Kirjoittaja Aihe: Minkä taian haluaisit osata?  (Luettu 53012 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Epik Feil

• Ankeuttaja
Vs: Minkä taian haluaisit osata?
« Vastaus #100 : Kesäkuu 18, 2010, 16:09:30 »
Anteeksiantamattomat kiroukset, tottakai! Komennuksen, koska maailmassa on niin monta ihmistä nöyryytettävänä ja alistettavana, kidutuksen, koska omaan sadistisia mieltymyksiä ja avada kedavran, koska sillä saisi kivasti purettua turhautumista (köh, minä olen ihan normaali).
Tulejo olisi myös ihan hauska osata, ei tarvitsisi aina raahautua keittiöön asti hakemaan ruokaa kun on dataamassa. 8)

Poissa Sami

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #101 : Kesäkuu 19, 2010, 02:01:13 »
Aika vaikea sanoa, sillä monet loitsut kiinnostaisivat minua, mutta ehkä kuitenkin ilmiintyminen - siis mikäli se lasketaan loitsuksi. Olisi aika siistiä ilmiintyä paikasta toiseen. Silloin ei voisi myöhästyä mistään ikinä, eikä lähtiessä tarvitsisi pitää niin kovaa kiirettä. Sitä voisi lähteä vaikka sekuntia ennen määräaikaa ja silti ehtisi perille.

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: YewCharm170
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #102 : Kesäkuu 26, 2010, 13:58:12 »
"Tulejo"n avulla voisi helposti löytää esim. hukkaamansa kirjat tai vaikka avaimet. Ja jos olisi lähtenyt esim. Lomalle, niin voisi tarpeen mukaan kutsua tavarat takaisin :]
Minulla olis kyllä kanssa toi tulejo. Aina on kaikki tavarat hukassa (varsinkin kännykkä, lompakko ja kesken oleva kirja). Löytyisi kaikki tavarat. Karkotaseetkin olisi kyllä kätevä jos joku yrittäää uhata :D

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyLight149
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #103 : Kesäkuu 26, 2010, 15:04:43 »
Hm niin. Ensiksi en edes uskaltanut vastata tähän ketjuun, koska en oikeastaan tiennyt yhtään. En keksinyt mitenkään, minkä YHDEN olisin osannut valita. Huhhuh. Sitten samaan aikaan päähäni hyppäsikin kaksi vaihtoehtoa, joita tässä nyt pohdiskelen sitten.

Muistinsäätely. Unhoituttaminen. Olisi todella kätevää saada vain pyyhittyä jokin asia toisen mielestä tai muokattua toisen muistia johonkin suuntaan. Toisaalta, se olisi kyllä melko julmaa :---D Kätevä kyllä.

Pakko kyllä sanoa, että harkinnan tuloksena valitsisin silti jonkin vahvan parannusloitsun. Sellaisen, mikä korjaisi pienet luunmurtumat ja melko suuretkin haavat. Tyyliin Severus-rakkaamme taika, jolla hän paransi Dracon haavat sektumsempran jälkeen. Tästä olisi varmasti vain hyötyä, etenkin mahdollisesti tulevaisuuden ammatissa... :)
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Pääsykoe-, treeni- ja ruokablogi.

Poissa Saccharine

• Introverted Assbutt
  • Vuotislainen
  • La Vita è Facile
    • Twitter
  • Pottermore: MoonWillow1269
« Vastaus #104 : Heinäkuu 07, 2010, 20:23:30 »
Oi olisi hieno osata vaikka mitä taikoja, mutta jos pitäisi valita muutama niin ne olisivat:

Alohomora=Saisi niin helposti kaikki lukot auki. :3
Entistus=Voisi korjaannuttaa jotain esineitä. :D
Valois=Hyvä pimeän tullen
Unhoituta=Se olisi hauska, sillä jos on vaikka.. öö.. no jos olisi vaikka kaveri suuttunut minulle, niin saisi kaverin unohtamaan koko riidan. :D Se olisi kätevää, mutta hieman epäreilua toista kohtaan.. ^^
"The first sign of the beginning of understanding is the wish to die."

