Kirjoittaja Aihe: Ketkä ovat/olisivat inhottavin pari?  (Luettu 29809 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

sooda

• Ankeuttaja
Ketkä ovat/olisivat inhottavin pari?
« : Kesäkuu 07, 2007, 15:34:01 »
No kun täällä kysyttiin jo ihaninta niin kai pitää kysyä inhottavintakin paria. Eli siis:

Ketkä mielestäsi muodostavat kaikista inhottavimman parin? Minkälaista paria et missään nimessä haluaisi nähdä kirjoissa? Saisiko sinusta Molly ja Arthur heittää sormuksensa viemäriin vai pitäisikö Rowlingille lähettää räyhääjä, jos hän alkaa yhdistää Nevilleä ja Lunaa?

Minä en oikeesti kestä, jos Harry ja Ginny-paritus jatkuu. Siis oikeesti. Hyi että. Sama juttu on Harry ja Cho-parituksen kanssa. Eikä ikinä saisi tulla Hermione ja Draco-paritusta, se ei olis ollenkaan hyvä eikä sujuva, vaan tyhmä ja... no, tyhmä. En oikeen muuta sanaa keksi.

Mutta nyt on teidän vuoro, kertokaa mielipiteenne.

PS. Jos aihe on jo olemassa, pahoitteluni.

//Lii siivosi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2009, 02:21:29 kirjoittanut Lii »

Poissa kirja

• Error 404: User not found
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Ketkä ovat/olisivat inhottavin pari?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 07, 2007, 15:39:15 »
Hermione ja Draco, koska he ovat/olivat eri henkilön puolilla, ja he ovat liian erilaisia. Lisäksi kaikki opettaja/oppilas - paritukset, koska silloin on suuri ikäero, ja kuitenkin eri ajatusmaailma. Lisäksi samaa sukupuolta olevien henkilöiden paritus on huono, koska se ei vain sovi, jos joku ymmärtää. Muita en keksi, paitsi ehkä Vernon ja Petunia ovat huonoja, koska kaksi ankaraa=ankara perhe, joka hemmottelee normaaleja ja kiusaa erilaisia, jotka ovat samanarvoisia, kuin kaikki muutkin. No, jos jollain on jotain noita vastaan, sano vain.
~kirja
Jos lisäät tietoosi tilastoja, ihmiset uskovat sinua paremmin. Jo 96 %:ssa tapauksista!

jannal

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Kesäkuu 07, 2007, 17:33:19 »
No tosiaankin toi Hermionen ja Dracon paritus olis todella huono, koska ne vihaa toisiaan niin paljon, etten usko että ne pystyis leppymään vikan kirjan aikana..
En myöskään pidä Harryn ja Ginnyn parituksesta, Hermione ja Ron vielä meneekin..
Ja Hagrid ei sovi Olympe Maximen kaa koska Maxime Hagridii pidempi. <:
Mut kamalinta paritusta tässä kysytään, ja se olis mun mielestä Snape ja Dumbledore.

8D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 07, 2007, 17:40:09 kirjoittanut Pegasus »

Poissa Anck Su Namun

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2007, 09:51:48 »
Kirjoissa kamalin paritus olisi minustakin Hermione/Draco, ei ne vaan sovi sitten lainkaan yhteen. Hermionehan on inhonnut Dracoa ties kuinka kauan, joten annetaan ficcareille etuoikeus parittaa Dracoa ja Hermionea.

Kirjaan ei myöskään sopisi opettaja/oppilas tyylinen paritus. En pidä lainkaan Hermione/Ron parituksesta enkä liioin Ginny/ Harrystä, ei kirjassa tarvitsisi kauheasti mitään suhdesotkuja olla, se on ficcareiden etuoikeus!
カダージュ

Poissa Crina

• äxdee
  • Vuotislainen
  • Pilkkupallero
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2007, 17:47:16 »
Ron/Hermione ja Ginny/Harry. Minun epäonnekseni juuri ne paritukset, jotka näyttävät toteutuvan. En kuitenkaan ole luopunut toivosta; ehkä Rowling älyää tappaa Ginnyn niin tuskallisesti kuin vain on mahdollista ja erottaa Ronin ja Hermin, koska molemmat tajuavat, että heistä ei ole kuin ystäviksi. Ihan oikeasti, Ron ja Hermione eivät yksinkertaisesti sovi yhteen, he ovat ihan liian erilaisia. Ja mitä Ginnyyn ja Harryyn tulee, niin yök.

Remus/Sirius on minusta pelkkää hyvien hahmojen raiskausta. Minulle kelmien välinen ystävyys on niin pyhä asia, että itse asiassa mikä tahansa kelmi/kelmi on täysin käsittämätön. Romanttinen rakkaus on kaunis asia, mutta "pelkkä" ystävyysrakkaus on niin paljon kauniimpaa.

Myös Draco/Hermione, Draco/Harry, tai mikä pahinta, Draco/Ginny, inhottavat, koska niissä on muokattu Dracosta väkisin jokin epäuskottava ällöhyvis. Eikä sitä vuosikausien katkeruutta voi missään päivässä tai parissa mihinkään hävittää.
Tuli yö ja suuret tähdet, ja hemuli rakasti yhä puutarhaansa. Se oli suuri ja salaperäinen, siellä saattoi eksyä - mutta mitä siitä, siellähän oli koko ajan kotona.

Poissa Joku

• Vuotislainen
  • Pottermore: MarauderIce16727
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #5 : Kesäkuu 08, 2007, 18:53:13 »
Kamalin paritus ikinä, joka sai minut itkemään ja huutamaan ja kiroamaan ja meilkein tappamaan itseni/jonkun viattoman ohikulkijan:

Remus Lupin/Nymphadora Tonks
Jo paritus itsessään aiheuttaa minulle kylmiäväreitä huonolla tavalla, saati sitten tapa jolla se toteutettiin. Parituksen olisin voinut jotenkin hyväksyä, jos se olisi perusteltu hyvin ja jos Tonks olisi pysynyt omana itsenään ilman mitään ihme angstausta. Viidennessä kirjassa Tonks vaikutti ihan kivalta hölmöltä tytöltä, mutta kuudennessa... Rakastuminen Remukseen, oli se sitten kuinka epäonnista tahansa, ei mielestäni selitä hänen käytöstään. Yhtäkkiä, lyhyen ajan sisällä, heti kun Sirius kuoli hän rakastuu Remukseen, pam, menettää kykynsä ja itkee ja parkuu, nyyh nyyh voi minua raukkaa á la Cho Chang. Toki, kirja on kerrottu Harryn näkökulmasta, emmekä sen takia saaneet syvempää katsausta tämän parin elämään. Lisäksi se Sairaalasipi kohtaus jonka Tonks ihastuttavasti järjesti oli niin... Tonks oli kamalan ajattelematon. Yksi on kuolemaisillaan, toinen on kuollut ja Remus on täysin järkyttynyt, Tonksin olisi pitänyt lohduttaa Remusta jos jotain, eikä laittaa häntä käymään tuollaisen kasvavan rakkautta haluavan naisen yht'äkkisen tunnepuuskan läpi kaikkien edessä. Ainakin minusta se näytti aika lapselliselta ja Remus ansaitsee jonkun jolla on vähän enemmän ajatuksia päässä, joka ajattelee muitakin kuin itseään. Sillä ainakaan tuossa kohtauksessa Tonks ajatteli vain itseään, että hän haluaa Remuksen rakastavan itseään, hänen täytyy sanoa se ääneen tässä kaikkien edessä ja Remuksen on pakko rakastaa häntä takaisin. Samoin koko kirjan ajan. Eikö hänelle ole tullut mieleen, että Remuksella saattaa olla hyvä syy olla vastaamatta hänen tunteisiinsa? Näköjään ei. Sillä ainakaan minulle Remus ei näytä kovinkaan rakastuneelta mieheltä. Ja tätä paasausta voisin jatkaa loputtomiin, mutta uskon että nyt on hyvä hetki lopettaa.

Jep. Kaikki muut paritukset, oli se sitten vaikka Dobby/Harryn sukka, minä hyväksyn, mutta en koskaan tätä.

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #6 : Kesäkuu 15, 2007, 23:09:30 »
Harry/Draco, sillä Draco on yksi suosikkihahmoistani ja Harrya puolestaan vihaan silmittömästi. Enkä edes pidä slash -parituksesta Pottereissa. Mutta tämä ei vain toimi, eikä tulisi toimimaankaan. Sama, jos naittaisi George W. Bushia ja Vladimir Putinia keskenään... *kauhistuu jo vertauskuvaa*

Hermione/Draco. Hermione on jästi, Draco ylpeä puhdasverinen. Hermione on Harryn hyvä ystävä, Draco on Harryn vihamies. Hermione inhoaa Dracoa, Draco inhoaa Hermionea. Eiköhän tossa ole aika painavia syitä, jotka estävät näitä kahta pariutumasta keskenään?
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
« Vastaus #7 : Kesäkuu 17, 2007, 18:39:17 »
Vihaanvihaanvihaan Harry/Hermionea! Se vaan on niin käsittämätöntä, että kahta pitkäaikaista ystävää, ja niin HYVÄÄ ystävää paritetaan. Kerrassaan käsittämätöntä. Ron/Hermione on taas eri juttu..;)
Hermione/Dracokin on maailman hirvein paritus, sillä Hermionehan vihaa Dracoa, ja Draco nälvii aina Hermionea. Mitä järkeä tässä parituksessa on?
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Kesäkuu 19, 2007, 22:09:42 »
Oikeastaan kun Pottereista puhutaan, minun mielestäni melkein mikä tahansa pari menee yli, varsinkin jos siinä on mukana joku päähenkilöistä. Kuutonen sen todisti - ei kiitos Harry/Ginnylle ja Ron/Lavenderille. Ei niissä muuten mitään, mutta kumpikin pari oli jotenkin liian vahvasti esillä. Ron/Lavender esimerkiksi, siellähän oli melkein kokonaine luku omistettu niille ja muutenkin niiden nuoleskelut ja muut tuntuivat joka välissä tunkevan mukaan kuvioihin. Huokaus. Ja Harry/Ginny, ei elämä. Ei niiden seurustelua sitten yhtään kliseisemmällä tavalla voinut lopettaa. "En voi seurustella sinun kanssasi koska minun täytyy tuhota Voldemort, omgjee". Toivon siis, ettei kumpikaan näistä pareista ole enää mukana Deathly Hallowsissa.

Noiden lisäksi sellaiset vähän epätodennäköisemmät, kuten Draco/Hermione ja Draco/Ginny jne. saisivat myös mielellään pysyä poissa kirjoista. Ficeissä ne ymmärrän vielä (*köh*enfanitaD/G-paritustaficeissäen*köh*) mutta kirjassa... Ensinnäkin Dracon olisi vähän pakko muuttua radikaalisti luonteeltaan, jotta nuo parit toimisivat, eikä se olisi ollenkaan hyvä asia. Draco pysyköön puhdasverisissä tytöissä.

Pakko myös kertoa, että vastustan henkeen ja vereen Hermione/Ron-paria. Ikävä kyllä tämä on vähän liiankin todennäköinen ja väistämätön, ellei jompikumpi noista sitten kuole, muttaa. Minua ärsyttäisi suunnattomasti jos tuo toteutuisi, sehän olisi niin kliseistä - ovat ensimmäiseltä luokalta asti olleet kavereita mutta kuitenkin riidelleet vähän joka välissä tai ainakin sanailleet enemmän tai vähemmän leikkimielisesti, ja sitten viimeisessä kirjassa päätyisivät yhteen. Eivätkä he muutenkaan minun mielestäni sopisi yhteen, Ronhan jäisi ihan Hermionen varjoon. Ei, jos Hermione on pakko jommalle kummalle päätrion pojista parittaa, niin mielummin Harrylle.
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #9 : Kesäkuu 19, 2007, 22:19:23 »
Harry/Hermione. Se olisi jotain hirveää. Tämä olisi ollut ihanneratkaisu joskus 9-vuotiaana. Tietenkin se olisi ymmärrettävää, että yhtäkkiä tajuaisi rakastavansa yhtä parhaista ystävistään, mutta ei, ei näin saisi käydä Harrylle ja Hermionelle. Se olisi jotenkin aivan liian onnellista ja ehkä vähän kliseistäkin. Kuvitelkaa vaikka. "Rakas Hermione, tajusin juuri, että olen rakastanut sinua siitä hetkestä lähtien, kun olet ollut yksi parhaista ystävistäni, tuletko vaimokseni!". Tämä aiheuttaa ainakin minulle puistatuksia. :<

Jotain ehkä liian kaukaa haettuja/käsittömättömiä parituksia olisi tosi vaikeaa sietää, kuten Dudley/Hermione, Albus/Voldemort. Mää en hirveästi tykkää myöskään slash-parituksista (en sillä, että en hyväksyisi normaalissa elämässä sellaisia). Tuntuisi ehkä liian oudolta, jos seiska kirjassa tulis yhtäkkiä joku Harry/Draco paritus, kun ei ole slash-fikkejäkään paljon lukenut. :>

Poissa Zirendaril

• Vuotiksen Virallinen Vompatti
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Velho
  • Murpatti
« Vastaus #10 : Kesäkuu 20, 2007, 13:01:22 »
Pakko myös kertoa, että vastustan henkeen ja vereen Hermione/Ron-paria. Ikävä kyllä tämä on vähän liiankin todennäköinen ja väistämätön, ellei jompikumpi noista sitten kuole
Samaa mieltä, turhan kliseistä. Onko pakko parittaa sankarikolmikkoa toisilleen?

Noniin, kaikki parit jotka sisältävät Ronin inhottavat, sanoo syvä roninvihaaja. Varsinkin Ron/Luna tai Ron/Hermione. Jälkimmäisen selitin jo lyhyesti ylempänä, edellistä en kestäisi siksi, että pidän Lunasta ja inhoan Ronia. Jotenkin olen myöskin sitä mieltä, ettei parituksia periaatteessa edes tarvitsisi DH:hon laittaa. Harry kuitenkin jalona pysyy yksinäisenä sutena, Hermione ja Ron auttavat Harrya ja Hogwartsissa ei enää edes olla. Toisaalta, olisihan ihmissuhdekoukerot ihan virkistäviä, mutta epäilen, että niitä DH:ssa paljon tulee olemaan. 

En tässä mainitse mitään slashparituksia, sillä niitä Rowling ei ainakaan ole pistämässä minnekkään.

