Kirjoittaja Aihe: Bändipaidat  (Luettu 24086 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Bändipaidat
« Vastaus #75 : Maaliskuu 21, 2008, 16:03:20 »
Toisaalta, jos törmäisin kivannäköiseen The Arkin bändipaitaan - muuhun kuin siihen uusimpaan Prayer for the Weekend -teemaiseen - voisin kyllä ehkä uhrata rahojani siihen.
Missä hemmetissä sä olet sellaisia nähnyt? Minulle kelpaisi minkälainen The Ark-paita vaan...
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Kommando

• Ankeuttaja
« Vastaus #76 : Maaliskuu 21, 2008, 16:20:22 »
Toisaalta, jos törmäisin kivannäköiseen The Arkin bändipaitaan - muuhun kuin siihen uusimpaan Prayer for the Weekend -teemaiseen - voisin kyllä ehkä uhrata rahojani siihen.
Missä hemmetissä sä olet sellaisia nähnyt? Minulle kelpaisi minkälainen The Ark-paita vaan...
Niitä löytyy nettikaupoista, esimerkiksi tässä. Ankkarockin paitapuodissa taisin nähdä ensimmäisen kerran. Muunlaisia ei myynnissä sitten ollutkaan. Tokihan sellainen kelpaisi, mutta ennemmin haluaisin jonkun "vanhan" paidan. :>

Broken

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Maaliskuu 30, 2008, 20:08:56 »
Mun rakkauteni bändipaitoihin kasvaa koko ajan. Nytkin niitä löytyy kaapista jo seitsemän,tai oikeastaan kahdeksan, mutta sitä yhtä ei voi laskea mukaan, kappaletta ja lisää on tulossa.
Sonatan paitoja löytyy kaksi, Nightwishin paitoja kaksi, sitten on Semmarit, Korpiklaani, Sturm und Drang ja uusimpana hankintana Popeda.
Ennen en tykännyt lady-fiteistä yhtään, mutta nyt olen niillekin lämmennyt, tuon uuden NW:n papidan myötä.
Mäkin pidän vähän liian isoista paidoista. Ne on niin mukavia päällä.

