Kirjoittaja Aihe: Hauskoja lausahduksia  (Luettu 12253 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Saori

• Starship Ranger
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • king rat on the streets in another life
  • Pottermore: GobletYew170
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Hauskoja lausahduksia
« Vastaus #25 : Toukokuu 07, 2008, 17:23:22 »
Aww.

Noin vuos sitten pidettiin kaverin kanssa koulussa esitelmää Thaimaasta. Kamuni luki paperista: "Munkkeihin ei saa koskea." (Thaimaassa on munkkiluostareita) Siinä koko luokan edessä sitte repesin täysillä. :D Enkä millään pystyny lopettamaan nauramista. Kohta kyl muutki alko nauraa :::>
"I'm not a box. There are more than four sides to me."

Sukkamieli

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Toukokuu 08, 2008, 00:03:26 »
Mitä, näitähän kertynyt aikamoinen varasto, mutta osa on kyllä täysin julkaisukelvottomia ;> Näitä tulee myös Lemmon osalta.

"Mulla on bändi" - täysin viaton lause, mutta saa koko sakin nauramaan.
"Bimpon piirto!" - hohtaa vasemmassa käsivarressa.
"Alatsa autoon - hetkonen - alatsä aukoon mulle?!" - Lempo osaa >D

Lisään jos muistuu mieleen :3

// Olin neljän kaverini kanssa trampoliinilla, ja kaksi heistä makasi pitkin pituttaan trampalla. Kaverini (siis tämä joka ei löhönnyt) aikoi ilmeisesti tehdä jonkun voltin, ja yritti paimentaa heidät pois edestä. Hän varmaan tarkoitti, että vetäkää jalat koukkuun, koska sanoi: "Menkää ruttuun!" Kesän legendaarisin :'D

//Minua ja kaverisakkiamme tuli vastaan liikennemerkki, johon oli kirjoitettu kissankokoisin kirjaimin LMK. Yhdellä meistä sitten välähti ja hän totesi kirjaimien tarkoittavan: "Luota minuun Kalle!"
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2008, 00:14:54 kirjoittanut Sukkamieli »

lumienkeli

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Kesäkuu 19, 2008, 17:22:31 »
muistu vielä mielee tälläne:meijän luokan piti tehä esitelmä planeetasta,mun parina oli yks meijän luokan poika... vähä ennenkö oli meijä vuoro oli mä sanoin sille: sano, että me tehtii esitelmä venuksesta. sit mä näytin sille mikä alue sen pitää lukee...........
no, ku oli meijä vuoro se sano: -me tehtii esitelmä venuksesta ja mä luen ton! ja osotti kohtaa joka sen piti lukee..... en tiiä onko se muiden mielestä hauska mut mua se naurattaa vieläki. ;>
------------------------------------------------------------------------------------------------------
kerra me katotii dio-kuvia planeetoista ja olitiin saturnuksen kohalla nii toi sama poika joka on tossa ylemmässä jutussa möläytti: -mä oon muute laskenu noita renkaita pitki pulkalla ja sieltä sai aika kovat vauhit! XD koko luokka repes nauramaan (jopa ope!)

kirjottelen lisää jos sattuu muistumaan muita tai sattumaan uusia! =) ;oD

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Kesäkuu 19, 2008, 22:18:42 »
Enpä nyt tiedä, että hauskoja, mutta onhan sitä tullut kaikkea möläyteltyä.

Koulussa, kuvistunnilla luokkalaiseni tyttö puhui vaksillemme. Vaksi sanoi jtoain että "Se oli sillon kun minä olin pieni"-tyylistä(vaksimme ei ole laihimmasta päästä) ja minä huusin toiselta puolelta luokkaa "Ootko nää josksu olult pieni?". Kyllä purskahdin nauruun knu tajsuin mitä sanouin, samaten nolostuneet kaverit; minä en ollut yhtään nolostunut.

Tänäänkin, knu en ollut löytänyt pelinappuloita, mummini näytti missä ne on, ihan siinä pelikirja lähellä. Puolustelin sitten itseäni ja sanoin " Se oli siinä varjossa kun meillä ei olult valoja päällä." Mummi purskahti nauruun, ja jatkoin selittelyä " Katos kun pimeässäkin on varjot, niitä ei vaan näe..." Ei hele, mitäköhän sekin tarkoittaa..

Myös kaverini hoilasi nelosella kun kysyi, että voiko hän alkaa, niin vastauksena oli "Ehkä, ehkä en... LUOJA SEN AAANTAAA!"... Vihasin sitä siitä lähtien, mutta naurattihan se :D
Kavereille olen sanonut ties mitä tyhmää, mutta en nyt vaan muista...

