Kirjoittaja Aihe: Bändipaidat  (Luettu 24085 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Kommando

• Ankeuttaja
Vs: Bändipaidat
« Vastaus #100 : Lokakuu 02, 2008, 23:47:47 »
^ Help!-paita, awww ♥___♥

Apuva. Onko kenelläkään teistä kokemusta tästä paitakaupasta? Himoitsen kuollakseni Gorillaz-paitaa, mutta ainoat netistä löytämäni yltävät reippaasti rahasaldoni ylitse. Mietinkin siis jonkin kuvan laitattamista valkoisen paidan etupuolelle, mutta sattuuko kukaan tietämään, millaista laatu sitten on? Näyttääkö kuva pikseliseltä, nuhjuiselta tms?

Ps. Jos muuten teillä on G-paitoja tai ylipäätään jotain Gorillaziin liittyvää krääsää, joista tahtoisitte luopua jotain rahamäärää vastaan, vinkkailkaa minulle, jookos :3 Mieletön buumi päällä.

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #101 : Lokakuu 27, 2008, 17:29:02 »
GÄÄ!

Olen iloinen. Olin viime keskiviikkona (onko siitä jo niin paljon aikaa) Aidenin keikalla <3 ja sieltä ostin Aiden-paidan (kas kummaa :D) josta maksoin... *tättärättärää* kympin <33 aivan ihana se mies, joka niitä möi. Musta lyhyt(hahaha, mulle melkein kyynärpäihin, koska ostin L-kokoisen)hihainen, jossa lukee valkoisella 'World by storm' plus Aidenin logo. Aivan ihana, se on päällä nytkin <3333
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #102 : Marraskuu 03, 2008, 18:01:08 »
Ihihihihii, tänään postista pörähti Panic at the Discon paita! Oi kamala, tämä on kyllä niiiiiin ihana ja kaunis ja ja ja vaikka mitä. Todellakin pidän tästä! Hintaa postimaksujen kanssa pärähti 27 euroa, eli noh, suhteellisen kallishan tämä oli. Tässä on kuvana sellainen kukkapuska, josta tulee käsi ja kädessä on ruusu. Puskasta tulee myös toinen käsi, jossa on sitten sellainen pieni kirje, ja kukkapuskan vieressä lukee Panic at the Disco. Jee jee nam nam. Oho, minulle on muuten näitä bändipaitoja kertynyt aika lailla viimeisen puolen vuoden aikana, joten listaampa alapuolelle kaikki, vaikka jokaista olen tänne erikseen kyllä käynyt ihguttamassa.

-Queenin peruspaita, tummasininen. Ostin Lontoosta.
-Hanoi Rocksin Street Poetry, keikalta ostettu ja sain sen synttärilahjaksi.
-Help!-paita, jossa on se ihku kuva Paulista, Johnista, Ringosta ja Georgesta. Aivan erityisen ihana paita, pidän siitä aivan valtavasti!
-Abbey Road-paita. Njeh, se sellainen perusturismipaita, jota saa Lontoon joka nurkasta. Minun on tosin uh ah virallinen ja Suomesta.
-Panic at the Discon From me to you-paita. Hihi, uusimpani! Tämä on kyllä tosi ihana. Lempibändipaitani Help!in ohella.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Gluubori

• Ankeuttaja
« Vastaus #103 : Marraskuu 03, 2008, 19:19:54 »
Tuli tilattua eilen vaihteeksi pari bändipaitaa, tällä kertaa Hellsinki shopista. Opethin ja Moonsorrowin t-paidat pitäisi tulla. Hellsinki on kyllä omasta mieleste parempi noissa bändipaidoissa valikoiman suhteen. Seinälippujakin löytyy kivasti. Ainoastaan huonoa on nuo korkeat käsittely maksut... Postiennakko oli 12€ 8/

Poissa Heroiini

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pihlajankukka
« Vastaus #104 : Joulukuu 19, 2008, 18:57:43 »
--
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2011, 16:41:08 kirjoittanut Heroiini »