Poissa adswil

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #78 : Huhtikuu 08, 2008, 20:05:09 »
Yäh, minä en pidä bändipaidoista ollenkaan :< Ne ovat useimmiten todella tyylittömiä, esimerkiksi lähes kaikkien (loistavienkin) hevibändien paidoissa on vain joku tekotaiteellinen ja koukeroinen kuva ja sitten bändin logo kuvan päällä - tylsää! Jos löytäisin jostain todella persoonallisen ja hienon bändipaidan, ostaisin sen ihan mielelläni, mutta eipä ole osunut vastaan vielä. Suurin osa bändipaidoista ei sovi ollenkaan tyyliini, mutta jotenkin satun kuitenkin omistamaan muutaman Negative- ja 69Eyes -paidan. Ostin ne joskus vuosikausia sitten, kun fanitin kyseisiä bändejä ihan hulluna, ja silloin olin varsinainen wannabe-rokkari ja pukeuduin melkein aina bändipaitoihin ja joihinkin huvittaviin repaleisiin farkkuihin ja verkkohanskoihin. Naurattaa ajatellakin. Ajat ovat muuttuneet, enää en pistäisi perinteistä bändipaitaa päälleni.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #79 : Heinäkuu 21, 2008, 12:17:00 »
Pidän bändipaidoista jonkun verran. Itseltäni ei tällä hetkellä löydy kuin Ari Koivusen huppari, mikä onkin aika usein päällä. Se on niin rento ja pehmeä. Tykkään bändipaidoista, jota ovat vähän "löysempiä" etteivät ole sellaisia kireitä.
Iron Maidenin paita pitäisi hankkia, mutten ole vielä saanut hankittua.
On mulla sitten olut joskus ihan pienenä tyyliin joku Spice Girls-paita, jota pidin yöpaitana. Nykyään se on kai pikkusiskolla tai roskiksessa. Enää en sellaisista tykkää. :)
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #80 : Heinäkuu 21, 2008, 17:26:53 »
Rockperrystä lähti mukaan upea In Flames -girlie. Tämä paita on sinänsä erikoinen tapaus, koska yleensä girliet tuppaavat olemaan niin kummallisen kokoisia - leveyttä saattaa löytyä vaikka miten paljon, mutta paita melkein loppuu siihen, mistä alkaa. Tämä taas on oikein sopivan kokoinen ja pituuttakin löytyy enemmän kuin girlieistä yleensä. Paita on ihanan pehmeää ja vilpoista materiaalia, ja aurinkoisena festaripäivänä se olikin suurenmoinen vaate. Paidan vasemmalla rinnalla on päkallo jesterheadin sisällä, yhtyeen nimi ja tuollaista jännää, harmaata kuviota. Ainakaan emp.fi:stä tai In Flamesin sivujen kaupasta ei paitaa löytynyt, että olisiko tämä sitten joku keikkaherkku tai ihan uusi tuote tai jotain. Parikymppiä maksoi ja vähän kirpaisi kaivaa se seteli kukkarosta, mutta toisaalta olen jo jonkin aikaa halunnut itselleni In Flamesin paitaa, joten pakkohan se oli ostaa.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #81 : Heinäkuu 21, 2008, 17:37:44 »
Bändipaitoja ^^
Pidän kovasti bändipaidoista ja omistan vasta Rolling Stonesin paidan. Tarkoitus olisi hankkia vielä lisää, mutta mieleisiä ei ole tullut kohdalle. Yleensä etsin tietyn bändin paitaa, koska kuuntelen kyseistä bändiä, mutten minä Rollareitakaan kuuntele, paita on vaan hieno. ^^
Bändipaita, itse paitana on mukava, vaikka olenkin tyttö, inhoan niitä kireitä pikkuisia paitoja. -_-'' Olo on kuin makkaralla nakin kuorissa, sen takia tykkäänkin lösöpaidoista ja bändipaidat ovat juuri niitä, itseasiassa parhaimmistoa. Paita on mukava päällä ja samalla paita kertoo jotakin pitäjästään. :)
Tarkoituksena minulla olisi hankkia Nightwishin, DragonForcen ja Skilletin bändipaidat, mahdollisesti joitain satunnaisia löytöjä myöskin. :)

~~Ind
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
« Vastaus #82 : Heinäkuu 21, 2008, 18:14:39 »
minua ärsyttää tyypit jotka pitää vaikkapa Iron Maidenin paitaa, mutteivät kuuntele ko. bändiä.

Minua taas ärsyttävät ylipäätään Iron Maiden-paidat. Kun niitä tuntuu näkevän joka paikassa ja kaikilla on sellainen. Ei miulla toki mitään ko. bändiä tai sen paitoja käyttäviä ihmisiä vastaan ole, mutta kun se vain on niin tylsää nähdä samanlaisia paitoja jokapaikassa. KöhvarsinkinkunimoIM-paidatonaikarumiasorivaan. Toinen ärsyttävä homma taas on Ramones-paidat, mitä festareilla on liikkunut niin joka toisella on päällä Hey Ho Let's Go-paita.
Vaikka eihän se miulle kuulu.

Itse käytän bändipaitoja aika paljon ja omistan niitä suht useita (olen kai tuhlannut pienen omaisuuden bändipaitoihin...). Tällä hetkellä omistan kolme Children of Bodomin paitaa + pipon, 5 Sonata Arctica-paitaa (tahtoisin niiden lisäksi vielä jonkun kiertuepaidan, mieluiten Reckoning nightin aikaisen mutta tiedä sitten että löytyykö niitä enää), Nightwish-hupparin, Norther-paidan (se taitaa olla suosikkini kaikista bändipaidoistani vaikka liian iso onkin, siihen kun liittyy niin paljon hyviä muistoja ;)), Avril Lavigne-paidan (se tosin on ostettu vuonna 2005 eikä se taida mahtua miulle enää) sekä Good Charlotte-paidan. Tällä hetkellä metsästän joukon jatkoksi yhtä 30 Seconds To Mars-hupparia mutta en ole vielä löytänyt niitä mistään. Ei kukaan sattuisi tietämään jotain suht luotettavaa paikkaa josta sellaisia saisi..?

