Kirjoittaja Aihe: Mihin tupaan et ainakaan haluaisi?  (Luettu 83097 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tylypahkan luuta

• Varmasti oudoin
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: PurpleSnitch12495
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Mihin tupaan et ainakaan haluaisi?
« Vastaus #250 : Heinäkuu 11, 2012, 11:17:53 »
Kaikkiin muihin tupiin voisin varmaan mennä, mutta en Rohkelikkoon. Ensinnäkin yhdessäkään "tupatestissä" en ole päätynyt Rohkelikkoon. Toiseksi en mielestäni kertakaikkiaan sopisi tuvan henkeen. Olen monen kaverin mielestä "liian kiltti", ahkera ja sääntöjä noudattava, joten Puuskupuh voisi olla minulle sopiva. Luihusen ilmapiiri ei myöskään olisi minulle se sopivin, mutta tämä heidän puhdasverisyys juttunsa sopisi minulle kuin parta Dumbledorelle(en keksinyt parempaakaan vertausta). Korpinkynsi voisi myös olla minulle sopiva, koska siellä hiketetään niin, että heikompaa hirvittää (no ei kai nyt ihan) ja jotenkin sellainen nyt-vedetään-joka-kokeesta-vähintään-kiitettävä voisi olla minun makuuni.

Ja monen "tupatestin" jälkeen (jotka näyttävät eri kerroilla eri tupaa) päätin, että "se oikea tupa" tulee olemaan se mihin minut Pottermoressa laitetaan ja päädyin siis lopulta Korpinkynteen.

Poissa Käärmemedaljonki

• Vuotislainen
« Vastaus #251 : Heinäkuu 11, 2012, 15:37:00 »
Puuskupuh.Ne on niin ahkeria,ja ärsyttävän olen-aina-ystävällinen-kaikille-tyyppejä.Mä oon laiskempi kuin fletkumato,ja ystävällisyys... no,mä oon noin joka kolmas päivä pahalla tuulella,enkä muutenkaan kovin kiltti.Sääntöjä en noudata.Sitä paitsi,kaikenlaisissa "Mihin tupaan kuulut"-testeissä olen lähes aina luihuien.

Poissa free elf

• Levoton Tuhkimo
  • Vuotislainen
  • Best For Last
  • Pottermore: NimbusGold26366
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #252 : Heinäkuu 11, 2012, 17:19:28 »
Itse jaan tuvat "kahteen osaan". Toisin sanoen en haluaisi enkä ainakaan uskoisi kuuluvani Puuskupuhiin, sillä koen puuskupuhit aivan liian kilteiksi itseeni verrattuna. En haluaisi myöskään olla rohkelikko, sillä he tuntuvat kaikki olevan ns. sankareita. Ts. jokainen haluaa pelastaa maailman tai jotain (ja kaikki tajus :D). Sen sijaan Korpinkynsi on tupa, johon tunnen ainakin jossain määrin kuuluvani. Korpinkynsillä on epäilemättä hyvä koulumenestys ja juuri tuo alkuviestissä mainittu kiusaaminen on sellaista mihin voisin samaistua (köh, köh, minäkö ilkeä?) tai vähintään tottua/kestää sen. Sen lisäksi haluaisin Luihuiseen, joka luultavasti sopisikin minulle parhaiten. Olen sen verra itsekäs ja muutenkin paha, että Luihuisen kuvaus sopii parhaiten minuun >:)
Never let a stranger create your own destiny

