Kirjoittaja Aihe: Minkä taian haluaisit osata?  (Luettu 53015 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Puhpallura

• Sonic Screwdiver
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • kirja/valokuvaus-blogini
  • Pottermore: ThornOwl10828
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Minkä taian haluaisit osata?
« Vastaus #150 : Tammikuu 06, 2012, 12:37:29 »
Ainakin Entistus olisi tosi kätevä, olen uskomattoman hyvä rikkomaan esineitä... Sitten Siivous- loitsu oman huoneen siivoamiseen ja tietysti Tulejo, sillä olen toivoton kadottamaan tavaroita... Lisäksi siitä voisi olla hyötyä jos ei jaksaisi hakea jotain jostain (Esim. Voisi hakea polttopuut sisältä käsin :'D)
we are all stories in the end
just make it a good one

Poissa Jace

• Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #151 : Tammikuu 06, 2012, 16:53:43 »
Olisi hauskaa osata komennuskirous vaikkapa päivän ajan, mutta pidempi aika nuosisi päähän.
Toisaalta olisi kiva tietää suojeliuksen muoto tai nähdä miksikä mörkö muuttuisi.
Luulen että mörkö ottaisi jonkun ällöttävän pikkuötökän muodon ja suojelius olisi susi, mutta mistä sitä ikinä tietää.
Tästä tuli hitusen lyhyt, mutta tuossa se asia oli... :)

Poissa salmuri

• Vuotislainen
  • Korpinkynsi joka lajiteltiin Rohkelikkoon.
  • Pottermore: PatronusStrike149
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #152 : Tammikuu 07, 2012, 16:10:07 »
Varmaan tule jo koska olen hyvä hukkaamaan tavaroita. Näkymättömyysviitta olisi kyllä hieno.
En ole hullu, todellisuuteni on vain vähän erinlainen.

Poissa Kirjailija

• Vuotislainen
  • ~GinWe, vuotiksen suurin Ginny -fani~
« Vastaus #153 : Tammikuu 08, 2012, 11:58:58 »
Hmm...toi on vaikee kysymys. Ehk kivoin ois kyl melutus, koska joskus kukaa ei kuule mua.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #154 : Tammikuu 10, 2012, 18:59:07 »
Muistiloitsu, sen vuoksi, että tämä tyttö tapaa ajatella vasta sitten kun on jo sanonut mielipiteensä :D Saatan möläyttää muita loukkaavaa, itseäni nolaavaa ja sitten sellaista sekoitusta kaikkea muuta, että olisi kätevää vain pyyhkiä muisti ja olla sillein "hupsis" c:

Komennuskirous, olisi myös aika kätevä (pahakunolen), mutta menolippu Azkabaniin ei houkuta... :)  Voisin loihtia itselleni liikasta kympin :) (KASIOLI D':) Anyway... Miksei siinä samalla kaikkea muutakin kympiksi? Myös pojat saisin lopettamaan härnäämisen ja kaiken muunkin sen sellaisen :))))

Myös "Pakkuu", olisi minulle omiaan, sillä meinaa hermot aina pakatessa pettää... En ole mitenkään järjestelmällinen ihminen, jota tukee seuraavat minulle hyödylliset loitsut.

"Kuuraannu" saisi käyttöä usein, olenhan aivan toivoton sottapytty... Joskus kun syön esim. suklaakakkua on todennäköistä, että suklaata löytyy vaatteiden lisäksi myös ehkä otsasta ja korvan taustoista... :)

Tavaroitakin hukkuu aika iisisti, joten "Tulejo", saisi myös paljon käyttöä. Puhelin on ainakin kerran päivässä hukassa ja hiuspinnejä häviää aina yökylässä :) Myös huulirasvat katoavat mystisesti, kuten myös avaimet (ääk :x anteeks äiti :D), että... Tarvitseeko enempää selitellä?

"Entistus" olisi tiuhaan kunnossa, sillä jotenkin kummallisesti tavarat tippuvat/kaatuvat ympärilläni.. Tonks :D

Yhteenvetona sanoisin että olen aikas huolimaton ihminenm :)

Niitä olisi vielä tsiljoonittain, mutta nyt en jaksa hirveää kirjaa ruveta kirjoittamaan, joten.. Siinä ne taisi tulla :)

-annipsi-
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2012, 19:15:23 kirjoittanut annips »

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #155 : Tammikuu 10, 2012, 20:46:59 »
Tulejo olisi erittäin kätevä, tuntuu että kaikki tavarat ovat aina hukassa. Tosin hukkaisin todennäköisesti taikasauvanikin, joten minun pitäisi osata loitsu, jolla kutsua sauva itselleni, käyttämättä siis sauvaa, ja sitten voisin alkaa kutsua muita tavaroita.

