Kirjoittaja Aihe: Inhokkihahmosi?  (Luettu 75311 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Inhokkihahmosi?
« Vastaus #150 : Helmikuu 12, 2010, 20:17:11 »
Pimentoa, inhoan ehkä eniten. Karseahan se oli ja kaikin puoli kamala akka. Mielisteli ministeriötä ja ärsytti kaikkia muita. Ja ne sen jälki-istunnot kamalia. Olisin tykännyt jos olisi koittanut itse sitä sulkakynää :D

Gilderoy Lockhart ärsyttävä itserakasta muistojen varastaja! Tossa taiskin kaikki syyt tulla jo(:

Dursleytä olen vihannut alusta asti kun luin ekan luvun Viisasten kivestä päätin etten heistä pidä vaikken tuolloin heitä kumminkaan viellä inhonnut ja aina joka kirjan alussa inhoaminen on kasvanut aina on tullut lisää inhottavaa heihin.

Kuhnusarvio en tiedä mikä Kuhnusarviossa on sellasta että inhoan häntä, mutta musta hän on ärsyttävä kaikkineen niitten julkiskokoelmiensa ja kuhnu -kerhojensa kanssa.

Sit on noit viel lisääkin esim. Bellatrix, se meni ja tappo Siriuksen! Oli vaan hyvä kun Molly meni ja tappo sen!

Sashy

• Ankeuttaja
« Vastaus #151 : Helmikuu 13, 2010, 17:24:06 »
minullakin on monia inhokkeja ja syytkin ovat aika lailla samoja mitä muillakin. Mutta jos kaikki nämä inhokit poistaisi niin kirjoissa ei kyllä paljoa tapahtuisi.
Esim. feeniksin killassa jos ei olisi pimentoa niin kirja olisi aika kyllästyttävää lukea. Minusta ainakin oli mielenkiintoista lukea mitä pimento tai bellatrix seuraavaksi tekee ja kenen puolella severus on. Ja minusta on hyvä että kaikkissa kirjoissa on hyviä, pahoja, inhottuja ja suosikkeja. En itse poistaisi yhtäkään inhokkia kirjoista.

Oli aika turja kommentti, mut oli pakko sanoo tällein.

-sas-

Voltti

• Ankeuttaja
« Vastaus #152 : Helmikuu 21, 2010, 17:41:25 »
Olen aina henkilökohtaisesti inhonnut kaikkia "pahiksia", esim. Voldemortia ja Dracoa.(jos jälkimmäinen lasketaan pahikseksi) Ilman heitähän tietysti kirjat eivät olisi mitään. Jotkut hahmot taas pelkästään ärsyttävät, kuten Cornelius Toffee. Niin, ja tietenkin Pimento on aivan hirveä, kuten myös Matohäntä!!!

Ehdoton inhokkini on kuitenkin Ron Weasley. Ihan alussa hän oli mielestäni siedettävä, mutta hänen persoonansa on suunnattoman ärsyttävä. Hän on pitkin matkaa ollut Harrylle kateellinen, mikä on tietysti osittain ymmärrettävää, mutta hän saa minut aina raivon partaalle. Lisäksi vihaan suunnattomasti sitä, että hän päätyi yhteen Hermionen kanssa... En osaa tätä inhoani tämän tarkemmin selittää.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2010, 17:48:44 kirjoittanut Voltti »

saruman

• Ankeuttaja
« Vastaus #153 : Helmikuu 21, 2010, 22:03:37 »
No minun inhokkeja on

VOLDEMORT:tiedätte varmaan miksi.

