Kirjoittaja Aihe: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?  (Luettu 109395 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Semmé

• Sievä Sivetti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Bumtity Bumtity Bum! My life for you!
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?
« Vastaus #250 : Heinäkuu 29, 2011, 21:40:58 »
Suojeliukseni voisi olla genetti.
Nuo sivettikissat ovat hieman erikoisempia otuksia, eivät kissoja, eivätkä näätiä, vain jotain siltä väliltä. Niinkuin minäkin olen jotain ihmisen ja aivan jonkun ufon väliltä. ;D
Ja ovat juuri sellaisia arkoja yöeläimiä kuin minäkin.

Mutta toisaalta, kyllä joku peruskoira voisi kanssa vaikuttaa suojeliukseltani. Miellyttämisenhaluinen, rempseä laumaotus, joka pitää hellyydestä ja on uskollinen 'omille ihmisilleen' (:

Mutta toisinaan olen aika erakoituva, joten kissa voisi myös mahdollisesti olla suojeliukseni, sillä pidän kyllä aikaajoin huomiosta, mutta tykkään vaellella joskus aivan yksin.

Mene ja tiedä, nuo kuitenkin voisivat olla varteenotettavia vaihtoehtoja (:
”Teidän lakinne ja oikeutenne, ha, ha, ha, ha.  Niitähän minun pitikin ampua.”
-Homsantuu

Poissa Casparius

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #251 : Elokuu 01, 2011, 21:00:55 »
mut se vois kans olla berninpaimenkoira, koska meil on sen rotunen koira ja ne on aikuiseen isoi ja vahvoi koirii

Yozora

• Ankeuttaja
« Vastaus #252 : Elokuu 02, 2011, 01:54:45 »
Uskon, että suojelukseni olisi koira.

Ensinnäkin viihdyn todella korien kanssa ja tunnen niiden lähellä oloni turvalliseksi ja huolettomaksi, oli mikä rotu nyt tahansa kyseessä. Uskoisin kuitenkin, että se olisi rodultaan joko siperianhusky tai länsisiperianlaika. Huskyt ovat hyvin viisaita ja ymmärtäväisiä otuksia ja ne olisivat oikein mahtavia suojeliuksia. Itselläni on taas laika ja olen niiden luoteen kanssa oppinut elämään

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #253 : Elokuu 02, 2011, 02:01:28 »
Kuvittelisin, että joko käärme tai valkoinen koiraeläin. Tosin käärme taitaa kuvastaa enemmän sitä puolta itsestäni, jonka avulla kovin montaa onnistunutta suojeliusta ei loihdittaisi...

Olen melko varma, että se olisi kuin olisikin käärme. Minulle käärme merkitsee sitä, että pystyy hallitsemaan omat tunteensa ja tekonsa. Käärme on voimakas hahmo, joka on kuitenkin myös tunteikas, mitä vaaditaan suojeliusta varten. Uskon että saadakseen onnistuneen suojeliuksen sinun täytyy myös uskoa siihen, että loihtimasi hahmo pystyy suojelemaan sinua. Ankeuttajat vaikuttavat ihmismieleen ja sieluun, joten käärme olisi oiva vastus minulle niitä vastaan.

stardust

• Ankeuttaja
« Vastaus #254 : Elokuu 02, 2011, 12:13:57 »
Aluksi mietin, että suojeliukseni olisi ehdottomasti jokin nopea ja voimakas eläin, kuten leijona tai hevonen.
Sitten kuitenkin pohdin hetken itseäni. Olen aina ollut nopeampi kuin voimakas, arvostan nokkeluutta ja viekkautta nyrkkien heiluttelun sijaan.
Onnellisuuden minulle tuo tunne kun saan juosta niin kovaa että sydän meinaa haljeta ja kun pääsen päämääriini omin keinoin.
Sitten mietin eläimiä joiden hieman eriskummallista, mutta kaunista ulkonäköä olen ihaillut aina.
Itsekkin pukeudun massasta poikkeavasti, olen erilainen ja oman tieni kulkija.
Hyeenakoira, ei siis se perinteinen hyena vaan se toinen, olisi varmasti yksi mahdollisuus suojeliuksekseni. Se olisi ovela, vikkelä ja unhanalainen. Minusta aina erittäin kaunis eläin, vaikka muiden mielestä ehkä jopa ruma ja eriskummallinen.
Toinen vaihtoehto olisi gepardi. Se olisi minulle ehkä se todenäköisin.
Olen ihaillut niitä aina, niiden räjähtävää nopeutta, kauneutta, omalaatuisuutta ja kykyä selvitä savannin oloista.
Gepardi ei ole vahva, uljas tai upea niin kuin leijona, mutta se on omalaatuisella tavallaan yksi kauneimmista eläimistä.
Gepardi siis luultavasti olisi suojeliukseni.

