Kirjoittaja Aihe: Los Serrano/ Serranon perhe  (Luettu 17360 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
Vs: Los Serrano/ Serranon perhe
« Vastaus #25 : Heinäkuu 18, 2007, 17:45:28 »
Itse yllätyin positiivisesti, kuinka mahtava alkutunnari sarjalla on, ja kaikki muutkin Marcosin laulut. Ostin juuri Fran Perean levyn (Fran näyttelee siis marcosta), ja ainakin 5 biisiä levyltä on ainakin tähän mennessä ollut Serranoissa.

Oho, mitä ihmettä! Tuota en tiennyt :0 Arvasin, että Marcoksen näyttelijä soittaa (ja laulaa) itse, mutta en arvannut että hän olisi tehnyt esittämänsä biisit itse, tunnarin mukaan lukien. Wau. La chica de lado on kyllä minun suosikkini, en kyllästy siihen ikinä :)

Ojoi... En kyllä itsekkään tiennyt :D hyvät biisit. Onko levy muka myynnissä Suomessa? o___O Itse kyllä ostaisin mielelläni :D

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #26 : Heinäkuu 20, 2007, 14:30:43 »
Laitan varalta piiloon, jos joku ei ole vielä katsonut tämän päivän jaksoa.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Mondschein

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Heinäkuu 20, 2007, 15:39:45 »
^- No niin juuri! O_____O Voivoivoivoi. En voi olla miettimättä mitään muuta, nyyh. Melkein Marcosin ja Evan takia olen sarjaa näin pitkään seurannut, olin ihan tippa linssissä kun ne suutelivat ja nyt sitten Santiago meni ja valehteli jotain tuollaista typerää. Olen kylläkin vihainen Marcosillekin, kun se noin vaan uskoi! Eihän tuo nyt millään voi olla mahdollista. Diego ja Lucia eivät ole tavanneet aikaisemmin, eikä heillä varsinkaan voi olla yhteistä lasta, kai sen nyt typerämpikin ymmärtää. Grääh, olen surullinen ;___; Ja sitä paitsi, Diegohan sen rytmihäiriön jälkeen oli aivan valmis hyväksymään niiden kahden suhteen. En halua nähdä taas kun Eva itke silmät päästään tai, että niille tulee ero ja ne etsii uudet kumppanit ja sitten on vain mustasukkaisuutta, valheita ja väärinkäsityksiä. Pahus soikoon.

Niin siis, olen katsonut tätä sarjaa aivan hulluna, itkien ja nauraen. Olin ihan kuolla kun en nähnyt sitä viikkoon kun olin riparilla. Onneksi äiti pelasti kertomalla jotain. Harmi, että missasin kylläkin Marcosin ekan rakkaudentunnustuksen, jonka Eva tosin sitten luuli olleen vain sisarellinen (eiköstä juu?). Mutta hyvä sarja, mahtavia tyyppejä kaikki. Marcos on suosikkini, ne biisit on niin mahtavia ja se on niin ihana muutenkin. Paitsi Currokin kyllä on mahtava, noin pieni ja noin hyvä näyttelemään.

Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin isäni vihasi tätä sarjaa ihan tosissaan ensin. Hän haukkui espanjalaisten puhetyylin ja käsienhuitomisen yms. Ja kysehän oli siis siitä, että isäni on ennakkoluuloinen kikkare, eli kun hän näki yhden kokonaisen jakson, on hänenkin ollut pakko nähdä kaikki. Tässä taas huomattiin, ettei pidän tuomita ennen kuin tietää paremmin. Yhdessä me tälle sarjalle nykyään nauretaan, iskä vielä enemmän ;)

//Muoks. Ja ihan oikeasti olen elämäni menettänyt otakunpoikanen, joka ottaa tv-sarjat liian vakavasti. Ei auta sanoa, ettei ne oo oikeaa elämää. Nimimerkki; Aikeissa Lähettää Avustuslaatikoita Lost-saarelle.

