Kirjoittaja Aihe: Anna Abreu  (Luettu 5010 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Jennaanna

• Ankeuttaja
Vs: Anna Abreu
« Vastaus #25 : Helmikuu 07, 2009, 19:13:21 »
Mä tykkään Annasta, oon idolssista lähtien tykänny :) Mun mielestä Annalla on hyvä ääni , ja ihana persoona :'D On myös keikoilla
tullu kierreltyy.. Mun lempikappale Annalta on täl hetkellä ehkä Perdoa-me (: Kieltämättä alkaa kyl jo vähän ärsyttää ku Silent Despair soi nii paljon radiossa :DDD.

Spirit C

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Huhtikuu 21, 2009, 17:07:14 »
Anna on lempilaulajani =) Aloin tykätä Idolsin finaaleissa, mutta about vuosi sitten alkoi hirveä fanitus, johon liittyi rekisteröityminen Anna Abreu-foorumille. Tällä hetkeellä tykkään Annan kappaleista Come Undone, Silent Despair ja Perdoa-me

Kuuntelen Annaa melkein koko ajan ja oon tän vuuoden aikana menossa ainakin kolmelle keikalle ja olen käynyt kolmella.

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #27 : Huhtikuu 21, 2009, 21:14:00 »
Minun mielestä Anna on tosi hyvä laulaja. Hänen lauluäänensä on hyvä ja omaperäinen. Omistan molemmat Annan levyt. En kuuntele joka päivä Annaa, mutta aika usein, nyttenkin kuuntelen. :D

Annan kaikki laulut ovat todella hyviä. Tykkään näistä kuitenkin eniten: Come undone, No estragues El Momento, You don't get me, Something about U, Junkie for your love, Walking on water, How coud you do it, Stressed out....

Poissa Uppo

• -outo
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #28 : Syyskuu 29, 2009, 18:44:17 »
Anna on minun mielestä hyvä laulamaan. Annalla on kivoja biisejä. Esimerkiksi vinegar on hyvä biisi. En omista Anna Abreun levyä, mutta kuuntelen netistä Annan musiikkia. Katson myös aika usein musiikkivideot. Tunnen tosi monta ihmistä jotka kuuntelevat Annaa. En ole mikään hirvee fani, mutta ehkä olen Annan fani aika paljon.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #29 : Lokakuu 16, 2009, 15:10:21 »
Tykkäsin Annan musasta sillon ku se oli Idolsissa ja sen jälkeenki, omistan yhen sen levynki. Sitte aloin kuuntelemaan jtn purkkapoppia ja loppujen lopuksi metallimusaa. Yhtä vuoristorataa tän musamaun kans x) Mutta niin, aloin sitte jossaki vaiheessa jättämään pikkuhiljaa sen Annan kuuntelun kokonaan pois ja nyt en voi muuta sanoa ku että vihaan sitä. Vihaan sitä mussiikkia ihan kauhiasti, sitä en sitte ossaakkaa oikeen perustella. Metallimusa on nyt lähimpänä sydäntä ollu jo aika pitkään.
Joten eipä sitte liiemmin innosta tämmöset tyyliin Anna Abreu jnejne. No jos sitä vaikka autossa radiosta tulis nii kyllä kait se menis iha ok, mutta en silti tykkää.
Cadillac.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #30 : Lokakuu 21, 2009, 12:31:35 »
Minua vähän huolestutti kun luin eräästä ilmaisjakelulehdestä Annan haastattelun, jossa hän sanoi joutuneensa dieetille. Ööh, miksi? Annahan on niin pieni ja hoikka tyttö! En nyt muista kuka hänet oli käskenyt laihdutuskuurille, taisi olla tuottaja tai joku vastaava. Olen huolissani siksi, että ei Annalla edes ollut mistä laihduttaa. Toivon todella, ettei hän ala tanssia levypomojen pillin mukaan vaan osaa ja uskaltaa pitää oikeuksistaan kiinni.

En edelleenkään ole kuullut kovin monta biisiä Annalta, mutta uusi (?) sinkku Music Everywhere on kyllä tarttuva ja ihan tanssittava ralli. Saas nähdä, miten Anna otetaan vastaan teeleipien saarella, hänestähän voi tulla vaikka mitä :)
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #31 : Lokakuu 30, 2009, 20:25:05 »
Kun Anna Abreu esiintyi ensimmäistä kertaa Idolsissa, minä ihastuin siihen kuinka hyvä asenne hänellä oli. Hän oli 16-vuotias tyttö jolla oli hyvä itsetunto ja hänellä jopa oli lauluääntä. Monet muutkin olivat samaa mieltä, ja näin hän menestyi kisassa tullen toiseksi.