Poissa Cännibl

• Tuulen Varjo
  • Vuotislainen
  • Why are you wearing that stupid man suit?
« Vastaus #255 : Elokuu 03, 2011, 21:51:21 »
Suojeliukseni olisi varmaankin karhu.

Tilanteessa, jossa pitäisi ajatella iloisia, pitäisi olla myös varma, että suojelius varmasti päihittäisi ankeuttajat.
Ajatus karhusta toisi minuun varmuutta ja mesikämmen myös muistuttaa minua pienesti. Saattaa olla vaarallinen, jos niikseen tulee, mutta muuten lempeä köntys ;) Pidän myös kovasti hunajasta! :D

¤ Cännibl ¤
If do not prise a life, do not deserve a life!
- John Kramer

Poissa Scaredy Dandelion

• Vuotislainen
  • Pottermore: QueenStrike5
« Vastaus #256 : Elokuu 05, 2011, 08:25:15 »
Suojeliukseni olisi vompatti. Eläin näyttää vaarattomalta ja kömpelöltä, mutta puree ja raapii uskomattomalla voimalla ja nopeudella - tarpeen tullen. Minulla on omituinen mieltymys muihinkin Australian eläimiin, eli en yllättyisi, vaikka suojeliuseläin olisi vesinokkaeläin. Myös se on omalaatuinen, ehkä vähän sekasikiöksikin arvosteltu otus.
 Vompatti osuu ehkä kaikkein lähimmäs. Nähdessäni vompatin kuvassa tai TV:ssä, mun tekisi mieli painaa kasvoni sen turkkiin. Jännä otus!
"You can't give a Dementor the old one-two!"

Poissa Alexandra

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #257 : Elokuu 05, 2011, 13:07:39 »
Minun suojeliukseni olisi luultavasti naarashirvi. Ja mistäkö se johtuu? Severus Kalkaroksen suojelius on naarashirvi, ja olen kiintynyt mieheen mielettömästi. Hän on aina ollut sankarini, ihan alusta asti :) En koskaan uskonut hänestä mitään pahaa.. En enää sen jälkeen, kun Orave kertoi Harrylle Severuksen yrittäneen pelastaa, eikä tappaa Harryn. Siitä lähtien Severus on ollut minun suosikkini :)

Myös naarastiikeri voisi olla luonteeni kannalta suojeliukseni. Tiikeri on räväkkä petoeläin, sulavaliikkeinen ja ketterä kissa.

Poissa Viuhpiipore

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #258 : Elokuu 05, 2011, 13:29:54 »
Suojeliukseni olisi varmasti merihevonen, sillä se on lempieläimeni.
Viuhpiipore - velhomaailman karkki nro.1

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #259 : Elokuu 05, 2011, 13:41:19 »
Oma suojeluseläimeni olisi varmaankin delfiini tai sitten vapaana juoksenteleva koirasusi.

Delfiini varmaankin siksi, koska delfiinit ovat fiksuja ja sympaattisia eläimiä. Lisäksi rakastan uimista ja sukeltamista, joten samaistuisin tähän eläimeen.

Koirasusi taas siksi, koska ne juoksentelevat vapaana, elävät kuten itse haluavat. Olisi hienoa olla puoliksi villi ja vapaa, ja puoliksi ihmisten rakastama suloinen nelijalkainen ystävämme.
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa suklaapatukka

• Vuotislainen
« Vastaus #260 : Elokuu 10, 2011, 13:44:02 »
Suojelukseni... varmaankin joutsen tai naarasleijona... En tiedä miksi mutta jotenkin nämä eläimet kuvastavat minua. :)
Alexandra: minunkin lemppari on ollut Kalkaros jo alusta alkaen. Ykkösestä lähtien mua kiehtoi hänen salaperäisyys... mut en silti usko että suojelukseni olisi naarashirvi, sehän oli Lilynkin suojelius. Mua kiinnostais tietää mikä Kalkaroksen suojelius oli ennen kun Lily kuoli? Sehän muuttu kun Lily kuoli ja kun Kalkaros oli niin rakastunu, sama kävi Tonksilleki ku se oli niin rakastunu Lupiniin et sen suoljelius muuttu.