PIMENTO:kauhea akka määräilevä ja muutenkin ärsyttävä

CHO: hirveä pillittäjä

muute en käsitä miten te voitte vihatä harrya koska eihäse halua olla mikään julkkis. se oli sit vaa mun mielipide harrystä.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #154 : Helmikuu 22, 2010, 16:31:49 »
Vastaan tähän uudestaan, kun edellinen, surkea vastaukseni ilmeisesti poistettiin :D

Pimento on aivan hirveä akka. Kohtelee KV:ssä jästisyntyisiä kuin jotain saastaa, minua ainakin rupesi säälittämään jästisyntyisten puolesta siinä kohtaa, vaikken ennemmin ollut heitä ikinä säälinytkään O.o
Ja Pimento kokonaisuudessaan ärsyttää minua, vaikka toisaalta kiehtookin. Ristiriitaiset mielipiteet minulla :o

Gilderoy Lockhart ei muuta osannutkaan kuin ajatella itseään ja ah-niin-komeaa ulkonäköänsä. Lockhart on syy, miksen jaksa lukea SK:ta niin innostuneesti kuin muita.

Cho Chang osaa vain itkeä ja olla säälittävä. Se kahvila-kohta siellä Tylyahossa on aivan raivostuttavan tylsää luettavaa, ette voi kiistää? vai voitteko... :D

Cedric Diggory tähän loppuun vielä. Tyhjänpantti nättipoika, jonka aivoista ei riittäisi edes munakupin täytteeksi, eikö Harry näin Cedricistä ajatellut LP:ssä?
Cedric on aina ärsyttänyt minua, enkä yhtään ollu surullinen, kun hän kuoli. Näin ilkeästi sanottuna :D

// Unohdin ihan täysin Ruaahin. Kaikki kohdat kirjoissa, missä hän esiintyy, ovat kuolettavan tylsiä. Tekee aina mieli hypätä kyseiset kohdat ohi. D: Paremmin en nyt osaa selittää, ymmärrätte varmaan, että en tykkää Ruaahista :D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2010, 16:34:42 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #155 : Helmikuu 23, 2010, 19:25:24 »
No jaa, tässä tapauksessa nämä "inhokkini' ovat sellaisia, jotka kyllä sopivat kirjaan täydellisesti enkä heitä missään tapauksessa sieltä poistaisi, mutta joista en vain osaa pitää. :'D Tässä osa heistä:

Pimento
Inhottava, ylimielinen, vain omaa asemaansa ja ministeriön etua ajatteleva sammakko, joka ei välitä totuudesta vaan kieltää selvätkin seikat jos ne tuottavat vaikeuksia, ja viis veisaa siitä mitä muut ajattelevat. Kaiken lisäksi pukeutuu kokopinkkiin, vaikka tämä onkin vain mielipidekysymys, koska en pidä pinkistä.

Cornelius Toffee
Miltei samat sanat kuin Pimennolla, paitsi ettei pukeudu pinkkiin tai näytä aivan yhtä paljoa sammakolta kuin Dolores.

Rita Luodiko
Ei välitä tippaakaan muiden tunteista tai totuudesta, kunhan saa mustamaalata muiden mainetta jos joku käy vähänkin hermoille.

Dursleyt
Ilkeitä, hivenen tyhmiä pompottajia, joilla ei oikein ole lastenkasvatustiedot kunnossa koska kasvattavat lapsensa aivan väärin. Niin sanottua curling-vanhemmuutta. :'D

Carrowit
Vaikka minulla ei yleensä ole erityistä inhoa ketään kuolonsyöjää kohtaan (itse asiassa kiintoisia hahmoja suurin osa heistä ^^), Carroweista en vain pidä. He ovat hirveitä alaikäisten kiduttajia ja kaltoinkohtelijoita, jotka luulevat voivansa määräillä Tylypahkassa, vaikka järkikin huutaa vastaan siinä asiassa.

Lockhart
Siinä taas yksi omahyväinen liikoja itsestään luuleva henkilö, kaiken lisäksi huijari.

Matohäntä
Petti ystävänsä ja mielisteli Pimeyden Lordia vain henkensä pitimiksi. Oikea pelkuri rohkelikoksi, tosin pelkuruudessahan oli mukana silkkaa itsesuojeluvaistoakin, mutta se ystävien pettäminen laskee hänen maineensa minun silmissäni.

