Kirjoittaja Aihe: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?  (Luettu 109396 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?
« Vastaus #275 : Huhtikuu 08, 2012, 00:21:46 »
Koira. Uskollisuuden, suojelun ja periksiantamattomuuden merkki.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 16:14:12 kirjoittanut Prosper »

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: SilverElm5143
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #276 : Huhtikuu 13, 2012, 08:48:16 »
Erään applicationin mukaan suojeliukseni olisi vuohi.

Mikä sopii erinomaisesti, sillä kiinalaisessa horoskoopissa olen juuri tuo nimenomainen eläin.
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Dewie

• Vuotislainen
  • Pottermore: HazelNight86
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #277 : Huhtikuu 26, 2012, 14:30:04 »
Jos mietitään "tavallisia" eläimiä niin uskoisin suojeliukseni olevan kissa. Olen kissaihmisiä ja kotona on aina ollut kissoja. Muutenkin löydän yhtäläisyyksiä kissaani, Frodoon (vai onko hän saanut vaikutteita minusta?!). Olen mukavuudenhaluinen, tykkään nukkua ja kelliä, marisin välillä oikein olan takaa, saan hepuleita ja tykkään kun mahaani silitettään (!?).

Jos taas mietittään jotain epätavallisempia eläimiä niin haluaisin suojeliukseni olevan TÖPÖLIPUTTAJA!! Ja ei, kyseessä ei ole mielikuvitukseni tuote, vaan ihan oikea lintu, joka elää Papua-Uudessa-Guineassa.

Töpöliputtaja

Kosiotanssi, joka on se hauska juttu

Siis ihan oikeasti, voiko olla siistimpää lintua?!?!?! xddd Töpöliputtaja on minun ja avokkini inside-juttu ja ollaan naurettu sille monesti. Haluaisin niin vetää töpöliputus-tanssin meidän häätanssina xddd ai, että, naurattaa jo valmiiksi, mutta se olisi niiiiiiiin meitä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2012, 14:33:40 kirjoittanut Dewie »
Olen esihistoriallinen käärme joka ulvoo ja murisee! -Pikku Myy-

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
« Vastaus #278 : Toukokuu 08, 2012, 17:45:38 »
Luulisin, että minun suojeliukseni olisi kissa tai joku muu kissaeläin, kuten esim. ilves sillä olen aina ollut kissaihmisiä, ja kotonakin on aina ollut kissa tai kaksi. Tykkään mukavuudesta, mutta minua ei todellakaan voi pompotella, kuten ei kissojakaan ;). Olen lisäksi hyvin itsenäinen ja osaan huolehtia itsestäni.
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Skales

• Kävelevä matematiikankirja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: GoldKnight21785
« Vastaus #279 : Toukokuu 18, 2012, 12:00:03 »
Luulen, että suojeliukseni olisi käärme. Rakastan käämeitä ja olen pottermoressakin Luihuinen. Käärme sopisi minulle todella hyvin! Se voisi myös olla kissa, koska meillä on ollut neljä kissaa, mutta ne kaikki ovat karanneet tai kuolleet. Nyt olen kyllä kissoille allerginen, joten käärme se on!
Luihuisen ja Korpinkynnen risteytys ja ylpeä siitä

Poissa Roses

• Lihansyöjä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowBlood7661
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #280 : Toukokuu 18, 2012, 18:28:09 »
Oma suojeliukseni olisi aika varmasti hevonen. Ne ovat uljaita, ja tietävät paikkansa - saattavat uhkailla mutta oikean vaaran uhatessa lähtevät karkuun. Ne ovat myös vapaita menemään minne tahtovat(villihevoset), ja vaeltavat päivät pitkät.
~ Ennemmin kuolisin seisaallaan, kuin eläisin elämäni polvillani ~

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut,
ylpeile sillä, että olet joka kerta noussut ylös

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #281 : Toukokuu 19, 2012, 07:20:21 »
Sanoisinpa että koira. Epäilen, että rotu olisi mäyris, mutta toivon tosiaan sen olevan mieluummin sakemanni

Mitä tästä nyt sanoisin? Koirat paimentavat, suojelevat, pelastavat, ovat seurallisia, ihmisystävällisiä ja -läheisiä. Koirat ovat sosiaalisesti älykkäitä eläimiä. Ja monet koirat tuntuvat viihtyvän minun seurassani ja itse kun myöskin viihdyn koirien seurassa, joten yksi osasyy, miksi  suojeliukseni olisi koira.
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Lunar

