Kirjoittaja Aihe: Bändipaidat  (Luettu 24072 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Bändipaidat
« Vastaus #125 : Kesäkuu 08, 2011, 01:22:48 »
Itse hankin ihka ensimmäiset bändipaitani eilen. En ole koskaan ennen omistanut minkäänsorttista bändipaitaa tai muutakaan vaatetta, pinssejä ja muita vastaavia vain. Ensinnäkin olen laiska etsimään itselleni mieluisia paitoja, toiseksi olen aina hieman varovainen sen kanssa, mitä ostan. Bändipaitoja ostavien peruskysymykset ("Missä tätä sitten kehtaisi pitää? Onko tälläiseen järkeä syytää rahaa?") pyörivät tällöin mielessä aika usein.

Lainaus
Oi, minä niin tykkään bändipaidoista. Niillä on kiva ilmaista ja kertoa ihmisille että tästä bändistä minä tykkään. Kaikenlisäksi bändipaidat on tosi hienoja.

Minäkin tykkään bändipaidoista kovasti juuri sen takia, että ne ovat niin hienoja ja niillä on helppo ilmaista muille ihmisille, mistä bändistä pitää. Toisaalta tuo asian (fanittamansa bändin) suoraan ilmaiseminen tuntuu hieman ahdistavaltakin, sillä musiikkimaku on tunnetusti oiva aihe kaikenlaiseen naljailuun. Itse olenkin ainakin täällä kotikulmilla melko "suojelevainen" omia musiikkimieltymyksiäni kohtaan.

Paikallinen putiikki sai siis myytyä minulle kaksi telttaa paitaa, Sonata Arctican "Unia" -bändipaita sekä Nightwishin "Ocean Soul" -pitkähihainen. Sonatan paita on koon liian iso, mutta se nyt ei tunnu vielä juuri missään. Parempi tuollaisten onkin olla väljiä kuin liian kireitä. NW:n Ocean Soul -paitoja olisi ollut t-paitamallinakin, ja tyhmänä muistin sen vasta kotona. Niitä ei vain ollut ollut myymälän puolella esillä. Noh, ei voi mitään ja kyllähän tuo pitkähihainenkin käy. Paita on kylläkin hillittömän iso minulle itselleni, kokoa XL. Muita kokoja ei enää ollut jäljellä, sillä nuo tulivat myyntiin jo eAO (ennen Anette Olzonia). Pakkohan se nyt oli silti saada, Nightwishin paita sentään. :'D T-paitojakaan ei olisi ollut kuin tuota samaista kokoa, joten en kadu tuon mallin ostoa. Saapahan pidettyä ties kuinka montaa paitaa ja hupparia niiden allakin.

*haukottelee ja suunnittelee koneelta livahtamista*

~Bloodie
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2011, 01:43:29 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Kutale

• live like horses
  • Vuotislainen
    • last.fm
  • Pottermore: WolfEcho8
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #126 : Kesäkuu 12, 2011, 15:45:50 »
Minä en paljon muita t-paitoja käytäkään, kuin bändipaitoja. :D Pidän ajatuksesta, että paidan avulla voin sekä tukea bändin toimintaa (tilaan paidat bändien omilta sivuilta), että mainostaa hyvää musiikkia muillekin. Ainakin jos itse joskus näkisin hienon ei-ennestään-tutun bändin paidan, painaisin nimen mieleeni ja kuuntelisin, miltä bändi kuulostaa. Lisäksi monet paidat ovat nykyään tosi hienoja, itse kun en pahemmin perusta tavallisista mustista logopaidoista.

Laskelmieni mukaan minulla on tällä käytössä hetkellä kymmenen Muse-paitaa (joiden lisäksi 3 hupparia, joita nykyään harvemmin käytän) sekä kaksi White Lies -paitaa. On minulla toki muitakin bändipaitoja, esim. AC/DC-kiertuepaita, mutta niitä en käytä, koska en halua mainostaa bändejä joita en juurikaan edes kuuntele. Kuten jo mainitsin, en erityisemmin välitä mustista logopaidoista, joten pyrin ostamaan mahdollisimman värikkäitä. Toki sellaiset mustat paidat, joissa on iso värikäs kuva, ovat myös hienoja. Muutenkin tykkään eniten paidoista, joiden suunnitteluun on oikeasti panostettu: kuvan pitää olla hieno, eikä bändin logo saa hypätä liikaa silmille. Paitojeni ostamista rajoittaa se seikka, että useimmat kuuntelemani bändit ovat sen verran tuntemattomia, että niillä ei edes ole bändipaitoja myynnissä. Joudun siis ostamaan käytännössä pelkkiä Muse-paitoja (mikä ei harmita minua yhtään, koska Musen paidat ovat hienoimpia. Oikeasti). :D