Malpropre

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Heinäkuu 04, 2007, 00:41:18 »
Kalkaros/kuka tahansa (varsinkin Kalkaros/Lily ei eieiei!)
Ensinnäkin, Kalkaros on liian epäsosiaalinen mulkero ollakseen kenenkään kanssa. Se ei vaan satu olemaan mitään romanttista tyyppiä, ja itseni on hyvin vaikea kuvitella Kalkaros parisuhteeseen. "Oi, kultu, valmistin ankeriaankieli-soppaa, tulehan maistamaan onko tarpeeksi suolaa ;)" Kalkaros huutelemassa jollekkin. Errrrr.
Lisäksi en oikein usko että kovin usea jaksaisi sellaista ihmistä kuin Kalkaros. Pitäisi selvitellä herran henkilökohtaisia ongelmia luottamisen ja tunteiden kanssa jne. Sitten pitäisi saada pakotettua sen pesemään joskus tukkansakin, ellei sitten nauti limaleteistä.

Kalkaros nyt vaan on iki-impi aseksuaali.

Poissa Kalke

• Lyhennetty painos
  • Vuotislainen
  • I told you so.
« Vastaus #12 : Heinäkuu 04, 2007, 21:36:21 »
Lucius ja Draco. Hemmetti, että mie vihaan näitä ficcejä, missä Luciuksesta on tehty hirviö ja Dracosta viaton angstikärsijä. Naurettavan alentava ja epätodennäköinen pari, ettei mitään rajaa. Ikään kuin niin arvonsatunteva perhe alentuisi tällaiseen. En ylipäätään pidä tippaakaan siitä ficcien Luciuksesta, joka on väkivaltainen hakkaajaraiskaaja, jonka kanssa Narcissa on pakotettu menemään naimisiin. EI.

Narcissa ja Kalkaros. Luin kerran yhden todella, todella surkean ficin tällä parituksella, mutta ei siitä sen enempää.  Tässä on taas tuon ykkösällöparitukseni tragedian palaset: Lucius ilkeä, Narcissa kärsijä -> juoksee itkemään Kalkarokselle, joka on ylikilttiystävällinenihanaunelmamies. Eijeijei.

Ja sitten vielä Draco/joku Rohkelikko yms. Ei olisi todellakaan hyvä, jos puhdasverinen Luihuinen, Draco rakastuisi jonkun muun tuvan asukkaaseen. Se vaan ei sovi.

Nämä ovat lähinnä näitä  ficeissä esiintyviä parituksia, eivät kovin mahdollisia.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2007, 12:29:14 kirjoittanut Kalke »
"A goal without a plan is just a wish."

Daniel

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Heinäkuu 10, 2007, 02:37:40 »
Hmm... Melkein kaikki paritukset olisivat Pottereihin ärsyttäviä, jos ne olisivat oikeasti kirjoissa. Tai no tietenkin kaikki Molly/Arthur ja Petunia/Vernon jutut ovat ihan joo, menevät. Hermione/Ronkin menee vielä ihan kiikun kaakun... Mutta kauhea Ginny/Harry. Oikeasti, jos ne päättyvät onnellisesti yhteen, niin hyi! En tykkää siitä parituksesta yhtään! Tai että Draco rakastuisi johonkin hemmoon triosta, tai weasleyden perheestä. Tai rohkelikkoon yleensäkään. Se ei sovi kirjan luonteeseen.

Toivottavasti Rowling ei tee mitään typerää paritusta viimeiseen kirjaan.

Poissa Musta Koira

• Veni, vidi, vici.
  • Vuotislainen
  • libertiini
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #14 : Heinäkuu 10, 2007, 14:52:14 »
Ron/Hermione on mielestäni ollut niin selvä melkein alusta lähtien, että olen jo ehtinyt tottua ajatukseen, eikä se nyt oikeastaan hirveästi minua haittaa. Olen kuitenkin täysin sydämin Harry/Ginnyä vastaan. Ensiksikin siksi, etten pidä Ginnystä, toiseksi siksi, että alkaa olla vähän liian pienet piirit, jos kaikki päähenkilöt pariutuvat keskenään.

Ylipäätään en haluaisi, että näitä ihmissuhdekuvioita korostettaisiin. Ymmärrän kyllä, että kirjoissa kuvataan myös Harryn kasvamista ja siihen kuuluu tuollaisten asioiden mukaantulo, mutta loppujen lopuksi tämä on fantasiakertomus hyvän ja pahan välisestä taistelusta. Painon pitäisi olla siinä taistelussa, ei Harryn rakkaushuolissa. En kestäisi jos Pottereista muotoutuisi joku ällöttävän imelä teinisarja.
-Non unde possim sed unde volo-

Uupikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Heinäkuu 11, 2007, 12:24:21 »
"Inhottavin" pari, mikä tulee mieleen on varmaankin tämä ah, niin ihana Ron/Hermione-paritus. Ei ei ja ei. Jotenkin kun sitä kärkikolmikkoa ja heidän välistä ystävyyttään on koko kirjasarjan seurannut, niin en toivoisi että heistä tulisi pari. Mutta Ronin hormoonit alkavat hyrrätä ja en ihmettelisi, vaikka Row lopulta saattaisi tämän parin yhteen. Kun en toisaalta toivo, että kumpikaan heistä menehtyisi seitsemännessä kirjassa. Hermione ja Ron ovat vain niin erilaisia, riitelevät usein ja niin edelleen. Noh, ehkä rakkaus lopulta voittaa kaiken, ja vastakohdat täydentävät toisiaan. Olen ehdottomasti Hermione/Viktor ja Ron/Luna kannalla. ;) Lavenderkin oli vain sellainen välivaihe Ronille, joka paljolti vain kasvatti esimerkiksi Hermionen tunteita Ronia kohtaan. Noh, tiedä häntä.

Ja slash-parituksia kirjoissa tuskin tultaisiin näkemään, ja jos tultaisiin niin Herra meitä auttakoon.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #16 : Elokuu 04, 2007, 16:52:55 »
No itse kirjassa huonoimman parituksen kärkilistaan yltää ehdottoman sataprosenttisen varmasti Harry/Ginny -vähän kuin muokkaus Lilystä ja Jamesista tosin tällä kertaa tyttö on ihastuneena poikaan kauan aikaa, ja viimeisinä vuosina heidän välilleen syttyy jotain ja he elävät onnelisina elämänsä loppuun asti. YÄK. Lilyn ja Jamesin koihdalla se sopi, mutta Ginny/Harry? Auta armias jos Harry kosii seiskassa Ginnyä!

Jos nekin lasketaan mitä itse voi keksiä, niin silloinhan niitä keksi sata, mutta heitetäänpä nyt päällimmäisenä mieleeni tuleva Lily/Bellatrix, ei, ei, ei!!!! Toivottavasti kukaan ficcari ei sitten saa tuosta ideaa ruveta kirjoittamaan heistä, mutta no, voin ainakin vakuuttaa, että minä nyt en ainakaan lue!

-Zenz
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Leung

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Syyskuu 03, 2007, 21:56:44 »
Harry ja Cho. En kestä, molemmat kohtalaisen erilaisia. Inhoon aika paljon Chota, se vaan itkee Cedrigin perään ja silti haluu olla Harryn kanssa, tai ainakin hengailla. Ääh, emmä tiiä... En vaan tykkää. LP kirjan aikoihin vielä pidin siitä parituksesta, mutta ei, en enää.

Haha, mun nimimerkki on vielä Chon näyttelijän sukunimi :D Ei se haittaa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2008, 22:22:11 kirjoittanut Leung »

floora

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Syyskuu 03, 2007, 22:22:08 »
Hermione/Draco, koska he ovat kaksi aivan eri ihamistä, aivan eri ajatusmaailmoista ja aivan erilaisia luonteiltaan.
Harry/Cho, vaikka he olisivatkin aika söpö pari, niin mun mielestä ne ei sopis hyvin yhteen.
Ron/Luna, ööh.. Ne ei sopis yhtee, koska Ron mielestäni tarvitsee sellasen 'sanavalmiin' tyttöystävän, koska Ron on joskus aika itsepäinen. Ja en sit tiiä minkälainen Luna on(vaan yhden leffan perusteella), mut musta vaa tuntuu, et se ei oo kauheen 'sanavalmis'.
Ginny/Goyle tai Grabbe, vaikka se onki tooosi epätodennäköstä, et noista jostain tulis pari, ni siltikin se olis musta toosi huono pari valinta. Koska Ginny on melko ujo, ja Grabbe ja Goyle on sellasii tappelunhalusii ja koviksii muutenki.

Mystica

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Syyskuu 06, 2007, 15:22:23 »
Harry/Cho, koska minä vain yksin kertaisesti inhoan Chota, kun se (kuten Leung jo sanoikin) itkee Cedricin perään, ja kuitenkin pussaa Harrya! Pelottavaa! Siis oikeesti, mikä sillä oikeen on? Onks Rowling tehny sen vaan siks, että sain jotain säpinää Harrylle? Vai mitä mitä?
Cho on minusta jotenkin hirveä... itserakas? Se vaan ajattelee itseään! "Oi, nyt minä menen ja otan Harryn, jota saisin Cedric-kullalle vastiketta, ei yks pusu haittaa ketään!" Okei, oon aika ilkee mut silti.
Äsh, en tiiä, mutta joku siinä nyt vaan ärsyttää. LUojan kiitos, Harry vaihtoi " parempaan", vaikka ei se Ginnykään mikään hyvä oo... Mut on se parempi!

Poissa Meenai

• Helmisimpukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #20 : Lokakuu 25, 2007, 11:55:07 »
Harry/Ginny ei kertakaikkiaan ole hyvä paritus. Ensin Ginny on aivan lääpällään Harryyn, sitten hän alkaa seurustella muiden kanssa ja kas kummaa, Harry huomaa olevansa rakastunut Ginnyyn ja päätyvät yhteen.

Ron/Hermione ei myöskään ole hyvä paritus. Ei kuitenkaan niin huono paritus kuin edellinen, mutta ei tämä kyllä hyväkään ole. Olisi paljon parempi jos Harry, Ron ja Hermione olisivat vain ystäviä.

Poissa Chinoz

• Nuorallatanssija
  • Vuotislainen
  • That was then, this is now
    • Blackout
« Vastaus #21 : Lokakuu 25, 2007, 15:20:36 »
Kaikkein eniten maailmassa potter parituksista inhoan Harry/Ginnyä. Ei ei ja ei! Ginny vain ei ole oikea nainen Harrylle. Ei missään nimessä! Totuuden mukaisesti en parittaisi Harrya kenelle naiselle tai kenellekään, mutta Ginny on kaiken huippu! Siis ensin Ginny on Harry perään kuolaava pikkutyttö joka varmasti pitää Harryä idolinaan ja siksi ihastunut tähän. Sitten naps! ja likka ei enää Harrystä pidäkään. Vaihtaa poikia kuin sukkia ja pam! kun Harry sanoo hänestä pitävänsä loikkaa hän tämän syliin ja vannoo rakkauttaan. Jos Harry polvistuu Ginnyn eteen seiskassa, se kirja lentää seinään oli se miten rakas tahansa. En edes voi ajatella lapsia noille kahdelle. Se vain on väärin.

Draco/Hermione ja Harry/Hermione. Kumpikaan ei käy. Se vain on väärin. Draco on yksi lempparihahmoni ihanine sutkautuksineen. Ei häntä saa parittaa kaikkitietävän Hermionen kanssa. Ei vaan saa, se on kamalan väärin. Siis molemmat inhoavat toisiaan ja muutenkin. Niin väärin.
Sama juttu Harry/Hermionen kanssa. En ole koskaan oikein pitänyt Hermionesta, oikeasti se vain on niin rasittava. Ja ei Harry edes sovi Hermionelle.

Harry/Cho. Kun Harry oli ihastunut Chohon, se oli ok. Siis sellainen varattu tyttö ihastus. Mutta kun se Cho meni viitosessa sekoilemaan. Olisi vain pitänyt näppinsä erossa Harrystä. Chosta tuli vitosessa niin rasittava, ärsyttä tytön nulikka. Puolustelee ystäväänsä vaikka tämän takia hän olisi saattanut tulla erotetuksi. Ei voinut myöntää että ystävä oli oikeasti kamalan kiero ja ansaitsi ne paiseet naamaansa.
Jokaisella askeleella, voit viedä henkeni.
Jokaisella askeleella, voit parantaa haavani.

Poissa tilove

• Vuotislainen
« Vastaus #22 : Lokakuu 25, 2007, 16:42:37 »
Draco/Lucius. Ei. Ei isä/poika suhteita, vaikka tuskin tätä tulee seiskassa tapahtumaan, mutta en voi sietää minkäänlaista seksuaalista suuntausta omaan sukulaiseen. Hyi, rupeaa jo ällöttämään jos ajattelen tätä paritusta.

Toinen ehdoton ei on kaikki Harryn paritukset ja niistä varsinkin Cho/Harry. En voi sietää Cho Changia. Hän ei sen lisäksi edes sopisi Harrylle. He ovat kuitenkin niin erilaisia henkilöitä. Tulen aina vihaiseksi lukiessani Chon kohtauksia kirjoista-> rakastan Cedriciä, en vaan Harryä, voi en tiedä, taidan mennä vessaan itkemään. Harryn paritusta en siis haluaisi nähdä DH:ssa ja jos nähdään niin mielummin Ginny kuin Harry.
"Minä nostan sinulle hattua - tai nostaisin, jollen pelkäisi, että kaadan hämähäkkejä niskaasi."

Fergen

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Marraskuu 29, 2007, 17:41:48 »
Draco/Kuka tahansa on aika hullua. Draco ei vaan sovi tälläsiin hempeisiin rakkaussuhteisiin, ei, ei, ei. Varsinkin ficeissä Draco/Harry, kamalaa. Eikai Draco nyt VOI rakastua vihamieheensä? Koko kirjan idea menisi pilalle. Cho/Harry, ei sovi yhteen. Vihaan muutenkin Chota yli kaiken. Lainaten edellistä:
Lainaus
Tulen aina vihaiseksi lukiessani Chon kohtauksia kirjoista-> rakastan Cedriciä, en vaan Harryä, voi en tiedä, taidan mennä vessaan itkemään.

Onnekseni en olekaan törmännyt opettaja/oppilas parituksiin, apua. Ei opettajat/oppilaat sovi yhteen ikäeronsa takia. Eikun hetkonen, ainoastaan Kalkaros/Hermionen olen nähnyt, mutta hyvin kerrottuna ei se niin paha ollut. Ja Hermionekin oli jo aika vanha tuossa.