Poissa Cream

• Vuotislainen
« Vastaus #253 : Heinäkuu 14, 2012, 01:31:24 »
Mä en nää rohkelikkoja ollenkaan minään ylimielisinä rehvastelijoina, siis onhan niissä vähän sellasta 'muiden tupien yläpulelle nostamista' mut se johtuu vaan siitä et kirjojen päähenkilöt on Rohkelikossa, ja sen takia se tupa tulee aina eniten esille. Mulle ''rohkelikkous'' merkitsee sellasta että on valmis uhraamaan oman henkensä toisen eteen ja piittaamattomuus säännöistä jos on isommat asiat kyseessä, kun taas luihuisia on aina kuvailtu siten että ne ajattelee aina itseään ennen muita ja ovat semmoisia ketkä pelastavat ennemmin vain oman nahkansa jos se käy helpommin kuin toisenkin hengen pelastaminen. Eli luihuiset menee aina aidan matalammalta puolelta ja tekee muiden hyväksi jotain vain jos hyötyvät siitä itsekkin Mutta dont get me wrong, mä kyllä tykkään Luihuisista ja se on mun mielestä ehkä mielenkiintoisin tupa mutta kyllä ennemmin olisin Rohkelikkomainen kuin itsekäs ja raukkis Luihuinen. Mutta jos mä johonkin tupaan en missään nimessä haluaisi niin se on kyllä Puuskupuh, siis ne on niin mitäänsanomattomia. Tuntuu että Rohkelikossa on rohkeat ja lojaalit, Korpinkynnessä älykkäät, Luihuisessa viekkaat ja kunnianhimoiset ja Puuskupuhiin on sysätty ne keillä ei ole minkäänlaisia lahjoja, ne on vaan sellasia hajuttomia ja mauttomia nyssyköitä keille ei ole ollut muutakaan paikkaa. Siis onhan niillä se kiltteys, ystävällisyys ja ahkeruus mutta samoja piirteitä on Rohkelikolla ja Korpinkynnellä. Puuskupuhilla ei ole mitään omaa tai sellasta tiettyä särmää joka erottais ne muista ihan omalla tavallaan, ja sen takia en haluis päätyä sinne.
Luulisin että itse olisin joko Rohkelikko tai Korpinkynsi, en liiemmin välitä Korpinkynnestä mutta mussa on tietynlaista ylimielisyyttä ja tiedän olevani keskivertoa älykkäämpi mutta toisaalta mussa on myös sellasia piirteitä etten siedä selkäänpuukottamista, raukkamaisuutta ja mä juoksisin palavaan taloon pelastaakseni toiset, jonka puolesta taas menisin Rohkelikkoon.

Poissa Arnold Puff

• Pelastakaa Arnoldit
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FlooWing19151
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #254 : Heinäkuu 17, 2012, 18:45:05 »
Joo... Tupa johon en haluaisi, no jos nyt Tylypahkaan menisin, niin mikä tahansa tupa kävisi minulle oikeastaan, mutta on siellä kuitenkin yksi tupa, joka karkottaa minua. Onnekseni en sopisikaan tähän kyseiseen tupaan oman itseni mielestä enkä minkään testin mielestä, jonka olen tehnyt. Se tupa... No, se on Luihuinen.
 En inhoa Luihuista siksi, (tai no jos sitä voi nyt inhoamiseksi kutsua) että se on jotenkin "tulevien pahojen velhojen ja noitien tupa" ei, ei se minusta sellainen ole, mutta se ei vaan ole minun tupani. Ei mun juttu.
 Luonteeltanikaan en kyllä sopisi Luihuiseen, en ole mitenkään järin ovela ja silleen...
Olipa herkullinen aamiainen, eikö vain? Minulla ainakin on maha tosi täynnä.

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
« Vastaus #255 : Heinäkuu 23, 2012, 19:55:14 »
Puuskupuh ei järin innostaisi, sopisin parhaiten Luihuiseen tai Korpinkynteen, koska kannatan kunnianhimoisuutta ja ankaraa työskentelyä kouluarvosanojen eteen. Tupatesteissä minut on aina lajiteltu Luihuiseen.

Puuskupuhista tulee vähän sellainen "Toheloiden Tupa" -olo, että ollaan vaan kavereita kaikkien kanssa, otetaan rennosti ja pidetään hauskaa jne... Tylypahkassa pärjää parhaiten jos on ahkera ja panostaa kouluun. (Tai jos on Poika Joka Elää ja Dumbledoren lellikki) :D

Rohkelikkona en itseäni oikein osaisi myöskään kuvitella, en tykkää siitä, miten rohkut halveksivat luihuisia ja kaikki "superhyvikset" ovat aina rohkelikkoja.
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Beyond

• Pseudoenkeli
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #256 : Heinäkuu 24, 2012, 01:57:12 »
Puuskupuh olisi oikeastaan ainoa tupa, johon en mistään hinnasta suostuisi menemään. Menen mieluusti siitä, mistä aita on matalin, joten ahkeruutta arvostava Puuskupuh ei onneksi minua huolisikaan oppilaakseen. Kuten goldensnitch sanoi tuossa ylempänä, Puuskupuhiin yhdistyy monesti ajatus siitä "toheloiden tuvasta", eikä ajatus miellyttäisi minua henkilökohtaisesti lainkaan. Vaikka puuskupuhilaisissakin on fiksuja oppilaita, tuntuisi Puuskupuhiin joutuminen kasvojen menettämiseltä juuri sen kyseenalaisen maineen takia.