Poissa Crying

• Vuotislainen
  • Whii
« Vastaus #261 : Elokuu 10, 2011, 16:11:06 »
Varmaan urosleijona (uros koska näyttävämmän näköinen kuin naaras). Tunnen muutenkin yhteyttä leijoniin koska se on horoskooppimerkkini ja muutenkin jotenkin symppiksiä (minusta se että noinkin vaaralliset eläimet viettävät 20h tuntia vuorokaudessa pelkkään makoiluun, nukkumiseen ja turkinhoitoon on vaan jollain oudolla tavalla söpöä).
And they dream in their sleep

Poissa yrraH

• Vuotislainen
  • Pottermore: newtkey76
« Vastaus #262 : Elokuu 11, 2011, 01:11:00 »
Tämä ei ehkä / luultavasti liity oikeastaan tähän mutta (en tiedä onko tätä kysytty ) mutta haluasin kovasti tietää mikä olisi/on Hagridin suojelius :) ?

//Tulin miettineeksi mikäköhän olisi Hagridin suojelius? mielestäni se voisi olla Lohikäärme hevoskotka (räiskeperäinen sisu-lisko :D) en tiedä JAAA oma suojeliukseni on koira

//Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty. :) -gamma
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2011, 00:16:39 kirjoittanut gamma »

Poissa Benu

• tribuutti
  • Vuotislainen
« Vastaus #263 : Elokuu 15, 2011, 21:14:40 »
Suojeliukseni olisi luultavasti kettu, sillä ne ovat minusta todella kauniita eläimiä ja niiden turkki on niin ihanan värinen. Lisäksi ne ovat koiraeläimiä ja pidän koirista. En kuitenkaan haluaisi, että suojeliukseni olisi koira.

Suojeliukseni voisi olla myös jokin lintu, kuten neitokakadu tai hyasinttiara. Luultavasti siksi, että linnut ovat mukavia ja olen aina halunnut papukaijan. Myös jokin suomalainen lintu voisi olla kiva, kuten valkoselkätikka.
:))

Poissa Magic girl

• Vuotislainen
  • Valar Morghulis
  • Pottermore: WhitchThorn22397
« Vastaus #264 : Elokuu 16, 2011, 21:40:21 »
Hmm...
Kun mietin mikä eläin voisi kuvastaa minua niin on kaksi vaihtoehtoa. Joko Hevonen tai Käärme. Ne on aika erilaiset mutta tässä mietin kumpi se sitten olisi. No aloitetaanpas miettimään/perustelemaan.

Hevonen siksi koska minä rakastan mennä kovaa... Ja jotenkin vaikka hevoset ovat saaliseläimiä ne kuvaavat minulle kuitenkin voimaa ja valtaa. Ihmiset yrittävät kontrolloida niitä ja onnistuvatkin siinä, mutta kukaan ei voi koskaan taata sen käytöstä se voi villiintyä ja lakata kuuntelemasta, vähän kuin minä :) Minun paremman puoleni suojelius olisi jokin siro hevonen, varmasti musta väriltään.

Käärme on yleisesti pelätty eläin (ei aina), mutta ne ovat minusta hieman väärinymmärrettyjä. Ne ovat omalla tavallaan kauniita ja kiehtovia. Ne kuitenkin kulkevat maata pitkin ja tarvittaessa valmiita hyökkäämään ja puolustamaan itseään. Käärme pakenee, mutta kun vaara on tarpeeksi suuri ja se näkee sen olevan hyökkäyksen "arvoinen" se puolustautuu pelottomasti ja uhmaa paljon suurempia ja korkeammalla olevia. Ne ovat tunnetusti kieroja, mutta ovatko ne oikeasti? Voisin kuvitella niiden olevan samalla tasolla kierouden kanssa kuin muut. Kuullostaa taas kerran järkevältä :)