Siinä nyt oli muutamia, enempää ei tähän hätään tule mieleen.

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2011, 22:56:15 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Hebb

• Vuotislainen
« Vastaus #156 : Helmikuu 24, 2010, 23:39:01 »
Listan kärjessä Colin Creevey! rasittavampaa kakaraa saa hakea.

Muuten, ennen Bellatrix oli inhokkilistalla about 4 mutta Twilight nosti Bellan arvoon silmänkantamattomaan... HYVÄ TWILIGHT!

Oho, vähän offtopiciks meni(tai ei niin vähänkään). Mutta Oon kans ihan eri mieltä Rita Luodikosta teijjän kaa. RITA ON PARASSS!!! Ne sen jutut oli ihan tottaki (ainaki melkee).
Nii, tokana listalla on Gilderoy ´haluutkonimmarini´ Lockhart rasittava, itserakas punapehva-apinapaviaani!

Kolmantena Lavender Brown, Parvati Patil ja Hermione!!!! Ensinnäkin, Lavender ja Parvati on niin semmosia PUNURMIO ON PARAS-ihmisiä (ei sinänsä, on Punurmioki sikahyvätyyppi=) ja Hermione on ärsyttävä kliseinen kaikentietäjä. Turhauttavaa ku toinen tietää kaiken.

Ja sit tietty on viel tekopyhä Ginny Weasley!!!!!! "Sanoin että sinulla on hevoskotka. Paljon miehekkäämpi." Voi ***** kun Rowling osaskin tehdä niin tekopyhän `rakastan-Harrya-ja-Harrykin-rakastaa-minua-sillä-hankin-itselleni-Valedron-päiväkirjan-ja-hankin-itseni-vaikeuksiin.

Hebb
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2010, 00:00:53 kirjoittanut Hebb »

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #157 : Maaliskuu 21, 2010, 20:32:13 »
Peter, Hagrid ja Orave ovat inhokkihahmojani. En kuitenkaan sanoisi, että inhoan heitä, mutta en vain pidä siitä, että he ovat toisinaan joko saamattomia tai sitten he itkevät tai sopertavat jotain, ei siis ollenkaan minun juttuni. En sitten tietenkään tarkoita, että nämä henkilöt koko ajan olisivat sellaisia, mitä kuvailin, mutta silti...

En myöskään pidä Pimennosta ja Kalkaroksesta sen takia, koska he eväsivät Harrylta mahdollisuuden pelata huispausta. Ja nykyään en pidä Kalkaroksesta, koska hänellä on ylisurullisen traaginen tarina/menneisyys ja sitä pahentaa se, että hän rakasti Lilyä (tympäisee siksi, koska olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Lily ja James kuuluvat toisilleen).

Ginny ärsyttää pikkuisen Mary Suemaisuudellaan, mutta ei muuten.

Olin aluksi Fred ja George -fani, mutta leffan näyttelijöiden takia jostain tuntemattomasta syystä he ovat alkaneet ottaa päähän.
Singing In The Rain Shower

Anskuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #158 : Maaliskuu 22, 2010, 09:20:24 »
VIHAAN HARRYA!!!

Syitä:Harry on semmonen niin sanottu "sankari" en pidä semmosesta. Ja sitten kun se alko tykkää siitä Ginnysta YÄK!!!
Ginny ansaitsee jotain paljon parempaa kun Harryn! Sitten kun Harry koko ajan näsäviisastelee Kalkarokselle ja muille opettajille se on niin ärsyttävää!!!!
Ei kai Harryssa sitten muuta pahaa olekkaan!

Rosecliff

• Ankeuttaja
« Vastaus #159 : Huhtikuu 10, 2010, 14:22:51 »
Dumbledore
Dumble on niin ärsyttävä ja siitä on tehty sellainen "nero", mutta vaikuttaa lähinnä viisastelijalta, joka on, ah, niin viisas, saanen sanoa, jopa viisaampi kuin kaikki muut yhteensä. Ja huomattavasti suuremmilla älynlahjoilla varustettu.

