Kirjoittaja Aihe: Lucky Luket ja RanTanPlanit  (Luettu 1522 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Räyhähenki

• Jokapaikantuho
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Rähähää!
  • Tupa: Tuvaton
Lucky Luket ja RanTanPlanit
« : Toukokuu 22, 2007, 20:18:33 »
Kertokaapa näistä mitä olette lukeneet jne
Minä olen lukenut melkein kaikki ja kyllähän ne menee.
Suosikkia minulla ei ole, mutta teillä varmasti on.
Daltonin veljekset eivät tyhmyytensä takia varmasti pääsisi muualta kuin, siitä vankilasta mihin heidät on laitettu, karkuun. RanTanPlan on eräänlainen rinnakais sarja Lukelle.
Luke: Varjoaan nopeampi ampuja.
RanTanPlan: varjoaan tyhmempi koira.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
Vs: Lucky Luket ja RanTanPlanit
« Vastaus #1 : Heinäkuu 04, 2007, 18:09:59 »
Ollaanhan tultu luetuksi :D, RanTanPlanit ovat ehdottomasti parempia kuin Lucky Luket. Mutta onhan kaikki tultu luettua kirjaston hyllystä nappaen.

Poissa No Speed Limits

• Palleromaisen tanakka ja takakorkea<3
  • Vuotislainen
  • ...something beautiful...
    • Suomenlapinkoira Frodon elämää
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Maaliskuu 12, 2008, 17:28:36 »
Joo, olen lukenut!

Itse asiassa Lucky Luke on lempisarjakuvani. Lucky on vaan jotenkin cool ja Jolly Jumper... se on jotenkin tosi hauska. Ja villi länsi kiehtoo minua. Paras Luke-sarjakuva on mielestäni ehdottomasti Lucky Luke kohtaa Pat Pokerin. Alla pientä spoilausta L.L. kohtaa P.P. kirjasta.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

RanTanPlanitkin ovat ihan hyviä, mutta joskus koira tuntuu vähän liiankin tyhmältä.. ja sitten se vuotava nenä. Näyttää jotenkin vaan ällöltä.
...Tulepas Kalle tänne, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle... ^^ Hauskaa vai mitä?

Erkku -> No Speed Limits

Poissa mattis

• se outo tyyppi tuolla nurkassa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RuneLumos12214
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #3 : Tammikuu 01, 2010, 19:20:42 »
Itse olen lukenut (varmaan) kaikki Lucky Luket ja pari RantanTanPlania. Pakko myöntää, että nämä ovat todellä hyviä sarjoja joita jaksaa lukea, ja vitsit (varsinkin RanTanPlanisa) ovat todella hauskoja, eikä niihin meinaa kyllästyä.
 Lucky Luket olemme ostaneet ja yksi RanTanPlan meillä on ollut jo ennestään ja jonkun veljeni on lainannut kirjastosta.
 Mielestäni Lucky Luket ovat RanTanPlania parempia (minkähän takia?).
The Last Enemy That Shall Be Destroyed Is Dead...

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2010, 08:48:10 »
Itse näitä luin hyvin vähän ala-asteella, kun näin yhden luokkalaisemme lukevan niitä. Itse en näistä kuitenkaan sen enempää tykännyt ja jätin niiden lukemisen ihan suosiolla luokkalaisellemme :) En sitten tiedä, mikä oli suurin syy sille, etten näistä sarjakuvista tykännyt. En jotenkin vain tykännyt, ei säväyttänyt, ei ollut minun makuuni.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Nameless

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2010, 12:29:16 »
NO itse en Lucky Lukea lue, mutta kaikki RanTanPlanit on tullut luettua. Kirjastosta olen kaikki lainannut, erittäin hauska sarjakuva, suosittelen muillekin.

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #6 : Tammikuu 02, 2010, 12:52:52 »
Olen lukenut Lucky Lukeja, niitä mitkä iskä on keräillyt kirppareilta ja muilta, ja erään kaukana asuvan ystäväperheeni luona luin varmaan kaikki :> Silloin oli niin kylmä, että ulkona pystyi olemaan hullusti vaatettakin päällä vain puoli tuntia jäätymättä... Oli sitten hyvää aikaa kaakaon kanssa lukea nuita ^^

RanTanPlaneja olen lukenut vain yhden tai kaksi.

Tosi hyviä sarjiksia nuo, jos ei mangoja lasketa niin Lucky Luke on varmaan lempparisarjikseni :> Kiire ja sen mukainen viesti... 
Women and cats will do as they please ˘◡˘