//Muoks2. Tibby; Jos saanen kysyä, niin mistä olet katsonut tätä sarjaa aikaisemmin? ^^ En tietenkään avannut tuota spoileriasi, mutta kiinnostaisi tietää saako tätä DVD:llä jostain...

//Muoks3. Ja vielä kerran. Miksi minä olen niin huono etten löydä sitä levyä netanttilasta? o__O'

//Muoks4. Ja vielä toisenkin kerran. Nytpä löysin sen ^^ En ollutkaan huono. Taidanpa ladata saman tein.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2007, 20:10:57 kirjoittanut Mondschein »

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Can I have a look at Uranus too, Lavender?
    • LiveJournalini
« Vastaus #28 : Heinäkuu 24, 2007, 20:54:06 »
Itse yllätyin positiivisesti, kuinka mahtava alkutunnari sarjalla on, ja kaikki muutkin Marcosin laulut. Ostin juuri Fran Perean levyn (Fran näyttelee siis marcosta), ja ainakin 5 biisiä levyltä on ainakin tähän mennessä ollut Serranoissa.

Oho, mitä ihmettä! Tuota en tiennyt :0 Arvasin, että Marcoksen näyttelijä soittaa (ja laulaa) itse, mutta en arvannut että hän olisi tehnyt esittämänsä biisit itse, tunnarin mukaan lukien. Wau. La chica de lado on kyllä minun suosikkini, en kyllästy siihen ikinä :)

Ojoi... En kyllä itsekkään tiennyt :D hyvät biisit. Onko levy muka myynnissä Suomessa? o___O Itse kyllä ostaisin mielelläni :D

En ole varma, onko levyä myynnissä ihan kaupoissa, mutta netistä sen saa ostettua. Itse latasin sen Net.Anttilasta, ja levyn hinta oli 16€.

Mondschein: Äitini on katsonut kyseistä sarjaa (Digipoksi on täynnä vaikka mitä ihme espanjankielisiä kanavia. :D), ja kertoi minulle noita juttuja, vaikka en edes pyytänyt saada tietää. :) Ja joitain se kai kurkki sieltä virallisilta Los Serrano-sivuilta.

//Ja näköjään olen erittäin tyhmä ja huolimaton ja poistin koko spoileri jutun vahingossa. Voldemort minut vieköön.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2007, 00:05:00 kirjoittanut Tibby »
"There's no need to call me sir, Professor"

Kaalikeitto

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Elokuu 01, 2007, 05:20:30 »
Seranot, voi herrajestas mikä ohjelma.<33 rakastan sitä! Ne on niin älykääpiöitä, eilen kun katoin nii repeilin mlkein joka kohdas ensnnäki Raulin ja African "pikkuongelmat" Fitin bisneket xDD (Candela tykkää!) ja se hiton leirikoulujuttu, voi hitto sentä jotain Teten pikkareita pitää esitellä. :D:D parasta viihdettä aamuisin.

Mun lemphahmo on varmaan öö..emmä tiedä! ne kaikki on ihan hyviä,

P.s. Muistakaa mitä kissalle kävi! :D:DD:

Soijakastike

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Elokuu 01, 2007, 21:34:27 »
Katson satunnaisesti :D
Jotenkin sitä sarjaa on niin kiva katsoa kun saa nauraa niille näyttelijöille kun ne eläytyy niin hassusti kaikkeen.
Jotenki koominen sarja on :D

Rozelius

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Elokuu 01, 2007, 21:51:19 »
Oi, ihanaa! Katson Serranon perheen jokaikinen päivä, kun se tulee, jos siis vain pystyn ja kykenen. Aloin katsoa sitä vasta muutama viikko sitten, mikä suorastaan harmittaa minua... Olisipa mukavaa nähdä ne kaikki jaksot!

