tältä mieheltä kuultu, nimittäin:

"Piirretään vapaakappalekuva, sitten aletaan katsoa mitäs voimia täältä löytyykään. Jotain pahan voimiahan tällä tietysti on. Pahan voimia... Evil forces... Vai forces of evil. Jotai pahan voimia." Ja erityisen hauskaa tästä tekee se, miten kyseinen ope lausuu englantia.

Ja sitten pääsemmekin elämän suuriin kysymyksiin:
"Miten terävät ihmiset voi olla tylsiä?"

Ja pikkusiskolta tulee uhkauksia, joita ei oikein osaa ottaa kovin tosissaan:
"Mä nipistän sua aivosta!"
Ég á heiminn! :}

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #56 : Joulukuu 24, 2008, 17:44:33 »
Ihmiset puhuvat hauskoja asioita. Huono homma on se, että minulla on huono muisti.

Oh, well, kerran jututessamme asioista joissa olimme hyviä, äiti oli kyllä nero.
Äiti: Mutta osaathan nää kirjoitaa hyvin.
Minä: Mitä hyötyä muka on kirjottamisesta, en kai minä äikänopeksi aijo alakaa. Tai toimittajaksi.
Äiti: Vaikka alakas miksi tahansa opettajaksi on hyvä osata kirjottaa.
Olemme erittäin viisaita. Se on suvussa kulkeva ominaisuus.

Minä: Hyi, vähän minua aina pyörryttää kun mie nousen sängystä ylös aamulla.
Kaveri: No mitä, minulla on aivoissa kylmänväreitä!
Kaveri vissiin pisti vähän paremmaksi. Keh.

~Moondancer (hassunhauska hiipisielu)

kasiolove

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Joulukuu 24, 2008, 19:26:46 »
Voi vähän nämä on hauskoja, rakastan kaikki tämmöisiä. :D

No omia nyt tulee ensimmäinenä mieleen(olen tosi sönkkö):
"Ois semmonen niinku aktiivisuolihiidätin". Joo no kysehän ei siis ollut aktiivihiilisuodattimesta..
"No ei ku ois muka pitäny olla joku v**** tupersurvalukko". Niin, superturvalukko. Tämä siis kun selitin kauhean raivon vallassa kaverillen, että pyöräni oli pöllitty ja hän sitte kysyi että no eikö vakuutus korvaa.

Näitä kyllä on satoja. Väärinkuulemiset on ehkä kaikkein hupaisimpi, mutta ne käsittävät usein jotain pervoa joten en ehkä niitä tähän ala kirjottelemaan. Yläasteelta tuli mieleen kun eräs poika huusi jotain minulle ja sanoin että "Jupe älä huuda mun korvaan!". No, pojat sitten päätti kuulla väärin ja sain seuraavat vuodet kuulla että "Jupe älä nuole mun korvaa!"

Voi hitto kun en nyt muista enempää !

Haa muistin yhden, tuli nuista opettajista mieleen: Meillä oli nyt tänä vuonna lukiossa sijaisena joku mummo enkunopettaja, joka joka kerta kun piti tehdä pari-/ryhmätyötä sanoi: "Work in twos or trees"(Hänen lausumisensa oli täyttä tuskaa korvilleni) Minä sitten en voinut olla sanomatta liian suureen ääneen, että nojoo mepä työskennellään puissa. Jostain syystä hän ei tykännyt minusta enää tämän jälkeen.. :D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 24, 2008, 19:32:45 kirjoittanut kasiolove »

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
« Vastaus #58 : Joulukuu 25, 2008, 01:39:06 »
Näitä on aika monta, ja monilta eri vuosilta...
Minä kaverilleni ystävänpäivänä: "Sä oot mun nuppendaali, mun kesy animaali, mun lämpönukkashaali, sä oot mun söpöliini, mun hassu höpöliini, mun pehmo lempiviini mun IHAN MIKÄ VAAN!"
Kaveri: "Hem. Taisit lausua ton IHAN väärälle tyypille."
Minä: "Damn."
*Naurua*

Skinnerillä (väännelty nimi) näitä on tosi monta:
"Riippuu mistä roikkuu"
"Nam vaa"
"Ai sä tykkäät siitä, joko kaikki tietää?"