Kelmiparituksetkin, ovat ihmeellisiä. Kyllähän kelmit pitävät toisistaan - mutta vaan ystävinä. Remus/Sirius on tosin jotain ihanimmista, mutten muuten välitä. Kelmit ovat ystäviä.
(Kelmeistä tuli mieleen, Kalkaros/Lily paritus = <3)

Kaikki Dumbledore paritukset, miten ihmeessä noin vanha ja viisas mies voidaan parittaa jonkun kanssa? Eiih.

Minä en halua mitenkään mollata ficejä joissa näitä esiintyy, sanon vaan mielipiteeni.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2007, 22:06:17 kirjoittanut Fergen »

Linda

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Marraskuu 29, 2007, 17:53:43 »
Ron/Lavender. Eih. Tämä paritus oli ehkä kuudennen kirjan heikoin lenkki. Kuten olen jo sanonutkin, siitä seurannut vihanpito Hermionen ja Ronin välille oli pitkä ja ankeaa luettavaa. Ei kiitos. Hermione ja Ron saavat rauhassa kuulua toisilleen, en tykkää yhtään lukea kun he seurustelevat muiden kanssa ja ovat silti sairaalloisen mustasukkaisia toisistaan. Lisäksi Lavenderista on muutenkin tehty niin kamala etten tahtoisi enää lukea hänen suhteistaan mitään. Kun vielä Harrykin ärsyyntyi Lavenderiin niin eiköhän tästä parituksesta päästy, sillä dream teamia ei saa erottaa (Ron, Harry ja Hermione). Tätä paritusta en tule varmaan koskaan ymmärtämään.

Minusta tuntuu, että Lonnukka oli Lavenderin kanssa ihan siitä syystä, että vihoitteli Hermionelle ja tahtoi kostaa hänelle suhteestaan Krumiin ja samalla Ginnylle, joka väitti ettei Ronilla ollut kokemusta nuoleskelusta. Niinpä niin.

Poissa Posityyhtynen

• Nokankopauttaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #25 : Joulukuu 06, 2007, 22:04:07 »
Harry/Cho paritus on jotenkin tylsä. He eivät sovi mitenkään päin toisilleen. Harry on jämpti ja vahva omista mielipiteistään, kun taas Cho on sellainen hempeilijä ja epävarma.

Jos olisi käynyt niin, että Ron/Lavender paritus olisi jatkunut olisin repinyt pelihousuni. Ensinäkin, silloin kolmikko ei olisi voinut olla yhdessä, toiseksi Lavender on ärsyttävä. En ollut huomannut sitä hänestä ennenkuin hän rupesi seurustelemaan Ronin kanssa.

Ja kolmanneksi/neljänneksi vielä Hermione/Harry TAI Hermione/Malfoy. Harry ja Hermione eivät ole samanlaisia, täydentävät toisiaan ystävinä hyvin ja ovat toisilleen tukena, mutta ei suhde tasolle. Ja Hermione ja Malfoy...tämä ei tulisi ikinä toimimaan, vastoin Dracon periaatetta ja hänen koko sukunsa periaatetta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2008, 21:11:46 kirjoittanut Posityyhtynen »
♥ When you are feeling sad, read Harry Potters and you'll be happy again, with chocolate you'll be superhappy Ü
(PS. Twilight is also good alternative)

Roheha

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Tammikuu 03, 2008, 20:29:20 »
Mä en tiedä, ooksmä outo, tai jotain, mut ite ajattelen näin,

Ron/Hermione ah, tää on tätä, mitä oon aina toivonu. Niin ihana pari, se on sitä jotain, mitä mun sydän rakastaa. En tiedä syytä, se vaan.. Emt. Se on niin ihanaa. Mulle on ollu jotenki aina ilmiselvää, että joskus se tapahtuu. Ihmettelen, koska enhän mä oo voinu olla varma,
 seiskassa sitte nähään, en todellakaan ala tässä spoilaamaan! Mutta se ois ihanaa, jos näin tapahtuis. Ihanaa lukea, ku Ron oli Lavenderin kanssa, ja Hermione suuttu. Tai Ronin mielipide, ku Hermy sano olevansa McLaggenin kanssa. Ihana<3 Täydellinen.

Ron/Lavender ei, ei, ei, ei. Ei toimi. Kamalaa, tulee kylmät väreet ku ajetteleeki -.-

Harry/Ginny, tässä tää mun hulluus. Oon hulluna tähän pariin, kuutosessa itkin ku ne eros. Se oli karmeeta. Ihanaa. Se ku ne suuteli siin kutoses, luin kohdan kolme kertaa, ennen ku olin varma - unelmien täyttymys. Enenemmän tykkään kyllä Ron/Hermionesta. Mutta tääki, mahtavaa! *Tap tap*

Harry/Draco HYI! Kamalaa, miten joku voi edes ajatella tollasta? Ei ei. Munkaan mielestä Pottereissa ei sais olla samaa sukupuolta parina. Pilais jotenki tunnelman.

Harry/Cho Ei. Cho on pojan kainalossa roikkuja, Harry ei kestäis sitä. Harry on seikkailija, joka kerää kuin mangeetti vaaroja. EI sellasta dilleä, kuten Cho, Harrylle, kiitos.

Neville/Luna Tää on ihana. Rakastan. En tiedä syytä, mut sydämes tuntuu oikeelsta^^

Jos kysyt parasta, ehdottomasti Hermione/Ron, toiseks Ginny/Harry ja sitten Neville/Luna.
Ja kamalinta - Harry/Draco? On kyllä monta kamalaa..

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #27 : Tammikuu 09, 2008, 21:05:07 »
Vaikeaa. Minusta inhottavia pareja ei ole, ei kyllä ole. Mutta, sanotaan että suosikkiparini olisi Ron ja Hermione. Mutta nyt kuudennessa kirjassa Harry ja Ginny alkoivat seurustella, mutta erosivat lopussa. Se oli pari josta en hirveästi pitänyt, mutta jos Voldemort kuolee viimeisessä, niin he varmaankin palaavat yhteen.

Laitan tähän pareja, joilla olisi mahdollisuus mennä yhteen, en sellaisia kuten Draco ja Hermione. Tuskin he nyt alkaisivat seurustella! Eli, Crabbe ja Pansy Parkinson, tai Goyle ja Pansy Parkinson. Ei hyvä. En myöskään pitäisi pareista Harry ja Parvati Patil tai Ron ja Lavender Brown tai Ron ja Padma Patil. Yök.

Tuossa noita.
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #28 : Tammikuu 20, 2008, 16:38:10 »
Minusta Harry-Ginny on todella ihana, mutta Harry-Cho -jutusta en oikein pitänyt. He vain eivät mielestäni sopineet toisilleen. Cho oli jotenkin liian nössö ja yhdyn näihin:
Cho/Harry, ei sovi yhteen. Vihaan muutenkin Chota yli kaiken. Lainaten edellistä:
Lainaus
Tulen aina vihaiseksi lukiessani Chon kohtauksia kirjoista-> rakastan Cedriciä, en vaan Harryä, voi en tiedä, taidan mennä vessaan itkemään.

Ja sitten sellainen, mitä en hyväksyisi tässä sarjassa ollenkaan, on samaa sukupuolta olevien suhteet. Ei sovi Pottereihin, ei ei ei. Esimerkiksi Harry-Draco: HYI! Ei ikinä! Ensinnäkin he ovat liian vastakohtia toisilleen, ja jos Harry yhtäkkiä paljastuisi homoksi, olisin todella pettynyt Rowlingiin. Dracolle kyllä soisin jonkun hänelle sopivan tytön. (Tai miksei vaikka Cho? Ex-poikaystävät Cedric ja Harry olivat sankareita ja Draco on kuolonsyöjä = kova juttu..)

Nevillen ja Lunan suhteesta en ole vielä oikein varma. He toisaalta sopivat toisilleen, ovat samankaltaisia luonteeltaan; mutta toisaalta taas en välttämättä pitäisi, jos he olisivat yhdessä. Tulisi jotainkin sellainen olo, että koska he ovat molemmat vähän hönttejä, niin he ovat pari. Molempi parempi..
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2008, 18:35:37 kirjoittanut Felgueroso »
Wow! We're identical!

Poissa nutcracker

• Vuotislainen
« Vastaus #29 : Tammikuu 28, 2008, 20:23:38 »
En kestäisi montakaan paria yhdessä (kuten kaikki epätodennäköiset parit kuten Hermione/Hagrid), enkä myöskään ole slashin kannalla. Karmeimmat paritukset joita keksin ovat kuitenkin;

Harry ja Hermione. Ei, ei, ei. Iki-inhokkini, sankari saisi naisen ja sidekick jäisi ilman? Ei missään nimessä, tämän parituksen toteutuminen olisi järkyttävää vääryyttä. Hermione kuuluu Ronille.

Sirius ja Remus. Kaikkien slash-parien inhokkini, ei ikinä.

Draco/ketätahansarumatyhmäluihuinen. Ei, Draco ansaitsee jonkun erityisen. Ei Hermionea tai Ginnya ehkäpä (vaikka Ginny/Draco olisi mielestäni ehkä suloisin pari ikinä :) ), mutta joku muu Dracolle kuin Mopsi-Pansy yms.

Siinä taisivat tulla nuo ehdottomat eit, näistä etenkin Harry/Hermione saisi minut vaikeroimaan tuskasta.
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." - Marilyn Monroe

Ellie

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Maaliskuu 06, 2008, 16:04:45 »
En pidä saman sukupuolen parituksista. Ron/Harry, Sirius/Kalkaros, Draco/Harry...
Jos ei ajatella saman suku sukupuolen pareja, kauheimmat paritukset voisivat olla Harry/Cho ja Harry/Hermione. Cho on on sellainen nyyh nyyh -tyyppi, koko ajan Cedric mielessä. Hermione sopii taas täydellisesti Ronille, joten hän ei voisi mitenkään seurustella Harryn kanssa.

Onyksi

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Maaliskuu 06, 2008, 23:11:46 »
Ginny/Draco: Ginny on niin rohkelikko ja Weasley kuin vain voi olla ja Draco ylpeä puhdasverinen. En oikein siedä Hermione/Draco -paritustakaan, mutta kyllä se tämän voittaa ylivoimaisesti. Ginny kuuluu Harrylle ja Draco on vain niin Draco, että ei häntä onnistuneesti voi kenellekkään rohkelikolle parittaa. Draco tarvitsee itsensä tasoisen tytön, sekä perhetaustojen että luonteen perusteella, eikä Ginnystä ole Dracolle kumppaniksi.

Harry/Draco: Saattaisi menetellä, ellei Harry olisi Ginnyn, mutta tämä paritus on ajat sitten kulutettu puhki. HP- aiheisista ficeistä kyllä aika suuri osa on H/D :tä ja lisää tulee jatkuvasti. Ei kiitos. En muutenkaan pidä mitenkään erityisesti Harryn parittamisesta luihuispojille, ottakaa Ron sen sijaan kirjoituskohteeksenne ;)

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #32 : Maaliskuu 19, 2008, 18:19:00 »
Remus/Sirius on minusta pelkkää hyvien hahmojen raiskausta. Minulle kelmien välinen ystävyys on niin pyhä asia, että itse asiassa mikä tahansa kelmi/kelmi on täysin käsittämätön. Romanttinen rakkaus on kaunis asia, mutta "pelkkä" ystävyysrakkaus on niin paljon kauniimpaa.

Hei, minä olin joskus kanssasi samaa mieltä. Mutta sitten, pim, rupesin rakastamaan tätä paritusta. Enkä yhtään, yhtään tiedä miksi.

Lisäksi samaa sukupuolta olevien henkilöiden paritus on huono, koska se ei vain sovi, jos joku ymmärtää.
No minä en ainakaan ymmärrä. Jos oikeassakin elämässä on homo/lesbopareja, miksei Harryissä sitten? Aika mielenkiintoinen ajatus sinäänsä, mutta en usko, että taikavoimien myötä "epänormaali" seksuaalinen suuntautuminen katoaa.  Anteeksi nyt kamalasti, mutta leimaan kaikki ihmiset jotka tuollaisia kommentteja kirjoittamat automaattisesti homofobisteiksi, niin myös sinutkin ja teidät muut jotka samaa sanovat.

Albus/Minerva paritus on minusta ällöttävä ja vastenmielinen, hyi. Ei sillä, että vanhojen ihmisten rakkaussuhteissa mitään olisi, mutta Albus kuuluu Gellertille.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #33 : Maaliskuu 19, 2008, 20:16:45 »

Samaa mieltä. Kelmien ystävyys ja tarina vain jotenkin romahtaa kasaan joka kerta, kun joku heittää ilmaan ajatuksen kelmi/kelmi -parituksesta. Minusta Kelmien tarinaa ei pidä mennä sörkkimään omasta hatusta vedetyillä parituksilla.

Minä en ole missään vaiheessa käsittänyt Harry/Draco -paritusta, enkä toivon mukaan tule käsittämäänkään. Siinä on kaksi niin erilaista ihmistä, ja turha tulla sanomaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Tässä tapauksessa niin ei nimittäin ole. Harrylla ja Dracolla on niin vähän yhteistä, Draco on ylimielinen ja ylpeä puhdasverisen perheen kasvatti, joka ei mielestäni ikinä retkahtaisi jästien kasvattamaan ja muiden ihailemaan Harryyn, tai päin vastoin. Harry ei missään vaiheessa pidä luihuisista, ja minusta se jotenkin jopa edustaa pimeyttä ja Voldemortia Harrylle. Draco ei muuta teekään kuin pilkkaa Harrya ja Ronia. Miten sellaiselta pohjalta voi rakkaus kasvaa? He inhoavat, elleivät suorastaan vihaa, toisiaan, eikä rakkauden ja vihan välinen raja välttämättä ole aina niin ohut kuin monet H/D -fanittajat tuntuvat ajattelevan. Sitä paitsi kyseinen paritus on niin puhki kulutettu fanfictionissa, että oksat pois. Mitä enemmän paritusta ajattelee, sitä enemmän se alkaa tuntua alkuperäisen tarinan väkivaltaiselta runtelulta.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Maaliskuu 24, 2008, 20:33:22 »
Anteeksi, kun ei ole aivan täysin tätä asiaa, mutta oli pakko:
Lisäksi samaa sukupuolta olevien henkilöiden paritus on huono, koska se ei vain sovi, jos joku ymmärtää.
No minä en ainakaan ymmärrä. Jos oikeassakin elämässä on homo/lesbopareja, miksei Harryissä sitten? Aika mielenkiintoinen ajatus sinäänsä, mutta en usko, että taikavoimien myötä "epänormaali" seksuaalinen suuntautuminen katoaa.  Anteeksi nyt kamalasti, mutta leimaan kaikki ihmiset jotka tuollaisia kommentteja kirjoittamat automaattisesti homofobisteiksi, niin myös sinutkin ja teidät muut jotka samaa sanovat.