Entistus taas olisi hyvä rikkoutuneiden tavaroiden korjaamiseen, -joskaan en ole pitkään aikaan hajottanut mitään, ihmeiden aika ei näemmä ole ohitse- voisin esimerkiksi korjata rikkinäiset pelikorttini, alkavat käydä niin risoiksi, että tunnistaa mikä kortti on mikäkin, on tullut aika paljon viime aikoina pelailtua koulussa kavereiden kanssa.

Vaimennous olisi myös loistava, juttuni kun tuppaavat menemään yli äyräiden, ja muut ihmiset katselevat välillä pitkään, joten olisi mukavaa jutella päättömistä asioista kavereiden kanssa ilman pitkiä katseita. Ja olen myös melkoisen kovaääninen, joten muidenkin kannalta se, että he eivät kuulisi minua, saattaisi olla hyvä asia. Toisaalta, joutuisin kyllä käyttämään tätä loitsua välillä myös itseeni, suuni ei oikein aina ymmärrä, milloin pitäisi olla hiljaa.

Jos noista pitäisi valita yksi, se olisi kyllä tulejo.
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #156 : Maaliskuu 06, 2012, 15:40:25 »
Alohomora, ihan vaan sen takia kun multa tuppaa aina avaimet katoamaan tai jäämään sisälle ja sit joudun ulkona -30 asteen pakkasessa odottaa useita tunteja et vanhemmat tulee töistä ;) muutenki se olis tosi hyödyllinen mulle varsinkin :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Rohkelikkokummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #157 : Maaliskuu 24, 2012, 14:29:41 »
Hmm... jos ilmiintyminen lasketaan, niin se voisi olla ihan kiva osata. Mmm.... myöskin karkotaseet olisi hyödyllinen, kun taistelee vihollisia vastaan tai jotain... ja se sektusempra ( vai mikä lie olikaan ), jaaajaaa jos olisin murhaaja, niin avada kedarva, koska siitä ei taida jäädä paljoa jälkiä. Monia muitakin olisi, kuten vaikkapa suojelius, ja se muistiloitsu.
Karkotaseet!

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #158 : Elokuu 20, 2012, 11:21:15 »
Hehei, ehdottomasti Keholeijuksen! Olisi siistiä ripustaa matikanope killumaan nilkasta ilmaan kesken kokeen!
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa Suklaa Sammakko

• Mikä se oli?
  • Vuotislainen
  • Oletko nähnyt tätä noitaa?
  • Pottermore: PatronusFirebolt8891
« Vastaus #159 : Lokakuu 07, 2012, 21:31:36 »
Tämä ei ole loitsu, herja taikka manaus. Itse haluaisin olla joko animaagi tai metamorfomaagi. Ja mitäkö tekisin tällä. Haluaisin nähdä elämää eläimen silmien tasalta tai muuttaa ulkonäköäni, proppautuminen olisi x 100 helpompaa! :D
Harry Potter, Always!

Poissa Kaksisarvinen

• LUMOAJA
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightFlame10003
« Vastaus #160 : Joulukuu 15, 2012, 18:23:54 »
Hmm.

Komennuskirous.

Lukilitis.

Unhoituta.

Joo. Noi.

Kaikki on mahdollista.

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #161 : Joulukuu 15, 2012, 18:57:57 »
Kaikki! Mutmut jos vaan yhen kolme saa valita niin

Tulejo koska tätä käyttäisin ja mietin vähintään kerran viikossa et "kunpa osaisin Tulejo-loitsun! Sil olis nyt käyttöö..."
Ilmiintyminen Koska oon laiska, ja toi olisi täydellinen kun olisi myöhässä jostain
Valois ja sen vastapari Pimi. Nää kaks on ehkä mun lempiloitsut (tai sit tulejo tai Odotum Suojelius) ja tykkään leikkii katkasijan kanssa (Pimi: painan valot pois. Valois: Painan valot takas päälle. XD Ja ikä oli 14 vuotta...)