Jennylla (nimi muutettu) on kanssa noita:
"Miksei se voi olla homo?!"
"**** hei, ootsä ollu telkkarissa?"
"Anna se sun kumi nii mä näytän sille!"

Heidillä (nimimuutetty):
"**** hei, tää umpf!" <--- loppu juontaa siitä kun läiskäisen käteni sen suun eteen. Aina keskiviikkoisin.
"UUU."
"Saanks mä kertoo sille?"
"Huomenna on keskiviikkooo....*>D*"

Ja vielä Ranniellakin on muutama:
"Mennään vessaan!"
"Iik!kala!"
"Iity turpa kiinni"
"Ehhehheh. Missä se kaappihomo on?"

Meidän luokkalaissilla on montakin, muttakun en tähän hätään muista... Katos kun on lomaa niin ei sitä kaikee muista. Mutta **** lähtee aina luokasta kymmentä minuuttia ennen. 8'D Aina.

- Hitachi.

Poissa Fogo

• Vuotislainen
    • KUHVIKAPPI
  • Pottermore: SkullSeeker26697
« Vastaus #59 : Toukokuu 14, 2009, 17:24:05 »
Viime viikon Berliinin leirikoulussa tuli aika paljon lisäystä "sutkautuskokoelmaamme" kavereiden kanssa.

Huoneemme ikkuna oli auki ja kuulin ulkoa ääntä. Kurkistin ulos ikkunasta ja katselin alas pihamaalle. En kuitenkaan nähnyt ketään, joten huusin kauhen kovalla ja typerällä (matalalla) äänellä: "Ääni kuuluu, mutta ketään ei näy!" Juuri tämän lausahduksen jälkeen huomasin, että viereisessä ikkunassa eräs saksalaispoika katseli minua hölmistyneenä.

Istuin kaverini kanssa hostellin aulassa, jossa oli paljon muitakin ulkomaalaisia ihmisiä. Siellä sitten puhuimme suomeksi ihan kaikkea taivaan ja maan väliltä. Kommentoimme myös huoneessa olevia ihmisiä. Hetken juteltuamme rupesimme pohtimaan, että entä jos joku siellä osaakin suomea ja tajuaa kaiken mitä sanomme. Yritin fiksuna selvittää asian huutamalla "Suomipuhujia??!". Katseet kääntyivät. =(

Viimeisenä leirikouluiltana yksi kaverini lausahti: "Minä en kyllä huomenna jaksa vaihtaa sukkia ja alushousuja. Haistakaa vaan kaikki paska!" :'''D

Samana iltana lääkepöllyssä oleva kaverini alkoi yhtäkkiä selittää: "Minusta kamelinvarpaat on ihania! Tiiättekö te mitä on kamelinvarpaat? Ai ette tiiä, no minäpä kerron teille mitä on kamelinvarpaat."

8. luokalla minä ja kolme kaveriani kävelimme koulun pihalla. Yksi kaverini huusi "Ei perkele!" jostain syystä.
Vastaamme käveli vanha mies ja sanoi: "Ei oo perkele kun pappi tulee tässä!"

"Tuliko kuset housuun?" "Ja paskat!"

Kolmosluokalla odotimme opettajaa käytävällä ja siellä oli aikamoinen meteli. Viimein opettaja saapui ja kysyi: "Mitäs melua tämä tämmöinen on, ettekö te osaa olla hiljaa?"
Yksi poika vastasi: "Minä puhuin tällä äänellä. TÄLLÄ ÄÄNELLÄ." Kaikki nauraa.

