Kirjoittaja Aihe: Hauskoja lausahduksia  (Luettu 12276 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

jensku

• Ankeuttaja
Hauskoja lausahduksia
« : Joulukuu 04, 2007, 17:22:44 »
Eli onko jotain sellaisia lausahduksia/Sanoja, joille nauratte vielä tänäänkin? Vai onko joku tyhmyyttään päästänyt suustaan jotain aiheeseen kuulumatonta, mutta silti niin hauskaa. Ja tuleeko vaikka opettajilta, kavereilta, sediltä, tädeiltä jne... jotakin huvittavia tai sitten ei niin huvittavia kommentteja? Vai oletko itse möläyttänyt jotakin viisasta johonkin väliin?
Kertokaa täällä niin saamme kaikki nauraa vatsamme kipeäksi.

Toivon, että perustelisitte hieman miksi juuri tämä kyseinen lause kuulostaa hauskalta. Eli oliko tilanne jotenkin sopiva, vai olikohan kyseessä joku sisäpiiri vitsi?

Kaveriltani pääsi kerran tällainen kommentti yhden hauskan (hauskan ja hauskan) jutun perään:
Voi elämän kevät, kesä, syksy, talvi ja joulu!

En tiedä, mutta jotenkin se vain oli niin huvittava ja se saa minut aina hymyilemään.

Muoks.
Meidän opettajalla on mitä parhaimpia sanoja/lauseita.

Esimerkiksi kun mennään ruokailemaan, niin se on: Bon apetitos!
Ja silloin, kun opettaja haluaa, että alettaisin kirjoittamaan jotakin: Pläiskästäänpäs sanelu!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2008, 17:44:16 kirjoittanut Fighter of dark »

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Hauskoja lausahduksia
« Vastaus #1 : Joulukuu 04, 2007, 18:48:17 »
Mummollani oli kuulemma paljon hauskoja lausahduksia, ja muutenkin äitini puheiden perusteella hän vaikuttaa olleen melkoinen persoonallisuus. Antaisin mitä vain, jos hän eläisi vielä ja olisin voinut tuntea nyt, kun olen vähän vanhempi.

Erityisesti minulla on jäänyt mieleen lausahdus "Sataa ja paistaa, piru piiskaa akkaansa". Olisihan noita lisääkin, mutta muutamat niistä ovat enemmän tai vähemmän nuoremmille vuotislaisille sopimattomia. Pitäisi oikein kunnolla kysellä äidiltä noista mummon puheista. Usein, jos joku tuli kysymään, että mitä on ruokana, hän vastasi "massimunia ja makkaroita". Mitä sitten lienevät, nuo massimunat... :D

Siskoni kysyy usein "Lollittelitko?", kun hänelle kertoo jostain päivällä sattuneesta. Nopeimmat varmaan yhdistivät tuon lollittelemisen LOL-lyhenteeseen.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

sheisapirate

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Joulukuu 04, 2007, 19:47:02 »
Joo Nuo pari Fodin lausahdusta olen kuullu ennenkin satun kun olemaan samalla luokalla kyseisen otuksen kanssa.

Meillä on parin kaverini kanssa yks aika uus juttu. Me oltiin partiossa yks ilta ja me luettiin ruotsin sanakokeisiin ja mun kaveri kysy sellasella ruikutus äänellä, että saanks mä jenna kuunnella sun i-Podia ku mä olen lukenu vähä ruotsii?
Siihen sitte meijän 19-vee kaveri Beks sano et eikö tollai ruinata yleensä äitiltä. No mä sanoin et joo. Mutta mistä sä tiedät jos mä olenkin niiden äiti. Kavereideni siis. Siihen Beks sitte et No sit sä olet näyttäny hehkeeltä jo aika kauan! Nykyään mun kaverit sanoo koko ajan et:"Jenna sä näytät hehkeeltä!" Ja kaikki nauraa ihan sikana! Outoa? Juu.

meillä oli joskus ala-asteella sellanen lausahdus ku:"Of korsetti mai horsetti." Se oli niin kipeetä..*nauraa kippurassa*
Sit oli sellanen lausahdus kuin:"Kiva kun suostuit!" Siinäkään ei ole mitään järkeä, mutta naurattaa.

Sitten on tietysti pitkä liuta näitä Pegejä ja Beksejä sekä hehkeitä ja vaikka mitä, joita kukaan muu kuin meidän kaveriporukka ei ymmärrä.

Meidän luokan pojat on myäs kunnostautuneet tässä asiassa. Niiltä pääsee kaikkee tälläst:(ei)PÄ! ja nolo ja 4-luokalla oli tää niinPÄ! Sitten on ollu:oke! ja tää kebab-juttu jota oikeen kukaan ei tajua, mutta silti kaikki nauraa sille ihan räkäsesti. :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2007, 12:16:54 kirjoittanut sheisapirate »

Flamich

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Joulukuu 05, 2007, 08:05:18 »
Filosofiaa kesäyönä:
"Mie haluisin kuolla niin, et mun ruumis löytys tuolt joesta. Kaikki suurmiehet kuolee aina sillee."

Eräs poika (~12 vuotta?) sanoi kerran minulle näinkin kauniisti:
"Mie roikun sun ahterissas minne ikinä meetkin!"

Sitten taas meikäläisen omia älynväläyksiä. Kuunneltiin kaverin kanssa erästä biisiä ja minä totesin:
"Tässähän ihan selvästi veellään jonkun naisen munaa!" (En ole koskaan ollut mikään mestari ihmisen anatomiassa. :D)

Naapurin pentu kysyi kerran, kun olin ollut viikon poissa kotoa:
"Etkö sie ollutkaan kuollu kolarissa?"
Ja toisen kerran kun olin viikon tai pari jossain muualla, niin ne kysyivät, olinko nähnyt norsuja. :D

Kaverini väläytti kerran:
"Mie oon ollu siementääs lehmää!"

Lissää:
Rupesimme kaveriporukassa kerran miettimään sitä, miten paljon ihmisiä silläkin hetkellä heittää henkensä. Minä sitten väläytin:
"Ku mie teen näin *leikkii ampuvansa jonkun* niin samalla hetkellä joku kiinalainen kuolee, eli mie tavallaan oon tappanu sen."

Aina iloisen Amnesian nettiseikkailuja armon aikaan 7:45:
"Hyppään sillalta ja teen itsarin ja kuolen ja herään henkiin ja nain jotain söpöläistä puskassa ja kuolen uudestaan."

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2007, 22:44:38 kirjoittanut Amnesia »

Poissa Laku

• paperisydän
  • Vuotislainen
    • Laku's life
« Vastaus #4 : Joulukuu 05, 2007, 16:07:50 »
Meidän luokalla on taas kaksi Lauraa (minä ja kaverini). Uskonnon tunnilla, kun ope taas kerran kyseli järjestään kaikilta (istun Lauran takana) jonkun kysymyksen ja halusi, että Laura tarkontaa vastaustaan lisäkysymyksen avulla. Laura siinä sitten kysyikin: "Mä vai tuo?" ja ope jatkoi kysymystään ja vastaus kysymykseen tuli muodossa: "Eiku Japanin keisari!" Tai sitten ope kuuli hiukan väärin.... xD
Onhan noita hauskoja varsin montakin, mutta ne ovat sisäpiirijuttuja, joista ei kukaan ulkopuolinen tajua hönkäsen pöläystä. Varsinkin minun juttuni ovat ihan hepreaa, ennen kuin kaverit ne tajuavat. xD

Kauhukakara
Close the doors but never look inside
Time will tell if all your love has died

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Joulukuu 05, 2007, 16:13:48 »
Siskoni ja eräät kaverini ovat aika roiseja ja kursailemattomia kielenkäyttäjiä (no, niin kyllä minäkin, hehheh..), ja ajoittain heiltä pääsee aika hauskoja lausahduksia.

Mä meen sontimaan   oli yksi, jota oli pakko nauraa. Se vain tuli niin randomisti.
Voi kilin k*llit   tuli serkultani. Kyllä nauratti ekan kerran.

Kerran keksittiin siskon kanssa viidakon eläimille pervonimiä. P*llupapukaija   oli ehkä paras.

Juu. Joskus menee jutut vähän levottomiksi.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2007, 16:21:17 kirjoittanut Fimca Worthleberr »
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Interwise

• Luihu velmuttelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #6 : Joulukuu 05, 2007, 20:34:31 »
Meil oli tos ylä-asteella eräs äidinkielenopettaja, joka muutaman kerran vähän suutahti yhteen luokkalaiseeni. Normaalisti se meni vaan "Oleppas hiljaa". Osas vielä hienosti sano sen sillein hitaasti. Kerran kuitenkin, kun tämä samainen kaveri jotain siinä mölysi, ni opettaja laukas: "*nimi*... turpa kiinni". Edelleen tyylikkään hitaasti, oli kaikilla naurussa pidättelemistä.

Sit omaa mokaa joskus vähän pienempänä. Olin jollain telttalerillä, ja oltiin kävelty koko päivä. Taoin nurkillä kipeää reittäni ja sanoin "Oi voi mun pakarat, oon kävellyt niillä koko päivän". Kyllä riittää kavereilla nauramista edelleenkin, tarkoitus oli siis sanoa "Oi voi mun jalat".

Kyl näitä varmaan olis lisääkin, pitää pyydellä niitä(kavereita) vähän muistutteleen.

Poissa greenie

• junkie
  • Vuotislainen
  • I think I'm a banana tree.
    • Last.fm-profiilini
« Vastaus #7 : Joulukuu 06, 2007, 13:05:54 »
Äiti sanoi eilen, kun olin taas juonu melkeen kaiken kaakaon: "Taasko sä oot vätyny tän?!" ja jatkoi vielä, "sun pitäis käyttää vähemmän!"
Nauran aina kaikelle :)
Well heroin, heroin
And cocaine, cocaine
I loved them both

Dian

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Joulukuu 12, 2007, 20:58:30 »
Kaveriltani pääsi kerran tällainen kommentti yhden hauskan (hauskan ja hauskan) jutun perään:
Voi elämän kevät, kesä, syksy, talvi ja joulu!

Voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus, laukaisi oma kaverini tuossa joskus vuosi sitten ehkä. Repesin kieltämättä.

..Miten muuten aina käy niin, että kun yrittää muistella tällaisia niin se ei koskaan onnistu? :D

jensku

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Joulukuu 13, 2007, 16:23:08 »
Tämä ei nyt ole niinkään hauska lausahdus, vaan vahinko ja tällainen inttämis-juttu, mutta sitä oli huvittavaa seurata vierestä, kun äiti kysyy kovapäisesti asiaa, mihin ei ole enepää vastausta, kuin "Suklaata".
Keskustelu menee näin:
-Meettekö te Kinkun kanssa kauppaan? (Pikkuveli)
-Juu ollaan me menossa. (Äiti)
-Tuokaa sitten jäätelöö. (Pikkuveli)
-Joo, mutta minä tuon vain sitten yhden pienen, enkä pakettia, joten mitä haluaisit? (Äiti)
-Mä haluun sellasseen Hurmaavan Suklaan. (Pikkuveli)
-Ok. Mutta minkä niistä? (Äiti)
-Mä otan hurmaavan suklaan (Pikkuveli)
-Niin, mutta mitä niistä. Niitähän on ihan monta makua. (Äiti)
-Mä otan hurmaavan SUKLAAN! (Pikkuveli)
-Joo, joo mutta kerro jo mitä niistä? (Äiti)
-Äiti, se sano, että Hurmaavan SUKLAAN (Minä)
-Oho! Niinpäs sanoitkin. Sori (Äiti)

Äiti ei sitten tajunnut heti, että se oli suklaata^^

Uuttaa pukkaa^^:
Oli ilta ja meillä oli näytelmän viimeinen esitys sinä iltana. Minä ja kaksi kaveriani olimme siinä oviaukolla toivottamassa tervetulleeksi vieraita.
Siinä sitten toinen kaveristani laukaisi jotakin ja nauroimme sille. Sitten hetken päästä toinen kaverini huudahti:
"(nimeni) plus valkoinen seinä... ON PALOAUTO!"
Että tuota sitten nauroin ^^

Taas uusi juttu :)
Eilen olin isän kanssa mökillä. Sinne sitten oli tullut muutama muukin vierailulle. Mm. Pari serkkua sekä tätini. Yksi isäni kavereista oli soitelut ennemmin, että hekin voisivat tulla käymään. Tällä isän kaverilla on minua vuoden nuorempi poika. Nooh, seisoskelin sitten siinä jäällä tämän pojan kanssa, sekä yhden 11-vuotiaan serkkuni kanssa. Juttelimme vähän niitä näitä. Minä olin sitä ennen lapiolla ottanut jäänpaloja pois avannosta joka sijaitsi laiturin päässä. Samallahan sitä vettäkin siihen mukaan mahtuu. Tämä vuoden nuorempi poika sitten yhtäkkiä kesken jutustelun huudahti: "KATTO NY MITÄ OOT TEHNY! KASTELLU KOKO JÄRVE!"
Ai, onko järvessä vettä? xD
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2008, 19:27:54 kirjoittanut Fighter of dark »

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #10 : Joulukuu 31, 2007, 12:47:18 »
Tämä topsu onkin kuin luotu meidän YH opettajalle..
mä repeän aina kun kuulen noista jonkun..

uppa duppa kappale= turha kappale kirjasta, josta ei tarvi tietää mitään
cee niinkuin ceebra= tehtävissä c) kohta kun tarkistetaan
nelkku kelkku= neljäs kohta kun tarkistetaan
oppilapsi= oppilas
liiba laabaa diipa daapaa= ala-asteen historia

onhan näitä mullakin mut ne tyhmiä sisäpiirijuttuja mitä kukaan ei ymmärrä (ei aina mekään ettei sen puoleen)

muoksin lisää pian,..
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #11 : Tammikuu 19, 2008, 23:11:04 »
Awww. Suorastaan keräilen näitä. Kirjaimellisesti. Voisin jotain herkkupaloja tuosta metrilistasta poimiakin :)

"Onks kala nisäkäs?" Biologiantunnilta, yläaste kasiluokka...
"Tää mehujää lutkahtaa tälleen!" Paikalla minä, pikkuveljeni ja kaksi serkkuani, minä vanhimpana ja möläyttäjänä 11-vuotias serkku :>
"Auttaaks noi oikeesti verenhimoon?" Napsin yskääni pillereitä, ja muutenkin hieman oudon maineen omaavana jekutimme kaverini kanssa niiden olevan "verenhimonneutralointitabletteja". Täydestä meni XD
"Jokaisellahan meistä on luurankoja jääkaapissa!" Äidillä kummitteli alitajunnassa kallis uusi jääkaappi edellisen hajottua, ja meni senat sakaisin.
"Yks kilo vettä on niinku yks kilo." Eipähän tuohon ole vastaan väittämistä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 30, 2011, 02:50:20 kirjoittanut Aiëdaíl »

Poissa Damatris

• seonnut
  • Vuotislainen
  • Vain nerot hallitsevat kaaoksen!
« Vastaus #12 : Tammikuu 31, 2008, 19:27:03 »
Näistähän saisi tehtyä melkein kirjan jos aina kirjaisi ne kuultuaan ylös... Tosin suurin osa on sisäpiirivitsejä... Mutta histrosian ja yhteiskuntaopettajaltani näitä satelee kuin sieniä sateella. =D

Klassisin on luultavasti tämä: Jos oppilas näyttää sitruunalta, älä masennu. Sitruunoista saa mehua!
Ja tuon hän sanoi joka ikinen aamutunti koko viime vuoden... Aamun avaus katsos. ja perään soitettiin joku "jos sä menet kalaan, niin asiaan mä palaan" tai joku ihme "---jää on taakse jäänyttä elämää" biisi...
Johdot ei oo välttämättä kiinni kun mä, Syrkkis ja Brantsu hommailtiin tääl illalla  Oli aikast vaikee pitää pokka... kaikki mies opettajia kaikenlisäks... Lisäksi hän selittää niin Särkisalon köyhistä kalastajista kuin kaikesta muusta mitä nyt oppilaista saa keksittyä. olemme esm. Kojootteja kaikki...