Nykyään sanon, kun lhäden pois kaverin luota tai mutuen lähden pois jostakin, sanon viimeisenä" Elä kuole." Aiheuttanut virnuilua/hymyilyä, sillä tuonhan voi muokata myös Elä. Kuole.-tyyppiseksi.
Myös erässä huoneeni oven keltaisessa kyltissä lukee; "En olle yhtä tyhmä kuin mitlä sinä näytät." Oikein mahtava. Samaisessa ovessa on myös kyltit: "Lääkitys kohdallaan"(ja kakat...) " En ole hullu, vain hieman erikoinen" ja muutama muu. Lisään nekin kun pääsen kotiin tsekkaamaan.

- Flyra
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2008, 12:02:22 kirjoittanut Flyrashaz »
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #29 : Kesäkuu 20, 2008, 11:52:21 »
Opettelin yksi ilta tässä pari viikkoa sitten mopokortti kokeeseen. Siskoni kyseli minulta sitten liikennemerkkejä. Siinä oli yksi merkki, jossa oli merkitty moottorikelkka reitti. Sisko sitten kysyi minulta että mitä tuo tarkoittaa ja minä vastasin: "Öö.. rattikelkalla ajo sallittu." Hmm. Naurettiin siinä sitten ja herätettiin koko talo :P (Huom. Ku kirjotin tätä meinasin unohtaa TAAS mikä se on! Siis Moottorikelkka :)
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Poissa Jazmín

• Vampyyrityttö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #30 : Kesäkuu 20, 2008, 15:11:35 »
Yksi ystäväni onnistuu aina laukomaan kaksimielisyyksiä ihan vahingossa. Suurimman osan olen jo varmaan unohtanut, mutta tässä jotain, jota muistui mieleen:

Juuri ennen Kuoleman Varjelusten ilmestymistä, keskustelimme kyseisestä kirjasta koulun käytävällä, ja ystävääni harmitti, kun hän ei voinut sanoa jotain, mikä olisi spoilannut kirjaa, joten hän sitten kajautti kovaan ääneen: "Harmi kun mä en voi paljastella täällä." 

Ja toinen tapahtui taas koulussa, en edes muista tarkkaan mistä puhuttiin, varmaan jostain rippikouluun liittyvästä, niin yhtäkkiä tämä kaveri julisi kovaan ääneen: "Jos mä meen joskus naimisiin, niin en ainakaan tee sitä kirkossa." Toisaalta voi olla, että tämä kuulostaa kaksimieliseltä vain meidän omissa pikku päissämme, mutta ei se mitään :D

Harmittaa, kun nyt ei tule enempää mieleen, mutta näitä on todellakin tosi paljon...

// Oli ihan pakko tulla muoksimaan tänne vielä yks, ihan vaan sen takii, et mun kaveri sano et en saa laitta sitä tänne. (mä oon hyvä ystävä, muahahahaa) No kuitenki, kaverin piti sanoo et: "Kaikki on niitten juhannusriennoissa." Niin se sano vahingossa: "kaikki on niitten juhannusrinnoissa." Okei ei kovin hauska, mut kuitenki xD
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2008, 22:28:30 kirjoittanut Jazmín »
"You shine so bright it's insane, you put the sun to shame."