// Niin ja noiden lisäksi omistan vielä sellaisen kivan Tuska-paidan vuodelta 2007, mutta se ei kai taida olla bändipaita vaan - festaripaita?
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

jaajee

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Heinäkuu 21, 2008, 23:04:16 »
Tällä hetkellä metsästän joukon jatkoksi yhtä 30 Seconds To Mars-hupparia mutta en ole vielä löytänyt niitä mistään. Ei kukaan sattuisi tietämään jotain suht luotettavaa paikkaa josta sellaisia saisi..?

Minä näin Helsingissä Levykauppa X:ssä 30STM-hupparin kun siellä kävin viime viikolla. Että sieltä varmaankin löytäisi :)

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #84 : Heinäkuu 21, 2008, 23:19:27 »
Voi, itse pidän bändipaidoista kuten tuolla aiempana olenkin tainnut mainita. Itse omistan kyseisiä vaateretkaleita vain yhden kappaleen, Queenin perinteisen tummansinisen Queen-logolla. Ostin sen Lontoon Baker Streetillä sijaitsevasta It's Only Rock 'n' Roll Storesta, ja käytän sitä oikeastaan aika (minun mittapuullani siis, käytän samoja paitoja normaalin henkilön mielestä usein) harvoin. Haluaisin käyttää sitä useammin, mutta se on oikeastaan aika epämiellyttävän muotoinen. Se on naisten, hmm, S-kokoinen, jos muistan oikein ja ilmeisesti suunnattu lyhyille ja tanakoille mammoille. Ehkä suurin osa Queenin faneista on lyhyitä ja tanakoita mammoja? Tiedä sitä... Se paita on kovin leveä ja liian lyhyt minulle... Olisin halunnut miesten muotoisen paidan, mutta äiti vain höpötti että ei ei naisten malli sen olla pitää. Sama juttu muuten (nam, offailua) kävi myös Vuotis-paidan kanssa. Saa nähdä mikä leveä plus ihku lyhyt sieltä tulee, kun jouduin sitä niin jumalattoman koon tilaamaan, että pituus riittäisi...

Joo mutta siis, haluaisin Culture Clubin paidan... Sellaisen jänskän vanhan. Ja haluaisin The Arkin myös.

