Kirjoittaja Aihe: Bändipaidat  (Luettu 24071 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Terryet

• Ankeuttaja
Bändipaidat
« : Huhtikuu 27, 2007, 20:24:01 »
En ainakaan mistään löytänyt tätä aihetta, joten toivotaan ettei ole jo ennestään olemassa.

Eli, tietääkö kukaan mistä voisi hankkia (netistä/kaupungista) muiden kuin hevi- ja raskasta rockia soittavien bändien paitoja?
Itselläni hakusessa olisi Hurriganesin paita, mutta en onnistunut pitkällisen haun tuloksena mistään löytämään.
Joka paikassa myydään tietysti vain näitä hevipaitoja, tyyliin Dimmu Borgir ja Iron Maiden yms.

Tietysti olisi mukavaa jos paitojen hinnat eivät kohoaisi taivaisiin. . (:

Ja tietysti tämän ohella saa myös kertoa mitä paitoja itse omistaa, mitä haluaisi ja niin edelleen. :)

// Nuo Hurriganesin sivuilta löytyvät olen jo bongannut mutta yksikään ei mielestäni ole mielenkiintoinen.. :]

Ei vain saa vaan myös pitää kertoa bändipaidoista yleensäkin. Ei pelkkää listausta. Jatkakaa :) -Angel of death

//Jotta keskustelu pysyisi poissa listauksesta, tässä vielä muutamia kysymyksiä, joista voi saada inspiraatiota viestiä kirjoittaessa:

Keräiletkö jonkun tietyn bändin paitoja vai löytyykö kaapista useampia? Onko jonkinlaista paitaa, jonka olet aina halunnut, mutta et ole mistään löytänyt? Mikä on hienoin bändipaita, jonka olet ikinä nähnyt? Mikä on sinulle itsellesi rakkain bändipaita, onko se jo aivan kulunut?

Millaisia reaktioita bändipaidoista saa? Ärsyttääkö kommentointi, vai kannatko lempibändiesi paitoja aina ylpeydellä tilanteessa kuin tilanteessa? Miten bändipaitoihin suhtaudutaan mielestäsi koulussa/työelämässä? Oletko törmännyt yhtenäisyyden tunteeseen, kun huomaat jonkun kantavan saman bändin paitaa kuin sinä?

Mistä yleensä tilaat bändipaitasi vai onko se muodostunut ns. ”jutuksi” ostaa paita artistin keikan yhteydessä? (: -Huhutar

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2012, 18:11:49 kirjoittanut Huhutar »

Katariina

• Ankeuttaja
Vs: Bändipaidat
« Vastaus #1 : Huhtikuu 27, 2007, 23:15:42 »
Yleisesti bändipaidoista..
Minä en oikeastaan hirveästi tykkää niistä. Pinssit ja muut vastaavat - ok. Paita sen sijaan on mun makuun vähän liian huomiota herättävä. Jos oikeasti tykkään paljon jostain bändistä, en välttämättä halua pitää sen paitaa siltikään, koska se olisi niin.. rajoittavaa, jostain syystä. Se laittaa ihmisille välittömästi johtopäätökset päähän. En jostain syystä tykkää ollenkaan. Oikeasti hienot paidat on sitten asia erikseen, olen suunnitellut värkkääväni jonkinlaista fanipaitaa itse, koska nättejä ei löydy helposti. Tykkään esim. joistain levynkansista tosi paljon ja sellaisen kuvaa voisi päällä ollakin.
Sen sijaan, joitakin bändejä, joilla on pienempi fanikunta, ja jotka toisaalta itselle eivät ole niin kauhean henkilökohtaisia, niiden paitaa voisi päällä pitääkin. Esimerkkinä YUP, sen paidan voisin ostaa. Niillä on ollut vielä ihan kivoja paitoja vissiin.

Hurriganesin paitoja viimeksi näin Helsingissä Julistekauppa Pop Cityssä, mikä on siinä asematunnelissa. Siinä sen lähellä on toinenkin kauppa missä on bändipaitoja, en ole tarkistellut mitä kaikkea siinä on. Tai oikeastaan kaksikin, Tetuan (???) on toinen siinä kulmassa.