Poissa Minedin

• Otusmainen otus
  • Vuotislainen
  • Ufo
« Vastaus #31 : Kesäkuu 20, 2008, 17:38:57 »
Hehheh. Näitähän on. Tosin suurin osa on jotain sellasta ihan pimeetä inside-läppää josta kukaan ei tajua mitään.
Eli lempinimeni on koulussa katkarapu. En edes tiedä, mistä se tulee, mutta kumminkin eräs kaveri sanoi sitten eräs päivä minua Kutkaravuksi ;D Eikä edes tajunnut heti miksi kaikki alkoi nauraa.
Ja toiseksi. Koulussa tiedetään, että pidän paljon vihreästä, joten kun pelasimme aliasta, yksi tyyppi selitti: Se on vihreä, kyl sun pitäis se tietää! (Kyseinen sana oli joku rupikonna tai jotain)
Sitten koulussa kun yksi kaverini selitti jotain ihkua, sanoin sitten voi AWWWWWWWWda toi oli ihQ juttu (siis koko juttu ihan läpällä). Siitä lähtien hän on ollut awwwwwda.
Uskonnon opettajan suusta: Tapahtuu kaikenlaisia ihmeitä, kuurot kuulee ilman kaiuttimia. :DD
Juu serkun kanssa kun tehtiin leffaa, siinä koira joutui koirakotiin ja koirakodin omistaja kysyi minkä rotuinen koira on, ja koiran omistaja vastasi että kultainennoutaja. Kyseinen koira on siis Italian vesikoira. Nykyisin sanon niitten koiraa aina kultaiseksinoutajaksi. Samasta leffasta jäi myös lausahdus Jenna, hämmentäisitkö perunoita. (Voiko perunoita hämmentää? O_o) Ja tämä ei nyt ihan lausahdus ole, mutta muistiin jäänyt kumminkin:
Serkku: Voinksmä saada rahaa?
Serkun Isä: Minkä takia?
Serkku: No me mentäs ostaa jäätelöä tuolta citystä ja pakoiltas samalla töitä?
Serkun isä: No menkää vaan. Ja antoi kaksikymppiä :DD
Reissu oli muutenkin aika legendaarinen, oltiin sukujuhlissa ja siellä oli jotkut talkoot niin me lähdettiin johonkin Cityyn (=käpykylän keskusta) Ostamaan jäätelöä ja juomaan playta ja olemaan ihan sokerihumalassa. :D
C:

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
« Vastaus #32 : Kesäkuu 20, 2008, 22:53:45 »
Heh xD Nä on hauskoja :) Ihan pakko laittaa tänne lisää. Näissä on muuten kyseessä sama tyyppi kuin Jazmínin viestissä.

Puhuttiin siitä, kuinka kaverillani on pieni suu. Hän sitten enempiä miettimättä totesi: J:llä on iso!

Kaverini valitti kerran: Mä en osaa tehdä mitään mun kielellä!

//lisää:

Kaverini onnistui kerran tanssahtelemaan väärään luokkaan tunnin aluksi. Aina kun seisoimme kyseisen luokan edessä, muistutimme kaveriamme asiasta ja kerran hän sanoi: Mä oon tehny SEN kerran enkä mä haluu uusii kokemuksii!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 23, 2008, 16:07:09 kirjoittanut Chiida »
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

jedisoturi

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Kesäkuu 20, 2008, 23:53:29 »
No mään sanon aina että voi pöppeli ku tarkotan että voi p*rse. Se se vasta kaikkia naurattaa :) ja kaverini kerran sano ku kysyin et onko  500+350 850 niin se vasta et: näin on närhen m*nat

Poissa motiivi

• Hippi
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Kesäkuu 29, 2008, 18:41:25 »
Luokkaretkellä tuli ihania sattumuksia, kun meillä oli "henkäisevä" reissu, jolloin meillä oli "uskottoman kivaa". :DDD Varsinkin tuolle jälkimmäiselle tuli revettyä aika rajattoman pahasti.
Niin ja meikähän bongasi jonkin kuolleen elukan samalla bussireissulla tieltä, ja joku ehdotti siihen et se olis kuollut jänis, ja meikähän "EI SE OLLU JÄNIS! Sillä oli neljä jalkaa!". Sain kivat naurut osakseni :'<.

Siskoni on varsinainen mestari japanilaisissa kiinanpalatsikoirissa, mutta parasta oli, kun hän kertoi ottavansa yhden vitamiinin. No, oho, jotain edistynyttä tekniikkaa?
Veljeni juonsi jotain ohjelmanumeroa toisen veljeni häissä, ja kun takaa kuului "puhu siihen mikkiin, et kuuluu vähän paremmin!" niin veljeni otti mikin ja eka lausahdus olikin sitten: "no, mä puhun tähän minniin, et kuuluis vähän paremmin". :D
Yhdelle veljelleni oli myöskin auottu päätä pituudesta tyyliin "tuuleeko siellä ylhäällä?" johon veli: "haiseeko siellä alhaalla?".

Vanhalta maantiedonopettajalta riitti aina jotain aukomista. Jos joku vähän keskusteli takapenkissä, sieltä kuului taas se sama "teillä on varmaan jotain kommentoitavaa tähän alati kiihtyvään pörssi-indeksikeskusteluun" "no ei oo..." "no tuuliko se huulia niitä liikuttaa?"... en itse ainakaan yrittänyt koskaan tyytyä mielistelevään katseeseen vaan aloin paapattaa intohimoisesti näkökulmiani aiheeseen. Tosin ne menivät usein aika aiheen vierestä sitten.
Myös luokanvalvojamme on tunnettu ihanista paradokseistaan: "synkkä mutta järkyttävä", "likainen mutta haiseva", ja hienoista tarinoistaan. Kerran, kun ruokalassa ei maitoautomaattimme toiminut, hän oli jonossa takanani, ojensi kätensä ja silitti hiukan automaatin kylkeä todeten hellällä äänellä: "sitä pitää vähän silittää".