Kerran historian tunnilla sama poika vastaa kysymykseen: "Eikös niillä ollu sitä rahapullaa?"

Fysiikantunnilla opettaja: "Ilmakehä on täydellinen ehkäisykeino."

Äitini leikkasi pikkuveljeni hiuksia. Kun hän oli lopettanut, hän alkoi siivota hiuksia lattialta: "Kyllä sinusta lähti ihan kauhesti näitä höyheniä!" (Kyllä, veljeni on kananpoika)

Joo, näitä on vielä ihan kauhesti lisääkin. :'D
Na zdrowie!

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #60 : Toukokuu 14, 2009, 18:57:00 »
Anteeksi viestini huono kielenkäyttö, mutta ei oikein voi sensuroidakkaan, muuten ei olisi niin hyvä:D:dd

Koulumme vieressä on semmoinen maatila, ja nyt on sellainen kiva aika kuin lannanlevitys aika. Ja se löyhkä leviää suoraan koulumme suuntaan, ja sitten pitää kitua ulkona välkällä:x Kerran haju levisi myös äikän luokkaamme. Aukaisimme tietenkin oven, ja sieltä kuuluu erään ylemmän luokan oppilaan huuto, "TÄÄLLÄ HAISEE IHMISEN PASKA". Se oli sellainen huvittavalla äänellä huudettu, ja kaikki hajosivat luokassamme. Se saattoi myös olla näin: "TÄÄLLÄ HAISEE IMMOSEN PASKA" eli erään oppilaan. Tälle hajoaa pakostikkin, eteenkin kun lausuja on eräs läppä henkilö:Dd
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #61 : Toukokuu 15, 2009, 17:10:30 »
Hmm.
Kerran oli äiti kipeänä, ja minä ja isä saimme kunnian valmistaa ruuan. Olin ylpeä, kun osasin kalakeiton tehdä, ja niin sitä sitten isän kanssa väännettiin. Keskustelu äitin kanssa oli aika huvittava, isä kun katosi johonkin (en muista enää mihin).
Minä: "Äiti, paljon tähän tarttoo vettä?"
Äiti: "Nii paljo et ne perunat peittyy"
Menen laittamaan vettä.
Minä: "Nii pitääkö tätä vettä olla nii paljo et ne pienimmät perunat peittyy vai nii että ne isommakki peittyy?"

Pienen ihmettelyn jälkeen kävi ilmi, että minä ja isä oltiin pistetty kattilaan kokonaiset perunat :) On jäänyt elämään tuommoinen kettuilu siitä, että perunat ei saa olla kokonaisina kalakeitos..

Rakas veljenpoika kuus vee katseli meillä minen vanhaa kotivideota varmaan viidettä kertaa. Olin siinä sitten muumimaailmassa, ja veljenpoikani innostuu muistaessaan, mitä seuraavaksi tapahtuu:
"Pian Haisuli alkaa runkuttaan kaltereita!!!" Toisteli sitä siinä sitten muutaman kerran, ja minä pidättelin naurua x) Ehkä se yritti sanoa 'rynkyttää', muttei vaan osaa Y:tä.

Tänään taasen YH tunnilla eräs luokkalaiseni oli hyvin mukana, ja ope taisi huomata sen. Hää kysyi sitten tältä oppilaalta, että mitä eroa on ehdonalaisella ja ehdollisella. Oppilas-raasu alkoi selittämään, mitä tarkoittaa oikeuskelpoinen. Ehkä oltiin väsyneitä tai jotain, mutta aika montaa vähintään hymyilytti :>

Kuvistunnilla olen kehottanut kaveriani kysymään (mies)opelta, onko hänellä antaa palloja. Roikkuvia. Myöhemmin samalla tunnilla kysyin sitten itse opelta pitkiä tikkuja, enkä ajatellut kaksmielisyyksiä. En.

