Kirjoittaja Aihe: Bändipaidat  (Luettu 24083 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Bändipaidat
« Vastaus #25 : Heinäkuu 10, 2007, 17:10:54 »
Ostin itselleni elämäni ensimmäisen bändipaidan Lontoosta puolitoista viikkoa sitten ja se on The Beatles, missä tuo legendaarinen bändi ylittää Abbey Roadin suojatien. En voinut jättää kyseistä paitaa sinne. Sillä on suuri tunnearvo:)
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

weaky

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Heinäkuu 10, 2007, 17:27:39 »
LONTOOSTA. fair game, sieltäkö beatles paitoja vain ja ainoastaan saa ? :o . toinen bändin minkä paidan haluaisin on kiss, mutta kelpais myös vaikka alice cooper , blondie, no doubt? noita kaikkia käyttäisin mutta eniten kyllä beatles ja kiss . eli tietoa mistä löytyisi?

mun mielestä bändipaidat on tosi kivoja, kunhan ei liikaa käytä . mutta toisaalta sekin on jokaisen oma asia. ne on vaan niin helvetin kalliita..

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Heinäkuu 10, 2007, 18:18:57 »
Minä ainakin tykkään bändipaidoista, kunhan ne pysyvät hyvän maun rajoissa. ;) Olen aikeissa hankkia Sonata Arctica-paidan, kunhan rahatilanne sallii. Ovat nimittäin aika kalliita. En minä köyhä ole, vaan pihi... Ehkäpä toivonkin paitaa synttärilahjaksi syksyllä. Netistä meinaan tilata, sillä en ole kaupassa sellaista paitaa nähnyt. Helpompaa tilata netistä kuin lähteä metsästämään paitaa Oulusta (kotipaikkakuntani on pienen pieni kaupunki, turha yrittää sieltä!). x) Kyllä, bändipaidat on kivoja. :D

~Moondancer (se joka tahtoo Sonata-paidan)

Visko

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Heinäkuu 12, 2007, 16:21:55 »
Minäkin pidän sellaisista paidoista, joista ei välttämättä heti tajua niiden olevan bändipaitoja. Harmittavan usein paidat vaan ovat todella räikeitä, tai sitten takapuolelta löytyy joku kuva/teksti... Itse en pidä kuvioista selässä. Lisäksi "sokkona ostettaessa" paidan laatu taitaa tulla aina vähän yllätyksenä, kun sitä merkkiä ei ilmeisesti voi edes hinnasta päätellä.

Lähinnä suomimetalliin keskittyvää MoreMusicia ei taidettu vielä mainita.

yesterday

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Heinäkuu 12, 2007, 19:05:03 »
Minulta löytyy  yksi System of a Downin paita, ja siihen ne bändipaidat sitten jäävätkin. Hellsinki rock shopistahan se, käyn siellä vähintään kerran kuukaudessa ihailemassa paitoja, mutta rahaa ei ole tarpeeksi ;/.

Stan

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Heinäkuu 18, 2007, 18:02:56 »
Multa löytyy yks Nirvana bändipaita, tänä kesänä löysin kajaanista semmosesta kojusta hyvällä onnella. Tykkään bändipaidoista ja ne kuvaa hyvin mistä musiikista tykkää, muutenkin ne on sopivan rentoja. Ehdottomasti haluisin lisää noita paitoja, muttah kun en saa tilata nii pitää noista kojuista bongailla tai sitten matkustaa paikkaan jossa on semmosia kauppoja. (njaa, tääl on kyllä yks kauppa josta saa bändipaitoja mutta ne ei oo kovin hienoja tai sitten on vaa jotai Iron maiden paitoja.)

