Kirjoittaja Aihe: Bändipaidat  (Luettu 24181 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Alfie

• Ankeuttaja
Vs: Bändipaidat
« Vastaus #50 : Syyskuu 01, 2007, 17:32:05 »
Mielestäni bändipaidat ovat hyvä juttu - pukeutumalla lemppariyhtyeensä bändipaitaan voi näyttää koko maailmalle, että tällaista musiikkia meillä kuunnellaan. Eikä sen aina tartte olla sen oman lempibändin paita mielestäni, syyksi hankkia jonkun kokoonpanon nimeä/kuvaa kantava paita voi riittää vaikka vain se, että paita on yksinkertaisesti niin cool, että et voi kävellä sen ohi. Ja eikös niitä ole sellaisiakin, joita myydään hyväntekeväisyyden hyväksi, ja siinä vasta hyvä syy ostaa paita!
Bändipaitaan pukeutuminen voi myös tuoda ihmiseen uuden piirteen. Varsinkin jos joku, josta et ikinä olisi kuvitellut asenteen, minihamemeiden, kireiden pikkupikkutoppien ja korkkareiden takia kannattavan jotain metalliyhtyettä, ilmestyy bändipaidassa kouluun, alat nähdä hänet ehkä aivan uudessa valossa.

Itse en omistanut vielä muutama viikko sitten yhtäkään bändipaitaa, mutta sitten sain tuliaisena Marokosta yhden - ja sen jälkeen olen kävellyt kaupungilla mainostaen luumunvärisellä paidallani arabiankielellä räppäävää Mafia-yhtyettä... *wirn* Ranskaa kun en osaa, en tiedä että mitä paidassa edes lukee, mutta ei sen niin väliä.
Olen kyllä haaveillut jo liki vuoden eräästä Green Dayn paidasta, jonka näin joskus erään kaupan katonrajassa, ja yritin puhua äidin ympäri ostamaan sen. Itse kun olen niin pihi, että en haluaisi laittaa niin paljoa rahaa yhteen paitaan, jonka käytöstä en sitten ole niin varma sittenkään... Ehkä jonain päivänä kävelen taas liikkeen ohi varoissani ja ostan ko. paidan. *hymy*

muoks// Gluubori - voihan sen noinkin nähdä. Mutta jos oikeasti tykkää jostain artistista (vaikka esim. teikäläisen mainitsemasta Ari Koivusesta), niin ei silloin koe paidan ylleen vetämällä tekeytyvänsä noloksi. Ihan sama kuin jos itse kuljet kadulla oman fanituksen kohteesi paitaan pukeutuneena - itse et koe itseäsi mitenkään naurettavaksi, mutta jonkun muun silmissä voit olla hyvinkin nolo!!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2007, 17:54:45 kirjoittanut Alfie »

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Syyskuu 24, 2007, 22:22:19 »
Mielestäni bändipaidat ovat hyvä juttu - pukeutumalla lemppariyhtyeensä bändipaitaan voi näyttää koko maailmalle, että tällaista musiikkia meillä kuunnellaan. 

Tai sitten voi nolata itsensä esim. pitämällä Ari Koivusen tai Pikku G:n paitaa. Sama juttu Sturm und Drangin kanssa.

Bumblebee

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Marraskuu 04, 2007, 12:32:00 »
Mielestäni bändipaidat ovat hyvä juttu - pukeutumalla lemppariyhtyeensä bändipaitaan voi näyttää koko maailmalle, että tällaista musiikkia meillä kuunnellaan. 

Tai sitten voi nolata itsensä esim. pitämällä Ari Koivusen tai Pikku G:n paitaa. Sama juttu Sturm und Drangin kanssa.
haha :D

Mutta siis. Ostamalla bändipaidan tuet artistia. Jos ostat levyn noin 10% jos edes sitä, menee artistille loput levy yhtiölle, mutta bändipaidoista menee paljon enemmän artistille. Kuten joku sanoi jossain lehdessä artistit elävät lippu ja merch. tuloista eikä levyn myynnistä.
Joo, mutta nyt minulle on tullu kaksi uutta bändipaitaa, molemmat Klaxons:ien. Yksi jossa on logo ja yksi jossa on semmoinen söpö naama ja pieni kappale Golden Skans laulusta. Ja tällä viikolla pitäisi tulla myös Erol Alkanin paita jossa on teksti "E.R.O.L. Keeps kids dancing". Olen himoinnut semmoista jo pitkään mutta nyt ne vasta tuli myyntiin taas. eBaylla sai pulittaa aikamoisia summia niistä.
Olen ostanut molemmat netistä.

