Kirjoittaja Aihe: Greyn anatomia  (Luettu 10226 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Jupsi

• Ankeuttaja
Vs: Greyn anatomia
« Vastaus #25 : Tammikuu 03, 2008, 12:43:15 »
sekä Sara Ramirez (Calliope 'Callie' Torres).

Se on Callie O'Malley.

Kommando

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Tammikuu 20, 2008, 00:14:30 »
Olen seurannut alusta asti, missannut kaiketi kaksi jaksoa. Ja se kertoo paljon, sillä yleensä en kauheammin istu tv:n ääressä - Grey on ainut pakollinen :)

Mikähän siinä sitten kiehtoo? Ihmissuhteet ja mielenkiintoiset työsattumukset taitavasti yhteen nidottuna, jos näin lyhyesti olisi kerrottava. Osansa tekee varmasti myös edellä mainitsemani seikka, että olen tosiaan katsonut sarjaa alusta asti. Puolivälistä seurattu sarja ei yleensä minua kiinnosta, mutta näihin hahmoihin olen kiintynyt kunnolla.

Jos minulta kysyttäisiin lempihahmoa, ensimmäisenä tulisi varmasti mieleen George. Tarkemmin ajateltuna pidän siitä entisestä O'Malleysta, siitä reppanasta sarjan alkuvaiheilla. Voi, miten monet kerrat puoliksi itkin, puoliksi nauroin seuraillessani hänen menoaan!
Nykyisessä Georgessa häiritsee jokin. Ehkä sekin vaikuttaa, että minä en jostain syystä pidä Calliesta yhtään. Ja sitten nämä saavat päähänsä mennä naimisiin. Ei, ei, ei. -.-

Alex on hahmoista varmaankin inhimillisin, joten hän on vähintäänkin yksi suosikeistani.

Meredithiin tunnen hengenheimolaisuutta hyvin harvoin. Hän ei ole jotenkin tarpeeksi epätäydellinen ollakseen samaistuttava hahmo. Mutta no, se voi olla minun harhautunut mieleni, joka niin sanoo.
Aiemmin en liiemmin välittänyt koko Meredith/Derek -hommasta, mutta parin viime viikon jaksojen aikana mielipiteeni on muuttunut. Derekin huoli kuoleman porteilla taistelevasta Meredithista... Äwwks.<3

Siitä puheen ollen, ne kaksi jaksoa, joissa Meredith oli vähällä kuolla, olivat varmastikin parhaat Grey-jaksot ikinä. Niitä katsellessani minussa kulki kaiken aikaa kylmiä väreitä. Siis... vau.

Viime viikon jakso on digiboksissa tallessa (edellisen missasin :'<), joten taidanpa huomenna nauttia annoksen mainiota tv-sarjaa. Ja sen jälkeen - keskiviikkoon :>

herby

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Helmikuu 22, 2008, 23:29:59 »
Tällä hetkellä voisin sanoa vihaavani Burkea. Teki aika säälittävän tempun, kun jätti Cristinan häissä. Burke olisi voinut tehdä se million vain, mutta juuri häissä ...! En ole Cristinasta erityisemmin pitänyt, mutta nyt mieleni on pikku hiljaa kääntymässä.
Jee, ens viikolla alkaa jo 4. kauden jaksot. Mitäköhän George on tekemässä? Senhän piti siirtyä sinne jonnekkin, mutta ei varmaankaan siirry. Toivotaan, että hän sais yrittää uudestaan läpästä sen kokeen. Musta hän on niin mukava.
Kenestä tuli uusi ylilääkäri? Eikös Calliesta tullut apulaisylilääkäri.

Poissa Villa Viola

• Salarakas Mäyrä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Rakkaus on kärsivällinen!
  • Pottermore: WingHowl90
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Helmikuu 23, 2008, 14:45:03 »
Yhdyn Assyn mielipiteeseen Burkesta. Minusta tuntui, että häntä alkoi pelottaa mennä naimisiin. Hänhän ei edes selitellyt mitään lähdöstään. Ilkeää.

Lainaus
Kenestä tuli uusi ylilääkäri?
Minä sain sen käsityksen, että koska Derek ei ottanut paikkaa vastaan jäi Richard ylilääkäriksi. Turhauttavaa, että ensin on kauan pohjustettu tuota ylilääkäri juttua ja lopputulos on silti se, että Webber ei lähdekään. Toivottavasti se ei vaikuta Adelen ja hänen väleihinsä uudestaa, juuri nyt kun heillä alkoi taas mennä hyvin!