Ja kavereilta on kuultu muunmuassa tälläisiä nerokkuuksia:

Me saadaan sellane puhelin jol voi soittaa toiseen puhelimeen!
kato tuol on tilitantti!
Yli mennää eikä meinata! Mut tuleeks sielt autoi?
Oot vähä mun housut putoo!
Koikkalaine on varmaa niin krapulas et ei se voi opettaa tulla

Kaikkee muutakin ois jos nyt muistais...

Sing me a song of seas and sun, chant me a spell of ice and fire

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #13 : Tammikuu 31, 2008, 19:54:54 »
Voi Kinkku-kulta minkä teit, kun tämänkin aiheen keksit... Mä täällä kuolen nauruun...

Niin, ja asiaan.

Tänään tuli heti sanottua neroa välkällä... Piti palauttaa kirottu Eurooppatyö, ja niin minä fiksuna tokaisin kavereille:
-Pitää kyylätä *maantiedon miesopen nimi*:ä.

Tekstiilityön tunnin jälkeen mä olin liito-orava. Keskustelu meni jotenkin sitä rataa, että ensin sanoin kiipeäväni kaveriani pakoon kuuseen, ja kaveri väitti kaatavansa koko puun. Minä väitin hyppääväni seuraavaan, johon kaverini, että mikä hitsin liito-orava sä olet. Paras oli kuiteskin, kun sitten siinä kailotin tavallisella volyymillani (eli täysiä): "MÄ OLEN LIITO-ORAVA!" Luokka kattoi kummasti...

Naurattaa yhä tuo maantiedon open tekemä lyhyt vihkomuistiinpano: George W. Bush, 4 vuotta. Ideahan on siis se, että pressa on neljä vuotta kerrallaan pressana.

Legendaarinen (tai sitten ei) lausahdus from me:
-En mä ole lehmä, eihän mulla ole edes utareita!
Tarkemmat tiedot, miten minä noin menin köksän tunnilla sanomaan seiskalla, saa kun kysyy yksärillä.

Rollssissa (samaa sarjaa Mäkkärien ja Hesejen kanssa) olin kaverin kanssa, ja sisään tuli joku partaveikko, kuten mä häntä jälkeenpäin nimitän. Oli komea parta juu, ja minä sitten tokasin sillä normivolyymillani:
-OHO, MIKÄ PARTA!

-Voi että mua harmittaa!
Käveltiin taas koulua ympäri ulkokautta kavereiden kanssa, ja jokin harmitti mua. Menin sitten naama hymyssä ton tokasemaan... Jäi elämään toi lause.

-Tuolla takana on auto!
Istutaan kaverin kanssa niiden autossa, PARKKIPAIKALLA...

-Täälä on peili!
Edelleen kaverin autossa...

Lisäillään, jos muistuu mieleen, ja kun mokailen lisää.
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Nemethys

• Pekka Pokka, pimpelipom
  • Vuotislainen
  • Dr/Hrm <3
« Vastaus #14 : Helmikuu 01, 2008, 00:27:12 »
Eipä muistu kun yksi hauska juttu viime kesältä. Juttelimme mummini kanssa uudesta uimapuvusta

Minä: Joo, mä ostin sen haloselta. En oo ikinä ennen ostanu sielt mitää.
Mummi: Kui et? Siel on kyllä ihan kivoja vaatteita.
Minä: Eiku se on semmone vanhojen naisten kauppa.
Mummi: Ai niinku mun ikäisten?
Minä (ihan ajatuksissani): Eiku vähä nuorempien.

Kyllä mummi nauroi kovasti tuolle ja minä raukkaparka yritin perua sanojani :D onneksi otti huumorilla<3

Poissa parma

• The Demented One
  • Vuotislainen
  • Putoamista tyylillä
« Vastaus #15 : Helmikuu 01, 2008, 22:13:07 »
Serkkupuoleni 3w tuossa juuri lausahti:

"Tenkin, tenkin..... Tenkin kuohukelma!"

Viisauksia lasten ja imeväisten suusta.... :P R- ja S- vika vaivat tuon kuulostamaan aika koomiselta :)

Niin, ja tulipahan toinenkin mieleeni, mutta tämä oli silkka vahinko ja johtui siitä että kieleni yksinkertaisesti meni solmuun. Eli äidilleni oli kerran tarkoitus sanoa: "Sulla on kyllä kiva kummipoika!" Niin sanoin tietysti vahingossa: "Sulla on kyllä kiva kullipoika!". Hmm, pikkuisen nolotti sen jälkeen, äiti jaksaa edelleenkin muistuttaa siitä.

//Joo, olin eilen kaverin kanssa Helsingin keskustassa ja tuuli oli aika kova. Käveltiinpä siinä rautatietorin ylitse kun iski vastaan ihan jumalattoman kova tuulenpuuska ja huudahdin sitten älykkäästi: "Hitto mun kassit lähti lentoo!" Kesti hetki ennenkö edes tajusin mitä sanoin; tarkoitinpa nyt kuitenkin todellisuudessa kauppakasseja :P Mutta me oltiin ilmeisesti valkosuklaakaakaon jälkeen niin sokerihumalassa että naurettiin sille jutulle ihan kyyneleet silmissä Sokokselle asti ja kun siihen vielä liittyi yksi inside juttu niin... Mulla vaan on omituinen taipumus sanoa kaksimielisiä asioita tahtomattani ^^
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2008, 11:39:31 kirjoittanut parma »
Tie Miehen Sydämeen Käy Kairon Kautta
Niin kauan kuin kuulen lokkien kiljunnan,
tiedän olevani elossa.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #16 : Helmikuu 02, 2008, 17:21:22 »
Matematiikanopettajani on kieltämättä hauska. Kerran hän selitti meille "Savannin kuumakallesta" ihanine lausahduksineen, ja tämä kyseinen lausahdus / keskustelu on kieltämättä jäänyt mieleen.

No, tämä kirjoitti taululle kolmion korkeutta, mutta hän kirjotti kolmesti väärin: Korkus. Kun opettaja huomaa erehtyneensä kolmesti, tämä letkauttaa:"Nyt on printterissä jotain vikaa!"

Äitini keksi kerran upean värisävyn. Kiistelimme siitä, onko olohuoneen lamppu keltainen vai oranssi, ja äiti tokaisee: "No sehän on kuranssi!"

Olen myös monesti hajonnut mesessä vastaantulleille huudahduksille. Kuten: "Katala pensas" ja kun Tomi Traktori alkoi niin: "Sieltähän tulee Draco Tom!"
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #17 : Helmikuu 07, 2008, 18:12:40 »
Tämä viikko on ollut yleisesti sellainen 'älä ainakaan ajattele ennen kuin sanot jotain' -viikko. Maanantaina istuin koulun kahviossa kolmen kaverin kanssa ja tuijottelimme seiniä ja koetimme pysyä valveilla. Siinä sitten fiksuna sanoin "sunnuntai ja maanantai on viikon p******** päiviä ja mikä pahinta, ne on peräkkäin." Kaverit repesivät nauramaan ja sitten vasta tajusin miten typerältä mahdoin kuulostaa ja rupesin itsekin naureskelemaan. Siinä sitten suhteellisen kauan naureskelimme tuolle ja koetimme koota itseämme.

Jatketaan samasta maanantaista. Meillä oli koululla kakkukahvit koulun läpäistyn auditoinnin kunniaksi ja hieman puhumalla opettajamme päästi meidät hieman aiemmin kakkukahveille, ettei tarvitsisi jonottaa. Kahviossa sitten katsoimme miten siivestä missä insinöörit oleilevat tuli valehtelematta parinkymmenen miehen lauma. Siinä katsoimme miten melkeinkoko kahvio täyttyi insinööreistä ja joku totesi osuvasti "insinöörit ovat laumaeläimiä". Minulle tuli heti mieleen se Harry Potterin kohta jossa Harry puhuu Ronille miten tytöt liikkuvat aina vähintään pareittain. Entäs insinöörit sitten, näitä oli kokonainen lauma. :)

Eilen haalarikastajaisten pantomiini rastilla kaverin piti esittää 'katsoa televisiota'. Hän rupesi meuhkaamaan ja esittämään penkkiurheilijaa siis sillei riehumaan. Kohta yksi porukastamme karjaisi 'idiootti' tuutoreita myöten kaikki repesivät nauramaan ja arvailusta ei meinannut tulla sen jälkeen enää mitään.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Choker

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Helmikuu 10, 2008, 16:21:27 »
Höhö, naurattaa ku muistuu mieleen kaikkia hölmöjä juttuja mitä on tullu kuultua ja sanottua. :D

Pari päivää sitten oltiin kaverin kanssa koulun vessassa sellasen ison peilin eessä ja mä siinä tuijottelin päätäni nenästä alaspäin ja sanoin: "Mun alapää näyttää tänään tosi oudolta.." Siinä vaiheessa kun kaveri repes nauramaan, tajusin mitä olin sanonu ja rupesin korjailemaan että "siis mun PÄÄN ALAOSA" mut eipä siitä kai mitään selvää saanu kun nauroin itekin niin pahasti. :D

Toisen kaverini kanssa toistellaan aina joka asian jälkeen että "HITSIPILLI" :D

Viime kesän rippileirin (jossa olin siis isosena) jälkeen vakiintui "emmätiiäpäätäsä" ja "öGEEEI" sanottuna sellasella vammaisella äänellä. :D

Madagascar -leffasta on jääny paljon kaikkia sitaatteja. mm. "AA! KALSARIT!" "Kattokaa: PAFTIWWEJA!" ja "Joka iikka VOI EI!"

Enempää on hankala selittää, kun niihin liittyy sellaset tietyt äänenpainot etc. :D

Poissa Momo

• Varhain mummoontunut
  • Vuotislainen
    • Blogini
« Vastaus #19 : Helmikuu 12, 2008, 21:32:08 »
Näitähän on opettajilta kuultuja aika runsaasti...

Lukion rehtori meidän koulussa aloittaa kuulutukset aina samalla tavalla: "Anteeksi häiriö oppitunnin alkuun/kulkuun/loppuun, tämä kuulutus koskee lähinnä lukiota" ja sitten sanoo sen varsinaisen asiansa. Eräänä päivänä tekstiilityöntunnilla kuului kaiuttimista: "...tämä lukio koskee lähinnä lukiota..."

Lisäksi yksi uskonnonopettaja, joka jäi viime vuonna eläkkeelle, sanoi aina: "Sitten pääotsikko...ja alapääotsikko..." Nauratti.
Minäpä rakastan sinua niin paljon kuin on matkaa täältä kuuhun ja takaisin.

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #20 : Helmikuu 15, 2008, 22:41:34 »
Yhden ystäväni loistoväläytys, jolle nauretaan varmaan ikuisesti: " Tää taisi olla ensimmäinen kerta, kun toi otti poskeen naiselta."
Tarkoitti lyöneensä erästä henkilöä turpaan.

Itse älykkäästi tokaisin, kun näin Rakkautta vain-elokuvan tv-mainoksen: " Mä meen huomenna tonne!"
Ja tarkoitus oli kertoa, että katson sen tänään.
Toinen nerous tapahtui, kun oli tarkoitus kysyä siskoltani, voinko ottaa viimeisen suklaakakun palan: " Voinko mä mennä tänne." Ja toinen käteni oli kiinni kattilakaappimme ovenkahvassa.

Blondi kaverini huomasi vähän jäljessä, että yksi poika luokaltamme oli ottanut korviksen ja sanoi sitten ihan ihmeissään: " Villellä on reikä!"
Tämä samainen henkilö myös totesi Henkan olevan Jonin vakio. Tarkoitti sitä, että Joni kuljettaa Henkan lähes aina kotiin mopoautollaan. ( Nimet on sitten muutettu.)

Ruotsin opettajamme vähän sekoili sanoissaan ennen kuuntelukokeen alkua: " Nyt sitten kuuntelemme rakastelua ja keskustelua..."
Hänen oli tarkoitus kertoa rakastavaisten keskustelusta.

Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Saori

• Starship Ranger
  • Vuotislainen
  • king rat on the streets in another life
  • Pottermore: GobletYew170
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #21 : Huhtikuu 25, 2008, 20:09:55 »
Njooh.

Sanon aina kaikkii tyyppei joko sukkeroksi tai mulkeroksi.
Kerran kamuni väänsi sukkerosta suikeron ja repeiltiin sille.
Sitte kerran väläytin yhest mein luakkalaisesta suikeroinen sukkero"  kamut repes, ja itekkin.
Kerran kamuni sanoi toista kamuani koipiveikoks, ja nerouksissani väläytin että kamuni on "suikeron sukkeroinen koipiveikko". :D

Jepjep. Näinhän se on, että kun miettii näitä, ei meinaa tulla mitään mieleen :D

Laitan lisää, jos muistuu mieleen tai tulee uusia nerokkuuksia :)

//muoks// Yksi päivä ihastukseni tuli pulpettini luokse, ja väläytti: "Voimmä lainaa terotinta.. ja purkkaa?"  : D
Vastasin sit siihen: "Öö joo. Mut en haluu sitä purkkaa takasin. :D " Naurettii kamujen kanssa sille viel vähän aikaa. :D

Tänään kaverin kanssa mentii yht hiekkatietä, mis oli jtn työmiehii. Siel oli sit joku semmone pieni jyrä, ja kaveri sanoi nerokkaasti: "Pöllästään toi hyrrä!" Repesin. :D Loppupäivä sitte hoettiin "Hyrrät jyrää","Jyrät hyrrää","Jyrrät hyrää" ja "Hyrät jyrrää" :D

Ja ainaku nähtii lintu, hihkastiin "TIRPPA!" :D Sitte alettii hihkua aina ku nähtii jtn, esim "AUTO!" "PUSKA!" "PUU!" "KOTTIKÄRRYT!" yms :D

//muoks// Aina ku pelataan kavereitten kanssa The Simpsons -peliä, pelaan Bartilla ja sanon sitä aina Parttimaniks. (Bartman)

Kans Simpsons pelistä. Yhen tason videossa pikseli-Marge sanoo sillee kival äänel "I'm Marge!" haha. Revettiin kavereitten kanssa täysillä sille ja nykyään koulussa, kaupungilla, missä tahansa, ku toiselle tulee mielee, hihkastaan "I'm Marge!" ja sit hoetaan sitä vähän aikaa. : D Kerran muutettiin siitä "I am Marge!" (sillee jännäl äänel, I ja Marge korkealta ja am matalalta) :D

Njooh, noiki oikeastaan semmosia sisäpiirijuttuja, vaikea ymmärtää jos ei ole ollut paikalla : D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2008, 18:54:36 kirjoittanut Nabsu »
"I'm not a box. There are more than four sides to me."