Mutta sitten... ensinnäkin, minä en voi kuunnella lauluja, jotka eivät ole laulajan omaa käsialaa, koska silloin ne tuntuvat tyhjänpäiväisiltä. Jos laulaja ei laula omia sanoituksiaan, hänen sanansa eivät ole uskottavia. Näin kävi Anna Abreulle. Hänestä tuli levy-yhtyön tuote, jota useat esiteini-iässä olevat tyytöt ihkuttivat. Hän on nätti ja laulaa meneviä kappaleita, mutta minä en osaa arvostaa häntä kovinkaan paljon. Annalla on hyvä ääni, sitä en kiistä, niin hyvä oikeastaan, ettei laulut tarvitsi juuri mitään muuta kuin hänen oman äänensä. Vain hänen ääni ja muutama sointu jollain soitimella sitä tukemaan. Mutta minkälaisia lauluja Anna laitetaan laulamaan: discobiittejä, täyteen tungettuja lauluja, jotka ovat ihan tukossa, sillä jo Annan täyttävän äänen lisäksi sinne on tungettu vaikka minkälaista tilpehöörää ja näin koko laulu kuulostaa aika kamalalta. Esimerkkinä Vinegar, ja tämä uusi laulu Music Ewerywhere, joka meni mielestäni vielä pidemmälle kuin Vinegar. Harmi, ettei levy-yhtiöt ymmärrä hyvän musiikin päälle, vain rahan päälle. Tällaiset laulut tuovat enemmän rahaa, vaikka oikeastaan ne tuovat rahaa vain sen puoli vuotta kun laulua huudatetaan hittikanavilta, ja sitten se unohdetaan. Oikeasti hyviä lauluja ei unohdeta. Anna Abreun äänellä saisi mahtavia lauluja.

Ainoat kappaleet joissa tämä ääni jotenkin tulee esille, ovat End of Love ja Silent Desper, joita minä jopa pystyn kuuntelemaan. End of Lovessa on vain hiukan kornit sanat. Silent Desper on oikeastaan ainao Abreun laulu josta oikeasti pidän. Ja kyllä, olen kuunnellut ne melkein kaikki vähintään kolme kertaa, koska pikkusiskoni on fani.
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Janette

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Marraskuu 08, 2009, 10:47:34 »
Kun Anna Abreu esiintyi ensimmäistä kertaa Idolsissa, minä ihastuin siihen kuinka hyvä asenne hänellä oli. Hän oli 16-vuotias tyttö jolla oli hyvä itsetunto ja hänellä jopa oli lauluääntä. Monet muutkin olivat samaa mieltä, ja näin hän menestyi kisassa tullen toiseksi.

Mutta sitten... ensinnäkin, minä en voi kuunnella lauluja, jotka eivät ole laulajan omaa käsialaa, koska silloin ne tuntuvat tyhjänpäiväisiltä. Jos laulaja ei laula omia sanoituksiaan, hänen sanansa eivät ole uskottavia. Näin kävi Anna Abreulle. Hänestä tuli levy-yhtyön tuote, jota useat esiteini-iässä olevat tyytöt ihkuttivat. Hän on nätti ja laulaa meneviä kappaleita, mutta minä en osaa arvostaa häntä kovinkaan paljon. Annalla on hyvä ääni, sitä en kiistä, niin hyvä oikeastaan, ettei laulut tarvitsi juuri mitään muuta kuin hänen oman äänensä. Vain hänen ääni ja muutama sointu jollain soitimella sitä tukemaan. Mutta minkälaisia lauluja Anna laitetaan laulamaan: discobiittejä, täyteen tungettuja lauluja, jotka ovat ihan tukossa, sillä jo Annan täyttävän äänen lisäksi sinne on tungettu vaikka minkälaista tilpehöörää ja näin koko laulu kuulostaa aika kamalalta. Esimerkkinä Vinegar, ja tämä uusi laulu Music Ewerywhere, joka meni mielestäni vielä pidemmälle kuin Vinegar. Harmi, ettei levy-yhtiöt ymmärrä hyvän musiikin päälle, vain rahan päälle. Tällaiset laulut tuovat enemmän rahaa, vaikka oikeastaan ne tuovat rahaa vain sen puoli vuotta kun laulua huudatetaan hittikanavilta, ja sitten se unohdetaan. Oikeasti hyviä lauluja ei unohdeta. Anna Abreun äänellä saisi mahtavia lauluja.

Ainoat kappaleet joissa tämä ääni jotenkin tulee esille, ovat End of Love ja Silent Desper, joita minä jopa pystyn kuuntelemaan. End of Lovessa on vain hiukan kornit sanat. Silent Desper on oikeastaan ainao Abreun laulu josta oikeasti pidän. Ja kyllä, olen kuunnellut ne melkein kaikki vähintään kolme kertaa, koska pikkusiskoni on fani.
Annalla on oikeestaan aika monta biisii, jota se on ollu mukana kirjotamassa. Kannattaa siis kuunnella niitä biisejä. Esim uusi kappale Do avesso on Annan ja parhaan ystävän kahedstaan kirjoittama. Eli läheskään kakki kappaleet ei oo muitten kirjottamia. Esim. No estragues el momento on kokonaan Annan itse sanoitttama, suosittelen kuuntelemaan =))

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #33 : Joulukuu 18, 2009, 17:20:33 »
Anna tekee hyvää musaa, ihmisenä en hänestä oikein pidä. Just a Pretty Face? on mun mielestä liian dance, liian massa.
Kappaleita ei tunnista ellei niitä kuuntele paljon.
Ja inhottavaa kun Tero erotettiin 8(
Joitain "vanhan kunnon" Abreun kappaleita löytyy, esim. Do Avesso.

