Kirjoittaja Aihe: W.I.T.C.H - semi-mangaa italiasta  (Luettu 7544 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: W.I.T.C.H - semi-mangaa italiasta
« Vastaus #25 : Joulukuu 09, 2008, 19:44:34 »
Mulla on tylsää, joten päätin terrorisoida Vuotista oikein kunnolla. <3

Mitä te pidätte sarjasta?
Minusta sarja oli aikoinaan ihan älyttömän hyvä. Ja pidän siitä vieläkin. Omistan kaikki 12 ensimmäistä osaa (eli sen kauden, jossa Elyonista tulee sen kotikaupunkinsa kuningatar) ja olen lukenut ne muutamaan otteeseen läpi. Se on oikein mielenkiintoinen, koska en itse kamalasti noitasarjakuvia ole lukenut, mutta W.I.T.C.H lumosi minut saman tien jostain syystä. Eikä se johdu piirtotyylistäkään vaan itse tarinasta/juonesta.

Onko mielestänne aihe kulutettu loppuun (aivan tavalliset tytöt huomaavat äkkiä olevansa noitia)?
Hankala sanoa, kun en tosiaan ole aikaisemmin tähän aihepiiriin kuuluvia juttuja lukenut/katsonut.

Miksi vihaatte/rakastatte witchiä?
Hauskan ja humoristisen ja ehkä hieman typeränkin tarinan vuoksi. Hahmotkin ovat kaikki mahtavia ja erilaisia. En tietenkään kaikista tykkää läheskään niin paljon kuin joistakin. Esimerkiksi Cornelia on aina ollut sellainen, jonka haluaisin kuristaa. Ja Irma taas on sellainen, jollaisista tykkään. Vähän sellainen säheltäjänoloinen likka, joka ei ajattele ennen kuin toimii. :3 Oli minulla muitakin syitä miksi vihaan sarjaa. Ainakin se, että osia on tullut minusta ihan liikaa ja kaikenmaailman oheistuotteet aiheuttivat aikanaan sen, että kyllästyin koko sarjaan lopulta enkä ole katsonut/lukenut sarjaa enää pitkään aikaan. En edes tiedä kuinka paljon osia on tullut tai onko sarja jo lopetettu, mutta hällä väliä. Rakastan tätä sarjaa kuitenkin. Varsinkin ensimmäisiä osia. Ne olivat minusta parhaita. <3

Kauanko olette seuranneet sarjaa?
En ole ihan varma. Olen ollut jo vuosikausia seuraamatta, mutta kai minä 1-2 vuotta tätä kerkesin seurata ennen kuin kyllästyin.

Mikä tekee witchistä niin suositun tyttöjen keskuudessa?
En tiedä. Ehkä kaikki toivovat olevansa samanlaisia kuin sarjan hahmot, eli noitia. Minäkin haaveilin aikoinani kuinka antaisin selkään kaikille kiusaajilleni yhtäkkiä ilmestyneillä maagisilla kyvyilläni. :D Ja tietenkin on sekin syy, että sarjassahan esiintyy paljon söpöjä poikia. Nehän iskevät pikkutyttöjen sydämiin. ;I Myönnän ainakin itse tämän syyn, koska muistaakseni olin jonkin aikaa ihastunut Calebiin. :D

Mutta tosiaan joo. En siis enää lue sarjaa tai katso sitä. En ole enää lainkaan kiinnostunut, ja siitä saa syyttää oheistuotteita ja muuta fanitavaraa. Kaikelle, mitä minä fanitan, käy aina näin. :<

Mutta siltikin, nyt kun sain kirjoitettua tähän töpöön, alkoi tehdä kovasti mieli mennä lukemaan omistamani sarjakuvat taas vaihteen vuoksi. Ehkä myöhemmin teenkin niin. Nyt en ainakaan, kun olen niin innostunut kirjoittamaan tänne foorumille. :3
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Crys

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Huhtikuu 17, 2009, 23:00:32 »
Luin joskus witchiä aika paljonkin. (Itselläni on kait osat 8-60) Nyt sitten ostin kun uusi saaga alkoi niin sen ensimmäisen osan. Minusta se on aika tyhmää kun melkein heti kun edellinen "tehtävä" saadaan päätökseen ilmestyykin heti seuraava. En varmaan aio enää w.i.t.c.h lehtiä, mutta katsoo sitä vielä. Onhan se ihan hyvää viihdettä.

Poissa Cheo

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Kesäkuu 05, 2009, 14:41:10 »
Omistan Witchin 1. numeron, se on isosiskoni ostama ja varjelen sitä kuin aarretta.
Nyt viime kuukausina tuo lukeminen on vähentynyt kun kaverini ei enää tilaa sitä enkä minäkään :( Ja pitäisi vielä ostaa Narutoakin.. ja paljon muuta.