Minun mielestäni Pottereiden maailmaan vain eivät kuulu saman sukupuolen suhteet. Ne eivät vai sovi sarjan tyyliin. Ja on aika ankaraa, suorastaan typerää, "leimata tätä sanovat ihmiset homofobistisiksi", koska tässä puhutaan vain ja ainoastaan HP-sarjasta, ei muista kirjoista, elokuvista tai sarjoista eikä oikeasta elämästäkään. Ei homo- tai lesbopareissa mitään vikaa ole, mutta Pottereiden tapauksessa on.
Wow! We're identical!

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #35 : Huhtikuu 12, 2008, 11:23:11 »
Minusta homo/lesboparit toisivat Pottereiden maailmaan syvyyttä, mutta en kyllä todellakaan toivo, että asialla ruvettaisiin mässäilemään erityisemmin. Siis, eihän ole suoraan pläjäytetty että Harrykään olisi hetero (vaikka siis mitä ilmeisimmin on) tai Minerva lesbo (tästä asiasta meillä ei ole tietoa), koska se ei tarinan kannalta ole oleellisin juttu. Ettei nyt ihan offailuksi vaan menisi, komppaan itseäni vielä toitottamalla miten ällöttävä Minerva/Albus-paritus olisi, vaikka joskus pikkukersana kyseisten hahmojen lastenlasta leikinkin... Mizza muistaa nuo ajat, terveisiä jos luet joskus tämän viestin!
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #36 : Toukokuu 02, 2008, 14:47:52 »
Opettaja/oppilas paritukset (eteenkin Sev/Hrm) ovat ällöttäviä. Niitä en haluaisi nähdä enkä lukea. Myös Cho/Cedric otti vähän päähän, heillähän oli suunnilleen 3 vuoden ikäero ja se on aika suuri kun on kyseessä 14 ja 17v. (sanokaa jos olen väärässä)
Harry olisi voinut valita ihastuksekseen jonkun muunkin kuin Ginnyn mutta no jaa.
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
« Vastaus #37 : Toukokuu 02, 2008, 15:09:52 »
Mä en tykkää myöskään opettaja/oppilas -parituksista. Ehkä sellainen menisi jossain x vuotta myöhemmin -epilogeissa, mutta siinä vaiheessa kun toinen on vielä koulunpenkillä tai nuori aikuinen, niin elämäntilanteet ja -kokemukset ovat sen eri tasoilla, että mä en usko siitä mitään hyvää seuraavan.

Perheensisäiset paritukset ovat ehdottomasti mun mustalla listallani (esim. vaikka joku Fred/George).
edit. Mä muokkaan nyt tätä viestiä, kun en viitsi kirjoittaa uutta, eikä tämän jälkeen ole ilmestynyt sellaisia viestejä, jotka jotenkin häiriintyisivät tän muuntelusta. Kun nyt tarkemmin ajattelin, niin ei mulla oikeastaan ole syytä tuomita perheensisäisiä parituksia noin tiukasti. Aika hassua, että otin tuon Fred/Georgen esimerkiksi, kun se on just sellainen, joka tavallaan jotenkuten menisi. En siis tykkäisi lukea sellaista (enkä luekaan), mutta en voi sanoa, että siinä olisi jotain perusteltua väärääkään tai jotakuta vahingoittavaa. Sen sijaan vanhempi/lapsi -paritukset vaikuttavat inhalta, samasta syystä kuin opettaja/oppilas. Suhteen osapuolet eivät olisi tasavertaisissa asemissa. Potter-maailmassa ei kamalasti ole sisarusparvia, useat Harryn ikätovereista esiintyvät ainoina lapsina (vaikka heillä olisikin sisaruksia, niin heitä ei mainita), joten jos joku randomi perheensisäinen paritus tulisi, niin se olisi tod.näk. just tuollainen vanhempi/lapsi (kuten vaikka Ksenofilius/Luna tai Lucius/Draco), joka siis nostaisi mun niskakarvat pystyyn. Ehkä siitä syystä mä sanoin ekana, että perheensisäiset paritukset on ehdottomasti huono juttu.

Samaa sukupuolta olevissa parituksissa mä en näe mitään pahaa, eikä ne mun mielestä ole mitenkään Potter-kirjojen tyylin vastaisia. Itse asiassa jotkut slash- tai femmeparitukset olisivat musta todella onnistuneita (Luna/Hermione!).

Rohkelikko/rohkelikko-paritukset on musta tylsiä, jostain syystä tylsempiä kuin muut tuvansisäiset paritukset. Ehkä se johtuu siitä, että kirjat kerrotaan rohkelikkojen näkökulmasta ja on jotenkin liian mielikuvituksetonta ja helppoa parittaa päähenkilöt toisilleen (mä en myöskään tykkää kelmi/kelmi -parituksista, niistä tosin James/Sirius olisi paljon parempi kuin Remus/Sirius). Muut tuvat on jäänyt etäisimmiksi, joten niissä ei tällaista ongelmaa ole. Tosin joku Draco/Pansy olisi myös aika tylsä.

Heh heh, on se aika jännää, että kuka vehtaa kenenkin kanssa. Elämässä ei ole muuta kuin parisuhteita :P
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2008, 19:33:40 kirjoittanut Mab »
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #38 : Toukokuu 02, 2008, 19:42:18 »
Lainaus
Minusta homo/lesboparit toisivat Pottereiden maailmaan syvyyttä, mutta en kyllä todellakaan toivo, että asialla ruvettaisiin mässäilemään erityisemmin. Siis, eihän ole suoraan pläjäytetty että Harrykään olisi hetero (vaikka siis mitä ilmeisimmin on) tai Minerva lesbo (tästä asiasta meillä ei ole tietoa), koska se ei tarinan kannalta ole oleellisin juttu.
Komppausta. Minusta homoseksuaaleja voi ihan yhtä hyvin olla Pottereissa (kirjoissa, ficeissä, leffoissa) kuin IRLkin. Mutta ei sitä tarvitse nostaa hirveästi esille, sillä "kuten irlkin, se on hahmojen oma asia".

Paikalla AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #39 : Kesäkuu 09, 2008, 23:42:32 »
Kirjoista löytyy yksi paritus, josta en pidä yhtään. Nimittäin Bill/Fleur. En ikinä tottunut tuohon paritukseen. Ne ei vaan sovi yhteen. Bill on sellainen ööh... raisu "cool" tyyppi (kirjoissakin on muistaakseni sanottu Billiä cooliksi). Fleur taas on mielestäni vähän hienosteleva ja itserakas. Ehkä mielipiteeni, johtuu siitä etten ole ikinä pitänyt Fleurista hahmona. Jos Fleur olisi todellinen ihminen ja tuntisin sen, luulen ettemme tulisi kovin hyvin toimeen.

Jotten eksy täysin aiheesta--> Inhoan Harry/Draco parituksia. Ne on vaan niin erilaisia. Draco ilkkui koulussa alvariinsa Harrya ja kumppaneita. Draco on luihuinen ja Harry inhoaa koko luihuistupaa. Draco ei ikinä voisi rakastua jästien kasvattamaan verenpetturi kuraveristen ystävä Potteriin. Harry ei voisi ikinä rakastua puhdasverisyydestä ylpeilevään Dracoon, jonka mielestä jästisyntyiset on puhdasverisiä huonompia ja pompottelee kaikkia oman päänsä mukaan. Harrysta Draco oli heti ensi tapaamisella inhottava, eikä se luonne mihinkään niin paljoa muutu.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 12, 2008, 18:55:06 »
Hermione/ Draco paritus olisi hirvittävä. Samoin Harry/ Cho. Hyi yök!!! Jos ensimmäinen toteutuisi ja toinen jatkuisin kävisin vähän jututtamassa J.K:ta. Hermione ja Draco eivät voi sisältyä samaan lauseeseen, muuta kuin huonossa mielessä ja Harryn ja Chon suhde oli hirveää luettavaa. Heidän suutelunsa oli vain niin imelää ja Cho on suoraan sanottuna rasittava hahmo. Hän vain itkee Cedricin perään! Onneksi se loppui. Mienasin hypätä niiden sivujen yli kokonaan!

Opettaja/ oppilas paritukset olisivat ihan kammottavia. Siinä vaiheessa Rowling olisi täysin sekaisin. Hullujen huoneelle suoraan vain! Onneksi mitään niin hirvittävää ei ole tapahtunut.

Harry/ Ron jutut ovat myös hyvin ällöttäviä ja Dumbledorea ei missään nimessä saa parittaa kellekään paitsi Minervalle!

-Lohikäärmelady

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2008, 18:58:27 kirjoittanut Lohikäärmelady »
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #41 : Kesäkuu 22, 2008, 14:21:29 »
On minullekin tässä ehtinyt "muutama" inhokkiparitus muotoutua, vaikka olenkin sitä mieltä, että vaihtelu virkistää ja (melkein) kaikkea pitää kokeilla.

No, ensiksi ihan kirjoista tuttu paritus: Harry/Ginny. Herra ja rouva täydellinen. Yhh... En vain oikeasti kestä sitä, kuinka Ginny on yhtäkkiä koko koulun ihannoima superkaunis tyttö, kun hän aluksi esiintyi melko pienessä roolissa, ujona Harryn ihailijana. Ja ajatus hänestä yhdessä maailmanpelastaja-sankari-Harryn kanssa... yääk. Siirappisin pari ikinä, ehkä hyvin kirjoitettuna voisi toimiakin, mutta en kestä tätä Rowlingin kirjoittamana. ^^' Liian epäuskottava pari, kumpaankaan ei voi samastua, ja molemmat ovat todellakin ylitäydellisiä. (Miettikää nyt, Harryn monijuomaliemikin oli kultaista... Siinä meni vihoviimeinenkin ajatus siitä, ettei Harry ehkä olekaan niin täydellinen. :P) Lisäksi näillä kahdella on tuskin mitään yhteistä. Huispaus ehkä, mutta Ginnystäkin tehtiin huispaaja vähän liian nopeasti.

Hmm, sitten sellainen vähän niin ja näin paritus. Lupin/Tonks. Minähän oikeasti pidän tästä parista, mielestäni he voivat jopa sopia yhteen, mutta Kuoleman varjeluksissa paritus jotenkin lössähti. Todellakin, näitä kahta ei ole koskaan nähty yhdessä täysin onnellisina. Ajattelin Puoliverisen prinssin lopussa, että kai paritus seiskakirjassa muuttuu paremmaksi, mutta huonompaan suuntaanhan se vain meni. Remuksella on liian paha pakkomielle ihmissuteudestaan ja siitä, ettei hän ole kuin muut, eikä siis ansaitse Tonksia. Äh! Koko tilanne näyttää siltä, ettei Remus oikeasti edes rakasta Nymfadoraa, ja hehkutus heidän yhteisestä lapsestaankin tuntuu jotenkin teennäiseltä. Rowlingin kynästä lähtöisin tämä paritus on siis kamala, mutta ficeissä luen sitä ihan mielelläni.

Ai niin, vielä yksi kirjoista löytyvä paritus: Ted Tonks/Andromeda. Byääh, minä en kestä, että Mustan sisaruksia tuhlataan tuohon. :P Eikös Tediä kuvattu kaljamahaiseksi ja kaikkea? Ja jästisyntyinen! Mihin on Andromedalta kadonnut Mustan suvun luonne? Käsitykseni mukaan hän oli kuitenkin Luihuisessa. Eikö Sirius riittänyt verenpetturiksi...? -.-' Olen kyllä ollut Kuoleman varjeluksista lukevinani, että Andromeda olisi luonteeltaan vähän muita hyviksiä kylmempi (ja muistuttihan hän Bellatrixia ulkonäöltäänkin), mutta se on kamalassa ristiriidassa sen kanssa, kenet hän on nainut. Taas yksi epäuskottavuus Rowlingin kynästä. Näh.

Ja kirjan ulkopuolisiin parituksiin. Ensimmäinen inhokki: Harry/Draco. Ei onnistu, ei sitten millään. Rakastan Rowlingin ratkaisua näiden kahden välisestä yhteisymmärryksestä, ja mielestäni heidän välillään ei saa olla mitään muuta. Liian erilaisia, vihaavat toisiaan, eikä se todellakaan ole mitään rakkausvihaa. Paritus on mielestäni kaikin puolin epäuskottava. En muutenkaan lue slashia, ja minua ottaa niin päähän, kun tätä paritusta pursuaa jokaisesta mahdollisesta paikasta; ihmettelen tosiaan, eivätkö H/D-fanit ikinä kyllästy tähän? Yritin miettiä, saisinko minä lopulta tarpeekseni omasta suosikistani, Lucius/Narcissa-parituksesta, jos sitä löytyisi kaikkialta; tulin siihen tulokseen, että kyllä varmaankin, lopulta. Joten eikö jo H/D-parituksen paljous saa ihmisiä pakenemaan sitä sisältäviä ficcejä pää kolmantena jalkana? o_O' No, ehkä tosifanit eivät kyllästy...

Sitten toinen. Alastor Vauhkomieli/kuka tahansa. Arvoin kerran itselleni parituksia, joita kirjoittaa, ja paritin Alastoria. Ficistä tuli kamala ja Vauhkomielestä epäuskottava. En siis pidä ajatuksesta, että Vauhkomieli rakastaisi jotakuta, se ei vain sovi mielikuvaani hänestä.

Toinen, jota en soisi paritettavan kenellekään, on Luna Lovekiva. En tajua, kuinka hän oman satumaailmansa keskellä voisi rakastaa ketään - muuta kuin ystävänä. Toivottavasti se Rowlingin kaavailema pari oli tarpeeksi samanhenkinen, vaikka en voikaan kuvitella Lunaa yhteen kenenkään kanssa. Jotenkin Neville menisi minun mielestäni, mutta sekin ennemmin yksipuolisena rakkautena.

Ai niin, vielä yksi mieluiten parittomana pysyvä. Sirius Musta. En vain voi kuvitella häntä kenenkään kanssa, en edes erityisemmin pidä kyseisestä hahmosta. Eikös Rowlingkin ole sanonut, ettei Sirius pahemmin naisista piitannut, vai muistanko täysin väärin?