En nyt sanoisi kumpi olisin... Sen näkisi jos olisin noita, jos se edes olisi kumpikaan noista, ei välttis ;)
"Push me and I'll push back
I'm done asking, I demand"

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
« Vastaus #265 : Syyskuu 17, 2011, 17:39:12 »
Sanoisin, että minun suojeliukseni olisi ehkä kettu tai jokin muu viekas eläin. Olen myös hyvin epäkuuloinen, joten myös kissa voisi olla se....
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa Guépard

• hämykeijun lyhty
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksStar9049
« Vastaus #266 : Syyskuu 18, 2011, 18:19:29 »
Mikähän se vois olla? Ehkä lepakko? Tai pöllö? Vois myös olla gepardi tai joku kauriin tyylinen.
Lepakko tai pöllö se vois olla koska tykkään niist tosi paljon ja oon enemmän yö-tyyppinen olento. Molemmat osaa kans lentää ja mähän oon aina pitäny ilmaa elementtinäni.
Gepardi se vois olla koska oon aina tykänny niist tosi paljon ja oon ihan suht nopee juoksee.
Kauris oon horoskoopiltani ja oon syntyny Sveitsissä ni jotenki sellai vuorikauris on aina ollu mieleen. Joku on joskus kans sanonu et loikin samallai ku kauriit.
If you never try, you'll never know.

Poissa mayday

• Ryhmyn iskemä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaThestral23731
« Vastaus #267 : Joulukuu 01, 2011, 19:04:27 »
Suojeliukseni olisi ehkä mursu. Mursut ovat symppiksiä kavereita. He tykkäävät laiskotella ja ovat seuraeläimiä. Joskus tuntuu että minultakin viikset löytyy..

Mursut ovat omalla tavallaan mielenkiintoisia. Ne ovat erilaisia kuin muut eläimet, kauniit ja vikkelät.
Mursut eivät tiedä minne kuuluvat. Joskus meri tuntuu paremmalta, ja toisinaan maa. Jos osaisin taikoa suojeliuksen, toivoisin että se olisi mursu. Olen varma, että mursut ajattelevat päivät pitkät ja ovat oikeasti hyvin fiksuja! :)
Pakko sanoa, mutta tää oli vaan jotenkin niin ihanaa tekstiä että... Aww (:

En menis ihan takuuseen suojeliuksestani, mutta uskoisin että se olisi joko koira tai hevonen, oikeastaan poni. Oon kasvanut koirien ja ponien parissa, joten molemmat tuntuu sopivilta vaihtoehdoilta. Niiden kanssa olo on ihanan turvallinen. Välillä tuntuu että ymmärtäis niiden ajatuksia. Pienestä asti oon köllötellyt koirien kanssa lattialla nukkumassa ja laukannut metsäteitä ilman satulaa. Molemmat sympaattisia, uskollisia ja niistä saa hyvän ystävän. Sellaiseksi koen myös itseni :)
If you love me let me go
Back to that bar in Tokyo
Where the demons from my past
Leave me in peace

Poissa sheila

• nelisormimangusti
  • Vuotislainen
    • blogi
« Vastaus #268 : Joulukuu 01, 2011, 19:42:19 »
Mun suojelus olisi todennäköisesti nelisormimangusti taikka hevonen.

Nelisormimangusti sen takia, että oon tykännyt niistä kauheasti melkein aina. Siitä saakka ainakin, kun niihin tutustuin joululahjaksi saadun eläinkirjan avulla joskus ala-asteella. Niitten refleksit on nopeat ja ne varoittavat heti koko laumaansa kun pienikin vaara uhkaa. Monet kaverit on myös sanonut, että mussa on joitain mangustimaisia piirteitä :D

Jos ei mangusti niin hevonen. Tämä sen takia, että oon kasvanut niitten kanssa ja niissä on erilaisia persoonia. Toki hevoset on pakoeläimiä, mutta kyllähän mäkin olen joskus aika pirun nössö. Hevoset on vahvoja (ite en fyysisesti niinkään, mutta persoonana kyllä) laumaeläimiä ja ne on aina ollut osa mun elämää.