Portnoy

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Heinäkuu 30, 2007, 02:13:34 »
Jee, minä tykkään bändipaidoista! Jotenkin, se vain on hyvä viesti välittää ihmisille mistä orkesterista sattuu tykkäämään, ainakin parempi tapa kuin uuvuttaa ihminen selostamalla kaiken siitä/niistä tietystä/tietyistä bändistä/bändeistä. Ja muutenkin, ne on kivoja, useinhan ne ovat aika yksinkertaisia paitoja, joissa sattuu olemaan esmes bändin logo tai muuta siihen liittyvää, ainakin yleensä, ja sitten ko ne voi vapaasti olla ties kuinka yli-isoja. Pidän yli-isoista paidoista ja bändipaidat ovat hyvä "tekosyy" käyttää sellaisia.

Jooh, ja tottahan toki minä sellaisia omistan. Kaksin kappalein. Toinen on feikki, HIMin paita Ruotsista, ostin tarjouksesta 3 paitaa 100 kruunua, ystäväni osti kaksi paitaa, minä tuon, eli maksoi suunnilleen neljä euroa. Ei paha menetys, ajatellenkin, etten pidä enää niin hirveästi HIMistä, vaikka kyllä sitäkin välillä kuuntelee. Ja sitten Dream Theaterin Labyrinth -paita. Harmaa (kivaa vaihtelua perusmustiin paitoihin), ja siinä on sellainen cool labyrintti paidassa, samanlainen kuin yhdellä Octavarium -albumin kansilehtijutun sisäsivuissa, jonka keskellä on Majesty/DT -logo, sivulla hämähäkki, ja sen yläpuolella Dream Theater -logo, samanlainen logo pienempänä toisella puolella. (Kamala selostus)

Huonoin puoli niissä paidoissa kuitenkin on se, että maksaa hirveän paljon, tuo DT -paitakin oli 25 euroa, perushinta Hellsinkishopissa, valitettavasti. Muuten omistaisin jo kaikki neljä DT -paitaa, jota sieltä löytyy. (:

Axl

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Elokuu 03, 2007, 19:11:49 »
Tuo moremusic.fi minkä joku mainitsi aiemmin on kyllä loistava paikka! Itse tilasin sieltä juuri elämäni ensimmäisen bändipaidan, Stratovarius hupparin.
Paikka on ainakin mun mielestä kohtuullisen edullinen kun siellä on esimerkiks t-paidoista yleisin hinta 20€ kun sitten vaikka esimerkiks hellsinkishopissa ne on yleensä jonkun 25€.
Tälläinen kuin http://www.emp-online.fi/ on myös aika hyvä, ite en oo sieltä tilannu mitään, mutta mun kaveri tilas sieltä ja hyvin tuli kaikki perille asti.
Toimitus tosin saattaa kestää jonkun aikaa kun tuo systeemi ilmeisesti pyörii saksasta käsin, eli paidat tulevat siis sieltä. :)
Sieltä löytää kyllä noita vähän harvinaisempiakin paitoja.

Poissa Wemia

• Hupsu.
  • Vuotislainen
  • ?
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #33 : Elokuu 06, 2007, 22:14:29 »
Aww, bändipaidat! Tykkään hirveästi, tai no okei vain jostain. Jotenkin minua ärsyttää kun kaikilla on jokin system of a down, Lordi, Slipknot ym paita. Ja joskus tulee mieleen ettei se tyyppi edes kuuntele koko pändiä, vaan pitää sitä rajustaakseen, mutta tosiaan kun ei sitä näöltä tiedä. Ne kai on vaan sitten niin suosittuja.