Taiyo

• Ankeuttaja
« Vastaus #105 : Joulukuu 21, 2008, 13:03:24 »
Bändipaidat on rakkaus. Omistan niitä lähemmäs kolmisenkymmentä kappaletta enkä juuri muita paitoja käytäkään (juhlat erikseen). Sitten löytyy tietysti pitkähihaisia ja huppareita oikein runsaasti. En siis edes jaksa alkaa luettelemaan kaikkia. Kolmen vuoden aikana niitä tosiaan on kertynyt kaapit täyteen, joten niitä joita en enää käytä, olen alkanut sitten ripustelemaan seinien koristeeksi, koska ne pidä julisteista yhtään.

Oli hassua kun alotin uudessa koulussa nyt syksyllä ja kaikki jotka tulivat toiselta paikkakunnalta, ajatteli musta heti että "armoton mainoskyltti" kun kaikennäköset bändipaidat, -pinssit, -kaulakorut, -sormukset, -rannekkeet ja hihamerkit rässi-liivissä. Nykyään se on jo ihan yleinen kutsumusnimi mulle. :--D

Suurena nettitilausriippuvaisena oon ylpeä itestäni, koska oon ollut kaks kuukautta tilaamatta ainoatakaan paitaa mistään ! Hyvä minä. Baila baila.

Poissa Zafiro

• Vuotislainen
  • Pottermore: NightFeather22
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #106 : Joulukuu 21, 2008, 15:34:35 »
Hmm, osaako muuten kukaan sanoa olisiko mistään mahdollista hankkia Bob Dylan -paitaa? Jonkin luotettavan nettikaupan kautta mieluiten.
Ainakin Hellsinki Rock Shopissa näyttäisi jonkinlainen Bob Dylan -paita olevan. :) Kerran olen itse tuolta paidan tilannut ja hyvin tuli perille.

Bändipaidat on kyllä kivoja, vaikka en omistakaan kuin muutaman tällä hetkellä. Tällä hetkellä kaapista siis löytyy Kamelotin T-paita sekä huppari, joskus alennuskorista ostettu Lordi -paita ja Ankkarock 07 -festaripaita (sekä festarikassi). Suunnitelmissa olisi jossakin vaiheessa hommata ainakin Nightwish-, Sonata Arctica ja Amorphis -paidat.
Noiden bändipaitojen huonopuoli on kyllä se kun ne ovat niin hirvittävän kalliita, varsinkin kun jos netistä tilaa postiennakolla niin sitä maksua tulee siihen vielä lisää. Hupparit ja takit ovat myöskin hirvittävän kalliita, ei noita huppareita raaski montaa vuodessa ostaa. :D

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #107 : Tammikuu 08, 2009, 20:14:07 »
Bändi paidat on ihan kivoja, en toki omista ainuttakaan vaikka tietenkin haluaisin sellaisen. Tokio Hotellin paidan, mutta niitä ei vaan saa täältä kylmästä pohjolasta tai en ainakaan ole sellaisiin vielä törmännyt. Mielestäni paidan pitää olla aikas yksin kertainen. Kyllä väriä saa olla, mutta ei niin että siitä ei ota selvää mitä siinä on ja olisi ihana löytää välillä sellainen joka ei ole väriltään musta, mutta mustahan on aika yleinen väri että emme voi siltä välttyä.

~DD~
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #108 : Tammikuu 09, 2009, 15:04:10 »
Diibi Do hei, kyllä varmasti saa!

Anttilassa itse olen törmännyt Tokio Hotellin paitoihin sangen usein, sillä onhan tuo mielipiteitä varsin rankasti jakava (minä inhoan!) saksalaisbändi todella populääri myös Suomessa. Muistaakseni siinä paidassa möllötti jonkun levyn kansi.