Ginny
Ginny on ärsyttävä, eikä miusta muutenkaan sopiva Harrylle. Niin kaunis ja lahjakas huispaaja, hyvä koulussa ja mitä vielä. Ärsyttää, että Ron jää jopa Ginnyn varjoon, varsinkin, että huispauksessakin Ginny on Ronia parempi. Unfair!

Poissa Vajoaja

• Kuplatila & Mössöttäjät Oy
  • Vuotislainen
  • Mitä emme näe, sitä pelkäämme.
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #160 : Huhtikuu 11, 2010, 20:03:08 »
Inhoan hirveästi Dolores Pimentoa. Se iljettävä ministeriötä palvova käytös ja oppilaiden kohtelu. Lisäksi Pimento on tekopirteä ja halpamainen lurjus, pistelee joka kerta vihaksi, kun tästä tyypistä luen. Toisaalta, Rowling on nero, kun on keksinyt näin hyvän pahiksen...

Ja sitten Percy Weasley. Loppujen lopuksi hyvä henkilö, mutta ennen sitä ihan kamala kunnianhimoinen pullistelija, joka asettaa ministeriön ja työn perheen edelle! Kaiken lisäksi mahdoton tärkeilijä ja pikkutarkka sääntöjen noudattaja.

Bellatrix Lestrange. Murhasi Siriuksen! Ärsyttävä Voldemortin jaloissa matelija ja sekopää murhaaja. Mutta tämäkin henkilö on neron luomus, sen vain sanon...

Ja lisäksi vielä monia muita, kuten Colin Creevey; ärsyttävä kakara ja Gilderoy Lockhart; itserakas pelkuri.

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #161 : Huhtikuu 13, 2010, 20:17:30 »
Ehdottomasti Dolores Pimento. Kihisen raivosta kun nään sen vaaleanpunaisen tunikan ja se kamala kimittävä ääni ja kirjassakin.. Huh huh. Pelkkä ajatuskin saa ilmoille vilunväristyksiä.

Kanssa Rita Luodiko.. Ei luoja sen sulkakynää. Miksei se voi kirjoittaa mitään totta?! Ihme ääliö!

Muita en sitten vihaakaan, sillä esim. Bellatrix sinänsä on ärsyttävä mutta aikas tärkee kuitenkin kirjan kulun kannalta (tosin Siriuksen ei olis ollu pakko kuolla.. :( )
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa Belladonna

• bad romance
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #162 : Huhtikuu 22, 2010, 21:53:42 »
Matohäntä

Inhottava, petti Jamesin ja Lilyn! >:(

Cornelius Toffee

Inhottava tekopyhä teeskentelijä.

Rufus Rymistyir

Ihan turha ja jotenkin väritön persoona.

Orave

En ole koskaan pitänyt siitä hahmosta, jopa leffassakin se ärsyttää.
En oikein osaa perustella sen tarkemmin.

When Life Gives You a Bad Romance, show everyone your Poker Face, buy a new Telephone, call Alejandro, and you guys Just Dance!

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #163 : Toukokuu 03, 2010, 18:50:01 »
1. Inhoan sydämmeni kyllyydestä Cho Changia - kaunista ujoa vetisteliää, joka vaihtaa seurustelukumppania kuin sukkia!! "Minä hieman pillitän ja itken kuollutta poikaystävääni samalla kun pussailen uuden kanssa...! Samalla olen ujo kaunis haluttu kikattaja!" ÄÄÄRH!

2. Toinen inhokkini on Orave... hän on vaan niin kaukainen ja ärsyttävä hahmo... jotenkinj tylsä ja tympeä: "Mi-minä tässä ä-ä-änkyttelen....!" En oikein osaa selittää...