Poissa koipen

• Scififisti
  • Vuotislainen
« Vastaus #105 : Heinäkuu 09, 2010, 22:55:15 »
Unhoitus
Yksinkertaisesti loistava loitsu. Oletan että tätä voi soveltaa myös itseensä? Halutessaan voi unohtaa vaikka jonkin sarjan lopetuksen tms.

Tainnutusloitsun pienempi serkku
Muistaakseni joskus kirjassa esiteltiin tainnutusoitsua kevyempi loitsu, joka vain paiskautti kohdetta. Siinä missä tainnutusloitsu jättää suuret jäljet, Tps ei jätä jälkiä. Pitäisi vain opetella lausumaan sanomatta ja sauvatta.
nr: Douglas Adams / Linnunradan käsikirja liftareille

Poissa Sid

• laiskiainen
  • Vuotislainen
  • vompatti
  • Pottermore: GoldNox21584
« Vastaus #106 : Heinäkuu 16, 2010, 17:03:35 »
Oikeastaan haluaisin osata ne kaikki loitsun, herjat ja manaukset (no, anteeksiantamattomia en välttämättä), mutta tyytyäkseni pienempään määrään, tulejo ja entistus. Tulejo, koska olen laiska, laiska ja laiska. Olen yrittänytkin kohdistaa kaiken huomioni johonkin esineeseen ja saada sen tulemaan luokseni, mutta en ole onnistunut (heh:D). No, varmaan moni muukin on yrittänyt. Entistus olisi erittäin hyödyllinen, tuskin edes tarvitsee perusteluja.
Ai niin ja erilaiset kotitaloustaiat, jotka siivoavat huoneen, pakkaavat, tekevät ruokaa ja puhdistavat pintoja, olisivat erittäin tervetulleita.
Afrikan sademetsissä lukuisat hienostoherrat juovat kermalikööriä.

Marja Tyrni

• Ankeuttaja
« Vastaus #107 : Heinäkuu 16, 2010, 18:24:20 »
Entistus, kaiken hyvän ja pahan nimissä. Olisi ihana voida korjata kaikkia, jos on niin kömpelö, että kaikki rikkoutuu. Olisi erittäin mielenkiintoinen. Toinen, loitsu, olisi kenties Tulejo (en matki Sidiä :)), koska jos sängyssäni makoillessani tulisi mieli vaikka ruokaa, voisin vain kutsua ruuan luokseni. Kivaa.

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #108 : Heinäkuu 24, 2010, 11:18:30 »
Kyl mä ne kaikki loitsut haluaisin osasta, mutta niin ku monet muut on sanonut niin tulejo olisi kiva osata, sillä hukkaan aina suurimman osan tavaroista, ja just sillon ku on kamala kiire niin tavarat on hukassa (esim. kännykkä) sitten joutuu etsimään aina kadonnutta tavaraa kauhealla kiireellä. Valois olis myös kiva ja hyödyllinen osata. Tainnutu voisi myös olla myös mukava osata samoin kuin siipiirdium lentiusa sillä en jaksa nostaa painavia tavaroita ja muutenkin se voisi olla hyödyllinen.

Hunttah

• Ankeuttaja
« Vastaus #109 : Heinäkuu 24, 2010, 11:22:32 »
Vaikea. Eniten haluaisin lentää luudalla mutta ei ole taika. Avada kedavra(kirjotin varmaa väärin) olis turha koska tappaminen ei ole kivaa :D Ehkä tuo Tainnutu olisi paras. Karkotaaset olisi hyödyllinen jos muut osaisivat taikoa.

