Kirjoittaja Aihe: Anna Abreu  (Luettu 5009 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

siru

• Ankeuttaja
Anna Abreu
« : Lokakuu 22, 2007, 15:59:33 »
Mitä mieltä olette tästä artistista?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2010, 18:51:04 kirjoittanut siru »

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Anna Abreu
« Vastaus #1 : Marraskuu 27, 2007, 18:38:59 »
Öäääh, joskus kai iskinkin nämä biisit, mutta nykyään on hyi yäk, en vaan jotenkin tykkää. Asialla saattaa olla sen kanssa tekemistä, että siskoni soittaa näitä biisejä 24/7 ja vähempikin riittäisi :D
Mutta niin, ihan kivan ääneen Anna omistaa ja naamani vääntyi O__O kun huomasin erään meksikolaisen ystäväni kuuntelevan Anna Abreuta. : D

Ja mikä se The Worst Part Is Over on olevinaan ?!! Häh ?! eeh, ei mielestäni oikein toimi :D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2011, 16:54:49 kirjoittanut Nimue »
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #2 : Marraskuu 28, 2007, 10:19:05 »
Minulla oli todella suuria ennakkoluuloja Annan musiikkia kohtaan. En kauheasti pitänyt Annasta Idolsin aikana kun taas Ari oli yksi suosikeistani. Tai ainakin pidin Arista enemmän kuin Annasta. Viimeisellä finaalikierroksella mieli alkoi kuitenkin muuttua. Annassa huomasin muutoksen, mikä oli tapahtunut alkukarsintojen ja tuon fiinalin välissä, toisin kuin Arissa.

No, joka tapauksessa en uskonut, että sieltä tulisi mitään kovin vakuuttavaa materiaalia ulos. Sain kuitenkin levyn lahjaksi tuossa kuukausi takaperin ja jouduin pyörtämään kaikki pahat sanani. Uskomattoman hyvä levy. Levyllä ei biisien kannalta olla jääty junnaamaan vain yhden teeman ympärille vaan sieltä löytyy niin menevää tanssikappaletta kuin herkistelyäkin.

Ja Annan ääni!!! Pidän Annan äänestä paljon enkä olisi vuosi sitten vielä uskonut ikinä sanovani näin. Olen kuullut Annan laulua ennen Idolsiakin ja sitä muistellessa ei voisi uskoa edes samaksi tytöksi ollenkaan. Olemus ja äänen voimakkuus, rohkeus, tarkkuus ja kaikki muukin on ihan eri luokkaa kuin silloin. Jos Anna on näin pienessä ajassa kehittynyt näin paljon, en uskalla edes ajatella, mihin hän pystyy esim. viiden vuoden kuluttua. Toivon todella, että tytöllä riittää kantti siihen, että viiden vuoden päästäki voi odotella uutta levyä!!

Lavalla oleminenkin on parantunut. Idolsin aikana tuntui, ettei se saanut itseään lainkaan liikkelle vaan etsi turvapaikkaa yleisöltä käpertymällä kokoon keskelle lavaa. Kävin kuitenkin katsomassa Annan esiintymistä Linnanmäellä joskus lokakuussakohan se oli. Jo oli tullut liikettä sinne. Lavalla oleminen oli niin paljon helpomman ja luontevamman näköistä. Tosin on aika paljon vielä parantamissa esim. lavaspiikeissä. Tuntui siltä, että heti, kun musiikki katosi taustalta tytön itseluottamuskin katosin samantien. Ujoa hihittelyä mikkiin ja sanoissa sekoamista.

Toivoisin jatkossa, että kuultaisiin jotain omaa matskua. Olisi hienoa kuulla, miltä Abraun biisintekotaidot näyttävät.

Minusta näyttää hieman siltä, että Idolsin kakkonen veti pidemmän korren kuin ykkönen. Levy oli minusta paljon onnistuneempi kuin Ari, jonka levy tuntui kovin keskeneräiseltä ja hutiloidulta. Suomessa kuitenkin valta taitaa olla hevifaneilla eikä tuollainen latinopop ja r&b ollenkaan vetoa suomalaisiin. :(
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa whitemouse

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Joulukuu 26, 2007, 16:58:55 »
En tykännyt Annasta idolssissa, enkä tykkää nytkään. Täytyy myöntää, että ei Anna Abreu ole niin huono kuin odotin. Kyllä joitain sen biisejä kestää kuunnella, jos ne radiosta tulee, mutta en voi sanoa pitäväni siitä musiikista.
Melkein kaikki kaverini tuntuvat vihaavan Annaa, vaikka kuuntelisivatkin R&B:tä (eikö se abreu jotain sellaista laula), mutta täytyy sanoa että on se Abreu ehkä parhaimmasta päästä sitä R&B osastoa, kun vertaa vaikka johonkin Rihannaan.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #4 : Joulukuu 26, 2007, 19:30:30 »
En tykännyt Annasta idolssissa, enkä tykkää nytkään. Täytyy myöntää, että ei Anna Abreu ole niin huono kuin odotin. Kyllä joitain sen biisejä kestää kuunnella, jos ne radiosta tulee, mutta en voi sanoa pitäväni siitä musiikista.
Melkein kaikki kaverini tuntuvat vihaavan Annaa, vaikka kuuntelisivatkin R&B:tä (eikö se abreu jotain sellaista laula), mutta täytyy sanoa että on se Abreu ehkä parhaimmasta päästä sitä R&B osastoa, kun vertaa vaikka johonkin Rihannaan.