Moni näistä tällaisista lausahduksista on niin kiinni tilannekomiikasta. :D Toissa vuoden kevätjuhlassa juhlimisen aihe oli eläkkeelle jäävän fysiikanopen mikrofonin toimivuuskokeilut: "yksiö, kaksio..."
So one by one by one, they devour, consume, and disperse
And rapidly, rapidly… they fall
Drown in pleasure and die in a dream

Poissa Magnum

• Frozen Windows
  • Vuotislainen
« Vastaus #35 : Kesäkuu 29, 2008, 19:15:51 »
Pakko kerto mitä äitini sanoi. Talo jossa asumme, on jo kolmas talo, jonka vanhempani rakensivat itse alusta asti. Isä sitten muurasi savupiippua, ja äiti sanoi siihen sitten:
"Milloin se piippu muurataan alas asti?"

Kyllä naurettiin :D
"Heaven's not a place that you go when you die
It's that moment in life when you actually feel alive"

Partybansku

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Heinäkuu 04, 2008, 17:16:29 »
Kaverin kanssa oli puhe pehmolelunalleista ja niitten sukupuolista (xD), ja minun piti sanoa että mun nallella on pikkarit (joo.. ollaan lapsellisia), niin ajatukset vähän harhaili ja lauseeksi tuli: Mun naisellani on sukupuoleton...

Yks tällanen tapaus oli kans kun olin täysin vakuuttunut, että tanssiopettajamme oli homo (miespuolinen ihminen siis). Kaverin kanssa oltiin sitten odottelemsassa esiintymisvuoroa tanssinäytöksessä lavan takana ja nähtiin sitten tämä tanssiopettaja jonkun naisen kanssa halailemassa ja taisi ne pussatakkin. Siinä sitten naama venähtäneenä totesin kaverille kovaan ääneen: "Ei se voikkaan olla homo ku sil on tyttöystävä!". Kaverini sai tästä kunnon naurut eikä lakkaa muistuttamasta asiasta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2009, 21:35:00 kirjoittanut Partybansku »

Danseuse

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Heinäkuu 06, 2008, 12:37:34 »
Näille kyllä saa nauraa. :D

Mietin kerran, että mikä Hogwarts Express on suomeksi. Sitten mulla ja välähti ja kysyin joltain: Onko Hogwarts Express niin kuin Tylyjuna? Kaikilla oli hauskaa, sillä Tylyjuna kuullosti niin pöljältä. Ja kun satuin kysymään tätä vielä jossain ei-pottermaisessa-tilanteessa. Kolme päivää myöhemmin tajusin, että se on Tylypahkan pikajuna. Kyllä sille vieläki nauraa. :D

Siskoni totesi fiksuna kaupassa minulle, että "Kato vessaharja!" Kyllä siskoa ja minua hymyilytti, kun kyseessä ei ollut vessaharja vaan tiskiharja. :)

Kerran totesin äidilleni, että meiän kanin häkissä ei oo minkäänlaista arkkitehtuuria. Muistaakseni piti sanoa jotain, että kanilla ei oo ruokaa yms. Äiti katso vähän ihmeissään ennen kuin itselläkin välähti, että mitä olin sanonut. Tilannekomiikkaa. :D

Tämän olen "sanonut" unessa, mutta myös todellisessa elämässä. Eli oltiin just käyty yläasteeseen tutustumassa ja sitten tokaisin osuvasti, että "Joo ne valvojaoppilaat ohjas meitä siel koulussa!" Tälle nauran aina, kun luen valvojaoppilas-sanan jostain. Se vain kuullosti niin tyhmältä, kun piti puhua tukioppilaista. Ja tämä oli vielä hauskempaa muista, koska ne sai taas uuden aiheen hieman kiusoitella Potter-innostuksestani. :)

Tämä on varmaan yksi hauskimmista. :D Edesmennyt ukkini tykkäsi paljon sipuliteemakkarasta ja äiti sitten osti sitä, kun mentiin mummolaan. Seuraavana päivänä äiti yritti saada 4-vuotiasta serkkuamme syömään jotain aamupalaa. Serkku katseli sitä sipuliteemakkaralautasta inhoten. Keskustelu meni suunnilleen näin:
Äiti: Katoppa, ukki tykkäs tosi paljon tästä makkarasta. Se söi tätä aina ihan hirveesti.
Serkku: *katsoo lautasta inhoten* Siihen se varmaan kuolikin.
Sitten serkku väitti minullekkin, että ukki kuoli siihen, kun kysyin. Tämä oli niin hauska. Ja kun serkku oli sanonut sen ihan tosissaan. :D

Muoksin heti, kun muistan lisää.