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #22 : Huhtikuu 27, 2008, 10:33:48 »
Heti pongahtaa mieleen hetki jolloin yksi poika sanoi (arvellenkin vahingossa) hyvin kaksimielisesti otettavan asian; "Anna mulle etsä naisille kuitenkaan anna." :D Kyseessä oli siis purkkaa.
Opettajamme kutsuu meitä vaikka millä nimillä. Herrasväki, Himpulat, Pitkänokkaiset, Neiti Pariskunnat.. Ei tämä oikeastaan ole kivaa, mutta opettajamme on sanonut että hän kutsuu omia LAPSIAAN näillä nimillä. :DD Se on se juju.
Sitten sana LOL. Isäni on hauska mies, mutta LOL ei käy, siis ei todellakaan käy hänen suuhunsa. :D Aina repeää kunnon naurut kun hän sen sanoo.
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Ellene

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Huhtikuu 29, 2008, 12:52:22 »
Kerran pienenä minä ja ystäväni olimme syömässä pihalla jäätelöä. Ajattelimme mennä leikkipuistoon, mutta siellä oli jotain isompia tyttöjä, syömässä myös jäätelöä. Kaverini huusi heille: "Kelpaako?!!?" Ihan täydellä teholla ja ne tytöt kattoivat meitä kummasti. Aina kun nykyään joku sanoo "Kelpaako?" Purskahdan nauruun :D

lumienkeli

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Toukokuu 05, 2008, 18:32:55 »

(= nimet muutettu!!! =)
meillä oli koulussa äikän tunti ja yks meijän luokan poika kysy jostain tehtävästä jotain jota se ei älynny, ja meijän ope ope siihen sit: -puhutko nyt työ- vai tehtävä kirjasta? kukaan muu luokassa ei älynny että ope oli sanonu väärin (työ- ja tehtävä kirja on sama asia=). ku vaan minä ja kati, että oli meillä naurussa pidättelemistä! XD minä  ja kati kysytään joskus vieläkin toisiltaamme,että: -puhutko nyt työ- vai  tehtävä kirjasta? XD

eilen illalla en muistanu mikä on ludon nimi, muistin vaan nimikirjaimet:LB.
sit mä vaan väläytin: Ainii, Beethoven!!! (ludvig van beethoven). xD

mä en pidä meidän nykysestä opesta ja meillä on keskiviikkona vaan yks sen tunti, minä ja mun kaveri oltiin tulossa välkältä ja mä sanoin: -onneks meillä ei oo tänään ku yks meijän open tunti!! sit mun kaveri sano mulle: - kato taakses!
mä käännyin ja huomasin, että meijän ope oli meijän takana! onneks se ei kuullu!! =)  :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 19, 2008, 17:09:29 kirjoittanut lumienkeli »

Poissa Saori

• Starship Ranger
  • Vuotislainen
  • king rat on the streets in another life
  • Pottermore: GobletYew170
« Vastaus #25 : Toukokuu 07, 2008, 17:23:22 »
Aww.

Noin vuos sitten pidettiin kaverin kanssa koulussa esitelmää Thaimaasta. Kamuni luki paperista: "Munkkeihin ei saa koskea." (Thaimaassa on munkkiluostareita) Siinä koko luokan edessä sitte repesin täysillä. :D Enkä millään pystyny lopettamaan nauramista. Kohta kyl muutki alko nauraa :::>
"I'm not a box. There are more than four sides to me."

Sukkamieli

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Toukokuu 08, 2008, 00:03:26 »
Mitä, näitähän kertynyt aikamoinen varasto, mutta osa on kyllä täysin julkaisukelvottomia ;> Näitä tulee myös Lemmon osalta.

"Mulla on bändi" - täysin viaton lause, mutta saa koko sakin nauramaan.
"Bimpon piirto!" - hohtaa vasemmassa käsivarressa.
"Alatsa autoon - hetkonen - alatsä aukoon mulle?!" - Lempo osaa >D

Lisään jos muistuu mieleen :3

// Olin neljän kaverini kanssa trampoliinilla, ja kaksi heistä makasi pitkin pituttaan trampalla. Kaverini (siis tämä joka ei löhönnyt) aikoi ilmeisesti tehdä jonkun voltin, ja yritti paimentaa heidät pois edestä. Hän varmaan tarkoitti, että vetäkää jalat koukkuun, koska sanoi: "Menkää ruttuun!" Kesän legendaarisin :'D

//Minua ja kaverisakkiamme tuli vastaan liikennemerkki, johon oli kirjoitettu kissankokoisin kirjaimin LMK. Yhdellä meistä sitten välähti ja hän totesi kirjaimien tarkoittavan: "Luota minuun Kalle!"
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2008, 00:14:54 kirjoittanut Sukkamieli »

lumienkeli

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Kesäkuu 19, 2008, 17:22:31 »
muistu vielä mielee tälläne:meijän luokan piti tehä esitelmä planeetasta,mun parina oli yks meijän luokan poika... vähä ennenkö oli meijä vuoro oli mä sanoin sille: sano, että me tehtii esitelmä venuksesta. sit mä näytin sille mikä alue sen pitää lukee...........
no, ku oli meijä vuoro se sano: -me tehtii esitelmä venuksesta ja mä luen ton! ja osotti kohtaa joka sen piti lukee..... en tiiä onko se muiden mielestä hauska mut mua se naurattaa vieläki. ;>
------------------------------------------------------------------------------------------------------
kerra me katotii dio-kuvia planeetoista ja olitiin saturnuksen kohalla nii toi sama poika joka on tossa ylemmässä jutussa möläytti: -mä oon muute laskenu noita renkaita pitki pulkalla ja sieltä sai aika kovat vauhit! XD koko luokka repes nauramaan (jopa ope!)

kirjottelen lisää jos sattuu muistumaan muita tai sattumaan uusia! =) ;oD

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #28 : Kesäkuu 19, 2008, 22:18:42 »
Enpä nyt tiedä, että hauskoja, mutta onhan sitä tullut kaikkea möläyteltyä.

Koulussa, kuvistunnilla luokkalaiseni tyttö puhui vaksillemme. Vaksi sanoi jtoain että "Se oli sillon kun minä olin pieni"-tyylistä(vaksimme ei ole laihimmasta päästä) ja minä huusin toiselta puolelta luokkaa "Ootko nää josksu olult pieni?". Kyllä purskahdin nauruun knu tajsuin mitä sanouin, samaten nolostuneet kaverit; minä en ollut yhtään nolostunut.

Tänäänkin, knu en ollut löytänyt pelinappuloita, mummini näytti missä ne on, ihan siinä pelikirja lähellä. Puolustelin sitten itseäni ja sanoin " Se oli siinä varjossa kun meillä ei olult valoja päällä." Mummi purskahti nauruun, ja jatkoin selittelyä " Katos kun pimeässäkin on varjot, niitä ei vaan näe..." Ei hele, mitäköhän sekin tarkoittaa..

Myös kaverini hoilasi nelosella kun kysyi, että voiko hän alkaa, niin vastauksena oli "Ehkä, ehkä en... LUOJA SEN AAANTAAA!"... Vihasin sitä siitä lähtien, mutta naurattihan se :D
Kavereille olen sanonut ties mitä tyhmää, mutta en nyt vaan muista...

Nykyään sanon, kun lhäden pois kaverin luota tai mutuen lähden pois jostakin, sanon viimeisenä" Elä kuole." Aiheuttanut virnuilua/hymyilyä, sillä tuonhan voi muokata myös Elä. Kuole.-tyyppiseksi.
Myös erässä huoneeni oven keltaisessa kyltissä lukee; "En olle yhtä tyhmä kuin mitlä sinä näytät." Oikein mahtava. Samaisessa ovessa on myös kyltit: "Lääkitys kohdallaan"(ja kakat...) " En ole hullu, vain hieman erikoinen" ja muutama muu. Lisään nekin kun pääsen kotiin tsekkaamaan.

- Flyra
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2008, 12:02:22 kirjoittanut Flyrashaz »
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #29 : Kesäkuu 20, 2008, 11:52:21 »
Opettelin yksi ilta tässä pari viikkoa sitten mopokortti kokeeseen. Siskoni kyseli minulta sitten liikennemerkkejä. Siinä oli yksi merkki, jossa oli merkitty moottorikelkka reitti. Sisko sitten kysyi minulta että mitä tuo tarkoittaa ja minä vastasin: "Öö.. rattikelkalla ajo sallittu." Hmm. Naurettiin siinä sitten ja herätettiin koko talo :P (Huom. Ku kirjotin tätä meinasin unohtaa TAAS mikä se on! Siis Moottorikelkka :)
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Poissa Jazmín

• Vampyyrityttö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #30 : Kesäkuu 20, 2008, 15:11:35 »
Yksi ystäväni onnistuu aina laukomaan kaksimielisyyksiä ihan vahingossa. Suurimman osan olen jo varmaan unohtanut, mutta tässä jotain, jota muistui mieleen:

Juuri ennen Kuoleman Varjelusten ilmestymistä, keskustelimme kyseisestä kirjasta koulun käytävällä, ja ystävääni harmitti, kun hän ei voinut sanoa jotain, mikä olisi spoilannut kirjaa, joten hän sitten kajautti kovaan ääneen: "Harmi kun mä en voi paljastella täällä." 

Ja toinen tapahtui taas koulussa, en edes muista tarkkaan mistä puhuttiin, varmaan jostain rippikouluun liittyvästä, niin yhtäkkiä tämä kaveri julisi kovaan ääneen: "Jos mä meen joskus naimisiin, niin en ainakaan tee sitä kirkossa." Toisaalta voi olla, että tämä kuulostaa kaksimieliseltä vain meidän omissa pikku päissämme, mutta ei se mitään :D

Harmittaa, kun nyt ei tule enempää mieleen, mutta näitä on todellakin tosi paljon...

// Oli ihan pakko tulla muoksimaan tänne vielä yks, ihan vaan sen takii, et mun kaveri sano et en saa laitta sitä tänne. (mä oon hyvä ystävä, muahahahaa) No kuitenki, kaverin piti sanoo et: "Kaikki on niitten juhannusriennoissa." Niin se sano vahingossa: "kaikki on niitten juhannusrinnoissa." Okei ei kovin hauska, mut kuitenki xD
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2008, 22:28:30 kirjoittanut Jazmín »
"You shine so bright it's insane, you put the sun to shame."

Poissa Minedin

• Otusmainen otus
  • Vuotislainen
  • Ufo
« Vastaus #31 : Kesäkuu 20, 2008, 17:38:57 »
Hehheh. Näitähän on. Tosin suurin osa on jotain sellasta ihan pimeetä inside-läppää josta kukaan ei tajua mitään.
Eli lempinimeni on koulussa katkarapu. En edes tiedä, mistä se tulee, mutta kumminkin eräs kaveri sanoi sitten eräs päivä minua Kutkaravuksi ;D Eikä edes tajunnut heti miksi kaikki alkoi nauraa.
Ja toiseksi. Koulussa tiedetään, että pidän paljon vihreästä, joten kun pelasimme aliasta, yksi tyyppi selitti: Se on vihreä, kyl sun pitäis se tietää! (Kyseinen sana oli joku rupikonna tai jotain)
Sitten koulussa kun yksi kaverini selitti jotain ihkua, sanoin sitten voi AWWWWWWWWda toi oli ihQ juttu (siis koko juttu ihan läpällä). Siitä lähtien hän on ollut awwwwwda.
Uskonnon opettajan suusta: Tapahtuu kaikenlaisia ihmeitä, kuurot kuulee ilman kaiuttimia. :DD
Juu serkun kanssa kun tehtiin leffaa, siinä koira joutui koirakotiin ja koirakodin omistaja kysyi minkä rotuinen koira on, ja koiran omistaja vastasi että kultainennoutaja. Kyseinen koira on siis Italian vesikoira. Nykyisin sanon niitten koiraa aina kultaiseksinoutajaksi. Samasta leffasta jäi myös lausahdus Jenna, hämmentäisitkö perunoita. (Voiko perunoita hämmentää? O_o) Ja tämä ei nyt ihan lausahdus ole, mutta muistiin jäänyt kumminkin:
Serkku: Voinksmä saada rahaa?
Serkun Isä: Minkä takia?
Serkku: No me mentäs ostaa jäätelöä tuolta citystä ja pakoiltas samalla töitä?
Serkun isä: No menkää vaan. Ja antoi kaksikymppiä :DD
Reissu oli muutenkin aika legendaarinen, oltiin sukujuhlissa ja siellä oli jotkut talkoot niin me lähdettiin johonkin Cityyn (=käpykylän keskusta) Ostamaan jäätelöä ja juomaan playta ja olemaan ihan sokerihumalassa. :D
C:

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
« Vastaus #32 : Kesäkuu 20, 2008, 22:53:45 »
Heh xD Nä on hauskoja :) Ihan pakko laittaa tänne lisää. Näissä on muuten kyseessä sama tyyppi kuin Jazmínin viestissä.

Puhuttiin siitä, kuinka kaverillani on pieni suu. Hän sitten enempiä miettimättä totesi: J:llä on iso!

Kaverini valitti kerran: Mä en osaa tehdä mitään mun kielellä!

//lisää:

Kaverini onnistui kerran tanssahtelemaan väärään luokkaan tunnin aluksi. Aina kun seisoimme kyseisen luokan edessä, muistutimme kaveriamme asiasta ja kerran hän sanoi: Mä oon tehny SEN kerran enkä mä haluu uusii kokemuksii!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 23, 2008, 16:07:09 kirjoittanut Chiida »
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

jedisoturi

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Kesäkuu 20, 2008, 23:53:29 »
No mään sanon aina että voi pöppeli ku tarkotan että voi p*rse. Se se vasta kaikkia naurattaa :) ja kaverini kerran sano ku kysyin et onko  500+350 850 niin se vasta et: näin on närhen m*nat

Poissa motiivi

• Hippi
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Kesäkuu 29, 2008, 18:41:25 »
Luokkaretkellä tuli ihania sattumuksia, kun meillä oli "henkäisevä" reissu, jolloin meillä oli "uskottoman kivaa". :DDD Varsinkin tuolle jälkimmäiselle tuli revettyä aika rajattoman pahasti.
Niin ja meikähän bongasi jonkin kuolleen elukan samalla bussireissulla tieltä, ja joku ehdotti siihen et se olis kuollut jänis, ja meikähän "EI SE OLLU JÄNIS! Sillä oli neljä jalkaa!". Sain kivat naurut osakseni :'<.

Siskoni on varsinainen mestari japanilaisissa kiinanpalatsikoirissa, mutta parasta oli, kun hän kertoi ottavansa yhden vitamiinin. No, oho, jotain edistynyttä tekniikkaa?
Veljeni juonsi jotain ohjelmanumeroa toisen veljeni häissä, ja kun takaa kuului "puhu siihen mikkiin, et kuuluu vähän paremmin!" niin veljeni otti mikin ja eka lausahdus olikin sitten: "no, mä puhun tähän minniin, et kuuluis vähän paremmin". :D
Yhdelle veljelleni oli myöskin auottu päätä pituudesta tyyliin "tuuleeko siellä ylhäällä?" johon veli: "haiseeko siellä alhaalla?".