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #85 : Elokuu 03, 2008, 20:58:38 »
Minulta ei löydy kuin yksi Nightwishin t-paita, jonka selässä lukee Sometimes A dream turns into A dream. Se on nytkin päällä, oikeastaan käytän sitä älyttömän usein, kun tykkään siitä niin kovasti.. Haluaisin kyllä hankkia vielä Nightwish-hupparinkin, että voin pitää talvellakin. En ole vain saanut aikaiseksi mennä Nightwishin nettikauppaan ja panna tilausta menemään. Ehkä toivon sen joululahjaksi. (Kiva, viime jouluna toivoin samaa lahjaa ja sainkin tämän paidan) Okei, sitten minulla on vielä yksi toinenkin bändipaita, jota en oikeastaan enää käytä, kun en enää kyseistä yhtyettä erityisemmin fanita. EN inhoa, kuuntelen joskus, mutta en fanita. En oikeastaan käytä sitä paitaa, se on jo aika pienikin minulle.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #86 : Elokuu 03, 2008, 22:18:17 »
Omistan kaksi Yön paitaa. Toinen näistä on ystäviltäni lahjaksi saama Kuolematon huppari ja toinen on vähän aikaa sitten tilaamani t-paita, jossa on teksti "Oli synkkä ja myrskyinen Yö" (Yö on luonnollisesti yhtyeen logo). Kummassakin paidassa on selässä yhtyeen logo ja osoite yhtyeen nettisivuille (t-paidassa enemmänkin niskassa). Hupparia on tullut käytettyä aivan älyttömästi ja uutta t-paitaa olen käyttänyt vieläkin enemmän jos se vain on mahdollista. Jotenkin t-paita on minusta mukavampi kun pidän muutenkin paljon t-paitoja. Yritin kovin miettiä minkä toisen bändin paitoja tahtoisin, mutta kun minä en niin paljon fanita muita ytyetä kun Yötä niin en välttämättä tahtoisi heidän paitojaan. Ehkä Fall Out Boy olisi sellainen jonka bändipaidan pistäisin mielellään päälle jos sellaisen saisin.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #87 : Elokuu 04, 2008, 17:27:11 »
Itse omistan yhden bändipaidan, My Chemical Romancen Knight Processionin (kiroitetaanko se noin??), ja meinaan ostaa ainakin samaisen bändin Dead!-hupparin ja Revenge-hupparin, Fall Out Boyn se... ääh vittuku en löydä sitä Fanituotteesta, en muista mikä sen nimi oli, ja Good Charlotten jonkun paidan jos jostain sellaisen löydän. Ja asiaan tavallaan kuuluvasti, muttei oikeastaan kyllä kuulu, tilasin Fanituotteesta Fall Out Boyn kengännauhat, mustat joissa lukee pinkillä Fall Out Boy. Ja kunhan on rahaa niin hommaan kanssa MCR:n Death Card-olkalaukun.
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Kommando

• Ankeuttaja
« Vastaus #88 : Elokuu 04, 2008, 22:21:45 »
Okeijoo, aiemmin en tykännyt bändipaidoista, mutta päivittynyt on sekin homma. Taitaa olla niin, että ostat yhden -> jäät koukkuun. :')

Elikkäs, törmäsin joskus syksyllä Minimanissa ihan sattumalta The Beatles -paitaan. Sellainen musta, jossa lukee All you need is love. Rakastuin saman tien. Hintakaan ei ollut edes kahtakymppiä. Mikä löytö! Kyseessä on yhä yksi suosikkipaidoistani.
Ostin myös kaveriltani sen aiemmin mainitsemani The Ark -paidan, jossa on mustalla pohjalla State of the Ark -levyn kansi. Vähän pieni minulle, mutta tykkään silti.

Ja nyt sitten hehkutusta: kiertäkää hyvät ihmiset kirppareita! Voitte kuvitella riemuni, kun löysin eräältä kirpparilta sekä PMMP:n että Kentin bändipaidat, molemmat alle parilla eurolla. Etenkin Kentin paitaan olen ihastunut kovasti, se on kivan yksinkertainen. Musta, jossa lukee turkooseilla kissankokoisilla kirjaimilla Kent.

Olen viime aikoina kiintynyt syvästi Leevi and the Leavingsiin, ja nyt sitten törmäsin Anttilassa Suuteleminen kielletty -paitaan. Maksoi ~35e, eli minun budjetilleni hyvin paljon, mutta en vain voinut jättää sitä kauppaan. Tykkään.<3

Lisäksi minulla on itse tehtyjä paitoja, mm. Valley Below (you're watching me like the TV), Eminem (i don't know - it's just the way i am), 2 x The Ark (another little rock city wankie ja if you fight love you're always a loser).