-Danseuse

// Joskus englannin tunnilla (varmaan vuosi sitten) tehtiin tehtäviä ja istuin sitten siinä ja mietin vastausta johonki kysymykseen. Yhtäkkiä mulle tulikin mieleen, että "on se niin jännää, kun kaikki meiän luokkalaiset on syntyny samana vuonna". Niin onhan se tietenkin aikamoinen sattuma. ;) Ja kertoo varmaan siitäkin, että aikamoinen ruudinkeksijä välillä oon. :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2009, 14:43:04 kirjoittanut Danseuse »

Poissa Cassiopeia

• Giliathin isosisko
  • Vuotislainen
  • Hei, täällä taas!
« Vastaus #38 : Heinäkuu 06, 2008, 16:39:50 »
No hauskoja lauseita on paljon tullut, mutta tässä olisi nyt muutamia:) Ja näille saa nauraa:D

Meillä oli hissan tunti menossa, ja luokassa oli ihan hiljaista, koska tehtiin muistiinpanoja. Sitten yhtäkkiä käytävältä kuuluu ihan tosi kovaa kiljuntaa ja sitten oli taas tosi hiljaista. Tähän meidän hissanope sitten sanoi, että fysiikanryhmäläiset keksivät vihdoinkin, mikä on metri. Mie ja miun kaveri revettiin täydellisesti, muut vain vähän hymähti:D

Sitten meidän bilsantunnilla käsiteltiin eri eläinryhmiä, ja meidän bilsanope sanoi, että arvatkaas, mitä mie oon kerran nähnyt kastemadon!! Oltiin vähän aikaa sillen, että mitä? Sitten muutamat sanoivat, että ihanko totta vau! Sitten meidän bilsanope tajusi, mitä oli sanonut, ja korjasi, että sen oli pitänyt sanoa, että se on nähnyt kerran mustekalan. Ja taas saatiin nauraa:)

Omia "fiksuja" älynväläyksiäni on ollut mm. tämmöiset lauseet kuin: "Mennään täältä, niin ei tarvii mennä tuolta" Tilanne, missä sanoin tuon oli kadulla, ja oltiin menossa kaverin kanssa takaisin koululle. Ne molemmat reitit olivat vieläpä samanpituisia. Toisen "fiksun" lausahduksen, sanoin koulun ruokalassa, kun olin ottamassa maitoa, mutta kaveri oli tiellä. Sitten hän kysyi, että minne mennään istumaan, ja vastasin, että en tiiä, minne meet, mutta mee tieltä:) Ja tuota lausetta käytetään edelleen;)

Tässäpä oli nyt muutamia, jotka muistuivat mieleen noin äkkiseltään;)

Muoks: Ja tähän heti perään tuli kaksi juttua mieleen eli: Olin kummini mökillä ja oltiin veneellä kalastamassa, ja sitten rupesi vähän satamaan. Tähän sitten kummini avopuoliso sanoi, että käännetään vene ympäri, niin ei kastuta:) Se kyllä sanoi sen ihan vitsinä, mutta silti tuo lause on jäänyt elämään.

Ja sitten tässä viime juhannuksen jälkeen oltiin siskoni kanssa jälleen samaisen kummini mökillä. Siellä oli sitten hänen avopuolisonsa veljenpoika. Juotiin siinä illalla, joskus klo 22 kahvia, ja kun hänen isänsä asuu floridassa, siskoni sitten kyseli kaikenlaista. Sitten hän kysyi: "Onko isäs luona ikinä käynyt tornadoa?" Mie repesin tälle ihan täysin ja melkein tukehduin kahviini. Kaikki siinä sitten katsoivat, ja mie nauruni lomassa selitin, että miulle tuli semmoinen mielikuva, että se tornado "koputtaa" oveen ja kysyy, voinko tulla käymään ja tekemään uuden sisustuksen. Rupesi ne muutkin siinä sitten nauramaan:D :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2008, 17:24:22 kirjoittanut Cassiopeia »
Maailmassa ei ole mikään mukavampaa kuin viihtyminen, eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli-

Minun mielestäni on hyvin vähän sellaista, mikä on turhaa. Ehkä puuron syöminen ja itsensä peseminen. -Muumipeikko-

Niko Tapani

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Heinäkuu 06, 2008, 23:47:08 »
katottii perheen kaa makkarissa ohjelmaa (ei mikää nörde perheilta, sattumaa vain), ja sitten tuli mainokset ja mä nousin sohvalta ja menin vessaan, sanoin "meen heittää sonnat".

