Kirjoittaja Aihe: Ketkä ovat/olisivat inhottavin pari?  (Luettu 29686 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa varjopoika

• the world's only consulting detective
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: GhostPumpkin94
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Ketkä ovat/olisivat inhottavin pari?
« Vastaus #75 : Toukokuu 12, 2012, 11:13:24 »
Dumbledore/Kalkaros Ne on niin erilaisia. Onneks Rowling ei tunkenu Pottereihin Mies/Mies parituksia :=  (Normaalielämässä ne on Ok)

...Eikös Rowling ole itse sanonut että Dumbledore on homoseksuaalinen ja että hän oli ihastunut Grindelwaldiin?

Mutta tosiaan, jotten taas pelkästään offailisi, niin mielestäni Harry/Ginny paritus on kaikista kamalin. Perusteluja sille on tässä topicissa tullut jo ihan tarpeeksi, joten en ala kertaamaan niitä.

Toinen paritus josta en pidä on Villisilmä/Fletkumato (no oikeastaan Kaikki/Fletkumato -paritukset on kamalia)... Erehdyin lukemaan kerran tuolla parituksella kirjoitetun ficin, ja no, en pysty vieläkään katsomaan niitä elokuvia jossa Villisilmä esiintyy, sillä kuvittelen hänet aina fletkumadon kanssa. :'D Eikä se ole kivaa.
You're a human after all.

Poissa Kylmaar

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #76 : Toukokuu 14, 2012, 00:31:07 »
Ainoa kaanonpari, jonka nielemisessa olen kokenut ongelmia, on .. yllättäen, Remus/Tonks.

Joudun syömään sanani! Shippaan Remadoraa nykyjään. Yhtenä aamuna vain napsahti päässä, ja huomasin tykkääväni näistä yhdessä, sellaisella traagisella tavalla. Ficeistä tosin luen vain sellaisia, joihin on punottu mukaan Sirius-kolmiota. Mutta, oih, ah, mun synkkä sydämeni sulaa ajatukselle roikkuvaisesta Dorasta ja luottamuksen, epäluottamuksen, epätoivon, toivon, sodan ja kuoleman kirpeästä kukonhännästä.

Mulla ei siis ole enää yhtäkään kaanonparia, jota en jotenkin erityisesti sietäisi. Niiice!

...Eikös Rowling ole itse sanonut että Dumbledore on homoseksuaalinen ja että hän oli ihastunut Grindelwaldiin?
Vahvistan tämän omien tietojeni pohjalta.

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #77 : Toukokuu 17, 2012, 11:57:22 »

Juu kullä minäkin jotain tuommoista muistan.

Ron/Draco paritu on siinä ja siinä. Jotkut kirjoittajat osaavat tehdä hyviäkin mutta yleensä se ei minulla kyllä toimi. Jotenkin se kirjojen vihamielisyys ei vain toimi niin että he ytäkkiä olisivat rakastava pari..
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #78 : Kesäkuu 04, 2012, 21:04:13 »
Joka ainoa Dumbledore paritus. Dumbledore on liian Dumbledore "olemaan" kenenkään kanssa.
Hermione/Severus, siis mitä ihmettä, ei ikinä! En ymmärrä miten tämä on niin monessa ficissä.
Hermione/Draco, melkein vielä pahempi, ei sovi yhtään.i
Harry/joku kelmi, en vaivaudu edes perustelemaan
Kelmi/Kelmi, ei, ei ja vielä ei! Tämä nyt ei vain käy!
+ KAIKKI MISSÄ PARITETAAN KAHDEN ERI SUKUPOLVEN JÄSENIÄ!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2013, 17:44:09 kirjoittanut Linnaea borealis »
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #79 : Kesäkuu 26, 2012, 12:06:22 »
Hermione/Severus, siis mitä ihmettä, ei ikinä! En ymmärrä miten tämä on niin monessa ficissä.
Samaa mieltä. Aivan järkyttävää parittaa Hermione Kalkaroksen kanssa. Kalkaros-parka. Inhoan Hermionea todella paljon. Ja oon sitä mieltä, että Kalkarokselle sopii vain miespuolinen kumppani. Eläköön slash!
Muita parituksia joita inhoan:
Draco/Hermione..... Noh, taas Hermione. Sitäpaitsi Dracolle sopii Harry tai Kalkaros
Harry/Hermione kts. yllä
Harry/Ginny Vaikka onkin canon-paritus. Ginny on vaan ärsyttävä. Harry nai faninsa.

Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #80 : Marraskuu 04, 2012, 19:34:23 »
Onneksi tiedämme jo, miten kävi ;) mutta mässäillään nyt kauhukuvilla:

Kalkaros/kuka tahansa paitsi Lily
Sev rakastaa Lilyä eikä ketään muuta. Piste. Maailman kaunein rakkaustarina olisi pilalla.

Draco/Hermione
Tai Draco/kuka tahansa paitsi minä >:) My preciousss
Ja Hermione on jotenkin ärsyttävä kun on niin täydellinen -.- mur. Niinkuin ei riittäisi että on superälykäs? Pitää muuttua kauniiksikin.