3. Ja Peter Piskuilan! Miten joku voi olla niin rasittava! "Jipii! Saan kuulua isoihin, saan roikkua heissä, saan olla "kova" ja kuulua joukkoon! Silti pelkään valtavasti ja kavallan heidät Voldemortille pelosta, koska hän siinä "vähän" kidutteli minua..." Rotta!! Vihaan häntä koska hän on täysin vastakohtani...

4. Lisäksi on vielä Rakkahin-Horatius Kuhnusarvio joka rasittaa minua luonteensa takia... Hän on niin huhheli ja sitäpaitsi luihuinen... Hän EI vaikuta luihuiselta, vaan on löllö-ällö-imelä! "Harry, tulisitko kuuluisien kerhoon?"

On niitä vielä pari muutakin mutta täsää nyt nämä :D
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Saccharine

• Introverted Assbutt
  • Vuotislainen
  • La Vita è Facile
    • Twitter
  • Pottermore: MoonWillow1269
« Vastaus #164 : Heinäkuu 07, 2010, 12:22:45 »

Ginny
Ärsyttävä hahmo! >< Täydellinen Miss Mary Sue. Hän on suosittu ja hyvä koulussa, hyvä huispauksessa, "hauska", nätti.. UGH.

Harry
Ylidramaattinen sankaripäähenkilö, joka on ärsyttävän rohkea. "Ei, jääkää te, minä menen. En halua, että teille sattuu mitään." "Kiitos avustanne, mutta tämä minun on tehtävä yksin" "Älkää tulko, en halua että joudutte vaikeuksiin." Tuollaiset lausahdukset, joita Harry päästää suustaan ovat ärsyttäviä! Kuulostaa niin itsesääliseltä! Ja sellaiselta.. ärsyttävältä. x)

Ruaah
Kauhean tylsä hahmo! Kun luin Potter vitosta ensimmäistä kertaa ja luvun nimenä oli "Ruaah" tai vastaavaa, niin heti arvasin, että se liittyi jotenkin Hagridiin ja hänen omituisiin örkkeihinsä..
"The first sign of the beginning of understanding is the wish to die."

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #165 : Heinäkuu 07, 2010, 12:41:21 »
Ginny

Ärsyttävä likka. En minä ennen häntä niin paljon halveksinut, mutta kun kerran leffoissa hänestä on tehty sellainen 'uu lallaa' neitonen, niin eihän sille mitään voi että hän kuvottaa jo kirjoissakin. En minä silti häntä välttämättä niin kauheasti inhoa, mutta hieman kuitenkin.

Remus

Tämäkään ei ole niin paha. Mutta silti hänessä on jotain joka todella ottaa raivoon. Varsinkin viimeisessä osassa, luultavasti siinä vaiheessa minua alkoi ärsyttää kun hän halusi änkeä mukaan Harryn, Ronin ja Hermionen seuraan. Jotenkin sain hänestä silloin tekopyhän ja typerän kuvan. Ymmärsin myös silloin, kuinka viileät hänen ja Harryn suhteet olivat olleet, vaikka Remus ja tämän isän olivatkin aikoinaan olleet parhaita ystäviä. Ehkä inhoni tähän mieheen korostui eniten juuri sen takia, että mieleni teki huutaa kiukusta kun Ron ja Hermione olivat niin kamalan kauhistuneita ja voivottelivat 'Voi voi Harry! Minkäs teit? Ei nyt Lupin paran kimppuun saa hyökätä...' Muutenkin näiden kahden liittoutuminen viimeisessä kirjassa ärsytti minua enemmän kuin mikään muu mitä aikaisemmin on tässä sarjassa tapahtunut.

Dumbledore

Kauhea hörhelö kuten viimeisessä kirjassa paljastui. Hän oli ihan hyvä hahmo mielestäni aina neljänteen kirjaan asti. Viitosessa hänen käytöksensä alkoi kuitenkin jo rassata. Ja siitä eteenpäin hän herätti lähinnä närkästystä, epäuskoa, inhoa ja ällötystä. En kuitenkaan vihaa häntä niin paljon kuin muita mainitsemiani hahmoja, mutta silloin kun ajattelen hänen epäkohtiaan niin vihani häntä kohtaan on suurempaa kuin muita hahmoja kohtaan yhteensä.