Anttila on muuten aika ihku paikka, jos jonkun tunnetun bändin, niinkuin vaikka Beatlesin paitoja yrittää metsästää. Molemmat beatlepaitani ovat Anttilan peruja, ihkuihanaa. Tahtoisin toisen Queen-paidan muuten...
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #109 : Tammikuu 10, 2009, 17:14:22 »
Hoij, bändipaidat ja-kamat on ihania ^^ Ainakin useimmat. Itselläni on jostaki ostettu AC/DC-paita, musta ja rinnassa pelkkä punainen logo. Ihana, vaikka onkin noin simple <3 Sitten haluisin ties mitä T-paitoja AC/DC:n sivuilta, fani olen nääs :D
Anttilassa olen nähnyt AC/DC:n T-paidan, sen missä on semmonen Black Ice-juttu. Mutta niitä isoja ja väljiä ei enää ole siellä, eikä olisi kyllä rahaakaan ostaa ;__; Mutta oli siellä muutakin, hieno AC/DC-laukku, semmonen huivi ja pari erilaista lippistä - yhtäkään en voinut ostaa, äitikään tuskin olisi tykännyt että olen ihan täysi kävelevä AC/DC-piilomainos. Mutta tuolta www.acdc.comista eli AC/DC:n kotisivuilta löytää kaikkea ihanaa. Baarijakkara olisi ihana, vaikken teekään sillä mitään :D Ja kraka, ja muki, ja pinssit, ja kaikki ihana <3 Pipo on jo, samaten jonkinlainen merkki, ja neljä pinssiä (Yhdessä Anguksen kuva ja teksti "Lock Up Your Daughters", jossakin ihan normilogo, yhdessä koko porukka (vanha kokoonpano) ja yhdessää... joku, en enää muista mikä :D Eiku hå, isä toi tuon laukun tähän, vikassa on siis Helläs Bell :D), ja juliste ja semmonen seinähuivilippumikälie.

Tietenkin voisin pitää myös Hurriganesin, Eppu Normaalin, ja joidenkin muiden bändien paitoja. Jos kuuntelisin Led Zeppeliniä, Happoradiota, Deep Purplea ja muuta tällasta enemmän, voisin myös näiden fanikamaa käyttää. Vaikka olenkin jo leimautunut AC/DC-faniksi, niin voihan sitä muidenkin fanuivaatteita pitää :P. Mutta joo, niistä ei kyllä muodostuisi niin tärkeitä ja ihania tai mitään, kun kuitenkin olen sitä mieltä että AC/DC on paras (parhaimmistoa vähintäänkin, ei noita osaa  luokitella xP). Ja Angus Young. <3

-Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #110 : Tammikuu 13, 2009, 19:43:42 »
Naminami, tänään tuli postissa jenkkilästä uusi My chemical romance-paita <3 Mikey Fuckin Way-tekstillä varustettu musta t-paita, ja niskassa valkoinen My chemical romancen logo. Rakastan, paita on XL eli yltää mua yli puolireiteen, kun alla on XL-kokoinen huppari, eli sehän on sitten vielä isompi ilman sitä hupparia (bändipaidat on ihania kun ne on niin isoja, mun koko olis varmaa XS-S jos haluaisin sillaisen oikean kokoisen :D), että jee. Paita on iiiihana, ikuinen rakkaus :D ja samassa paketissahan tuli mukana vielä My chem-laukku, aiiiii nam <3

paita ja laukku <3

Ja hehän maksoivat postikuluineen yhteensä 35 euroa :o

Äääää, girlie-paidat on kamalia, bändipaitojen alle kuuluu mahtua vähintään pitkähihainen ja mun tapauksessa myös huppari, kun en halua pitää sitä siinä päälläkään :D

ja DD, toksupaitoja ihan varmana löytyy jostain Anttilasta. Hellsinkishop.comista löytyy kaksi paitaa, kurkipa sinne :) ja no, fanituote.comista ei löydy, mutta no joo, Anttilasta kuitenkin löytyy, oon täältä Turusta kaksi toksupaitaa bongannut :) tosin feikkejähän ne taitaa kaikki olla, mutta väliäkö sillä, eka My chem-paitani on feikki, eikä sitä huomaa jollei tiiraile niskalappua, että joo :)