Ja kyllä minunkin tekisi mieli pitää, mutta kun en löydä! Bändit joiden paitaa kehtaisin jopa käyttää, en löydä ja en kyllä ala miltään ulkomailta tilaamaan. Mutta minusta bändipaidat on kivoja, voi tavallaan informoida muille mitä kuuntelee, ja siinäpä hei muuten vasta oiva keskustelun avaus jos joku söpö poika pitää sun lempibändin paitaa! :) Okei siis aiheeseen. On kiva katsella koulussakin jos jollain on bändipaita, ja yleensä minä hämmästyn kun en olisi yhtään ajatellut että 'ai tuo kuuntelee tuota :o'

Itselläni on vain yksi, MCR ja sitä en pidä koska se piti tilata postimyynnistä, hieno kuva mutta vähän liian tiukka ja huonoa materiaalina. Jotenkin mulla on se mielikuva että bändipaidan pitäisi olla vähänpoika iso, löpsö :)

Itse pitäisin vaikkapa McFlyn, oh yessh pliis. Halisin ja ruttalisin sitä paitaa ja no, ehkä en sitten raaskisi pitää sitä ollenkaan! Ja Jimmy eat World olisi toinen, siinä oikeastaan ne. Ja lisänä ehkä Metro Station, mikä on aika epätunnettu täällä Suomessa :)

Tuli mielene että juuri nämä netissä myytävät, ne on lähinnä juuri noita hevipaitoja tai sitten jonkin megasuositun bändin paitoja, kuten vaikka öö Fall out boy, bändi on hyvä mutta niin ärsyttävän populääri ns teinien seassa nykyään että en ehkä pitäisi :I Ja postimaksut! Siinä on asia erikseen.

Unelmana olisi tosiaan omistaa lempipändin paita, miksei useampikin. Ehkä joskus, kun on rahaa ja aikaa alkaa värkkäilemään näitä nettitilauksia. Joissakin kaupoissa ja toreillahan tosiaan myydään joitakin paitoja, mutta ne on juuri näitä hevipaitoja tai tyyliin Bob Marley. Bob Marleyn paitaa voisin itseasiassa jopa ehkä pitää, olen nähnyt tosi monta kivan näköistä vaikken hepusta niin tykkää. Ja tuossa taisin äsken mennä ihan ristiin aikaisempien sanomisieni kanssa. Hmph, olen vaan niin sekavassa moodissa nyt että ohhoh !
Oisinpa luolassa rosvoklaanin, oisinpa rohkea intiaani!

Poissa Pennie

• Vuotislainen
  • Ravenclaw
« Vastaus #34 : Elokuu 08, 2007, 15:15:23 »
Bändipaidat? Suuri rakkaus.

Itse olen myös sitä mieltä, kuten moni muukin, että bändipaidat kuuluvat ko. bändien faneille. Bändipaidoista katoaa niiden tarkoitus, jos niitä käyttävät ihmiset, jotka eivät kyseisiä yhtyeitä kuuntele. ..toisaalta, yhtyeet saavat silti näkyvyyttä itselleen, mikä tietenkin on positiivinen asia.. Mutta.. No itse en KEHTAISI laittaa päälleni sellaisen bändin paitaa, jota EN kuuntele. Tulee vaan mieleen sellainen tilanne, että joku bändin oikea fani tulisi keskustelemaan bändistä ja kyselisi lempibiisejä ym.. ja sitten ei osaisi muuta sanoa kuin, ettei juurikaan ko. bändiä kuuntele. Se olisi varsin koominen tilanne. "Edustaa" jotain, mistä ei ole viitsinyt ottaa edes sen paremmin selvää.

Omassa pukeutumisessani bändipaidat on aika suuressa osassa. Bändipaitoja löytyy kaapista vähän alle kymmenen, ja jokainen on kovassa käytössä. Bändipaita on parhaimmillaan silloin, kun se on hieman iso ja löysä. RENTO. En pidä noista LADY-fit -malleista ollenkaan..ainakaan itseni päällä. :)

Villilapsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Elokuu 08, 2007, 22:21:22 »
Kuuntelen pääasiassa raskasta musiikkia, ja bändipaitojen tarjonnasta nettikaupoissa lienee helppo huomata, että metalliväen keskuudessa paitakulttuuri on vähän eri mittaakaavassa kuin yleensä muiden genrejen parissa. Koska olen tottunut siihen, että bändipaita on ensisijaisesti heimovaate, en yhtään kykene ymmärtämään ihmisiä, jotka pitävät paitaa, vaikka eivät bändistä paljon pitäisikään. Myös piraattipaidat ovat paha kirosana. Bändin tukeminen tuo paitaan paljon paremman lisäarvon kuin rikollisuuden tukeminen.