Sitä en kyllä tajua, miksi TV1 näyttää ne niin pikaisena pikauusintana. Entä sitten, kun koulut alkavat? Serranot jäävät väliin joka päivä, ellei satu jollekin päivälle sellainen ihme, että pääsemme jo kahdeltatoista tai yhdeltä koulusta... Toivottavasti he siellä Ylellä älyävät siirtää uusintaa myöhemmälle, edes muutamaa tuntia. Ja kun digiboksissa ei TIETENKÄÄN ole mitään nauhuria. Nyyh.

Tykkään katsoa Serranoja siksi, että (kuten aikaisemminkin on jo mainittu) se on todellakin niin realistinen ja silti hauska. Espanjankieltäkin on hauska kuunnella. Ja voi Diego, Diego.. Aina selittämässä jotakin.

Voi vessaharjat sentään, miten hauska ohjelma!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2007, 22:00:32 kirjoittanut Rozelius »

Poissa Damien

• greatest hit
  • Vuotislainen
    • erinomainen ihmislapsi
« Vastaus #32 : Elokuu 01, 2007, 23:08:52 »
Katson tätä satunnaisesti, silloin kun aamulla jaksaa herätä katsomaan. Yleensä en nimittäin viitsi vaivautua katsomaan päivän uusintaa, sillä se tulee aika typerään aikaan. Ja kuten edellinenkin kirjoittaja sanoi, mitäs sitten kun koulut alkavat? Okei, omistamme kyllä nauhoittavan DVD-soittimen, mutta ei sitäkään aina muista laittaa ja muutenkin.

Ohhoh, en minäkään tiennyt tuota että Marcosin näyttelijä on tehnyt kappaleet itse ja vielä levynkin! Tiesin kyllä että hän laulaa ja soittaa itse, mutta vau ;o Tai no toisaalta se ei ole mikään ihmekään kun miehellä on niin hyvä ääni ja huimat soittotaidot (ainakin ohjelman perusteella.) Mutta tiedättekö, kun Marcosilla, Raùlilla, Chukyllä ja Àfrilla oli se 'rokkibändi' (mitä rockia se muka oli? :'D), niin soittivatko he kaikki siinä itse? Siis myös Chuky, Raùl ja Àfrica?

Omia lempihahmojani ovat Raùl ja Guille :) Ovat he niin mahtavia! Fitikin on aika hauska. Toisin kuin monet muut, en ole koskaan tykännyt Evasta ja Marcosista, enkä koskaan siitä parituksesta! (Raquel/Marcos *sydän*) Enkä tykännyt koskaan Eva/Raùl -parituksestakaan Àfrica ja Raùl ovat ne oikeat toisilleen :D Ja Guille ja Tetè! Ah ne olivat niin söpöjä tämänpäiväisessä jaksossa :D

Espanjaa on tosiaan hauska kuunnella kun puhuvat niin sukkelaan :D Oletteko muuten huomanneet, kuinka ainakin Diego ja Lucia tekevät käsillään samalla tavoin kun ovat vihaisia? Eli siis laittavat sormensa ns nippuun ja sitten vetelevät käsiään ylhäältä alas :D Toivottavasti tajusitte.
23 seconds on the floor Is all (s)he needs, And not a minute more

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #33 : Elokuu 01, 2007, 23:11:17 »
Vai onko tuo vain sellainen kesäsarja, eli loppuuko pian koulujen alkamisen jälkeen? Ainakin useimmat sarjat, jotka ovat kesäisin tuohon aikaan tulleet, ovat olleen hyvin kausiluonteisia. Joka tapauksessa, minä kuulin tästä sarjasta ensimmäistä kertaa viime perjantaina. Ihan totta! En koko kesänä ole ollut kotosalla sarjan tullessa eetteristä, sillä alkukesä meni töissä ja sitten parisen viikkoa Saksassa. Olin ihan pihalla isän puhuessa sarjasta, ja varsinkin siitä tiedosta, että kyseessä on joku yllättävää suosiota saavuttanut sarja! Olihan se pakko sitten katsoa seuraavan kerran kun sattui oikeaan aikaan heräämään, ja nyt olen tällä viikolla pari kertaa katsonut. Ja todettava on, että varsin viihdyttävää. Kaikkein parasta siinä on se polotus ja se, kuinka ne pitää sormia puhuessaan, silleen sormenpäät yhdessä ja sitten polotetaan suureen ääneen! Ihanan antaumuksellista. Ja onhan tuossa varsin veikeitä juttujakin näköjään, kaiken maailman väärinymmärryksiä. Voisi tämän katsoa huomenaamullakin...