Rohkelikko olisi muutoin ihan jees, mutta olisin luonteeltani ehkäpä hieman liian pelkuri sinne. :D Professori Kuhnusarviota hyvin löyhästi ja sovelletusti siteeraten on todettava, että onhan sankarillisuus ihailtavaa, mutta sankarillisten noitien ja velhojen kuolleisuusluvut eivät ole houkuttelevia. :P

Korpinkynsi ei tunnu laisinkaan pahalta, eikä kyllä Luihuinenkaan. Jälkimmäiseksi Pottermoren hattu minut lajittelikin.
M + M² = ♥

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #257 : Heinäkuu 28, 2012, 16:35:38 »
Tämä on nyt näin.

Luihuisen tuvan piirteet eivät ole ihanimpia, mutta siellä minä olen. Koska rehellisyys. Sellainen minä oon, sori vaan :D Puuskupuh olisi mahtava tupa; sen luonteenpiirteet on ihanimpia. Mutta en ole siellä, vaikka tahtoisinkin. Koska EN OLE SELLAINEN :)

Muttamutta... Tupa mihin en haluaisi olisi Korppari, samoista syistä kuin aloittajilla. Mutta lisäksi se arvoitus-jutska-portti-homma ja se ainainen säännötjakouluontärkeimmätarvotikinä-asenne ei oikein nappaa. Lisäksi en todennäköisesti tulisi toimeen tuollaisten ikiviisaiden kanssa. Luna on asia erikseen <3 :))

Toinen on Rohkelikko. Tottakai on hienoa olla urhea ja rohke ja auttaa ystäviään hädässä, mutta menee jo yli hilseen jos ympärillä on vaan jotain ritareita ja epä-aitoja immeisiä :D

Poissa Undómiel

• huispauskapteeni
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SwordOwl22473
« Vastaus #258 : Syyskuu 17, 2012, 17:51:13 »
Menisin mielelläni Korpinkynteen, Rohkelikkoon tai Luihuiseen. Vähiten minua kiinnostaisi Puuskupuh, mutta ei minulla mitään inhokki tupaa kuitenkaan ole. Menisin innoissani mihin tupaan vain, mihin lajitteluhattu näkee minun sopivan, mutta valinta Puuskupuhiksi voisi olla pieni pettymys.

Lorcanmei taisikin viedä sanat suustani. :D

No joo, oikeastaan mulle olisi ihan sama mihin tupaan minut lajiteltaisiin, olisin varmaankin niin riemuissani pästessäni Tylypahkaan ettei olisi ollenkaan väliä mihin tupaan mimut lajiteltaisiin, kunhan nyt edes johonkin. :D
Always.

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Pottermore: LightHowl8815
« Vastaus #259 : Marraskuu 14, 2012, 22:15:37 »
Mä en tiedä itse asiassa enää onko mulla sellasta tupaa mihin en haluaisi. Nuorempana olin sitä mieltä että ei Luihuiseen sen maineen takia toinen tupa mihin en olisi halunnut oli Puuskupuh. No nyt kun pääsin Pottermoressa Luihuiseen on pakko myöntää että ei se välttämättä ole niin kaukana mun oikeesta tuvasta kuin luulin. Jos nyt pääsis lajitteluun menisin mielelläni siihen tupaan mihin hattu laittaa.

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #260 : Marraskuu 15, 2012, 08:28:16 »
Puuskupuhista tulee vähän sellainen "Toheloiden Tupa" -olo, että ollaan vaan kavereita kaikkien kanssa, otetaan rennosti ja pidetään hauskaa jne...