Kuten moni muukin, kammoan girlie-paitoja. Ne eivät ole tarpeeksi telttoja vaikka ottaisi isoimman mahdollisen koon. Siksi ostankin paria poikkeusta lukuunottamatta aina miesten paitoja, ja niitäkin varsin isokokoisina, koska mielestäni bändipaitojen kuuluu olla ihan liian isoja. Se on sinänsä harmillista, koska usein naisille on myynnissä tosi hienoja, värikkäitä paitoja, joita ei miesten versioina löydy.

Vielä noista H&M:n ja Seppälän ynnä muiden myymistä paidoista sen verran, että toivon hartaasti niiden pysyvän rajoissa tai mielellään loppuvan kokonaan. Minusta tuollainen toiminta pilaa koko bändipaitaidean: mitä järkeä siinä on, että voi vain marssia H&M:lle ja ostaa vitosella bändipaidan vain siksi, että se on """muotia"""? Itse en ainakaan kehtaisi ostaa mitään halpakopiota edes/etenkään sellaisen bändin paidasta josta tykkään. Olen sitä mieltä, että jos oikeasti pitää jostain bändistä niin paljon, että haluaa mainostaa ko. yhtyettä rinnuksissaan, pitää myös olla varaa ostaa paita sellaisesta kaupasta, josta tuotto varmasti menee oikeaan osoitteeseen.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2011, 15:49:19 kirjoittanut Kutale »
imagine none of this is real

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #127 : Kesäkuu 13, 2011, 10:33:02 »
Eilen sain hienon virallisen bändipaidan, isoveli toi Tampereelta Sauna-OpenAir keikalta, Judas Priestin Epitaph paita.
Hieno on ja sekin iso olikohan se nyt L. pienempiä kun ei kait ollut :) Hyyyvä se paita todellakin on! Nyt niitä rupeaa olemaankin ihan kiitettävä määrä :D

Poissa Ridiculous

• kirsikankivi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletHolly34
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #128 : Kesäkuu 14, 2011, 17:10:56 »
Tokio Hotel -faniuteni aikana omistin (tai omistan kyllä ne vieläkin) kaksi kyseisen bändin t-paitaa :DD Vaatekaapin hyllyltä löytyy myös Lapkon t-paita, jonka ostin 2006 loppukesästä.. Viime syyslomalla tuli ostettua Loimaan Vapaa valinnasta Apulanta-fanipaita x) en kamalasti käytä niitä fanipaitoja kylläkään 8'D Apulantaakaan ole kertaakaan pistänyt päälle oston jälkeen. Heh. Mutta joo... Mukavahan sitä on sentään semmosia omistaa (8 jotkut kyllä voisivat kutsua sitä rahan viskomiseks ympäriinsä, koska eivät ne paidat nyt mitään halvimpia ole...
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa Ninzai

• Vuotislainen
  • Rohkelikko
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #129 : Kesäkuu 25, 2011, 23:09:57 »
Itselläni on Michael Jacksonin paita ja Green Dayn paita haluaisin molemmilta viellä toiset paidat.Sitten mun pitäisi vieä ostaa Paramoren ja ehkä Nirvanan paita ja Linkin Parkin.Olen ostanut CDON.comista paitoja  ja tullut aina hyvin perille: ),mutta esim hellsinkishpoista saa joitain paitoja : )

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #130 : Kesäkuu 28, 2011, 18:51:31 »
Kyllä vain, olen saanut uuden, ihan oikean bändipaidan. Sain äidiltä eilen synttärilahjaksi mustan S-kokoisen Green Dayn bändipaidan. Siinä on etupuolella American Idiotin "logo", eli punainen käsikranaattisydän (jos sitä siksi voi kutsua) ja sen alla valkoisella teksti Green Day. Se on juuri sopivan kokoinen, tarpeeksi pitkä ja iso, ja rakastan sitä <3
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #131 : Heinäkuu 12, 2011, 17:32:16 »
Kyllä vain, olen saanut uuden, ihan oikean bändipaidan. Sain äidiltä eilen synttärilahjaksi mustan S-kokoisen Green Dayn bändipaidan. Siinä on etupuolella American Idiotin "logo", eli punainen käsikranaattisydän (jos sitä siksi voi kutsua) ja sen alla valkoisella teksti Green Day. Se on juuri sopivan kokoinen, tarpeeksi pitkä ja iso, ja rakastan sitä <3