Fred

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Marraskuu 21, 2007, 15:31:11 »
Minulla Metallican T-Paita, joka on ostettu sieltä Hesan keikalta. Keikalla tunsin itseni maailman onnekkaimmaksi ihmiseksi. Paidassa on jokaisen jäsenen kuva, mutta haluaisin myös jonkun Metallica-hupparin. \,,/

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #54 : Marraskuu 21, 2007, 23:00:28 »
Ketuttaa kyllä kamalasti nuo tyttöjen bändi-paidat (girliet). Minkä ihmeen takia niiden täytyy olla niin pienen puisia? Joku L-kokokin on aivan älyttömän pieni! Tavallisissa vaatteissa minulla menee yleensä joko M tai toisinaan L, mutta bändipaitojen L-koot tuntuvat pieneltä M-koolta. Sen lisäksi ne ovat niin lyhyitä, että ne voisi melkein luokitella vaikka napapaidoiksi. Miesten paitojakaan ei viitsi käyttää kuin korkeintaan yöpaitana, koska ne tuntuvat niin suurilta. Ostaisin heti kasan bändipaitoja, jos ne vain olisivat järkevän kokoisia.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #55 : Marraskuu 22, 2007, 14:47:08 »
Rainmaker, minä ostan miesten bändipaitoja, mutta otan kokoa S. Se on minulle ainakin ihan sopiva. Tietenkään se ei ole vartalonmyötäinen niinkuin ne girlie- malliset, mutta ei ne mitään telttojakaan ole. Kannattaa koittaa, luulisin, että sinulle sopisi myös tuo miesten S, minäkin käytän yleensä M:ää tai L:lää muissa paidoissa. Ainakin Fruit of loomin paidat (joita aika useat bändipaidat ovat) ovat ihan "normaalin" kokoisia, eivätkä sirkustelttoja.
Se on kyllä totta, että ne girliet ovat ihan surkeita, kamalan lyhyitä ja leveitä siihen pituuteen nähden. Ja muutenkin ovat kovin pikkuisia, tie sitten kenelle ne on muotoiltu sopiviksi... Ja pesussakin ne lyhenevät ja levenevät vain entisetään. Siksi suosinkin noita miesten paitoja, joissa ei ole niin paljoa sitä venyvää ainesta (elastaania??), niin pesukonekaan ei raiskaa niitä enää enempää.
Itse en omista yhtäkään girlie- paitaa juuri tuon lyhyys/leveys- suhteen takia.

\\ muokkakuokka
Taidampa kertoa uudesta tulokkaastani! Eli tässä pari viikkoa sitten sain vihdoinkin White Flamen Kill the radio paidan. Olen keväästä asti mököttänyt, kun olin poissa keikalta, jolla niitä myytiin. Ja nyt niitä oli taas. Hihhei! Siinä lukee siis edessä KILL THE RADIO ja pienellä www.whiteflamemusic.com
Olen ihan rakastunut siihen paitaan nyt.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2007, 19:50:12 kirjoittanut Drámella »
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Marraskuu 22, 2007, 19:07:57 »
Juuri tuon ärsyttävän lyhyyden takia olenkin ryhtynyt käyttämään pitkähihaista "aluspaitaa" noiden girlie-bändipaitojen kanssa. Eihän se kesällä ole erityisen järkevä vaateyhdistelmä, kun on kuuma ja kaikkea, ja useimmat omistamistani paidoista ovat mustia. Mutta näin syksyllä ja talvisin ei haittaa kyllä menoa yhtään. Pistää kyllä miettimään, että kuka nuo bändipaidat oikein suunnittelee, ja minkä mallisille ihmisille.