• In Noctem
  • Vuotislainen
  • Pottermore: OwlPurple13890
« Vastaus #282 : Toukokuu 23, 2012, 23:52:03 »
Veikkaisin villihevosta aika vahvasti. En edes pidä hevosista erityisen paljoa, joten tälle on aivan eri perustelu:
En ole nopea, siitä tämä villihevonen ei johdu. Vaan siitä, että villihevosethan ovat rauhallisia, mutta vaaran uhatessa juoksevat pois. Niin kuin minäkin yleensä. Jos pelästyn, en aina lähde ns. 'karkuun', mutta en kuitenkaan jää paikalleni. Myös se, että osaavathan hevosetkin haastaa riitaa toistensa kanssa. Niin osaan minäkin muiden ihmisten. Olen myös hyvä tappelemaan sanallisesti, eivätkä hevosetkaan yleensä aloita kunnon tappelua, kuin vasta viimeisenä keinona. Sitä ennen ne uhkailevat, ja kertovat toisen olevan väärässä paikassa, niin kuin minäkin teen. Luulisin, että tuossa oli ihan tarpeeksi perustelua, miksi vahvasti uskon, että suojeliukseni olisi villihevonen.
The end
The songwriter's dead

Poissa Tuhkametsä

• Sokerisulkakynä
  • Vuotislainen
  • Joskus sitä vaan tahtois vajota maan alle...
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #283 : Kesäkuu 03, 2012, 18:12:29 »
Hmm. Mikähän se sitten olisi? Varmaankin lintu, suuri petolintu. Vaikka suohaukka! Se olisi suohaukka koska ne on jotenkin niin vapaan oloisia. Siis kun sellainen lentää taivaalla, on se mielestäni todella uljas näky. Toinen syy on, että olen ihaillut suohaukkoja varmaan viisivuotiaasta lähtien.

Poissa vellamo

• Puolihahmo
  • Vuotislainen
« Vastaus #284 : Kesäkuu 03, 2012, 19:55:14 »
Tietenkin olisi mahtavaa, jos suojelius olisi joku jalo tai muuten vain arvostettu eläin. Jos saisin itse valita suojeliukseni olisi poni (kaukana siis jalosta ja arvostetusta). En ole ratsastuksen harrastaja tai muutenkaan heppatyttö, mutta tunnen omituista sielunsympatiaa poneja kohtaan, minulla on ponin sielu :) Nehän saattavat olla vähän omapäisiä, pulleita ja toisaalta varsin vaarattoman oloisia. Kauheinta olisi, jo suojeliukseksi paljastuisi joku kavala tai inhottava eläin, ei olisi kivaa saada tietää olevansa sisimmältään sellainen.
Huomenta maailma.

Poissa Lorcanmei

• Vuotislainen
« Vastaus #285 : Heinäkuu 03, 2012, 15:00:37 »
Minun suojeliukseni olisi varmasti jokin kissaeläin... en vain ole varma mikä. Kissat ovat todella tärkeä osa elämääni. Suojeliukseni voisi olla gepardi tai perus maatiaiskissa.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #286 : Heinäkuu 28, 2012, 16:49:41 »
Luultavasti suojeliukseni olisi joku pieni ja sulavaliikkeinen eläin, kuten minä itse :)

Kuten minkki tai saukko.  Voin sieluni silmin nähdä jommankumman noista pomppimassa iloisesti edessäni. Ja pidän henkilökohtaisesti todella paljon minkeistä (<3), ja inhoan niiden turkistarhausta ;__; Hopeakettu on myös mahtavan kaunis eläin, ja suojeliuksena varsin hopea :D Mutta en usko, että suojeliukseni olisi noin komea ja iso eläin, kuin hopeakettu. Olen itse semmoinen pieni ja en niin ylväs :D

Ajatellaan, että se on minkki. Se kuvaa minua liikehdinnän ja kokonsa lisäksi myös luonteelta. Iloinen, mutta kuitenkin arka otus. Itse saatan olla joko sellainen ilotulite, tai sitten pieni ja myhäilevä ikkunalauta-otus. Minkki silmäilee ympäristöään ahkerasti, kuten tämäkin tekee :3

Eli minkki, mikä minkki.

// Voi Rene (koska lempinimistä tykkään :3), älähän masennu :) Kaikissa on tottahan toki jotain hienoa :) Ei kukaan olisi mikään surkeus ;)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2012, 21:40:12 kirjoittanut annips »

Poissa Renefer

• Koira
  • Aurori
  • *
  • Teidän alhaisuutenne Renefernefernefer
« Vastaus #287 : Elokuu 01, 2012, 20:09:45 »
Lainaus käyttäjältä: gem
Suojeliukseni olisi varmaankin tornipöllö, tarkalleen ottaen naamiotornipöllö, sillä pöllöjen tapaan olen suurisilmäinen yöeläjä :-) Myös lentäminen on aina kiehtonut minua suuresti.