Toinen oli kun oltiin minä ja kaksi muuta kaveria jäällä. No, yksi kavereistani sitten kaatui, ja toinen nauraa räkätti: "hahahahaha jätkä heitti turvat!" ja samassa itekki lens persuksilleen... :D no se ois ite pitäny nähdä että tajuis sen jutun.

Darth Lily

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Heinäkuu 31, 2008, 23:31:05 »
Kaksimielisenä ihmisenä nauran kaikelle yläasteen oponi sanomisille.

Eräänkin kerran jotkut tytöt olivat pitämässä pulliksia käytävässä ja sitten opo tuli ja kysyi:
- "Kuinkas kauppa käy, tytöt?"
Minä tietysti repesin mielipuolisesti tuolle, ajattelin jotain ihan muuta kuin leivonnaisia.
Repesin myös silloin, kun opo sanoi "Älä rassaa vanhaa miestä" jollekin luokassa häiriköijälle.

"Giljotiini helpottaa päänsärkyä." Eikös?

"Kokeeseen kannattaa lukea ennen koetta". Mantsanopen älynväläys.

"Jag heter Peter och äter Eri-Keeper". Osaan ruotsia.

"Oletko kommunisti, anarkisti vai masokisti?"

Joskus luettelimme kavereiden kanssa huvikseen eläimiä. Minun vuoroni: "Pingviini, haisunäätä... Fruittari."

Black tussikynä oli kanssa joskus hauska juttu. Ja backstage.

Ja jos joku nyt tunnistaa minut niin pliis älkää tappako.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #41 : Elokuu 06, 2008, 14:57:24 »
Heh, oli sitten hauskaa istua siinä kohtaa missä istui kaksi vintiötä.

Oli kyse käsistä (en muista ihan tarkkaan miksi), ja kaksi (pervoa) luokkani poikaa lohkaisivat;
"Sulla on katos kaks kättä; Toisella otat otteen, ja toisella teet liikettä."
Ei hajonnu yhtään ei, ja koettakaa tajuta itse, sillä en ala selittämään 8D

Lainaus käyttäjältä: Darth Lily
"Jag heter Peter och äter Eri-Keeper". Osaan ruotsia.

Tai "Jag heter Homo-Peter", kyllä meidän luokan pojat osaa.

Ähähähähä muistui mieleen uusi. Kutitin ystävääni oikein urakalla, ja hän sanoi, "Mä lähden vetää täältä!"
Minä tietysti luonnollisesti vastasin (oikeasti, tämä tuli ihan automaattisesti) "Ai käteen vai?"
Hajoon 24/7 meidän jutuille<3

// Eräs toinen. Äitini oli tekemässä ruokaa, ja minä luin mangaa ruokapöydässä syöden jotain pientä. Äitini letkauttaa;
"Ei saa syödä mangoja kun lukee."
Ei sitten yhtään revetty äitin vahingolle<3
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2008, 15:44:39 kirjoittanut puolipro »
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Valkovuokko

• Orjuutettu kotitonttu
  • Vuotislainen
  • And give the kids a show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #42 : Elokuu 06, 2008, 15:05:38 »
Kaksivuotiaan pikkuveljen suusta kuultua:
Äiti kysyy: "Tykkääkö sisko (minä) sinusta, *pikkuveljen nimi*?"
Pikkuveli: "Ei tykkää. Sisko on apina."
Vähän me äidin kanssa naurettiin... Oltiin kaikki syöty banaania siinä ja äiti oli sanonut pikkuveljelle, että se on nyt apina kun se kerta syö banaania. Siis ihan leikillä tietysti. En kyllä tiedä, että mistä se sai päähänsä etten minä tykkää siitä. :(

//Muoks. Muistui mieleen kun kerran vitosella seistiin koulunpihalla ja katteltiin alas tielle. Siellä oli joku mummo isot kauppakassit kädessä. Kaverini fiksuna tokaisee että: "Hei katsokaa, tolla mummolla on isot kassit!" Vähän me revettiin. Ärsyttää kun sisäpiirijutut unohtuu niin nopeasti.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2008, 00:31:59 kirjoittanut Valkovuokko »
Can't you see the way she's crying,
well that's what keeps her trying.
If you want to keep the girl for as long as you live,
just break it apart her heart.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #43 : Elokuu 10, 2008, 23:41:36 »
Uusi viesti, uudet kujeet.