Rufus Rymistyir

Inhottava ukko. Olin iloinen kuullessani hänen kuolemastaan. Jotenkin juuri sellainen inhottavien poliitikkojen yhdistymä. Hänen vakavuutensa ja epämiellyttävyytensä tuntuu tahrivan tunnelman kuin kissankakka.

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
« Vastaus #166 : Heinäkuu 27, 2010, 15:18:46 »

4. Lisäksi on vielä Rakkahin-Horatius Kuhnusarvio joka rasittaa minua luonteensa takia... Hän on niin huhheli ja sitäpaitsi luihuinen... Hän EI vaikuta luihuiselta, vaan on löllö-ällö-imelä! "Harry, tulisitko kuuluisien kerhoon?"

On niitä vielä pari muutakin mutta täsää nyt nämä :D

Eihän Luihuisten ilkeitä tarvitse aina olla. Esimerkiksi Percyhan olisi hyvin voinut kuulua Luihuiseen vain siksi, koska on kunnianhimoinen. 

Itselläni ei ole inhokkihahmoja, en tosin kaikkia opuksia ole lukenutkaan.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #167 : Tammikuu 22, 2011, 20:46:27 »
Harry Potter. En tykkää yhtään siitä miten mustavalkoisesti potter ajattelee esim. tuvista eikä pysty näkemään mitään hyvää kenessäkään luihuisessa/kuolonsyöjässä.

Lisäksi Dolores Pimento. Pinkkiä, kissanpentuja, mukasöpöyttä... *oksentaa* Taikaministerin mielistely on vastenmielistä.

lisäksi inhoan Kuhnusarviota, vanhempaa Kyyryä, kaikkia taikanministerejä...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2012, 22:18:02 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #168 : Tammikuu 22, 2011, 21:40:45 »
Lainaus
Bartemius Kyyry Senior.
Ärsyttävä hahmo, joka lähettää suit sait oman poikansa Azkabaniin, jottei vain mikään voi tahrata hänen putipuhdasta mainettaan. Vihaan tekopyhyyttä!
Huomauttaisin tähän, että Barty Kyyry juniorhan oli kuolonsyöjä..

Itse en hirveästi mitään hahmoa inhoa, mutta Marietta Edgecombe on ärsyttävä hahmo.. Ei omaa mielipidettä, eihän tämä edes halunnut liittyä Albuksen Kaartiin, mutta meni mukaan Chon takia. Petti sitten vielä kaikkien luottamuksen.
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #169 : Tammikuu 23, 2011, 13:17:25 »
Huomauttaisin tähän, että Barty Kyyry juniorhan oli kuolonsyöjä..

Olihan Kyyry Junior kuolonsyöjä, mutta ainakaan liekehtivässä pikarissa näytetyssä oikeudenkäyntikohtauksessa ei näytetty asiaa paljoa puitavan. Eikä se ole ainoa syy miksi Kyyryä inhoan.

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
« Vastaus #170 : Tammikuu 23, 2011, 13:44:29 »
Bartemius Kyyry Senior.
Ärsyttävä hahmo, joka lähettää suit sait oman poikansa Azkabaniin, jottei vain mikään voi tahrata hänen putipuhdasta mainettaan. Vihaan tekopyhyyttä!

Minusta se olisi ollut tekopyhyyttä, jos Kyyry ei olisi pasittanut omaa poikaansa Azkabaniin kun kerran muutkin kuolonsyöjät sinne lähetettiin. Lait eivät toimi, jos niitä eivät noudata kaikki, oli sitten kyseessä ministerin poika tai ihan tavallinen velhoyhteisön jäsen. Tuohon aikaan, kun kuolonsyöjiä tuomittiin, niin luultavasti heidät haluttiin melko nopeasti vankilaan, varsinkin jos oli melkoisen varmaa näyttöä siitä, että henkilö on todella kuolonsyöjä. Vanhemmasta Kyyrystä tuntui, että hänen poikansa on rikkonut sekä häntä että velhoyhteisöä vastaan niin pahasti, että parempi tuomita poika mahdollisimman nopeasti.