Omistan sekä lady fit -t-paitoja, miesten t-paitoja että miesten pitkähihaisia. Keikat ja festarit ovat hinnan puolesta usein parhaita paikkoja ostoksille. Myöskin edullisia nettikauppoja löytyy, eikä ulkomailta tilaamisen kanssa ole koskaan ollut ongelmia. Isommalla porukalla tilaaminen on yleensä hyvä idea. Monista paikoista saa kimppa-alennuksia varsinkin postimaksuihin. Esimerkiksi Saksasta ovat lähettäneet ilman postimaksua, kun on tarpeeksi iso tilaus tehty kerralla. Hellsinki Rock Shop on mielestäni hirvittävän kallis. Normaalista miesten t-paidasta ei mielestäni pitäisi joutua maksamaan yli 16€. Firebox on mielestäni ihan siedettävä, jos pitää hiukan raskaammasta musiikista, eikä halua tilata ulkomailta.

Ensimmäinen bändipaitani taisi olla CoB:in lady fit logolla. Paita on jäänyt vähälle käytölle niin bändin kuin senkin takia, että koskaan ei pitäisi ostaa naistenpaitaa, jossa on elastaania. Paita levenee ja lyhenee muodottomaksi eli aivan käyttökelvottomaksi tällaiselle pienelle ja laihalle tytölle. Täyttä puuvillaa olevat paidat joustavat kyllä tarpeeksi, eivätkä menetä muotoaan. Esimerkiksi Fruit of the Loom -merkkiset olen todennut hyviksi.

Viime viikolla tuli Wacken-festareilta ostettua Burzumin lady fit, pitkähihainen miesten malli kaapista jo löytyy. Saksalaisissa festareissa on se vika, että piratismia ei pahemmin rajoiteta.

Minulla on sekä pelkkiä logopaitoja (Abyssic Hate, CoB, Sinister Creation, Darkthrone), että kuvapaitoja. Kuvapaidat ovat yleensä kivoimpia silloin, jos ne ovat jonkun levyn paitoja. Paidan voi ostaa, vaikkei tykkäisi bändin muista levyistä, tai voi ilmaista suosikkilevynsä. Yhtä paljon en pidä muista kuvapaidoista, tosin joskus niissä on hyvinkin toimivia ideoita. Kuvapaitojani: Burzum x 2, Nokturnal Mortum, Deathchain, Insomnium, Bathory. Logopaidat ovat yleensä siitä hyviä, ettei tarvitse niin paljon miettiä, missä niitä käyttää. Väärinpäinristit, pentagrammit ja auringonpyörät eivät oikein sovi mummolaan tai työhaastatteluun.

Poissa Ibiza

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #36 : Elokuu 13, 2007, 20:54:50 »
Olen viime aikoina tykästynyt bändipaitoihin. Enimmäkseen olen tehnyt paitoja itse, koska valmiita on hankala löytää tai ne maksavat paljon. Pienellä vaivalla ja kangasväripurkilla saa ihmeitä aikaan. Ja myös uniikin paidan.

Ramones-paita, The Ark-paita ja Bowie-paita ovat suosikkejani. Suunnitelmissa olisi The Clash, Placebo ja Beatles -paidat. Minuunkin vetoaa bändipaidoissa yksinkertaisuus. Pelkkä nimi tai logo riittää mainiosti. Joku lyriikan pätkäkin näyttäisi tosi hienolta. Ja silloinhan paidan merkitys avautuu vain faneille. On hassua, kuinka jotkut käyttävät bändipaitoja vain ulkonäön takia. Kyllä minulle on tärkeää, että pidän bändistä, jonka paitaa kannan päälläni. Se on vain tapa näyttää muillekin, että tämä on nyt hyvä bändi/artisti.