Zen Cafén paita himottaisi kovasti. Esimerkiksi sellainen, jossa lukee edessä Idiootti.

breakable

• Ankeuttaja
« Vastaus #89 : Elokuu 11, 2008, 19:25:02 »
mä rrakastan fanipaitoja ja huppareita. ja kaikkee fanisälää muutenkin 8]

ittelläni on kaksi fanipaitaa ja yksi fanihuppari. nojoo, toisen fanipaidan + hupparin bändistä en välitä enää, mutta silti, on kivempi sanoa tolleen. joo. eli siis, käytän yhtä fanipaitaa, my chemical romancen harmaata jonka kaverini ihanana antoi minulle nimpparilahjaksi.

nojoo, koitan säästää rahaa joko my chemical romancen together we march huppariin taikka EMP:ssä olevaan linkin parkin t-paitaan. olis kyllä kiva saada molemmat 8)

// ja, nyt selvisi, että iskä suostuu maksamaan hupparista 30€! eli kohta mulla on se mcr- huppari :-)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2008, 18:38:22 kirjoittanut breakable »

Livvy

• Ankeuttaja
« Vastaus #90 : Elokuu 11, 2008, 21:08:03 »
Yeah, kyllä löytyy kaks kappaletta.
Oikeesti olis kolme jos en olis ollu hölmö mut ei voi mitään.

Rakastan keikka paitoja, koska ne on isoja, väljiä ja niistä näkee et mä fanitan jotain bändiä ;D
Ja kävelen aika nokkapystyssä ne paidat päällä ku oon ylpee niistä xD

Omistan Girugämeshin "we are real stupid" paidan ja rakastan sitä ihan hirveesti.
Ja sitten on Miyavin "This iz the Japanese Kabuki Rock Tour 2008" paidan. Joka on aivan ihana.

Omistaisin Dir en grey Dozing Green paidan jos ne typerät miehet olisivat tavastialla antaneet mun rahat ja ku menin tyhmä unohtamaan ne mun laukkuun.

Ajatuksena olisi tilata Rentrer en soin fanipaita ja sit joku dirujen paita.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #91 : Elokuu 18, 2008, 15:37:14 »
Bändipaitavaraintoni lisääntyi yhdellä kappaleella eilen, kun kummieni tyttö oli minulle synttärilahjaksi metsästänyt Hanoi Rocksin Street Poetry-paidan. Jee! Sehän on siis sellainen musta paita, missä on rusehtavalla iso kuva jossa lukee että Hanoi Rocks, ja alempana Street Poetry. Pidän siitä kovin, vaikka olisinkin halunnut mieluummin jonkun vanhan Hanoin paidan... No jaa, tämä on kyllä aika tyylikäs.

Nyt minulla on siis Queenin ja Hanoin paidan... Pitäisi vielä saada hamsteerattua ainakin yksi The Arkin paita ja Panic at the Discon myös.

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #92 : Elokuu 18, 2008, 17:48:25 »
Itse pidän bändipaidoista vaikken (toistaiseksi) omistakaan kuin kaksi; Slipknot-hoody ja t-paita. Huppari on liian iso, t-paita liian pieni... Muahaha. Pidän niistä kovasti silti.
   Kun rahaa vain olisi rutosti enemmän, tilaisin jokaisen lempibändini (ja niitä riittää!) paidan tai parikin.
Mielestäni bändipaidan pitäminen on paitsi hyvää 'mainosta' bändille, onhan se selkeä tapa tuoda ilmi, mistä pitää.

Jotkut bändipaidat ovat lisäksi aivan törkeän hienoja. Itseä kylläkin aina noita omia paitoja pestessä pelottaa, että painatukset kuluvat pois.

Tänään viimeksi sain kohtauksen bändipaitoihin liittyen, kun näin kaupungilla miehen, jonka yläselässä luki kissankokoisilla kirjaimilla Converge. Kyllähän sitä tulee aika paljon hengenheimolaisia bongattua nimenomaan bändipaitojen ansioista.
   Harvemmin sitä kaupungilla tulee ohikulkijoita katsellessa mietittyä "hei tuollakin on raitapaita!", kun taas tutun/jopa suosikkibändin paidan nähdessä tällaisen ihmisen heti rekisteröi.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Goldie

• Ankeuttaja
« Vastaus #93 : Elokuu 22, 2008, 19:33:53 »
Miulta löytyy tällä hetkellä Before the dawnin, Bon Jovin, Shamrainin ja muutamat Katatonian paidat. Löytyy myös joitain randombändien paitoja, mutta nuo on ne miun tärkeimmät. Hankinnassa onki sitte jo useempi, mutta opiskelijan tuloilla niistä saa hankkia hyvin HYVIN hitaasti.