//Niin, ja Damien näytti juuri tuossa kirjoittaessani ehtineen sanoa tuosta samasta "sormien nuputuksesta"! :D Parasta koko sarjassa!
Humor me.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Elokuu 02, 2007, 19:48:27 »
Marcosin laulut ovat oikeasti hyviä. Tänään minua tosin ärsytti, kun hän suuteli sitä kelttilauleskelija-tyttöä.>:(
Eva ja Marcos kuuluvat yhteen kuin Eeva ja Aatami ainakin.

Parhaita hahmoja sarjassa ovat mielestäni Curro, Guille ja Santiago. He ovat kaikki niin aitoja, sellaisia mihin voisi törmätä Suomessakin kadulla.
Toivottavasti YLE jatkaa sarjaa yli Elokuun (alunperin suunnitelmissa oli katkaista sarja 30.8.), koska se on saavuttanut täällä niin suuren suosion. Päivittäin sarjaa kerääntyy katsomaan yli 300 000 silmäparia.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2008, 07:52:28 kirjoittanut Röhkö »
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
    • LiveJournalini
« Vastaus #35 : Elokuu 02, 2007, 20:55:14 »
Toivottavasti YLE jatkaa sarjaa yli Elokuun (alunperin suunnitelmissa oli katkaista sarja 30.8.), koska se on saavuttanut täällä niin suuren suosion. Päivittäin sarjaa kerääntyy katsomaan yli 300 000 silmäparia.

YLEhän lupasi jatkaa sarjaa, mutta jatkumisen ajankohtaa ei ole vielä ilmoitettu. Ja näämme vielä kai ennen uusia jaksoja nykyiset jaksot uusintana.

Poissa Skipa

• Hippiäinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #36 : Elokuu 02, 2007, 20:59:25 »
Serranon perhe, ihan paras sarja. Niiden jutuille (ja välillä etenkin tyhmyydelle) saa naureskella oikein urakalla. :D

Lempihahmoni sarjasta ovat ehdottomasti Raúl ja Guille. Järkytyin muuten, kun sain tietää, että ainakin Raúlin, Marcosin ja Evan näyttelijät ovat iältään n.30. Näyttävät kuitenkin nuorilta, lisäksi meikki tekee ihmeitä. En vaan voi uskoa sitä...

Harmittaa, kun en ole seurannut sarjaa alusta asti. Joku päivä kesäkuun lopulla/heinäkuun alussa satuin kääntämään kanavan ykköselle uusinnan aikana ja jäin katsomaan sitä. Sen jälkeen seurasin sarjaa satunnaisesti, aina kun satuin telkkarin eteen oikeaan aikaan. Nyt pari viime viikkoa olen herännyt yhdeksältä, että ehdin seuraamaan tämän vallan mainion perheen ja heidän ystäviensä elämää. Hyvää harjoitusta aikaisemmin nousuun, koulu kun lähenee uhkaavasti... Jos ohjelman esityspaikkaa ei siirretä, mitä en oikein jaksa uskoa, täytyy laittaa jaksot digiboksiin nauhalle. Ensin vain pitäisi opetella käyttämään sitä nauhoitustoimintoa tuolla uudella digiboksillamme...

YLEhän lupasi uusia sarjan, vai olenko ihan väärässä? Sitten pitää laittaa kaikki jaksot nauhalle, että saa tylsinä hetkinä palata katsomaan Serranoja!