Dementors

• Ankeuttaja
« Vastaus #111 : Joulukuu 12, 2009, 00:42:50 »
No ite ostan tai oikeestaan tilaan kaikkee fanikamaa Saksasta. En tiedä mitä  muuta siellä on ku TH ja CB kamaa mut kannattaa käydä tsekkaamassa täältä, nimittäin sieltä SAATTAA löytyä, mut en oo varma. Muita en tied ku en muualta oikeen tilaile... ;) Toi vottavasti löytyy.. Itselleni sieltä oon tilannu yhe Cinema Bizarren hupparin ja joulun jälkeen tilailen lisää ku rahaa saan.. (:

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #112 : Joulukuu 16, 2009, 09:10:14 »
Minä rakastan bändipaitoja <2 ^^ Omistan KISSin paidan tietysti, sen lisäksi myös Alice Cooperin paidan (jos rahat olisivat riittäneet olisin ostanut vielä toisen keikkapaikalta). Jouluksi käytiin äidin kanssa ostamassa minulle myös Gunnareiden paita ja KISS-huppari :p Ja käsityötunnilla olisi tarkoitus tehdä Metallica-huppari^^
 Haluaisin omistaa kaikkien lempibändieni paitoja, mutta se ei oikein ole mahdollista :''D Ärsyttää kun ne maksavat niin paljon ja jos haluamaani paitaa ei löydy tälltä kotipaikkakunnalta, niin täytyy tilata tavaraa netistä ja se tietysti maksaa vielä enemmän :/ Yhden paidan olen tehnyt itsekin, KISSin paidan, maalasin logon siihen jne :p
 Pitäisi jostakin vielä saada AC/DC:n ja W.A.S.Pin paidat, ne aion hommata heti kun rahat riittävät :p

Äääää, girlie-paidat on kamalia, bändipaitojen alle kuuluu mahtua vähintään pitkähihainen ja mun tapauksessa myös huppari, kun en halua pitää sitä siinä päälläkään :D

Samaa mieltä :> Minun mielestäni bändipaidan pitää olla sellainen ihanan löysä tai en tykkää käyttää sitä (yksi syy tietysti se, että pitkähihainen mahtuu alle) :p
Rakastan bändipaitoja (ja kun aiheeseen päästiin niin rakastan myös hiha- ja rintamerkkejä ja vastaavia x)), nyt olisi taas pakko päästä katselemaan niitä vaikkapa Hellsinki Rock Shopin sivuille.. yhyy, en vain ikinä viitsi käydä siellä ellen ole ostoaikeissa, kun sitten tulee sellainen "pakko saada tuo, ja pakko saada tuokin!" x) Ja kun äiti suhtautuu niin negatiivisesti tavaran tilaamiseen netistä..:/

- BG -
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2009, 15:49:43 kirjoittanut Bad Girl »
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #113 : Tammikuu 03, 2010, 09:39:18 »
Bändipaidat... Itselläni ei ole yhtään, enkä niitä välttämättä tahtoisikaan/tarvitsisikaan. En ole millekään bändille niin vannoutunut, että tällaiseen oheistuote toimintaan ryntäisin, en ainakaan vielä. Elämä näyttää tullessaan, muuttuuko tilanne ja mihin suuntaan.