Poissa Oonakka

• Vuotislainen
  • Onni ei tule etsien vaan eläen
  • Pottermore: AurorGoblet187
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #110 : Heinäkuu 25, 2010, 16:21:02 »
Tulejo - Ei tarvitsisi kantaa reppua, vain luokassa huutaisi loitsun ja reppu tulis ^.^
Entistus - Rikkoontuneet tavarat ennalleen nopeasti, olisi hyödyllinen.
Valois - Ei tarvitsisi kuluttaa rahaa taskulampun pattereihin.
Tainnutu - Helposti rikollisilta ja pedareilta vintti pimeäksi.
Unhoituta - Voisi kertoa ihastukselle (tai vihamiehelle) tunteista. Jos ei ihastus tykkää niin PIM, se ei muista keskustelua enää.
Alohomora - En voisi lukittautua ulos (jota tapahtuu mulle useasti D:)
Karkotaseet - Hyödyllinen loitsu tuokin.
Kuuraannu - Ei tarvitsisi siivota. Jej!
Lukilitis - Parin tyypin ajatuksia olis kyllä kieltämättä kiva lukea...

Ja sitten oli se joku loitsu, millä saa valehtelijan kasvoille ikuiset finnit (FK) >:D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 25, 2010, 16:25:46 kirjoittanut Oonakka »

Poissa Yumisa

• Vuotislainen
« Vastaus #111 : Heinäkuu 28, 2010, 12:05:22 »
Aquatulio olisi kiva. Mielummin käyttäisin sitä kuin läträisin vettä hanasta.
Keholeijus se olisi hauskaa testata kamuun/siskoon.
Tulejo olisi todella kätevä, sillä olen todella laiska.
Alohomora olisi hyvä, koska jos olisi vahingossa unohtanut avaimet/ei jaksa penkoa avaimia laukusta niin voisi sillä hyvin avata oven. Ja ehkä vähän tehdä murtohommia .. heheh
Kuuraannu olisi tarpeellinen jos olisi sattumoihin juuri kaatunut lätäkköön tms.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2010, 20:50:07 kirjoittanut Yumisa »

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #112 : Elokuu 06, 2010, 10:18:49 »
Karkotaseet on suosikkiloitsuni, ja tottakai tosi kätevä. Voisi heittää vastustajan kauemmas.

Lepakonräkäherja taasen olisi aika jännä. Jos joku ärsyttäisi, niin pian hän saisi maksaa kalliisti....  

Kuuraannu Ah, hyvästi huoneen siivous!  

Tainnutu Itsepuolustusloitsu, jota varmaan myöhemmin tarttisi.

Tulejo Tämäkin on kätevä.

Unhoitus On pari asiaa, joita en halua muistaa....ja tottakai muutkin voi laittaa unohtamaan.  

EDIT//  Varjelum eli kilpiloitsu olisi myös erittäin mahtava, samoin Lukitilis ja Kielilukko.   En tykkää satuttaa ketään, joten itsepuolustusloitsut ovat kaiken varalle.

Kaikki loitsut haluaisin kyllä osata, mutta nuo varsinkin.

Hups, tarkoituksena oli muokata edellistä viestiäni, mutta teinkin vahingossa näin. No, ei haittaa....kai?

//gamma korjasi. :>
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2011, 18:51:35 kirjoittanut gamma »
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #113 : Elokuu 22, 2010, 11:28:28 »
Jaajaa, tämäpä hauska topic, mutta suoraan asiaan elikkäs:

Karkotaseet on niin kiva loitsu jolla olisi aina kiva lennätellä kavereita jonnekin tai sitten irrottaa otteen jostakin.

Tainnutu olisi mukava,
Hyvä itsepuolustusloitsu
Sepä se ^^

Valois olisi kiva aina pimeällä....niin ihanalta se tuntuu jos osaisi.

Tulejo olisi tosin kätevä, kun ei jaksa hakea jotain jostain.

Sitten vielä Kangistumis Tyystilys olisi aika läppä loitsu....kiva kangistaa toisia...ehkä -.^

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #114 : Elokuu 22, 2010, 20:04:02 »
Noh, Estouksen ainakin ensimmäiseksi luokittelisin kivaksi.. sehän ei jätä pysyvää vaikutusta (lähinnä hidastaa/pysäyttää hetkeksi kohteen). Sitten olisi kivaa osata Valois ja Varjelum. Valois lähinnä siksi, että jos ei satu olemaan taskulamppua pimeässä metsässä niin valoa kyllä riittäisi :) sitten tuo Varjelum olisi toodella hyödyllinen joissain vaaratilanteissa, jos joku vaikka ampuisi pyssyllä tai vain lähetyisi hakatakseen.. tai voihan sillä vain kumauttaa ihmisen kauemmas.