Oi vitsi vähän mäkin haluun tommosen. <3

Jaajaa, eipä miulla mitään bändipaitoja ole... Kun ei ole oikein kiinnostanu pienempänä.. Nyt on tulossa hieno vihreä Green Dayn paita. ^^ Siinä on se uuden livealbumin nimi ja semmoinen hieno jänis. ^^ Rastit silminä kuten kuvaan kuuluu.
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #132 : Heinäkuu 13, 2011, 17:47:03 »
Itte sain toissapäivänä Green Dayn ison (en muista kokoa mut sopivan kokonen)
 21st Century Breakdown - paidan (:

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #133 : Heinäkuu 29, 2011, 20:12:19 »
Niinpä miekin sitten hankin elämäni ensimmäiset bändipaitaset, molemmat Nightwishin. Kyseiset paidat hankin molemmat Turun torilta eräältä hyvin... hm... torikauppiasmaiselta myyjältä. :'D Ai entä ne itse paidat? Toisessa on etupuolella isohko teksti 'Nightwish', se punainen amaranthkukka ja siinä alla vähän pienempänä teksti 'Amaranth'. Takana lukee vielä Nightwish. Toisessa on myös teksti Nightwish, ja se pöllökuva tekstillä 'Made in Hong Kong (and in various other places)', takana samanmoinen kuvitus ja teksti vähäsen pienempänä. Molemmat ovat tosiaan mustia perusteepaitoja, ehkä vähän liian isoja miulla mutta niinhän kunnon (kai?) bändipaitojen kuuluukin. :'D

Poissa Triangulum

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #134 : Elokuu 08, 2011, 11:45:46 »
Hihi minulta löytyy kolme bändipaitaa! Kaksi on Nightwishin ja yksi Maj Karman. NW:n tilasin netistä, ja Maj Karman ostin tämän vuoden KarmaRockista (maksoi vain 10 euroa!). NW:n toinen paita, jossa juurikin on tämä pöllö + Made in Hong Kong and in various other places-teksti, on kokoa XXL ja Maj Karman paita kokoa XL :D NW:n toinen paita onkin kokoa L. En tosiaan ole mikään isokokoinen, mutta tykkään isoista paidoista, koska ne eivät hiosta niin paljon kuin ihonmyötäiset.

Ja niin tosiaan siinä Maj Karman paidassa on edessä sivulla ja takana ylhäällä tekstiä ja kuvankaltaista. Olin kuolaillut sitä pitkään, kun nettikaupassa olin nähnyt, jotenka oli aika mahti juttu saada se. NW:n toisessa paidassa onkin edessä nainen, jolla on joku kukka kädessä, ja takana joku tiimalasi, minkä sisällä hihhuloi kaksi lasta. Että näillä mennään :)
"Kaipaat unohduksen humalaa."

Poissa Lime

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchWillow21467
« Vastaus #135 : Elokuu 08, 2011, 16:50:35 »
Tykkään kovasti bändipaidoista, en vaan niitä montakaan omista. Mulla on aina jonkinlainen kynnys ostaa bändipaita, jos sitten ajan kuluessa tympiinnynkin bändiin ja paita jää kaappiin pölynkerääjäksi. Omistankin ainoastaan 2 Tokio Hotelin paitaa (t-paita ja huppari). Nekin olen saanut lahjaksi joskus vuonna kivi ja keppi, ja harvoin tulee pidettyä, sillä enää en TH:sta tykkäile. Joskus kylläkin siskon Linkin Park ja Green Day paitoja lainailen :)

Pitkään oon jo himoinnut Popedan paitaa. Keikalla käydessä kävin niitä jo kuolaamassa, mut nuukuus iski, eikä sieltä mitään sit mukaan lähtenyt. Pitänee se kuitenkin jossain vaiheessa tilata, en vaan vielä tiiä haluanko sen hupparina vai t-paitana.

