Kirjoittaja Aihe: Candy Candy, Lady Lady  (Luettu 1916 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Suella

• Ankeuttaja
Candy Candy, Lady Lady
« : Maaliskuu 18, 2007, 00:04:24 »
Hei!

Muistatteko nämä blondit kiharakutrit? :D Sarjat ovat tietääkseni ainoastaan VHS muotoisia ja suomeksi dupattuja anime pätkiä. Ilmestynyt Japanissa todennäköisesti joskus sarja muodossa. :)

Eli Candy Candy kertoo orpo tytöstä nimeltänsä Candy hänet jätetään kehto iässä Ponin orpokodin pihalle mukanaan ainoastaan kirje jossa hänen nimensä kerrotaan. Orpokodin pitäjät Poni neiti ja sisar Marja löytävät Candyn samanaikaisesti erään toisen lapsen Ann:in kanssa. He ystävystyvät ja varttuvat yhdessä Ponin orpokodissa.
  Lopulta Ann adoptoidaan ja heidän tiensä Candyn kanssa erkanevat. Candyä rakastavat kaikki, vaikka hänen luonteensa on kiivas, mutta hän on aina kuitenkin kiltti toisille ja uskoo tulevaan. Candy lopulta suostuu adoptoitavaksi Leaganin perheeseen ja hän ei osaa yhtään odottaa kuinka kurja tulevaisuus perheessä odottaa. Kuitenkin Candy saa uuden elämänsä myötä myös uusia ystäviä ja löytää rakkauden. . .

Minusta Candy sarja on katsottavan arvoinen, jolloin en halua riistää keneltäkään katsomisen ja yllätyksen iloa juonen osalta! :)

Lady Lady sarja on minulta jäänyt hieman lyhyeksi, koska omistan sarjasta vain kaksi osaa. Kyseessä on kuitenkin pieni tyttö Lynn jonka isä on liikemies ja matkustelee paljon. Lynnin äiti on kuollut auto-onnettomuudessa. Hän asuu hienossa kartanossa palvelusväen ja puoli sisarensa kanssa, Lynn yrittää olla ystävä sisarensa kanssa mutta aluksi se tuntuu vaikealta. Lynniä kiusaa myös herttuattaren lapset Mary ja Thomas. Herttuatar tavoittelee Lynnin isästä puolisoaan ja ottaa sarjassa ilkeän äitipuolen roolin. . .

Keskustelua näistä kahdesta anime sarjasta! :)

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2007, 16:14:53 kirjoittanut Suella »

Poissa Craza

• välikappale
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Candy Candy, Lady Lady
« Vastaus #1 : Syyskuu 07, 2007, 18:26:22 »
Hei minäkin olen etsinyt tätä! Jos tämä on se mitä luulen....Eli minä omistan yhden (8 osa) Candy Candy nimellä kulkevan animaatio pätkän, jossa tosiaan on vaalea kihara pää tyttö. Suomeksi dubattu ja hän asuu jossain lasten kodissa. Hän itkee koko ajan jonkun Antonion perään. Tunnistatteko samaksi?

Minä omistan vain tämän yhden osan ja minua vaivaa mitä kaikkea tässä on tapahtunut, se on sen verran sekava. Näitä ei varmaan enää löydy mistään :D

Poissa Yöfani

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #2 : Syyskuu 09, 2007, 10:50:15 »
hei,minä olen nähnyt yhden kerran Candy Candyn.Äiti omistaa yhden videon,ja sitä olen katsellut.En muista yhtään tapahtumia kyllä.olisi kiva nähdä enemmänkin kuyseistä animea,mutten siihen missänn ole törmännyt.....

Poissa neidor

• Xena
  • Vuotislainen
  • Pakeha (aroha) Maori
    • KC
« Vastaus #3 : Joulukuu 03, 2007, 00:36:19 »
Rastilan Makuunista löytyy vuokrattaviksi kaikki suomen kieliset vhs:t. Eivät priima kunnossa ja ääninäyttelijöille saa loppua kohden nauraa silmät vedessä, mutta ainakin sieltä löytyvät, kunhan niitä ei ole vielä poistettu. Ainakin ennen youtubessa oli kaikki candy candy-jaksot (tai lähes) englannin kielisillä tekstityksellä, jos haluatte kalastella.

Enäänhän Candy Candyä ei saa esittää televisiossa, kun tekijöillä tuli vähän omistusoikeuskiistaa. Jotain edistystä olisi kai viime vuosina ollut luvassa sen asian tiimoilta, jotta projekti voisi jatkua, mutta epäilen. Hyvät rahat tästä voisi vielä kääriä, jos saisivat aikaiseksi jatkaa sarjaa. Mangaa on piirretty vähän pidemmälle kuin animea (tietääkseni), mutta mulla ei ole hajuakaan, miten se jatkuu. Ja animestahan tässä ollaan keskustelemassakin :D

Tarinan voin myös spoilata teille kokonaisuudessaan siitä alkaen, mihin suomen kieliset jäävät (niin hyvin kuin vain muistan):
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Sanonpa vain, että jatkon katsominen pilasi lapsuuteni :( Siitä jäi tyhjä olo.
Colombia = You'll come for the enticing beauty of the Caribbean Sea. You'll stay because you've been kidnapped and locked in the trunk of a Dodge Dart.

Suella

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Joulukuu 23, 2007, 16:20:09 »
Puhumme varmasti samasta Candysta, Anthony kuoli 7 osassa.. Minua pelottaa mihin meidän Candyt on laitettu kun äiti on VHS:siä kantanut kirppikselle hyvän aikaa, mutta toivottavasti CAndyt on säästetty ! :O

Yritän lähteä kalastamaan Candyjä Youtubesta nyt. :)

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #5 : Toukokuu 26, 2008, 17:55:29 »
Oi, minulla on Lady Lady videolla! x) Hehheh. Itseasiassa minulla on kaksikin VHS:sää. Candyä ei ole kuin pari. Sain ne serkultani vuosia sitten.  Olen myös katsonut Candyä yhden telkkarista ammoisia aikoja sitten nauhoitetun veehooässän verran, oli vissiin serkku tykännyt ohjelmasta joskus. Se sitten dumppasi videonsa meille, kun oli siinä iässä ettei muka kytännyt niitä enää. Hah, minäpä kyttään näitä vieläkin, vaikka olen paljonki vanhempi kuin serkku silloin oli, kun se lopetti näiden kattomisen.

Montako osaa Lady Ladyä oikein on ilmestynyt? Minä olen nähnyt vain kaksi, mutta sehän jatkuu siitä vielä, niin montako osaa eteenpäin? Pitäisi jostain hommata loputkin, vaikkapa DVD:llä jos niitä jossain on. Hihhih. Mie hurmaannuin näihin joskus.

~Moondancer (animepöppeli)

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Toukokuu 26, 2008, 18:07:39 »
Itsekään en ole Lady Ladya kuin 2 videollista. Jos joku tietää useammasta, mielellään suomeksi puhutusta/tekstitetystä videosta/dvd:stä, ottaisin mielelläni tietoa vastaan.