Joku lentävä olisi kyllä niin siisti. Lentäminen on ihmiskunnan suuria unelmia.

Lumileopardi, sinikettu, puuma ja mustahevosantilooppi olisivat myös melkoisen käheitä. Minä kuitenkin luulen niiden olevan vähän liian nättejä ja voimakkaita minulle. Suojeliukseni, jos sellaisen oppisin ikinä edes loitsimaan, olisi tosiasiassa jonkinlainen surkea torakka tai haiseva laiskajaakko. Sellainen, jota ei viitsisi edes loitsia kuoleman uhatessakaan, koska se olisi yksinkertaisesti niin hemmetin nolo. Siinä olisi ankeuttajien ympäröimänä ja hopeisesta usvasta muodostuisi - tittididii - ehta kärpänen.

Minulle kävisi juuri noin. :<
Muista tervehtiä alakuloisia lintuja
POISSAOLEVAINEN
Toistaiseksi lopullisesti.

Poissa Chocolate

• Vuotislainen
« Vastaus #288 : Elokuu 25, 2012, 19:23:30 »
Jos pitäisi valita kotieläimistä niin suojeliukseni olisi ehdottomasti kissa, koska en ole hirveän seurallinen
ja tykkään mönkiä jonnekkin lämpimään koloon piiloon maailmalta ( kuulosti aika nololta eikö? ).
Jos taas pitäisi valita villieläimistä niin suojeliukseni olisi (aika) varmasti joku koiraeläin kuten naali, dingo tai aavikkokettu<3 .
VAROITUS olen radioaktiivinen

Poissa superrstition

• Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDust25895
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #289 : Syyskuu 06, 2012, 12:43:53 »
Omani olisi kissa. Mietittiin näitä kaverini kanssa yksi kesäilta, ja hän määritteli asian näin:

"Sulla olisi varmasti kissa. Sä tykkäät olla yksin ja viihdyt yksin, mutta tykkäät myös olla seurassa. Ja muutenkin: sä et luota ihmisiin heti, vaan se vaatii sulta aikaa. Etkä kerro itsestäs kaikkea heti, vaan jätät jotkut asiat kokonaan itsellesi. Oot vähän mysteeri, niinkuin kissat."

Tykkäsin tästä määritelmästä, ja se oikeestaan pätee aika täydellisesti muhun. Oon oikeastaan tosta lähtien aina miettinyt, että suojelukseni olisi varmasti kissa.

Poissa Jezebel

• Kelmitär
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #290 : Syyskuu 21, 2012, 16:35:46 »
Luulen että suojeliukseni olisi kissa.
Rakastan lämmintä rakastavaa syliä ja hellyyttä. Viihdyn kotona ja käperryn mielelläni pienen pienelle kerälle ja jos vain osaisin niin kehräisin. Olen myöskin melko älykäs, nopea ja ketterä.
Eipä sen kummempia selittelyjä, mutta tässä oma veikkaukseni. :)

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #291 : Lokakuu 07, 2012, 22:10:25 »
Mä en tiedä! Ei tätä varten olisi mitään testejä olemassa? Koska todellakin haluan saada tietää!

Toisaalta tuli mieleen, että se voisi olla koira. Vaikka rakastan kaikkia eläimiä, koirista pidän eniten. Olen myös luotettava ja lojaali ystävä kuten koirat. Ja yleensä olen aina iloinen, yritän aina piristää kaikkia muita jos he ovat huonolla tuulella.
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #292 : Lokakuu 07, 2012, 22:18:44 »
Luulisin suojeliuksen olevan pieni kissa, kuten omani on. Kissasuojeliukseia täällä ilmeisesti monilla on.
Kissat on minulle rakkaita, varsinkin oma Noki poikani. Kissa ei luota heti vaan luottamus pitää ansaita ja kuten joku tuolla yllä hyvin sanoi, niin kissat ovat aikamoisia mysteerejä.
Toinen vaihtoehto voisi olla lentävä korppi, jolla on terävä nokka. Korpit ovat minusta kauniita lintuja omaassa harmaanmustassa rosoisuudessaan. Lentävä, terävänokkainen korppi oisi hyvä suojelemaan ankeuttajilta.