Ja bändipaitojenhan kuuluu ehdottomasti olla isoja, ei haittaa yhtään jos on hieman teltta. Monestihan niitä löytyy normi t-paitojen lisäksi girlie - versioina, joita en enää edes vilkaise. Ne on niin pienen ja tiukan näköisiä, vaikka koko olis XXL.
You don't know anything yet
about the dreams I have.

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #136 : Lokakuu 19, 2011, 12:47:13 »
Joudun ikävä kyllä nielemään kaiken sen mitä olen joskus valittanut (jos olen valittanut, en ainakaan netissä, mutta kavereilleni) H&M:n bändipaidoista, sillä toissa perjantaina tuli eteen hetki, jolloin minun oli pakko ostaa Nirvanan bändipaita ko. kaupasta. Olette varmaan nähneet niitä, mustia lyhythihaisia, jossa lukee rinnassa beigellä Nirvana, ja sen alla on Nirvanan logo (naama, joka näyttää kieltä ja silmät ovat rastit)? Olen ihan hulluna kaikkiin bändipaitoihin, ja nyt kun eteen ilmestyi ihan hieno, halpa (15€!), yhden suosikkibändini paita, niin pakkohan se oli ostaa. Vaikken oikein pidäkään siitä, että H&M myy sellaisten kulttibändien kuin Nirvanan, The Beatlesin, Guns N' Rosesin ja Ramonesin bändipaitoja, voin aina keksiä hyviä tekosyitä sille, miksi itsekin omistan kyseisestä kaupasta ostetun paidan.
Ja päivitystä: kaksi itsetehtyä The Strokes -paitaa, yksi Green Day, yksi Nirvana, ja itsetehty Muse-huppari tulossa :D
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #137 : Lokakuu 19, 2011, 13:50:53 »
Itse sain ensimmäisen bändipaitani jo kuudennella luokalla. Kyseessä oli Nightwishin Angel-huppari, joka on vieläkin minulla tallessa. (Hieman kulunut ja värit haalistuneet tosin.) Olen kauhea ostamaan bändipaitoja, vaikka pidänkin niitä nykyään melko harvoin... Mutta onneksi niistä voi aina ommella vaikka tyynyjä! Pidän bändipaidoista kovasti, niillä on niin helppoa ilmaista, minkälaista musiikkia kuuntelee ja useimmiten ne ovat myös aivan tajuttoman hienoja. Ärsyttää, että girlie-mallin paidat ovat lähes aina hirveän lyhyitä ja miestenmallin kaula-aukko on ahdistava -.- Amorphiksen girlie t-paita oli/on täydellinen!
Koska paitoja, huppareita ym. on kertynyt niin paljon, laitan ihan listana nyt tähän, mitä kaikkea omistan. Olkaa valmiina kuolemaan järkytykseen :'D

Nightwishilta omistan seuraavaa:
6x huppari (Angel, 7days x2, DPP, MiHG, Amaranth)
7x t-paita (DPP, Once, Amaranth, Pendulum-toppi, Hartwall Areena 09, The Islander, Band)

Sonata Arcticalta:
2x t-paita (Crow, Days of Grays)
1x Fleece (Logo)

Tarot-huppari
Amorphis t-paita
Paramore t-paita

ja lisää tulossa, sillä Nightwishiltahan tosiaan tulee piakkoin uusi albumi --> pakko tilata myös paita. Heh.
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #138 : Lokakuu 19, 2011, 14:22:12 »
Miulta löytyy tällä hetkellä neljä bändipaitaa, jotka kaikki on saatu/hankittu vuoden sisällä, viime vuonna tähän aikaan vuodesta en omistanut vielä yhtään. Ensimmäinen oli Sonata Arctican The Days of Wolves -t-paita, jonka sain viime vuonna synttärilahjaksi. Sen jälkeen myöhemmin keväällä ostin itse samalta bändiltä Flag in the Ground -paidan. Kesällä sitten tuli kerralla hankittua kaksi Nightwish -paitaa, Ghost Love Score (joka on tälläkin hetkellä ylläni) ja Guillotine. Lisäksi nyt tuossa about pari viikkoa taaksepäin lähti ennakkotilaukseen levyn lisäksi uusi Imaginaerum -paita, jonka olis tarkoitus saapua perille samaan aikaan levyn kanssa, eli vielä jonkin aikaa pitää venailla. Mut joka tapauksessa rakastan jo valmiiks näitä neljää nykyistä paitaa ja pidänkin niistä jotakin varsin usein ylläni. Ens vuonna kun rahaa löytyy enemmän, nii olis tarkoitus hankkia lisää paitoja, eri bändeiltä tosin kun nyt on vaan näiltä kahdelta bändiltä paitoja. Ja jokin hupparikin olis kiva saada, sen tosin tulee olla Nightwishilta, sen oon jo päättänyt :3