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #269 : Joulukuu 01, 2011, 20:22:09 »
Suojeliukseni olisi varmaan tiikeri, tai miksei jokin muukin suuri kissapeto, esimerkiksi leijona. Kisspedot ovat samalla tavalla leppoisia otuksia kuin minäkin, leijonat esimerkiksi käytännössä makoilevat kaiket päivät, ja tiikerit köllöttelevät auringossa ja uiskentelevat. Kuitenkin suuttuessaan kissapedot ovat pelottavia ja kovaäänisiä, ja jälkimmäinen piire sopii itseeni melkoisen täydellisesti. Tiikeri olisi kyllä kissapedoista todennäköisin, itse kun en ole niinkään laumasielu, vaan tykkään kulkea omia polkujani.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2012, 21:54:49 kirjoittanut pilvenpiirtäjä »
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Downfall

• adhd-lentokala
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralLeviosa26526
« Vastaus #270 : Helmikuu 08, 2012, 21:22:58 »
No siis tästähän nyt ei mitään epäilyksiä olis. Suojeliukseni olis hyvin suurella todennäköisyydellä pallokala. Ensinnäkin tykkään kaloista, mulla on tossa vieressä iso akvaariollinen kivoja fisuja, ei nyt pallokaloja, mut kuitenkin, kaloja anyways. Toiseks pallokalat vaikuttavat varsin kivannäköisiltä otuksilta, erityisesti tähtipallokala on aika söpö :3 Ja se kaiken lisäks saalistaa pääasiassa öisin, mikä kuvaa mua hyvin vaikken saalistusta harrastakaan. Ja onhan mulla ja pallokaloilla kivasti yhtäläisyyksiä ulkonäönkin puolesta, joten mikä voiskaan sopia suojeliukseks paremmin.

Tietty toisaalta mustekala vois olla kans mahdollinen, se kun on mun suosikki merenelävä heti akvaarioeläjien jälkeen. Erityisesti sellanen PotC 2 -leffassa esiintyvä kraken olis hieno suojelius, ankeuttajatkin lähtis varmasti pakoon sen nähdessään :'D
There is a Hell, believe me, I've seen it
There is a Heaven, let's keep it a secret

Poissa amppari

• LukutoukkaAnimaagiIkiviisas
  • Vuotislainen
  • Minä-Hermionen kaksoisolento, päivää vain!
  • Pottermore: EIOLE!
« Vastaus #271 : Helmikuu 10, 2012, 19:18:09 »
Heyyy!!!

Minulla olisi ehkä....Kissa, sillä olen yhtä utelias ja laiska kui kissa. Ja luonteeni on samanlainen kuin yleisimmillä kissoilla...RAKASTAN NIITÄ!!!!! No mtta, mutta se voisi ehkä olla myös naarashirvi... Tai sitten ei...
"Olet....Ihana!",sanoo amppari.
"Etkö ole huomannut?", kysyy Ronald.
"En ole voinut olla huomaamatta,Ronnie!", kiljaisee amppari.
"Kiitos, voin saman tien esitelläsinut vanhemmilleni?",Ron tokaisee ja nyrpistää nenäänsä Grangerille.

Poissa Bamin

• Vuotislainen
« Vastaus #272 : Maaliskuu 01, 2012, 15:50:11 »
Sanoisin että jokin hai tai valas. Rakastan vettä ja tykkään olla vähän omissa oloissani, mutta siltikin ns. nähdä paljon porukkaa. Olen myös salaperäinen, uhkamas ja jollakin tapaa kuulemma pelottava.

Poissa gem

• Vuotislainen
« Vastaus #273 : Maaliskuu 04, 2012, 14:41:11 »
Suojeliukseni olisi varmaankin tornipöllö, tarkalleen ottaen naamiotornipöllö, sillä pöllöjen tapaan olen suurisilmäinen yöeläjä :-) Myös lentäminen on aina kiehtonut minua suuresti. Lisäksi pöllöt vain ovat mielestäni todella kauniita ja mystisiä eläimiä, ja suojeliuksena pöllö olisi aivan upea.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
« Vastaus #274 : Maaliskuu 06, 2012, 12:20:26 »
Oma suojeliukseni voisi olla luultavasti pöllö. Olen aina rakastanut pöllöjä niiden herttaisen ulkonäön ja elintapojen vuoksi! Haaveilen aina, että lemmikkieläimenä voisi ihan tosielämässäkin pitää pöllöä. Toisaalta suojeliukseni voisi olla myös marsu, sillä itselläni on sellainen lemmikkinä.
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?