Kirjoittaja Aihe: Greyn anatomia  (Luettu 10217 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Sinnu

• Ankeuttaja
Vs: Greyn anatomia
« Vastaus #50 : Syyskuu 08, 2010, 18:31:21 »
Aah, löysimpäs oman ketjuni. Greyn Anatomia kuuluu ehdottomasti myös mun lempisarjoihin. Muutenkin oon aina ollut sairaalafriikki, katson melkein kaikkia sairaalaohjelmia mitä vaan Suomessa näytetään. Olen itse tämmöinen romantiikkafriikki (ja lääkärifriikki!), joten sarja on ihan kuin mulle luotu. Katsomisen aloitin joskus uusintojen aikana viime kesänä, kun muutakaan tekemistä ei päivisin ollut. Ykkös- ja kakkoskausi tuli katottua telkkarista, kolmosen sain kaverilta joululahjaksi ja nelosen ostin juuri ja katselen sitä parhaillaan.

En pidä nykyisessä kaudessa Hahnista enkä Huntista. Hahn on jotenkin hirveän ärsyttävä, liian kova ja tunteeton mun makuun. Hunt taas ei mielestäni sovi lääkärin hommiin enää, sen todisti mm. uuden kauden ensimmäisen jakso.. Muutenkin koko kaveri on olemuksellaan sellainen, että en kestä edes katsella koko tyyppiä! Jostain syystä Teddy ei myöskään iske, johtuu varmaan sen naaman epäsymmetrisyydestä? Eheh. Meredith on myös ykkös- ja kakkoskauden jälkeen käynyt enemmän tai vähemmän hermoille, Derek siinä sivussa. En jaksa niiden jahkailua suhteessaan, onneksi löysivät sentään jonkinlaisen yhteisymmärryksen vihdoin. Calliestakaan en pitänyt aluksi, mutta nykyään ei enää ärsytä niin paljoa. Hirmu kaunis nainen kuitenkin, mutta luonteeltaan jotenkin hyökkäävä? Tai siis ennen oli, nykyään mukavampi, kuten mainitsin. :)

Sen sijaan lemppareita löytyy hirveä kasa! Rakastan Sloania, olen pitänyt "Mc. Steamystä" siitä lähtien, kun hän sarjaan ensimmäisen kerran tupsahti. Addison oli myös valloittava persoona, eikä mua ollenkaan haitannut, että melkein "varasti" Derekin Meredithiltä. Olisin toivonut Addisonin ja Sloanin välille jotain uutta kunnollista suhteentynkää.. Alex taas on ihanan suorasukainen ja hänen charminsa iskee kyllä tähänkin naiseen, kuten ilmeisesti aika moniin muihinkin! Pidin erityisesti Alexin uskollisuudesta ja puhtaasta rakkaudesta Izzietä kohtaan, vihdoinkin Alexista näytettiin erilainen puoli, joka ei ollutkaan enää niin kova ja välinpitämätön.. :) Cristinan luonteenpiirteitä ihailen, haluisin itsekin olla yhtä määrätietoinen ja vahva ihminen. Cristinasta on myös tuotu hienosti herkempi puoli esiin, mikä tekee Cristinasta mielenkiintoisen persoonan. En kyllä kamalasti pidä Cristinan ja Huntin suhteesta, olin enemmän Burken tiimissä... :(

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Toi uusi ohjelmapaikka on kyl niin väärällä paikalla! En ikinä kerkeä kattomaan sitä, joten sunnuntaisin en varmana irtoa kotoa, että ehdin varmasti katsomaan uusinnan.

Poissa snowychann

• fanfiction whore
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ♂ + ♂ = ♥ ♀ + ♀ = ♥ ♀ + ♂ = ♥
« Vastaus #51 : Syyskuu 10, 2010, 21:50:06 »

Totta joka sana! ;(

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #52 : Syyskuu 10, 2010, 22:15:27 »
Totta joka sana! ;(
Samaa mieltä!