Shagrat

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Toukokuu 02, 2007, 00:17:28 »
Eli, tietääkö kukaan mistä voisi hankkia (netistä/kaupungista) muiden kuin hevi- ja raskasta rockia soittavien bändien paitoja?
Itselläni hakusessa olisi Hurriganesin paita, mutta en onnistunut pitkällisen haun tuloksena mistään löytämään.

http://www.hurriganes.fi/products.html <- No ainakin tuolta virallisilta Hurriganesin sivuilla on tilattavissa neljä erilaista Hurriganes t-paitaa.

http://www.verkkopaita.com/ <- Tuolta sitten löytyy myös muidenkin kuin hevibändien paitoja (mm. Anssi Kela, Tiktak ym.)

Poissa Getorick

• Haaveilija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Ian <3
« Vastaus #3 : Toukokuu 05, 2007, 18:04:39 »
Tosi ärsyttävää kun hyvien ulkomaisten bändien (esim. Fall Out Boy, Arctic Monkeys ja Good Charlotte) paitoja ei saa mistään suomesta. Ulkomaisesta nettikaupasta en voi oikein tilata, koska en omista luottokorttia ja äiti epäilee että joku tyhjentää tilin jos antaa luottokortin numeron sinne :/ Ja en oo siis löytäny vielä yhtäkään sellasta missä vois maksaa jotenki muuten :( Kertoisko joku jos sattuu tietämään :))

Yksi bändipaita löytyy siis ainoastaan tällä hetkellä. Hanoi Rocks - paita, jonka ostin festareilta toissakesänä. Olisi kiva kyllä siis omistaa ja käyttää muitakin :] Koska monet, mitä oon kattonu lempibändieni paidoista, on ihan hienoja :)
Luonnevika.
Täytyy taistella.
Joskus voi myös taiteilla. Tai ainakin yrittää.

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Toukokuu 05, 2007, 18:40:23 »
Minä pidän bändipaidoista, kunhan ne pysyvät kaiken kohtuuden ja hyvänmaun paremmalla puolella. Itselläni on kaksi bändipaitaa, molemmat saman yhtyeen, Apulannan. Molemmat ovat T-paitoja: toisessa on bändin logo, totta kai ja toisessa on painokuva bändin jätkistä. Kuvapaita on ostettu pari kesää sitten nettikaupasta ja toinen viime kesänä Ilosaarirockista. Joskus olen omistanut myös Spice Girlsien t-paidan, mutta siitä on jo aikaa.

Bändipaidat elävät ilmeisesti nyt uutta kulta-aikaansa, ainakin minusta tuntuu kovasti siltä. Ainakin meidän lukiossa on erityisen paljon Iron Maidenia, Staminaa ja Lordia niin pitkähihaisena, t-paitana kuin hupparinakin. Minä pidän bändipaitoja jonkinlaisena, miten sen nyt sanoisi, reviirin merkitsemisenä ja tavallaan se myös kertoo toisille, mihin kuulut.
Pakko on paras muusa.

Bumblebee

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Toukokuu 09, 2007, 21:33:20 »
Tosi ärsyttävää kun hyvien ulkomaisten bändien (esim. Fall Out Boy, Arctic Monkeys ja Good Charlotte) paitoja ei saa mistään suomesta. Ulkomaisesta nettikaupasta en voi oikein tilata, koska en omista luottokorttia ja äiti epäilee että joku tyhjentää tilin jos antaa luottokortin numeron sinne :/ Ja en oo siis löytäny vielä yhtäkään sellasta missä vois maksaa jotenki muuten :( Kertoisko joku jos sattuu tietämään :))
Voin kyllä sanoa että tuo AMin verkkokauppa, Trinitystreet Direct tai mikä nyt lie, on kyllä turvallinen, Trinitystreet on ketju jolla on monta bändiä niiden listoilla, eli luotettava on. Tilasin paidat sunnuntaina, saapuivat torstaina eli palvelu oli aika nopeaa jos ottaa huomioon että paidat tulevat Englannista.
Ehkä voisit kysyä kavereilta jos joillakin heistä on luottokortti ja voisit lainata sen ja maksaa käteisena/tilille takaisin? Tai toivoa että AM tulee joskus tänne Jumalan selän taakse keikalle että voit sitten keikalta ostaa^^