Miksi se tekee ihmisestä tohelon, jos haluaa olla kaveri kaikkien kanssa (tai että haluaa tulla toimeen muiden kanssa) ja viettää hyvää aikaa? :)
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #261 : Marraskuu 15, 2012, 16:19:50 »
Mielenkiintoinen aihe!

En usko, että vihaisin yhtäkään tupaa, johon minut lajiteltaisiin. Mikä se ikinä olisikin, lajitteluhattu ei valehtele: se olisi minun tupani :) Silloin varmaan rakastaisin juuri kyseistä tupaa ja muut olisivat tavalla tai toisella huonompia.

Puuskupuhissa pidän aitoudesta, luihuisessa oveluudesta ja kunnianhimosta. Korpinkynsien älykkyys on mukava piirre, kuten rohkelikkotuvan kodikkuuskin.

Joka tuvassa on myös piirteitä, jotka inhottavat.
Rohkelikkojen ajoittainen ylpeys, korpinkynsien päteminen ja selkäänpuukottaminen, luihuisten jästi-inho, puuskupuhien vetäytyminen.

Nuo siis olivat kärjistettyjä, rivien välistä luettuja ominaisuuksia, mutta kuitenkin...

Ehkä noista puuskupuh houkuttelee vähiten, juuri tuon "joo sä oot varmaan oikessa" asenteen takia. Eivät kaikki puuskut ole sellaisia, en halua yleistää, mutta ahkeruus on myös jotain, mikä ei minua kuvasta. Satun olemaan laiska ja kapinoiva luihuinen. En vihaa jästejä mutta luihuinen vaikuttaa jollain tavalla kiehtovalta ja mystiseltä... Sanotaan suoraan ja jos ei kelpaa, niin haters gonna hate!

Juu mutta vastaus tohon kysymykseen siis puuskupuh, koska ei vaikuta tippaakaan mielenkiintoiselta, kun ovat niin rehellisiä.

//Ja Rohkuista vielä: NEVAH! En haluaisi ikinä olla rohkelikko. Ehkä tämä on hiukan luihuisesti sanottu, mutta rohkelikko on niille, joilla on rohkeutta ja luihuinen niille, jotka tietävät, miten käyttää sitä ;)
No jaa, ällöttää vain a)Harry b)James c)Peter Piskuilan d)"Who wants me to open this?" -asenne e)"Olen niin nöyrä ja enkelimäisen epäitsekäs palvokaa minua. Ei en ansaitse kunniaa (palvokaa)" -asenne

Että siinä ois. Korpparit on jees, Rohkut haisee, Me Luihut pyytäisimme anteeksi ylivertaisuuttamme, mutta... Emme halua.

Jaa Puuskut? What The hell is a hufflepuff?

//Taas se nähtiin... Kirjauduin Pottermoreen ja minut lajiteltiin rohkelikkoon O.O En tiennyt, että reaktioni olisi valtava paniikki, jonka vallassa sitten äkkiä poistin profiilini. Huhhuh enpä taida enää uskaltautua sille sivustolle... No, eipä sähköinen lajitteluhattu niin hyvin tiedäkään, lohduttaudun sillä. En ole rohkelikko. EN. O_O Hatulta ei saanut edes toivoa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2013, 17:25:45 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
« Vastaus #262 : Joulukuu 15, 2012, 15:19:49 »
Vaikea kysymys.

Rohkelikkoon ehkä eniten sopisin, taikka Korpinkynteen. Puuskupuhiin mä olen ehkä vähän liian laiska ja erottuva, ja Luihusiin en yksinkertaisesti halua. En halua olla Luihunen. Edes hyvä Luihunen. Jotenkin se ajatus vaan oksettaa, että minussa olisi enemmän itsekkyyttä kuin rohkeutta.
Kaikki on mahdollista.