// Ja oi mä keksin vielä yhden nimittäin sen mikä se nyt oli, se kopioloitsu (kaikki skannaamaan seteleitä ja vaikka ties mit.. voi herranjestas mä oon kauhea!)

// Ja Mameha, onhan se mukava osata se Tulejo, mutta mitäs sitten, kun todella moni osaisi sen ja kaupungissa lentelisi kohta lompakoita, huonekaluja, pehmoleluja, valkohaita yms, ellei jopa meteoriitteja ympäriinsä sekoittamassa liikennettä ja kumauttamassa ihmisiltä tajun kankaalle?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2010, 20:59:10 kirjoittanut Betaé »

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #115 : Syyskuu 09, 2010, 19:52:50 »
Kaikkein mieluiten haluaisin osata ilmiintyä. Lasketaanko sitä taiaksi? Olen lopen kyllästynyt bussien odotteluun, sateessa pyöräilyyn ja muihin kyyditysongelmiin. Ilmiintyminen olisi hurjan paljon nopeampaa, joten voisin nukkua tunnin pidempään joka aamu, mennä myöhemmin nukkumaan ja tehdä päivällä paljon enemmän asioita. Tällä hetkellä matkustamiseen menee päivästäni vähintään kaksi tuntia riippuen siitä, mitä kaikkea päivässä on. Ehtisin harrastaa vaikka mitä: urheilla, lukea muitakin kuin koulukirjoja, piirtää, soittaa, laulaa, olla vaan... *Nautiskelee ajatuksella*

Jos tuota ei lasketa, niin haluaisin osata tulejo-loitsun. Ei tarvitsisi enää etsiä avaimia tai bussikorttia ta yhtään mitään, kun ne voisi vain kutsua ja tunkea laukkuun. Koneelle voisi kutsua ruokaa ja kasvattaa vatsaa rauhassa...
Wow! We're identical!

Poissa Sugar

• sininen välähdys tähtien keskellä
  • Vuotislainen
« Vastaus #116 : Syyskuu 18, 2010, 15:35:14 »
Ehkä aquatulion, koska jos osaisin sen, voisin maailmanparantaja-ajattelutapani mukaan matkustaa Afrikkaan ja alkaa siellä antaa vettä kaikille sitä tarvitseville. (Miksiköhän kukaan ei ole sitä vielä tehnyt :---0)

Entistus olisi myös hyvä osata, koska olen taitava rikkomaan asioita. Siipirdium lentiusallekin uskoisin löytäväni ihan kiitettävästi käyttötarkoituksia, olishan se kätevää saada juotavaa tulemaan keittiöstä sohvan pohjalle ilman että pitäis itse nousta.
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on

Poissa Haidi

• Huispauskapteeni
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #117 : Marraskuu 12, 2010, 17:33:45 »
Varmaan siipirdium lentiusa.
Perustelu: Näin kerran unta että heräsin keskellä yötä ja sitte ku tarttin jotaki tavaraa ni otin mun itetehdyn taikasauvan käteen ja sanoin sen siipirdium lentiusa loitsun ja se toimi. Kuvittele et ittelles kävis silleen. Mul siin unes pomppas sydän melkeen kurkkuun eikä vaan lievästi tuntunu sil säikähdin ihan sikana. Sit mä kerroin aamulla äitille ja näytin sen loitsun todisteeks et mä puhuin totta. Joten se loitsu periaattees merkkaa mulle jotaki. Ja sit vois leijuttaa tavaroita ku ei jaksais hakee niitä.
Elämä on, tässä ja nyt.

Poissa Volde

• Pimeän lordi
  • Vuotislainen
« Vastaus #118 : Marraskuu 12, 2010, 19:14:41 »
Mieluusti ottaisin Karkotaseet, Tainnutu tai Lukilitis -loitsun. Jokaisessa loitsussa on omat hyvät ja huonot puolensa, joita en kuitenkaan jaksa alkaa luetella (laiska xd)

- Volde

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #119 : Marraskuu 13, 2010, 10:16:00 »
Jo moneen kertaan mainittu tulejo olisi aivan ihana :3 nimimerkillä rakastan siivoamista...