Mielestäni se piirrustustyyli on mennyt huonompaan suuntaan. Ja ne uudet asut, aarrggh! Ja rakas Oraakkeli, (se aito ja oikea) ennen hän oli niin viisas mutta nyt hänestä tuli tuollainen lahopää? Toivottavasti kuulemme hänestä vielä.

Onko Irma unohtanut Joelin tuon nättipojan myötä? :( Ei kai, kaipaan Joelia.

Suosikkini on Orube :) Hänen ja Cedricin suhde oli aivan ihana. Ja pahiksista Phobos on kaikkein vaikuttavin.
Täytyy vielä hehkuttaa Vandomien ihanaa uusperhettä. Loistava sarjakuva, vaikkei enää entisessä hohdossaan.
"Sinä olet myrskysi luovinut, Jamie. Nyt selkenee."

Poissa Metsis

• Vuotislainen
  • Curiouser and curiouser
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Kesäkuu 09, 2009, 19:40:07 »
Olen lukenut witchiä ihan alusta lähtien. Nykyään en enää niin paljoa ole seurannut sarjaa, sillä se ei enää iske niin paljon kuin aluksi. en tykkää nykyisestä piirrostyylistäkään. Hahmoista lempparini on aina ollut irma. Jotenkin samaistun häneen. iha hyvä sarjakuva vaikka nykyään en enää paljoa seuraa
'Cause though the truth may vary
this ship will carry our bodies safe to shore.

Poissa Hobi

• Vuotislainen
« Vastaus #29 : Heinäkuu 29, 2009, 23:26:34 »
Joo, sama kuin Cheolla. Kun ollaan sisaruksia, niin tietenkin minäkin omistan ensimmäisen numeron. Seuraa en enää kovinkaan paljoa. Mutta kun nykyiset osat ilmestyy aikakirjona, lainaan niitä kirjastosta.

Orube on ehdoton lempparini ja Cedricistäkin tykkään. Nähdäänköhän Orubea enään? Muita lemppareitani on mm. Elyon, Hay Lin, Irma.. Corneliastakin pidän, pikkusena kun tykästyin häneen koska hän on kaunis ;DDD Mutta en yhtä paljun kuin esim. Orubesta ja Hay Linistä.

Mua ärsyttää kun ne ei enää seikkaile missään esim. Meridianin kaltaisella planeetalla.

Hyviä on ;DDD
I was the lycky one
Reading letters, not writing them
Taking pictures of anyone
I know

Poissa Sydän

• ♪♫♪
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #30 : Heinäkuu 30, 2009, 08:56:33 »
Minäkin ajattelin nyt ottaa osaa tähän keskusteluun.
Minä olen lukenut Witchiä niin kauan kuin muistan (about 6-v asti?). Olen edelleenkin tykästynyt tähän sarjaan. En tiedä tarkalleen mikä siinä niin kiehtoo, mutta varmaankin hyvä piirtotyyli. Tyttöjen arkielämästä on kiva lukea (se muuten on paikoin paljon mielenkiintoisempaa kuin ööö taikahommelit ääh, sanokaa joku osuvampi nimi). ;)

Itse lainaan sarjaa kirjastosta, ja jotkut lehdet on tullut luettua kymmeniä kertoja, isoa osaa ei kuitenkaan ollenkaan. Esim. sitä saagaa joka liittyi jotenkin oraakkeleihin en ole lukenut ollenkaan. Johtunee siitä, että kirjastossa on lehdet vain parin vuoden ajalta, ja aikakirjat. Aikakirjat olen lukenut 1-10, eli kaikki jotka ovat tähän mennessä ilmestyneet. Onko muuten tietoa seuraavasta aikakirjasta? Edellisen ilmestymästä on jo muistaakseni parikin vuotta.

Saagat 1-3 olen lukenut kokonaan, ja viimeiset kolme (mukaan lukien tänä vuonna ilmestyvä) osittain, mutta kuitenkin niin, että olen ihan selvillä viime aikojen tapahtumista. Saagoista eniten pidän ehkä 2.-saagasta, siitä Nerissa-jutusta. Vähiten varmaan siitä, jossa Matt oli jonkun kirjan sisällä(?). Viime vuoden saaga oli aika tylsä, ehkä vähän sekava, mutta toissa vuoden tosi hyvä.

Suurin osa tänne kirjoittaneista on jo näköjään sen suurimman kiinnostuksensa ohittaneita, mutta minä olen edelleenkin Witch-fani. Johtuneeko siitä, että kuulun edelleen niihin 'pikkutyttöihin', 6-12-vuotiaisiin, joille Witch on ensisijaisesti suunnattu. (Jossain Witch-lehdessä luki...)