Monet kerrat on tullut sanottua vähän väärin, kun olen tarkoittanut ajattelevani ääneen:
"Ja taas mä puhun ääneen..."
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
« Vastaus #62 : Toukokuu 15, 2009, 18:48:19 »
En tiiä onko tämä nyt enää edes hauska, mutta laitetaan kuitenkin.
    Siis kun olin menossa äidin kanssa hautuumaalle, eikä siellä ollut muita ihmisiä, menin töksäyttämään: " Eihän täällä ole ristin sielua, tai miten sen nyt ottaa..." Naurettiin äitin kanssa ihan hulluna.
    Oltiin pelaamassa pesäpalloa, ja jouduttiin pelaamaan poikien kanssa, sanoin ihan vitsillä yhdelle tyypille:" Ammu mut" , Taisin puhua liian epäselvästi, nimittäin se tyyppi kuuli: "nää on mummot". Ihme jos näytti hämmästyneeltä...
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
« Vastaus #63 : Toukokuu 30, 2009, 18:23:15 »
Näitä löytyy! Tätini ja äitini oli shoppailemassa ja molemmat on yhtä hölmöjä. Ne miettivät tarviiko tätini ostoskärryjä jos se menee kattomaan jotain juttua. No ne päättivät, että tarvii. Täti sanoi:Meen tuonne nyt käsillä. Tuu sitte perässä. Äiti oli vaan sanonut joo eikä tajunnut mitä siskonsa oli selittänyt. Täti tuli sitten takaisin, kun itsekkin tajusi, että olisi pitänyt sanoa "Meen tuonne nyt kärryjen kans.

Ekaluokkalaisina naapurinpojan kanssa tykättiin vakoilla ihmisiä. Siinäpä oiva tilaisuus, kun läheiseen metsään tuli jotain tyyppejä katsastamaan minkälaista tonttia he nyt olivat ostamassa. Minä ja naapuri kykittiin puskissa mukamas tiiraillen lintuja. Pojalla oli kauhean pitkä tukka ja ihan kihara joten se näytti vähän tytöltä. Se ukkeli joka siellä metsässä oli sitä tonttiansa tutkimassa käveli meidän ohi ja kysyi:Jaa leikkiikö ne tytöt täällä Tarzania. Vieläkin nauretaan sille.

Matikan opettajan legendaarisia lausahduksia:Elämä perustuu hiileen. Ja yksi poika myöhästyi tunnilta niin ensimmäinen asia minkä opettaja sanoi sille oli: Älä sano mitään! Opettajaa väsytti ja se olis halunnu mennä nukkumaan. Taas yksi poika sitten siihen: No nuku pois! Kyllä on kilttiä pyytää opettajaa nukkumaan pois. :--)) Taas sama matikan opettaja silloin kun oli paloharjoitus. Rehtori kysyi missä käsitöiden opettaja on. Matikan opettaja siihen: Ei sitä Terhikkiä tarvita.

Muita hauskoja lausahduksia:

-Onko hyvää nammi nammi?

-Me tehään esitelmä Full Plastic Alchemistista.

-Ja noita nopeimpia vehkeitä ei oteta mukaan pesäpallokentälle. (Tarkoitettiin siis mopoja.)

-Ja me siirrytään nyt Nooran kanssa tuonne opettajanhuoneen puolelle.

-Maahan oli tippumassa meteoriitti, mutta onneksi oarava oli leiponut pikkuleipiä. HEI TUOSSA ON YKS NIISTÄ PIKKULEIVISTÄ! (Minun älynväläykset, kun halusin naurattaa sokerihumalaista kaveriani jolla oli pikkuleipä kädessä.)

-Haluaisin asuu Tylypahkassa, koska siellä on niin taikaista!