Itse omistan kaksi virallista fanipaitaa (nuo AMin paidat) ja yhden itsetehdyn. Suunnitteilla olisi ostaa kaksi Klaxons-yhtyeen paitaa, kunhan saavat varastoon sopivan koon, ja ehkä We Are Scientists:ien paita.
Mielestäni fanipaidat ovat kivoja. Laitan usein jonkun päälle kun menen uusien ihmisten keskelle, esim. lukioesittelyyn tai isoskoulutukseen. Ehkä joku tuntee bändin tai muuten vaan tulee juttelemaan paidasta

muoks//
Ainiin, cdon.com:ista saa myös bändipaitoja.
Siellä myydään AM:in musta paita vanhalla keltaisella logolla koko S. cdon:in kanssa ei tarvitse luottokorttia
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2007, 11:15:09 kirjoittanut Bumblebee »

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #6 : Toukokuu 09, 2007, 22:10:22 »
Minä omistan kolme virallista fanipaitaa ja yhden sisareni tekemän. Ei minulla ole ainakaan ennen ollut vimmaista halua omistaa fanipaitoja, mutta nykyään minulla on useimmiten tapana katsastaa paikat, joissa sellaisia myydään. Sonata Arctican fanipaitoja minulla on kaksi kappaletta, yksi lyhythihainen girlie ja yksi miesten lyhythihainen Winterheart's Guild -paita, joka on minulle suuri ja jota käytän yleensä vain yöpaitana. Girlien rinnassa on yhtyeen vanha logo (kaksi tyyliteltyä A-kirjainta), jonka alla lukee Tears Inside. Alaselässä lukee yhtyeen nimi sillä Sonatan fontilla.

Omistan myös Nightwishin vaaleansinisen Nemo-teemaisen paidan, jota tosin en ole käyttänyt enää aikoihin värin takia. Sen tummansinisissä, 3/4 -pitkissä hihoissa on tribaalit, ja rinnassa lukee Nightwish. Selässä lukee One of the lost Ones.

Viimeinen, epävirallinen bändipaitani on siis sisareni tekemä. Ymmärtääkseni hän teki sen käsityötunnilla koulussa. Paidasta oli tarkoitus tulla musta, mutta siitä tulikin epämääräisen tummansininen. Sen oikealla puolella on Kotiteollisuuden 7-levyn kannesta kopioitu kuvio, joka tosin on valkoinen. Se on aika mukava paita, ja käytän sitä aika usein.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Enskuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Toukokuu 11, 2007, 18:24:42 »
Tykkään bändipaidoista! Jos omistaisin kaikki bändipaidat mitkä haluaisin, niitä olis varmaan aika iso pino :D Bändipaitoja multa löytyy neljä kappaletta. Green Dayn, Guns N' Rosesin ja Skid Rown paidat kaikki on miesten malleja ja siksi vähän isoja, mutta niitä voi kuitenkin pitää. Sitten on vielä Iron Maidenin paita, joka on girlie mallia.

Mielestäni Hellsinki Rock Shop on hyvä kauppa jos haluaa ostaa bändipaitoja. Itse olen sieltä ostanut kaikki bändipaitani. Suurin osa t-paidoista kai maksaa sen 25 euroa, pitkähihaiset 30 euroa ja hupparit sitten vähän enemmän, ehkä 50 euroa?