Pikkuveljeni on vielä kiintyneempi bändipaitoihinsa kuin minä. Nykyään on harvinaisuus nähdä se poika ilman bändipaitaa päällä... Veljeni on ostellut paitojaan enimmäkseen konserteista, mutta jokunen on ilmeisesti löytynyt myös ihan Helsingin kaupoista tai netistä.

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Elokuu 14, 2007, 16:04:21 »
Itseltä löytyy Stam1nan Huppari. Hupparissa on Stam1nan hammaslogo ja oikeassa hihassassa komeilee bändin nimi. Huppari on itseasiassa aika huono koska huppari nukkaantui ensimmäisen pesun jälkeen ja Logot ei ole kovin näkyvillä.

Tänään pitäisi tulla Postissa Mokoman Huppari ja Sakara records:in paita. Toivottavasti ovat parenpi laatuisia

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #38 : Elokuu 14, 2007, 17:13:42 »
Huppari on itseasiassa aika huono koska huppari nukkaantui ensimmäisen pesun jälkeen ja Logot ei ole kovin näkyvillä.

Minulla on tuo sama huppari, mutta se ei ole lainkaan nukkaantunut, vaikka sitä on käytetty ja pesty ahkerasti puolisen vuotta. Mistä tilasit omasi? (Vaikka tuskin sillä on mitään merkitystä, samoja huppareitahan ne ovat kaikki.)
Minä tykkään tuosta Stam1nan hammashupparista oikein kovasti, lempihupparini.

Minä pidän bändipaidoista, mutta en myöskään tajua että jotkut pitävät paitaa, vaikka eivät kyseisestä bändistä tykkäisi. Minusta bändipaidan idea on näyttää kaikille, että pitää juuri siitä bändistä jonka paitaa kantaa.
Ensimmäisen bändipaitani ostin Itävallasta, Schönbrunin huvipuistosta. Siinä on Kurt Cobainin kuva ja lyriikoita kappaleesta Dumb. Se maksoi vain 12 euroa, mutta en tiedä onko se aito vaiko piraatti.
Lisäksi omistan Mokoman Vade retro satana- paidan, Stam1nan t-paidan, Bodomin Follow the reaper- paidan ja Sentencedin Crimson- pitkähihaisen (joka on minulle ihan liian iso, ostin sen kirpputorilta kun maksoi vain 2 euroa).
Suunnitelmissa olisi ostaa In Flamesin Torch- paita, jos niitä jossain olisi oikean kokoisina.. Aina kaikki koot alkavat M:stä (miesten M siis, hmph, liian suuri jos ei tahdo mitään jättipaitaa), In Flamesin Used & Abused huppari on myös hieno. Olen myös metsästellyt Katatonian t-paitoja, mutta niitä joko ei ole missään tai sitten on, kokoa miesten XL.
Minusta on typerää, että suurimmassa osassa nettimyymälöitä kokonumerointi alkaa M:stä eikä S:stä, mutta girlie- paidoissa on pelkkiä S- kokoja. (Girliet oikeasti menevät pesussa huonoksi, lyhentyvät ja leventyvät ihan kamaliksi, ainakin ne joissa on elastaania.)
Fruit of loomin paidat ovat hyvälaatuisia, melkein kaikki omanikin ovat sen merkkisiä.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Elokuu 14, 2007, 17:44:11 »
Tilasin Levykauppax:Stä. Käsittääkseni Sakara Records:illa on jonkinlainen yhteistyö niitten kanssa.

Breaktown

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Elokuu 15, 2007, 19:38:57 »
Joo, olen samaa mieltä, että hyviä bändipaitoja on vaikea löytää! Varsinkin sellaisten vähemmän suosittujen bändien. Itselläni on muutama bändipaita (kaikki Hansonin) ja uusin on Hansonin Great Divide-paita, jota rakastan pitää.