Muoksi muoksi ~

Äitini etsi yöpaitaansa joka roikkui sitten täällä yläkerrassa jonkun jumppalaitteen päällä. Äiti huusi:Hei nelli heitäkkö sen yöpaian siitä reisitelineen päältä!" Ensin mää vaan siihen: Joo. Sitte tajusin mitä äiti oli sanonut. :--DD Reisiteline. >DDD

Ala-asteella luokassamme oli todella helposti ärsyyntyvä ja vähän outo poika. En tykännyt kun tuo metelöi.
Minä: Turpa kiinni!
Poika:Ei oo turpaa! Mullon suu!
Minä: No pää kiinni sitte!
Poika: Ei oo päätä! Ei ku siis oho...
"Ei oo päätä." :--D Tuolle on naurettu monta vuotta

« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2009, 20:38:49 kirjoittanut Stormbringer »

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #64 : Toukokuu 31, 2009, 22:12:47 »
En tiedä, kuuluuko tänne, mutta yhdessä laulussa lauletaan:

Aurinko sataa ja vettäkin paistaa. Kesä, kesä kesä...

Että kyllä revettiin! (Siis toi kuuluu noi, mut silti funny.... auriko sataa ;D)
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
« Vastaus #65 : Kesäkuu 03, 2009, 23:13:22 »
Onhan näitä, mm.

Oon lenkillä koiran ja kaverini ( + hänen koiransa ) kanssa ja tää mun koira ei oo suostunu suurinpiirtein vuorokauteen kakkaamaan ;D
Minä: "No jos ei kerran ala sitä paskaa tulemaan, niin mä vedän sua hännästä.." *alkaa tekee sellasta ylösalas liikettä koiran hännällä*
"Haha! Kun häntää pumppaa niin kakkaa tulee!"
Kaveri: "Siis mitäh!?"
Minä: "Että kun häntää pumppaa niin kakkaa tulee.."
Kaveri: "Ai, mä kuulin et kun karhua pumppaa niin hirviä tulee.."

Ja sitten naurettiin siinä maassa ja koirat tuijotteli ihmeissään.

Kuviksen tunnilla yks idiootti tunkee mun piirroksen päälle sellasta punaista koristekiviä, joten päätän huutaa ihan täysiä:
"Jumalauta tunge se kives muualle!"

Samaten kun bussi oli myöhässä, kaverini huusi:
"Jos ei se bussi ala kohta tulla nii se saa kivestä ikkunaan!"

Kukaan muu ei ikinä tajunnut näitä, mutta me naurettiin ties kuinka kauan.

Ja kun oltiin yökylässä..
"Hei sokerii! Antakaa sokerii! Hei mä oon bi-seksuaali!"

Loistava mesekeskusteluni ( olen totta kai 'Hoodee' )

nickasaur! sanoo:
nyt oikeesti meen sit ja ettte saa tietää mitään...
Jupa sanoo:
hm...
nickasaur! sanoo:
joku nyt alottaa
Hoodee sanoo:
okei
nickasaur! sanoo:
tai siis jompi kumpi
Hoodee sanoo:
MINÄ
nickasaur! sanoo:
ok
Hoodee sanoo:
kenestä me puhutaa

// ( Perttihiiri tällä kertaa )
***** sanoo:
ok
ira kuoli
Jupa sanoo:
joo
Perttihiiri sanoo:
yritän paneskella mieltäni
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2009, 23:25:01 kirjoittanut Rectangle »
Se on basiliski, se.

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #66 : Kesäkuu 05, 2009, 22:43:26 »
Näitähän on ihan sikana mutta koskaan ei muista :P

Iskä sano kyllä yks päivä: Noh, onko siellä teidän koulussa ketään mopopoikia joiden kanssa vois laittaa skootterin valot osottaan samaan suuntaan?