Poissa Lorainne

• glottaaliklusiili
  • Hämykeiju
  • Pottermore: MoonMist
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #8 : Toukokuu 13, 2007, 19:06:51 »
Minulla ei ole yhtään bändipaitaa, mutta haluaisin (kuinka ollakaan) Kwanin paidan. Verkkopaita.comissa on kyllä yksi Love Beyond This World -paita, aika hieno sellainen, mutta eipä ole tullut tilattua. Myös Dynasty Recordingsin sivuilta löytyy Dynasty -vaatteita, ja olisin saanut sellaisen synttärilahjaksi, mutta halusin mieluummin MP3-soittimen. :D Olen tekemässä käsitöissä paitaa, johon painan eteen Kwan ja taakse Dynasty, mutta se ei ole ihan vielä valmis.
Joskus vuonna nakit ja muusi olen omistanut Spice Girls -paidan, mutta sitä en käyttäisi enää edes maksusta ihmisten ilmoilla...
Minusta bändipaidat ovat hyvä juttu, koska olen itse sellainen ihminen joka haluaa muiden tietävän fanituksen kohteensa... (Mikä lause :D)
Sturm und Drangin hupparin perään olen haikaillut tässä jo vähän aikaa, mutta maksaa niin paljon... Jossakin näin huppareita hintaan 40 euroa, mutta ne loppuivat joulun alla. Sitten löysin toiselta sivulta samaisen hupparin viidelläkympillä, mutta mutta...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2008, 12:52:45 kirjoittanut kwanfan »
Using the "are we", are we?

Siel

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Toukokuu 13, 2007, 20:14:26 »
Bändipaidat on kivoja.
Itse omistan Negativen ja Apulannan viralliset bändipaidat ja yhden omatekemän Placebo-paidan. Tulevalta Placebon keikalta olisi tarkoitus ostaa ihan virallinen bändin huppari, täytyy vain toivoa että niitä myydään siellä ja että kokoja löytyy.. jos ei löydy niin sittenpähän ostan jonkun muun paidan! Huppari olis kuitenkin se tavoite.

Todella monilla bändeillä on ihan älyttömän hienoja paitoja, harmi vaan että en kuuntele juuri niitä joiden paitoja pidän hienoimpina :D . Täytyy yrittää suunnitella oman näköisiä bändipaitoja niistä bändeistä joita itse kuuntelen ja sitten tehdä itse.

Topoz

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Toukokuu 22, 2007, 18:26:19 »
Pidän sellaisista "älykkäistä" bändipaidoista, eli ei mitään Iron Maiden- sotkua, jossa on joku monsterikuva
ja bändin nimi lukee isolla. Itselläni on The Clash-bändipaita, tai oikeastaan kaksi.
Toinen on musta t-paita, jossa lukee hieman mahan yläpuolella pinkein kirjaimin THE CLASH.
Toinen paita on sitten tämän bändin ensimmäinen levynkansi. :)

Yleensä tykkään, jos paidassa on vain bändin logo ja/tai nimi, eikä muuta. Jättää varaa mielikuvitukselle, ja tulee otettua selvää, että minkälaista musiikkia tuo on. Jos taas on jokin hevipaita, missä on bändin nimi ja
pitkähiuksisia nahkamiehiä, niin ajattelee että hohhoh.
Tällä hetkellä haluaisin The Who paidan. En edes tiedä, onko sellaista olemassa, minkälaisen haluaisin, mutta
siis musta t-paita, jossa on hiukan mahan yläpuolella The Whon logo. Se olisi todella hieno jos sellaisen löytäisin, mutta tuskinpa sitä on edes olemassa.

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #11 : Toukokuu 24, 2007, 18:47:25 »
Yleensä tykkään, jos paidassa on vain bändin logo ja/tai nimi, eikä muuta.

Samoin. Tai oikeastaan eniten tykkään pelkästä logosta tai symbolista, jonka tunnistavat sitten asiaan vihkiytyneet, mutteivät muut. Ja ainakin itse myös tykkään bongailla paitoja toisten päällä. Liittynee siihen, että kuvittelen musiikkimaun kertovan jotakin myös itse ihmisestä, ja toisaalta myös siihen, että tunnen samojen bändien kuuntelijoiden kanssa jonkinlaista hengenheimolaisuutta.