Tuntuu, että Annasta pitämisessä on se ongelmä, että se kuuluu siihen musiikkikategoriaan, jota porukassa vihataan, mutta kotona kuunnellaan salaa. Tai siis kaikki sanovat porukassa vihaavansa Annaa, mutta levyt käyvät kyllä kaupaksi. Kuka niitä levyjä siis ostelee, jos kaikki vihaavat kyseistä artistia??? Saman ilmiön olen huomannut esim. Antti Tuikun kohdalta. Yllättävien tyyppien levyhyllystä löytyy Anttia, jos vain pääsee penkomaan. Abreutakin ilmeisesti kuunnellaan salaa muilta, koska sen myöntäminen on "noloa". :DD

Poissa whitemouse

• Vuotislainen
« Vastaus #5 : Joulukuu 27, 2007, 15:59:08 »
Lainaus
Tuntuu, että Annasta pitämisessä on se ongelmä, että se kuuluu siihen musiikkikategoriaan, jota porukassa vihataan, mutta kotona kuunnellaan salaa.
Nämä kaverit, jotka sanovat vihaavansa Annaa myöntävät kyllä ihan avoimesti kuuntelevansa Rihannaa ja muita saman tyylisiä artisteja. Mutta onhan se vähän niinkin kuin sanoit, että moni saattaa vain sanoa, ettei tykkää Anna Abreusta, vaikka oikeasti saattaisivatkin tästä musiikista pitää.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #6 : Joulukuu 27, 2007, 20:28:05 »
Lainaus
Tuntuu, että Annasta pitämisessä on se ongelmä, että se kuuluu siihen musiikkikategoriaan, jota porukassa vihataan, mutta kotona kuunnellaan salaa.
Nämä kaverit, jotka sanovat vihaavansa Annaa myöntävät kyllä ihan avoimesti kuuntelevansa Rihannaa ja muita saman tyylisiä artisteja. Mutta onhan se vähän niinkin kuin sanoit, että moni saattaa vain sanoa, ettei tykkää Anna Abreusta, vaikka oikeasti saattaisivatkin tästä musiikista pitää.

Noh, ihan yleistäenhän minä tuon sanoin. Lainasin tekstiäsi vain sen takia, että minulle siitä tuli mieleen tämä asia. Minusta tämä ilmiö on niin kovin huvittava. Uskon kyllä, että ymmärsit, mitä tarkoitin: kukaan ei katso Salkkareita, mutta silti katsojaluvut pilvissä. :D

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #7 : Joulukuu 27, 2007, 21:03:56 »
Toi oli jo paha :D Mielipide selväksi yhden linkin kautta. Ihailtavaa. Tosin kenties sopimatonta tänne...

Mutta en siis minäkään juuri Abreusta perusta. En pitänyt Idolsissa, enkä varsinkaan nyt. Oli Idolsissa hieman liian pissismäinen ja pinnallisen oloinen, ei olemus ylipäätään ollut minun mieleen. Hänen edustama musiikkigenrekään ei ole minun juttuni, joten eipä minulla ole yhtäkään syytä pitää hänestä tai hänen aikaansaannoksistaan. En kiellä, etteikö hän olisi ihan lahjakas laulaja omalla alueellaan, mutta minuun se ei iske. Sitä paitsi r'n'b -artisteja on parempiakin...
Olen samaa mieltä siinä, että Arilla nousi päähän Idolsin myötä enemmän kuin Annalla.
Ainoa Idolsista pinnalle noussut artisti, joka saa minulta kunnioitusta, on Kristian Meurman. Muilla on vähän liian tekemällä tehtyä musiikkia, sellaista, josta massa varmasti tykkää. Mitään ei tarvitse itse tehdä, kun on valtava taustajoukko. Siinä herää kysymys, onko menestys enää ansaittua...

//Jessie poisti linkin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2007, 10:50:33 kirjoittanut Giladra »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • neitihaamu
« Vastaus #8 : Joulukuu 29, 2007, 23:16:49 »
Minullakin on ollut ennakkoluulot idols-laulajia kohtaan aina siitä asti, kun Antti Tuisku esiintyi ohjelmassa. Eli alusta alkaen. Hanna Pakarinen on ihan ok, mutta yleisesti ei idos-tähdistä ole senkummoisempaa hittiä noussut. Nyt sain joululahjaksi Annan levyn ja olin ennenkin kuullut muutaman kappaleen radiosta. Täytyy sanoa, että yllätyin positiivisesti. Jalka alkoi vipattaa rytmin mukana ja täytyy sanoa, että Annalla on mieletön ääni. Ihanan kumea ja sellainen.

Kappaleista mieluisat ovat Unsatsfiable, Ivory Tower ja Contigo Corazón. En ole ehtinyt kyllästymään, vaikka levy onkin soinut taustalla jo pari päivää. Se kertoo jo jotain. Levyllä ei oikeastaan ole kappaleita, joista en pidä. Ainoastaan How Could You Do It hiukan särähtää. Toinen versio Casolinasta? Ääh. Lisäksi joku muu kappale muistutti ihan Britney kappaletta. Harmittaa myös, että Annalla ei ole osaa eikä arpaa kappaleisiin. Hän vain laulaa valmiita sanoja valmiin musiikin päälle. Siinä huomaa sellaisen artistin eron, joka on raivannut tiensä itse. Kappaleissa on niin paljon omaa.

Yhteenvetona Anna on pirteä ja positiivinen yllätys, hieno ääni ja tarttuvia kappaleita. Ainoa, mikä puuttuu on tietty syvyys. Kappaleista saa energialatauksen ei tunnelatausta. Mutta nuorella laulajalla on vielä paljon aikaa kehittyä lupaavasta alusta.
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
« Vastaus #9 : Helmikuu 27, 2008, 20:39:12 »
Niin, Anna Abreu. Olin melko vaikuttunut hänen äänestään Idolsia satunnaisesti seuratessani, ja olin kieltämättä iloinen aina kun hän pääsi jatkoon karsinnoissa. Hän veti äänelleen sopivia biisejä, ja joukosta löytyi mielestäni muutama oikea helmi laulusuoritus.

Nyt Idolsin jälkeen, niin. En ole Annasta järin kiinnostunut, koska hänen musiikkinsa ei ole sellaista mistä pitäisin oikeastaan yhtään. Lisäksi minua ärsyttää tuo älytön kaupallistaminen (esimerkiksi t-paidat mitä hänen naamansa koristavat) jonka uhriksi myös Anna on joutunut, häntä tosin tuskin haittaa. Lisäksi hänestä kirjoitetaan jatkuvasti lehdissä, ja muutenkin olen saanut hänestä ja muistakin Idols-tähdistä yliannostuksen jo nyt. En kuitenkaan kiistä, etteikö hänellä olisi mahtavaa ääntä, sillä hänellä on. Luulen, että jos hän vain osaa valita oikeanlaista musiikkia esitettäväkseen, hän saattaa päästä vielä pitkälle. Henkilökohtaisesti olen puolet vakuuttuneempi hänen taidoistaan Ari Koivuseen verrattuna, koska selvää kehitystä on tapahtunut.