Ööö...?
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Kesäkuu 09, 2009, 22:02:19 »
Näitä tuli tässä yksi viikonloppu ihan tuhottomasti, mutta pistän vaan muutamia. Ja tyyppien nimet on sitten muutettu. (Ja minähän satun olemaan Iida. ^^')

"Tää paita hinkkaa mua!" D8
"Sovitaan et se panee sua"
"Se panee nii lujaa et kutittaa"

"Laalaalaa, mä oon vinossaa..."

"Aina te puhutte Jeren per-ttukertusta"

"Aina Iida saa --!"
*REPS*

"Mikä näis ovis oikee on?! Toine ei mee kiinni ja toine ei aukee!" 8<<<

"Älä nau'u kun mä laulan!"

Iida: "Miksei kukaan hytky mun kanssa?" 8<
Hanna; O.o
Iida; "Varsinainen hytkykuoro..."

"IKKUNA ON AUKI! VOI *****!"

"Pilkuttaako vai pinkuttaako?"

"Mee omalle puolelles! ... skunkkimunkki..."

"Anna mun Jouni tänne! ÄLÄ VIE MUN JOUNIA!" D8

"Kauankoha mä oon tätäki kirjaa lutkuttanu?"

"Kuka ***** on vieny mun housut?!"
"Non sulla jalassa" -.-'
"... oho..." xD
^Meikäläisellä välähti illalla...

"Et mä saisin yöllä hilsettä"

Iida; "Onkstää homo vai hetero?"
Mari: "Typerä kysymys!"
^Puhuttiin paperiliittimestä. ^^'

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #68 : Elokuu 04, 2009, 00:25:46 »
Ei ehkä kuulu ihan tänne, mutta viimeviikkoisella riparilla repesin kyllä joka pikku jumiksessa ja iltahartaudessa, kun eräs kaverini luki aina kaikki isämeidät ja uskontunnustukset selllaisella "Jumalallisella" ääänellä..u know? repeilin myös silloin, kun vain ajattelin miten hän lukisi sen...:)

Muita riparilta(nimet muutettu):

"ooksä taikaponi"
"mä oon TAIKAKÄSIDESI"

"Tunnen sen, kasvavan sisälläin..."-Tommi

"tää on  vähä märkä tää puska"-eh,, minä

"Selviithän sä noin ison kepin kaa hei"-Roni

"Onks teil Riinan kaa joku salasuhde vaih?"-Mari, puhus mulle..(oon sit tyttö, btw)
"ööh joo, eks tienny? siks me nukutaa samas sängyssäki"-mä
"oho, ootte ollu aika hiljasii sitte...;O"-Mari

"Mä en sano mitä mul tulee mielee ku sä ja Riina meette sinne saunaa.."-Mari

"Mä oon niinku sun tissien korkeudella"-Roni

plus kaikkii muit kivoi kaksmielisyyksii ja muitaah..:)

+Perunakellari, tottakai. Ja nötski.

jooh, ja vielä viimevuonna, uskonnontunnilla tapahtunutta:

*opettaja lähtee monistamaan papereita. Ovi jää auki*

"Nonii, Jussi (kaikki nimet muutettu), tapellaaks?"-Valtteri harjanvarsi kädessä.
"ookoo"-Jussi (tarttuu rikkalapioon)

*Kaikki hakkaavat pulpettejaan rytmissä*
*Luokkaan saapuu eräs ruotsin opettaja. sanotaan vaikka nyt.. Leena.*

"Mitä tääällä tapahtuu?Pojat, mitä te teette??"-Leena
"Siivotaan"
"Ja mitä teidän opettajanne käski teiän tehdä?"
"SIIVOTA!"
"vainiin. Mutta jos nyt ette kumminkaan siivoa vaan istutte omille paikoillenne..."*Lähtee pois*

Kuluu 10 sekuntia, kun Jussi ja Valtteri aloittavat saman tappelun uudestaan. Jälleen hakataan pöytiä. Kaksi muuta opettajaa saapu. Olkoot he vaikka Anna ja Pekka.