Ai niin, ja näin formulafanina on pakko mainita, että tämän päivän jaksossa esiintynyt kelttibändin laulaja oli Fernando Alonson kihlattu, Raquel del Rosario. Tiesin, että hän laulaa jossain bändissä, mutta sitä en tiennyt, että kelttibändissä! :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2007, 21:03:56 kirjoittanut Skipa »

blame it on me

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Elokuu 02, 2007, 22:06:07 »
Lainaus
Tänään minua tosin ärsytti, kun hän suuteli sitä kelttilauleskelija-tyttöä. >:(
Väärin! Marcos ja Rachel kuuluvat yhteen! Nami, nami. Ihan paras sarja, katson jokaisen srajan. Minusta ylen pitäisi ajatella meitä alamittaisiakin katsojia! Emmehän me voi katsoa Seranoja arkisin. (Ellen sitten osta PSP;hen sitä digivastaanotinta ja sitten ota PSP;tä kouluun. Kjeh, kjhe).
Mieluummin aina vaan lomilla Seranot ruutuun!

Lizlego

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Elokuu 02, 2007, 22:46:41 »
Jaa, että muutkin kuin minä, ovat hurahtaneet Serranoihin! Hyvä tietää, etten ole yksin. Minä tosin satuin hurahtamaan siihen vain siksi, että olen tottunut katsomaan ykkösen aamusarjoja, mutta Serranot ovat kyllä aika yliveto. :) Hihittelen itsekseni kuin mikäkin hullu. Eilen sain sitten kuulla, että äitini oli jämähtänyt tuijottamaan sarjaa. Näin saippua meidät vangitsee! :) Yhdyn monien tuntemaan tuskaan Evasta ja Marcosista, mutta minusta tuntuu, etteivät ne kuulu yhteen. Suosikkihahmojani Guille ja Raúl. Poikien logiikkaa. Onneksi tytötkin selkeästi alkavat oppia. ;) Minua ei yhtään muuten yllättä, että Evan, Marcosin ja Raúlin näyttelijät ovat reippaasti päälle parikymmentä (jos ne nyt ovat, en ole tarkistanut asiaa) - sehän on arkipäivää kaikissa saippuasarjoissa. Ei ne näyttelijät kovin nuoria ole esimerkiksi O.C.:ssä yms.

vampyyri

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Elokuu 03, 2007, 10:48:11 »
mä seuraan ja tykkään...nauran melkein aina ku katon ja varsinki sellasisa kohisa josa on santi...ne marcosin laulut on huippuja....(eikö se joka näyttelee marcosta(fran perea) oo joku laulaja... ainaki se on tehny levyn josa on niitä biisejä)

Rozelius

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Elokuu 04, 2007, 17:28:00 »
Hämeen-Sanomissa oli tänään juttu, että Yle jatkaa Serranon perheen näyttämistä - ja uusintoja tulee syksyllä lauantaisin ja sunnuntaisin! Jippii! :) En nyt saanut selville, näyttävätkö ne viikolla näytettyjä uusintoina VAI aivan alusta lähtien 2. kerran uusintana. No jaa, eipä minua haittaisi, vaikka alusta lähtisi.

Poissa Tibby

• kotitonttu
  • Vuotislainen
    • LiveJournalini
« Vastaus #41 : Elokuu 04, 2007, 23:21:09 »
Hämeen-Sanomissa oli tänään juttu, että Yle jatkaa Serranon perheen näyttämistä - ja uusintoja tulee syksyllä lauantaisin ja sunnuntaisin! Jippii! :) En nyt saanut selville, näyttävätkö ne viikolla näytettyjä uusintoina VAI aivan alusta lähtien 2. kerran uusintana. No jaa, eipä minua haittaisi, vaikka alusta lähtisi.