No mutta, sitten vielä sellainen kuin Lucius/Bellatrix. Ensinnäkään en siedä sitä, että Luciusta paritetaan jollekulle muulle kuin Narcissalle. Toisekseen Bellatrix rakastaa vain ja ainoastaan Voldemortia. Olen myös saanut käsityksen, ettei näillä kahdella synkkaa mitenkään hyvin; mietitään nyt vaikka Kuoleman varjelusten sanaharkkaa. Lucius ei mielestäni ole mitään pettäjätyyppiä, eikä Bellatrix voisi ikinä olla siskonsa miehen kanssa (kahdesta viimeisestä kirjasta sain kuvan, että hän kuitenkin välittää Narcissasta jonkin verran). Jotain samaa Luciuksessa ja Bellatrixissa kenties on, he saattavat pitää itseään muita kuolonsyöjiä ylempinä/fiksumpina, ja oikeastaan ajatus näiden kahden välisestä ystävyydestä ei olisi minulle aivan mahdoton, mutta paritus... enpä lähtisi moista lukemaan.

Vaikka suhtaudunkin moneen paritukseen aika jyrkänkin kielteisesti, olen sen ajatuksen kannalla, että (lähes) mikä tahansa paritus on luettavissa todella hyvin kirjoitettuna. Usein parituksissa häiritsee siis enemmän epäuskottavuus kuin se, että se ja se eivät vain kerta kaikkiaan voi olla pari. Mutta poikkeuksia on, ja lyötyy myös parituksia, joita en suostuisi lukemaan edes itsensä Rowlingin kirjoittamana. Tai no... :P

Poissa Vesi Y

• Muppet
  • Vuotislainen
« Vastaus #42 : Heinäkuu 28, 2008, 18:09:30 »
Psst, Pottereissa on yksi täysin canoninen samaa sukupolta oleva pari.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Harry/Ginny. Toivoin kirjojen 1-4 paikkeilla heidän päätyvän yhteen, mutta sitten Row otti parista kaiken maun pois rakentamalla Ginnystä Harrylle kustomoidun palkintovaimon kunnollisen hahmon sijaan. Yksinkertaisesti parista tuli äärimmäisen tylsä.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Kaikki opettaja/oppilas-tyyliset ovat minulle niitä oikeasti inhottavia pareja. Ikäero, (toinen ala- ja toinen täysi-ikäinen) sekä selvä ero valtasuhteissa häiritsevät liikaa sellaisissa.

diidaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Elokuu 03, 2008, 16:55:58 »
niinkuin moni muukin täällä, minä ällöän Ron/Hermione- paritusta! Olen aina pelännyt, että niistä kahdesta tulee pari ja sehän sitten toteutui viimeisessä kirjassa... Sen takia vihaankin KV:n 19 vuotta myöhemmin lukua, kun se ikäänkuin lukitsee heidän suhteensa... Jos kirjan olisi jättänyt heidän seurusteluvaiheeseensa, olisi ollut mahdollista itse keksiä loppu.

Poissa Orione

• Jasper's wife
  • Vuotislainen
  • Bite me, Jasper
« Vastaus #44 : Syyskuu 19, 2008, 10:20:14 »
Harry ja Cho sekä Harry ja Ginny oksettavat, sillä kumpikaan näistä naisita ei ansaitse Harrya ei varsinkaan Cho, joka on kauhea ruskakielinen ämmä lavertelija YÄK! Lisäksi: Ginny on Weasley, ja jos Harryn joku Weasley olisi pakko naida niin ottakoon jonkun kuudesta veljeksestä, kuitenkaan ei mieluiten Ronia. Ginny ei muutenkaan tajua mistään mitään ja kuvittelee HArryn rakastavan oikeasti häntä vaikka kaikkihan tietävät, että Draco ja Harry viihtyvät hyvin luutakomerossa? o.O    ^^
I trust doctor Carlisle Cullen

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #45 : Syyskuu 22, 2008, 15:03:43 »
Minun ultimate-inhokkiparitus on reippaasti Ron/Hermione. En vain voi sietää kyseisiä tyyppejä yhdessä. Kuten jo ihanin pari -topicissa totesin, Hermione kuuluu Harrylle. Ja Ron sitten jollekin muulle, ihan kenelle tahansa, ennemmin vaikka Bellatrixillekin kuin Hermylle. Yij, saan noista kahdesta vain pahoinvointia.

Ja äkkiä komppaamaan AIV rehua, Bill/Fleur, phyy. Kylmiä väreitä. Kaikista eniten kirjoissa vihasin kohtia, joissa näiden kahden onnea ihkutettiin. Häät, kiva talo meren rannalla etc. SHYT. Fleurista en muutenkaan pidä lainkaan, hänen ei olisi tarvinnut "i'anan" aksenttinsa kanssa tunkea sivujen täytteeksi.

Myöskään Draco/Hermione -paritus ei minun siunaustani saa. Ficcejä vielä lukee, mutta jos Row olisi saanut aivotärähdyksen ja tälle linjalle lähtenyt, olisi käynyt rumasti... Draco ei voi sietää Hermionea, eikä kyllä Hermykään Dracoa. Miksi siis edes vaivautua? Olisi mennyt aika naurettavaksi, jos näille olisi ruvettu väenväkisin vääntämään juttua.

Sitten vielä lähes Ron+Hermy:n rinnalle nousee Voldemort/Bellatrix. Yhyyy alan itkeä. Bellatrixin tunteet Voldea kohtaanhan ovat päivänselvät, ja yksipuoleisena juttu minusta on varsin viihdyttävä ja sopii kuvaan. Mutta Volde jos olisi löytänyt rakkauden hempeät salat ja ruvennut Bellan jalkoihin kaatumaan, en olisi voinut koskaan sulattaa inhoani. Volde on minusta se ikuinen poikamies, jota ehkä halutaan, mutta jolle ei kelpaa kukaan (ja joka ei osaisi välittääkään kenestäkään...). Ficit joissa Voldea paritetaan kyllä ovat mielenkiintoisia, ainakin osa, ja onpa itsellänikin ollut suunnitteilla yhden kirjoittaminen... Ruahahah.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #46 : Syyskuu 22, 2008, 19:11:19 »
Lainaus
Minusta homo/lesboparit toisivat Pottereiden maailmaan syvyyttä, mutta en kyllä todellakaan toivo, että asialla ruvettaisiin mässäilemään erityisemmin. Siis, eihän ole suoraan pläjäytetty että Harrykään olisi hetero (vaikka siis mitä ilmeisimmin on) tai Minerva lesbo (tästä asiasta meillä ei ole tietoa), koska se ei tarinan kannalta ole oleellisin juttu.
Komppausta. Minusta homoseksuaaleja voi ihan yhtä hyvin olla Pottereissa (kirjoissa, ficeissä, leffoissa) kuin IRLkin. Mutta ei sitä tarvitse nostaa hirveästi esille, sillä "kuten irlkin, se on hahmojen oma asia".

Miksi fiktioon (oli se sitten kirjojen tai tv-sarjojen muodossa) pitää hakea syvyyttä juuri homo/lesboparien kautta? Eikö sitä voi etsiä millään muulla keinolla?
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Saphire Tulenpunainen

• Kliseitä rakastava
  • Hirnyrkki
  • UGH!
« Vastaus #47 : Syyskuu 22, 2008, 20:22:47 »
Mielestäni homo/lesbo parit eivät oikein sovi Pottereihin. En osaa kuvitella Lunaa seurustelemassa Chon kanssa. En itse ole homoseksuaalisuutta vastaan, mutta se ei vastaa omaa Potter-parisuhde-ajatusmaailmaani.

Ja pakko sanoa tämä: Ei missään nimessä Dracoa ja Harrya pariksi, ei, ei, ei! Sanotte mitä vain, niin minun mielestäni nämä kaksi ihmistä eivät vain sovi toisilleen: Ainoa joka Harrylle sopii on Ginny, he ovat niin ihana pari.

Toisaalta voisi olla melko mielenkiintoista, vaikkakin outoa jos Punurmio olisi Kuhnusarvion kanssa. Siitä voisi saada vaikka kuinka mielenkiintoisen jutun.

Samoin Hermione Severus paritus menee jo yli hilseen. Lilyn kyllä ymmärtää, mutta en Hermionea. Hän ei ole sopiva Severukselle, turhan tulinen eikä osaisi pitää Severusta tavallaan aisoissa, kun taas Lily, mutta en haluaisi lukea Severus Lily paritustakaan, silä Lilylle kuuluu James, ja Jamesille Lily. ^^
"Minä annan kaiken ja enemmän tuli polttaa uskon mihinkään, mitä sitten jos sielun menettää. Mutta on vaan pakko roikkuu perässä."  I want stay Together Forever.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #48 : Syyskuu 23, 2008, 20:25:04 »
Lainaus
Lainaus

Miksi fiktioon (oli se sitten kirjojen tai tv-sarjojen muodossa) pitää hakea syvyyttä juuri homo/lesboparien kautta? Eikö sitä voi etsiä millään muulla keinolla?
Imo homo/lesboparit eivät ole mikään pakollinen kiintiö, muttei minulle tuota ongelmaa sijoittaa saman sukupuolen suhteita pottermaailmaan :) Jotenkin tuntuu, että nykyään tosiaankin yritetään saada sitä "syvyyttä" homoseksuaaleilla niin tv-ohjelmissa kuin kirjoissakin. En vain ymmärrä, miksi seksuaalivähemmistöt eivät sopisi velhomaailmaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2009, 21:34:20 kirjoittanut Aiëdaíl »

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #49 : Elokuu 14, 2009, 13:54:04 »
No mun mielestä melko inhottava paritus olisi Fred tai George/Hermione. Siis ei sovi oikein mitenkään. Siis sellainenhan nörtti kuin Hermione
sopisi yhteen jonkun vitsailijan kanssa, mutta kuvitelkaa nyt, Fred ja Hermione, tai George.. Ikäero ei ole ongelma, mutta mua ainakin
inhottaa se ajatus.
Ei mulle nyt muita tule mieleen... Haa, Luna ja Harry. Ei, ei ei.. Tarviiko sitä perustella? Suunnilleen nauroin ja oksensin samaan aikaan, kun
luin sitä kohtaa, kun Harry pyytää Lunaa Kuhnusarvion juhliin. ;DD
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa lullaby

• Vuotislainen
  • Pottermore: HawthornMagic6297
« Vastaus #50 : Elokuu 15, 2009, 20:11:18 »
Pääsen taas avautumaan inhostani Mary Sue-Ginnyä kohtaan. : D Eli siis en pidä Harry/Ginny-parituksesta, ja olinkin todella pettynyt kirjasarjan päätökseen. Neljän ensimmäisen Potterin ajan Ginny oli suht neutraali ja mitäänsanomaton hahmo, Feeniksi killassakin vielä inhimillinen, mutta Puoliverisessä prinssissä hänestä oli yhtäkkiä kehittynyt oikea yli-ihminen: suosittu, sanavalmis, jokaisen pojan päiväunien kohde, erittäin hyvännäköinen (olin niin kyllästynyt niissä kohdissa, joissa Ginnyn hiuksia verrattiin leiskahteleviin tulenliekkeihin tai jotain vastaavaa) ja taitava huispauksessa. Olisin ollut tyytyväinen sellaiseen ratkaisuun, että Harry ja Ginny olisivat pelkästään hyviä ystäviä keskenään, kuten esim. Neville ja Luna. Miksi ylipäätään pääkolmikosta kaikkien täytyi pariutua jonkun kanssa? Mielestäni Harryn tulevaisuuden olisi voinut jättää enemmän auki ja viimeisessä luvussa parittaa hänet vaikka jonkun ihan randomin tyypin kanssa. Olisin ollut jopa tyytyväisempi Harry/Cho-paritukseen kirjasarjan lopussa.

Myöskin tämä Hermione/Ron pitkästyttää minua kaikessa ennalta-arvattavuudessaan ja perinteisyydessään. Jotenkin toivoin ennen Kuoleman varjelusten ilmestymistä, että joku pääkolmikosta kuolisi viimeisessä "the ultimate fightissa", mutta eipä niin tietenkään käynyt. Hermione ja Ron ovat vaan pohjimmiltaan niin erilaisia, etten osaa kuvitella heitä avioparina.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #51 : Elokuu 28, 2009, 17:00:35 »
Järkyttäviä pareja kyllä saisi tehtyä vaikka millä mitalla. Mutta jos nyt lähdetään siitä, etten ajattele tätä opettaja-oppilas ja samaa sukupuolta olevien hahmojen mahdollisia suhteita, niin inhottavimmiksi pareiksi nousisivat listallani:

Vernon Dursley ja Minerva McGarmiwa - Juu, ei toimi.

Punurmio ja Kalkaros - No, vielä ei-toimivampi pari.

Draco Malfoy ja Luna Lovekiva - Tässä nyt ei olisi kyllä mitään järkeä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Lilyan

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Elokuu 31, 2009, 17:02:20 »
No minä inhosin kamalasti Ronia ja Lavenderia.Hyi kamaluus että se Lavender roikkui Ronissa kuin iilimato ja Hermione sai katella vierestä.Muuten eikös Ron syönyt Harrylle tarkoitettuja karkkeja joissa oli lemmenjuomaa tai jotain sellasta.Lavenderin kikatus kävi hermoille sitä paitsi.Ja sit vie pusutellaan joka käänteessä.

Hermione ja DuleyKamala pari olis.Harry ois kyllä ihan sekasin kun toinen paras kaveri ois ilkeän serkun kanssa.HYI!

Ajankääntelijä

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Elokuu 31, 2009, 23:28:16 »
Oikeestaan mitkä tahansa homo/lesboparit. Ei siten että mulla olisi mitään homoja tahi lebsoja vastaan, mutta kahden saman sukupuolen julkinen kuhertelu ei vaan sovi niin patakonservatiiviseen Potter-maailmaan. Dumbledore vielä meni (ihan hyvä plussa itseasiassa Rowlingilta laittaa Albus kekeksi) kun se ei tullut kaapista ulos.

Poissa HONE

• Hermione
  • Vuotislainen
  • Virheistä oppii... Tai sitten ei....
« Vastaus #54 : Joulukuu 10, 2009, 10:02:40 »
Inhottava pari on Ron/ Hermione   ja Draco ja kuka se sen seiskakirjan vaimo onkaan.

Kaikkein huonoin paritus mitä voisi olla on Draco/ Ginny . Koska Draco kuuluu Hermionelle, ja Ginnyä inhoan muutenkin. Draco ansaitsee parempaa.

Jos uskot uskomattomaan,uskomaton uskoo sinuun

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Tammikuu 11, 2010, 21:40:47 »
En jaksa edes luetella kaikkia, kun niitä tulee mieleen niin paljon.
En läheskään kaikkia.