"Kato äiti, vauvamuurahainen! Sillä on jo syöksyhampaat!"
Kesälomalla sivusta kuultua, taisi olla pikkutytöllä biologiantaidot hakusessa...

"En ole kyllä ikinä ollut niin poikki kuin eilen kun sahattiin!"
Isoäitini legendaarinen lausahdus on elänyt jo pari vuotta.

Lisäilen kun muistan/kuulen.

jensku

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Elokuu 27, 2008, 21:48:57 »
Tänään olin isoskoulutuksessa. Menimme sen porukan kanssa ulos ja meidät käskettiin rinkiin. Ringin keskellä oli viltti ja jokainen vei yhden tavaran itseltään siihen. Sitten joku meni keskelle, nosti yhden tavaran ja tavaran omistaja tuli tavaran nostajan luokse, esittäytyi ja tavaran nostaja kysyi tältä yhden kysymyksen. Tämän jälkeen tavaran nostaja häipyy kun on saanut vastauksen ja sitten tämä jonka tavara oli nostettu, niin nostaa jonkun tavaran ja sitten tulee taas uusi hyyppää ja kysytään ja sitten tätä rataa jatketaan x)

Minun tavarani nostettiin kolmantena. Sen nosti joku omalaatuisen oloinen poika. Minulla oli päällä Nightwish-huppari ja mustat farkut. Poika katsoi minua vähän aikaan miettien kysymystä ja totesi sitten, että "Mä meinasin kysyy, et mikä on sun lempibändi, mutten taidakkaan kysyä..." ja tuijotti Nightwish-huppariani... Tämän jälkeen hän kysyi sitten "Pidäksää oikeesti Nightwishista, vai onks toi vaan imagon takia?"
Tuo huvitti minua paljon, mutta vastasin, että pidän Nightwishista ihan oikeasti x'')
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2008, 18:40:30 kirjoittanut Fighter of dark »

Poissa Liekon Lilja

• Pieni kummajainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #45 : Elokuu 28, 2008, 11:59:36 »
Onhan näitä, mutta en jaksa luetella kaikki - pari ensimmäistä vain, jotka tulee ensimmäisenä mieleen

Mummoni toiselle (vanhemmalle) mummolleni, joka vain laihtuu ja laihtuu: "Kohtahan sie oot niin pieni, että sie mahut ihan kouraan."
Jäi vain mieleen, koska oli mielestäni kivasti sanottu. Ja samainen mummo kerran sanoi mulle, kun oli kyse mummolaan lähöstä: "Kyl sie saat meille tulla. Mie oon jo vanha ihminen niin en mie sinuu enää passaamaan rupea, mutta en mie jääkaappiin lukkoa pane." :D Naureskelin tolle repliikille pitkään, kivan kuuloinen.

Seiskaluokan opontunnilla poikia tuli myöhässä tunnille. Ensimmäiset väittivät kiven kovaa hapannaamaiselle opelle olleensa vielä syömässä, koska ne oli päässy muka liikkatunnilta liian myöhään. Eräs suurisuu väitti vielä viimeisenkin olevan syömässä ja tulevan tuota pikaa - sitten se tulikin punaposkisena ja pipo päässä, ja opettaja pysäytti sen ovella ja kysyi:
   "Missä sä olit?"
   "Kaupassa."
   Sitten se suurisuinen luokkakaveri ärjyy: "EIKUN SYÖMÄSSÄ, TYHMÄ!"

Seiskaluokal meidän luokkalaisia poikia tuli alati myöhässä tunnille, kun ne meni kahville milloin mihinkin ja aina tullessaan ne huusi: "Inhimillinen erehdys!" Jäi vain mieleen...