En siis ole Anna Abreun musiikin ystävä, mutta mitään erityistä mollattavaa ei minulla hänestä kuitenkaan ole.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Poissa Punkki

• Hissun kissun
  • Vuotislainen
« Vastaus #10 : Maaliskuu 08, 2008, 20:22:18 »
Anna Abreu. Hyi, yök! En tykkää, jo Idolsin aikana en tykännyt Annasta tippaakaan. Enkä tykkää nytkään, radiossa jos alkaa soimaan hänen biisinsä on pakko vaihtaa kanavaa koska en vain kestä häntä ja hänen ääntään. Tosin, kuuntelen sellaisia kanavia missä tiedän ettei siellä Annan musiikkia soiteta. Mutta jos olen kavereiden kanssa autossa ja he haluavat kuunnella Annan biisiä en väitä vastaan.

Vähän tuntuu ettei Anna jaksa kauaa mediapyöritystä ja loputonta yksityiselämänsä seurantaa, tai eihän sitä tiedä. Voi olla että hän yllättää ja onnistuu pysymään musiikkibisneksessä mukana (kestäen kaikki sen seuraukset).

Mutta en tykkää.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #11 : Maaliskuu 16, 2008, 15:12:26 »
Myönnän: olen koukussa Ivory Toweriin ja Contigo Corazóniin, ja Are You Readykin on oikein mukava biletys- ja lanteenvatkausralli. Contigo Corazónissa tarttuvan melodian lisäksi Annan espanjan ääntäminen on nannaa korville, pointsit siitä. End of Lovesta en oikein pidä, biisi on vähän vaisu ja mielestäni Annan ääni ei pääse siinä kunnolla oikeuksiinsa (puhumattakaan biisin kammottavasta musiikkivideosta). Mielestäni Anna kuulostaa parhaalta korkealta laulaessaan, sillä silloin hänen ääneensä tulee voimaa ja notkeutta ja silloin Anna myös todella kuulostaa siltä, että hän tietää, mitä on tekemässä.

Koko levyä en ole kuullut, pitäisi varmaan joskus koekuunnella ainakin kertaalleen. Uskon, että Anna pääsee vielä pitkälle ja kehittyy saadessaan lisää ikää ja kokemusta. Hänessä on valtavasti potentiaalia. Toivon, että hän pääsee myöhemmin itse tekemään biisejään (edes osaksi) ja tekemään juuri sellaista musiikkia, mikä kuulostaa häneltä eikä keneltäkään muulta.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #12 : Huhtikuu 08, 2008, 20:09:12 »
Annan ääni on ärsyttävä, Annan laulamat biisit ovat ärsyttäviä, Annan hius-, vaate- ja meikkityyli ovat ärsyttäviä, koko tyttö vaikuttaa aika ärsyttävältä... Jatkanko vielä? Ei, en siis todellakaan pidä Anna Abreusta. Myönnän kyllä, että minulla on jos jonkinlaisia ennakkoluuloja kilpailuista julkisuuteen kohonneista artisteista ja bändeistä, mutta niidenkin joukossa Abreun likka on sitä pohjimmaista kastia. En pitänyt tytöstä Idolsin aikanakaan, sillä hänen koko olemuksessaan on jotain erittäin rasittavaa, ja ennen kaikkea se ääni on kauhea! Annan musiikkityylikin poikkeaa niin paljon omasta maustani, etten jaksa senkään takia kuunnella hänen biisejään - aikamoista renkutustahan ne ovat, sori nyt vain teille, jotka tykkäätte.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #13 : Toukokuu 09, 2008, 17:35:48 »
Anna Abreu. Minä olen kuuntelen aika paljon R&B tyylisiä kappaleita, mutta Annan kohdalla on kyllä sanottava, että hän vaikuttaa ärsyttävästi joltain Alicia Keys suomiversiolta. Häntä ei voi verrata Rihannaan, joka on mielestäni jonkin verran parempi kuin Anna. En kuitenkaan sanoisi, etteikö tyyli sopisi Annan äänelle, kun siitä näkee, että likka on laulanut enimmäkseen R&B tyylisiä kappaleita.

Tosin Annan ääni ei minusta tule ulos sen kurkusta luonnollisesti ja se on harmillista. Hän tekee jotain kummallista sille äänelleen, en tiedä. Tai sitten englanti ei vain sovi hänelle. Katsoessani Idolsia silloin viime vuonna huomasin loppufinaalissa, että Anna lauloi portugaliksi paljon paremmin kuin englanniksi. En oikeastaan ymmärrä sitten, että minkä ihmeen vuoksi hän ei laula portugaliksi, kun se tuntuu olevan hänelle helpompi kieli. No, se on kuitenkin hänen valintansa, mutta ihmettelen kuitenkin. Minä valitsisin ehdottomasti portugalin laulukielekseni mieluummin kuin englannin, jos se kuulostaa/tuntuu paremmalta. Tai no, minun tapauksessani se olisi kyllä japani, jonka valitsisin, koska laulan lähinnä japaniksi. :3 Englanti kyllä on ihana ja kaunis kieli, mutta joo.

Ja poikkesin aiheestakin, anteeksi.

Annan musiikki on vähän erikoista sekoitusta minusta, mutta ei se mitään. Ei se sentään kuulosta ihan samanlaiselta kuin muut. Ja minä pidän omaperäisyydestä ja eri tyylien sekoittamisesta kovasti. :> Annan musiikki on kyllä ihan kuunneltavaa, mutta se ääni häiritsee minua ihan liikaa. Olen kuullut kappaleet Are You Ready?, End of Love ja Ivory Tower ja kaksi viimeistä ovat minusta ihan hyviä. En tosin ole levyä koskaan jaksanut hommata, vaikka R&B onkin erittäin ihana ja tunteellinen tyyli ja rakastan sitä todella paljon (rock popin, trancen, eurobeatin ja urban popin ohella). Taidan joskus hommata levyn itselleni kyllä, kun tulin yhtäkkiä uteliaaksi kuulemaan ne kappaleet.