Mutta kyllä Odotum Suojeliuskin olisi ihana...
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #162 : Joulukuu 15, 2012, 19:00:55 »
Keholeijus rohkelikkojen (no ei) nöyryyttämiseksi >:)

Tulejo tuomaan kaikki kadonneet tavarat luokseni

Odotum suojelius luomaan henkistä turvallisuutta heikkohermoiselle jänishousulle :) eli minulle

Lukilitis Haha stalkerr

Tossahan noi tärkeimmät :)

// Komennu, koska hyödyt >D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2013, 17:56:10 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Hippisopuli

• Vuotislainen
  • Pottermore: SkySilver40
« Vastaus #163 : Tammikuu 04, 2013, 16:54:29 »
Haluisin ehdottomasti osata Tulejon ja Entistuksen. Elämä olis niin paljon helpompaa :D

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #164 : Tammikuu 15, 2013, 02:00:17 »
No ehdottomasti kaikki loitsut! :D Mutta jos yhden valitsisin, minulla olisi eniten käyttöä Obliviate/Unhoituta-loitsulle. Mitä kaikkea voisinkaan tehdä sillä loitsulla....
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa sateenkaarinalle

• wallflower
  • Vuotislainen
    • click
  • Pottermore: OwlWormwood21634
« Vastaus #165 : Helmikuu 16, 2013, 13:04:31 »
Kaikista hyödyllisin omaan käyttöön olisi varmasti tulejo. Mulla on tapana kadottaa tavaroita aika usein, joten tämä loitsu olisi aika tarpeellinen.
we accept the love we think we deserve

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #166 : Toukokuu 16, 2013, 19:02:39 »
Tähän on vaikea vastata, koska monista loitsuista olisi paljon hyötyä minulle. Tulejo tai entistus olisivat ehkä silti kaikista hyödyllisimmät arkielämässäni.
The darkness descends on quite earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending

Poissa Lumisieppari

• Ikuinen Bertie Botter
  • Vuotislainen
  • -Young witch-
  • Pottermore: PotionBat12054
« Vastaus #167 : Toukokuu 16, 2013, 20:09:50 »
Tässä on pieni lista taioista jotka tahtoisin osata:

-Joku herja/manaus
-Keholeijus
-Tulejo
-Kangistumis tyystilys
-Tainnutu
-Unhoituta
-Rillius entistus
-Odotum suojelius
-Lukilitis
-Komennu
-Valois
-Pimi

Tossa nyt muutama, muokkaan jos keksin lisää ;)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2015, 15:29:35 kirjoittanut Lumisieppari »
Se viisain kaikista, vapise Salazar.

Poissa Mehujauhepallo

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonPatronus27791
« Vastaus #168 : Toukokuu 17, 2013, 06:51:31 »
Ois tietenkin kiva osata kaikki taiat, mut tärkeimpiä mulle olis muutama.
Alohomora, koska ei tarttis käyttää avainta.
Tulejo ni vois löytää kadotetut tavarat tai ei muuten vaan tarttis ettiä niitä.
Odotum Suojelius olis jotenki kiva tuomassa tarvittaessa turvaa. :D
Ilmiintyminen ja kaikkoontuminenki olis kivoja.
Kuuraannu ja pakkuu kelpais kyllä mulle ja sit keholeijus ihan vaan huviks.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #169 : Elokuu 04, 2014, 18:44:11 »
Muistiloitsu, sen vuoksi, että tämä tyttö tapaa ajatella vasta sitten kun on jo sanonut mielipiteensä :D Saatan möläyttää muita loukkaavaa, itseäni nolaavaa ja sitten sellaista sekoitusta kaikkea muuta, että olisi kätevää vain pyyhkiä muisti ja olla sillein "hupsis" c:

Kuuraannu saisi käyttöä usein, olenhan aivan toivoton sottapytty... Joskus kun syön esim. suklaakakkua on todennäköistä, että suklaata löytyy vaatteiden lisäksi myös ehkä otsasta ja korvan taustoista... :)

Tavaroitakin hukkuu aika iisisti, joten "Tulejo", saisi myös paljon käyttöä. Puhelin on ainakin kerran päivässä hukassa ja hiuspinnejä häviää aina yökylässä :) Myös huulirasvat katoavat mystisesti, kuten myös avaimet (ääk :x anteeks äiti :D), että... Tarvitseeko enempää selitellä?

"Entistus" olisi tiuhaan kunnossa, sillä jotenkin kummallisesti tavarat tippuvat/kaatuvat ympärilläni.. Tonks :D

Yhteenvetona sanoisin että olen aikas huolimaton ihminenm :)

Niitä olisi vielä tsiljoonittain, mutta nyt en jaksa hirveää kirjaa ruveta kirjoittamaan, joten.. Siinä ne taisi tulla :)

"Entistus"
olisi itsellänikin kova sana, samoin kuin "Tulejo", ja "Kuuraannu" ja
Odotum suojelius,omiaan toivottmalle pelkurille :D
Rillius entistus tulisi myös olemaan hitti kun lasit ovat aina vähän rikki. :D
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Lumottu Kirja

