Kirjoittaja Aihe: B. Virtanen  (Luettu 1593 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
B. Virtanen
« : Heinäkuu 10, 2007, 02:43:56 »
Oletteko lukenut sanomalehdistä? Entä julkaistuja albumeja? Itse olen lukenut osat 1-10 ja sen "B. Virtanen huvittaa kissaa".
B. Virtanen on todella sympaattinen työpaikka- ja kotikiusattu suomalainen mies.

Ne jutut on todella hauskoja ja Murikka (Virtasen esimies) on aika hauska tyyppi, vaikka onkin aika kovaääninen.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: B. Virtanen
« Vastaus #1 : Maaliskuu 23, 2008, 11:31:56 »
Olen lukenut B.Virtasta, ja olen tykännyt. Jutut ovat ihan hauskoja(ainakin ne parhaimmat) ja kertovat suomalaisesta B.Virtasesta, joka on työpaikkakiusattu että kotikiusattu mies. Hän omistaa pojan, vaimona ja kissan.

Murikka on mahtava; hänellä on ylisuojeleva äiti, hän karjuu jne. Yksinkertainen mies, joka tykkää nakella tietokoneita ikkunasta ulos *naurattaa*.

Ja sitten Lennart Nilken. Itsekeskeinen, joka rakastaa kurssien pitämistä, jota hänen alaisensa vihaavat. Ei työskentele kunnolla töistä, ja... On rikas, koska varastaa muiden kunnian.

Suosittelen lukemaan.

-Flyrashaz
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: B. Virtanen
« Vastaus #2 : Marraskuu 19, 2009, 16:12:23 »
B. Virtanen on kuulunut aamuohjelmaani monena vuonna siinä määrin, ettei päiväni lähde hyvin käyntiin, jollen saa luettua hänen touhuistaan sanomalehdessämme. Albumeja en ole lukenut, aamun lehdessä olevat jutut riittävät minulle.

Tämä B. Virtanen on täynnä juuri sitä oikean elämän asioita: kotona on odottaa perhe kaikkine vikoineen ja työt ovat kidutusta vailla vertaa. Toisaalta hänessä on naurettavan henkilöhahmon ainekset, mutta kaikki kuitenkin saavat hänet näyttämään "nössöltä" ja "avuttomalta".
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2009, 16:22:14 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.