Drámella, viestisi rohkaisemana taidan tilata jonkun kivan bändipaidan juuri tuolla miesten S-koolla.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Marraskuu 22, 2007, 19:40:43 »
Kyllä, löytyy minultakin bändipaitoja. Taitaapi olla niin, että tällä hetkellä kaapissa roikkuu (tai itse asiassa hiukan ympäri omaa ja kavereiden kämppää) kymmenisen bändipaitaa. En voisi sanoa olevani niin himona bändipaitoihin, mutta esim. bändihupparit on aivan mahtavia päällä :) T-paidoista en tykkää kovin muutenkaan, jotenkin minua aina ahistaa sellaisessa paidassa, joten vaikka niitä huppareita enemmän onkin, niin voin sanoa, että varsinkaan girlie-mallisia ultrasurkeita t-paitamalleja en omista. Enkä tule toivottavasti omistamaankaan. Kerran tilasin Sonata Arctican girlie-mallisen mustan, aivan normaalin girlie-paidan, ja sanoisinko vaikka että hyi helvetti. Palautin saman tien. En vain tajua, että millaiselle vartalolle ne tosiaan ovat tehty... ehkä makuni on räätälöity, mutta minun päälleni mikään girlie-paita ei ole tähän asti asettunut. En tykkää naismallista, jos se ei ole ihonmyötäinen (tai edes sinne päin), ja kun sitten sellaista bändipaitaa haen, ne ovat ehkä sopivan "tiukkoja" tms., mutta roikkuvat siinä navan tienoilla. Myönnän, että minulla on pitkä yläkroppa, mutta silti ne eivät vaan asetu! Enkä taida tässä topicissa onnekseni olla ainoa, jolla taitaa olla samantyyppisiä ongelmia.

Elikäs, minä siis tilailen aina miesten mallin t-paitoja. Otan joko S tai M koon, riippuen saatavuudesta ja paikasta, josta tilaan. M on melko iso, mutta ihanan löysä ja riittoisa. S on taas melko hankalasti saatavilla monissa nettikaupoissa. Ovathan nuo miesten mallit myös halvempia useimmissa paikoissa. Eihän noiden rintojen ja "treenattujen" vatsalihasten tarvitse olla edes esillä t-paitaa käyttäessä, joten löysä on oikein mukava vaihtoehto :)

Minulta löytyy siis yksi Elviksen ihana t-paita, luoja että rakastan sitä. Heavy Rock-merkkinen, ostettu joiltain markkinoilta joskus vuosi sitten. (Muistinkuvia = nolla?) Se on S-koko, eli hiukan normaalia löysää miesmallia tiukempi ja lyhyempi, mutta aivan loistava :) Elviksen naama kummallakin puolen paitaa, koko paidan leveyltä.
Sonata Arctican paitoja minulla on kolme: Yksi Kesäpaita ("PERKELE!" lukee siis takana), Sake Of Revenge-huppari susiteeman kanssa (jota rakastan aivan hirmuisesti) ja melko isohko, yleensä nukkuessani käyttämäni Sonatan Unia-t-paita. Kolmaskin t-paita on ollut, mutta se jäi -06 vuonna Provinssirockiin, ja sinne tielle on jäänyt.
Apulannan paitoja löytyy kolme - yksi huppari ja kaksi t-paitaa. Huppari on normaali, vetoketjullinen ja musta, edessä pieni Apis-logo vain. Kiilan ilmestymisen ajoilta, muistaakseni. T-paidat ovat ihan normaaleja mustia; toisessa Apulannan tunnuslogo edessä isolla ja toisessa Apiksen hemmot kuvassa logonsa kanssa.
Mokoman Kukko-huppari löytyy myös, todella huippu sekin. Kaikki nämä ovat siis mustia pääväreiltään, vetoketjullisia ja ihanan löysiä ja isoja.
(Pakko mainita vielä, että muistoesineenä minulta löytyy Spice Girlsin musta napapaita, jota käytin joskus harvinaisen kauan aikaa sitten, kun Spaissarit oli se ykkösjuttu.)

Useimmiten ostan paitani kyseisen bändin omasta shopista. Stuntmanista olen myös tilannut, samoin käynyt paikanpäältä ostamassa Hellsinki-shopista. Nyt olisi etsinnässä Elvis Presleyn huppari - mahtaako kukaan tietää, mistä löytäisin? Olen yrittänyt etsiskellä, vielä ainakin tuloksetta.

Kiitti, jos joku tietää!

faquarle

• Ankeuttaja
« Vastaus #58 : Joulukuu 29, 2007, 04:40:39 »
Onko kenelläkään kokemusta Levykauppa Äxän bändipaidoista ja -huppareista? Poikaystävä tilasi sieltä taannoin Celtic Frostin hupparin, eikä printin painojäljessä ollut kehumista. Äxässä olisi kuitenkin muutamia paitoja joita haluaisin tilata, ja vieläpä oikeaa kokoa (hyvien bändien paitoja kun ei tunnu löytyvän kerrassaan mistään S-kokoisina). Oliko tuo CF-hupparin heikko laatu siis vain tapauskohtaista ja tältä laudalta löytyy Äxän paidoista hyviä kokemuksia omistava henkilö, vai päteekö sama homma kaikkiin kyseisen lafkan rätteihin?

