Kirjoittaja Aihe: Viivi ja Wagner  (Luettu 2030 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Peräkylän Pete

• Pottumainen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • All right
Viivi ja Wagner
« : Elokuu 08, 2007, 23:42:02 »
Luetteko säännöllisesti Viiviä ja Wagneria? Kyseessä on siis sarjakuva, jonka päähahmot ovat nainen ja sika jotka kuvaavat suomalaista parisuhdetta. Itse olen sarjan säännöllinen lukija. Luen joka päivä uusimman stripin Helsingin sanomien verkkosivuilta ja omistan kaikki sarjakuva-albumit uusinta lukkunottamatta sekä sinappihuntu-kirjan. Uusin albumi haetaan päivästä lähipäivinä. Wagner on oikeastaan lempisarjakuvahahmoni.
Syntyperäinen urpå

Poissa Pöpi Profeetta

• Ennustelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I see you...
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2007, 19:47:22 »
No totta ihmeessä luen. Hauska sarjakuva. Suomalaista huumoria sarjassamme Juoppohullun päiväkirjat. Pitää lukea lisää!
"That is not dead which can eternal lie
And with strange aeons even death may die"

H. P. Lovecraft

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Syyskuu 16, 2007, 11:14:41 »
No ainkain aina silloin tällöin. Aamulehdessä on arkipäivisin yleensä, niin siitä luen. Ja joskus netistä tulee lueskeltua. Myös jonkin lehden, jossa ko henkilöt esiintyvät saatan omistaa... (on se jossain)

Mielestäni sarjakuva kertoo hauskasti nykyaikaisesta suomalaisesta parisuhteesta. *huumoria se on huonokin huumori* (YleX:ltä ^^)
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #3 : Syyskuu 16, 2007, 16:09:14 »
Kaksi ekaa albumia oli tervetulleita ja aidosti hauskoja, sitten olisi pitänyt piirtäjän lopettaa: kuluneet vitsit toistavat itseään ja liian mahdottomia juttua, ei naurata enää. Toki luen, jos lehti osuu käteen, kaikki sarjakuvat. Joku helmi on aina silloin tällöin huonossakin sarjassa
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #4 : Huhtikuu 12, 2008, 11:21:51 »
Luen. Hulvattoman hauska, Wagner on paras. Olen lukenut noita sarjakuvakirjoja, miksi niitä sanotaankaan. Tosi kivoja, hauskoja ja selkeitä.

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #5 : Elokuu 12, 2008, 17:28:56 »
Pidän Viivistä ja Wagnerista paljonkin. Lukaisen päivittäin lehden lukemisen yhteydessä Kalevan stripin, se on tullut jotenkin tavaksi. Lisäksi lainailen joskus sarjakuva-albumeja kirjastosta, ja nyt olen harkinnut, että ostaisinko kevyeksi lukemiseksi yhden tuollaisen kaupan lehtihyllyyn ilmestyneen Viivi ja Wagner-lehden.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Joulukuu 20, 2009, 18:26:21 »
Viivi ja Wagner, tässä vasta sarjakuva, jota ilman ei päivä lähde kunnolla liikkeelle! Omasta paikallisesta sanomalehdestämme luen tämän kyseisen sarjakuvan aina ennen kouluun lähtöä, viikonloppuisin oikein antaumuksella aamupalaa mässäten.

Vaikka jutut mielestäni joskus toistavat itseään, lukeutuu tämä lempparisarjiksiini. Useimmat jutuista saavat hymyn korviin ja naurut päälle, vaikkei jutut aina olekaan niin hääppöisiä :)

Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Maaliskuu 30, 2010, 16:07:12 »
Kyllä luen! :D Mun vanhemmat on eronnu ja asun iskällä, mutta siis minä, äiti ja isäpuoli tykätään siitä sarjasta. Aina, ku tulee uusi Viivi ja Wagner kirjastoon, niin heti lainaamaan ja sit tapellaan siitä, kuka lukee sen eka.

Välillä pitää nauraa ihan ääneen, ku on niin hauskoja juttuja. Ja on ne aika pervojaki välistä. Ja jos Juba kehtaa jättää sarjan kesken, niin mä syön sen!!!
I can see you

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #8 : Toukokuu 22, 2010, 11:42:44 »
Joskus luen Viiviä ja Wagneria, en säänöllisesti. Yleensä lainaan kirjastosta jonkun albumin ja luen sen tai sitten Hesarista.
Viivi ja Wagner on mukava ja piristävä sarjakuva ota viitsii lukea.

jiikoo

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Heinäkuu 31, 2010, 18:03:10 »
mahtava sarjakuva, luen! oikeesti, wagner on kyllä huippu :DD

Poissa Accused

• Vuotislainen
« Vastaus #10 : Elokuu 08, 2010, 11:19:12 »
Sanomalehteä lukiessa ensimmäisenä tulee eksyttyä lukemaan Viiviä ja Wagneria!

Koskaan en ole itse sarjakuvakirjoja lukenut, pitäisi varmasti joskus lainata vaikka kirjastosta, on nuo sen verran huvittavia ja tosiaan niinkuin joku aijemmin sanoikin, kuvaa hyvin nykyaikaista suomalaista parisuhdetta :D Suosittelen lämpimästi heille jotka eivät ole lukenut ja varmasti tämä on sellainen sarjakuva josta on ihan kiva aloittaa jos vähemmän sarjakuvia lukee!
We need to come back down and face what we\'ve become