Anna ei kuitenkaan saa koskaan siirtyä R&Bstä rokkiin, koska tuo ei sovi hänelle lainkaan. Ei ainakaan sellainen Apulannan tyylinen rock. En tiedä, ehkä rock pop enemmän, mutta sellainen puhdas rock ei ainakaan. Tietenkin se on hänen oma asiansa, jos hän haluaa laulaa raivokkaita kappaleita, kun ääntäkin riittää, mutta minä en tekisi niin hänen asemassaan. Toivotaan, ettei näin koskaan tapahdu. :3

Mutta joo. Ensin inhosin Annaa yli kaiken, mutta olen sittemmin ottanut hyvin puolueettoman kannan, koska Ivory Tower ja End of Love ovat molemmat varsin kauniita kappaleita. Varsinkin jälkimmäinen. Minä en kuitenkaan osaa sanoa, vihaanko nyt vai enkö. :D Olen puolueettomalla kannalla nyt kyllä. :)
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

scorpy

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Toukokuu 09, 2008, 21:48:37 »
Minä tykkään Anna Abreusta. En niinkään ihmisenä, mutta musiikki on ihan hyvää. Idolssin aikana fanitin Aria ihan täysillä, mutta kun kuuntelin levyä jonkin aikaa, kyllästyin kappaleisiin aivan täysin. Annan levyn kohdalla näin ei kuitenkaan käynyt. Ivory Toweria jaksan kuunnella ihan yhtä paljon kun alkuaikoinakin, vaikka se on radiossakin niin puhkisoitettu kun olla ja voi. End of love säväyttää myös jokaisella kuuntelukerralla. Muita suosikkejani levyltä ovat Unsatisfiable ja Everywhere I go. Espanjan/portugalin kieliset kappaleet eivät oikein säväytä. Voisin hyvin mennä vaikka Annan keikalle jos olisi siihen mahdollisuus. Se on kyllä totta, että Anna on vähän sellainen artisti, josta ei voi sanoa pitävänsä, jos haluaa mennä massan mukana. Minä en mielestäni mene massan mukana, mutta en silti kailota kovin monelle, että pidän Annan musiikista. Eipä ole kukaan tullut kysymään :D

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #15 : Toukokuu 09, 2008, 22:05:04 »
Pidän erittäin paljon Annan musasta. Rakastan juuri sellaista tanssimusaa ja herkempiä biisejä. Huono musa on sellaista missä karjutaan/huudetaan mikkiin. Ihan hyvin kuuluisi ilman mikkiäkin. En tajua kuka jaksaa kuunnella sellaista musaa. (sori kaikki sellaisin musan fanit)
  Lempikappaleitani Annalta ovat Ivory tower, Shame, Unsatisfiable(huomatkaa nimimerkki), ja tietenkin End of love. Annan keikalla olen ollut kerran, kun keikka oli niin lähellä asuinpaikkaamme, niin oli yksinkertaisesti pakko saada liput! :D
  Aina, kun imuroin kuuntelen täysillä Annan levyä ja pikkusiskoni inhoaa sitä. :P

//Toinen Annan levy oli vielä mahtaampi kuin ensimmäinen. Keikallakin tuli käytyä. Oli sekin aivan mahtava kokemus. Toisen levyn parhaita biisejä on:
Vinegar, Come Undone, Junkie for your love, Silent despair ja No Estrangues El Momento. Nytpä sitten odotetaan Annan kolmatta levyä, joka ilmestyy huomenna!! Päivää ennen mun synttäreitä!!!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2009, 14:33:08 kirjoittanut Unsatisfiable »
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #16 : Toukokuu 13, 2008, 16:03:58 »
Mielestäni Anna on ihan hyvä. Pidin hänestä Idolsissakin, ja pidän vieläkin. Ihan omaperäinen ääni, mutta tiedän kyllä parempiakin bändejä/artisteja.

Lempikappaleeni on Ivory Tower. End of Love on jo mennyt ihan yli koska se jää pyörimään päähän, ja Are you Ready on tempoltaan mieleeni.

Idolsissahan Anna sijoittui toiseksi, ja hyvää sijoittumistahan tuomarit olivat jo alusta alkaen aavistelleet; ainakin niin kauan kuin he saivat asiasta päättää. Mutta Arista pidin ehkä ihan yhtä paljon; molempien äänet ovat mukavia, mutta Arin musiikkityyli on enemmän makuuni; hevi ja rokki on minulle tärkeitä(isä kuuntelee...) mutta muukin musa kelpaa.

Mielestäni Anna on siis hyvä ja suhteelisen menestynyt laulaja ikäisekseen.

- Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
« Vastaus #17 : Toukokuu 19, 2008, 15:47:29 »
En ymmärrä kuinka sama henkilö voi yhden kisan aikana laulullaan raiskata kahden suosikkiyhtyeeni kauneimmat kappaleet. Puhun nyt siitä, kuinka korvani vuotivat verta, kun pikkulikka Abreu päätti häväistä Seetherin Brokenin. Ensinnäkin, sitä biisiä ei saa laulaa millään pikkulikan kiekunalla vaan veret seisauttavalla miehen karismalla. Toinen, jota kiitos siitä, en ollut maassa todistamassa, mutta josta sain kuulla ystävieni kautta: Apulannan jumalan kiekuminen. Ei. Ja jo se ensiesiintyminen karsinnassa "päätin vedota Jonen herkkään puoleen" ja siitä alkanut lööppisota "ihana pikkutyttö herjasi Jonelle". Silloin jo tiesin, että tästä tulee jotain todella ärsyttävää, joka tulee vetämään vertoja jopa sille inholle, jota tunnen Antti Muiskua kohtaan. Ensinnäkään minä en pidä koko Idols formaatista, jossa tuotetaan kuin tuotelinjalta uusia laulajan alkuja, joiden valmiiksi sävellettyjä ja sovellettuja biisejä soitetaan liiaksi asti radiokanavilla. Maksullisista radioaalloilta poissiirtyminen on pelastanut mielenterveyteni. Myös tämän pikkuneidin lauluäänessä on jotain suuresti ärsyttävää, vaikka jotkut näkevät siinä mahtipontisuutta. Minusta siinä on liikaa palkeiden polkemista ja yrittämistä. Ei iske. Sitten tämä Panu Larnos: pitää miehen olla päästään vialla kun vaihtaa aikuisen parisuhteensa pikkulikan kanssa vehtaamiseen. Mutta julkkisten suhteet eivät kuulu minulle, saavat harrastaa sisäsiittoisuutta aivan minun välittämättä.
Pakko on paras muusa.