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Joulukuu 29, 2007, 11:34:56 »
Itselläni on huonoja ja hyviä kokemuksia. Tilattuna on Stamppojen huppari, Mokoman huppari, Northerin huppari ja Sakaran paita. Stamppojen huppari oli huono laatuinen. Muutaman pesun jälkeen huppari oli nukkainen. Muista vaatteista ei ole ollut mitään vikaa. Levykauppa x:ssä ei kylläkään ole paras valikoima mutta ihan hyvä.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
« Vastaus #60 : Joulukuu 29, 2007, 19:00:29 »
Itselläni on vain hyviä kokemuksia Äxän bändikuteista. Olen tilannut muutaman paidan sieltä ja kaikki ovat olleet hyvälaatuisia (myös stamppojen huppari on säilynyt hyvänä ahkeran käytön ja pesujen jälkeen), joten luulisin tuon tuotteiden huonolaatuisuuden olevan vain huonoa sattumaa, sattunut joku huono erä tai yksilö.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Nordamien

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Joulukuu 31, 2007, 03:49:56 »
Haha, lueskeltuani hieman viimeistä sivua, pitää taas oikein miehekkäästi todeta:

On se vaan helppoa olla mies

Heko heko.

Bändipaitoja löytyy toistakymmentä, mutta harvemmin oikeastaan käytän. Osa on ollut ihan vain seinää koristamassa (tai peittämässä jonkun pään kokoista reikää seinässä). Mutta kyllä muutama on ihan vakituisessa käytössä. Dimmu Borgirin melko visuaalisia paitoja tulee aina käytettyä, samoin Kotiteollisuuden, Mokoman ja muutaman melkoisen pienin bändin paitoja pitää supportoida.

Tuleeko muuten kenelläkään sattumoisin jotenkin teinihevarimainen olo Bodomin paidoissa ? Eikun oikeasti, aina jossain levykaupassa näkee jonkun wannabemetallistin juurikin se Bodomin huppari päällä. Tai sitten ne jotkut teiniuhoaja metallialoittelijat jostain syystä näkee aina Bodomin paita päällä.

Bändipaitojen hinta joskus tuppaa hirvittämään, jos kyseessä ei ole mestariteos ja hyvälaatuinen paita, niin kolmeakymppiä en ala t-paidasta makselemaan. Hupparistakaan en viittäkymppiä, joka jo sinänsä on aika rajoilla, enempää suostu pulittamaan. Jotkut ulkomaiset bändithän rahastavat ajoittain aika törkeästi noilla fanikamoilla..

faquarle

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Joulukuu 31, 2007, 13:02:56 »
Tuleeko muuten kenelläkään sattumoisin jotenkin teinihevarimainen olo Bodomin paidoissa ? Eikun oikeasti, aina jossain levykaupassa näkee jonkun wannabemetallistin juurikin se Bodomin huppari päällä. Tai sitten ne jotkut teiniuhoaja metallialoittelijat jostain syystä näkee aina Bodomin paita päällä.

Johtunee varmasti ainakin osittain siitä, että kun innostuu metallimusiikista ensimmäisen kerran, on paljon helpompi törmätä niihin isoihin ja kuuluisiin bändeihin (esimerkiksi juuri se Bodom), kuin alkaa aiheesta mitään tietämättömänä kaivelemaan jotain demo-tasolla olevia ug-bändejä kuunteluun.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2008, 22:28:05 kirjoittanut faquarle »

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
« Vastaus #63 : Joulukuu 31, 2007, 13:58:13 »
Pakko tulla vielä vikisemään, että minusta on tosi epäreilua, että kaikkia hienoja bändihuppareita on aina vain koosta M tai jopa L eteenpäin. Minä otan tämän suurena loukkauksena. Oikeasti. Sama t-paidoissa. Ärsyttävää. Ja jos joskus sattuu löytämään hienon paidan ja sopivaa kokoakin olisi tarjolla, niin kas vain, tuote on melkein aina varastosta loppunut.
Itse olen etsinyt Katatonian paitaa jo monta vuotta, mutta ne harvat yksilöt, joita olen onnistunut bongaamaan, ovat olleet kokoa XL.

faquarle

• Ankeuttaja
« Vastaus #64 : Tammikuu 03, 2008, 17:55:05 »
Kiitos Gluuborin ja Drámellan, uskaltauduin kokeeksi tilaamaan nyt aluksi yhden paidan Äxästä. Mercyful Faten rätti kyseessä, tänään tuli postissa eikä laadussa ole kyllä mitään valittamista. Heti lisää paitoja tilaukseen, hah.