Anna voisi palata vanhaan tyyliinsä, minä olisin iloinen.
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #34 : Tammikuu 03, 2010, 20:43:02 »
Anna Abreun suosio yllätti minut. Tiesin, että kyllä Idolsista voi nousta ainakin hetkelliseksi tähdenlennoksi, mutta Abreu näyttää olevan jotain muuta kuin pelkkä tähdenlento. Häntä tursuaa lähes joka tuutista, minun närkästyksekseni.

Abreulla on mielestäni ihan ok ääni ja oma valloittava persoona, mutta hänen tyylistään ja kappaleistaan en järjin pidä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

nelliw

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Marraskuu 18, 2010, 12:16:57 »
Tiedän ihmisiä, jotka kertovat että Anna ei tee itse mitään uransa eteen.
Mutta esim. Do Avesso, No estragues el momento, Perdoa-Me, Impatient, 7 days 7 nights yms.
-kappaleissa Anna on ollut mukana sanoittamassa (:
Anna on minusta edistynyt urallaan hienosti, yksi parhaimmista suomalaisista nuorista laulajista, jotka minua edes vähän kiinnostaa. Anna on myös erittäin kaunis, nuori nainen. Abreu taitaa itse ymmärtää paljonko unelmien toteutuminen merkitsee. Useimmat ovat sellasia nuoria kusipäitä jotka eivät ymmärrä että ovat saavuttaneet unelmansa, ja haaskaavat sen aivan muuhun. Taputukset Annalle, joka on tosiaan yksi suomen järkevimmistä julkkiksista!

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #36 : Toukokuu 13, 2011, 01:24:18 »
Ostin tuossa toissapäivänä Rushin Ylivieskan Kärkkäiseltä ja kuuntelen sitä nyt läpi. :) Albumi on ihan älyttömän hyvä minusta, se on hyvin erilainen kolmeen aikaisempaan verrattuna. Albumi on minun tyyliseni R&B/Hip Hop tyylinen jytälätty, jota varmaan aion nyt jytää tässä yöllä vielä parisen tuntia sekotuksella. Minulle tuo Just A Pretty Face? oli hieman pettymys, koska se oli niin paljon tuon Nown kaltainen lätty eikä muutosta ollut hirveästi tapahtunut. Rush taas on ikään kuin uusi alku Annalle tai jotain. Levyllä ei ole yhtäkään latin pop biisiä, joita muilla levyillä on ollut varsin paljon, mutta se ei oikeastaan sovi tämän albumin tyyliin minusta, joten en ole lainkaan surullinen. Anna kyllä ottaa varmasti latin popin mukaan taas seuraavalle albumilleen. :)

Pakko kans sanoa, että Anna on kehittynyt ihan älyttömästi laulajana tässä vuosien mittaan. Hän oli jotenkin niin viattoman oloinen vielä debyyttinsä aikoihin, ja hänen äänensäkin oli ihan erilainen kuin nykyään. Annalla on nykyään kappaleissaan enemmän tunnettakin mukana, ja ennen kaikkea se, että hän kirjoittaa kappaleille sanoituksiakin itse, on iso plussa. Minä pidän Annasta edelleen hyvin paljon, vaikka toi kolmas lätty ei ollutkaan mikään hitti minulle. Toki siinäkin on pari todella huippua biisiä, Do Avesso sekä Aural Exam, mutta muuten Just A Pretty Face ei oikein iske minuun edelleenkään. Mutta Rushin upeus korvaa kaikki tuon Pretty Facen puutteet mielestäni oikein hyvin. Rushin lempibiisit ekan kuuleman jälkeen ovat Send You Packing, Dynamite, Stereo, Other Side ja Mend. Myös toi Be With You on ihana. <3
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2011, 01:29:16 kirjoittanut momentum »
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Uppo

• -outo
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #37 : Heinäkuu 17, 2011, 17:51:26 »
Pidän Anna Abreun musiikista. Aloin kuuntelemaan Anna Abreuta oikeastaan vasta sitten kunnolla kun kuulin Hysteria biisin. Mutta pidän myös Music Everywhere biisistä. Olen nähnyt Anna Abreun kolmesti livenä. Annan keikat ovat olleet todella hyviä. Annan ääni on mahtava ja hänen biisinsä ovat todella hyviä. Eniten pidän Music Everywhere, Hysteria, Worst part is over ja This Girl biiseistä.