Vanhalta maantiedonopettajalta riitti aina jotain aukomista. Jos joku vähän keskusteli takapenkissä, sieltä kuului taas se sama "teillä on varmaan jotain kommentoitavaa tähän alati kiihtyvään pörssi-indeksikeskusteluun" "no ei oo..." "no tuuliko se huulia niitä liikuttaa?"... en itse ainakaan yrittänyt koskaan tyytyä mielistelevään katseeseen vaan aloin paapattaa intohimoisesti näkökulmiani aiheeseen. Tosin ne menivät usein aika aiheen vierestä sitten.
Myös luokanvalvojamme on tunnettu ihanista paradokseistaan: "synkkä mutta järkyttävä", "likainen mutta haiseva", ja hienoista tarinoistaan. Kerran, kun ruokalassa ei maitoautomaattimme toiminut, hän oli jonossa takanani, ojensi kätensä ja silitti hiukan automaatin kylkeä todeten hellällä äänellä: "sitä pitää vähän silittää".

Moni näistä tällaisista lausahduksista on niin kiinni tilannekomiikasta. :D Toissa vuoden kevätjuhlassa juhlimisen aihe oli eläkkeelle jäävän fysiikanopen mikrofonin toimivuuskokeilut: "yksiö, kaksio..."
So one by one by one, they devour, consume, and disperse
And rapidly, rapidly… they fall
Drown in pleasure and die in a dream

Poissa Magnum

• Frozen Windows
  • Vuotislainen
« Vastaus #35 : Kesäkuu 29, 2008, 19:15:51 »
Pakko kerto mitä äitini sanoi. Talo jossa asumme, on jo kolmas talo, jonka vanhempani rakensivat itse alusta asti. Isä sitten muurasi savupiippua, ja äiti sanoi siihen sitten:
"Milloin se piippu muurataan alas asti?"

Kyllä naurettiin :D
"Heaven's not a place that you go when you die
It's that moment in life when you actually feel alive"

Partybansku

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Heinäkuu 04, 2008, 17:16:29 »
Kaverin kanssa oli puhe pehmolelunalleista ja niitten sukupuolista (xD), ja minun piti sanoa että mun nallella on pikkarit (joo.. ollaan lapsellisia), niin ajatukset vähän harhaili ja lauseeksi tuli: Mun naisellani on sukupuoleton...

Yks tällanen tapaus oli kans kun olin täysin vakuuttunut, että tanssiopettajamme oli homo (miespuolinen ihminen siis). Kaverin kanssa oltiin sitten odottelemsassa esiintymisvuoroa tanssinäytöksessä lavan takana ja nähtiin sitten tämä tanssiopettaja jonkun naisen kanssa halailemassa ja taisi ne pussatakkin. Siinä sitten naama venähtäneenä totesin kaverille kovaan ääneen: "Ei se voikkaan olla homo ku sil on tyttöystävä!". Kaverini sai tästä kunnon naurut eikä lakkaa muistuttamasta asiasta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2009, 21:35:00 kirjoittanut Partybansku »

Danseuse

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Heinäkuu 06, 2008, 12:37:34 »
Näille kyllä saa nauraa. :D

Mietin kerran, että mikä Hogwarts Express on suomeksi. Sitten mulla ja välähti ja kysyin joltain: Onko Hogwarts Express niin kuin Tylyjuna? Kaikilla oli hauskaa, sillä Tylyjuna kuullosti niin pöljältä. Ja kun satuin kysymään tätä vielä jossain ei-pottermaisessa-tilanteessa. Kolme päivää myöhemmin tajusin, että se on Tylypahkan pikajuna. Kyllä sille vieläki nauraa. :D

Siskoni totesi fiksuna kaupassa minulle, että "Kato vessaharja!" Kyllä siskoa ja minua hymyilytti, kun kyseessä ei ollut vessaharja vaan tiskiharja. :)

Kerran totesin äidilleni, että meiän kanin häkissä ei oo minkäänlaista arkkitehtuuria. Muistaakseni piti sanoa jotain, että kanilla ei oo ruokaa yms. Äiti katso vähän ihmeissään ennen kuin itselläkin välähti, että mitä olin sanonut. Tilannekomiikkaa. :D

Tämän olen "sanonut" unessa, mutta myös todellisessa elämässä. Eli oltiin just käyty yläasteeseen tutustumassa ja sitten tokaisin osuvasti, että "Joo ne valvojaoppilaat ohjas meitä siel koulussa!" Tälle nauran aina, kun luen valvojaoppilas-sanan jostain. Se vain kuullosti niin tyhmältä, kun piti puhua tukioppilaista. Ja tämä oli vielä hauskempaa muista, koska ne sai taas uuden aiheen hieman kiusoitella Potter-innostuksestani. :)

Tämä on varmaan yksi hauskimmista. :D Edesmennyt ukkini tykkäsi paljon sipuliteemakkarasta ja äiti sitten osti sitä, kun mentiin mummolaan. Seuraavana päivänä äiti yritti saada 4-vuotiasta serkkuamme syömään jotain aamupalaa. Serkku katseli sitä sipuliteemakkaralautasta inhoten. Keskustelu meni suunnilleen näin:
Äiti: Katoppa, ukki tykkäs tosi paljon tästä makkarasta. Se söi tätä aina ihan hirveesti.
Serkku: *katsoo lautasta inhoten* Siihen se varmaan kuolikin.
Sitten serkku väitti minullekkin, että ukki kuoli siihen, kun kysyin. Tämä oli niin hauska. Ja kun serkku oli sanonut sen ihan tosissaan. :D

Muoksin heti, kun muistan lisää.

-Danseuse

// Joskus englannin tunnilla (varmaan vuosi sitten) tehtiin tehtäviä ja istuin sitten siinä ja mietin vastausta johonki kysymykseen. Yhtäkkiä mulle tulikin mieleen, että "on se niin jännää, kun kaikki meiän luokkalaiset on syntyny samana vuonna". Niin onhan se tietenkin aikamoinen sattuma. ;) Ja kertoo varmaan siitäkin, että aikamoinen ruudinkeksijä välillä oon. :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2009, 14:43:04 kirjoittanut Danseuse »

Poissa Cassiopeia

• Giliathin isosisko
  • Vuotislainen
  • Hei, täällä taas!
« Vastaus #38 : Heinäkuu 06, 2008, 16:39:50 »
No hauskoja lauseita on paljon tullut, mutta tässä olisi nyt muutamia:) Ja näille saa nauraa:D

Meillä oli hissan tunti menossa, ja luokassa oli ihan hiljaista, koska tehtiin muistiinpanoja. Sitten yhtäkkiä käytävältä kuuluu ihan tosi kovaa kiljuntaa ja sitten oli taas tosi hiljaista. Tähän meidän hissanope sitten sanoi, että fysiikanryhmäläiset keksivät vihdoinkin, mikä on metri. Mie ja miun kaveri revettiin täydellisesti, muut vain vähän hymähti:D

Sitten meidän bilsantunnilla käsiteltiin eri eläinryhmiä, ja meidän bilsanope sanoi, että arvatkaas, mitä mie oon kerran nähnyt kastemadon!! Oltiin vähän aikaa sillen, että mitä? Sitten muutamat sanoivat, että ihanko totta vau! Sitten meidän bilsanope tajusi, mitä oli sanonut, ja korjasi, että sen oli pitänyt sanoa, että se on nähnyt kerran mustekalan. Ja taas saatiin nauraa:)

Omia "fiksuja" älynväläyksiäni on ollut mm. tämmöiset lauseet kuin: "Mennään täältä, niin ei tarvii mennä tuolta" Tilanne, missä sanoin tuon oli kadulla, ja oltiin menossa kaverin kanssa takaisin koululle. Ne molemmat reitit olivat vieläpä samanpituisia. Toisen "fiksun" lausahduksen, sanoin koulun ruokalassa, kun olin ottamassa maitoa, mutta kaveri oli tiellä. Sitten hän kysyi, että minne mennään istumaan, ja vastasin, että en tiiä, minne meet, mutta mee tieltä:) Ja tuota lausetta käytetään edelleen;)

Tässäpä oli nyt muutamia, jotka muistuivat mieleen noin äkkiseltään;)

Muoks: Ja tähän heti perään tuli kaksi juttua mieleen eli: Olin kummini mökillä ja oltiin veneellä kalastamassa, ja sitten rupesi vähän satamaan. Tähän sitten kummini avopuoliso sanoi, että käännetään vene ympäri, niin ei kastuta:) Se kyllä sanoi sen ihan vitsinä, mutta silti tuo lause on jäänyt elämään.

Ja sitten tässä viime juhannuksen jälkeen oltiin siskoni kanssa jälleen samaisen kummini mökillä. Siellä oli sitten hänen avopuolisonsa veljenpoika. Juotiin siinä illalla, joskus klo 22 kahvia, ja kun hänen isänsä asuu floridassa, siskoni sitten kyseli kaikenlaista. Sitten hän kysyi: "Onko isäs luona ikinä käynyt tornadoa?" Mie repesin tälle ihan täysin ja melkein tukehduin kahviini. Kaikki siinä sitten katsoivat, ja mie nauruni lomassa selitin, että miulle tuli semmoinen mielikuva, että se tornado "koputtaa" oveen ja kysyy, voinko tulla käymään ja tekemään uuden sisustuksen. Rupesi ne muutkin siinä sitten nauramaan:D :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2008, 17:24:22 kirjoittanut Cassiopeia »
Maailmassa ei ole mikään mukavampaa kuin viihtyminen, eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli-

Minun mielestäni on hyvin vähän sellaista, mikä on turhaa. Ehkä puuron syöminen ja itsensä peseminen. -Muumipeikko-

Niko Tapani

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Heinäkuu 06, 2008, 23:47:08 »
katottii perheen kaa makkarissa ohjelmaa (ei mikää nörde perheilta, sattumaa vain), ja sitten tuli mainokset ja mä nousin sohvalta ja menin vessaan, sanoin "meen heittää sonnat".

Toinen oli kun oltiin minä ja kaksi muuta kaveria jäällä. No, yksi kavereistani sitten kaatui, ja toinen nauraa räkätti: "hahahahaha jätkä heitti turvat!" ja samassa itekki lens persuksilleen... :D no se ois ite pitäny nähdä että tajuis sen jutun.

Darth Lily

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Heinäkuu 31, 2008, 23:31:05 »
Kaksimielisenä ihmisenä nauran kaikelle yläasteen oponi sanomisille.

Eräänkin kerran jotkut tytöt olivat pitämässä pulliksia käytävässä ja sitten opo tuli ja kysyi:
- "Kuinkas kauppa käy, tytöt?"
Minä tietysti repesin mielipuolisesti tuolle, ajattelin jotain ihan muuta kuin leivonnaisia.
Repesin myös silloin, kun opo sanoi "Älä rassaa vanhaa miestä" jollekin luokassa häiriköijälle.

"Giljotiini helpottaa päänsärkyä." Eikös?

"Kokeeseen kannattaa lukea ennen koetta". Mantsanopen älynväläys.

"Jag heter Peter och äter Eri-Keeper". Osaan ruotsia.

"Oletko kommunisti, anarkisti vai masokisti?"

Joskus luettelimme kavereiden kanssa huvikseen eläimiä. Minun vuoroni: "Pingviini, haisunäätä... Fruittari."

Black tussikynä oli kanssa joskus hauska juttu. Ja backstage.

Ja jos joku nyt tunnistaa minut niin pliis älkää tappako.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #41 : Elokuu 06, 2008, 14:57:24 »
Heh, oli sitten hauskaa istua siinä kohtaa missä istui kaksi vintiötä.

Oli kyse käsistä (en muista ihan tarkkaan miksi), ja kaksi (pervoa) luokkani poikaa lohkaisivat;
"Sulla on katos kaks kättä; Toisella otat otteen, ja toisella teet liikettä."
Ei hajonnu yhtään ei, ja koettakaa tajuta itse, sillä en ala selittämään 8D

Lainaus käyttäjältä: Darth Lily
"Jag heter Peter och äter Eri-Keeper". Osaan ruotsia.

Tai "Jag heter Homo-Peter", kyllä meidän luokan pojat osaa.

Ähähähähä muistui mieleen uusi. Kutitin ystävääni oikein urakalla, ja hän sanoi, "Mä lähden vetää täältä!"
Minä tietysti luonnollisesti vastasin (oikeasti, tämä tuli ihan automaattisesti) "Ai käteen vai?"
Hajoon 24/7 meidän jutuille<3

// Eräs toinen. Äitini oli tekemässä ruokaa, ja minä luin mangaa ruokapöydässä syöden jotain pientä. Äitini letkauttaa;
"Ei saa syödä mangoja kun lukee."
Ei sitten yhtään revetty äitin vahingolle<3
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2008, 15:44:39 kirjoittanut puolipro »
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Valkovuokko

• Orjuutettu kotitonttu
  • Vuotislainen
  • And give the kids a show.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #42 : Elokuu 06, 2008, 15:05:38 »
Kaksivuotiaan pikkuveljen suusta kuultua:
Äiti kysyy: "Tykkääkö sisko (minä) sinusta, *pikkuveljen nimi*?"
Pikkuveli: "Ei tykkää. Sisko on apina."
Vähän me äidin kanssa naurettiin... Oltiin kaikki syöty banaania siinä ja äiti oli sanonut pikkuveljelle, että se on nyt apina kun se kerta syö banaania. Siis ihan leikillä tietysti. En kyllä tiedä, että mistä se sai päähänsä etten minä tykkää siitä. :(

//Muoks. Muistui mieleen kun kerran vitosella seistiin koulunpihalla ja katteltiin alas tielle. Siellä oli joku mummo isot kauppakassit kädessä. Kaverini fiksuna tokaisee että: "Hei katsokaa, tolla mummolla on isot kassit!" Vähän me revettiin. Ärsyttää kun sisäpiirijutut unohtuu niin nopeasti.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2008, 00:31:59 kirjoittanut Valkovuokko »
Can't you see the way she's crying,
well that's what keeps her trying.
If you want to keep the girl for as long as you live,
just break it apart her heart.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #43 : Elokuu 10, 2008, 23:41:36 »
Uusi viesti, uudet kujeet.

"Kato äiti, vauvamuurahainen! Sillä on jo syöksyhampaat!"
Kesälomalla sivusta kuultua, taisi olla pikkutytöllä biologiantaidot hakusessa...

"En ole kyllä ikinä ollut niin poikki kuin eilen kun sahattiin!"
Isoäitini legendaarinen lausahdus on elänyt jo pari vuotta.