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #41 : Elokuu 16, 2007, 15:51:19 »
Joo, bändi paidat melkeen pitää tilata tai ostaa bändin keikalta paikan päältä. Aika surkeeta, vois ihan hyvin olla kaupungeissa, näissä pienemmissäkin, joku kauppa, mikä myis jotain muutakin kun Ari Koivuta ja Metallicaa.

Itelläni on kaks bändipaitaa, toinen ostettu just keikalta, ja toinen on huppari, minkä joutui tilaamaan netistä, jolloin postimaksut oli aika karmasevat.
i only show you what i want you to see

jaajee

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Elokuu 16, 2007, 21:09:28 »
Mä pidän bändipaidoista. Ja paljon. Minua näkee harvoin ilman mitään bändipaitaa päälläni. Minä en myöskään ymmärrä niitä jotka pitävät jonkun bändin paitaa vain siksi että se paita on hieno. Pitäähän siitä bändistä nyt pitää myös. Ainakin minun mielestäni. Suomeen kyllä voisi tulla enemmän kauppoja jotka myy bändituotteita. Muitakin kuin niitä tunnetuimpia.

Itse omistan tällä hetkellä 2 My Chemical Romance hupparia, 4 My Chemical Romance t-paitaa, Billy Talent -paidan, Billy Talent-hupparin, Funeral For A Friend-paidan, Simple Plan -paidan, Good Charlotte-paidan Green Day -paidan. Omistan myös 2 Whitesnake paitaa ja Deep Purple paidan joita en tosin usein käytä kun en musiikista niin pidä. Isältä on peritty/saatu.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2007, 13:45:58 kirjoittanut jaajee »

Poissa Saphire Tulenpunainen

• Kliseitä rakastava
  • Hirnyrkki
  • UGH!
« Vastaus #43 : Elokuu 17, 2007, 10:31:36 »
Aaa, ihanaa, bändipaidat kunniaan!

Itselläni on kaksi Negativen paitaa. Angels won`t lie ja fucking Negative. Olin aivan riemuissani kun sain ensimmäisenv Negative paitani. Kirpparilta uusi paita oli vain kaksi euroa! Aivan mahtavaa. Toisen paidan äitini toi myös kirpparilta. Oi oi oi...! Eli kannattaa kierrellä kirppareita. ^^;

Kolmantena sain The Rasmuksen paidan, jota en enää pidä sen värin vuoksi... (vihreä) Muten pitäisin, mutta kun väri ei sovi minulle. Aion hankkia uuden paidan. Ja mustan, tietenkin! ^^; Eihän muuta bändipaita väriä olekaan! Tai no, onhan niitä, mutta minun mielestäni ne eivät ole kovinkaan kivan näköisiä.

Ja neljäntenä ah, niin ihana Nightwish. ^^ Ensimmäinen Nightwish paitani on kokoa xxl, eli hiukan liian iso minulle. (kokoni on  m.^^) Mutta ei se mitään, paita näytti nini hyvältä ja toisia kokoja ei enää ollut. Ostin en siis Prahasta, muistan vieläkin sen kaupan, josta hankin sen ja kuinka myyjä nauroi minulle kun sanoin haluavani sen. ^^ toisen Nightwish paitani perin veljeltäni. Paidan hihat olivat jääneet nini lyhyiksi, että hänen oli pakko antaa se minulle. Nyt minulla on Nemo paita! Jota janosin jo vime jouluna knu veljeni sai sen. Kannatti odottaa kahdeksan kuukautta. ^^ Kolmas Nightwish paita on tulossa uuden levyn (Dark passion play) mukana postissa. Ihana, uusi paita on kohta minulla. Harmikseni siinä ei Tuoamksen kvuaa komeile, mutta sallin sen tässä tapauksessa. ^^