Poissa Jippu

• Drama Queen
  • Vuotislainen
  • ♥meidän kunkku on Ron
« Vastaus #18 : Elokuu 02, 2008, 11:04:15 »
Nojoo, en kauheasti Anna Abreusta tykkää, mutta muutamia ihan kuunneltavia kappaleita on tietysti. :D
Esimerkiksi Are You Ready ja Iwory Tower. Lempparibiisejä siltä levyltä, muut on vähän... nojoo.
Inhoan kappaletta End of Love. Pikkusisko huudattaa sitä 24/7 (siskolla on se soittoäänenäkin) ja sitten se aina suuttuu kun matkin sitä kappaletta aika... noh, söpöllä äänensävyllä.
Joo-o. Keikoilla en ole käynyt, mutta sisko kävi (meillä oli eilen kauhea tappelu kun sisko halusi Miss Mixistä Anna Abreun julisteen ja Fernando Torres oli toisella puolella! Arvatkaa kumpi voitti? ;D)

-Jippu
~Rohkeat eivät elä ikuisesti, mutta varovaiset eivät elä lainkaan~

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Elokuu 09, 2008, 20:18:30 »
Minä en kamalasti Annasta välitä, mutten nyt varsinaisesti vihaakaan. Idolssissa minä pidin paljon enemmän Arista, Miasta ja Kristiinasta, Annasta en yhtään niin paljon. Paitsi että hänen Idols vetonsa olivat minusta aika huonoja, minä oikeastaan inhoan R'n'b:tä. Lisäksi hieman ärsyttää se, ettei Anna oikein laula livenä mitenkään huipusti, ainakaan missään Elämä lapselle-tyylisissä isoissa konserteissa. Kuitenkin minusta End of love on hyvä kappale. Minusta Anna Abreukin on ihmisenä ihan mukava  (mitä haastatteluiden tms. peruustella nyt tiedän) ja suhtautuu julkisuuteen hyvin kun ajattelee mihin rumbaan hän oikein on joutunut. Pikkusisko on kova Abreu-fani, joten on tullut väkisinkin kuultua hänen musiikkiaan taustamusiikkina kotona, ja sanon että en voi sietää Are you Readyä. End of loven lisäksi en oikei nmuista kappaleista tykkää, se Shame (?) menettelee.. Jos hän laulaisi eri tyylistä musiikkia ja hän olisi vahvempi laulaja, voisin jopa kuunnellakin.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Janette

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Lokakuu 11, 2008, 19:06:26 »
Mahtava laulaja!!! Oon ollu kahella keikalla ja fanitapaamises ;] Tosi mukava ja mahtava tyyppi ja laulaa mahtavasti myös livenä <33 Omistan levyn ja aion ehdottomasti ostaa seuraavankin levyn. Lemppari biisit on contigo corazon, vinegar ja silent despair. On totta että Annalla on varmasti paljon faneja jotka ei myönnä pitävänsä hänen musiikista, esim. Annan foorumilla on joitain tyyppejä joiden kaverit ei tiedä heidän pitvänsä Annasta. Myös olen huomannut et kun meijän luokas soi yhen kerran radio ja soi Anna Abreu niin yks tyttö sano et tää on silleen ihan ok mut sit sen kaverit sano: älä vaan sano et tykkäät tästä, niin sit se tyttö sano, en tarkottanu kyl tätä biisii!!!! ja ne siis haukkuu aina annaa jne jne...

Ithilien

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Lokakuu 25, 2008, 19:26:41 »
Ihastuin Annan lauluääneen jo idolsien aikana ja siitä tähän päivään asti ole diggaillut Annaa eri vahvuustasoilla. Vanha levy oli mulla niin paljon soitossa, että biisit alko kuulostaa melko kuluneilta. Tällä hetkellä suosikkeja ykköseltä ovat Shame, jonka herkkyys koskettaa ja Everywhere I go, joka on mulle todella tärkeä. NOW olikin sitten aivan upea levy! Ylitti odotukset kovaa ja korkeelta =) Rakastan biisejä come undone, silent despair ja perdoa-me. Nopeat biisit ovat tanssittavia ja kaikki aivan upeita. Ai niin, Anna on tullut nähtyä 8x...

Poissa Aranda

• Piipo
  • Vuotislainen
  • Heath Ledger's the Joker <3
« Vastaus #22 : Joulukuu 10, 2008, 16:40:50 »
Myös tämän pikkuneidin lauluäänessä on jotain suuresti ärsyttävää, vaikka jotkut näkevät siinä mahtipontisuutta. Minusta siinä on liikaa palkeiden polkemista ja yrittämistä.

Bingo! Tytsy nimenomaan yrittää ihan liikaa. Annalla on ihan kaunis ja persoonallinen ääni, mutta ei se taivu ulottuvuuksiin asti Evanescencen Amyn lailla, jota Anna kai yrittää tavoitella laulaessaan, mutta onnistuu sen sijaan raiskaamaan omat biisinsäkin ihan täysin. Ei, ei, ei. Pysyisi omalla tasollaan niin laulunsa ei kuulostaisi niin kamalalta.