YLE:n TekstiTV:llä oli myös juttu tästä, ja jaksot alkavat ihan alusta asti uusintana 8.9. Eli ihan ensimmäisestä jaksosta neljännen tuotantokauden viimeiseen jaksoon, kunnes sitten neljäs tuotantokausi starttaa ensi kesänä.

Tässä vielä nämä YLE:n tiedotteet asiasta:

TV1 tiedottaa 6.8.2007 klo 16.08

SUOSIKKISARJA SERRANON PERHEEN UUSINNAT JA UUDET JAKSOT YLE TV1:SSä!

Suuresta palautemäärästä ja vetoomuksista johtuen YLE TV1 uusii espanjalaisen Serranon perheen (Los Serrano) jaksot 8.9. alkaen lauantaisin ja sunnuntaisin klo 14.45. Syksystä lähtien sarjan jaksot ovat viikon ajan katsottavana myös internetin kautta YLE Areenassa. Ensi kesänä YLE TV1 saa lähetettäväkseen sarjan uudet jaksot.

TV1 tiedottaa 34.7.2007 klo 16.57

YKKöSEN KESäN PARAS OHJELMA

Serranon perhe lähetetään syksystä alkaen uusintana lauantaisin ja sunnuntaisin klo 14.45 TV1:llä. Syksystä lähtien sarjan jaksot ovat viikon ajan nähtävissä YLE Areenassa. Ensi kesänä TV1 saa lähetettäväkseen sarjan uudet jaksot.

//Ihmettelen miten YLE voi tiedottaa asiasta 6.8, koska nyt on vasta 4.8. :D Ja siel, olet aivan oikeassa. Mikä tuo 34. päivä on? :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2007, 20:58:40 kirjoittanut Tibby »

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #42 : Elokuu 04, 2007, 23:22:38 »
Jos en ole käsittänyt jotain ihan päin honkia Serranon perhe ei ole telenovella, koska telenovellathan ovat noin 200 jaksoa pitkiä sarjoja ja Serranon perhe pyörii Espanjan televisiossa edelleen ja sitä ilmeisesti tehdään edelleen.
Itse asiassa sajra on lopetettu Espanjassa jo kolme vuotta sitten (näin ymmärsin, jos kielimieri ei pahasti valehtele. Saattoi se olla myös, että sarja on siellä kolme vuotta edessä, dunno.), sillä näin ainakin väittivät espanjalaiset vieraat, jotka olivat kulttuurivaihdon kautta käymässä viikon ajan Suomessa. Olivat kovin ihmeissään, miten heidän sarjaansa esitetään Suomessa ja innokkaimmat suomalaiset olivat saaneet jo tietoa siitä, miten sarja tulee päättymään.

Itse olen sarjaa katsonut yhteensä ehkä noin viiden minuutin verran, kun oli töissä ja kaikki mummot katsoivat sarjaa vedet silmissä (naurusta). Mietin vain, kuka jaksaa olla kiinnostunut noin hupsusta sarjasta ja kuka herää aamuisin (tai muistaa iltapäivisin) katsomaan moista sarjaa. Minusta tämä on samaa sarjaa Mi Gorda Bellan eli Tuhkimotarinan kanssa: Salattuja Elämiä eri kielellä. 
Pakko on paras muusa.

Siel

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Elokuu 05, 2007, 01:42:51 »
//Ihmettelen miten YLE voi tiedottaa asiasta 6.8, koska nyt on vasta 4.8. :D

Minä taas en ymmärrä, miten YLE voi tiedottaa asiasta 34.7.2007, kun sellaista päivää ei ole olemassakaan :' )

Minä(kin) olen jäänyt koukkuun tähän sarjaan. Mukavan realistinen (muttei liian) ja ei turhan vakava sarja, noin aamulla katsottavaksi. Pidän, joten katson.

maarjuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Elokuu 05, 2007, 11:15:37 »
Olen jäänyt kyseiseen sarjaan koukkuun kylla!. Alkuksi katsoin vains illoin tällöin kun en muistanut että milloin se tulee, mutta nyt katson jo joka jakson. joskus katson uusinnankin. Sarja on näitä ainoita espanian kielisiä ( eikö olekkin?) jota nyt olen katsonut. ihan paras niistä.