Summary:
- Sonata Arctica - The Days of Wolves
- Sonata Arctica - Flag in the Ground
- Nightwish - Ghost Love Score
- Nightwish - Guillotine
- Nightwish - Imaginaerum (ennakkotilauksessa)

^ Nuo siis löytyy.
To be rich is to seek, to relive the memory

Poissa Marsi

• Vuotislainen
« Vastaus #139 : Lokakuu 19, 2011, 21:52:32 »
Jaahas, bändipaitoja löytyy karkeasti arvioiden kymmenisen kappaletta. Yksi Bleak, ja loput onkin sitten The Rasmusta. :D Muutama virosta tuotu ja osa onneksi ihan aitoja... :D Noita aitoja tulee käytettyä enemmän, virontuonnit enempi yöpaitoina enemmän. Mewin ja Pmmp:n paitoja olis kiva saada.

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
« Vastaus #140 : Joulukuu 18, 2011, 01:39:44 »
Minulla on kaksi täydellistä bändipaitaa, ja molemmat ovat My Chemical Romancen. Tai no, oikeastaan toinen on huppari, toinen taas sitten ihan t-paita. Tosin minulle monta kokoa liian suuri, mutta sehän ei haittaa millään muotoa.

Sitä vain pohdiskelin, että mistäs mahtaisi saada tilattua Skilletin tällaisen t-paidan ei-niin-kauhean-kalliilla postituskuluilla? Kaverille olisin hankkimassa (myöhästyvää...) joululahjaa, ja ei kauheasti innostaisi nuo kolmentoista euron postikulut, jotka tuolta Skilletin omasta kaupasta USAsta tilattaessa lisättäisiin hintaan :/ Maanalaisesta levykaupasta ei löytynyt, eikä Äxästä. Harmi, kun en hoksannut sieltä MNF:stä ostaa.

// Uusi MCR-huppari tarttui mukaan kirpparilta! Tällainen, mutta valkosen sijasta vihreää :3
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2011, 12:18:02 kirjoittanut Zabit »
Women and cats will do as they please ˘◡˘

Poissa aholopai

• kappale kauheinta historiaa
  • Vuotislainen
« Vastaus #141 : Joulukuu 18, 2011, 10:25:21 »
Jatkan yleisellä tasolla tätä bändipaidoista keskustelua... Itseltäni löytyy Nightwish yhtyeen t-paitoja vissiin 2kpl pitkähihaisia 3kpl, Lynar skynardin T-paitoja yksi (en kyllä että on virallinen, koska on ostettu tokmannilta) ja lisäksi löytyy Children of Bodomin pitkähihaisia 1kpl.

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
« Vastaus #142 : Joulukuu 20, 2011, 15:19:31 »
Itselläni on muutamia bändipaitoja, jotka ovat ahkerassa käytössä ja olen huomannut että ne ovat todella hyvä laatuisia. Muutamassa paidassa jo selvästi näkyy käyttämisen merkit.
Olen tässä jonkin aikaa himoinnut Nightwishin uusia paitoja ehkäpä ostan joululahjaksi sellaisen :)

Minulla on 2 Sonata Arctican kauniita unia hupparia ( musta ja punainen), Sonata Arctican susi paita, Backstreet Boysin never gone tour 2005 t-paita, the rain sadepoika t-paita, the Rain logolla varustettu t-paita ja HB:n t-paita.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Astarael

• Metsäsilmäinen
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • Valokuvablogi
  • Pottermore: WolfsbaneHex23920
« Vastaus #143 : Joulukuu 23, 2011, 06:10:42 »
Itse hullaannuin bändien huppareihin jonkin aikaa sitten. Ne tosin maksavat enemmän kuin paidat, mutta talvisin on helpompi julistaa fanitusta hupparilla kuin t-paidalla. Useimmat bändihupparit ovat kaiken lisäksi paksuja, eivätkä pelkkiä trikooriepuja. Huppareita olen kerännyt kolme: Rammsteinin, Children of Bodomin ja Finntrollin. Keikalta on ainoastaan Rammstein, Bodomin hankin Hellsinki-shopista ja Finntroll on cdon.comista.