Greyn anatomia on yksi lempisarjoistani, helposti. Kuten Sinnukin, pidän hirveästi sairaalasarjoista ja yhteen aikaan katsoin telkkarista GA:ta, Housea, Teho-osastoa ja TAYSissa kuvattua Sairaalaa. Greyn anatomia on näistä Housen ohella paras, sopivan hömppää, mutta silti tavallaan vakavaa. Uusimman kauden avausjakso ei ainakaan ollut turhan vaatimattoman aiheen parissa; eutanasia on kuitenkin melko paljonkin keskusteltu eettinen kysymys.

Olen onnellinen nyt, kun Meredith ja Derek ovat löytäneet yhteisen sävelen, mutta edelleen minua epäilyttää se, etteivät he menneet oikeasti naimisiin. Kaipa käsikirjoittajat eivät uskaltaneet, kun heidän suhteensa on ollut niin suuressa osassa. Toivottavasti heidän muistilappuavioliittonsa kestää... Derek on yksi lempihahmoistani, mukava, söpö ja omalla tavallaan hauska. Pidän myös Sloanista ja Huntista. Teddy minua ärsyttää välillä, samoin Callie ja Arizona. Seuraavaa jaksoa odotellessa ^^
Wow! We're identical!

Poissa snowychann

• fanfiction whore
  • Vuotislainen
« Vastaus #53 : Lokakuu 06, 2010, 23:17:07 »
Kaikki jotka näkivät viimeisimmän jakson: MIELIPITEITÄ!

Itse tärisen kauhusta vieläkin.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #54 : Lokakuu 06, 2010, 23:46:02 »
Kaikki jotka näkivät viimeisimmän jakson: MIELIPITEITÄ!

Itse tärisen kauhusta vieläkin.
Joo iltalenkillä tuli vähän säikähdettyä kovia pamauksia :P
Olen kyllä tyytyväinen, jos tämä viimeksi ammuttu poistuu sarjasta. Inhoan hahmoa! Mutta Alex ei saa poistua, koska menetimme jo Georgen :(
Hyvä jakso, kaikin puolin.
"Pants - like shorts, but longer!"

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Lokakuu 07, 2010, 07:30:23 »
Sama täällä. Pelästyin, eikä se tunne ole kaikkein mukavin. Toivoisin minäkin että se tyyppi poistuu! Ainakin muuten ihan yksi kivoimmista jaksoista.. lukuunottamatta- ...

Poissa Marsi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #56 : Lokakuu 08, 2010, 15:31:42 »
Ihan kammottava jakso, kaiken aikaa sai kiljahdella, hui jne ;O mutta onhan se kiva tommonen jännityskin. Mutta toisaalta ei ole kiva. Kivat tyypit ei saa kuolla! Mm. Georgea suren edelleen ;<

Sinnu

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Lokakuu 09, 2010, 00:57:28 »
Kamala jakso! Alex on yksi mun kestosuosikeista eikä se saa kuolla! En nyt tiedä kannattaako tätä pistää spoileriin mutta tungen silti jos joku ei vielä sitä jaksoa ole nähnyt;

Ainakin oli onnistuttu saamaan mieleenpainuva päätösjakso! Ensi kauden jaksoa sitten odotellessa, että näkee ketkä sitten loppujen lopuks selvisivät ja ketkä ei. :)

Poissa snowychann

• fanfiction whore
  • Vuotislainen
« Vastaus #58 : Lokakuu 09, 2010, 23:35:58 »
Perjaatteessa toi jaksohan oli tosi hyvin tehty ja jos se olis ollut mikä tahansa muu sarja olisin pitänyt sitä loistavana! Se vaan, kun Greyn Anatomia on muuttunut tässä kuutos tuotantokaudessa ihan eri sarjaksi! :'(

Vaikka väkivaltaan oon tottunut niin silti jotenkin, kun kaikkia rakkaita hahmoja uhkas noutaja niin pelotti ihan saamaristi. :D

Paikalla Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #59 : Lokakuu 10, 2010, 02:37:31 »
Hui mikä jakso. Olen kyllä sitä mieltä että jos Alexin ja Derekin väliltä pitäisi valita, niin Derekin mieluummin heivaisin pihalle, vaikka en tietenkään häntäkään pois haluaisi. Alex on kuitenkin näistä kahdesta se parempi.