Poissa Kupsuu

• Vuotislainen
« Vastaus #65 : Tammikuu 03, 2008, 18:23:20 »
Mä tykkään kovastikki bändipaidoista. : ) Mutta yhdyn täysin Rainmakeriin, tyttöjen bändipaidat ovat ihan liian pieniä. Siksi mä ainakaan en osta sellasia, tykkään enemmän sellasista löysemmistä : ) Ja siis omistan 4 oikeata ja kaksi omatekemää bändipaitaa. Itse tein Lovexin ja Smakin paidat ja sitten ostin Hellsinki Rockshopista My Chemical Romancen ja Nightwishin t-paidat. Ja ostin keikalta sitten Smakin oikean bändipaidan ja Sonata Arctican bändipaidan myös. : )
FOREVER YOURS.

Morre

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Tammikuu 03, 2008, 19:26:07 »
Pidän bändipaidosta, joissa on bändin nimen/logon lisäksi jokin hyvä teksti. Kiertuepaidoista en niinkään välitä.
Kaapista löytyy lähinnä Children of Bodomin paitoja (eikä muuten yhtään ole teiniolo :D), Stratovarius-paita ja Marilyn Manson paita. Lisäksi löytyy Yö:n paita ja Sir Elwoodin hiljaiset värit -paita.

Tässä lienee oiva paita jupista koulumaailman konservatiivisuudesta, joka ulottuu aika raskaalla kouralla opettajiin. Nimittäin monessa koulussa opettajan bändipaitoja ei katsota hyvällä. Ymmärrän toki, että esim. jotkut Cradle of Filthin -paidat ovat aika sopimattomia (Jesus is a Cunt ym.) ja muutenkaan en itsekään hyväksyisi suoraan loukkaavia, rasistisia ym. paitoja.
Mutta napinaa on tullut paidasta, jossa lukee vain COBHC. On ironista, että hevipaitaan kiinnitetään (negatiivista) huomiota, mutta opettaja, jonka paidassa lukee The Beatles saa olla ihan rauhassa.

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #67 : Tammikuu 04, 2008, 19:30:45 »
Kyseessä oli varmaankin Stuntman eikä Leatherheaven. Leatherheavinnissa en ole itse ainakaan törmännyt bändipaitoihin. Stunman on ihan hyvä siellä on vähän erinlainen valikoima kuin Levykauppax:ssä (toisaalta parempi toisaalta huononpi). Nightwish shop vaikuttaa hyvältä. Siellä oli Pain Confessorinkin huppareita mutta eipäs ollut minun kokoani niin piti ostaa Northerin huppari ^^

Nordamien

• Ankeuttaja
« Vastaus #68 : Tammikuu 05, 2008, 14:40:06 »
Leather Heaven on eräänlainen bikerkauppa, jossa myydään kaikkea nahkaista kamaa ja kenkiä yms. vastaavaa. Itse olen mestasta ostanut karmaisevan hintaiset kengät. Kauppahan on Tampereella, Keskustorilta Laukontorille päin..

Ancka

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Tammikuu 05, 2008, 20:25:54 »
Leather Heaven on eräänlainen bikerkauppa, jossa myydään kaikkea nahkaista kamaa ja kenkiä yms. vastaavaa. Kauppahan on Tampereella, Keskustorilta Laukontorille päin..

Leatherheavenilla on myös nettikauppa. Itse olen sieltä tilannut mm. shokkihiusvärejä (sinistä, pinkkiä) ja yhden Ramones-paidan. Tuon Ramonesin lisäksi omistan vielä Aivolävistys-paidan, jonka tilasin Levykauppa Äxästä.