Yritän edelleen pitää kiinni periaatteestani ostaa vain sellaisten bändien paitoja jotka olen nähnyt livenä. Hajonneiden bändien kohdalla voin tehdä poikkeuksen (Queen ja Sentenced), samoin siinä tapauksessa että olen menossa katsomaan bändiä lähiaikoina. Tai edes jossain vaiheessa elämääni, mutta kuitenkin.

Uusia paitoja ei oletettavasti ole lähiaikoina tiedossa, mutta viimeistään sitten kun bändeiltä alkaa tulla uusia levyjä ja Levykauppa Äksään saapuu paita+levy -paketteja, tulee hankittua uusia. Olen ihan innoissani niistä paketeista, levyjen mukana tulevat paidat ovat yleensä sellaisia mitä ei muuten saa ja koko paketti on maksanut vain kympin enemmän kuin levy ilman paitaa. Stam1nan uusinta odotellessa...
Nu livlösa förbli var man, var kvinna,
domen falla och tystnad härska

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #144 : Joulukuu 29, 2011, 12:01:48 »
Minulla on vain kaksi bändipaitaa. Enimmäkseen käytän bändipaitoja niiden  hienouden ja sen, että vastaantulevat tietää, mitä bändiä kuuntelen ja mistä tykkään takia. Yleensä tilaan niitä EMP:ltä

Kuten jo sanoin, kaksi bändipaitaa. Toinen on sellainen vihreä Green Day: Awesome as F**K -paita, jossa komeilee hieno  Awesome Rabbit. :'D
Ja toinen on, yllätys yllätys, Green Dayn. Green Day - All Business, jossa komeilee joku ihme äijä kaasunaamarin kanssa ja kantaa salkkua. Siinä lukee sinisellä Green Day jne, (ristiriitaista, eikös? :'D)

Green Day: Awesome As F**K
Green Day - All Business

Ja tuon All Business -paidan sain joululahjaksi, haluisin kyllä enemmän bändipaitoja.
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #145 : Toukokuu 26, 2012, 19:29:59 »
Minä tykkään bändipaidoista ihan hirmuisesti! Mun mielestäni on kivaa kertoa kuuntelemastaan musiikista, aiheuttaa se sitten negatiivisia tai positiivisia reaktioita. Tietenkin on myös tosi kiva jos joku tulee kehumaan musamakua bändipaidan nähtyään :3
Itselläni on kolme paitaa. My Chemical Romance - The Black Parade, jossa on luurankojen paraati ja levyn nimi, Paramore -Brand New Eyes perhoskuvalla ja bändin nimellä varustettuna sekä tänään saatu ihanuus; Mötley Crüe-paita, jossa on bändin kuva sillain jännästi tehtynä ja iiiso punainen "Möyley Crüe"-teksti + jotakin pikkutekstiä. Jälkimmäinen tuleekesäkuun keikalle mukaan ;) Mcr-paita on kai isän tilaama, Paramore joululahja ja Mötley Crüe nimpparilahja :) Jostain syystä kaikki ovat naisten malleja, vaikka miesten on melkeen kivempia. No jaa, ihania nuo ovat silti!
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
« Vastaus #146 : Toukokuu 26, 2012, 22:17:54 »
Ah, bändipaidat... Pidän kovasti, vaikka omistan pääosin Iron Maiden -paitoja. Mm. Nightwish ja Led Zeppelin IV -aiheisia paitoja on kyllä hankintaharkinnassa. Queen-paita voisi olla hieno, jos hyvin suunniteltu. Esim. ote Bohemian Rhapsodysta tai jostain Innuendosta selässä olisi ihan parhautta. Zeppelinin Stairway to Heaven "lyriikkapaidan" jos löytäisi, niin ostaisin. Yleensä pyrin tukemaan ihan "official"-tuotteita tosin. Etenkin Maidenin tapauksessa... Kaikki paitani ovat muuatta hihatonta kauluspaitaa lukuunottamatta virallisen kaupan tuotteita.