Ja eiköhän tuo oikeudenkäynti tuhrannut enemmän Kyyryn mainetta kuin se, että Kyyry olisi piilottanut poikansa jonnekin.
Taivaalla jahtasin aurinkoa
Tavoite oli puhdasta hulluutta

- Stam1na - Eloonjäänyt

lovekiva

• Ankeuttaja
« Vastaus #171 : Tammikuu 27, 2011, 14:19:45 »
Ehdoton inhokki on Dolores Pimento. Se on semmonen inhottava, jolla on aina jotain sellaista sanottavaa, joka alkaa ärsyttää. En oikein osaa selittä sitä, mutta inhottava ja ärsyttävä se kuitenkin on.

Toinen on Severus Kalkaros. Se suosii Draco Malfoyta ja inhoo Harrya varmastikin Jamesin takia.

Poissa Quema de Cascada

• Omituinen höpöttäjäylisieni
  • Vuotislainen
    • Operaatio Merikotka
« Vastaus #172 : Helmikuu 03, 2011, 08:09:53 »
Inhokkihahmoni on Lawender Brown, koska hän on aika ällöttävä. Roninkin kanssa halusi vain pussailla. Tunsiko hän Ronia kohtaan mitään? Ehkä ihan vähän. Sain kirjoista kyllä sen käsityksen ettei hän Ronista paljoa piitannut, vaan ainoastaan Ronin kanssa pussailusta.

Toinen inhokkihahmoni on Doroles Pimento. Hän oli ilkeä Harrylle, erityisesti jälki-istunnoissa. Pisti kirjoittamaan Harryn omalla verellään En saa valehdella. Hän on kyllä hirviö.
Omituinen höpöttäjäylisieni iskee taas.

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #173 : Toukokuu 28, 2011, 15:50:30 »
Tämänkaltaiset kysymykset herättävät paljon vihamielisyyksiä toisia kohtaan niin kuin mielipide asiat tekevät. Mutta mielipiteiden kertominenhan on elämän suola.
                                                 Noh, inhokkihahmot. Pyydän vilpittömästi anteeksi niiltä joiden suosikki henkilöitä saatan loukata, mutta yritän olla tekemättä niin.

1) Toffee- en vain pidä hänestä, hän ei ole mitenkään hyvässä roolissa.
2) Draco ja hänen ystävänsä- He ovat ylimielisiä ja itsekkäitä. Anteeksi Draco- fanit.
3) Pimento- nainen joka saa niskakarvat pystyyn><
4) Piskuilan- en pidä hänen vastenmielisestä ulkonäöstään tai saati hänen luonteestaan.
5) Voldemort- Olen kovin pahoillani mutta en vain pidä hänestä pahojen saavutuksiensa takia.
6) Kuhnusarvio- Jotain hämärää tässä miehessä on..
7) James potter- Hän kusasi Seveä enkä voi antaa sitä anteeksi. (siriuksessa ei ole sen sijaan ongelmaa)
8) Harry potter- Olen todella pahoillani mutta en pidä harrysta. En alkuunkaan.
9) Muut kuolonsyöjät paitsi malfoyt, lestrange, kalkaros ja pikitie.
10) Dursleyt- he vasta kamalia ovat><

Mieleeni tulee taatusti lisää mutta nämä ovat tässä tämän erää

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #174 : Kesäkuu 02, 2011, 22:59:04 »
Samaa mieltä Lucyn kanssa taas vaihteeksi. Paitsi kuolonsyöjien, Dracon ja Voldemortin tapauksessa.
Älä ikinä loukkaa Herraani siskoseni. Tai Malfoyta.