Lisäksi en itse henkilökohtaisesti ymmärtänyt enkä vieläkään ymmärrä sitä, miten ylikaupallisesta formaatista pinnalle noussut laulajatyttönen, joka ei edes voittanut koko kisaa, sai kutsun linnan juhliin. Hanna Pakarisen minä ymmärsin joten kuten, mutta en Anna Abreuta sitten millään. Pisteet annan kuitenkin tytölle upeasta juhlapuvusta.
Madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little… push.
I believe… whatever doesn’t kill you simply makes you… stranger.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #23 : Joulukuu 11, 2008, 01:58:43 »
Lisäksi en itse henkilökohtaisesti ymmärtänyt enkä vieläkään ymmärrä sitä, miten ylikaupallisesta formaatista pinnalle noussut laulajatyttönen, joka ei edes voittanut koko kisaa, sai kutsun linnan juhliin. Hanna Pakarisen minä ymmärsin joten kuten, mutta en Anna Abreuta sitten millään. Pisteet annan kuitenkin tytölle upeasta juhlapuvusta.
Itse en taas henkilökohtaisesti ymmärrä miksi Idolsista nouseminen laulajatähdeksi olisi mitenkään huono asia. Se on tie muiden joukossa. Toisekseen, en tiedä olisiko sinusta linnanjuhliin pitänyt lähettää oikea nuorten esikuva Ari Koivunen? Anna tuli toiseksi mutta on tehnyt huomattavasti menestyneemmän uran Idolsin jälkeen kuin voittaja Koivunen. Minusta on mahtavaa että linnaan kutsutaan myös tulevia tähtiä ja näen sillä kyllä olevan vain positiivisen vaikutuksen. Anna on viime aikoina ollut paljon esillä , positiivisella tavalla. Hän on tehnyt rankkaa uraa musiikin parissa menestyäkseen ja tavoitteet ovat korkealla. Hän vaikuttaa ystävälliseltä, iloiselta ihmiseltä, joka on huomio faninsa. Loistava ehdokas linnaan jonne yleensä kutsutaan näitä laulajatähtiäkin + muita tähtiä. :Hanna Pakarinen, Antti Tuisku, Kimi Räikkönen, Janne Ahonen - miksi Anna olisi mitenkään huonompi vaihtoehto saamaan kutsua linnaan kuin kukaan edeltäjistä. Heitä kaikkia yhdistää ainakin yksi asia : Paljon työn tekeminen, unelmiensa saavuttamiseksi.

♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #24 : Joulukuu 11, 2008, 19:51:04 »
Minusta itsestäni tuntuu voimakkaasti siltä, että Sony BMG yrittää parhaansa mukaan rahastaa Annan menestyksellä, koska NOWn mukana saa nykyään kuulemma jonkun kirjan ja vielä joulun kunniaksi samassa paketissa itse albumin kanssa. En oikein pidä tällaisesta, koska se tosiaan tuo aika lailla rahastuksen maun suuhun. Anna ei kai sitten itse oikein ymmärrä asiaa vielä tai ei vain kamalasti jaksa välittää siitä, mene ja tiedä. :p

Ja joo. Minä itse sitten lopulta öh, latasin molemmat levyt koneelle, kun pikkusisko kuulemma nirhaisee minut, jos kuuntelen Abreuta omassa huoneessani, joten päätin sitten ladata levyt koneelle. Joudun perumaan aikaisemmat sanani hänen äänestään ja kaikesta. Minä ihastuin lopulta hänen musiikkiinsa todella paljon. Moni kappale on minun mieleeni todella hieno. Hyviä esimerkkejä ovat vaikkapa juuri Silent Despair, Vinegar, End of Love, Contigo Corazón ja Somethin' About U. Vaikka en vieläkään kamalasti pidä Annan äänestä, siinä on jotain todella hienoa tunteellisuutta. Ja musiikkivideot ovat olleet oikein hienoja. Paras tähän mennessä luultavasti Vinegar sillä seksikkäällä tanssillaan. :D Mutta joo... pidän tosiaan nykyään Annasta jokseenkin ja kuuntelen nuo levyt vielä moneen otteeseen, kun ehdin.

Ja kun veljentytär tulee meille, hänen mp3 soittimeensa pitää siirtää nuo levyt kuitenkin, joten olisi ollut ihan sama miten ne levyt itselleni hommaan, koska ne olisi lopulta kuitenkin pitänyt ladata tähän. :p

Mutta joo. Minusta NOW on siinä mielessä aika tylsä, koska se jotenkin kuulostaa niin samalta välilä ja se on ikävää. Nykyaikainen dance musiikki kuulostaa minun korvaani niin oudolta. Saapa nähdä siirtyykö Anna ensi levyllään electropopin puolelle, kun jotkut NOWn kappaleet kuulostivat niin electropopilta minun korvaani. Vinegar muun muassa. :3

Jennaanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #25 : Helmikuu 07, 2009, 19:13:21 »
Mä tykkään Annasta, oon idolssista lähtien tykänny :) Mun mielestä Annalla on hyvä ääni , ja ihana persoona :'D On myös keikoilla
tullu kierreltyy.. Mun lempikappale Annalta on täl hetkellä ehkä Perdoa-me (: Kieltämättä alkaa kyl jo vähän ärsyttää ku Silent Despair soi nii paljon radiossa :DDD.

Spirit C

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Huhtikuu 21, 2009, 17:07:14 »
Anna on lempilaulajani =) Aloin tykätä Idolsin finaaleissa, mutta about vuosi sitten alkoi hirveä fanitus, johon liittyi rekisteröityminen Anna Abreu-foorumille. Tällä hetkeellä tykkään Annan kappaleista Come Undone, Silent Despair ja Perdoa-me

Kuuntelen Annaa melkein koko ajan ja oon tän vuuoden aikana menossa ainakin kolmelle keikalle ja olen käynyt kolmella.

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #27 : Huhtikuu 21, 2009, 21:14:00 »
Minun mielestä Anna on tosi hyvä laulaja. Hänen lauluäänensä on hyvä ja omaperäinen. Omistan molemmat Annan levyt. En kuuntele joka päivä Annaa, mutta aika usein, nyttenkin kuuntelen. :D

Annan kaikki laulut ovat todella hyviä. Tykkään näistä kuitenkin eniten: Come undone, No estragues El Momento, You don't get me, Something about U, Junkie for your love, Walking on water, How coud you do it, Stressed out....