• Hymytön kastepisara
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: RiverSilver16420
« Vastaus #170 : Elokuu 04, 2014, 21:34:15 »
Ajattelin että Alohomoro, mutta harvoin unohdan avaimet. Mutta tajusin, että voisin avata mitä tahansa... Kuulostaa niin ihanalta, varsinkin kun jästit eivät voi suojata lukkojaan ;). Luultavasti se olisi taika joka olisi minun jos puhutaan vain yhdestä loitsusta, mutta jos voisin valita useampiakin... Mietin jotain hyvin hyödyllistä, vaikka Alohomora onkin tärkeä kelmimäisissä hommissa :). Mutta jos mietitään toisessa näkökulmassa, hmm... Entistus? Voisin korjata kaikki asiat jotka ovat menneet minulta rikki... Mitä tapahtuisi jos käyttäisi Entistusta esineeseen jonka palat ovat ihan huitsin nevadassa :D? Osoittaisi jotain hyvin ison männyn kantoa jonka puusta on tehty monta lautaa... Eheh, siinä meni talo :P. Nonniin, ehkä sitten vielä hyödyllisempää tai joku muu. Uu, uu! Tulejo! Siis oikeasti, ei yhellä loitsulla voi pärjätä kun on muitakin niin mahtavia loitsuja :/. Mä unohtelen yleensä unohtuneita tavaroita, mutta silloin vois vain heilauttaa sauvaansa ja vähän ajan päästä se tavara olis mun luona. Ja kun kadottais jotain, mä muistan että mulla oli pienenä semmonen kristalli (joo välitän siitä yhä :P) voisin vaan kutsua sen mun luokse :'). Kuuraannu ei hirveästi houkuta, mutta voisin siivota helposti.

Eeh, se yksi loitsu kuitenkin olisi luultavasti Entistus tai Tulejo. En pysty vaan valita noiden väliltä. Kummatkin on vaan niin hienoja loitsuja.    :/ 

//Atmosfääriloitsu olis jännä :P.

//Tuli ihkukohtaus: Jalustus Liikkumitor! Siis oikeasti olis tosi kivaa laittaa patsas tai haarniska palvelemaan/suojaamaan mua ;).
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2014, 21:54:25 kirjoittanut Lumottu Kirja »

Poissa karvaturri

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #171 : Lokakuu 07, 2014, 19:28:18 »
jos pitäis jotkut valita nii ehkä ruhjoo maxima keholeijus ja siihen vastaloitsu (en jaksa käydä kattoo) estous valois ois kanssa kiva, entistus haihtuus vois haihduttaa juttuja heittäös ja Siipiirdium lentiusa vois esim koulussa taijalla heitellä kaikkii tavaroita jonnekki kauas

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #172 : Lokakuu 07, 2014, 21:29:08 »
Voi, niitä ois paljon niitä taikoja, mitkä ois kiva osata!

Huushollitaijat, kuten Tonks tais niitä jossain kohti nimittää! Voi vitsi, miten usein sitä on toivonu, että vois vaan heilauttaa taikasauvaa ja sit tiskit tiskautuis itse omia aikojaan... Vois loihtia harjan ja rikkakihvelin lakaiseen lattian korkeimman omatoimisesti... Ja voi, miten usein oon toivonu, että voisin loihtia imurin raahaamaan itse itseään ympäri kämppää! Viis niistä salaisuussäädöksistä.....

Tulejo! Sitäki on monesti manannu, ku ei löydä jotain esinettä, että voi ku se ois helppo vaan kutsuloitsulla pyytää luokseen!

Ja, vaikka se oiskin vähän pelottavaa siinä samalla, minä olisin kyllä pää kolmantena jalkana menossa professori Punurmion ennustustunneille! Se voi olla huuhaata, mut sois silti tosi siistiä!
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Kirjatoukka

• Vuotislainen
  • Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
« Vastaus #173 : Lokakuu 21, 2014, 15:09:05 »
Tosi hankalaa valita vain yksi! Mutta tässä muutamia:
-karkotaseet
-odotum suojelius
-entistus
-lukilitis >:DD
Ja lisäksi olisi aivan mahtavaa osata muuttua näkymättömäksi <3
"Harry! Jos me kuolemme, tapan sinut!"

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
« Vastaus #174 : Marraskuu 03, 2014, 18:22:02 »
Mullakin on monia:

Kangistumis tyystilys
Tainnutu
Lukilitis
Entistus
Ehkä myös tulejo

Monet täällä ovat laittaneet esim. odotum suojelius. Mutta jos tarkoitus oli päättää minkä taian vain sinä haluaisit oikeassa elämässä osata, niin odotum suojeliuksesta ei olisi paljon iloa ilman ankeuttajia :)
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.