"MITÄ IHMEEN METELIÄ TÄÄLTÄ KUULUU!?"-Pekka
"öö..Me siivotaan"*Vaaltteri menee kaapin taakse piiloon"
"ÄLÄKÄ SINÄ HAKKAA SITÄ KAAPPIA"-pekka taas

*valtteri on ihaan silleen wtf, koska oikeestihan hakkaus oli meidän pulpetteihin hakkaamistamme.*
"ÄLÄKÄ VIRNUILE SIINÄ"
"Hei mä tiiän ton Valtterin, se on se joka aina ohittelee ruokajonossa"-Anna
"Joo, se on se. HALUUKSÄ JÄLKKÄRII VAI OOTKO HILJAA?"-Pekka
"jos me ollaan ihan hiljaa vaa..."

*Pekka ja Anna poistuvat. Oma opettajamme saapuu*

Eli, siinä meidän häirikköluokan ennätys. Aikaa kului ehkä kolme minuuttia, jonka aikana 3 opettajaa kävi huutamassa / jotainsinnepäin meille
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2009, 00:41:50 kirjoittanut Leila »
Tahdonvoimaa!

Poissa Hobi

• Vuotislainen
« Vastaus #69 : Elokuu 04, 2009, 00:43:53 »
Puhutaan meidän Tylypahka- sarjastamme:
Maiju: "Jamiehan on koko korpinkynsitornin komein poika!"
Kaisu: "Ja silti vaan Emily juoksee sen perässä."
Minä: "Ja sekin vaan katkaistakseen Jamien niskat."

Edelleen siitä meidän Tylypahka- sarjasta:
Kaisu: "Mihin Miley ja Ewan menee häämatkalle?"
Me hetken mietittyämme päätämme että Italiaan.
Maiju: "Ja kun ne tulee sieltä pois Miley on paksuna."

Elmo puhuu mun silmistä:
"Voisin kuvitella niihin öljytankkerit tai jäävuoria."

"Maiju Makkara!"
- äiti höpisee Maijulle

"Syöttekö te pahvia, niin!"
- äiti lepertelee meidän gerbiileille.

Äiti: "Tästä ei saa ajaa!"
Iskä: "Mutta mepä ajettiin."

"Älä pissaa kenenkään haudan päälle."
- Isosisko mun isoveljelle kun jouluna se meni heittää vettä kun oltiin hautausmaalla.

"Minä ja Nici ollaan ystäviä, joka päivä piti olla.. kievarissa!"
- Maiju laulaa

"Anturajalkaaaa, kotikolli kaiken ylimmän! Ja Katja pikku rottaaa, on myöskin mukanaaa! Ja Nicipikipikii-" "Lihapullia!" "Ja, öh, Nici."
- Mun ja Kaisun duotto. Oli tosi hauskaa mökillä yömyöhään.

"Aaah, näytä mulle se reikä!"
- Kaverin housuissa oli hieno reikä polven kohdalla mitä mä tahdoin ihastella tarkemmin.. Hieman pervon kuulosta joo ;DD

I was the lycky one
Reading letters, not writing them
Taking pictures of anyone
I know

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #70 : Marraskuu 05, 2009, 10:01:38 »
"Tää vilkku on muuten aika kätevä, kun sehän näyttää muillekin autoilijoille, mihin suuntaan pitää kääntyä, mä oon aina ennen luullu, että se on vaan kuskille, että se ite muistaa kääntyä."

Terveisin silloin 14-vuotias siskoni. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Marraskuu 05, 2009, 12:02:50 »
Meidän luokanvalvoja tässä aikoinaan sanoi hauskasti fysiikan tunnilla, kun oli puhetta valosta:

"Vaikka ois kuinka hyvän(n)äkönen kissa niin ei se näe pimeässä."