Eli tosiaan, Iron Maiden -fanina ko. bändin paitojakin on kertynyt... Lähinnä noita erikoisempia, ei niin perinteisiä "örkki/albuminkansi mustassa t-paidassa" -paitoja. Joku voisi sanoa Maiden-paitailuni menneen lievästi liian pitkälle, kun piti hankkia herra Dickinsonin viime kiertueella käyttämä t-paitakin (tai siis samanlainen paita) ja hihaton kauluspaita, ihan vain koska... jotain.

Tästä tuli nyt lähinnä Iron Maiden -keräilyäni esittelevä postaus, mutta siihen bändipaitailuni lähinnä nojaa. :D

"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
« Vastaus #147 : Kesäkuu 01, 2012, 00:45:29 »
Jokunen vuosi tuli hankittua bändipaitoja vähän enemmänkin (lähinnä Nightwish-paitoja), mutta tällä hetkellä ne ovat mallinsa puolesta niin epäsopivia omaan tyyliini, etten ole pitkään aikaan käyttänyt niitä. Yhden Sonata Arctica -paidan taisin ostaa tarkoituksella liian isona, jotta voin pitää sitä yöpaitana, mutta muuten ne "telttamalliset" paidat, joissa on varsin kapea kaula-aukko, eivät ole yhtään mun tyyliä. Olen jo mielessäni leikellyt kyseisiä paitoja, jotta niistä tulisi siedettävämmät, mutta en ole saanut aikaiseksi vielä aloittaa projektia. Vähän naisellisimmiksi vain, venepääntietä ja sellaista. :D Paitojen materiaalikin on aika tympeää, huonosti laskeutuvaa kangasta. /endofvalitus

En sitten tiedä, milloin tulee oikeastaan käytettyä bändipaitoja. Jos menen Nightwishin keikalle ja asuun sopii bändipaita, niin sitten laitan sen Nightwish-paidan ylleni. Jos menen katsomaan 30 Seconds to Marsia, en laita Nightwish-paitaa päälleni. Keikoilta tulee välillä liian nopeasti ostettua joku paita mukaan. Backstreet Boysin viimeksi esiinnyttyä Suomessa en vain voinut olla ostamatta kiertuepaitaa. :D

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #148 : Kesäkuu 01, 2012, 07:19:30 »
Uiui :3 Bändipaidat on tosi kivoja :D En niitä vain vielä omista.. *angst* :(

Yleensä bändipaidat ovat hienoja, ja niillä on mukava ilmaista ihmisille mistä pitää :} Minun ei tarvitse Paramorea "paitailulta" suojella, sillä kaikki meidän koulussa jo tietää, että tykkään rakastan Paramorea :D Aikansa sille naljailivat, mutta ei ne jaksa sitäkään enää tehdä =)

Paramoren pinssejä minulla on kyllä neljä kappaletta, ja toissapäivänä tilasin EMP:ltä sen ihanan paidan, jota olen pulinassa esitellyt <3 Ja paikallisesta Stuntmanista äiti on minulle lupaillut toista Paramore-paitaa, joka ei kylläkään ole ihan yhtä viehättävä ja pienin kokokin on hirviä teltta. Minulle ainakin M-koko on ihan liian iso, jos ottaa huomioon, että pituutta löytyy vajaat 150cm :D

Lisäksi suunnitteilla olisi ostaa H&M:ltä Ramonesin paita. Ärsyttää vaan, kun ne ei siellä ole mitään "aitoja" paitoja (:D), vaan sellaisia rättejä, mihin on painettu bändin kuva :[ Enemmän olen ihan yhtyettä tukevien paitojen kannalla : ) Mutta sitä sen vuoksi ostamassa, että se on hieno =)

Olen minä äitin Nightwish-paitaakin (Dark Passion Playn paita jos kiinnosti jotakuta) käyttänyt, mutta siinä on sellainen hienoinen ongelma, että NW ei mihinkään suosikkeihini kuulu. Hyvää musiikkiahan he soittavat, mutta se ei vaan ole minua :)

-annipsi-

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #149 : Heinäkuu 01, 2012, 12:33:24 »
Tällä hetkellä on päällä Bob Marley-paita :D
En paljoo muunlaisia paitoja vissii pidäkkää ku bändipaitoja ja yksvärisiä. Jotain 15 bändipaitaa kaapissa.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.