Ensimmäisenä tulee mieleen Harry/Cho.
Harry ja Cho eivät sovi yhtään yhteen... Cho vaan koko ajan itki Cedriciä ja suuttuu liian helposti. Se kahvila-kohta siellä Tylyahossa on ärsyttävää luettavaa. Yh.

Hermione/Draco ... en pystyisi lukemaan tälläistä. Ei ikinä! Eivät sovi yhtään yhteen. Mieluummin vaikka Pansy/Draco, vaikka se olisikin tylsää.

Muitakin löytyy, ja paljon.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #56 : Marraskuu 29, 2010, 19:12:44 »
Minun ultimate-inhokkiparitus on reippaasti Ron/Hermione. En vain voi sietää kyseisiä tyyppejä yhdessä. Kuten jo ihanin pari -topicissa totesin, Hermione kuuluu Harrylle. Ja Ron sitten jollekin muulle, ihan kenelle tahansa, ennemmin vaikka Bellatrixillekin kuin Hermylle. Yij, saan noista kahdesta vain pahoinvointia.

Sitten vielä lähes Ron+Hermy:n rinnalle nousee Voldemort/Bellatrix. Yhyyy alan itkeä. Bellatrixin tunteet Voldea kohtaanhan ovat päivänselvät, ja yksipuoleisena juttu minusta on varsin viihdyttävä ja sopii kuvaan. Mutta Volde jos olisi löytänyt rakkauden hempeät salat ja ruvennut Bellan jalkoihin kaatumaan, en olisi voinut koskaan sulattaa inhoani. Volde on minusta se ikuinen poikamies, jota ehkä halutaan, mutta jolle ei kelpaa kukaan (ja joka ei osaisi välittääkään kenestäkään...). Ficit joissa Voldea paritetaan kyllä ovat mielenkiintoisia, ainakin osa, ja onpa itsellänikin ollut suunnitteilla yhden kirjoittaminen... Ruahahah.

Näistä kahdesta samaa mieltä!
Myös kylmiä väreitä norstattaa paritus Harry & Cho! Ne eivat vaan sovi yhteen.
Ehdottomasti paritumattomina on myös pysyttävä Vauhkomieli sekä Sirius. Etenkään Vauhkomieltä en voisi mitenkään, edes sieluni silmin, nähdä häntä jonkun kanssa!! Häneltähän menisi uskottavuus :P Ja tuo Sirius, hän on mielessäni aina yksi ja sama poikamies.
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #57 : Tammikuu 23, 2011, 13:25:17 »
Harry/Mione.
Kuten monet muutkin, inhoan tätä paritusta. En käsitä miksi päähenkilöt pitäisi aina parittaa toisilleen.

Harry ja Cho sekä Harry ja Ginny oksettavat, sillä kumpikaan näistä naisita ei ansaitse Harrya ei varsinkaan Cho, joka on kauhea ruskakielinen ämmä lavertelija YÄK! Mutta kyllä miekin vihaan Harry/Chota, kun taas Cho ja Cedric ovat aivan eri juttu...

Eikö se ollut Chon kaveri Marietta joka kieli AK:sta. Ainakin kirjassa, leffassa se taisi olla Cho, mutta silloinkin totuusseerumin vaikutuksen alaisena. Parempaa tietoa kellään?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2013, 20:54:01 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Toukokuu 06, 2011, 19:18:16 »
Harry/Draco
Tätä paritusta en voi ymmärtää enkä sietää. Silti moni tuntuu olevan täysin päinvastaista mieltä, sillä aina kun vaikkapa Finistä yrittää etsiä hyviä ficcejä, ei muuta meinaa ensikatsomalla silmiin osuakaan kuin tuota ah-niin-armasta H/D:tä. Kyseistä paria tuupitaan kaikista maailman tuuteista niin paljon, että pelkkä paritusnimen vilkaiseminen saa koko höskän tulemaan korvista ulos. Dracoa ei yksinkertaisesti voi parittaa Harrylle. Siinähän menee pilalle koko poika. Heidän suhteensa on kirjoissakin sellainen, että en vain pysty kuvittelemaan heitä yhdessä. En parina. Tietenkään kaanon ei ole pohja kaikelle fanitaiteelle, mutta kun. Älkääkä rakkaat loukkaantuko, en vain itse tykkää lukea mitään kyseisellä parituksella kirjoitettua. :)

Severus/Harry
Mielipiteeni lyhyesti: Snarry on murhaa. Koko paritus on täysin tuulesta temmattu, eihän se olisi millään muotoa ymmärrettävä. Voihan se slashareita kiehtoa, mutta itseäni lähinnä, no, kuvottaa koko ajatus kyseessä olevista herroista yhdessä. Ei, ei, ei.

Voldemort/kuka vain
Yksipuolisena menee sellainen, että yksittäinen hahmo olisi tykästynyt Voldemortiin (elävänä esimerkkinä Bella/Volde), mutta Voldemort itse ei yksinkertaisesti voi olla rakastunut keneenkään. Ei vain voi. Se menee yli hilseen. En voi kuvitellakaan pimeyden lordin kiermultelevan sydänsuruissa. Nuoren Tom Valedron ehkä nipinnapin, mutta aikuista Voldemortia en. Eikä Tom ollut tietääkseni nuorenakaan kovin tyttöjen (tai poikien) perään. Kyllä, pohjaan omat mielipiteeni kirjoihin melko vahvasti. Tosin en kaikissa tapauksissa. ;>

Oppilas/opettajaparitukset, mutta vain tietyissä tapauksissa. Vanhemmanpuoleisia opettajia en pysty kuvittelemaan yhdessä yhdenkään oppilaan kanssa. Jotenkin heidän omat asenteensa, kuin myös tietynlainen arvokkuutensa, estävät sen. Opettajia kyllä passaa parittaa keskenään, mutta en osaa hyvällä tahdollakaan parittaa pääni sisässä oppilaiden kanssa muita opettajia kuin Kalkaroksen. Hän on muihin opettajiin verraten sangen nuori, Potterin sun muiden aikanakin vain kolmekymppinen. Onhan sitä ikäeroa siinäkin ihan riittävästi, mutta ei omasta mielestäni mitenkään kriittisen liikaa. Toki oppilaiden vanhemmat saattaisivat olla hieman eri mieltä, mutta mutta. Ikä on vain numero, kunhan molemmat ovat tyytyväisiä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2012, 19:21:10 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa augustiina

• kohtalonviivan tulkitsija
  • Vuotislainen
  • auguurin nauru
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #59 : Toukokuu 29, 2011, 13:23:58 »
Harry/Cho oli varmasti inhottavin pari koko kirjasarjan aikana. En voi ymmärtää, miksi heidät piti tunkea yhteen. Paritus oli liian imelä ja epäselvä. Cho piti Harrysta ja välillä taas Cedricistä.. Harrykaan ei enää loppupeleissä välittänyt Chosta. Lisäksi Cho oli ehkä vähän liian herkkä ja alistuvainen Harrylle.

Bellatrix/Rodolphus ei toimi, ei kerta kaikkiaan. Bellatrixia ei vain yksinkertaisesti voi kuvitella rakastamaan ketään tai mitään muuta kuin Voldemortia, häntä kylläkin yksipuolisesti. Kyseisen parituksen olisi mielestäni saanut jättää pois koko kirjasarjasta. Bellatrix on yksineläjä, minkä takia häntä ei pitäisi parittaa kenenkään kanssa.

Myös Bloody Princessin mainitsema Harry/Draco on aivan kamala.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2011, 21:16:00 kirjoittanut augustiina »
Sen jälkeen helpottaa
Kun kädet irrottaa

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
« Vastaus #60 : Toukokuu 29, 2011, 15:12:44 »
Ginny ja Harry on painajaismainen paritus. Olen aina nimittäin vihannut heitä. Molemmat ovat ärsyttäviä ja kaikkitietäviä. Ginny on niin täydellinen ja maailman napa. Harry taas on mahtipontinen ja vaatimaton ja kuvittelee että pärjää ilman Ronia ja Hermionea, vaikka ei oikeasti pärjäisi päivääkään ilman näitä kahta.
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Toukokuu 29, 2011, 18:54:51 »
Hermione/Draco- Tämä paritus on todella kamala. Nämä kaksi ovat niin erilaisia että huhhuh.
Cho/Harry- Tämä paritus ei vain jostain syystä toimi.
Voldemort/Harry[/b]- Siis tämä menee jo mahdottomuuksiin...><
James/Severus- En vain jostain syystä ymmärrä tätä..
Luihuinen/Rohkelikko- (paitsi harry/draco ja lily/severus) Nämä kaksi tupaa vihaavat toisiaan, paritus ei onnistu.. Tosin poikkeuksiakin on..
Severus/Neville- Voi voi mikä sotku><
Severus/Narcissa- En itseasiassa tiedä, miksei tämä toimi..
Voro/.....- En vain pysty kuvittelemaan ketään vorolle..

Scarlet

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Toukokuu 29, 2011, 22:48:37 »
H/D ei vaan toimi. Ensinnäkin sitä on aivan liikaa ja Draco on aina hyvis/pehmo. Ei käy. Ja toinen samanlainen on Remus/Sirius. Hyviä ficcejä taatusti löytyy mutta paritus on niin yleinen, että pahaa tekee. En muutenkaan pidä Kelmiparituksista.

Ja sitten Hagrid/Harry, etenkin jos Harry on vauva... Tai jos kyseessä on non-con. En myöskään pidä Hagrid/esine (esim. luudanvarsi) Onhan niitä kiva lukea, jos sattuu törmäämään, mutta kun uteliaisuus on tyydytetty, eivät ne mitenkään mieltä ylentäviä ole olleet

Äkkiseltään ei tule muita, joita olisin myös lukenut. Okei, kuulostaa siltä, ettei Ankeuttaja/Luna toimi, mutta osaan sanoa vasta kun olen lukenut.

Poissa Linnaea borealis

• Vuotislainen
« Vastaus #63 : Toukokuu 30, 2011, 21:25:45 »
Severus/Neville on aivan järkyttävä.Yhdyn Lucresiaan.
Ja sitten on myös Hermione/Minerva.
Toisin kuin monilla muilla täällä minulla ei ole mitään Harry/Cho paritusta vastaan.
Harry/Ron on myös aivan järkyttävä.
Ja Remus/Sirius myös.
Ja Voldemort/Draco on ihan sairas!
On myös uskomatonta miten joku keksii parittaa Lunaa Dracolle..
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2011, 21:32:22 kirjoittanut puskajussi »
vastustamaan ystäviä."

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #64 : Kesäkuu 02, 2011, 19:06:15 »
Kamalin paritus ikinä, joka sai minut itkemään ja huutamaan ja kiroamaan ja meilkein tappamaan itseni/jonkun viattoman ohikulkijan:

Remus Lupin/Nymphadora Tonks
Jo paritus itsessään aiheuttaa minulle kylmiäväreitä huonolla tavalla, saati sitten tapa jolla se toteutettiin. Parituksen olisin voinut jotenkin hyväksyä, jos se olisi perusteltu hyvin ja jos Tonks olisi pysynyt omana itsenään ilman mitään ihme angstausta. Viidennessä kirjassa Tonks vaikutti ihan kivalta hölmöltä tytöltä, mutta kuudennessa... Rakastuminen Remukseen, oli se sitten kuinka epäonnista tahansa, ei mielestäni selitä hänen käytöstään. Yhtäkkiä, lyhyen ajan sisällä, heti kun Sirius kuoli hän rakastuu Remukseen, pam, menettää kykynsä ja itkee ja parkuu, nyyh nyyh voi minua raukkaa á la Cho Chang. Toki, kirja on kerrottu Harryn näkökulmasta, emmekä sen takia saaneet syvempää katsausta tämän parin elämään. Lisäksi se Sairaalasipi kohtaus jonka Tonks ihastuttavasti järjesti oli niin... Tonks oli kamalan ajattelematon. Yksi on kuolemaisillaan, toinen on kuollut ja Remus on täysin järkyttynyt, Tonksin olisi pitänyt lohduttaa Remusta jos jotain, eikä laittaa häntä käymään tuollaisen kasvavan rakkautta haluavan naisen yht'äkkisen tunnepuuskan läpi kaikkien edessä. Ainakin minusta se näytti aika lapselliselta ja Remus ansaitsee jonkun jolla on vähän enemmän ajatuksia päässä, joka ajattelee muitakin kuin itseään. Sillä ainakaan tuossa kohtauksessa Tonks ajatteli vain itseään, että hän haluaa Remuksen rakastavan itseään, hänen täytyy sanoa se ääneen tässä kaikkien edessä ja Remuksen on pakko rakastaa häntä takaisin. Samoin koko kirjan ajan. Eikö hänelle ole tullut mieleen, että Remuksella saattaa olla hyvä syy olla vastaamatta hänen tunteisiinsa? Näköjään ei. Sillä ainakaan minulle Remus ei näytä kovinkaan rakastuneelta mieheltä. Ja tätä paasausta voisin jatkaa loputtomiin, mutta uskon että nyt on hyvä hetki lopettaa.

Jep. Kaikki muut paritukset, oli se sitten vaikka Dobby/Harryn sukka, minä hyväksyn, mutta en koskaan tätä.

Onko joku taas käyttänyt minuun lukilitsiä tai jotain. Ei voi muuta sanoa kuin että Tonks on toivottoman tahditon.

Poissa Ridiculous

• kirsikankivi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletHolly34
« Vastaus #65 : Kesäkuu 17, 2011, 16:04:45 »
Remus/Tonks - Ei ei ei !!! Ei missään nimessä...! Tonks on vitosessa ihan siedettävä ja Remus kaikissa kirjoissa on todellakin mahtava x) Mutta yhdessä ei vaan tulee kesää!!
Harry/Ginny - Hyyyi! Vihaan Ginnya!!! Siis on niin ärsyttävä jotenki, en tajua mikä siinä on xDD
Harry/Cho - Ketut Cho edes välittäny Harrysta. tahto vaan päästä itkemään sen olkaa vasten, kun tämä kuitenkin tunsi jotenkin Cedricin...
Remus/Harry - Ei käy!!! Lupin vähän opettaa Harrylle suojeliusta loihtimaan ja siitä pitää kehitellä jo paritus... Gaah..
Sirius/Draco - Mistä ihmeestä tämä tulee !!!!
Sirius/James - Bestikset, ei mitään elämänkumppaneita -___-'
Harry/Hermione - Ei osu eikä iske... aivan selvää pässin lihaa on se, että Hermione kuuluu Ronille!
Draco/Ginny - Siis mikä paritus tämäkin on olevinaan? XD en näe edes miten ihmiset yhdistävät nämä kaksi toisiinsa...
Hermione/Severus - Joo siis ei ei ei !! Siis joo, molemmat sellaisia älykköjä, mutta siinä se sitten onkin xDD

varmaan niitä vielä tulisi lisääkin, mutta ei taida nyt tulla muita mieleen...
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #66 : Kesäkuu 29, 2011, 22:54:13 »
Vihaan yli kaiken Hermione/Draco.Tämä paritus on niin hirveä että ei ole rajaa. Hermione ja Draco elävät niin eri maailmoissa ja ovat niin erilaisia että ei siitä tulisi kirveelläkään mitään.