Poissa Hippisopuli

• Vuotislainen
  • Pottermore: SkySilver40
« Vastaus #263 : Tammikuu 04, 2013, 17:00:12 »
Mikä tahansa tupa mulle kelpais, mut ehkä vähiten mä haluisin Luihuiseen tai Korpinkynteen :---D Luihusen oleskeluhuone on tosi koleanolonen (sana?) ja muutenki useet luihusista (kirjoissa) vaikuttaa aika 'pahiksilta'. Korpinkynnestä taas tulee mieleen koulunkäynti ja pänttäys, enkä todellakaa oo sellanen ihminen :')

Poissa jiinlöövforver

• Uusi tinakenkä
  • Vuotislainen
  • <3
« Vastaus #264 : Tammikuu 04, 2013, 19:06:53 »
luihuinen
POTTEREIHINEIVOINEVEREVERKYLLÄSTYY<3

jiinlöövforever

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #265 : Tammikuu 04, 2013, 20:51:28 »
Tämä aihe tuli ajankohtaiseksi, kun Pottermore heitti minut Puuskupuhin sijaan Luihuiseen. Olen aina pitänyt itseäni kilttinä ja tunnollisena ihmisenä. Pyrin tulemaan toimeen kaikkien kanssa, inhoan kiusaamista, syrjimistä... Toisin sanoen olen mieltänyt itseni vuosikausia sataprosenttisen puuskuksi. Luihuista olen aina pitänyt sinä viimeisenä vaihtoehtona - ja silti minusta sellainen tuli. Vieläpä kahdesti, jos aivan tarkkoja ja rehellisiä ollaan. En hyväksynyt lajittelutulosta, poistin tunnukseni, tein kuitenkin lopulta uuden ja päädyin jälleen Luihuiseen.

Pottermoren vuoksi olen alkanut tarkastella omaa itseäni hieman eri silmin. Vaikka olenkin kiltti ja tunnollinen, olen myös valtavan kunnianhimoinen ja teen kaikkeni saavuttaakseni tavoitteeni - vaati se sitten toisten ihmisten loukkaamistakin. Ystävilleni ja perheelleni olen kuitenkin lojaali, samoin myös periaatteilleni. Viime aikoina olen huomannut entistä enemmän, kuinka sanon, mitä ajattelen, vaikka se jotakuta loukkaisikin. Olen rehellinen muille ja itselleni, ja jos en jotain asiaa hyväksy, siitä saa kuulla. En loppujen lopuksi ole läheskään niin puuskuainesta kuin aikaisemmin ajattelin, vaikka Puuskupuhinkin piirteitä itsessäni näen. Varsinkin ystävieni seurassa käyttäydyn varsin luihuismaisesti. Serpensortiaa lainaten, en vihaa jästejä mutta luihuinen vaikuttaa jollain tavalla kiehtovalta ja mystiseltä... Sanotaan suoraan ja jos ei kelpaa, niin haters gonna hate!

Tässä asioita pohdiskellessani olen tullut siihen tulokseen, että kaikkein eniten minua ärsyttää huomion kerjääminen, ja sitä rohkelikot kirjoissa minusta eniten harjoittavat. Jälleen Serpensortia on hienosti tiivistänyt ajatukseni ---ällöttää vain d)"Who wants me to open this?" -asenne e)"Olen niin nöyrä ja enkelimäisen epäitsekäs palvokaa minua. Ei en ansaitse kunniaa (palvokaa)" -asenne

Kaikissa tuvissa puolensa, mutta Rohkelikkoon vähiten itse sopisin ja haluaisin. Mielummin Luihuinen. Loppujen lopuksi uskon, että kaikissa on kaikkien tupien piirteitä. On eri asia, mitkä omassa luonteessa ovat niitä hallitsevia piirteitä, joiden perusteella sitä sitten eri tupiin joudutaan. Toivottavasti asiat ovat näin, enkä ole yhtä läpimätä luihu jollaisena esimerkiksi Lucius Malfoyta pidän. :')
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2013, 21:00:06 kirjoittanut aivokas »
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Guépard