Se mitä olen muiden yllä nähnyt erilaisia bändipaitoja, olen niistä ajatellut kuitenkin aina positiivisesti. He uskaltavat näyttää faniutensa ihan kunnolla ja olla ajattelematta, mitäköhän ne muut tästä ajattelevat.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2010, 20:06:28 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Lusitania

• Paluumuuttaja
  • Vuotislainen
  • So you screwed up
« Vastaus #114 : Tammikuu 06, 2010, 21:32:53 »
Bändipaidat, ah <3_<3

Itse en omista valitettavasti kovinkaan montaa bändipaitaa, mutta onneksi edes muutaman. Minulla on Negativelta kaksi hupparia ja yksi t-paita, sekä Uniklubin ja Suicide Love Boatin t-paidat. (Tämän lisäksi löytyy pinssiä, kangaskassia ja muuta mukavaa)
Samettiinan kanssa olen täysin samaa mieltä siitä, että bändipaidat ovat hyvä juttu ja osoittavat, että joku oikeasti diggaa jostain yhtyeestä. En tietenkään tarkoita ettei voisi olla kunnon fani, jos ei omista paitaa tai fanituotteita.
Minulle bändipaitojen pitämisestä tulee jotenkin hyvä fiilis. Parasta on jos koulussa tai kaupungilla tulee vastaan toinen tyyppi jolla on saman bändin paita. Kai se on sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta?
Omia bändipaitojani kannan ylpeänä, vaikka tuskimpa kovin moni edellämainittuja artisteja kauheasti kunnioittaa. Siinä saa samalla rakennettua ja "mainostettua" sitä omaa persoonaa ja musiikkimakua, joka ei muuten sillä tavoin näy. Voinhan minäkin näyttää ulospäin siltä, että tykkäilen rokista, mutta en minä mikään Mötley Crüe/Alice Cooper/Guns' n Roses diggari ole. Tavalliset suomalaiset wnbglamrock yhtyeet vain iskevät.

Bändipaidat ovat kaikin puolin hyvä juttu ja mielestäni ihmiset saisivat käyttää niitä enemmän. Toki ne ovat hintavia, mutta yleensä myös hyvä laatuisia. Oma onneni on, että saan asioisa suomalaisissa nettikaupoissa niin ei mene niin ongelmalliseksi..
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it.

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #115 : Tammikuu 07, 2010, 14:37:36 »
Mäpäs päivittelen tässä mun paitatilannettani yippee.

Elikkä. Mie omistan kaksi kappaletta My Chemical Romancen paitoja, ja yhden MCR-hupparin. Alesanalta miulla on yksi t-paita, Seduction. Aidenilta sama World by storm jota täälläkin oon mainostellut, sekä Placebolta (ah, siinä on sitten selkeästi maailman paras bändi wäh) löytyy yksi kipale kiertuepaita. Bändipaidat on siitä ihania, että niillä oikeasti pystyy laajentamaan aika paljon omaakuvaa kaikille muille, jotka vain näkevät sut kaupungilla. Siitä tulee hyvä mieli, kun näkee jonkun, jolla on saman bändin paita päällä, ja on paljon helpompaa laskea kynnystä sanoa jotain tyypille, joka vaikuttaa kiinnostavalta muutenkin, kaverin kaverille vaikkapa, tai kenelle tahansa. Ihmiset saisi pitää enemmänkin bändipaitoja.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #116 : Tammikuu 07, 2010, 17:27:43 »
Samaa mieltä :> Minun mielestäni bändipaidan pitää olla sellainen ihanan löysä tai en tykkää käyttää sitä (yksi syy tietysti se, että pitkähihainen mahtuu alle) :p
Niin, ellei sitten satu käyttämään hameita ja korkeita korkoja. Niihin ei liian suuri bändipaita sovi ollenkaan, tai ainakin minusta se näyttää todella huvittavalta muuten istuvan ja huolitellun asukokonaisuuden kanssa :D Itse en muutenkaan perusta t-paidoista, mutta muutama niitä girlie-bändipaitoja on kertynyt. Girlieiden pahin ongelma onkin se, että suurin osa malleista on liian lyhyitä. Pituuden pitäisi olla melkein sama kuin normaaleissa paidoissa, mutta jostain syystä girlie-mallit vastaavat lähes lasten paitoja, eli vähänkin suurempi (tai keskikokoinenkin) rintavarustus vetää paidan alareunan useimmiten napaan. Isompi koko taas ei istu, ja silloin onkin ihan sama, onko kyseessä girlie vai ei :(