Harry/Draco. En ymmärrä miksi kaikki yrittävät parittaa heitä. He ovat niin kamala paritus että.
Ajattelin että terästäydyn ja lukaisen yhden fikin HarryXDraco mutta harakoille meni>< en vain ymmärrä.. Minussa on vikaa T_T Eikä kyllä Harry/Ginny ole yhtään sen kummempi.

Kalkaros/Neville. ... ... ... Olen samaa mieltä Lucresian ja Linnaea borealisen kanssa. 

Ron/kukaan elävä olento. Ronille ei minusta vain sovi kukaan. Hermione ei sovi eikä kyllä Lavenderkaan yhtään sen paremmin. Ronista tulkoon erakko.

Harry/Voldemort. Siis Voldemort murhasi Harryn vanhemmat, ja hänen toimestaan hänen ystäviäkin on kuollut. Ja sitten heidät paritetaankin? ... Outoa ja käsittämättömän järjetöntä. Vähän kuin ne Laama agility mainokset.

James/Lily. Ei ikinä!! James on kamala ihminen :\ LilyXSeve sen olla pitää.

Siinä oli nyt nuo omasta mielestäni kamalimmat paritukset. On niitä vaikka kuinka lisää mutta jos lähtisin luettelemaan kaikki, niin tulisi aika pitkä lista.

Poissa Greenback

• Kalamies Reino
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Syyskuu 01, 2011, 20:15:20 »
Koska olen ankea ja tylsä ihminen, inhottavia on minusta kaikki jotka ei oo kirjojen mukaan... No, Harry ja Ginny ei kyllä tosiaan sovi toisilleen. Harry tuntuu sellaselta ihmiseltä, joka ei ehkä koskaan pystyis kunnolla asettuun ja meneen naimisiin. Aika levoton heppu ehkä. Ja ginny on sukasta.
Tänäänkin tuli viisi kiloa.

Poissa tollomuksu

• Vuotislainen
« Vastaus #68 : Joulukuu 10, 2011, 23:08:15 »

Myös Draco/Hermione, Draco/Harry, tai mikä pahinta, Draco/Ginny, inhottavat, koska niissä on muokattu Dracosta väkisin jokin epäuskottava ällöhyvis. Eikä sitä vuosikausien katkeruutta voi missään päivässä tai parissa mihinkään hävittää.

totally agree. En pidä slashista; mihin on kadonnut vanha kunnon toveruus? Miksi joka paikkaan pitää tunkea romantiikkaa? + vihaa on Dracon ja hyviksien välillä liikaa että ne vois ikinä olla edes kavereita...

Lainaus

Samaa ihmettelen minäkin. Albus&Gellert -viittaukset riittävät, Pottereista kyllä löytyy syvyyttä muilta osin aivan riittämiin.

lisää lainauksia:

No, ensiksi ihan kirjoista tuttu paritus: Harry/Ginny. Herra ja rouva täydellinen. Yhh... En vain oikeasti kestä sitä, kuinka Ginny on yhtäkkiä koko koulun ihannoima superkaunis tyttö, kun hän aluksi esiintyi melko pienessä roolissa, ujona Harryn ihailijana. Ja ajatus hänestä yhdessä maailmanpelastaja-sankari-Harryn kanssa... yääk. Siirappisin pari ikinä, ehkä hyvin kirjoitettuna voisi toimiakin, mutta en kestä tätä Rowlingin kirjoittamana. ^^' Liian epäuskottava pari, kumpaankaan ei voi samastua, ja molemmat ovat todellakin ylitäydellisiä. (Miettikää nyt, Harryn monijuomaliemikin oli kultaista... Siinä meni vihoviimeinenkin ajatus siitä, ettei Harry ehkä olekaan niin täydellinen. :P) Lisäksi näillä kahdella on tuskin mitään yhteistä. Huispaus ehkä, mutta Ginnystäkin tehtiin huispaaja vähän liian nopeasti.

Ai niin, vielä yksi kirjoista löytyvä paritus: Ted Tonks/Andromeda. Byääh, minä en kestä, että Mustan sisaruksia tuhlataan tuohon. :P Eikös Tediä kuvattu kaljamahaiseksi ja kaikkea? Ja jästisyntyinen! Mihin on Andromedalta kadonnut Mustan suvun luonne? Käsitykseni mukaan hän oli kuitenkin Luihuisessa. Eikö Sirius riittänyt verenpetturiksi...? -.-' Olen kyllä ollut Kuoleman varjeluksista lukevinani, että Andromeda olisi luonteeltaan vähän muita hyviksiä kylmempi (ja muistuttihan hän Bellatrixia ulkonäöltäänkin), mutta se on kamalassa ristiriidassa sen kanssa, kenet hän on nainut. Taas yksi epäuskottavuus Rowlingin kynästä. Näh.

Ja kirjan ulkopuolisiin parituksiin. Ensimmäinen inhokki: Harry/Draco. Ei onnistu, ei sitten millään. Rakastan Rowlingin ratkaisua näiden kahden välisestä yhteisymmärryksestä, ja mielestäni heidän välillään ei saa olla mitään muuta. Liian erilaisia, vihaavat toisiaan, eikä se todellakaan ole mitään rakkausvihaa. Paritus on mielestäni kaikin puolin epäuskottava. En muutenkaan lue slashia, ja minua ottaa niin päähän, kun tätä paritusta pursuaa jokaisesta mahdollisesta paikasta; ihmettelen tosiaan, eivätkö H/D-fanit ikinä kyllästy tähän?

Ai niin, vielä yksi mieluiten parittomana pysyvä. Sirius Musta. En vain voi kuvitella häntä kenenkään kanssa, en edes erityisemmin pidä kyseisestä hahmosta. Eikös Rowlingkin ole sanonut, ettei Sirius pahemmin naisista piitannut, vai muistanko täysin väärin?

Jep. Ginny&Harry, molemmat on liian täydellisiä. Niin siirappista, yök!

Andromeda&Ted Tonks - En ole tullut ajatelleeksi, miksi Mustan sukuun ei mahtuisi kahta Mustaa lammasta. Miksipä ei? Eikö olisi vielä epäuskottavampaa, jos niitä saisi hakemalla hakea ja Sirius todella olisi ainoa omasta suvustaan? Kuten jossain kirjassa todetaan, velhot olis kuolleet sukupuuttoon kauan sitten ellei ne olis naineet jästejä. Ja tuosta kaljamahasta.. tuskin Tedillä sitä vielä naimisiinmennessä oli. Eikä kirjoissa muutenkaan kovin vuolaasti häntä kuvailla, joten minun puolestani menee kyllä tämä pari. Pitäähän niinkin kauhealla pahiksella ku Bellatrixillä ja ylpeällä Narcissalla olla ikioma "synkkä salaisuutensa", kuten tuppaa olemaan vähän jokaisella puhdasverisyyttään korostavalla....

Harry&Draco - enpä olis osannut tuota paremmin sanoa. Ja Sirius Musta pysyköön rämäpäänä poikamiehenä.
Ihminen on erehtyväinen ja lehmä on märehtiväinen.

Poissa Wanamo

• Keltasilmä
  • Vuotislainen
  • the wolf blood
  • Pottermore: OakPurple4599
« Vastaus #69 : Joulukuu 19, 2011, 16:25:16 »
Minä inhoan, inhoan kuten moni muukin paritusta Ron/Hermy. Mikä siinä sitten inhottaa, en tiedä, mutta varmaan se että molemmat pyörivät Harryn kanssa ja ovat kuitenkin ystäviä...

Dumbledore/joku. Dumbledorea ei vain voi parittaa - on sellainen hyväntahtoinen vanhus ainakin suurimman osan aikaa. :'D

Kelmiparitukset ovat myöskin niin hirveitä. Sellaiset kuin vaikkapa Sirius/Remus, mihin minä ainakin olen muutaman kerran törmäillyt, ovat jotenkin... kiusallisia, kun kelmit ovat niin hyviä ystäviä keskenään ja näin. Ei minulla ole muuten mitään homoparituksia vastaan, kelmiparituksista vain en pidä.
"Nukkuminen on huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin valveilla oleminen."

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #70 : Maaliskuu 06, 2012, 15:37:58 »
En tiedä, miksen pidä Ron/Hermione parituksesta lainkaan! Toinen, mitä vihaisin yli kaiken, on Draco/Hermione. Se olis jo niin epäuskottavaa, et yhtäkkiä Draco ihastuis Hermyyn vaikka ennen vihas 'kuraverisiä' ja Hermionea ylipäätään? :D Sit vihaan kans Harry/Hermione paritusta, mun mielestä se ei vaan toimi et on ns. parhaat ystävät suhteessa, en osaa selittää hyvin mut kuitenki. :)

Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #71 : Huhtikuu 11, 2012, 19:08:38 »
Hmm. Tässä topicissa on aika mielenkiintoisia kamalia parituksia, mutta onneksi oma mieleni ei ole ihan noin lennokas. Mutta olen kyllä alusta asti inhonnut Harry/Ginnyä. Suurin syy nykyään siihen on varmaan se, että Harry/Luna olisi ollut mielestäni täydellinen paritus. Tai ei ehkä ihan täydellinen, sillä Harry ei ehkä olisi Lunan arvoinen... No, joka tapauksessa tykästyin tähän paritukseen todella paljon lukiessani FK:ta, ja olin ihan varma, että Rowling parittaa heidät. Tai no, ainakin toivoin niin. Ja sitten, kappas, sieltä ilmestyy neiti täydellinen Weasley ja hurmaa Harryn ja he menevät onnellisina naimisiin. Aaargh. SK:n Ginnyn punastelu oli lähinnä söpöä, mutta toivoin jo sitä lukiessani, ettei se menisi pidemmälle. Juu, näköjään meni...

En myöskään pidä Hagrid/esine (esim. luudanvarsi)

o______O
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Pottermore: SilverElm5143
« Vastaus #72 : Huhtikuu 13, 2012, 08:39:58 »
Harry ja Ginny.

Ginny on se hahmo, josta pidän kaikista vähiten, koko sarjassa; Harry taas on listan toisessa ääripäässä.

Kyseinen "pari" oli enemmän tai vähemmän selvä kakkoskirjasta asti. Koko Salaisuuksien kammio -kohtaus oli niin klisee kuin olla ja voi.
Ginny ei koskaan päässyt yli fanityttövaiheestaan; eli jos parin suhteessa on todellista rakkautta (mitä suuresti epäilen), se on ehdottomasti yksipuolista.
Koko romanssi on laadittu erittäin epäuskottavasti: Harry käytännössä vähät välittää Ginnysta kolmannessa, neljännessä ja viidennessä kirjassa - ja kuudennessa sitten astuvat kuvaan kaiken maailman "chest monster"it sun muut. Joo, siis todella uskottavaa. Niin, ja Ginnyhän saa sen persoonallisuudenmuutosleikkauksen jossakin viidennen ja kuudennen kirjan välillä.

Siinä nyt joitakin syitä. :P

PS. Yleensäkin kaikki "parit", joissa esiintyy Ginny, ovat epämiellyttäviä.
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Kylmaar

• Vuotislainen
« Vastaus #73 : Huhtikuu 13, 2012, 10:21:01 »
Itselleni ei maita yksikään selkeästi kaanonin kanssa ristiriidassa oleva tai muutoin jotenkin täysin hatustavedetyn oloinen pari. Olen suorastaan pakkomielteeseen asti kiinni kaanonissa; yksikin asiavirhe ficissä saa mut yleensä lopettamaan lukemisen.

Mulla on myös hienoinen kammo sitä kohtaan, kun slashataan slashin vuoksi, sillä pelkään sen jotenkin halventavan sitä mies-mies-paria, jota tosissani seilaan. Harry/Draco on mulla ihan totaalisella bannilistalla tämän vuoksi. Ehh... Ylipäänsä Harry yhdenkään miehen kanssa ei kilkuta mun kelloja, sillä Harry nyt vaikuttaa mun silmiini jokseenkin yhtä heteron perikuvalta kuin James.

Ainoa kaanonpari, jonka nielemisessa olen kokenut ongelmia, on .. yllättäen, Remus/Tonks. Syitä on muitakin kuin obsessiivinen puppyshippaukseni; näiden kahden pariutuminen teki hallaa mielestäni kummankin luonteille. En myöskään yhä edelleenkään yksinkertaisesti kykene lukemaan riittävästi tunteita näiden välillä vakuuttuakseni. Bleugh. :( Sitä paitsi, oletin Tonksin olevan tyttöihin päin! Olisi sopinut kuvaan. Olenkin joutunut kehittelemään itselleni kattavat sepustukset siitä, miksi asia meni kuten meni kyetäkseni selviämään em. kaanonpakkomielteilyni kanssa. Pystyn kyllä diilaamaan asian suhteen, mutten mielelläni altista itseäni tämän parin vaikutuspiirille pakollista enempää.

Molemminpuolinen Lily/Severus on myös ei-ei; koen näiden kahden välillä olennaiseksi tekijäksi sen, että Severus joutuu friendzonelle Lilyn juostessa sen alfamiehen perään, naiset h___ia. Niin traagista. :,)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2012, 10:25:42 kirjoittanut Kylmaar »

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #74 : Toukokuu 07, 2012, 17:24:26 »
Itse en ole koskaan pitänyt Harry/Ginny parituksesta Osaksi siksi kun olin alusta pitäen lukenut H/D;tä mutta myös siksi niinkuin joku jo mainitsikin, Ginny tuntuu välittävän vain kuuluisuudesta Harryn varjosta ja on ikuinen Harry fani. Enkä ole pitänyt yhtään Heidän lasten nimistään. Paritukset Dumpledoren kanssa alaikäisen kanssa ovat kamalia sekä kerran tapasin parituksen Hagrid/Doppy

...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa varjopoika

• the world's only consulting detective
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin94
« Vastaus #75 : Toukokuu 12, 2012, 11:13:24 »
Dumbledore/Kalkaros Ne on niin erilaisia. Onneks Rowling ei tunkenu Pottereihin Mies/Mies parituksia :=  (Normaalielämässä ne on Ok)

...Eikös Rowling ole itse sanonut että Dumbledore on homoseksuaalinen ja että hän oli ihastunut Grindelwaldiin?