• hämykeijun lyhty
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksStar9049
« Vastaus #266 : Tammikuu 04, 2013, 23:58:30 »
mulle kelpais rehellisesti sanottuna mikä tupa tahansa ja mihin tupaan ikinä pääsisinkää, pitäisin sitä takuuvarmasti imartelevana. Jos nyt kumminki täytyis valita yks mihin vähiten mielelläni menisin, se ois varmaan korpinkynsi. Ihan vaan sen takia etten ikinä tajua mitään arvotuksia ja vaikka mulla onki eräänlaista viisautta, en luultavasti pärjäis korpinkynnessä kovin hyvin. En itseasiassa edes oleta että korpparit olisi mitään hikkejä, mun mielestä ne on enemmänki semmosiä järkeviä, viisaita ja sellasii jotka  tajuaa asiat. Puuskupuhiakin vierastan hieman jostain syystä vaikka kunnioitankin kovasti semmosia ihmisiä joilla on puuskupuhimaisia luonteenpiirteitä. Saattaisin sopiakin sinne tavallaan mutta veikkaan että ahdistuisin jos kaikki ympärillä olisi tosi ahkeria, itse kun olen melkoisen laiska ajoittain. Ja mun mielestä on inhottavaa jäädä muitten varjoon kun kaikki ahkeroi ja saa hyvää tulosta kun mä teen ihan perus hyvin mutta en kumminkaan panosta kauhean paljon. Olen sen verran kunnianhimoinen tavallaan ja jotenkin sen vuoksi haluaisin kai olla luihuisessa tai rohkelikossa mieluiten. No okei mieluiten rohkelikossa koska en ole ovelin mahdollinen ja keinojen kaihtamattomuus... No sanotaanko että mulla on aika vahva moraali. Rohkelikkoon sopimisestakaan en oikein tiedä, se tupa on aika vaikeasti määriteltävissä. Taisiis, kun eihän kaikki siellä mitään urhoja ole, eihän sellasia tarvitakkaan normaalissa elämässä. Mulla ei oo ainakaan hajuakaan mitä tekisin jossain vaarallisessa tilanteessa tai silleen ku sellasia ei ole ollu ni en sitte tiiä miten toi rohkeus pitäis arvioida tai jotain... Mut silti, tota ylimielisyysyleistystä vastaan on sanottava että harry ja james ja semmoset on vaan yhtiä mainittuja henkilöitä eikä niitten perusteella pitäis arvostella pelkästään. Yksilöt on yksilöitä ja mun mielestä noitten tupien väliset rajat on aika löyhiä.
If you never try, you'll never know.

Poissa simiblaa

• Se toinen torni
  • Vuotislainen
  • you're in ruins
« Vastaus #267 : Tammikuu 05, 2013, 16:13:51 »

Ei miulla oo mitää tupaa mihin en todellakaan haluis mennä mut kyllä eniten haluisin olla Luihinen tai Puuskupuh, tai Korpinkynsi :D
En Rohkelikko koska.. eh.. En oo sellane Rohkelikko tyyppi :D en oo mitää mitä Rohkelikot on :D

Mutta jos nyt lajitteluhattu miut Rohkelikoks laittais ni en valittais :D
I've been locked inside your heart shaped box for weeks..

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #268 : Tammikuu 05, 2013, 18:50:13 »
Höm, höm, haastava kysymys...

Olen aina tuntenut kuuluvani Korpinkynteen, mutta jos Tylypahkaan kerran pääsisn kelpaisi mikä tahansa tupa. Luihuinen ei sopisi minulle, koska pyrin olemaan kaikille mukava ja ahkera. Puuskupuh olisi ihan jees, mutta Ernie Macmillanin kaltainen ylitse pursuava reippaus ja ahkeruus miltei oksettaa. Rohkelikkoon olisin aivan liian pelkuri, mutta jos lajitteluhattu minut sinne laittaisi, olisin otettu ja ilonen. Korpinkynteen mieluiten menisin, samaa sanoo HP-fanien tupatesti!:):):)

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #269 : Tammikuu 15, 2013, 01:45:16 »
Minä olen selkeästi Korpinkynsi, mutta on minussa piirteitä Puuskupihasta ja Luihuisestakin. En näe itsessäni niin paljon Rohkelikkoa, ehkä vähän joo, mutta kuitenkin kaikista tuvista kaikkein vähiten Rohkelikkoa. Eli haluaisin kaikkein vähiten Rohkelikkoon, koska se sopisi minulle huonoiten.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #270 : Syyskuu 14, 2013, 17:56:53 »
Lainaus
Minulla se tupa olisi ehdottomasti Korpikynsi. Mun on aika vaikea sietää tietynlaista kiusaamista, jota siinä tuvassa riittää. Esimerkiksi Lunan tavaroiden piilottelu ja Moaning Myrtlen rääkkäys?
Lainaus
Lunasta myös nähtiin, ettei häntä hänen tupansa kovin nätisti kohdellut, joten kertoohan sekin jotain.