En nyt osaa miettiä kamalampia kun mieleen tulee vain ylisuloisia pareja kuten Dumbledore/Voldemort tms :)

Olen lueskellut fikkejä ja muuttanut mieltäni aika monen asian suhteen, joten katsoin parhaaksi muoksia koko viestin uusiksi...

Kauhein paritus: Draco/Hermione, Severus/Hermione
En voi mitään sille, että minua oksettaa aina kun ajattelen Hermionea ja Severusta/Dracoa pussailemassa o___o Hyihyi. Hermione on minusta ärsyttävä miss perfect eikä taatusti ihastuisi luihuiseen, saati sitten kuolonsyöjään. Olisin erittäin pettynyt Dracoon ja Severukseen, jos he pitäisivät Hermionesta ja ymmärrän hyvin, miksi he eivät pidä hänestä.
Kukaan ei voi sietää jatkuvaa pätemisen tarvetta.

Severukselle sopii Lily, minä, Harry, Draco, Lucius, McGarmiwa, minä, Volde, Dumbbis ja vaikka kotitonttu, mutta ei Hermione.
Dracolle taas paras poikaystävä on Harry. (jos Draco ei olisi homo, minä olisin kyllä jonossa.)
Hassua, vaikka inhoankin Harrya, pidän kovasti fikeistä, joissa hän esiintyy :).
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2013, 16:05:42 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ilmiskooppi

• Hassun hauska
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #81 : Marraskuu 07, 2012, 21:37:32 »
Mä en pitäis yhtään jos Crabbe ja Luna olisivat pari.
Koska Crabbe häpeäisi aika tavalla kun Malfoy haukku että
Hän tykkää Lööperi Lovekivasta!
Ilmiskooppi <3

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
« Vastaus #82 : Joulukuu 15, 2012, 15:29:50 »
Ehkä kauheimmat paritukset olisivat Draco/Ginny ja Remus/Sirius. Itse RAKASTAN Draco/Hermionea. Aika mahtava paritus olisi ehkä Vernon/Severus. Haha. Aika huvittava.
Kaikki on mahdollista.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #83 : Joulukuu 15, 2012, 18:11:07 »
Samaa mieltä. Aivan järkyttävää parittaa Hermione Kalkaroksen kanssa. Kalkaros-parka. Inhoan Hermionea todella paljon. Ja oon sitä mieltä, että Kalkarokselle sopii vain miespuolinen kumppani. Eläköön slash!

*Nauraa* Juuri näin, Severus parka.
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Impendimenda

• Haltijaprinsessa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletNewt17286
« Vastaus #84 : Joulukuu 18, 2012, 11:39:22 »
Oppilas / Opettaja - Hyihyihyi. Ei toimi millään. Koulun professorit ovat liian ... professoreja.
Harry / hermione - Se ei vain toimi. KOska Hermione on niin neiti täydellinen, että hän taritsee vastapainoksi jokin vähän ei-niin-järkevän.
Kaikki Harry paritukset - Ei pidä Harrystä. Hän saisi puolestani olla ikuisesti yksin. Forever Alone ...
Draco / Luna - ahahahahaa... Lunakin on antanut minulle sellaisen ikuisesti yksin kuvan itsestään. Dracoa ei saa parittaa kenellekkään tuollaiselle. Hän on liian ihana ... Mine.
Hermione/Severus - Hyi.

Tähän nyt ei tullut mitään metrin pituista novelliselitystä, mutta en vain halua käyttää yhtään enempää oksennuspusseja tähän aiheeseen. Kitos.
Londonholic.

Poissa Karlsson

• Vuotislainen
« Vastaus #85 : Tammikuu 10, 2013, 13:39:09 »
Kaikista kamalin pari olisi Draco/Hermione. Draco on lempparini, Hermionestakin kyllä pidän, mutta yhdessä he eivät vaan toimi. Siis yök. En edes kunnolla tiedä mikä tekee pelkästä ajatuksestakin niin vastenmielisen. Kyllä mulle Draco/Ron kelpaa paremmin kuin hyvin, eikä se nyt uskottavuudeltaan ole kovin paljoa Hermionea ja Dracoa todennäköisempi. Draco & Hermione parituksen kierrän hyvin kaukaa. Sirius ja Remuskaan eivät kyllä nappaa yhtään.

Poissa Tuulihaukka

• pikku punkkarihinttari
  • Vuotislainen
« Vastaus #86 : Maaliskuu 25, 2013, 16:22:17 »
Miks kaikki on sillee et ei ketään päähenkilöistä? Eikö nekin saa rakastua ihan rauhasa? Ainoo mikä mun mielestä on hirveä, on varmaa Hermione/Draco, koska ne on niin erilaisia! No hyi hi***!
Percy ei tajuaisi vitsiä, vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan Dobbyn pannumyssy päässään.