Mutta tosiaan, jotten taas pelkästään offailisi, niin mielestäni Harry/Ginny paritus on kaikista kamalin. Perusteluja sille on tässä topicissa tullut jo ihan tarpeeksi, joten en ala kertaamaan niitä.

Toinen paritus josta en pidä on Villisilmä/Fletkumato (no oikeastaan Kaikki/Fletkumato -paritukset on kamalia)... Erehdyin lukemaan kerran tuolla parituksella kirjoitetun ficin, ja no, en pysty vieläkään katsomaan niitä elokuvia jossa Villisilmä esiintyy, sillä kuvittelen hänet aina fletkumadon kanssa. :'D Eikä se ole kivaa.
You're a human after all.

Poissa Kylmaar

• Vuotislainen
« Vastaus #76 : Toukokuu 14, 2012, 00:31:07 »
Ainoa kaanonpari, jonka nielemisessa olen kokenut ongelmia, on .. yllättäen, Remus/Tonks.

Joudun syömään sanani! Shippaan Remadoraa nykyjään. Yhtenä aamuna vain napsahti päässä, ja huomasin tykkääväni näistä yhdessä, sellaisella traagisella tavalla. Ficeistä tosin luen vain sellaisia, joihin on punottu mukaan Sirius-kolmiota. Mutta, oih, ah, mun synkkä sydämeni sulaa ajatukselle roikkuvaisesta Dorasta ja luottamuksen, epäluottamuksen, epätoivon, toivon, sodan ja kuoleman kirpeästä kukonhännästä.

Mulla ei siis ole enää yhtäkään kaanonparia, jota en jotenkin erityisesti sietäisi. Niiice!

...Eikös Rowling ole itse sanonut että Dumbledore on homoseksuaalinen ja että hän oli ihastunut Grindelwaldiin?
Vahvistan tämän omien tietojeni pohjalta.

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #77 : Toukokuu 17, 2012, 11:57:22 »

Juu kullä minäkin jotain tuommoista muistan.

Ron/Draco paritu on siinä ja siinä. Jotkut kirjoittajat osaavat tehdä hyviäkin mutta yleensä se ei minulla kyllä toimi. Jotenkin se kirjojen vihamielisyys ei vain toimi niin että he ytäkkiä olisivat rakastava pari..
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Linnaea borealis

• Vuotislainen
« Vastaus #78 : Kesäkuu 04, 2012, 21:04:13 »
Joka ainoa Dumbledore paritus. Dumbledore on liian Dumbledore "olemaan" kenenkään kanssa.
Hermione/Severus, siis mitä ihmettä, ei ikinä! En ymmärrä miten tämä on niin monessa ficissä.
Hermione/Draco, melkein vielä pahempi, ei sovi yhtään.i
Harry/joku kelmi, en vaivaudu edes perustelemaan
Kelmi/Kelmi, ei, ei ja vielä ei! Tämä nyt ei vain käy!
+ KAIKKI MISSÄ PARITETAAN KAHDEN ERI SUKUPOLVEN JÄSENIÄ!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2013, 17:44:09 kirjoittanut Linnaea borealis »
vastustamaan ystäviä."

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #79 : Kesäkuu 26, 2012, 12:06:22 »
Hermione/Severus, siis mitä ihmettä, ei ikinä! En ymmärrä miten tämä on niin monessa ficissä.
Samaa mieltä. Aivan järkyttävää parittaa Hermione Kalkaroksen kanssa. Kalkaros-parka. Inhoan Hermionea todella paljon. Ja oon sitä mieltä, että Kalkarokselle sopii vain miespuolinen kumppani. Eläköön slash!
Muita parituksia joita inhoan:
Draco/Hermione..... Noh, taas Hermione. Sitäpaitsi Dracolle sopii Harry tai Kalkaros
Harry/Hermione kts. yllä
Harry/Ginny Vaikka onkin canon-paritus. Ginny on vaan ärsyttävä. Harry nai faninsa.

Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #80 : Marraskuu 04, 2012, 19:34:23 »
Onneksi tiedämme jo, miten kävi ;) mutta mässäillään nyt kauhukuvilla:

Kalkaros/kuka tahansa paitsi Lily
Sev rakastaa Lilyä eikä ketään muuta. Piste. Maailman kaunein rakkaustarina olisi pilalla.

Draco/Hermione
Tai Draco/kuka tahansa paitsi minä >:) My preciousss
Ja Hermione on jotenkin ärsyttävä kun on niin täydellinen -.- mur. Niinkuin ei riittäisi että on superälykäs? Pitää muuttua kauniiksikin.

En nyt osaa miettiä kamalampia kun mieleen tulee vain ylisuloisia pareja kuten Dumbledore/Voldemort tms :)

Olen lueskellut fikkejä ja muuttanut mieltäni aika monen asian suhteen, joten katsoin parhaaksi muoksia koko viestin uusiksi...

Kauhein paritus: Draco/Hermione, Severus/Hermione
En voi mitään sille, että minua oksettaa aina kun ajattelen Hermionea ja Severusta/Dracoa pussailemassa o___o Hyihyi. Hermione on minusta ärsyttävä miss perfect eikä taatusti ihastuisi luihuiseen, saati sitten kuolonsyöjään. Olisin erittäin pettynyt Dracoon ja Severukseen, jos he pitäisivät Hermionesta ja ymmärrän hyvin, miksi he eivät pidä hänestä.
Kukaan ei voi sietää jatkuvaa pätemisen tarvetta.

Severukselle sopii Lily, minä, Harry, Draco, Lucius, McGarmiwa, minä, Volde, Dumbbis ja vaikka kotitonttu, mutta ei Hermione.
Dracolle taas paras poikaystävä on Harry. (jos Draco ei olisi homo, minä olisin kyllä jonossa.)
Hassua, vaikka inhoankin Harrya, pidän kovasti fikeistä, joissa hän esiintyy :).
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2013, 16:05:42 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ilmiskooppi

• Hassun hauska
  • Vuotislainen
« Vastaus #81 : Marraskuu 07, 2012, 21:37:32 »
Mä en pitäis yhtään jos Crabbe ja Luna olisivat pari.
Koska Crabbe häpeäisi aika tavalla kun Malfoy haukku että
Hän tykkää Lööperi Lovekivasta!
Ilmiskooppi <3

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
« Vastaus #82 : Joulukuu 15, 2012, 15:29:50 »
Ehkä kauheimmat paritukset olisivat Draco/Ginny ja Remus/Sirius. Itse RAKASTAN Draco/Hermionea. Aika mahtava paritus olisi ehkä Vernon/Severus. Haha. Aika huvittava.
Kaikki on mahdollista.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #83 : Joulukuu 15, 2012, 18:11:07 »
Samaa mieltä. Aivan järkyttävää parittaa Hermione Kalkaroksen kanssa. Kalkaros-parka. Inhoan Hermionea todella paljon. Ja oon sitä mieltä, että Kalkarokselle sopii vain miespuolinen kumppani. Eläköön slash!

*Nauraa* Juuri näin, Severus parka.
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Impendimenda

• Haltijaprinsessa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletNewt17286
« Vastaus #84 : Joulukuu 18, 2012, 11:39:22 »
Oppilas / Opettaja - Hyihyihyi. Ei toimi millään. Koulun professorit ovat liian ... professoreja.
Harry / hermione - Se ei vain toimi. KOska Hermione on niin neiti täydellinen, että hän taritsee vastapainoksi jokin vähän ei-niin-järkevän.
Kaikki Harry paritukset - Ei pidä Harrystä. Hän saisi puolestani olla ikuisesti yksin. Forever Alone ...
Draco / Luna - ahahahahaa... Lunakin on antanut minulle sellaisen ikuisesti yksin kuvan itsestään. Dracoa ei saa parittaa kenellekkään tuollaiselle. Hän on liian ihana ... Mine.
Hermione/Severus - Hyi.

Tähän nyt ei tullut mitään metrin pituista novelliselitystä, mutta en vain halua käyttää yhtään enempää oksennuspusseja tähän aiheeseen. Kitos.
Londonholic.

Poissa Karlsson

• Vuotislainen
« Vastaus #85 : Tammikuu 10, 2013, 13:39:09 »
Kaikista kamalin pari olisi Draco/Hermione. Draco on lempparini, Hermionestakin kyllä pidän, mutta yhdessä he eivät vaan toimi. Siis yök. En edes kunnolla tiedä mikä tekee pelkästä ajatuksestakin niin vastenmielisen. Kyllä mulle Draco/Ron kelpaa paremmin kuin hyvin, eikä se nyt uskottavuudeltaan ole kovin paljoa Hermionea ja Dracoa todennäköisempi. Draco & Hermione parituksen kierrän hyvin kaukaa. Sirius ja Remuskaan eivät kyllä nappaa yhtään.

Poissa Tuulihaukka

• pikku punkkarihinttari
  • Vuotislainen
« Vastaus #86 : Maaliskuu 25, 2013, 16:22:17 »
Miks kaikki on sillee et ei ketään päähenkilöistä? Eikö nekin saa rakastua ihan rauhasa? Ainoo mikä mun mielestä on hirveä, on varmaa Hermione/Draco, koska ne on niin erilaisia! No hyi hi***!
Percy ei tajuaisi vitsiä, vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan Dobbyn pannumyssy päässään.

Poissa Cutiemimi

• Vuotislainen
« Vastaus #87 : Toukokuu 16, 2013, 18:22:44 »
DRACO/HERMIONE  !!NEVER!!! Oikeest ei ikinä se olis melkeenpä sama ku Albus/Lily
♥:llä CutieMimi

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #88 : Toukokuu 17, 2013, 13:43:29 »
Harry/Hermione Ei. Niinkuin Harry itsekkin sanoi, he ovat kuin sisaruksia
Harry/Draco  En ymmärrä tollasta vihamiehien paritusta...
Draco/Hermione Eieieieiei.
Oppilas/Opettaja Hyi
George/Angelina en vain ymmärrä. Tulee sellanen fiilis et se meni naimisiin Georgen kanss avaan koska hän on melkein kuin Fred.....
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Diamond

• Vuotislainen
« Vastaus #89 : Lokakuu 25, 2013, 18:55:15 »
Harry/Hermione:En tykkää, koska mun mielest herm kuuluu ronille!

Remus/Sirius:Mun mielest niitten kuuluu olla vaan ystäviä. Muutenki inhoon kelmi/kelmi parituksia..

Harry tai Ron/Draco:eijei, pottereihin ei muutenkaan sovi samaa sukupuolta olevien paritukset,  ja kun ne viel on ollu vihamiehiä aina..

Ron/Lavender:Kamalaa, hirvein kirjoissa oleva paritus, en vaan osaa oikeen perustella sitä..

Opettaja/ oppilas: liian suuri ikäero

Luna Lovekiva -> Diamond

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #90 : Syyskuu 21, 2014, 22:27:36 »
Crabbe ja Luna :D
Goyle ja Hermione :DD Myöskään Ginny ja Malfoy ei ehkö sopisi yhteen :DDD
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #91 : Lokakuu 28, 2014, 17:19:30 »
Lyhyesti sanottuna: en tykkää yhdestäkään parista joita ei ole kirjoissa.

Crabbe ja Luna :D
Goyle ja Hermione :DD Myöskään Ginny ja Malfoy ei ehkö sopisi yhteen :DDD

Kuka on parittanut Crabben ja Lunan? Tai Goylen ja Hermionen?
Aika naurettava ajatus.
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #92 : Huhtikuu 05, 2015, 19:39:22 »
No mua ei kiinnosta, onko paritus canonia vai ei. Mulla ei oo mitään hettiä, slashia tai femmaa vastaan, eikä kauheesti löydy sellaisa pareja, joista en pystyisi lukemaan. Tai no, Sirius/Rita Luodiko -pari tuli kerran vastaan ja meinasin pudottaa silmät päästäni. No, mennäksemme asiaan, näistä suosituista parituksista löytyy kans muutama joita en ymmärrä.

Harry/Draco. Tulee sitä väkisinki joskus luettua, ei siltä oikeen pääse karkuun. Mut en oo kyllä ikinä ymmrätäny, mikä siinä yhdistelmässä muka viehättää. Mut en oo koskaan kyllä tykänny Dracostakaan mitenkään merkittävästi...

Sit canon-parituksista löytyy pari semmosta, mistä en tykkää. Ron/Hermiona, koska kärkikolmikon ois pitäny pysyä ystävinä. Bill/Fleur, koska Bill on suunnattoman hyvä tyyppi ja Fleur... on yksi suurimmista inhokeistani koko Potter-sarjassa. Bill ois ansainnu rinnalleen jonku oikeesti hyvän tyypin...
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #93 : Huhtikuu 06, 2015, 18:42:28 »
Slashia ja femmeä en kovin paljoa tykkää lukea, muuten aika lailla kaikki käy. Toki esim Harry/Dracoa tulee joskus luettua, mutta ei se nyt se lemppari ole. En pidä siitä, että kelmit paritetaan toistensa kanssa enkä mistään mihin liittyy Crabbe tai Goyle. Sitten Harry/Hermione, Kalkaros/Lily ja Oppilas/Opettaja ovat inhokkeja. Ja tietysti kaikki "mahdottomat" ja muut esim Hermione/James tms... Yöks.
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Noidankattilakakku

• Vuotislainen
« Vastaus #94 : Marraskuu 02, 2017, 10:27:39 »
Inhottavin pari  on mielestäni Ginny/Harry. He eivät sovi yhteen,ja muutenkin paritus on vaan niin huono. Ja niin epätodennäköistä,että kun Ginny lapsena oli ollut Harryyn ihastunut,niin he sitten tuosta vaan päätyivät yhteen niin kuin kaikki olisi ollut valmiiksi sovittua!Ja jäi ärsyttämään,että ihan jokainen päätyi yhteen lapsuudenaikaisten ihastuksiensa kanssa,Dracoa lukuunottamatta.

En tykkää parituksista Fred/Hermione ja George/Luna,vaikka niitä käytetäänkin niin paljon Youtubessa.Joskus jossain oli joku juttu McGarmiva/Kalkaros parituksesta,ja Kalkaros/Dumbledore on aivan kaikista huonoin. Opettaja/opettaja (tai rehtori) paritukset ovat todella surkeita.