Virallisia paitoja minulla on vain muutama, mutta itse tehtyjä sitten taas enemmän. Mielelläni ostaisin noita virallisia, koska siinä tulisi samalla tuettua bändiä, mutta matkassa on pari mutkaa. Ensinnäkin kivoja naisten paitoja on aika vaikea löytää ainakin raskaamman musiikin puolelta. Samalta bändiltä löytyy kymmenen erilaista miesten paitaa ja sitten vain yksi naisille tarkoitettu, jossa on sitten tietenkin se typerin kuva. Lisäksi naisten paidat eivät meinaa istua ikinä, vaan ovat aina jotenkin muodottomia. Joskus olen yrittänyt kavennella jotain miesten paitoja vastaamaan omaa kokoani, mutta lopputulos oli jotain ihan muuta kuin kiva. Että se siitä.

Tässä vielä muutamia yleishyödyllisiä linkkejä suomalaisten verkkokauppojen sivuille:

http://www.hellsinkishop.com/
http://www.stuntman.fi/
http://www.levykauppax.fi/paidat/
http://www.fanituote.com/
http://www.rockpaidat.com/

Ja vielä muistutuksena jo mainittu Verkkopaita, josta siis löytyy jotakin myös kevyemmän musiikin faneille. Ja samoin muuten Rockpaidat tarjoaa paljon muutakin kuin sitä raskasta osastoa. 

Broken

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Toukokuu 27, 2007, 20:56:52 »
Mä tykkään bändipaidoista. Käytän niitä melkein koko ajan. Tai no yleensäkin kaikkia mustia t-paitoja.
Itse omistan neljä bändipaitaa.
Nightwish `Nemo`
Semmarit
Sonata Arctica `Wolf eyes` ja `Unia`

Bändipaidat ovat jotenkin niin mukavia ja ajattomia. 

Poissa Seatear

• Vedenneito
  • Vuotislainen
    • http://www.kuusade.net
« Vastaus #13 : Toukokuu 27, 2007, 21:53:39 »
Itse etsiskelen muutamia bändipaitoja, mutta kun en löydä niitä muualta kuin Amerikkalaisesta nettikaupasta, väsään itse jonkinlaisen. Eihän niistä silloin tule mitenkään hienoja, mutta kelpaa välillä.
Itse etsisekelisin Panic! At The Disco- yhtyeen paitaa suomesta tai jostain läheltä. Amerikkalaisesta kaupasta siihen tulisi niin suuret tullit+postimaksut että ei kiitos.

Oman Hurriganes paidan ostin laivalta. Tälläinen se on ja minusta ja isästäni todella hyvä laatuinen (huom, kuva on otettu peilin kautta, siksi teksti väärinpäin). Se on yksi lempipaidoistani ja olen todella onnellinen, että omistan sen.
Tahdotko lukea sarjakuvaa? -> Exceptional Abilities || Kuusade.net Se pienen ihmisen domain

Poissa yhdys sana sankari

• ->
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #14 : Toukokuu 30, 2007, 17:02:54 »
Mielestäni bändipaidat ovat vain faneille, minua ärsyttää tyypit jotka pitää vaikkapa Iron Maidenin paitaa, mutteivät kuuntele ko. bändiä. Bändipaidat ovat hienoa fanikamaa, ja  ne ovat muutenkin mukavia vaatteita. Itselläni on kolme Iron Maidenin paitaa, tarkoitus olisi ostaa jtn. In Flamesin/ACDC:n/Sonatan paitaa, mutta katotaan nyt.
sori kovasti

Jenny

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Kesäkuu 01, 2007, 10:06:12 »
Bändipaitoja löytää paitapainoista, jos ei löydä niin tuo oman kuvan minkä haluaa paitaan ja sellainen on mahdollista teettää siellä.

Itselläni on kaksi Ramonesin paitaa, yksi Apulannan paita ja yksi Kornin paita. Pinssejäkin on, mutten käytä niitä enää. Minulta löytyy myös Kornin hihamerkki.