Keikoilta lähtee aina hyvinki herkästi mukaan paitoja ja niitä on tosissaan kertyny monia. Jotkut paidat on saavuttanu suosikkiaseman ja ne onki sitte kovassa kulutuksessa. Katatoniat alkaa lupaavasti näyttää siltä, että kohta hankitaan jo uus niiden kaveriks :D

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #94 : Elokuu 24, 2008, 13:06:08 »
Ääks, tämä Hanoi-paita on vähän samantapainen kuin Queenin, eli ekassa pesussa mölähti sellaiseksi lörtselöksi.

Onkos teillä käynyt samoin?

Mutta ei se mitään, tämä on kuitenkin naminamiihgihgpaita. Itse asiassa se on päälläni paraikaa.

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
« Vastaus #95 : Syyskuu 16, 2008, 11:31:45 »
Minulla on tällä hetkellä päälläni Metallican Justice for all -huppari. Sain tämän itselleni viime perjantaina, ku vanhemmat tilas tän synttärilahjaksi. :> Sen lisäksi mulla on Children of Bodomin Follow the reaper ja Guitar & Scythes -paidat. Niistä tykkään kovasti vaikka t-paita onkin vähän liian lyhyt mun makuun. :> Ja on mulla vielä Iron Maideninkin t-paita, se on hirmu mukava piällä. Sen taisin metästää Oulun Musiikki-Kullaksesta.

Tykkään kovasti bändipaidoista. Ne on jotenkin "erilaisia" ja niillä on enemmän arvoa kuin tavallisilla paidoilla. Ja bändipaidat jotenkin yhdistää ihmisiä - minullekin monesti tulleet Iron Maiden -fanit juttelemaan kun oon kuljeskellut se paita piällä kadulla. :D Hauska tunne btw! Ja bändipaitojen myötä muutenkin voi saada uutta jutunjuurta jos on muuten vaikea keksiä.
Netistä eniten niitä paitoja tilaan kun en hirveen monesta kaupastakaan oo niitä bongaillut.
Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #96 : Syyskuu 18, 2008, 17:20:20 »
PAKKO TULLA IHKUTTAMAAN !!!!!

Sain tänään aamulla postissa My Chemical Romancen Revenge-hupparin <3<3<3<3 ihan onnesta sekaisin olen, S-kokoinen huppari ja hukun siihen O.o mut joo, liian isot hupparit on ihania <3 Samassa paketissa tuli myös neljä Green Day-badgea ja MCR:n se N.J. Gun-badge <3, sit se Fall out boyn hihamerkki Finger Love <3 on muuten vähän ihanaa.
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
« Vastaus #97 : Syyskuu 18, 2008, 17:22:33 »
Bändipaidat. Ah. <3

No, ensimmäinen taisi tosiaan olla se jo tuolla jossain kaukana mainitsemani Spice Girls -paita, jonka tämänhetkisestä olinpaikasta ei ole tietoakaan. Ei sillä että sitä kamalasti kaipaisinkaan... En edes muista, mistä se on peräisin, mutta hyvin mahdollista, että kirpputorilta. Silloin noin 6-vuotiaana olin ihan liekeissä siitä paidasta, mutta viimeksi olen sitä muistaakseni käyttänyt kaksi vuotta sitten liikuntatunnilla.