Neljäntenä kaikista ihanin miesartisti Ari Koviusen t-paita! Kuvana Fuel For The Fire:in kansi, jossa Ari on ihan tolkuttoman hyvän näköinen! ^^ Olwen haljeta liitoksistani kun näin paidan Anttilassa, ja soitin heti veljeni tuomaan lomapkkoni mniulle välittömästi. Ja hänhän kiikutti sen minulle. ^^

Vielä puuttuu runsaasti bändipaitoja. mm. Tiktakin, Sonatan, Poets Of The Fallin..... Paaaljon puuttu, Harmikseni. Kuten alussa jo sanoin: Bändipaidat kunniaan! Nyt ja ikuisesti.
"Minä annan kaiken ja enemmän tuli polttaa uskon mihinkään, mitä sitten jos sielun menettää. Mutta on vaan pakko roikkuu perässä."  I want stay Together Forever.

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • jump, deliver me
« Vastaus #44 : Elokuu 17, 2007, 17:00:46 »
KoRn Tällä hetkellä vain yksi t-paita, pian kolme t-paitaa lisää sekä huppari.
Tool Kaksi 10,000 Days albumin aikaista t-paitaa löytyy.
Nine Inch Nails, Amorphis, A Perfect Circle Kultakin taholta löytyy yksi t-paita.

Mistä ihmeestä oot löytänyt APC:n paidan ? nim. Metsästänyt sellaista jo ihan liian kauan.

Bändipaita on vaan niin helvetin hieno, ei siitä pääse mihinkään. Mä olen sitä mieltä että se kertoo ihmisestä yllättävän paljon, ja lempibändinsä paidan näkeminen on tietysti aina kiva juttu. Muistan sellaisia tilanteita että istuin Kirkkopuistossa Zeppelin- ja Hendrix-paitoja vilisevässä jätkäpaljoudessa ja nurmikon toisella laidalla on Ari Koivunen-ryhmittymä, kaikilla se sama Anttilasta saatava paita johon Koivusen levyn kansikuva on printattu. Yks Zeppelin-paitainen soittaa Tangerinea ja Hhhhhevi-Arrrrrin fanien mpkolmoset täysillä että varmasti kuultais Hear my call vai mikä sen biisin nimi nyt onkaan. Ilmeet oli kyllä melko murhaavat, oli pakko nauraa niille. Tilannekomiikkaa, kyllä, ei sitä tässä tajua.

Täältä löytyy kolme bändipaitaa, Led Zeppelinin, Toolin ja Green dayn. Viimeisintä ei oo tosin tullut käytettyä yli puoleen vuoteen, kun bändiä en enää kuuntele. Tool- ja Zeppelin-paidat on kumpikin kokoa M, eli roikkuu melkein puolireidessä, mut eipä mittttää. Zeppelinin paidassa lukee edessä punaisella Led Zeppelin, alla mustavalkoinen lead zeppelin-kuva ja sen alla vielä lukee bändin nimi peilikuva yläpuolella olevasta tekstistä. Takana on myös bändin nimi + four symbols.
Tool-paita on ihan yksinkertainen, Lateraluksen Tool-otsikko ja takana 10,000 daysin kansikuva. Toolin paita on ostettu Airon musiikista, oli 22 euroa (_mitä_tahansa_Tool-paidan_eteen_) ja Zeppelin-paita tais olla saman verran, Rovaniemeltä hankin.

Hankinnassa on nyt ainakin A Perfect Circlen, Jimi Hendrixin, AC/DC:n, Pink Floydin ja Nirvanan paidat. Pakko saada.
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #45 : Elokuu 17, 2007, 17:19:18 »
Mistä ihmeestä oot löytänyt APC:n paidan ? nim. Metsästänyt sellaista jo ihan liian kauan.