Itse ostaisin paitoja ainoastaan keikoilta, mutta jostain syystä oma kokoni on aina loppu, ja tyydyn jättämään väliin tai tilaan myöhemmin netistä. Yöpaidaksi kelpaisivat tietysti isommatkin koot, mutta en viitsi sellaisesta maksaa sitä 20-30 euroa, joka yleensä kiskotaan siksi, että edessä lukee bändin nimi. Käytän bändipaitoja useimmiten liikuntatunnilla, kesävaatteina mökillä ja silloin, kun en jaksa laittautua - samaan tapaan kuin muitakin t-paitojani, joita ei ole liiemmin kertynyt :D Tällä hetkellä unelmissa siintää Nightwishin Guillotine-paita ja ehkäpä myös Sonatan kiertuepaita, mikäli kaikki menee suunnitelmien mukaan :) Ongelmallista tosin on, että suosikkibändieni paitoja on Suomen markkinoilla varsin niukasti.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2011, 19:57:06 kirjoittanut Aiëdaíl »

Poissa Astarael

• Metsäsilmäinen
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • Valokuvablogi
  • Pottermore: WolfsbaneHex23920
« Vastaus #117 : Tammikuu 18, 2010, 01:15:31 »
Itse pidän isoista bändipaidoista ja omistan vain kaksi (ja puoli) girlie-paitaa. Ongelma normipaidoissa vain tuntuu olevan liian pienet kaula-aukot ja ne lyhentävät kaulaani ihan liikaa... Bändipaidat ovat oman näkemykseni mukaan olemassa suosikkiyhtyeensä esilletuomista varten, ei siksi että on jotenkin "trendikästä" pukeuta bändipaitaan. Itseltäni ainakin melkein tippui ensin silmät päästä niiden H&M:n Rolling Stonesin ja Kissin paitojen takia, myöhemmin koulussa kun jollain 8-luokkalaisella oli Blondien paita päällä ja henkilö itse näytti pitävän sitä lähinna koska sattui olemaan blondi. Ei siis mitään niitä H&M:n paitoja vastaan yleensä, kunhan niitä käyttää fanipaitoina.

Sitten omiin paitoihini: ensimmäisen bändipaitani sain sedältäni vuonna '95 ollessani 2-vuotias. Paita oli miesten XL-kokoinen Megadeth ja otin sen yöpaidaksi kolmisen vuotta sitten. Tuon Megadethin paidan jälkeen bändipaitoja on tarttunut mukaan keikoilta, muutama jopa niin että äiti käy keikalla ja tuo paidan mukanaan. En muutenkaan ole tilannut yhtään paidoistani netistä, kaikki ovat keikkakamaa ja sen takia niillä on muutakin tunnearvoa kuin se että siinä komeilee suosikkibändini logo. Siitä syystä pyrin ostamaan paidan kaikilta keikoilta, vaikka juuri Stratovariuksen kiertuepaidan hankin äidin kautta, kun silloin Saunassa unohdin koko jutun ja kyseinen bändi alkoi viehättää enemmän vasta myöhemmin. Silti kiertuepäivämäärissä näkyy myös Saunan keikka jolla olin mukana. Ajattelin listata tähän kaikki bändipaitani, mutta huomasin muistavani niitä aina vain lisää, joten päätin unohtaa koko jutun, voisin yrittää kasata kaikki yhteen kuvaan... Ylpein olen kuitenkin kaikista paidoista jotka olen ostanut loppuunmyydyistä konserteista ja joissa lukee kyseisen konsertin päivämäärä :)
Nu livlösa förbli var man, var kvinna,
domen falla och tystnad härska