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #45 : Elokuu 07, 2007, 13:56:48 »
Minäkin olen tähän kyseiseen sarjaan jäänyt koukkuu.. katson sen joka arkipäivä..aluksi ihmettelin että mikä ihmeen sarja tämä on mutta sitten kerran kanavasurffailin ja eksyin katselemaan tätä ohjelmaa ja sittä se sitten lähtikin :D

~maasu~
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightAsh27705
« Vastaus #46 : Elokuu 08, 2007, 16:19:57 »
Koukuttaa kyllä. Mutta tuo Santa Justa Klan on suoraan sanoen ihan kamala. Miksi, miksi lopputekstien aikana kuuluu nykyään se kaamea renkutus eikä Marcosin biisi? En suostu.
Respect the funk.

Poissa Musta Koira

• Veni, vidi, vici.
  • Vuotislainen
  • libertiini
« Vastaus #47 : Elokuu 08, 2007, 16:33:28 »
Blue Ice kirjoitti:
Lainaus
Minusta tämä on samaa sarjaa Mi Gorda Bellan eli Tuhkimotarinan kanssa: Salattuja Elämiä eri kielellä.

Olen kyllä ihan eri mieltä. Mielestäni sarjassa parasta on juuri maanläheisyys ja realistisuus, vaikka ehkä nyt myöhemmillä tuotantokausilla alkaakin olla jo vähän epäuskottavampia juonikuvioita. Silti en nyt missään nimessä vertaisi tätä Tuhkimotarinaan, joka on viimeistä piirtoa myöten epärealistinen (mutta mainiota viihdettä). Blue Ice, jos kerran olet katsonut sarjaa vain viiden minuutin verran, oletko mahtanut saada siitä ihan oikeaa kuvaa? Tosin ei tämä minunkaan suurimpia lempisarjoja ole, mutta en minä sitä ainakaan epärealistisuudesta syyttäisi.
-Non unde possim sed unde volo-

Poissa Sahara

• Satakieli
  • Vuotislainen
« Vastaus #48 : Elokuu 08, 2007, 21:27:10 »
Myös minä olen jäänyt tähän täysin koukkuun. Juuri täydellinen ohjelma aamuiksi, saa nauraa muttei tarvitse ajatella. Ikävä kyllä löysin tämän sarjan vasta loppukesästä, joten minulle tuo Serranon perheen uusiminen oli todella iloinen yllätys! Juuri sitä toivoinkin, koska haluan todella nähdä ne ensimmäiset jakso, joita en ole nähnyt.

Serranon perhe on hyvä, koska minusta kaikki henkilöt on jotenkin kiinnostavia. Ja se miten jonakin päivänä se lasten juonikuvio on kiinnostavin, ja jonakin toisena sitten niiden vanhempien. Vaikka minusta yleensä kyllä lasten, Guille on aivan ihana :D Erityisesti se oli viime viikolla hauska, kun ne lavasti sen telkkarin ryöstön. Välillä jtosin otkut jutut menee jo vähän yli, mutta kyllä sekin myöhemmin taas parantuu.

On oikeastaan tosi yllättävää minusta miten suosittu tästä ohjemasta on tullut. Niin hyvä kuin se onkin, mutta kun vielä miettii tuota esitysaikaa. Mutta loistavaa, että niin moni on löytänyt Serranon perheen, ja näkee vielä ensi kesänäkin sitä.

Mystica

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Elokuu 14, 2007, 13:32:40 »
Tämä on hauska sarja. Tuli kesälomalla katsottua, ja naurettua serkkujen kanssa. Koukkuun en jäänyt, mutta hauskaa ajanvietettä Seranon perhe kyllä oli...