Poissa Uppo

• -outo
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #28 : Syyskuu 29, 2009, 18:44:17 »
Anna on minun mielestä hyvä laulamaan. Annalla on kivoja biisejä. Esimerkiksi vinegar on hyvä biisi. En omista Anna Abreun levyä, mutta kuuntelen netistä Annan musiikkia. Katson myös aika usein musiikkivideot. Tunnen tosi monta ihmistä jotka kuuntelevat Annaa. En ole mikään hirvee fani, mutta ehkä olen Annan fani aika paljon.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #29 : Lokakuu 16, 2009, 15:10:21 »
Tykkäsin Annan musasta sillon ku se oli Idolsissa ja sen jälkeenki, omistan yhen sen levynki. Sitte aloin kuuntelemaan jtn purkkapoppia ja loppujen lopuksi metallimusaa. Yhtä vuoristorataa tän musamaun kans x) Mutta niin, aloin sitte jossaki vaiheessa jättämään pikkuhiljaa sen Annan kuuntelun kokonaan pois ja nyt en voi muuta sanoa ku että vihaan sitä. Vihaan sitä mussiikkia ihan kauhiasti, sitä en sitte ossaakkaa oikeen perustella. Metallimusa on nyt lähimpänä sydäntä ollu jo aika pitkään.
Joten eipä sitte liiemmin innosta tämmöset tyyliin Anna Abreu jnejne. No jos sitä vaikka autossa radiosta tulis nii kyllä kait se menis iha ok, mutta en silti tykkää.
Cadillac.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
« Vastaus #30 : Lokakuu 21, 2009, 12:31:35 »
Minua vähän huolestutti kun luin eräästä ilmaisjakelulehdestä Annan haastattelun, jossa hän sanoi joutuneensa dieetille. Ööh, miksi? Annahan on niin pieni ja hoikka tyttö! En nyt muista kuka hänet oli käskenyt laihdutuskuurille, taisi olla tuottaja tai joku vastaava. Olen huolissani siksi, että ei Annalla edes ollut mistä laihduttaa. Toivon todella, ettei hän ala tanssia levypomojen pillin mukaan vaan osaa ja uskaltaa pitää oikeuksistaan kiinni.

En edelleenkään ole kuullut kovin monta biisiä Annalta, mutta uusi (?) sinkku Music Everywhere on kyllä tarttuva ja ihan tanssittava ralli. Saas nähdä, miten Anna otetaan vastaan teeleipien saarella, hänestähän voi tulla vaikka mitä :)
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
« Vastaus #31 : Lokakuu 30, 2009, 20:25:05 »
Kun Anna Abreu esiintyi ensimmäistä kertaa Idolsissa, minä ihastuin siihen kuinka hyvä asenne hänellä oli. Hän oli 16-vuotias tyttö jolla oli hyvä itsetunto ja hänellä jopa oli lauluääntä. Monet muutkin olivat samaa mieltä, ja näin hän menestyi kisassa tullen toiseksi.

Mutta sitten... ensinnäkin, minä en voi kuunnella lauluja, jotka eivät ole laulajan omaa käsialaa, koska silloin ne tuntuvat tyhjänpäiväisiltä. Jos laulaja ei laula omia sanoituksiaan, hänen sanansa eivät ole uskottavia. Näin kävi Anna Abreulle. Hänestä tuli levy-yhtyön tuote, jota useat esiteini-iässä olevat tyytöt ihkuttivat. Hän on nätti ja laulaa meneviä kappaleita, mutta minä en osaa arvostaa häntä kovinkaan paljon. Annalla on hyvä ääni, sitä en kiistä, niin hyvä oikeastaan, ettei laulut tarvitsi juuri mitään muuta kuin hänen oman äänensä. Vain hänen ääni ja muutama sointu jollain soitimella sitä tukemaan. Mutta minkälaisia lauluja Anna laitetaan laulamaan: discobiittejä, täyteen tungettuja lauluja, jotka ovat ihan tukossa, sillä jo Annan täyttävän äänen lisäksi sinne on tungettu vaikka minkälaista tilpehöörää ja näin koko laulu kuulostaa aika kamalalta. Esimerkkinä Vinegar, ja tämä uusi laulu Music Ewerywhere, joka meni mielestäni vielä pidemmälle kuin Vinegar. Harmi, ettei levy-yhtiöt ymmärrä hyvän musiikin päälle, vain rahan päälle. Tällaiset laulut tuovat enemmän rahaa, vaikka oikeastaan ne tuovat rahaa vain sen puoli vuotta kun laulua huudatetaan hittikanavilta, ja sitten se unohdetaan. Oikeasti hyviä lauluja ei unohdeta. Anna Abreun äänellä saisi mahtavia lauluja.

Ainoat kappaleet joissa tämä ääni jotenkin tulee esille, ovat End of Love ja Silent Desper, joita minä jopa pystyn kuuntelemaan. End of Lovessa on vain hiukan kornit sanat. Silent Desper on oikeastaan ainao Abreun laulu josta oikeasti pidän. Ja kyllä, olen kuunnellut ne melkein kaikki vähintään kolme kertaa, koska pikkusiskoni on fani.
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Janette

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Marraskuu 08, 2009, 10:47:34 »
Kun Anna Abreu esiintyi ensimmäistä kertaa Idolsissa, minä ihastuin siihen kuinka hyvä asenne hänellä oli. Hän oli 16-vuotias tyttö jolla oli hyvä itsetunto ja hänellä jopa oli lauluääntä. Monet muutkin olivat samaa mieltä, ja näin hän menestyi kisassa tullen toiseksi.

Mutta sitten... ensinnäkin, minä en voi kuunnella lauluja, jotka eivät ole laulajan omaa käsialaa, koska silloin ne tuntuvat tyhjänpäiväisiltä. Jos laulaja ei laula omia sanoituksiaan, hänen sanansa eivät ole uskottavia. Näin kävi Anna Abreulle. Hänestä tuli levy-yhtyön tuote, jota useat esiteini-iässä olevat tyytöt ihkuttivat. Hän on nätti ja laulaa meneviä kappaleita, mutta minä en osaa arvostaa häntä kovinkaan paljon. Annalla on hyvä ääni, sitä en kiistä, niin hyvä oikeastaan, ettei laulut tarvitsi juuri mitään muuta kuin hänen oman äänensä. Vain hänen ääni ja muutama sointu jollain soitimella sitä tukemaan. Mutta minkälaisia lauluja Anna laitetaan laulamaan: discobiittejä, täyteen tungettuja lauluja, jotka ovat ihan tukossa, sillä jo Annan täyttävän äänen lisäksi sinne on tungettu vaikka minkälaista tilpehöörää ja näin koko laulu kuulostaa aika kamalalta. Esimerkkinä Vinegar, ja tämä uusi laulu Music Ewerywhere, joka meni mielestäni vielä pidemmälle kuin Vinegar. Harmi, ettei levy-yhtiöt ymmärrä hyvän musiikin päälle, vain rahan päälle. Tällaiset laulut tuovat enemmän rahaa, vaikka oikeastaan ne tuovat rahaa vain sen puoli vuotta kun laulua huudatetaan hittikanavilta, ja sitten se unohdetaan. Oikeasti hyviä lauluja ei unohdeta. Anna Abreun äänellä saisi mahtavia lauluja.