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #118 : Tammikuu 25, 2010, 21:06:17 »
Haa, sain eilen luvan tilata Slayerin ja W.A.S.Pin paidat netistä, huomisen tai ylihuomisen aikana pitäisi saapua <: Nyt sitten tuntuu siltä ettei näitä bändipaitoja enää vähään aikaan ostella x)
Itse pidän isoista bändipaidoista ja omistan vain kaksi (ja puoli) girlie-paitaa. Ongelma normipaidoissa vain tuntuu olevan liian pienet kaula-aukot ja ne lyhentävät kaulaani ihan liikaa... Bändipaidat ovat oman näkemykseni mukaan olemassa suosikkiyhtyeensä esilletuomista varten, ei siksi että on jotenkin "trendikästä" pukeuta bändipaitaan. Itseltäni ainakin melkein tippui ensin silmät päästä niiden H&M:n Rolling Stonesin ja Kissin paitojen takia, myöhemmin koulussa kun jollain 8-luokkalaisella oli Blondien paita päällä ja henkilö itse näytti pitävän sitä lähinna koska sattui olemaan blondi. Ei siis mitään niitä H&M:n paitoja vastaan yleensä, kunhan niitä käyttää fanipaitoina.
Kaveri tuli kerran ilmoittamaan minulle että näki KISSin paidan H&M:n mainoslehtisessä ja yhdessä sitten kauhisteltiin sitä ja mietittiin kuinka monella luokkakaverilla tulee olemaan sellainen seuraavalla viikolla yllään :> No, eipä ole vielä kenelläkään näkynyt :''D Ei minullakaan niitä vastaan mitään ole mutta jos sitten kysyy joltakulta ja se vastaa "ai mitä? Ostin tän vain siksi että tää on nyt cool, en minä niiden musaa ole kuullut!" niin alkaa jo ärsyttämään :''D
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Lonkero

• Vuotislainen
« Vastaus #119 : Huhtikuu 14, 2010, 17:27:14 »
Joskus ostelin bändipaitoja oikein urakalla, en oikeastaan muita paitoja suostunut pitämäänkään. Minulta löytyy ainakin Metallican, Slayerin, Emperorin, Lamb Of Godin, Deathin, Pink Floydin ja Anatheman paitoja ehkä parikin kappaletta kutakin. Nykyään en käytä enää juurikaan bändilogoilla varustettuja paitoja, silloin joskus oli vain niin tärkeää että musamaku näkyi pukeutumisessa. Nykyään ostan bändipaidan ehkä silloin jos olen menossa jonkin yhtyeen keikalle, täytyyhän tr00fanilla olla bändipaita päällä ;D

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #120 : Huhtikuu 14, 2010, 17:43:33 »
Enpä hirveästi omista bändipaitoja, kun noista bändeistä, joiden paitoja kovasti haluaisin, ei oikein löydy moisia... Nyt ostin Church of Miseryn bändipaidan keikalta, mutta muuten olisi ollut hieman hankalamman hankkimisen takana. Enkä minä niitä nyt niin rakasta, että väkisin tahtoisin tilata ulkomailta ja maksella postikuluja. Yksi Rush -huppari tosin olisi tarkoitus tilata.
Bändipaidat eivät hirveästi edes ole minun tyyliäni, ennemmin suosin kangasmerkkejä laukuissa tai pinssejä, kun eivät mitkään t-paidat ole mieleeni, ja ne hupparitkin ovat tylsän mallisia. :D
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #121 : Huhtikuu 14, 2010, 19:02:22 »
Elikkäs bändipaidat pohditaampa...
Jaa-a, näin on että eri bändeistä pidän ja nyt on tällä hetkellä: 1...2...3?
No niin eli KISS:in bändipaita...juu hieno, pieni 'kaapu' kuten kuuluu, Judas Priestiltä tulee olemaan nyt Breaking The Law-paita ja sitten vielä Nostradamus.
Isoveljelläkin on KISS:in paita Judas Priestiltä A Touch Of Evil, Kiolling Machine ja mitäs muuta? Eip' taida oll' kuitenkin muuta bändikamaa löytyy huoneen täydeltä!