Mitä ihmettä tämä nyt on? Eihän missään vaiheessa kirjoja sanottu, että nämä kiusaajat olisivat nimenomaan olleet korpinkynsiä vaikka Luna ja Myrtti olivatkin. Korpinkynnessä nimenomaan arvostetaan erilaisuutta ja yksilöllisyyttä, niin kuin Pottermoressakin sanotaan Korpinkynnen tervetuloviestissä:

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Niin, että ne kiusaajat taisivat kuulua ihan muihin tupiin.

Poissa Mehujauhepallo

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonPatronus27791
« Vastaus #271 : Syyskuu 15, 2013, 10:49:47 »
Olisin tyytyväinen, jos minut valittaisiin edes johonkin tupaan, mutta Luihuiseen en sopisi enkä menisi mielelläni koska minua ärsyttää se luihuisten puhdasverisyysvimma. Puuskupuhit ovat niin kilttejä, etten sopisi sinne. :D Korpinkynsi menisi mutta silti olen enemmän Rohkelikko.

Poissa viuskihuiski

• masentunut korpinkynsi
  • Vuotislainen
« Vastaus #272 : Lokakuu 15, 2013, 19:41:33 »
//tässä viestiä muokatessa...

Aikaisemmin haukuin Luihuiset. En ymmärrä, miksi tein niin. Olen tässä tajunnut, että minussa on jotakin luonteenpiirrettä jokaisesta tuvasta. Mutta eihän se luonne pelkästään katso, että mihinkä tupaan sinä kuulut. Myöskin sydän, tahto ja sielu ovat tärkeä osa tätä 'lajittelua'. En sano, etteikö mikään tupa kävisi. Kaikissa tuvissa on jotakin hyvää ja pahaa.
Kuitenkin en tunne kuuluvani rohkelikkoon. En ole tarpeeksi rohkea. Jäljelle jäävät siis korpinkynsi, luihunen ja puuskupuh.

Naurahdin äsken. Oivalsin, että minussa on kaikkein eniten puuskupuhia sekä luihusta. Molemmat ovat ihan eri suunnasta. Korpinkynttäkin minussa on, koska olen armoton lukutoukka ja jonkinlainen perfektionisti. Mutta koen, että varsinkin puuskujen tupa on lähellä sydäntäni. Haluan auttaa ihmisiä, yritän olla ystävällinen kaikille, huolehdin ystävistäni, piilotan omat suruni ja annan muiden kertoa minulle omansa.

.... Tämä on liian vaikeaa. Täytyy miettiä asiaa syvällisemmin.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2013, 22:30:24 kirjoittanut viuskihuiski »
Keep calm and correct everyone!

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #273 : Toukokuu 10, 2014, 22:36:13 »
Olisin tyytyväinen, jos minut valittaisiin edes johonkin tupaan, mutta Luihuiseen en sopisi enkä menisi mielelläni koska minua ärsyttää se luihuisten puhdasverisyysvimma. Puuskupuhit ovat niin kilttejä, etten sopisi sinne. :D Korpinkynsi menisi mutta silti olen enemmän Rohkelikko.
Sama mulla, Luihuisiin en menisi kuin itse Dumbledoren käskystä.
Toisaalta, ehkä kuitenkin voisin mennä puuskupuhiinkin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2015, 18:06:52 kirjoittanut Helmiina »
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
« Vastaus #274 : Huhtikuu 08, 2015, 10:17:01 »
Kaikki tuvat käyvät minulle! Minä olen kahden tuvan välissä - Luihuisen ja Puuskupuhin. Tiedän, ettei minulla riitä rohkeutta tai älyä toisiin tupiin päästäkseni. Kaikissa tuvissa on niin hyviä kuin huonojakin "juttuja". Mihin tupaan ikinä päätyisinkin, olisin ylpeä tuvastani.
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood