Kirjoittaja Aihe: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?  (Luettu 109394 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Mikä eläin suojeliuksesi olisi?
« Vastaus #225 : Toukokuu 28, 2011, 09:42:38 »
suojeliukseni olisi varmaan sarvipöllö. Eläin on aika tuntematon, mutta aika ihana pöllölaji. Se saalistaa öisin ja minulla on aina tarve päästä kesällä keskellä yötä saalistamaan jotain tuoreita ulkoa(kuten marjoja(vadelmoja),ruohosipulia ja porkkanoita). Sarvipöllöllä on pienet ns. sarvet, ja minä kun olen kuulemma aina päälle käyvä henkilö(ei kirjaimellisesti) niin sarvista voisi olla apua siinä:)

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #226 : Kesäkuu 02, 2011, 23:07:32 »
HM.. Suojeliukseni olisi kuusipeura. Ne jotka eivät nyt tiedä että mitä eroa on kuusipeuralla ja tavis peuralla, niin kuusipeuralla on bambin pilkut myös täysikasvuisina.

Tai joko toisena vaihtoehtona, suojeliukseni olisi punakettu. Minulla ei ole hajuakaan miten se poikkeaa normaali ketusta, luultavasti väritykseltä.

Poissa lilja

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #227 : Kesäkuu 10, 2011, 19:38:49 »
Suojeliukseni olisi varmaan hevonen, koska olen nopea ja ketterä.

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #228 : Kesäkuu 18, 2011, 23:47:26 »
Minun suojeliukseni olisi mitä luultavemmin koirasusi tai Kanadaeskimokoira.

olen luonteeltani iloinen, ja haluan saada ystäväni nauramaan. Olen hauska, uskollinen ja haluan auttaa ystäviäni ylämäessä. Ystäväni ovat todella tärkeitä minulle ja ilman heitä en olisi mitään. Tekisin mitä tahansa ystävieni eteen. Ja olen saanut tässä puitteissa ystäviltäni täyden luottamuksen ja arvostuksen:)
Tästä syystä olen kaveriporukkamme terapeutti :D
Olen itse kokenut elämässä hieman kovia (masennusta jne.) mutta niistä on selvitty ihan vain selviämällä. Minusta on hienoa että voin auttaa vaikka vain kuuntelemalla muiden huolia.
Minusta ei ainakaan kuulemani perusteella saa helposti ystävää :D Minua on kuulemma vaikea lähestyä koska olen niin väliinpitämätön, ja taas toisaalta olen seurallinenX) Luonteeni on arvaamaton, vaikka olisikin tuntenut minut jo kauan.

Luonteeni perusteella voisin olla jokin vähän hankalempi koira. Ehkä koirasusi.
Koirasusi on hankala koulutettava. Mutta kun sen luottamuksen saa, siitä saa uskollisen ystävän. Koirasudet ovat touhukkaita, ja tarvitsevat paljon liikuntaa. Kaikenkaikkiaan koirasusi on kaunis rotu ja loistava koira metsästykseen sekä seurakoiraksi. Koirasudessa on sutta ja koiraa, ja tämän takia arvaamaton ja ehkäpä liian arka tai liian agressiiviinen. Tämä eläin olisi suojeliukseni koska itse pidän tästä koirarodusta todella paljon. Se edustaa ihmisen parasta ystävää ja jotain villiä mitä ei ihmisenkään hienoin tekniikka ei voi kesyttää.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2011, 00:42:57 kirjoittanut Husky »

Poissa peconen

• Kermakalja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixNight91
« Vastaus #229 : Kesäkuu 21, 2011, 01:14:12 »
Delfiini tai kotka. Molemmat ovat mielestäni vapauden symboleja ja itse haluan olla mahdollisimman vapaa ja avaramielinen.
''Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?''

- Albus Dumbledore

Poissa Tatti

• monikirjoinen ilmestys
  • Vuotislainen
  • Nauru pidentää ikää!
  • Pottermore: RoseKey750
« Vastaus #230 : Kesäkuu 21, 2011, 12:14:22 »
Suojeliukseni olisi varmaankin papukaija, koska olen melko puhelias ihminen ja pidän värikkäistä vaatteista. Suojeliukseni voisi olla kuitenkin myös kissa, koska olen aika laiska ja nukkumishaluinen..
Sammakkokin olisi mahdollinen vaihtoehto, olen jotenkin vain sitä mieltä.. :)
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa, "Unohdin, että me jahdataan Voldemortia kirjastoautolla." :)

Hätisarama

• Ankeuttaja
« Vastaus #231 : Kesäkuu 25, 2011, 22:55:48 »
Se olisi papukaija tai jokin suurempi eläin, kuten susi.
Papukaija sen perusteella, että olen kova puhumaan ja niin ovat muutkin perheeni jäsenet. Joskus 'liika puhuminen' menee tuttavien mielestä jopa ärsyttäväksi, niin kuin varmasti liika papukaijan kaakatuskin tai puhuminen, jos se sellaiseen on oppinut.
Se voisi olla myös susi, koska en ole koskaan pitänyt kauheasti koirista, mutta sudet ovat kiehtovia. Ne ovat jännittäviä ja kauniita eläimiä, jotka puolustavat toisiaan ja liikkuvat mieluummin laumassa kuin yksin.

Poissa Drew

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #232 : Kesäkuu 26, 2011, 03:47:20 »
Suojeliukseni voisi hyvinkin olla susi, sillä isäni on minulle erittäin läheinen ja hänet tunnetaan usein nimellä Wolfman. Hänen vasempaan olkapäähän on tatuoitu susi. Lieneekö kuitenkin sattumaa, että vasemmassa silmässäni on suden pään muotoinen kuvio, joka kiemurtelee pupillin ympärillä. Olen hyvin ylpeä kuviosta ja tunnen isän ja minun välillä olevan erityinen yhteys. Tämän takia suojeliukseni voisi mahdollisesti olla susi, mutta luonteeni puolesta se ei välttämättä sopisi. En esimerkiksi ole kovinkaan laumaeläin tai mitään sellaista, mutta koska mitään muuta suojeliusta en päähäni saa, niin heitän nyt tuon suden. Se nyt voisi olla paras mahdollinen tällä hetkellä.

Poissa Iseeviot

• Vuotislainen
Mikä eläin suojeliuksesi olisi?
« Vastaus #233 : Kesäkuu 26, 2011, 13:29:23 »
Suojeliukseni olisi mitä luultavimmin papukaija: toistan monta kertaa samat asiat. Pingviiniksi minua on sanottu monta kertaa ylitaipuvien käsieni takia, jotka ihmeellisesti saavat minut pingviiniltä näyttämään.

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
« Vastaus #234 : Kesäkuu 26, 2011, 15:28:05 »
Enpähän tiedä, mutta jos pitää joku sanoa, niin ankka... Koko ajan mölyämässä ja säätämässä, kuten minäkin. Olisihan leijona aika mahtava, joten varmaan pomppisin innosta jos sen saisin... :))
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."

Poissa Kirsikankukka

• Noita
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #235 : Kesäkuu 27, 2011, 13:37:30 »
mulla olis kissa tai peura.kosak lempi eläimeni on kissa ja peurat on niin ihnia ja söpöjä.
Elisabeth -> Kirsikankukka

Poissa Sege

• Vuotislainen
  • Fred in memorian
« Vastaus #236 : Heinäkuu 09, 2011, 13:02:52 »
Minun suojeliukseni olisi varmaan marsu.Marsuthat ovat hyvin seurallisia eläimiä,eivätkä tykkää olla yksin.Lisäksi ne ovat aika pikkuruisia kuten minäkin.
Ginny Weasley est le meilleur!!!!

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • seisoo sateessa & aina äänessä
« Vastaus #237 : Heinäkuu 09, 2011, 14:33:13 »
Minusta tuntuu, että minun suojeliukseni olisi aika varmasti riikinkukko. Olen hyvin ylpeää tyyppiä ja tykkään kävellä ulkona ja näyttää kuka olen. Olen rohkeasti minä ja hyvin ylpeä siitä. Riikinkukot ovat ylpeitä ja kävelevät niin, näyttääkseen olevansa ylpeitä. Ne ovat suuttuessaan vaarallisia lintuja, jotka nokkivat ärsyttäjän kädet verille ja ovat hyvin nokkavia. Riikinkukko on muutenkin jotenkin minun suojeliuksekseni käyvä.

jossei riikinkukko niin ehkäpää .. jonkinlainen iso käärme tai valkopäämerikotka. kissa olisi myös yksi vaihtoehto
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Lunajuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #238 : Heinäkuu 09, 2011, 15:49:06 »
Suojeliukseni olisi varmaankin sieppeli tai kani.
Sieppeli sen takia, että kun ensimmäistä kertaa luin Lisko Scamanderin kirjoittaman kirjan Ihmeotukset ja niiden olinpaikat, törmäsin siellä sieppeliin(vai olikohan se sittenkin se huispauskirja?) ja ihastuin siihen oikopäätä. Nimittäin, minäkin osaan väistellä ihmisiä, jos en pidä jostain henkilöstä, osaan sulkea hänet kokonaan pois elämästäni, eikö olekkin kätevää?
Kani taas sen takia, että osaan "loikkia" pois ongelmien luota jos niitä näkyy edessä päin. Se olen oppinut kokemuksieni kautta, joita on ollut pahojakin melko monta.

Poissa Episkey

• Vuotislainen
« Vastaus #239 : Heinäkuu 15, 2011, 02:58:28 »
Hyvä kysymys! Suojeliukseni olisi varmaankin joko Feeniks-lintu tai leijona. Olen aina ollut kiinnostunut kaikista fantasiaolennoista, ja Feeniks-lintu on erittäin kaunis ja voimakas eläin. Leijona on taas yksi niistä vahvoista eläimistä, jotka samaan aikaan näyttävät ja kuulostavat vahvoilta, mutta niissä piilee silti aina jonkilaista hellyyttä ja lämpöä. En tiedä. Nämä kyseiset eläimet tulivat ekoina mieleen. Kalakin olisi kiinnostava, miltäköhän näyttäisi kun kala "uisi" ilmassa? Mahtavalta :)

Poissa Casparius

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #240 : Heinäkuu 18, 2011, 18:43:38 »
 MM se olis ehkä Demansis eli Perhovalas (mutta pienempi versio) :D, sillä se on hienon näköinen ja ovat viisaita eläimiä.

http://www.melnworld.com/suomeksi/kulttuurit.php3?id=2

Poissa Yove

• Vuotislainen
« Vastaus #241 : Heinäkuu 18, 2011, 21:39:20 »
Omani olisi varmasti hevonen. Hevoset ovat tietyllä tavalla voimakkaita ja nopeita, mutta kuitenkin ystävällisiä, uteliaita ja nöyriä. Aina hevosia ajatellessani mieleeni tulee vapaus ja se sopii hyvin itseenikin.
Jotenkin hevosista aina näkee, että niissä on pinnan alla paljon enemmän kuin mitä ne ensin antavat ymmärtää.

Adessa

• Ankeuttaja
« Vastaus #242 : Heinäkuu 20, 2011, 18:12:39 »
Minun suojeliukseni olisi varmasti hevonen! Olen aina rakastanut hevosia ja nauttinut niiden seurasta. Minusta ja pienestä varsasta löytyy paljon samoja piirteitä. Varsa on utelias, innokas oppimaan uutta, rohkea ja avoin uusille asioille. Hevoselle voi kertoa kaikki murheensa, eikä se kerro niitä eteenpäin. Suojeliukseni olisi siis siro, pitkäharjainen ja kaunis valkoinen hevonen.

Poissa Hupi

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #243 : Heinäkuu 22, 2011, 22:28:34 »
Se olisi varmaankin koira. Syystä että olen pienestä asti ollut koirien kanssa tekemisissä. Pienenä piti nukkuakkin koirankopissa koira lauman seassa:D Pidän myös paljon liikunnasta ja riehumisesta ja osaan puollustaa ärhäkästi minulle tärkeitä ihmisiä.

Poissa psyca

• solmio rosmo
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #244 : Heinäkuu 27, 2011, 00:50:22 »
Olen vakaasti sitä mieltä, että suojelius (ja animaagihahmo kulkevat käsikädessä, ja perustelinkin jo Mikä olisi animaagihahmosi osioon miksi se) olisi lumileopardi. Jostain syystä kyseinen eläin viehättää minua suunnattoman paljon, mutta toisaalta vousi aivan hyvin olla loogista myös, että suojeliukseni olisi koiraeläin, sillä olen viettänyt 16 vuotta yhteiseloa koirien kanssa.
aka san-san

Poissa amazon

• Vuotislainen
« Vastaus #245 : Heinäkuu 27, 2011, 16:00:49 »
Luultavasti hai. (Ainakin toivon niin) Olen aina ollut kiinnostunut niistä, ehkä siksi että ne ovat niin vanha laji.
Plus se että niiden on pakko pysyä liikkeessä koko ajan, että pystyisivät hengittämään - olen usein ajatellut että sama pätee itseenikin.

Poissa Seljasauva

• Utelias
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #246 : Heinäkuu 27, 2011, 21:34:51 »
Suojeliushahmoni voisi olla dinosaurus (Rex), mutta jos se ei käy niin sitten kirahvi, koska ne ovat isoja eläimiä.
Minusta olisi kivaa jos suojelius olisi mahdollisimman iso :)

Jos tunnesiteet otetaan huomioon, niin sitten varmastikin entinen koirani.

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #247 : Heinäkuu 27, 2011, 21:48:58 »
Kuvittelisin, että joko käärme tai valkoinen koiraeläin. Tosin käärme taitaa kuvastaa enemmän sitä puolta itsestäni, jonka avulla kovin montaa onnistunutta suojeliusta ei loihdittaisi...

Poissa suosirri

• Vuotislainen
« Vastaus #248 : Heinäkuu 28, 2011, 01:15:53 »
Kyllä se mun suojeliukseni koira olisi. Hyväntuulinen, miellyttämisenhaluinen laumaeläin, omilleen loppuun saakka uskollinen mutta vieraita kohtaan välinpitämätön. Eikä erotu joukosta, koska on "vain" niin tavallinen eläin kuin koira on.

Kun nyt miettii, niin kaikkein omin suojelius mulle olis varmasti mun oman koirani näköinen. Siperianhusky siis. Siihen mä sattuneesta syystä kykenisin varmasti luottamaan eniten. En mä tiedä olisiko sillä, miten paljon mä luotan suojeliukseni kykyyn suojata mua, loppuviimeksi vaikutusta sen voimiin, mutta ainakin mä tykkään kuvitella että näin olisi. :3

Poissa Domino

• Vuotislainen
« Vastaus #249 : Heinäkuu 29, 2011, 12:56:55 »
Minun suojelukseni olisi ehkä saimaannorppa, marsu tai hamsteri.

Saimaannorpista olen pitänyt aivan pienestä lähtien ja ne on söpöjä ja uhanalaisia.
Itsekkin olen vähän niinkuin "uhanaainen" sillä minun kaltaisia ei ole paljon. (Olen todella erikoinen ihminen)
pelastakaa saimaannorpat!
Marsu on todella söpö eläin. Omistan kaksi marsua jotka ovat ihania <3!
Marsut ovat laumaeläimiä. Itse piän jutella ja olla muiden kanssa, mutta viihdyn todella hyvin yksinkin!
En tiedä muista marsuista, mutta minun omani pitää paljon ääniä, jotka ovat yllättävän kova äänisiä!
No, minäkin osaan äänellä äänekkäästi.

Hamsterikin on todella söpö. Minulla oli pari vuotta sitten sellainenkin, mutta siitä tuli vanha ja se kuoli. Sain noin puolivuotta sen jälkeen uuden hamsterin, joka tietenkin vielä elää.
Hamsterit eivät ole laumaeläimiä. Niinkuin juuri sanoinkin, viihdyn seurassa, mutta tykkäään olla yksinkin!
Ainain minun kääpiöhamsteerini olivat aika ärhäkkiä,  osaan minäkin olla ärhäkkä!

Siinä oli perustelun! Toivottavasti ne riitttävät!