Tosin kun tarkasti katsoi niin se Derekiin ammuttu luotihan meni läpi ja tosiaankin aika lailla sydämen kohdalta. Kaiken loogisen järjen mukaan tuollaisesta ei voi selvitä, mutta amerikkalaisissa sarjoissahan nyt tunnetusti voi tapahtua ihan mitä tahansa. Todennäköisesti siinä käy niin että Derek jotenkin ihmeesti pelastuu ja Alex poistuu sarjasta. Tai josko molemmat pelastuisivat? Äh, epätodennäköistä ;p
To be rich is to seek, to relive the memory

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #60 : Lokakuu 12, 2010, 22:19:35 »
Katsoin jakson vasta äsken nauhalta ja olen järkyttynyt. Lisäksi huomaan olevani eri mieltä teidän muiden kanssa, sillä minusta Derek ei saisi kuolla! Alex on loistava enkä toivoisi hänenkään kuolevan, mutta mieluummin otan Derekin. Ja kun tässä nyt on spekuloitu sitä, että kuka kuolee, niin voisin heittää pari teoriaa.

Todennäköisesti siinä käy niin että Derek jotenkin ihmeesti pelastuu ja Alex poistuu sarjasta. Tai josko molemmat pelastuisivat? Äh, epätodennäköistä ;p
Itse luulen niin, että Derek kuolee. Sarjan päähenkilö kuitenkin on Meredith eikä Derek ja lisäksi Meredithin parisuhdetilanne on ollut vakaa jo epäilyttävän kauan, ennenhän koko sarjan idea olivat Meredithin parisuhdekiemurat. Jos Merin kumppani kuolee, hänen elämäänsä tulee surua, ehkä uusia miehiä ja näin ollen lisää jännitystä sarjaan... Toisaalta hän on raskaana, joten hänellä on "pikku-Derek" mukanaan, joka minusta voisi tarkoittaa sitä, että oikea Derek kuolee. Eihän Meredithillä molempia voisi olla tai hän olisi liian onnellinen ja sarja olisi tylsä. (Ei siis minusta, mutta yritän samastua käsikirjoittajiin)

Alex saattaisi jäädä henkiin.
Jotenkin sopis myös, että Alex kuolee ja Lexie sitten menee Sloanin kanssa naimisiin, kun sehän sanoi edellisessä jaksossa rakastavansa Lexietä...
Jos Alex jäisi henkiin, Lexie todennäköisesti jatkaisi seurustelua Alexin kanssa helpottuneena siitä, ettei tämä kuollutkaan. Näin juuri rakkautensa tunnustaneelle Sloanille saataisiin herkulliset sydänsurut. (Okei, tiedän, että ajattelen kieroutuneesti.)
Wow! We're identical!

Poissa snowychann

• fanfiction whore
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Lokakuu 13, 2010, 19:33:39 »
Katsoin jakson vasta äsken nauhalta ja olen järkyttynyt. Lisäksi huomaan olevani eri mieltä teidän muiden kanssa, sillä minusta Derek ei saisi kuolla! Alex on loistava enkä toivoisi hänenkään kuolevan, mutta mieluummin otan Derekin.

Derek ei oo minun lempihahmoja, mutta en todellakaan halua että se kuolee. D;

Mutta en kyllä Alexinkaan.

Miksi hahmojen pitää kuolla. Oi miksi.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Lokakuu 13, 2010, 19:58:21 »
''Kauden päätösjakso tv 4:llä poikkeuksellisesti jo klo 21:00.'' : )

Poissa Marsi

• Vuotislainen
« Vastaus #63 : Lokakuu 14, 2010, 14:39:49 »
^"Jo"? Vasta. :D

Olisin kyllä odottanut että D tai A kuolee. Meredithin keskenmeno oli jotenkin ennalta-arvattava. : D

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #64 : Lokakuu 19, 2011, 23:59:16 »
Greyn Anatomia on yksi kestosuosikeistani, on ollut jo melko pitkään. Mutta nyt minua ärsyttää kun olen tahtomattani saanut tietoon tällaista:
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #65 : Lokakuu 20, 2011, 12:13:01 »
Greyn Anatomia on yksi kestosuosikeistani, on ollut jo melko pitkään. Mutta nyt minua ärsyttää kun olen tahtomattani saanut tietoon tällaista:

Komppailen kyllä täysin.