Vaikkei kysymystä minulle osoitettukaan, niin Hellsinki shopista olen itse löytänyt, sinne vaan. Muuallakin olen nähnyt, mutta nyt ei muistu mieleen missä. Niitä siis kuitenkin on olemassa :)

// Hah, muistinpas, eli täältäkin löytyy.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 17, 2007, 17:22:53 kirjoittanut Villi Lohi »

Portnoy

• Ankeuttaja
« Vastaus #46 : Elokuu 19, 2007, 00:19:01 »
Meninpäs tänään — anteeksi, eilen, vuorokausihan on vaihtunut jo — ostamaan itselleni uuden bändipaidan, yllättäen Dream Theaterin. Se on M-kokoinen Ladyfit -t-paita, jossa on DT'n logo sekä Flaming heart tai Sacred Heart, miksi sitä nyt ikinä kutsutaankaan. Hellsinki Rock Shopista ostin, 25 euroa maksoi.

keikku

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Elokuu 21, 2007, 22:55:23 »
Käytän nykyään melkein ainoastaan bändipaitoja, sillä niitä satun omistamaan eniten. Tällä hetkellä kaapista löytyy: 3x Finntroll t-paita, 2x Finntroll-huppari, 3x Moonsorrow t-paita, 1x Bathory pitkähihainen t-paita, 1x Rytmihäiriö t-paita, 1x Cryptopsy t-paita ja 1x Wiidakko t-paita (, jonka tosin ostin, vaikken kyseistä bändiä kuuntelekaan..). Lisää noita kertyy aina tasaisin väliajoin.. Viimeisin ostos oli Tuskasta uusin Finntroll t-paita, jonka selässä lukee: "Putting the laughter in manslaughter since 1997."

Bändipaidat on vaan niin mahtavia. Niiden avulla saa toisille viestitettyä omasta musamausta ja samalla vähän mainostettua ko bändiä. ;) Mullekin on monta kertaa joku tullu juttelemaan vain ja ainoastaan bändipaidan takia. Se on vaan sellanen yhteenkuuluvuuden tunne, vaikee selittää.

Tuninki

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Elokuu 31, 2007, 18:34:31 »
Ite oon ostanut kaikki 3 bändipaitaani erilaisilta markkinoilta (noin yks per vuosi) ei oo hirveän kalliita ja on hyvälaatuisia.
- Ozzy Osbourne, jossa sama kuva etupuolella kuin The Essential -levyn kannessa ja takana risti jossa lukee OZZY
- Rammstein, jossa edessä logo sellasella sinisellä sähkö-höskä-pohjalla (se on muuten anagrammi, sähkö/höskä :D) ja takana logo sellatteesti hienosti
- Pink Floyd, jossa edessä Dark Side of the Moon -kolmio ja takana tällanen http://www.backstreetmerch.com/images/products/bands/clothing/pnkf/pnkf61_thumb.gif

Ja artistin nimi tietty lukee kaikissa edessä (ja PF:ssä myös takana)

Että näin meillä, entäs teillä?

Stan

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Elokuu 31, 2007, 19:20:38 »
oijoijoi. Anttilasta bongasin viikko sitte Misfitsin punaisen bändipaidan, mun on pakko saada se. Huomenna meen kaupunkiin ja jos se vielä on siellä (niitä ku oli vaa yks D:) nii hyppään heti sen kimppuun ja raahaan kassalle. harmi kun vaan oon niin tyhmä etten tajua innostuksissani tsekata hintaa ja kokoa, mutta onnekseni bändipaidat on yleensä reiluja vaikka olisivatkin S-kokoa ja Anttilahan on melko halpa.

hyi mua inhottaa ne tiukat tyttöjen bändipaidat. näin jollain tyypillä Kurt Cobain paidan ja mua alko itkettää se kuinka Kurtin naama oli levinnyt tyypin rinnuksille :( Bändipaitojen PITÄÄ olla löysiä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2007, 15:04:38 kirjoittanut Stan »