Lisäilen kun muistan/kuulen.

jensku

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Elokuu 27, 2008, 21:48:57 »
Tänään olin isoskoulutuksessa. Menimme sen porukan kanssa ulos ja meidät käskettiin rinkiin. Ringin keskellä oli viltti ja jokainen vei yhden tavaran itseltään siihen. Sitten joku meni keskelle, nosti yhden tavaran ja tavaran omistaja tuli tavaran nostajan luokse, esittäytyi ja tavaran nostaja kysyi tältä yhden kysymyksen. Tämän jälkeen tavaran nostaja häipyy kun on saanut vastauksen ja sitten tämä jonka tavara oli nostettu, niin nostaa jonkun tavaran ja sitten tulee taas uusi hyyppää ja kysytään ja sitten tätä rataa jatketaan x)

Minun tavarani nostettiin kolmantena. Sen nosti joku omalaatuisen oloinen poika. Minulla oli päällä Nightwish-huppari ja mustat farkut. Poika katsoi minua vähän aikaan miettien kysymystä ja totesi sitten, että "Mä meinasin kysyy, et mikä on sun lempibändi, mutten taidakkaan kysyä..." ja tuijotti Nightwish-huppariani... Tämän jälkeen hän kysyi sitten "Pidäksää oikeesti Nightwishista, vai onks toi vaan imagon takia?"
Tuo huvitti minua paljon, mutta vastasin, että pidän Nightwishista ihan oikeasti x'')
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2008, 18:40:30 kirjoittanut Fighter of dark »

Poissa Liekon Lilja

• Pieni kummajainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #45 : Elokuu 28, 2008, 11:59:36 »
Onhan näitä, mutta en jaksa luetella kaikki - pari ensimmäistä vain, jotka tulee ensimmäisenä mieleen

Mummoni toiselle (vanhemmalle) mummolleni, joka vain laihtuu ja laihtuu: "Kohtahan sie oot niin pieni, että sie mahut ihan kouraan."
Jäi vain mieleen, koska oli mielestäni kivasti sanottu. Ja samainen mummo kerran sanoi mulle, kun oli kyse mummolaan lähöstä: "Kyl sie saat meille tulla. Mie oon jo vanha ihminen niin en mie sinuu enää passaamaan rupea, mutta en mie jääkaappiin lukkoa pane." :D Naureskelin tolle repliikille pitkään, kivan kuuloinen.

Seiskaluokan opontunnilla poikia tuli myöhässä tunnille. Ensimmäiset väittivät kiven kovaa hapannaamaiselle opelle olleensa vielä syömässä, koska ne oli päässy muka liikkatunnilta liian myöhään. Eräs suurisuu väitti vielä viimeisenkin olevan syömässä ja tulevan tuota pikaa - sitten se tulikin punaposkisena ja pipo päässä, ja opettaja pysäytti sen ovella ja kysyi:
   "Missä sä olit?"
   "Kaupassa."
   Sitten se suurisuinen luokkakaveri ärjyy: "EIKUN SYÖMÄSSÄ, TYHMÄ!"

Seiskaluokal meidän luokkalaisia poikia tuli alati myöhässä tunnille, kun ne meni kahville milloin mihinkin ja aina tullessaan ne huusi: "Inhimillinen erehdys!" Jäi vain mieleen...

Ja joo... meidän yläasteen ja lukion hissan/yhteyskuntaopinmaikalla taitaa olla luontainen kyky saada koko luokka nauramaan repliikeillään... Niitä on niin monta, että sanon vain nää uusimmat, mitkä vielä muistan (nauran melkein jokaisella sen tunnilla).
   Kerran se kesken kaiken kiiti ikkunaan ja alkoi tiirailemaan talvista maisemaa ja tokaluokkalaisia ala-astelaisia:
   "Onks toi Emmi?" (Nimi muutettu)
   "Kuka?"
   "Tyttäreni!" (Se käveli tyyriisti kaupungille päin.) "Emmi! Mihin sä oikeen oot menossa?" Maikka käänsi sitten katseensa pois ikkunasta ja kohotti hartoitaan todeten melko sarkastisella äänellä: "Ihan pimee tyyppi - tullut isäänsä."   
                  Tään oli vain yks esimerkki... niitä on kymmenittäin ja tätä paljon hauskempiakin... 

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
« Vastaus #46 : Elokuu 28, 2008, 16:03:15 »
Tänään ruotsintunnilla koko luokka oli hiukan levoton. Opettajalla meni hiukan hermot, kun kaikki puhuivat omiaan eivätkä keskittyneet opetettavaan asiaan eli attribuutteihin. Aloimme tehdä tehtäviä ja pojat jatkoivat jutteluaan.

"Mikko ja Jani, puhutteko te substantiiviattribuuteista joka ois nyt aiheena?!"
"Eikun me puhutaan pääsiäispupusta ja suklaamunista."

Siinä oli tilannekomiikkaa, kun vastaus tuli niin vakavalla äänellä.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #47 : Elokuu 30, 2008, 17:38:13 »
Meidän luokan toiset jäbät juttelivat tossa 4-5LK, uhm,, miesXnainen -juttuja(tiedättehän..) Ope tuli luokkaan. - Lopettakaa jo tuo v'tuttava p@s|<an jauhaminen! hän tokaisi.
samana päivänä:
Pojat muotoilivat muovailuvahasta kuviksen tunnilla,,, Öööh,, Ihmisen anatomiaa XP
miesXnainen -ja ope tuli luokkaan. Kaikki tirskuivat, mutta revähtivät kun kuulivat open huudahtavan: "No niin, ei ole mitään nauramista; kaikki me olemme nähneet pippelin."

//
  tänään tulimme kavereiden kanssa kotiin päin. Minulla oli donitseja ostettuna kaupasta. Sitten naurettiin kun kaupassa minä revin tyttöjä ympäri kauppaa. "ISII Sä nolaat meidät!" ne kirku ja mie vaan nauroin et "tulkaas nyt! isillä on nälkä!"[[meillä ON kivaa =D]]
söimme donitseja ja suklaata kuin kävelimme kotiin. "noniin. jäihän isin kulleille..." lauseeni jäi kesken kun tajusin että sehän on aivan järjetön sana. " Kullit... Kullat.. kullille.."räkätimme koko matkan kotiin. Arvata saattaa että mummut katselivat ihmeissään ja töykeästi.
//ja sitten näitä "naistenlogiikka" juttuja on monta. " kävellään hitaammin niin tulee pidempi lenkki!" tälle nauramme vieläkin :D
"laita se naru kaksin kerroin, ni se on painavampi!" Sherlok!  olimme lennättämässsä minihelikopteria, jonka perässä oli sellainen nauha joka piti sen tasapainossa. Se vain oli liian kevyt o.o'
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 20, 2009, 18:24:20 kirjoittanut Affu »
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Lil

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Elokuu 30, 2008, 18:35:55 »
Kun me kerran oltiin elämisen toiminnoissa auttamisen tunnilla, opettaja alkoi puhua veriteitse tarttuvista sairauksista ja eristyspotilaista, jne. No ei siinä mitään, mutta päästyään kohtaan jossa opettaja kertoili mitä pitää tehdä jos saa jostain syystä esim hiv positiivisen verta päälleen, kuulin väärin hänen sanovan näin:
 "Kohta on pestävä pois potilaan verellä"..

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #49 : Elokuu 30, 2008, 21:06:59 »
Olin kerran lapsenvahtina eräällä pojalla. Ikää hänellä on viisi vuotta (tai tuohon aikaan oli.. Nyt hän on jo kuusi vuotias :D). no, hän sitten sanoi yhden lauseen, joka on viihdyttänyt sittemmin kaveriporukkaani:

"En halua koskaan naimisiin, koska se vaimo saattais koskea mun vehkeisiin." (ihan tarkkaa sanamuotoa en muista^^)

Ja sanottakoon vielä, että kyse ei ole vehkeistä, niin kuin kaksimielisimmät sen ajattelivat. Vaan hänellä on iso kasa kaikkia sähkövemapaimia. Ja nolottaa myöntää, mutta tuo kuusi vuotias ipana tietää enemmän sähköjutuista, kuin minä. Ainakin joillain osa-alueilla. Se on niin kiinnostunut^^

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #50 : Marraskuu 12, 2008, 21:53:00 »
Voi herranjestas. Porukat pitää minua taas ihan järjettömänä, kun repeilen täällä yksinäni teidän jutuille... :'D
Tässäpä muutama:

Englannin tunnilla pelattiin jotain peliä, jossa vaihdettiin paikkoja. No, meidän luokkalainen Tomi (nimi muutettu) istui ensin jonkun tytön vieressä, mutta sai sitten lähteä siitä istumaan jonnekin muualle. Opettaja siihen sitten tokaisi: "Tomi escaped." Tuli muutaman sekunnin hiljaisuus, sitten joku sanoi: "Sanoitsä että Tomi is gay?" Kaikki repesivät, koska joka ikinen oli kuullut sen noin. :'D

Oltiin kirpparilla leiriporukan kanssa, ja minä ja pari kaveria ihmeteltiin jotain hassua vaatekappaletta. (Edelleen epäselvää, mikä se sitten lopulta oli...) Kysyimme ohjaajalta: "Onks tää niinku hame vai onks tää niinku makuupussi?" Ohjaaja siihen: "Noista henkseleistä päätellen se on paita." :D

// "Meillä blondeilla on samanlainen aivojen kiertokulku!"
Jahas. No niin näyttäisi olevan. :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2011, 19:02:16 kirjoittanut Lorainne »
Using the "are we", are we?

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #51 : Marraskuu 13, 2008, 18:40:54 »
Olin tänään hieman väsynyt ranskan tunnilla ja tämä ei kovinkaan montaa naurattanut. Paitsi minua ja muutamaa muuta. Kertailimme epäsäännöllisten verbien passe composeeta. Pahoittelen, en tiedä, mistä saisin tähän ne aksenttiviivat, muttä ymmärsitte varmaan. Niin eräs henkilö sitten sanoi, ettei ole ennen opetellut niitä, koska opettaja sanoi joskus, että se ei ole tarpeellista vielä. Opettajamme ja hänen keskustelunsa meni jokseenkin näin:

" Mä en ole opetellut noita, koska opettajamme sanoi yläasteella, että se ei ole tarpeellista."
" Ei tarpeellista, mutta ethän sä voi edes ottaa, juoda, nukkua, panna tai saada... Tarkoitin, että panna kirja pöydälle."

Opettajamme on hieman persoonallinen henkilö ja hän luetteli juuri taululle kirjoittamiaan verbejä siis.. No ainakin minä sain lisää elinaikaa. Olisitte kuulleet sen äänensävynkin niin ei olisi pitänyt pokka. Luulenpa, että vaikka hän olisi sanonut vain lukea ja kirjoittaa-verbit, niin olisin silti hekottanut. Niin hämmästyneenä hän ne sanat ilmaisi.

Ei liity varsinaiseen asiaan, mutta neroina päättelimme kirjallisen ilmaisun tunnilla, kun paikkojen nimille piti keksiä selityksiä, keksimme, että Palsina (en nyt muista missä päin Suomea) tarkoittaa puolivegaaneille suunnattua porkkanamakkaraa (Viimeinen tunti, yrittäkää ymmärtää) ja Mänttä ihmistä, joka tiedostaa olevansa idiootti, mutta kaunistelee asiaa. Ja opettajan mielestä nämä olivat loistavia sanoja, joita saa alkaa käyttämään...
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
« Vastaus #52 : Marraskuu 26, 2008, 10:29:46 »
Näitähän lausahduksia on tullut kuultua kun huumoripitoisessa porukassa liikun. :D

Tänään juuri naurettiin, kun tehtiin jotain ryhmätyötä, niin yhtäkkiä yks meijän ryhmässä oleva poika katsoi mun kaverin sormikkaita ja kysyi ihmeissään: "Onko sulla varvassukat tossa pöydällä?"
Hajottiin aika totaalisesti sille. :DD

Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

vingvi

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Joulukuu 04, 2008, 18:19:10 »
kyllähän näitä hauskoja lausahduksia riittää :D

Eilen matikan tunnilla kaverini vailitti kun toinen kaverini sai opettajalta karkkia synttäreidensä kunniaksi  "ei oo meidän vika et ei olla synnytty matikan tunnilla!" opettaja siihen "no supisteltu täällä ollaan mutta onneksi kukaan ei ole vielä synnyttämään ruvennut" :DDD revettiin kyllä ihan kipeenä ja oltiin vielä puoltuntii vatsalihakset ihan heikkoina siellä..

Muita ei nyt tule mieleen mutta muoksin kun tulee lisää :DD

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #54 : Joulukuu 04, 2008, 19:04:48 »
Voi ei mikä topic ja mitkä naurut olenkaan saanut X)

Olen töpeksinyt ja pälättänyt päättömiä elämässäni niin paljon, etten edes tiedä mistä oloittaa. Ja vielä kun en koskaan muista niitä myöhemmin...

Potter konsertti Turussa, tänä vuonna;
Meillä nyt sattui olemaan vähän hauskaa ja olin onnistunut maisamiisan kanssa saamaan haltuuni hehaclan taikasauvan ja avadatasimme rohkuja ihan intsinä siellä. (Kaikki pienet potteristit kun sattuivat olemaan rohkuja) Joten siis, normaaleihin Rohku! Avada kedavra! -huutoihimme tuli pieni lisäys kun satuin vahingossa huutamaan "ROHKU! AVADATA KEDAVRA! -oho- "
Pikkasen revettiin ja siitä tuli uusi pieni sisäpiiri vitsi...

Sitten rakas historian opettajamme on niin paras tyyppi. Jos muistaisin edes 10% hänen hyvistä lausahduksistaan tämä topic olisi jo 10 sivuinenX) Hän pälättää meille helsingin nunnamuseon hyvistä korvapuusteista tanskalaisista villapaidan kutojista jonkun sodan aikana ja kaikesta ei historiaan liittyvästäkin. Kerran piti puhua Nikolai toisen perhe-elämästä ja ope sanoikin sitten p*rse-elämästä. Koko luokka repesi ja opettaja vain tokaisi, että "No saatte te siitäkin kertoa jos jotain tiedätte". (*Ja taas kaikki luokassa repeävät)

Lisäksi seiskan ussanopettajamme (rehtori) puhui meille mummonpotkijasta selittäessään Buddhalaista uudelleen syntymisen kaavaa ja sitä, että nyt tämä ilkeä mummonpotkija syntyy seuraavaksi porsaana^^
Ei näin... Ja ne hänen piirroksena! X))

Lisäksi pikkuveljelläni on hauska tapa sanoa aina jonkun mennessä pileen; "Voi hitsinpimpulat!"
Ja hän on 2 v. Ja suloinen<3

-Feen
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
« Vastaus #55 : Joulukuu 12, 2008, 11:04:04 »
Fysiikanopettajani on tosi ärsyttävä hauska heppu. Yksi juttu ylitse muiden, joka teidänkin on pakko saada tietää, on tältä mieheltä kuultu, nimittäin:

"Piirretään vapaakappalekuva, sitten aletaan katsoa mitäs voimia täältä löytyykään. Jotain pahan voimiahan tällä tietysti on. Pahan voimia... Evil forces... Vai forces of evil. Jotai pahan voimia." Ja erityisen hauskaa tästä tekee se, miten kyseinen ope lausuu englantia.

Ja sitten pääsemmekin elämän suuriin kysymyksiin:
"Miten terävät ihmiset voi olla tylsiä?"

Ja pikkusiskolta tulee uhkauksia, joita ei oikein osaa ottaa kovin tosissaan:
"Mä nipistän sua aivosta!"
Ég á heiminn! :}

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #56 : Joulukuu 24, 2008, 17:44:33 »
Ihmiset puhuvat hauskoja asioita. Huono homma on se, että minulla on huono muisti.

Oh, well, kerran jututessamme asioista joissa olimme hyviä, äiti oli kyllä nero.
Äiti: Mutta osaathan nää kirjoitaa hyvin.
Minä: Mitä hyötyä muka on kirjottamisesta, en kai minä äikänopeksi aijo alakaa. Tai toimittajaksi.
Äiti: Vaikka alakas miksi tahansa opettajaksi on hyvä osata kirjottaa.
Olemme erittäin viisaita. Se on suvussa kulkeva ominaisuus.