Rumia bändipaitoja en ole ikinä itselleni hankkinut.

Bändipaidat ovat toki kivoja, mutta ei niitäkään ehkä aina tarvitse käyttää. Niinkuin en teekkään (toki käytän niitä usein, koska ei ole kauheasti muutakaan hienoa paitaa, mutten koko aikaa).

Poissa Craza

• välikappale
  • Vuotislainen
« Vastaus #16 : Kesäkuu 01, 2007, 14:18:51 »
Mielestäni bändipaidat ovat vain faneille, minua ärsyttää tyypit jotka pitää vaikkapa Iron Maidenin paitaa, mutteivät kuuntele ko. bändiä.

Jos löytää omasta mielestään hienon bändipaidan niin mikä muka estäisi pitämästä sitä? Jos siinä nyt sattuu lukemaan jollain hienolla tekstillä Iron maiden niin entäs sitten? Jos se on hieno niin mikä vika. Ej ymmarra. (Sitä paitsi kaikissa bändipaidoissa ei välttämättä lue ko. bändin/artsitin nimeä, eikä niistä täten aina ulkopuolinen voi tietää että se on bändipaita.)

jannal

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Kesäkuu 01, 2007, 14:50:33 »
Joo toi on kyl ihan totta, Craza. Ei kukaan kiellä käyttämästä, ja ei se niin paljon voi ketään häiritä vaikka käyttää. :D

xecterbuni

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Kesäkuu 06, 2007, 18:38:31 »
Bändi paidat ovat suurinosa kivoja ja niillä pystyy hyvin osoittamaan mitä itte kuuntelee.
Ittelläni on vain kyllä yksi YUP:n paita, mutta hyvin sekin on mulle riittäny.

Sit vielä yks sivusto, jolta saa muutamii bändipaitoi (en ainakaan huomannu et sitä ois mainittu) http://www.duckwalk.fi/

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #19 : Kesäkuu 11, 2007, 21:00:10 »
Mielestäni bändipaidat ovat vain faneille, minua ärsyttää tyypit jotka pitää vaikkapa Iron Maidenin paitaa, mutteivät kuuntele ko. bändiä.

Jos löytää omasta mielestään hienon bändipaidan niin mikä muka estäisi pitämästä sitä? Jos siinä nyt sattuu lukemaan jollain hienolla tekstillä Iron maiden niin entäs sitten? Jos se on hieno niin mikä vika. Ej ymmarra.

No nämä nyt ovat sitten vissiin taas niitä kuuluisia mielipide-eroja, itse en nimittäin ikinä ostaisi paitaa, jonka esille tuomaa bändiä/artistia en kuuntelisi, en vaikka olisi kuinka hieno. Olen toisaalta muutenkin aika tarkka printtipaitojen kanssa ja erityisesti kiinnitän huomiota teksteihin (tästä syystä minun ei itse asiassa juuri tulekaan ostettua valmiita printtipaitoja, vaan teen niitä lähinnä itse, valmiit liukuhihnatekstit kun ovat niin korneja että huh huh).

Et niin, meitä on näköjään kaksi koulukuntaa, eikä siinä mitään. Tämä tyttö nyt vain sattuu olemaan sitä mieltä, että vaate on myös aate, ja se on itse asiassa ihan kiva (ja jopa loistava!) asia. Ainakin omissa printtipaidoissani on jotain muutakin ideaa kuin vain ulkonäkö, koska ne kertovat nimenomaan minusta. Eikä kyse nyt tietenkään ole siitä, että kuolisin jos joku käyttää vaikka Iron Maidenin paitaa, vaikkei itse bändistä tykkäisikään, mutta ei siinä toisaalta mielestäni ole mitään järkeäkään. Mutta njoo, meitä on moneen junaan.

umina

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Kesäkuu 15, 2007, 21:35:56 »
Itselläni on vasta yksi bändipaita. My Chemical Romancen paita. Tilasin sen fanituotteesta. Ajattelin tilata Green Dayn paidan vielä. Se ettei noita paitoja paljon ole, johtuu siitä että aiemmin on pelottanut, ettei se ole turvallista. Kaverini tilailee kaikenlaista vähän väliä, joten päätinpä minäkin uskaltaa :)   
Itse en tykkäisi tilata paitaa, jossa olisi jonkun bändin soittajien kuvat, tykkään itse enemmän jos niissä on logo, tai jotain vastaavaa.

