Kirjoittaja Aihe: Kirjojen hauskat kohdat ja lainaukset  (Luettu 35962 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Luna Lovegood

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • kummajainen
  • Pottermore: Luna Lovekiva
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Kirjojen hauskat kohdat ja lainaukset
« Vastaus #75 : Maaliskuu 21, 2016, 19:21:32 »
Mulle on jäänyt mieleen SK:sta se kohta, kun Kalkaros näytti siltä kuin joulu oli peruutettu, koska Harry ei saannut rangaistusta vaikka oli löytänyt Norriskan ensimmäisenä.
Suurin aarre on ymmärrys rajaton.

Poissa Lavender

• Vuotislainen
    • Nörttiaskartelua Loitsutunnilla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #76 : Kesäkuu 22, 2016, 16:31:23 »
Musta tämä on hauska, kohta Puoliverisestä prinssistä, luvusta Sivusta kuultu näkijä:

"Pitäkää varanne", hän sanoi ja osoitti varoittavasti Harrya ja Ginnya. "Se että olen antanut teille suostumukseni, ei tarkoita sitä, ettenkö voisi vetää sitä-"
"Suostumuksesi", Ginny ivasi. "Mistä lähtien sinä olet antanut minulle suostumuksia yhtään mihinkään? Sinähän sanoit sitäpaitsi itse, että Harry on parempi kuin Micheal tai Dean."
"Joo, niin onkin", Ron nurisi. "Ja kunhan ette rupea pussailemaan julkisesti -"
"Tekopyhä sika! Entäs kun sinä ja Lavender sätkyttelitte ympäriinsä kuin kaksi ankeriasta?" tiukkasi Ginny.

Hauskinta tuossa on se, miten Ginny on muuttunut ujosta tytöstä sellaiseksi, joka panee vastaan kaikille. Ja vaikka Lavender Brownista kovasti pidänkin, hänen hulluudestaan on hauskaa tehdä pilaa :D

Poissa LovegoodTonks

• Princess Merida
  • Vuotislainen
  • Love fucks you up, like an evil angel
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #77 : Heinäkuu 21, 2016, 14:19:32 »
Kun ginny ja Harry pussaa siellä kotikolon keittiössä aamulla ja sitten George hipsii paikalle juomaan kahvia...
"Mooorning... ;)" XDDD George & Fred on kyllä parhaita! :3
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?