Tykkään kauheasti bändipaidoista ja niitä olisi ihan mukava omistaa enemmänkin. The Smithsin paita olisi kova juttu ja samoin vaikka Bad Religionin. Mutta rahatilanteen takia joudun nyt odottamaan aika pitkään ennen kuin alan hankkimaan yhtään mitään. ;<

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #70 : Tammikuu 14, 2008, 20:19:04 »
Käytän aika paljon bändipaitoja, eniten käytössä on ollut Negativen Heroine -paita, mutta se on girlie, joten sitä tulee käytettyä enää jonkun takin alla juurikin sen lyhyyden vuoksi. Muita paitoja löytyy Private Lineltä, The Rasmukselta ja Children of Bodomilta. Seuraavaksi hankinnassa on Guns N' Roses ja Mötley Crüe paidat. Paikalla ei oo paljoo väliä, keikoilta, netistä, Äxästä... mistä millonkin.
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Kommando

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Tammikuu 17, 2008, 08:30:25 »
Minulla ei ole kuin pari hassua bändipaitaa, nekin siskolta perittyjä. En varsinaisesti ole mikään Private Linen suurin fani, mutta se menettelee, ja tykkään näistä paidoista.

En oikeastaan perusta fanituotteista, myöskään siis paidoista. Maksavat turhan paljon ja ovat tavallisimmin mustia, ja minä kun yritän suosia pukeutumisessani värejä.
Toisaalta, jos törmäisin kivannäköiseen The Arkin bändipaitaan - muuhun kuin siihen uusimpaan Prayer for the Weekend -teemaiseen - voisin kyllä ehkä uhrata rahojani siihen. Eräällä kaverillani olen nähnyt State of the Ark -paidan, sellainen olisi kiva.

Kaksi omatekoista bändipaidan tapaista minulla kyllä on, The Arkin kunniaksi molemmat. Toisessa lukee edessä "if you fight love, you're always a loser" (biisistä Father of a Son), takana yksinkertaisesti The Ark; pidin sitä Ankkarockissa. Toisessa taas on edessä "another little rock city wankie", takana "highlife" (biisistä Rock City Wankers). Wankiepaidan tein Pakkahuoneen keikalle lokakuussa. Kaverillani oli samanlainen, teksteillä "electrical junkie" ja "lowlife". :>
Lisääkin paitoja pitäisi kehitellä. Hyviä painettavia lyriikoita löytyy vaikka millä mitalla.

Zen Café -paita kelpaisi myös. Kaverillani on paita, jossa lukee edessä "idiootti" ja takana iso Z.
Aion painaa itselleni ZC-paidan tekstillä "hyvää päivää, mä olen herra heroiini". 8)

//johan minä nyt typoilin O_o
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2008, 08:35:46 kirjoittanut Kommando »

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Tammikuu 18, 2008, 16:28:35 »
Noniin tänään saapui postissa Swallow the Sunin t-paita. Edessä bändin logo ja takana teksti European Tour 2007 ja esiintymispaikat. Koko on Xl ei yhtään pieni mutta ei yhtään isokaan. Ja porukka varmaan arvaa että mistä tilasin.

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #73 : Tammikuu 23, 2008, 17:46:01 »
tämän, tämän.

Mullekkinmullekkin!!!

Itselläni on My Chemical Romancen Together We March -huppari ja ihan normaali poikien The Rasmus-t-paita jossa on niiden lehtilogo.

Haluaisin (/ajattelin hankkia) myös MCR:n Revenge -hupparin  (Minä olen kateellinen, Kanelitanko, erittäin kateellinen 8))
Tosin tuo DEAD! -huppari ois mielettömän hieno.
Ja olen täysin samaa mieltä, girliet on kamalan ahdistavia. (Mä RAKASTAN semmoisia isompia paitoja, rakastan, rakastan, rakastan!)

No, mulla ei ollut kovinkaan mielenkiintoista juttua, mutta... Unohtakaa. 8')
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Higeki

• Ankeuttaja
« Vastaus #74 : Tammikuu 23, 2008, 19:23:06 »
Bändipaidat <33<33 todellakin

valitettavasti lempibändieni (lue: jrock) paitojen hankinta täältä suomesta rajoittuu kutakuinkin keikoille. Yhden ayabien paidan olen netistä tilannut "Virgin Snow Color"in, joka oli kyllä hianoinen pettymys, muitten ayabie -paitojen ollessa melko näyttäviä. Omistan siis kaksi ayabieta, tuo "Virgin Snow Color" sekä kiertuepaita "Europe  tour 2007" jonka ostin tavastian-keikalta, ja näitten lisäksi Dir en Greyn "Dozing Green tour '07" myöskin tavastialta. Aikeina olisi hankki girugämeshin "stupid tour in euro" -kierrtuepaita