Noh, sitten tuli tämä omatekemäni Kwan-paita, jos se lasketaan bändipaidaksi... Tein sen siis koulussa kuudennella luokalla, eli väsäsin ensin paidan ja sitten painoin siihen logon. Ihan normaali tummanharmaa t-paita, jossa lukee edessä Kwan ja takana Dynasty. Ja oikealla fontilla, tietysti. ;) Oli siinä kyllä sen verran hommaa, että ylpeänä käytän sitä kunnes kuolema meidät erottaa. <3 Laitan kuvan tänne sitten jos muistan saada aikaiseksi.

Sturm und Drang -paitoja omistan kaksin kappalein. Ensimmäinen on tällainen, ja sain sen synttärilahjaksi. Palautetta paidasta tuli heti samana päivänä: koulussa ruokajonossa kuului takaa "Sturm und Drang. Kauheeta p*skaa." :D Joo, ei siinä mitään, kyllä sitä ihminen saa mielipiteensä sanoa. Olen SuD-fani henkeen ja vereen, enkä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa siihen.
Toinen paitani on tällainen. Sen bongasin Anttilan levyosastolta, ja oli muuten likellä kunnon kiljaisu. Jätin sen kuitenkin tekemättä, ja rynnistin paidan luokse. Ja sattumalta oli vielä rahaakin sen verran, että sain sen ostetuksi. Olin oikeasti ostamassa paitaa koulun tanssiaisiin, mutta lopulta kävikin niin, että tanssiaispaita maksoi 9,90 e ja SuD-paita 21,90 e. Että näin. :D

Ja suunnitelmissa olisi kartuttaa bändipaitavarastoa vielä paaaaaljon suuremmaksi! Se SuD-huppari on vielä ehdottomasti saatava. ;)
Using the "are we", are we?

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #98 : Syyskuu 18, 2008, 18:30:52 »
Bändipaidat & hupparit yms. ovat ihan kivoja, mutten pidä siitä, että niitä myydään laittomasti. Esim. oikeita Apulannan paitoja ja huppareita saa vain niiden sivujen nettikaupasta. Yleensä bändipaidat ovat omasta mielestäni aika nättejä, joskaan en nyt ihan jotain KISS:in paitaa rupeaisi päälleni vetämään, ellen olisi paleltumaisillani (anteeksipyyntö kaikille kiss-faneille) :) Meillä on n. 5 Apulannan hupparia, yksi t-paita ja minun omanani hupullinen hihaton Paha ihminen-paita... Useimmitenhan bändipaidat ovat sitä mustaa tai valkoista, ehkä se korostaa jotenkin sitä bändin logoa siinä...?

~Barella
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #99 : Lokakuu 02, 2008, 17:40:38 »
Bändipaitavaraintoni on nyt sitten kasvanut kahdella, bongasin nimittäin eilen Anttilasta aivan tajuttoman ihanan Help!-paidan. Beatles kyseessä siis, luonnollisesti. Siinä on kuvana se Ticket to Ride-kohdasta tuttu kaulaliinakuva, sillä lailla hienosti painettuna. Tämä on kyllä niiiin ihana! Se vain, että näyttää varmaan siltä että koko ajan tuijottelen hinkkejäni kun katselen tätä kuvaa oikeastaan koko ajan. Ringolle saa muuten väkerrettyä aika hauskan mahan kun väkertelee tuon kuvan oikeaan kohtaan! (tissifun...) Meinasin ostaa myös Sgt. Pepper's Lonely Heart's Club Band-paidan, mutta en sitten sitä ostanut kun väri oli sellainen ruskea... Mutta oli se kyllä myöskin aivan hieno. Noh, sain kuitenkin mamman rahoittajaksi ja otin sitten Help!in kaveriksi sellaisen perus Abbey Road-turismipaidan, kun jäi kyseisessä paikassa käytyäni paita ostamatta rahapulan takia.

George meinasi tänään joutua puurohyökkäyksen kohteeksi. Minulla on paha tapa liata uudet paidat.