Minä: Hyi, vähän minua aina pyörryttää kun mie nousen sängystä ylös aamulla.
Kaveri: No mitä, minulla on aivoissa kylmänväreitä!
Kaveri vissiin pisti vähän paremmaksi. Keh.

~Moondancer (hassunhauska hiipisielu)

kasiolove

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Joulukuu 24, 2008, 19:26:46 »
Voi vähän nämä on hauskoja, rakastan kaikki tämmöisiä. :D

No omia nyt tulee ensimmäinenä mieleen(olen tosi sönkkö):
"Ois semmonen niinku aktiivisuolihiidätin". Joo no kysehän ei siis ollut aktiivihiilisuodattimesta..
"No ei ku ois muka pitäny olla joku v**** tupersurvalukko". Niin, superturvalukko. Tämä siis kun selitin kauhean raivon vallassa kaverillen, että pyöräni oli pöllitty ja hän sitte kysyi että no eikö vakuutus korvaa.

Näitä kyllä on satoja. Väärinkuulemiset on ehkä kaikkein hupaisimpi, mutta ne käsittävät usein jotain pervoa joten en ehkä niitä tähän ala kirjottelemaan. Yläasteelta tuli mieleen kun eräs poika huusi jotain minulle ja sanoin että "Jupe älä huuda mun korvaan!". No, pojat sitten päätti kuulla väärin ja sain seuraavat vuodet kuulla että "Jupe älä nuole mun korvaa!"

Voi hitto kun en nyt muista enempää !

Haa muistin yhden, tuli nuista opettajista mieleen: Meillä oli nyt tänä vuonna lukiossa sijaisena joku mummo enkunopettaja, joka joka kerta kun piti tehdä pari-/ryhmätyötä sanoi: "Work in twos or trees"(Hänen lausumisensa oli täyttä tuskaa korvilleni) Minä sitten en voinut olla sanomatta liian suureen ääneen, että nojoo mepä työskennellään puissa. Jostain syystä hän ei tykännyt minusta enää tämän jälkeen.. :D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 24, 2008, 19:32:45 kirjoittanut kasiolove »

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
« Vastaus #58 : Joulukuu 25, 2008, 01:39:06 »
Näitä on aika monta, ja monilta eri vuosilta...
Minä kaverilleni ystävänpäivänä: "Sä oot mun nuppendaali, mun kesy animaali, mun lämpönukkashaali, sä oot mun söpöliini, mun hassu höpöliini, mun pehmo lempiviini mun IHAN MIKÄ VAAN!"
Kaveri: "Hem. Taisit lausua ton IHAN väärälle tyypille."
Minä: "Damn."
*Naurua*

Skinnerillä (väännelty nimi) näitä on tosi monta:
"Riippuu mistä roikkuu"
"Nam vaa"
"Ai sä tykkäät siitä, joko kaikki tietää?"

Jennylla (nimi muutettu) on kanssa noita:
"Miksei se voi olla homo?!"
"**** hei, ootsä ollu telkkarissa?"
"Anna se sun kumi nii mä näytän sille!"

Heidillä (nimimuutetty):
"**** hei, tää umpf!" <--- loppu juontaa siitä kun läiskäisen käteni sen suun eteen. Aina keskiviikkoisin.
"UUU."
"Saanks mä kertoo sille?"
"Huomenna on keskiviikkooo....*>D*"

Ja vielä Ranniellakin on muutama:
"Mennään vessaan!"
"Iik!kala!"
"Iity turpa kiinni"
"Ehhehheh. Missä se kaappihomo on?"

Meidän luokkalaissilla on montakin, muttakun en tähän hätään muista... Katos kun on lomaa niin ei sitä kaikee muista. Mutta **** lähtee aina luokasta kymmentä minuuttia ennen. 8'D Aina.

- Hitachi.

Poissa Fogo

• Vuotislainen
    • KUHVIKAPPI
  • Pottermore: SkullSeeker26697
« Vastaus #59 : Toukokuu 14, 2009, 17:24:05 »
Viime viikon Berliinin leirikoulussa tuli aika paljon lisäystä "sutkautuskokoelmaamme" kavereiden kanssa.

Huoneemme ikkuna oli auki ja kuulin ulkoa ääntä. Kurkistin ulos ikkunasta ja katselin alas pihamaalle. En kuitenkaan nähnyt ketään, joten huusin kauhen kovalla ja typerällä (matalalla) äänellä: "Ääni kuuluu, mutta ketään ei näy!" Juuri tämän lausahduksen jälkeen huomasin, että viereisessä ikkunassa eräs saksalaispoika katseli minua hölmistyneenä.

Istuin kaverini kanssa hostellin aulassa, jossa oli paljon muitakin ulkomaalaisia ihmisiä. Siellä sitten puhuimme suomeksi ihan kaikkea taivaan ja maan väliltä. Kommentoimme myös huoneessa olevia ihmisiä. Hetken juteltuamme rupesimme pohtimaan, että entä jos joku siellä osaakin suomea ja tajuaa kaiken mitä sanomme. Yritin fiksuna selvittää asian huutamalla "Suomipuhujia??!". Katseet kääntyivät. =(

Viimeisenä leirikouluiltana yksi kaverini lausahti: "Minä en kyllä huomenna jaksa vaihtaa sukkia ja alushousuja. Haistakaa vaan kaikki paska!" :'''D

Samana iltana lääkepöllyssä oleva kaverini alkoi yhtäkkiä selittää: "Minusta kamelinvarpaat on ihania! Tiiättekö te mitä on kamelinvarpaat? Ai ette tiiä, no minäpä kerron teille mitä on kamelinvarpaat."

8. luokalla minä ja kolme kaveriani kävelimme koulun pihalla. Yksi kaverini huusi "Ei perkele!" jostain syystä.
Vastaamme käveli vanha mies ja sanoi: "Ei oo perkele kun pappi tulee tässä!"

"Tuliko kuset housuun?" "Ja paskat!"

Kolmosluokalla odotimme opettajaa käytävällä ja siellä oli aikamoinen meteli. Viimein opettaja saapui ja kysyi: "Mitäs melua tämä tämmöinen on, ettekö te osaa olla hiljaa?"
Yksi poika vastasi: "Minä puhuin tällä äänellä. TÄLLÄ ÄÄNELLÄ." Kaikki nauraa.

Kerran historian tunnilla sama poika vastaa kysymykseen: "Eikös niillä ollu sitä rahapullaa?"

Fysiikantunnilla opettaja: "Ilmakehä on täydellinen ehkäisykeino."

Äitini leikkasi pikkuveljeni hiuksia. Kun hän oli lopettanut, hän alkoi siivota hiuksia lattialta: "Kyllä sinusta lähti ihan kauhesti näitä höyheniä!" (Kyllä, veljeni on kananpoika)

Joo, näitä on vielä ihan kauhesti lisääkin. :'D
Na zdrowie!

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #60 : Toukokuu 14, 2009, 18:57:00 »
Anteeksi viestini huono kielenkäyttö, mutta ei oikein voi sensuroidakkaan, muuten ei olisi niin hyvä:D:dd

Koulumme vieressä on semmoinen maatila, ja nyt on sellainen kiva aika kuin lannanlevitys aika. Ja se löyhkä leviää suoraan koulumme suuntaan, ja sitten pitää kitua ulkona välkällä:x Kerran haju levisi myös äikän luokkaamme. Aukaisimme tietenkin oven, ja sieltä kuuluu erään ylemmän luokan oppilaan huuto, "TÄÄLLÄ HAISEE IHMISEN PASKA". Se oli sellainen huvittavalla äänellä huudettu, ja kaikki hajosivat luokassamme. Se saattoi myös olla näin: "TÄÄLLÄ HAISEE IMMOSEN PASKA" eli erään oppilaan. Tälle hajoaa pakostikkin, eteenkin kun lausuja on eräs läppä henkilö:Dd

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #61 : Toukokuu 15, 2009, 17:10:30 »
Hmm.
Kerran oli äiti kipeänä, ja minä ja isä saimme kunnian valmistaa ruuan. Olin ylpeä, kun osasin kalakeiton tehdä, ja niin sitä sitten isän kanssa väännettiin. Keskustelu äitin kanssa oli aika huvittava, isä kun katosi johonkin (en muista enää mihin).
Minä: "Äiti, paljon tähän tarttoo vettä?"
Äiti: "Nii paljo et ne perunat peittyy"
Menen laittamaan vettä.
Minä: "Nii pitääkö tätä vettä olla nii paljo et ne pienimmät perunat peittyy vai nii että ne isommakki peittyy?"

Pienen ihmettelyn jälkeen kävi ilmi, että minä ja isä oltiin pistetty kattilaan kokonaiset perunat :) On jäänyt elämään tuommoinen kettuilu siitä, että perunat ei saa olla kokonaisina kalakeitos..

Rakas veljenpoika kuus vee katseli meillä minen vanhaa kotivideota varmaan viidettä kertaa. Olin siinä sitten muumimaailmassa, ja veljenpoikani innostuu muistaessaan, mitä seuraavaksi tapahtuu:
"Pian Haisuli alkaa runkuttaan kaltereita!!!" Toisteli sitä siinä sitten muutaman kerran, ja minä pidättelin naurua x) Ehkä se yritti sanoa 'rynkyttää', muttei vaan osaa Y:tä.

Tänään taasen YH tunnilla eräs luokkalaiseni oli hyvin mukana, ja ope taisi huomata sen. Hää kysyi sitten tältä oppilaalta, että mitä eroa on ehdonalaisella ja ehdollisella. Oppilas-raasu alkoi selittämään, mitä tarkoittaa oikeuskelpoinen. Ehkä oltiin väsyneitä tai jotain, mutta aika montaa vähintään hymyilytti :>

Kuvistunnilla olen kehottanut kaveriani kysymään (mies)opelta, onko hänellä antaa palloja. Roikkuvia. Myöhemmin samalla tunnilla kysyin sitten itse opelta pitkiä tikkuja, enkä ajatellut kaksmielisyyksiä. En.

Monet kerrat on tullut sanottua vähän väärin, kun olen tarkoittanut ajattelevani ääneen:
"Ja taas mä puhun ääneen..."
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
« Vastaus #62 : Toukokuu 15, 2009, 18:48:19 »
En tiiä onko tämä nyt enää edes hauska, mutta laitetaan kuitenkin.
    Siis kun olin menossa äidin kanssa hautuumaalle, eikä siellä ollut muita ihmisiä, menin töksäyttämään: " Eihän täällä ole ristin sielua, tai miten sen nyt ottaa..." Naurettiin äitin kanssa ihan hulluna.
    Oltiin pelaamassa pesäpalloa, ja jouduttiin pelaamaan poikien kanssa, sanoin ihan vitsillä yhdelle tyypille:" Ammu mut" , Taisin puhua liian epäselvästi, nimittäin se tyyppi kuuli: "nää on mummot". Ihme jos näytti hämmästyneeltä...
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
« Vastaus #63 : Toukokuu 30, 2009, 18:23:15 »
Näitä löytyy! Tätini ja äitini oli shoppailemassa ja molemmat on yhtä hölmöjä. Ne miettivät tarviiko tätini ostoskärryjä jos se menee kattomaan jotain juttua. No ne päättivät, että tarvii. Täti sanoi:Meen tuonne nyt käsillä. Tuu sitte perässä. Äiti oli vaan sanonut joo eikä tajunnut mitä siskonsa oli selittänyt. Täti tuli sitten takaisin, kun itsekkin tajusi, että olisi pitänyt sanoa "Meen tuonne nyt kärryjen kans.

Ekaluokkalaisina naapurinpojan kanssa tykättiin vakoilla ihmisiä. Siinäpä oiva tilaisuus, kun läheiseen metsään tuli jotain tyyppejä katsastamaan minkälaista tonttia he nyt olivat ostamassa. Minä ja naapuri kykittiin puskissa mukamas tiiraillen lintuja. Pojalla oli kauhean pitkä tukka ja ihan kihara joten se näytti vähän tytöltä. Se ukkeli joka siellä metsässä oli sitä tonttiansa tutkimassa käveli meidän ohi ja kysyi:Jaa leikkiikö ne tytöt täällä Tarzania. Vieläkin nauretaan sille.

Matikan opettajan legendaarisia lausahduksia:Elämä perustuu hiileen. Ja yksi poika myöhästyi tunnilta niin ensimmäinen asia minkä opettaja sanoi sille oli: Älä sano mitään! Opettajaa väsytti ja se olis halunnu mennä nukkumaan. Taas yksi poika sitten siihen: No nuku pois! Kyllä on kilttiä pyytää opettajaa nukkumaan pois. :--)) Taas sama matikan opettaja silloin kun oli paloharjoitus. Rehtori kysyi missä käsitöiden opettaja on. Matikan opettaja siihen: Ei sitä Terhikkiä tarvita.

Muita hauskoja lausahduksia:

-Onko hyvää nammi nammi?

-Me tehään esitelmä Full Plastic Alchemistista.

-Ja noita nopeimpia vehkeitä ei oteta mukaan pesäpallokentälle. (Tarkoitettiin siis mopoja.)

-Ja me siirrytään nyt Nooran kanssa tuonne opettajanhuoneen puolelle.

-Maahan oli tippumassa meteoriitti, mutta onneksi oarava oli leiponut pikkuleipiä. HEI TUOSSA ON YKS NIISTÄ PIKKULEIVISTÄ! (Minun älynväläykset, kun halusin naurattaa sokerihumalaista kaveriani jolla oli pikkuleipä kädessä.)

-Haluaisin asuu Tylypahkassa, koska siellä on niin taikaista!

Muoksi muoksi ~

Äitini etsi yöpaitaansa joka roikkui sitten täällä yläkerrassa jonkun jumppalaitteen päällä. Äiti huusi:Hei nelli heitäkkö sen yöpaian siitä reisitelineen päältä!" Ensin mää vaan siihen: Joo. Sitte tajusin mitä äiti oli sanonut. :--DD Reisiteline. >DDD

Ala-asteella luokassamme oli todella helposti ärsyyntyvä ja vähän outo poika. En tykännyt kun tuo metelöi.
Minä: Turpa kiinni!
Poika:Ei oo turpaa! Mullon suu!
Minä: No pää kiinni sitte!
Poika: Ei oo päätä! Ei ku siis oho...
"Ei oo päätä." :--D Tuolle on naurettu monta vuotta

« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2009, 20:38:49 kirjoittanut Stormbringer »

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #64 : Toukokuu 31, 2009, 22:12:47 »
En tiedä, kuuluuko tänne, mutta yhdessä laulussa lauletaan:

Aurinko sataa ja vettäkin paistaa. Kesä, kesä kesä...

Että kyllä revettiin! (Siis toi kuuluu noi, mut silti funny.... auriko sataa ;D)
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
« Vastaus #65 : Kesäkuu 03, 2009, 23:13:22 »
Onhan näitä, mm.

Oon lenkillä koiran ja kaverini ( + hänen koiransa ) kanssa ja tää mun koira ei oo suostunu suurinpiirtein vuorokauteen kakkaamaan ;D
Minä: "No jos ei kerran ala sitä paskaa tulemaan, niin mä vedän sua hännästä.." *alkaa tekee sellasta ylösalas liikettä koiran hännällä*
"Haha! Kun häntää pumppaa niin kakkaa tulee!"
Kaveri: "Siis mitäh!?"
Minä: "Että kun häntää pumppaa niin kakkaa tulee.."
Kaveri: "Ai, mä kuulin et kun karhua pumppaa niin hirviä tulee.."