Ja joo... meidän yläasteen ja lukion hissan/yhteyskuntaopinmaikalla taitaa olla luontainen kyky saada koko luokka nauramaan repliikeillään... Niitä on niin monta, että sanon vain nää uusimmat, mitkä vielä muistan (nauran melkein jokaisella sen tunnilla).
   Kerran se kesken kaiken kiiti ikkunaan ja alkoi tiirailemaan talvista maisemaa ja tokaluokkalaisia ala-astelaisia:
   "Onks toi Emmi?" (Nimi muutettu)
   "Kuka?"
   "Tyttäreni!" (Se käveli tyyriisti kaupungille päin.) "Emmi! Mihin sä oikeen oot menossa?" Maikka käänsi sitten katseensa pois ikkunasta ja kohotti hartoitaan todeten melko sarkastisella äänellä: "Ihan pimee tyyppi - tullut isäänsä."   
                  Tään oli vain yks esimerkki... niitä on kymmenittäin ja tätä paljon hauskempiakin... 

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #46 : Elokuu 28, 2008, 16:03:15 »
Tänään ruotsintunnilla koko luokka oli hiukan levoton. Opettajalla meni hiukan hermot, kun kaikki puhuivat omiaan eivätkä keskittyneet opetettavaan asiaan eli attribuutteihin. Aloimme tehdä tehtäviä ja pojat jatkoivat jutteluaan.

"Mikko ja Jani, puhutteko te substantiiviattribuuteista joka ois nyt aiheena?!"
"Eikun me puhutaan pääsiäispupusta ja suklaamunista."

Siinä oli tilannekomiikkaa, kun vastaus tuli niin vakavalla äänellä.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #47 : Elokuu 30, 2008, 17:38:13 »
Meidän luokan toiset jäbät juttelivat tossa 4-5LK, uhm,, miesXnainen -juttuja(tiedättehän..) Ope tuli luokkaan. - Lopettakaa jo tuo v'tuttava p@s|<an jauhaminen! hän tokaisi.
samana päivänä:
Pojat muotoilivat muovailuvahasta kuviksen tunnilla,,, Öööh,, Ihmisen anatomiaa XP
miesXnainen -ja ope tuli luokkaan. Kaikki tirskuivat, mutta revähtivät kun kuulivat open huudahtavan: "No niin, ei ole mitään nauramista; kaikki me olemme nähneet pippelin."

//
  tänään tulimme kavereiden kanssa kotiin päin. Minulla oli donitseja ostettuna kaupasta. Sitten naurettiin kun kaupassa minä revin tyttöjä ympäri kauppaa. "ISII Sä nolaat meidät!" ne kirku ja mie vaan nauroin et "tulkaas nyt! isillä on nälkä!"[[meillä ON kivaa =D]]
söimme donitseja ja suklaata kuin kävelimme kotiin. "noniin. jäihän isin kulleille..." lauseeni jäi kesken kun tajusin että sehän on aivan järjetön sana. " Kullit... Kullat.. kullille.."räkätimme koko matkan kotiin. Arvata saattaa että mummut katselivat ihmeissään ja töykeästi.
//ja sitten näitä "naistenlogiikka" juttuja on monta. " kävellään hitaammin niin tulee pidempi lenkki!" tälle nauramme vieläkin :D
"laita se naru kaksin kerroin, ni se on painavampi!" Sherlok!  olimme lennättämässsä minihelikopteria, jonka perässä oli sellainen nauha joka piti sen tasapainossa. Se vain oli liian kevyt o.o'
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 20, 2009, 18:24:20 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Lil

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Elokuu 30, 2008, 18:35:55 »
Kun me kerran oltiin elämisen toiminnoissa auttamisen tunnilla, opettaja alkoi puhua veriteitse tarttuvista sairauksista ja eristyspotilaista, jne. No ei siinä mitään, mutta päästyään kohtaan jossa opettaja kertoili mitä pitää tehdä jos saa jostain syystä esim hiv positiivisen verta päälleen, kuulin väärin hänen sanovan näin:
 "Kohta on pestävä pois potilaan verellä"..

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #49 : Elokuu 30, 2008, 21:06:59 »
Olin kerran lapsenvahtina eräällä pojalla. Ikää hänellä on viisi vuotta (tai tuohon aikaan oli.. Nyt hän on jo kuusi vuotias :D). no, hän sitten sanoi yhden lauseen, joka on viihdyttänyt sittemmin kaveriporukkaani:

"En halua koskaan naimisiin, koska se vaimo saattais koskea mun vehkeisiin." (ihan tarkkaa sanamuotoa en muista^^)

Ja sanottakoon vielä, että kyse ei ole vehkeistä, niin kuin kaksimielisimmät sen ajattelivat. Vaan hänellä on iso kasa kaikkia sähkövemapaimia. Ja nolottaa myöntää, mutta tuo kuusi vuotias ipana tietää enemmän sähköjutuista, kuin minä. Ainakin joillain osa-alueilla. Se on niin kiinnostunut^^

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com