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
« Vastaus #122 : Kesäkuu 01, 2011, 19:22:26 »
Ooooo, tykkään hienoista bändipaidoista. Katsoessani vaikkapa EMP:n kuvastoa kuolaan upeita paitoja, vaikken koskaan koko bändistä olisi kuullutkaan.
Omistan Nightwishin Ghost Love Score-hupparin ja samalta bändiltä t-paidan Dark Passion Play-eralta. T-paita varsinkin on kulunut, pöllökuva on ihan halkeillut melkein kahden vuoden käytön jälkeen. Päivitystä, ostin Imaginaerumin julkaisutilaisuudessa uudenn t-paidan mikä on aikas kiva :3 Kaapista löytyy myös 2 Muse-paitaa, toinen tavallisella Muse-logolla ja toinen uudempi hankinta. Ostin sen ~kuukausi sitten, Pyramide-nimellä kulkee ilmeisesti. Se on varmaankin lempibändipaitani tällä hetkellä (vaikka en montaa omistakaan :D), hienot värit ja kuviot tekevät siitä upean näköisen.
My Chemical Romancen pitkähihainen t-paita Welcome to the Black Parade-kuvalla on kanssa kiva (ja Young and Loaded-kassi keikalta :'3). ja päivitys päivitys, uusin hankinta on MCR the Black Parade-huppari! Aaaa se on ihana, vaikka toki hieman suuri, mutta just hyvän löysä. Se pitkähihainen t-paita on vaan miesten XL-kokoinen ja vähäsen iso. Mutta se ei haittaa mitään, tykkään siitä silti ihan hirveästi n_n
Uusi hankinta taas.. Punainen MCRn t-paita, rinnuksissa luoteja ja valkoinen teksti I don't need your friends... I've got my own ja sitten isolla My Chemical Romance. omnom. Mulla on myös Hurts-paita lokakuun (?) Suomen keikalta, vaikken olekaan iso fani, mutta halusin silti muiston keikalta.

Mulle joka ei oikein osaa ilmaista itseään selkeästi ihmisten seurassa, bändipaidat on kyllä pelastus. Ehkä ilmaisen jotenkin hämärästi persoonaani niiden kautta. Tai jotain. Mutta niin, tykkään käyttää paitoja ja muuta fanitavaraa, jee on kivaa n_n
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2012, 16:16:45 kirjoittanut Nimue »
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #123 : Kesäkuu 02, 2011, 11:28:07 »
Uusin bändipaita taitaa olla parikuukautta sitten tullut Green Day - Dookie :D
 Hyyyvvä paita, nyttenkin on päällä... nyt niitä rupeaa olemaan jonkin verran, Green Day, Judas Priest jne. (:
Kaikki ovat semmosen kivan kokosia, ei mitään mekkoja mutta isoja :>

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #124 : Kesäkuu 02, 2011, 16:14:17 »
Oi, minä niin tykkään bändipaidoista. Niillä on kiva ilmaista ja kertoa ihmisille että tästä bändistä minä tykkään. Kaikenlisäksi bändipaidat on tosi hienoja.
Itse en omista yhtään ostettua tai netistä tilattua bändipaitaa. Ei vain ole tullut ostettua, vaikka haluaisinkin. Siispä olen itse tehnyt kaksi "bändipaitaa", jos niitä voi bändipaidoiksi kutsua.
Toinen on musta tavallinen t-paita, jossa on The Strokesin logo etupuolella. Sen olen tehnyt siis itse. En oikein osaa selittää miten tein sen, sabluunan avulla ja kangasvärillä...
Toinen t-paita on kokonaan tehty itse. Käsityötunnilla ompelin tummanharmaan t-paidan, ja tein samalla tyylillä kuin edellisessä tekstin "You Only Live Once" (heidän biisinsä nimi) t-paidan etupuolelle. Taakse painoin tekstin "The Strokes".
Olen aika ylpeä niistä. Ja ihan oikeasti käytänkin niitä. Mutta silti haluasin oikeitakin bändipaitoja :)
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det