Ja sitten naurettiin siinä maassa ja koirat tuijotteli ihmeissään.

Kuviksen tunnilla yks idiootti tunkee mun piirroksen päälle sellasta punaista koristekiviä, joten päätän huutaa ihan täysiä:
"Jumalauta tunge se kives muualle!"

Samaten kun bussi oli myöhässä, kaverini huusi:
"Jos ei se bussi ala kohta tulla nii se saa kivestä ikkunaan!"

Kukaan muu ei ikinä tajunnut näitä, mutta me naurettiin ties kuinka kauan.

Ja kun oltiin yökylässä..
"Hei sokerii! Antakaa sokerii! Hei mä oon bi-seksuaali!"

Loistava mesekeskusteluni ( olen totta kai 'Hoodee' )

nickasaur! sanoo:
nyt oikeesti meen sit ja ettte saa tietää mitään...
Jupa sanoo:
hm...
nickasaur! sanoo:
joku nyt alottaa
Hoodee sanoo:
okei
nickasaur! sanoo:
tai siis jompi kumpi
Hoodee sanoo:
MINÄ
nickasaur! sanoo:
ok
Hoodee sanoo:
kenestä me puhutaa

// ( Perttihiiri tällä kertaa )
***** sanoo:
ok
ira kuoli
Jupa sanoo:
joo
Perttihiiri sanoo:
yritän paneskella mieltäni
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2009, 23:25:01 kirjoittanut Rectangle »
Se on basiliski, se.

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #66 : Kesäkuu 05, 2009, 22:43:26 »
Näitähän on ihan sikana mutta koskaan ei muista :P

Iskä sano kyllä yks päivä: Noh, onko siellä teidän koulussa ketään mopopoikia joiden kanssa vois laittaa skootterin valot osottaan samaan suuntaan?

Ööö...?
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Poissa Edmund

• smile
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Kesäkuu 09, 2009, 22:02:19 »
Näitä tuli tässä yksi viikonloppu ihan tuhottomasti, mutta pistän vaan muutamia. Ja tyyppien nimet on sitten muutettu. (Ja minähän satun olemaan Iida. ^^')

"Tää paita hinkkaa mua!" D8
"Sovitaan et se panee sua"
"Se panee nii lujaa et kutittaa"

"Laalaalaa, mä oon vinossaa..."

"Aina te puhutte Jeren per-ttukertusta"

"Aina Iida saa --!"
*REPS*

"Mikä näis ovis oikee on?! Toine ei mee kiinni ja toine ei aukee!" 8<<<

"Älä nau'u kun mä laulan!"

Iida: "Miksei kukaan hytky mun kanssa?" 8<
Hanna; O.o
Iida; "Varsinainen hytkykuoro..."

"IKKUNA ON AUKI! VOI *****!"

"Pilkuttaako vai pinkuttaako?"

"Mee omalle puolelles! ... skunkkimunkki..."

"Anna mun Jouni tänne! ÄLÄ VIE MUN JOUNIA!" D8

"Kauankoha mä oon tätäki kirjaa lutkuttanu?"

"Kuka ***** on vieny mun housut?!"
"Non sulla jalassa" -.-'
"... oho..." xD
^Meikäläisellä välähti illalla...

"Et mä saisin yöllä hilsettä"

Iida; "Onkstää homo vai hetero?"
Mari: "Typerä kysymys!"
^Puhuttiin paperiliittimestä. ^^'

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #68 : Elokuu 04, 2009, 00:25:46 »
Ei ehkä kuulu ihan tänne, mutta viimeviikkoisella riparilla repesin kyllä joka pikku jumiksessa ja iltahartaudessa, kun eräs kaverini luki aina kaikki isämeidät ja uskontunnustukset selllaisella "Jumalallisella" ääänellä..u know? repeilin myös silloin, kun vain ajattelin miten hän lukisi sen...:)

Muita riparilta(nimet muutettu):

"ooksä taikaponi"
"mä oon TAIKAKÄSIDESI"

"Tunnen sen, kasvavan sisälläin..."-Tommi

"tää on  vähä märkä tää puska"-eh,, minä

"Selviithän sä noin ison kepin kaa hei"-Roni

"Onks teil Riinan kaa joku salasuhde vaih?"-Mari, puhus mulle..(oon sit tyttö, btw)
"ööh joo, eks tienny? siks me nukutaa samas sängyssäki"-mä
"oho, ootte ollu aika hiljasii sitte...;O"-Mari

"Mä en sano mitä mul tulee mielee ku sä ja Riina meette sinne saunaa.."-Mari

"Mä oon niinku sun tissien korkeudella"-Roni

plus kaikkii muit kivoi kaksmielisyyksii ja muitaah..:)

+Perunakellari, tottakai. Ja nötski.

jooh, ja vielä viimevuonna, uskonnontunnilla tapahtunutta:

*opettaja lähtee monistamaan papereita. Ovi jää auki*

"Nonii, Jussi (kaikki nimet muutettu), tapellaaks?"-Valtteri harjanvarsi kädessä.
"ookoo"-Jussi (tarttuu rikkalapioon)

*Kaikki hakkaavat pulpettejaan rytmissä*
*Luokkaan saapuu eräs ruotsin opettaja. sanotaan vaikka nyt.. Leena.*

"Mitä tääällä tapahtuu?Pojat, mitä te teette??"-Leena
"Siivotaan"
"Ja mitä teidän opettajanne käski teiän tehdä?"
"SIIVOTA!"
"vainiin. Mutta jos nyt ette kumminkaan siivoa vaan istutte omille paikoillenne..."*Lähtee pois*

Kuluu 10 sekuntia, kun Jussi ja Valtteri aloittavat saman tappelun uudestaan. Jälleen hakataan pöytiä. Kaksi muuta opettajaa saapu. Olkoot he vaikka Anna ja Pekka.

"MITÄ IHMEEN METELIÄ TÄÄLTÄ KUULUU!?"-Pekka
"öö..Me siivotaan"*Vaaltteri menee kaapin taakse piiloon"
"ÄLÄKÄ SINÄ HAKKAA SITÄ KAAPPIA"-pekka taas

*valtteri on ihaan silleen wtf, koska oikeestihan hakkaus oli meidän pulpetteihin hakkaamistamme.*
"ÄLÄKÄ VIRNUILE SIINÄ"
"Hei mä tiiän ton Valtterin, se on se joka aina ohittelee ruokajonossa"-Anna
"Joo, se on se. HALUUKSÄ JÄLKKÄRII VAI OOTKO HILJAA?"-Pekka
"jos me ollaan ihan hiljaa vaa..."

*Pekka ja Anna poistuvat. Oma opettajamme saapuu*

Eli, siinä meidän häirikköluokan ennätys. Aikaa kului ehkä kolme minuuttia, jonka aikana 3 opettajaa kävi huutamassa / jotainsinnepäin meille
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2009, 00:41:50 kirjoittanut Leila »
Tahdonvoimaa!

Poissa Hobi

• Vuotislainen
« Vastaus #69 : Elokuu 04, 2009, 00:43:53 »
Puhutaan meidän Tylypahka- sarjastamme:
Maiju: "Jamiehan on koko korpinkynsitornin komein poika!"
Kaisu: "Ja silti vaan Emily juoksee sen perässä."
Minä: "Ja sekin vaan katkaistakseen Jamien niskat."

Edelleen siitä meidän Tylypahka- sarjasta:
Kaisu: "Mihin Miley ja Ewan menee häämatkalle?"
Me hetken mietittyämme päätämme että Italiaan.
Maiju: "Ja kun ne tulee sieltä pois Miley on paksuna."

Elmo puhuu mun silmistä:
"Voisin kuvitella niihin öljytankkerit tai jäävuoria."

"Maiju Makkara!"
- äiti höpisee Maijulle

"Syöttekö te pahvia, niin!"
- äiti lepertelee meidän gerbiileille.

Äiti: "Tästä ei saa ajaa!"
Iskä: "Mutta mepä ajettiin."

"Älä pissaa kenenkään haudan päälle."
- Isosisko mun isoveljelle kun jouluna se meni heittää vettä kun oltiin hautausmaalla.

"Minä ja Nici ollaan ystäviä, joka päivä piti olla.. kievarissa!"
- Maiju laulaa

"Anturajalkaaaa, kotikolli kaiken ylimmän! Ja Katja pikku rottaaa, on myöskin mukanaaa! Ja Nicipikipikii-" "Lihapullia!" "Ja, öh, Nici."
- Mun ja Kaisun duotto. Oli tosi hauskaa mökillä yömyöhään.

"Aaah, näytä mulle se reikä!"
- Kaverin housuissa oli hieno reikä polven kohdalla mitä mä tahdoin ihastella tarkemmin.. Hieman pervon kuulosta joo ;DD

I was the lycky one
Reading letters, not writing them
Taking pictures of anyone
I know

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #70 : Marraskuu 05, 2009, 10:01:38 »
"Tää vilkku on muuten aika kätevä, kun sehän näyttää muillekin autoilijoille, mihin suuntaan pitää kääntyä, mä oon aina ennen luullu, että se on vaan kuskille, että se ite muistaa kääntyä."

Terveisin silloin 14-vuotias siskoni. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Marraskuu 05, 2009, 12:02:50 »
Meidän luokanvalvoja tässä aikoinaan sanoi hauskasti fysiikan tunnilla, kun oli puhetta valosta:

"Vaikka ois kuinka hyvän(n)äkönen kissa niin ei se näe pimeässä."

Kaverini taas kerran selitti kahta juttua päällekäin, joten hän sanoi kutakuinkin näin:

"Kiva, ku eilen mä... MUN PITÄÄ OSTAA UUDET FARKUT! Nii sitten mä menin keittiöön... MUT ONNEKS ÄITI LUPAS ANTAA RAHAA."

Toinen ystäväni taas kertoi saavansa kolmekymppiä kuukautisrahaa. :D Hän tarkoitti siis kuukausirahaa.

Ellu tuli vessasta ja totesi: "Mä kusin mun käteen." Naurettiinko?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2009, 19:09:30 kirjoittanut Snouk »

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #72 : Marraskuu 05, 2009, 17:16:56 »
Meidän luokkalaisilta, tai oikeastaan yhdeltä ja ainoalta, näitä lausahduksia tulee ja ropisten:

Seiskalla ruotsin tunnilla, kun puhuimme lempiruuista. Jokaisen piti sanoa oma lempiruokansa ruotsiksi, ja siitäpä sitten yksi repäisi:
"En Big Mac."

Tältä samaiselta hepulta nyt joitan ysin lausahduksia, Harry Potteriin liittyen (enkun tunnilla, kutsuu meidän opea Hugo Potteriksi):

"Hagridilla ei ookaan muuta isoo."
"Tylypahkan pikajuna on taas myöhässä."

Ope: "Mä vedän teitä kohta turpaan."
"Millä taialla?"

Ja sitten muita valikoituja:

"Mä hankin teran muistitikun ja lataan sen täyteen poksuu, maalaan sen pinkiksi ja kirjoitan siihen ****n poksuboxi."
"Sit ku se tulee niin nauretaan täysillä."

Minä tulin sitten kerran myöhässä (ensimmäistä kertaa!) tunnille, tämä kyseinen henkilö kuunteli täysillä musiikkia. Ja kun minä tulin luokkaan ja kaverini huudahti minun tulevan myöhässä, niin johan virkosi tämä tyyppi:
"Mitä? Sä oot myöhässä! Aiaiai, tästä se alamäki lähtee."

Tässä näitä muutamia, joita nyt muistuu mieleen. x)
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #73 : Marraskuu 05, 2009, 17:30:00 »
Ei hitto kun repesin tänään matikantunnilla:
Meillä oli joku matikantehtävä missä joku pakastin oli hajonnu tai jotain, ja matikanopettajamme [joka ei ole aivan normaali] totesi, että Sylvin pakastin laukesi. :''D

Näitä on paljon... tulee varmaan vielä joskus jotain lisää.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
« Vastaus #74 : Marraskuu 05, 2009, 19:09:27 »
Näitä on paljon!
Harmi ettei kaikkia muista.

Äikän tunnilla:
Äikän ope lukee kirjaa; Artemis Fowl tai mikä lie, kaikki ovat hiljaa, koska on eka tunti aamulla ja yli puolet luokasta nukkuu eh... on hyvin väsyneitä.
Kurjassa kerrotaan, miten jollain paatilla on tuhat (vai 200 tai montakohan se oli?) colatölkkiä. Sitten se laiva räjähtää/uppoaa/tuhoutuu ja ne colat tuhoutuu mukana. Meidän luokan (colahullut) pojat: "EEEEEEEEEEEEEEEEEIII...!"

Enkun tunnilla:
Ope: "I want you to make up!" Me oppilaat: "What...? O.o"

Suomennamme kappaletta. Meidän luokkalainen poika (suomentaen): "Hyi! Ainoa mies minua varten on Orlando Bloom! *huokaisu*"
En tiedä kuvittelinko huokaisun...

Ussan tunnilla:
Ussan ope: "Ai sä oot nyt silleen 'kujalla' vai? No oo kujalla, kunhan oot hiljaa siellä!"

Bilsan tunneiltakin aika helmiä löytyy, muoksin joskus kun löydän vihkoja (kirjotan sinne aina taakke kaikkee hauskaa).
Women and cats will do as they please ˘◡˘

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #75 : Marraskuu 06, 2009, 23:23:24 »
Kaverin kissalla (naaras siis) oli juoksut ja se tuli syliini kehräämään ja (paremman sanan puuttuessa) heruttamaan. Silitin sitä siinä hetken ja kissa meni ihan sekaisin. Sutkautin siinä sitten mitään ajattelematta "Et saa enempää." tajusin vähän myöhässä mitä tuli sanottua, mutta olin eka joka hajosi :D En ole onneksi saanut tästä kuulla aikoihin.

Poissa marmore

• kotitonttu
  • Vuotislainen
  • ron is loveable.
« Vastaus #76 : Marraskuu 19, 2009, 15:04:40 »
Meidän opolla/reksillä on tapana sanoa:

"los jakelos los pönttös" ja

"ei näytä olevan teillä kaikki muumit laaksossa"

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
« Vastaus #77 : Marraskuu 19, 2009, 15:47:11 »
kerran kun ei meinattu saada kaverin koiraa kiinni mitenkään koiraparkkiin (oli outo hihna) niin sitten kuitenki saatiin se lopulta ja sit huusin vaan: ''No voi köhnö miksei me tota heti keksitty?!'' niin nyt aika usei sanotaan se mun kaverin kans.

Paitsi tolla kohnö-sanalla on tapana unohtua aina (olenko outo??)
I don't care what you think. lol

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #78 : Kesäkuu 04, 2011, 22:09:47 »
Luokkakameli pukukopissa liikkatunnin jälkeen:
"Mä en löydä sitä mun reikää!
Kyse oli siis korvareiästä ja tyyppi yritti laittaa korvakorua takaisin paikoilleen.

Myös khöh... omalaatuiselta puutyönopettajalta on jäänyt paljon lentäviä lauseita luokkaamme elämään, en nyt muista kaikkia mutta muun muassa nämä:
"Pitkä kosketus palloon!"
"Kiinnitä puukappale!"
"Mun filosofia..."