Poissa vadelmavalas

• Vuotislainen
  • wuzzzzd up?
« Vastaus #293 : Lokakuu 17, 2012, 21:51:45 »
Oma suojeliukseni olisi melko varmasti susi. Ne ovat todella kauniita ja ylpeitä eläimiä, jotka osaavat puolustaa reviiriään joskus aggressiivisestikin. Ne ovat laumaeläimiä, jotka välittävät laumastaan erittäin paljon, mutta eivät siedä vieraita susia laumansa lähellä. Susilla on loistavat vaistot suojelemiseen ja saalistamiseen. Arvostan kaikkea tuota ja olisin varma, että suojeliukseni putkahtaisi sutena c:

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #294 : Marraskuu 06, 2012, 19:45:58 »
Oon  miettiny tätä, ja sitähän ei varmasti voi tietää, ennenkun loitsii sen, vai?
Mutta silti uskoisin että joko lumileopardi tai susi.

Lumileopardi, koska kaikenmaailman kissaeläimet on mielestäni hienoja, kun liikkuvat niin notkeasti ja varmasti. Ja kaikki, ketkä on lukennu Kultainen kompassi/Universumien tomu-sarjaa, tietää daimonit ja testin mukaan mun daimon ois lumileopardi :D

Susi taas on hieno eläin, koska on niin ylpeä ja arvokas. Puolustaa lamaansa ja reviiriään + tykkään täysikuista...
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #295 : Tammikuu 20, 2013, 00:48:17 »
Suojeliukseni olisi varmaan joku kissaeläin, mutta ei ihan tavallinen kissa. Ehkäpä tiikeri. Voimakas, ylväs, nopea ja kaunis. Ei mikään kuvaus minusta, mutta millainen voisin ehkä olla sisältä, "sielusta".
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa sateenkaarinalle

• wallflower
  • Vuotislainen
    • click
  • Pottermore: OwlWormwood21634
« Vastaus #296 : Helmikuu 16, 2013, 13:02:22 »
Olen miettinyt tätä jo varmaan miljoona vuotta ja tehnyt monia testejä ja viimein päädyin siihen, että suojeliukseni on kirahvi. En tiedä miksi, se vain vetää mua puoleensa. Kirahvi (miksi kirjoitan aina ensin 'kirhavi'?) on niin hellyyttävä eläin.
we accept the love we think we deserve

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #297 : Helmikuu 16, 2013, 22:03:15 »
Tämä on kyllä todella vaikea kysymys... Olisin varmaan, ehkä, luultavasti Orava. Orava siksi, koska olen pieni, rakastan pähkinöitä. Lisäksi olen oikein suloinen ja miellyttävä, kunnes suutun. Silloin olen ihna kamala!! MUita ulkonäkö yhtäläisyyksiä ei tuon pienuuden lisäksi taida olla, paitsi että hiukseni ovat jos oikein tarkaan ja kauan tarkasti katsoo tietäen mitä etsii, hieman punertavat. Onneksi korvissani ei ole tupsuja...:)

Tietääkö kukaan onko animaagien suojelius aina sama, kuin eläinhahmo???

Poissa Niittie

• rottamainen virne
  • Vuotislainen
« Vastaus #298 : Helmikuu 17, 2013, 10:35:01 »
Mun suojelius olisi ehdottomasti joku viekas, typeränrohkea mutta jännä eläin, eli kettu. Toisaalta, jokin kömpelö ja hölmö eläin sopisi myös, eli mäyrä tai karhu (suomalaisissa tarinoissahan kahru ja susi ovat ne hölmöt, joita kettu jekuttaa). Myös orava sopisi, koska olen pieni ja ylivilkas :D Minussa on monta puolta, joten suojeliuksenikin pitäisi olla monipuolinen.

En tiedä että oppisinko ikinä edes lohtimaan suojeliusta, mä en oo hyvä tällasissa opettelujutuissa :D Toisaalta, panostaisin kouluun kyllä 100% enemmän jos siellä opeteltaisiin taikonaan n.n
The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure

Poissa Kelppi

• Tyltpahkalainen
  • Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #299 : Helmikuu 17, 2013, 11:20:59 »
Olisi varmaankin hevonen.Ne ovat voimakkaita eläimiä.Hevoset ovat kookkaita verrattuna kissaan.
Hevoset ovat myös kauniita ja siroja.Pidän hevosista aika paljon.Hevos suojeliukseni varmaan karauttaisi ankeuttajaa päin tai nousisi takaraajoilleen ja ajaisi ankeuttajan pois.Hevoset ovat lempieläimiäni.Jos suojeliukseni ei olisi hevonen se olisi varmaankissa tai kettu.
Belive your self!Belive Voldemort!