Kaverini taas kerran selitti kahta juttua päällekäin, joten hän sanoi kutakuinkin näin:

"Kiva, ku eilen mä... MUN PITÄÄ OSTAA UUDET FARKUT! Nii sitten mä menin keittiöön... MUT ONNEKS ÄITI LUPAS ANTAA RAHAA."

Toinen ystäväni taas kertoi saavansa kolmekymppiä kuukautisrahaa. :D Hän tarkoitti siis kuukausirahaa.

Ellu tuli vessasta ja totesi: "Mä kusin mun käteen." Naurettiinko?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2009, 19:09:30 kirjoittanut Snouk »

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #72 : Marraskuu 05, 2009, 17:16:56 »
Meidän luokkalaisilta, tai oikeastaan yhdeltä ja ainoalta, näitä lausahduksia tulee ja ropisten:

Seiskalla ruotsin tunnilla, kun puhuimme lempiruuista. Jokaisen piti sanoa oma lempiruokansa ruotsiksi, ja siitäpä sitten yksi repäisi:
"En Big Mac."

Tältä samaiselta hepulta nyt joitan ysin lausahduksia, Harry Potteriin liittyen (enkun tunnilla, kutsuu meidän opea Hugo Potteriksi):

"Hagridilla ei ookaan muuta isoo."
"Tylypahkan pikajuna on taas myöhässä."

Ope: "Mä vedän teitä kohta turpaan."
"Millä taialla?"

Ja sitten muita valikoituja:

"Mä hankin teran muistitikun ja lataan sen täyteen poksuu, maalaan sen pinkiksi ja kirjoitan siihen ****n poksuboxi."
"Sit ku se tulee niin nauretaan täysillä."

Minä tulin sitten kerran myöhässä (ensimmäistä kertaa!) tunnille, tämä kyseinen henkilö kuunteli täysillä musiikkia. Ja kun minä tulin luokkaan ja kaverini huudahti minun tulevan myöhässä, niin johan virkosi tämä tyyppi:
"Mitä? Sä oot myöhässä! Aiaiai, tästä se alamäki lähtee."

Tässä näitä muutamia, joita nyt muistuu mieleen. x)
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #73 : Marraskuu 05, 2009, 17:30:00 »
Ei hitto kun repesin tänään matikantunnilla:
Meillä oli joku matikantehtävä missä joku pakastin oli hajonnu tai jotain, ja matikanopettajamme [joka ei ole aivan normaali] totesi, että Sylvin pakastin laukesi. :''D

Näitä on paljon... tulee varmaan vielä joskus jotain lisää.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
« Vastaus #74 : Marraskuu 05, 2009, 19:09:27 »
Näitä on paljon!
Harmi ettei kaikkia muista.

Äikän tunnilla:
Äikän ope lukee kirjaa; Artemis Fowl tai mikä lie, kaikki ovat hiljaa, koska on eka tunti aamulla ja yli puolet luokasta nukkuu eh... on hyvin väsyneitä.
Kurjassa kerrotaan, miten jollain paatilla on tuhat (vai 200 tai montakohan se oli?) colatölkkiä. Sitten se laiva räjähtää/uppoaa/tuhoutuu ja ne colat tuhoutuu mukana. Meidän luokan (colahullut) pojat: "EEEEEEEEEEEEEEEEEIII...!"

Enkun tunnilla:
Ope: "I want you to make up!" Me oppilaat: "What...? O.o"

Suomennamme kappaletta. Meidän luokkalainen poika (suomentaen): "Hyi! Ainoa mies minua varten on Orlando Bloom! *huokaisu*"
En tiedä kuvittelinko huokaisun...

Ussan tunnilla:
Ussan ope: "Ai sä oot nyt silleen 'kujalla' vai? No oo kujalla, kunhan oot hiljaa siellä!"

Bilsan tunneiltakin aika helmiä löytyy, muoksin joskus kun löydän vihkoja (kirjotan sinne aina taakke kaikkee hauskaa).
Women and cats will do as they please ˘◡˘