Poissa Cutiemimi

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Toukokuu 16, 2013, 18:22:44 »
DRACO/HERMIONE  !!NEVER!!! Oikeest ei ikinä se olis melkeenpä sama ku Albus/Lily
♥:llä CutieMimi

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #88 : Toukokuu 17, 2013, 13:43:29 »
Harry/Hermione Ei. Niinkuin Harry itsekkin sanoi, he ovat kuin sisaruksia
Harry/Draco  En ymmärrä tollasta vihamiehien paritusta...
Draco/Hermione Eieieieiei.
Oppilas/Opettaja Hyi
George/Angelina en vain ymmärrä. Tulee sellanen fiilis et se meni naimisiin Georgen kanss avaan koska hän on melkein kuin Fred.....
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Diamond

• Vuotislainen
« Vastaus #89 : Lokakuu 25, 2013, 18:55:15 »
Harry/Hermione:En tykkää, koska mun mielest herm kuuluu ronille!

Remus/Sirius:Mun mielest niitten kuuluu olla vaan ystäviä. Muutenki inhoon kelmi/kelmi parituksia..

Harry tai Ron/Draco:eijei, pottereihin ei muutenkaan sovi samaa sukupuolta olevien paritukset,  ja kun ne viel on ollu vihamiehiä aina..

Ron/Lavender:Kamalaa, hirvein kirjoissa oleva paritus, en vaan osaa oikeen perustella sitä..

Opettaja/ oppilas: liian suuri ikäero

Luna Lovekiva -> Diamond

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #90 : Syyskuu 21, 2014, 22:27:36 »
Crabbe ja Luna :D
Goyle ja Hermione :DD Myöskään Ginny ja Malfoy ei ehkö sopisi yhteen :DDD
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #91 : Lokakuu 28, 2014, 17:19:30 »
Lyhyesti sanottuna: en tykkää yhdestäkään parista joita ei ole kirjoissa.

Crabbe ja Luna :D
Goyle ja Hermione :DD Myöskään Ginny ja Malfoy ei ehkö sopisi yhteen :DDD

Kuka on parittanut Crabben ja Lunan? Tai Goylen ja Hermionen?
Aika naurettava ajatus.
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #92 : Huhtikuu 05, 2015, 19:39:22 »
No mua ei kiinnosta, onko paritus canonia vai ei. Mulla ei oo mitään hettiä, slashia tai femmaa vastaan, eikä kauheesti löydy sellaisa pareja, joista en pystyisi lukemaan. Tai no, Sirius/Rita Luodiko -pari tuli kerran vastaan ja meinasin pudottaa silmät päästäni. No, mennäksemme asiaan, näistä suosituista parituksista löytyy kans muutama joita en ymmärrä.

Harry/Draco. Tulee sitä väkisinki joskus luettua, ei siltä oikeen pääse karkuun. Mut en oo kyllä ikinä ymmrätäny, mikä siinä yhdistelmässä muka viehättää. Mut en oo koskaan kyllä tykänny Dracostakaan mitenkään merkittävästi...

Sit canon-parituksista löytyy pari semmosta, mistä en tykkää. Ron/Hermiona, koska kärkikolmikon ois pitäny pysyä ystävinä. Bill/Fleur, koska Bill on suunnattoman hyvä tyyppi ja Fleur... on yksi suurimmista inhokeistani koko Potter-sarjassa. Bill ois ansainnu rinnalleen jonku oikeesti hyvän tyypin...
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #93 : Huhtikuu 06, 2015, 18:42:28 »
Slashia ja femmeä en kovin paljoa tykkää lukea, muuten aika lailla kaikki käy. Toki esim Harry/Dracoa tulee joskus luettua, mutta ei se nyt se lemppari ole. En pidä siitä, että kelmit paritetaan toistensa kanssa enkä mistään mihin liittyy Crabbe tai Goyle. Sitten Harry/Hermione, Kalkaros/Lily ja Oppilas/Opettaja ovat inhokkeja. Ja tietysti kaikki "mahdottomat" ja muut esim Hermione/James tms... Yöks.
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Noidankattilakakku

• Vuotislainen
« Vastaus #94 : Marraskuu 02, 2017, 10:27:39 »
Inhottavin pari  on mielestäni Ginny/Harry. He eivät sovi yhteen,ja muutenkin paritus on vaan niin huono. Ja niin epätodennäköistä,että kun Ginny lapsena oli ollut Harryyn ihastunut,niin he sitten tuosta vaan päätyivät yhteen niin kuin kaikki olisi ollut valmiiksi sovittua!Ja jäi ärsyttämään,että ihan jokainen päätyi yhteen lapsuudenaikaisten ihastuksiensa kanssa,Dracoa lukuunottamatta.

En tykkää parituksista Fred/Hermione ja George/Luna,vaikka niitä käytetäänkin niin paljon Youtubessa.Joskus jossain oli joku juttu McGarmiva/Kalkaros parituksesta,ja Kalkaros/Dumbledore on aivan kaikista huonoin. Opettaja/opettaja (tai rehtori) paritukset ovat todella surkeita.