Suojelius on aina ollut minusta hieno loitsu, olisi tosi kiva tietää, minkä eläinhahmon suojeliukseni ottaisi.

Ja sitten jos osaisi yhtä vahvan harhautusloitsun kuin Dumbledore... näkymättömäksi olisi kiva silloin tällöin tulla :).
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Matthew

• Ankeuttaja
« Vastaus #120 : Marraskuu 29, 2010, 20:40:23 »
Olen aina halunnut sen jälkeen kun luin Harry Potter ja Puoliverisen Prinssin osata taian sektumsempra. Selityksenä tälle on se, että se on teoriassa melkein sama kuin lievä ''kidutu'' kirous. Myöskään sektumi ei ole anteeksiantamaton, mutta uskaltaisin sanoa että jos on tarpeeksi voimakas loitsija, ja mahdollisesti loitsii monta kertaa samaan henkilöön sektumin, henkilö kuolee aika varmasti,

Toinen olisi sitten varjelum, koska haluaisin useasti että joku henkilö ei pääsisi lähelleni.

Poissa Phoéx

• Weasley
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: KnightJinx51
« Vastaus #121 : Marraskuu 29, 2010, 20:59:41 »
Haluaisin osata TULEJO :)

Se ois monta kertaa tullu tarpeeseen, kun en ois jaksanu hakee jotain tavaraa ;D
Ja sit ois kiva se nelipiste taika, jonka avulla voi suunnistaa :)

Enpä osaa sen enempää perustella :o
"Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: Women."
-Emmett "Doc" Brown

SlytherinGirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #122 : Maaliskuu 26, 2011, 21:47:14 »
Entistus, koska mä rikon melkein kaiken mihin kosken ajan myötä :o

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #123 : Huhtikuu 01, 2011, 22:28:59 »
Tähän onkin jo hieman hankala vastata. :D

Komennu olisi yksi vaihtoehto. Ensinnäkin, se rikkoo lakia, mohaha. Toiseksi, tilanteita jossa sellaista taitoa kuin muiden ohjailu oman tahdon mukaan olisi joskus ollut ihan tarpeenkin.
Kärmestulios, aaww. Olisi kiva, käärmeet ovat suloisia. ♥
Lukitilius olisi jännä, voisi kiusata toisia kurkkimalla heidän mieliinsä. >'D
Oppugno. Voi, tätä käyttäisin yhteen jos toiseenkin asiaan ja kattelisin sitten kun tavarat/lemmikit käy päälle.
Sektumsempra. Kyllä te tiedätte minun sadistisen luonteeni. JOs joku käy hermoille niin naps asia hoidossa. C: Jos osaisin tämän taian systeri olisi jo ihan arvilla.
Suojelius olisi hieno osata. Ja jännää olisi saada selville mikä eläinhahmo osuisi minulle. :3
Ja sitten se eräs yliaistiloitsu olisi jännä. Voisi salakuunnella yli-inhimillisen kuulon avulla.
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #124 : Toukokuu 12, 2011, 17:35:06 »
Tulejo, ilmiintyminen ja tainnutu olis kiva osata. Kutsuloitsu olisi tosi kätevä esim. huoneiden ja paikkojen siivoamisessa. Ilmiintyminen olis kanssa hyödyllistä ja varmaan ihan hauskaakin. (Kirjojen kuvailut eivät kuulosta hauskalta, mutta täytyyhän se kokea itse!) Tainnuttamisella voisin tainnuttaa kaikki "pahat" tyypit :D.

Niin, ja tietenkin myös Valois ja valois maximus. Näillä loitsuilla voisin luoda lisää valoa ja sytyttää valon yölläkin, ilma että joku herää. Kätevää. Ja valois maximusta sitten tosi pimeisiin paikkoihin, joihin tarvitsen valoa.

Kuinka unohdinkaan? Alohomora -loitsu! Voisin avata vaivatta kaikki lukot ja tämmöset.  Kätevää!

~Koala