Cocsmo

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Kesäkuu 20, 2007, 20:07:03 »
http://hottopic.com <-- Tuolla kannattaa käydä. Kaikki bändipaidat kyllä ulkomaalaisien, mutta sieltä saa minun tietääkseni muitakin paitoja kuin rock/heavy-bändien. Toimituskulut ovat kyllä kamalan korkeat..

Itse omistan Nirvanan, Green Dayn, Ozzy Osbournen, Sex Pistolsin, Rolling Stonesin (2), My Chemical Romancen, Jimi Hendrixin ja Exploitedin paidat, sekä Flogging Molly-hupparin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2008, 20:01:31 kirjoittanut Cocsmo »

Pailu

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Kesäkuu 23, 2007, 19:57:43 »
www.rockpaidat.com on ainakin yksi hyvä paikka. :)

Itse pidän kovasti bändipaidoista, mutta aidot sellaiset ovat hyvin kalliita, joten ei niitä hirveästi tule ostettua/ tilattua.
Eli omistan Mötley Crüe-paidan<3<3<3 (joka on muuten kovassa käytössä 24/7. ;D), sekä kaksi Uniklubin paitaa. Voi olla että tilaan taas tänä kesänä jonkun, saa nyt nähdä.

xjoxxju

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Heinäkuu 03, 2007, 11:41:56 »
öö. En tiedä kylläkään mistä saisi Hurriganes:in paitoja, sorry. Enä ole kylläkään nähnyt sellaisten bändien paitoja, mitkä ei soittaisi heviä/metallia tms. 8/

Mutta. Minulla on vain yksi bändipaita; Bodomin Hatebreeder. Olen tyytyväinen siihen, mutta haluaisin muidenkin bändien (tai myös saman, miksikäs ei) paitoja. Mutta yhyy, ne ovat kaikki niin isokokoisia ja jotkut niin kalliita että äippä ei suostu ostamaan.. Mutta hahaa, varokoot kunhan pääsen Ruotsiin 13. päivä, ostan bändipaitaputiikit tyjäksi, kjäh kjäh. >:)
Tietääkö muuten joku mistä päin Ruotsia löytyisi näitä bändipaitoja? Ja onko koti-Suomessa Helsingissä jotain bändipaitakauppaa, missä olisi suhtkoht halpaa? Kiitos jos joku vastaisi. ^^

Teppo R

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Heinäkuu 10, 2007, 16:21:02 »
Bändipaitojahan on päässyt kertymään jo jokunen, ja lisää on toki tulossa.

KoRn Tällä hetkellä vain yksi t-paita, pian kolme t-paitaa lisää sekä huppari.
Tool Kaksi 10,000 Days albumin aikaista t-paitaa löytyy.
Nine Inch Nails, Amorphis, A Perfect Circle Kultakin taholta löytyy yksi t-paita.

Lisäksi omistan ko. bändeiltä rannesydeemejä, pinssejä, kangasmerkkejä ja mitä kaikkea lieneekään.  Ja bändipaidathan ovat vain faneille. :)

Tietääkö muuten joku mistä päin Ruotsia löytyisi näitä bändipaitoja? Ja onko koti-Suomessa Helsingissä jotain bändipaitakauppaa, missä olisi suhtkoht halpaa? Kiitos jos joku vastaisi. ^^

Jostain muistaisin lukeneeni, että Tukholmasta löytyy joku über-bändikauppa. :o En tosin ole tiedosta varma, enkä valitettavasti osaa auttaa enempää. :<

edit. päivitystä
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2007, 18:43:12 kirjoittanut Teppo R »