En edes tiedä mikä noissa on hauskaa, mutta ne ovat vain niin legendaarisia... x')

Poissa Autumn Twilight

• Auringon lapsi
  • Vuotislainen
  • Korpinkynsi Narniasta
« Vastaus #79 : Kesäkuu 18, 2011, 02:37:00 »
Minulla on 4-vuotias pikkusisko, jota hoidan aika usein. Hänen suustaan saa kuulla mainioita juttuja.

Tänään kun olin vahtimassa häntä, aivastin. Pikkusisko huudahti: " Tervehdys! "

Sitten hän esitteli minulle uuden pehmolelunsa, joka oli saksanpaimenkoiran pentu. Pikkusisko änkytteli pitkään: " Se on av... af... afrikan... avi... eikun siis ranskalainen... "
Jossain vaiheessa pistin väliin: " Ai siis saksanpaimenkoira? "
Ja sisko vastasi " Niin. Paitsi että se on kyllä oikeasti suomalainen. "
:D En kyllä tiedä mistä se tuon Afrikan repäisi.
Little owls bring me messages, transparent envelopes, given by black daisies and through enormous telescopes, addressed the White Crow, sent it out, was it meant to get to me? 
Fantasianovelli: Unensieppaaja

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #80 : Kesäkuu 28, 2011, 17:24:05 »
Luin näitä viime yönä, onneksi kukaan ei ollut hereillä. x) Saatoin nimittäin pari kertaa "tirskahtaa" itsekseni.

Voi ei, miksen minä älynnyt ottaa armaiden yläasteen opettajiemme sutkautuksia ylös mihinkään? Eihän niitä parhaita enää muista. Etenkin kemian opettajamme oli kyllä varsinainen hupaisten lausahdusten automaatti.

Isovanhempani ovat ja olivat kovia keksimään kaikkea hauskaa sanottavaa, olenkin kuullut vanhempieni kertailevan heidän sanomisiaan moneen kertaan ja saanut hyvät naurut. Osan heidän jutuistaan olen toki kuullut itsekin, mutta parhaimpien aikaan en joko harmikseni ole ollut paikalla, tai sitten olen ollut niin pieni etten niitä muista.

Sitten asiaan.

Äitini isä on aivan loistava tilannekomiikassa ja muutenkin varsin huumorintajuinen. Kerran kun hän ja mummi olivat lähdössä johonkin, eräät sukulaiset olivat tarjoutuneet kyyditsemään heidät paikan päälle. Kyseisten sukulaisten auto on varsin pieni, joten ukki tuhahti heidän kyytitarjouksestaan kuullessaan suureen ääneen:
"Mie en ruppee siihen kyrsään survautummaan!"
Äitini kuuli tästä puhelimessa, mutta osasi selittää jutun minulle niin elävästi että tälle on naureskeltu monet kerrat. Joskus sitten äkkäsin telkkarista "Opel Corsa" -mainoksen, enkä pysty enää katsomaan kyseistä mainosta ilman että tämä ukkini juttu tulee mieleen, Corsa muistuttaa siitä liian paljon. x)

Edesmennyt isän äiti oli myös näitä tilannekomiikan ihmisiä. Hän laukoi itsekään huomaamatta vähän väliä jotakin hauskaa.
Eräskin juttu tapahtui, kun olimme enoni, kummini (enon vaimo) ja serkkuni kanssa heidän luonaan. Olin itse silloin niin pieni etten muista koko asiaa, mutta vanhempani muistavat.
Istuttiin ruokapöydässä, ja kotikaljapönttö nökötti tapansa mukaan pöydän reunalla. (Tämä edesmennyt ukkini piti kovasti kotikaljasta.) Ukki oli sitten sitä mieltä että se oli siinä jotenkin tiellä, ja pyysi siirtämään sen pois. Pönttö siirrettiin. Jonkin ajan kuluttua ukki olisi sitten halunnut ruokajuomaksi kotikaljaa, ja kyseli missä se kotikaljapönttö nyt on. Tähän mummini tokaisi nykyään jo legendaksi muodostuneen lauseen:
"Äsken se ol sen tiellä ja nyt se sitä etsii."
Ei välttämättä kuulosta näin tälläisenään kovin hauskalle, mutta vanhempani osaavat kertoa sen aina niin hupaisasti.

Äitini isän (tämäpäs on kätevä tapa selittää, mutta kun sekä äitini että isäni vanhempia kutsutaan meillä mummiksi ja ukiksi) vakiolausahduksia meidän kylässä ollessamme ovat myös esimerkiksi:
"Syö jottain muuta välillä niin jaksat." (Jäänyt eräästä kerrasta, kun mummi tuputti meille kahvipöydässä lisää kakkua ja sisko tuumasi ettei jaksa ottaa, kun vatsa on niin täynnä.)
"Laittakee sekkaan ja ottakee pois." (Myös kahvipöytäjuttuja, jäänyt itse asiassa elämään jommalta kummalta isomummiltani. Lausahdus ei siis tarkoita että vaikka kahviin pitäisi laittaa jotakin ja ottaa se sitten pois sieltä, vaan että kehotetaan laittamaan kahvin sekaan jotakin ja ottamaan tarjoiluastiasta vaikkapa kahvileipiä. Hauskan kuuloinen.)

Minulla ja siskolla on usein hauskaa siitä syystä, että kummallakin on tapa keksiä näitä elämään jääviä lauseita. Eräskin kerta oli, kun siskoni teki mieli joitakin herkkuja (taisi tahtoa Mäkkärille tai jotakin), mutta ei tohtinut sanoa siitä äidille tai isälle. (Tämä on sitten insideläppä, varoitan.) Meillä oli ollut hieman aikaisemmin puhe siskoni luokkakavereiden usein toistelemasta asiaa-sanasta. Minä sitten (yllätys yllätys) olin samaa mieltä siskon kanssa, joten päätin vihjata siitä toteamalla kovaan ääneen:
"*****lla on ASIAA!"
Sisko yritti ensin saada minut hiljenemään, mutta alkoi lopulta nauraa. Nykyään aina, kun toinen sanoo tahtovansa jotakin herkkuja, toinen huutaa aina suureen ääneen tuon "*****lla on ASIAA!"

En nyt jaksa muistella enempiä, eiköhän tässäkin ollut ihan tarpeeksi.

//Matematiikan opettajan suusta kuultua: "Eihän teiän oo ikinä pakko mitään tehä ku vaan kuolla joskus."

~Bloodie
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2011, 18:57:11 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #81 : Kesäkuu 28, 2011, 17:39:20 »
Meillä oli ala-asteella jumalaisen söpö puukäsityönopettaja jostain Rauman seudulta,ja kun hän tokaisi rauman aksentilla sanan vannesaha,siitä tuli yleinen vitsi ryhmän keskuudessa,ja vielä tänäänkin muistelemme Vannesahamiestä...
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Lord

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Kesäkuu 28, 2011, 18:57:29 »
Olimme tänä talvena pienellä partioleirillä. No, me nukuimme sitten kamiinateltassa ja tarkoituksena oli tietenkin tehdä kamiinaan tuli. Yksi ryhmämme pojista näki kamiinan vieressä kasan lämmitykseen tarvittavia puita ja tokaisi "Mihin me puuta tarvitsemme?" Me selitimme hänelle että sitä käytetään lämmittämiseen. Siihen hän sitten "Eihän nuo puut mahdu tonne piippuun!" (Kamiina sijaitsee keskellä teltaa, ja sen piippu tulee ulos katosta! Puuthan laitetaan itse kamiinan sisälle...)

Myöhemmin samana yönä minä ja tuo samainen poika oltiin kamiinavahteja. Sanoin sitten hänelle "Lisääppäs pari puuta!" ja siihen hän sitten "Ai tonne sisään vai?" (osoittaen kamiinaa). Minä vastasin ilkeästi: "Ei kun ulos pihalle!" Siinä tuli sitten naurettua niin paljon että koko teltta heräsi.

Lisäilen kun keksin lissää!

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #83 : Kesäkuu 28, 2011, 23:00:17 »
Haha. Repeilen näille. :DD Itselleni ei tule nyt äkkiseltään mieleen muuta kuin tämä (ja omasta suustani tietenkin):

Aika outoa, että sitten kun vauva kasvaa mahassa, niin se vaan lilluu siellä syödyn ruuan seassa.

Heh, ei käynyt mielessä, että kohdussahan se vauva on eikä mahalaukussa. x) Kaveri repes aika mukavasti.
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #84 : Kesäkuu 29, 2011, 03:37:36 »
Näitähän on vaikka millä mitalla, mut tässä muutama.

Viime syksyn yhellä matikantunnilla oli joku vanhempi nainen sijaisena. Yhdellä meidän luokan pojalla ei sitten ollut lyijykynää mukana ollenkaan ja kun se sen ilmaisi sijaiselle, niin tästä syntyy mielenkiintoinen vuoropuhelu aloittaen sijaisesta:

"On siinäkin meillä jätkä, ei oo kynää mukana! Mihis sä oot sen pannut?"
"Parempi etten kerro sitä sulle"
"Ai mitä?"
"Ei mitään"
"No ota sitte se kynäs esille ja jos ei oo nii lainaa kaverilta"
"No kun ei silläkään oo"
"No aivan varmasti on jos katot tarpeeks tarkasti"
"Kuin tarkasti?"
"Niin tarkasti että varmasti näät sen"
"Entä jos en nää?"
"No siinä tapauksessa (penaalin) vetoketju on todennäköisesti kiinni ja avaat sen jotta löydät sen kynän"
"Entä jos se ei haluu lainata sitä?"
"No sitte otat väkisin, kunhan nyt jostain hankit ittelles kynän kun tarvit sitä seuraavaks!"

Eikä ollut yhtään hauskaa siis x) Ja eräillä riittää mielikuvitusta ajatella jopa kynää kaksmielisesti.

Ja liikunnanopen suusta viime talvena kun tehtiin jotain venyttelyliikkeitä:

"Nonii hommiin pojat, tärkeintä on että nousee, ihan pikkuisen ees!"

Ja *köhköh* sehän siis tarkoitti jalkaa, kun piti jalkaa jossain ihmeellisessä asennossa saada nostettua ylös joka tuotti monille ongelmia :> Ja opettaja oli ihan pihalla kun kaikki vaan rupes repeilemään : D

Ja silti kaikki opettajat väittää ettei ne ajattele mitään kaksmielisesti, mut puheet on ristiriidassa tuon väitteen kanssa :-D
To be rich is to seek, to relive the memory

Poissa Joulupukki

• Vuotislainen
« Vastaus #85 : Heinäkuu 14, 2011, 22:59:47 »
"täällähän haisee ihan paska" sanoi serkkuni vessassa, serkkuni oli siis täyttämässä sinä vuonna neljä vasta :)

Oli kuullut tämän lausahduksen isänsä suusta kun serkkuni isä oli ollut vessassa, nauran tälle vieläkin, serkkuni kun ei vielä tiennyt mitä se tarkoitti :DD

Poissa Scaredy Dandelion

• Vuotislainen
  • Pottermore: QueenStrike5
« Vastaus #86 : Elokuu 05, 2011, 11:44:31 »
Tämä on itseasiassa minun suustani, tajusin sen hauskuuden vasta vähän myöhemmin :'D Katselimme siis kaverini kanssa telkkaria, ja lemppariohjelmamme jälkeen tuli urheilu-uutisia. Toimittaja/ankkuri ei ollutkaan sama kuin yleensä, vaan ruudussa oli nainen. Kaverini totesikin ihmeissään, että "oho, urheiluruudussa on nainen!" Jolloin minä tasa-arvoisena: "tajuaakohan hän edes, mistä puhuu?"
En mä oikeesti mikään sovinisti ole (olenhan nainen itsekin), se vaan tuli :---D

"Voi takapylly!" totesi sama kaverini eräänä päivänä, kun olin liian kiireinen tavatakseni.
"Ei huolta; tietokoneet ovat minulle tärkeämpiä kuin ihmiset", totesi POIKAYSTÄVÄNI minulle läppäriäni lainatessa.
"Älä turhia jännitä, p'skallahan minäkin käyn", sanoi pomoni.
"You can't give a Dementor the old one-two!"

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #87 : Elokuu 13, 2011, 17:55:07 »
Repeilin paljon teidän jutuille. Näitä on minullakin niin paljon ja osa niistä on niin inside läppää ettei kukaan muu tajua kuin minä + kaverini/siskoni. En viitsi laittaa niitä tähän, mutta laitan kuitenkin muita hauskoja juttuja.

Minun ja pikkusiskoni yhteinen ystävä viljelee näitä 'viisauksiaan' lähes päivittäin:
*Olimme uimalassa ja uimaaltaan vieressä oli kyltti: Syvyys 4.0 metriä.
- Tää allas on 400 metriä syvä!
*Pelasimme aliasta (silloin tulee paljon näitä) Siskoni piti selittää kaverillemme sana koira:
sisko: No, se on sellanen sudesta polveutunut eläin.
Kaveri: Kissa, Leijona, Tiikeri.
sisko: noi on kissaeläimiä...
*Taas aliasta sana Olympialaiset:
kaveri: no se on sellanen urheilukilpailu mikä järjestetään joka vuosi

Meidän entinen matematiikan opettaja pursui kaikkea ERITTÄIN mielenkiintoista :
- 27 vuoden päästä kukaan teistä ei välitä minkä numeron saitte lyhyen matematiikan kolmannesta kurssista.
- On sulla on mikä tahansa x tai y, niin joku fakiiri tekee siitä suoran
- Jos käytävän päässä on joku joka osaa matematiikkaa, mä nään sen loisteen toisestä päästä
- Mun vaimo on ainoa ihminen joka ymmärtää mua kunnolla. Ja sekään ei  välillä ymmärrä.

On minullakin kaikkea kivaa sanottavaa:
*Ajamme autolla ohi pellosta, jollla on lehmiä. Olin pari vuotta nuorempi kuin nyt:
iskä: kattokaa lehmiä!
sisko: Ootko varma ettei ne oo sonneja.
iskä: No, nautoja sitten.
Minä: ei ne mitään nautoja oo ne on lehmäeläimiä!

muoksin jos tulee lisää mieleen.

I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #88 : Elokuu 13, 2011, 18:22:00 »
Isäni pari vuotta sitten:

"Älkää seiskö siinä kuin jotkut puujumalat!"

Minä päiviä sitten:

"Pyrin näkemään hyvää kaikissa ihmisissä."

Äitini:

"Sinäkö? Sähän näet kaiken aina vaan negatiivisena..."

Minä:

"No jaa... Kato sitä tältä näkökannalta: jos kaikki negatiivinen olis positiivista niin mä olisin pirun hyvä jätkä!"

Äiti:

"Aivan totta!"

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #89 : Elokuu 13, 2011, 19:27:41 »
Viimevuoden seiskoina istuttiin isojen (ja pelottavien D; äää ) ysien joukossa, ja mä päätin alkaa selittämään lihansyönnistä ja vegetarismista :D
 "IHMISET ON AINA OLLU LIHANSYÖJIÄ, OLLAN AINA SYÖTY TOISIAMME" tarkoitin siis että ihminen on eläin :'D
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Arnold

• Vuotislainen
« Vastaus #90 : Marraskuu 11, 2017, 23:04:51 »
Heei, nää on hauskoja xd xd !