Itsellä Derek ottaa päähän, sillä minusta hän reagoi turhan dramaattisesti koko lumelääkehommaan. Meredithillä on vain suuri sydän! Eikös se ole hyvä juttu, herranjestas. Työ ja vapaa-aika on pidettävä erillään, eihän tuo tapaus vaikuta heidän kahden suhteeseensa millään tavalla. Mmurh.
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #66 : Lokakuu 20, 2011, 18:31:56 »
GA on lempisarjojani, mutta ikävä kyllä olen missannut pari viimeisintä jaksoa ja muutenkin nähnyt sarjaa suht pätkittäin. Olin siis hieman pihalla, kun eilen aloin 8. tk:ta seuraamaan. Miksi Derek ja Meredith ovat riidoissa? Jotenkin se liittyy lumelääkkeisiin ja miten Alexia vihataan? 
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #67 : Lokakuu 20, 2011, 19:19:45 »
GA on lempisarjojani, mutta ikävä kyllä olen missannut pari viimeisintä jaksoa ja muutenkin nähnyt sarjaa suht pätkittäin. Olin siis hieman pihalla, kun eilen aloin 8. tk:ta seuraamaan. Miksi Derek ja Meredith ovat riidoissa? Jotenkin se liittyy lumelääkkeisiin ja miten Alexia vihataan?

Laitan varmuuden vuoksi spoileriin. :)

Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa velhokarkki

• Yksi Weasleyn serkuista
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LumosMoon200
« Vastaus #68 : Joulukuu 01, 2011, 19:18:02 »
Täällä ilmoittautuisi yksi hassu, joka on syksyn aikana kattonut DVD-bokseilta 5 kautta parissa kuukaudessa ja odottelee nyt 6. ja 7. kausia joululahjaksi.
Greyn anatomiassa rakastan tapaa millä huumori, romantiikka, jännitys ja draama on sekoitettu. Hahmot ovat mukavan erilaisia omilla tavoillaan.
Lempihahmoiksi minulle ovat nousseet Izzie, George, Bailey ja Sloan.
"Miksi kukaan muka tahtoo juhlia kuolinpäiväänsä?" ihmetteli Ron, joka teki taikajuomien kotiläksyjä ja oli pahalla päällä. "Kuulostaa kuolettavan masentavalta, jos saan sanoa."

Poissa Impendimenda

• Haltijaprinsessa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletNewt17286
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #69 : Joulukuu 22, 2012, 12:44:37 »
Pakkomielteenomainen Greyn Anatomia- Fani viittaa!
Olen katsonut ensimmäisestä kaudesta neljänteen kauteen kaikki jaksot lähemmäs kaksikymmentä kertaa. Olen nähnyt TV:stä kuudennesta kaudesta tähän asti, eli enää se viides tuontanokausi, jonda DVD-boksia odotan jouluna. Tykkään erittäin paljon sarjan koomisuudesta, ja siitä, kuinka siinä kuitenkin pidetään yllä se, että he ovat sairaalassa.

En nyt ala enempää selittämään. yhteenvetona suosikkejani ovat siis: Christina Yang, Addison, Mark Sloan, Alex Karev JA AI NIIN Izzie myös ehdotttomasti.

GA oli yksi ensimmäisistä sarjoista, joita ihan kunnolla seurasin ja edelleen seuraan, toki muiden sarjojen rinnalla. Nykyään pidän kunnon GA maratonin joka perjantai, jolloin katson neljästä kymmeneen jaksoa putkeen ja herkuttelen toinen toistaan paremmilla herkuilla.
Londonholic.