Lempihahmo sitten? Varmaankin Irma, joskin Irman toilailut ärsyttävät välillä. Hay Lin on myös toinen hyvä hahmo. Corneliasta en pahemmin pidä, koska tämä on niin vaikeasti lähestyttävä ja joskus epäkohtelias.

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #31 : Elokuu 01, 2009, 11:21:19 »
Itse olen (ihmetelkää vain sitä sukupuolta tässä kohdassa) lukenut W.I.T.C.Hiä ensimmäisestä aikakirjasta lähtien. Lehtiin en ole koskenut vaan olen aina odotellut Aikakirjoja. Tietääkö, joku vieläkö niitä on edes tulossa? On tässä pian vuosi taidettu odotella edellisestä.
Itse sarjakuvaan:
Kyseessähän on taikatyttö tarina. Juoni ei ole mitään herkkua, mutta piirrustustyyli muhun iskee. Hahmot ovat mukavan persoonallisia ja on nämä tullut luettua useaan kertaan läpi.
Lempihahmoni on luultavasti... Cedric on liskomuodossaan uskomattoman hienon näköinen, Phobos on saatanan karismaattinen ja sitten luultavasti Elyon ihanien hiustensa ansiosta. Will ja Irmakin on mukavia...
Plääh. Helpompi listata hahmot joista en pidä: Taranee = Liikaa angstailua, Cornelia = Itsekäs pikku ******.

Ja poikana en tosiaan paljon huutele, että luen W.I.T.C.Hiä. Silleen.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Samara

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Elokuu 02, 2009, 01:02:04 »
Mä en enää tätä oikeen lue, mutta nuorempana kyllä. Alotin lukee varmaa 8-vuotiaana. Kyllä noita joitakin lehtiä vielä kirjahyllystä löytyy, mutta ei tule niitä oikeen luettua. En voi noista ihan uusista numeroista osaa sanoo, ku en oo lukenu mutta vanhemmista voin :) Ihan kiva sarja musta. Paitsi, et mua ärsytti aina ne kaikki oraakkeli kohdat, mis se vaa lörpötteli jotain. Mä taas tykkäsin sillon enemmän niistä perhe kohdista yms. Mun lempari hahmo on Irma. Varmaa sen takia, ku se on niin huumorintajuinen ja hauska :]

Orvokki

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Lokakuu 16, 2009, 00:11:16 »
Hehe, pienenä tykkäsin sarjasta aivan valtavasti.

Aloitin itse ostamaan lehtiä vasta joskus 10 lehden jälkeen, mutta sen jälkeen ostinkin ihan jokaisen numeron, ihan jokaisen extran ja varmaan kaikki koulukalenteritkin :D Samoin niitä aikakirjoja on ainakin viisi. Yksi lautapelikin löytyy! Ja kaksi nukkea :D
Mummu tilasikin sitä minulle, tuli varmaan 1-2 vuotta sitä.
En muista kerkesinkö saada hyllyyni myös 50 numeron, saattaa olla mahdollista. En ole ihan 100% varma. Joku pyöreä luku se kuitenkin oli. Riippuu ihan mikä numero siinä on nykyään :D

Mutta sitten se yhtäkkiä lopahti. En vaan lukenut sitä enään, ei kiinnostanut kunnolla, kun Potterit ja oikea manga rupesivat syrjäyttämään sitä. Samoin myös se, että en ollut enään niin pieni. Myös sekin saattoi ärsyttää minua, kun juoni itseasiassa koko ajan kiersi, ja jos en väärin muista, piirrustustapakin jossain vaiheessa vähän muuttui?

No, kuitenkin. Pienenä olin joku W.I.T.C.H.:n ykkösfani ;D

Osaako kukaan muuten sanoa, mikä numero siinä on nykyään menossa?

Paikalla samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #34 : Tammikuu 02, 2010, 09:06:19 »
Itse en ole niin W.I.T.C.H-sarjan ystävä. Olen lukenut yhden W.I.T.C.H-kirjan ja varmaan kaksi sarjakuvalehteä. Siihen se sitten onkin jäänyt, tuon enempää taikka vähempää en ole lukenut.

Ei minulla mitään tätä sarjaa vastaan ole, on sitä huonompiakin sarjakuvia luettu. Itse en vain innostunut tarinoista ja henkilöistä, eikä pahemmin tuo piirustusjälkikään ollut minun makuuni.

Olihan tässä sarjassa nyt jonkin verran ideaa, ja kun henkilöt olivat juuri tuon ikäisiä, niin kaipa sen suurin piirtein sen ikäiset sitten tästä sarjasta pitävät.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.