Ainoat kappaleet joissa tämä ääni jotenkin tulee esille, ovat End of Love ja Silent Desper, joita minä jopa pystyn kuuntelemaan. End of Lovessa on vain hiukan kornit sanat. Silent Desper on oikeastaan ainao Abreun laulu josta oikeasti pidän. Ja kyllä, olen kuunnellut ne melkein kaikki vähintään kolme kertaa, koska pikkusiskoni on fani.
Annalla on oikeestaan aika monta biisii, jota se on ollu mukana kirjotamassa. Kannattaa siis kuunnella niitä biisejä. Esim uusi kappale Do avesso on Annan ja parhaan ystävän kahedstaan kirjoittama. Eli läheskään kakki kappaleet ei oo muitten kirjottamia. Esim. No estragues el momento on kokonaan Annan itse sanoitttama, suosittelen kuuntelemaan =))

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #33 : Joulukuu 18, 2009, 17:20:33 »
Anna tekee hyvää musaa, ihmisenä en hänestä oikein pidä. Just a Pretty Face? on mun mielestä liian dance, liian massa.
Kappaleita ei tunnista ellei niitä kuuntele paljon.
Ja inhottavaa kun Tero erotettiin 8(
Joitain "vanhan kunnon" Abreun kappaleita löytyy, esim. Do Avesso.

Anna voisi palata vanhaan tyyliinsä, minä olisin iloinen.
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #34 : Tammikuu 03, 2010, 20:43:02 »
Anna Abreun suosio yllätti minut. Tiesin, että kyllä Idolsista voi nousta ainakin hetkelliseksi tähdenlennoksi, mutta Abreu näyttää olevan jotain muuta kuin pelkkä tähdenlento. Häntä tursuaa lähes joka tuutista, minun närkästyksekseni.

Abreulla on mielestäni ihan ok ääni ja oma valloittava persoona, mutta hänen tyylistään ja kappaleistaan en järjin pidä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

nelliw

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Marraskuu 18, 2010, 12:16:57 »
Tiedän ihmisiä, jotka kertovat että Anna ei tee itse mitään uransa eteen.
Mutta esim. Do Avesso, No estragues el momento, Perdoa-Me, Impatient, 7 days 7 nights yms.
-kappaleissa Anna on ollut mukana sanoittamassa (:
Anna on minusta edistynyt urallaan hienosti, yksi parhaimmista suomalaisista nuorista laulajista, jotka minua edes vähän kiinnostaa. Anna on myös erittäin kaunis, nuori nainen. Abreu taitaa itse ymmärtää paljonko unelmien toteutuminen merkitsee. Useimmat ovat sellasia nuoria kusipäitä jotka eivät ymmärrä että ovat saavuttaneet unelmansa, ja haaskaavat sen aivan muuhun. Taputukset Annalle, joka on tosiaan yksi suomen järkevimmistä julkkiksista!

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #36 : Toukokuu 13, 2011, 01:24:18 »
Ostin tuossa toissapäivänä Rushin Ylivieskan Kärkkäiseltä ja kuuntelen sitä nyt läpi. :) Albumi on ihan älyttömän hyvä minusta, se on hyvin erilainen kolmeen aikaisempaan verrattuna. Albumi on minun tyyliseni R&B/Hip Hop tyylinen jytälätty, jota varmaan aion nyt jytää tässä yöllä vielä parisen tuntia sekotuksella. Minulle tuo Just A Pretty Face? oli hieman pettymys, koska se oli niin paljon tuon Nown kaltainen lätty eikä muutosta ollut hirveästi tapahtunut. Rush taas on ikään kuin uusi alku Annalle tai jotain. Levyllä ei ole yhtäkään latin pop biisiä, joita muilla levyillä on ollut varsin paljon, mutta se ei oikeastaan sovi tämän albumin tyyliin minusta, joten en ole lainkaan surullinen. Anna kyllä ottaa varmasti latin popin mukaan taas seuraavalle albumilleen. :)

Pakko kans sanoa, että Anna on kehittynyt ihan älyttömästi laulajana tässä vuosien mittaan. Hän oli jotenkin niin viattoman oloinen vielä debyyttinsä aikoihin, ja hänen äänensäkin oli ihan erilainen kuin nykyään. Annalla on nykyään kappaleissaan enemmän tunnettakin mukana, ja ennen kaikkea se, että hän kirjoittaa kappaleille sanoituksiakin itse, on iso plussa. Minä pidän Annasta edelleen hyvin paljon, vaikka toi kolmas lätty ei ollutkaan mikään hitti minulle. Toki siinäkin on pari todella huippua biisiä, Do Avesso sekä Aural Exam, mutta muuten Just A Pretty Face ei oikein iske minuun edelleenkään. Mutta Rushin upeus korvaa kaikki tuon Pretty Facen puutteet mielestäni oikein hyvin. Rushin lempibiisit ekan kuuleman jälkeen ovat Send You Packing, Dynamite, Stereo, Other Side ja Mend. Myös toi Be With You on ihana. <3
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2011, 01:29:16 kirjoittanut momentum »

Poissa Uppo

• -outo
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #37 : Heinäkuu 17, 2011, 17:51:26 »
Pidän Anna Abreun musiikista. Aloin kuuntelemaan Anna Abreuta oikeastaan vasta sitten kunnolla kun kuulin Hysteria biisin. Mutta pidän myös Music Everywhere biisistä. Olen nähnyt Anna Abreun kolmesti livenä. Annan keikat ovat olleet todella hyviä. Annan ääni on mahtava ja hänen biisinsä ovat todella hyviä. Eniten pidän Music Everywhere, Hysteria, Worst part is over ja This Girl biiseistä.