En jaksaisi nyt katsoa yhtään Derekin ja Meredithin on/off suhdetta! Toivottavasti he nyt päättävät lopullisesti mitä tekevät suhteelleen.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #29 : Maaliskuu 02, 2008, 00:59:22 »
Tällä hetkellä voisin sanoa vihaavani Burkea. Teki aika säälittävän tempun, kun jätti Cristinan häissä. Burke olisi voinut tehdä se million vain, mutta juuri häissä ...! En ole Cristinasta erityisemmin pitänyt, mutta nyt mieleni on pikku hiljaa kääntymässä.
Jee, ens viikolla alkaa jo 4. kauden jaksot.
Mitämitämitämitämitä? Minulta on oikeasti jäänyt vain pari jaksoa välistä ja heti tapahtuu jotain noin kamalaa! Burke jätti Christinan? Melkein luulin, että jos tällainen edes tapahtuu, niin on sitten toisin päin. Hitsiläinen. Pitäisi jostain saada nähtyä ne pari jaksoa, jotka on jäänyt näkemättä.

Muutenkin olen lukenut näitä viestejä ja jotain juoni paljastuksia, niin tuntuu, että on jäänyt enemmän, kuin vain pari jaksoa näkemättä. Plääh. Täytyy korjata tilanne ensi viikolla!

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa parma

• The Demented One
  • Vuotislainen
  • Putoamista tyylillä
« Vastaus #30 : Maaliskuu 02, 2008, 14:35:44 »

Minun käsittääkseni todellinen syy tähän oli että Burken näyttelijälle annettiin potkut sarjasta sopimattoman kielenkäytön takia tjtn. ja sen vuoksi piti hahmo saada nopeasti pois sarjasta. Kai tuo häistä lähteminen oli käsikirjoittajien mielestä paras vaihtoehto, vaikka minä en kyllä pitänyt siitä ollenkaan.
Tie Miehen Sydämeen Käy Kairon Kautta
Niin kauan kuin kuulen lokkien kiljunnan,
tiedän olevani elossa.

kunks

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Maaliskuu 17, 2008, 17:23:44 »
Yhdyn Assyn mielipiteeseen Burkesta. Minusta tuntui, että häntä alkoi pelottaa mennä naimisiin. Hänhän ei edes selitellyt mitään lähdöstään. Ilkeää.

Lainaus
Kenestä tuli uusi ylilääkäri?
Minä sain sen käsityksen, että koska Derek ei ottanut paikkaa vastaan jäi Richard ylilääkäriksi. Turhauttavaa, että ensin on kauan pohjustettu tuota ylilääkäri juttua ja lopputulos on silti se, että Webber ei lähdekään. Toivottavasti se ei vaikuta Adelen ja hänen väleihinsä uudestaa, juuri nyt kun heillä alkoi taas mennä hyvin!

En jaksaisi nyt katsoa yhtään Derekin ja Meredithin on/off suhdetta! Toivottavasti he nyt päättävät lopullisesti mitä tekevät suhteelleen.

Minun mielestäni Burke jätti Cristinan koska Cristina oli liian epävarma ja Burke sanoi "rakastavansa sitä henkilöä, jonka hän yritti Cristinasta tehdä, eikä Cristinaa itseään (sekavaa juu).

Jep. Webber jäi, ja Calliesta (:x) tuli ylilääkärin apulainen tai mikä olikaan. Minulle jäi vähän epäselväksi Webberin ja Adelen suhde, että vaikka he näyttivät jälleen niin rakastuneilta Adelen vauvan kuollessa, nyt he eivät kuiitenkaan ole yhdessä.

Ja huoh. Derek/Meredith on sarjan ärsyttävin pari.. Nytkin, vaikka he erosivat, toiset huolettomasti peuhaa yhdessä ja Deek on vieläkin epätoivoisesti rakastunut. Olisivat mielummin toistensa kurkuilla kuin housuissa :P

pölypunkki

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Maaliskuu 21, 2008, 18:50:41 »
Greyn Anatomiaa katson minäkin, niiin loistava sarja ! Olikos se aloitusviestissä, sanottiin että ei ennen sarjan alkua mainosten perusteella saanut oikeaa käsitystä sarjasta? Olen samaa mieltä, mainos ei ollut läheskään niin kiinnostavalta vaikuttava kuin mitä sarja oikeasti on:)
Itse muinoin Teho-osastoa katselleena voin sanoa että GA on parempi siinämielessä, että (kuten taas varmaankin aloitusviestissä luki) ei roiskutella niin paljon sitä verta ja mässäillä itse leikkauksilla.
Potilaat ovat mielenkiintoisia ja itse kun katon tekee välillä mieli opiskella itsekin lääkäriksi ja varsinkin jos siellä työskentelee noin komeita miehi';)

Lempparini sarjasta ovat ALex sekä McSteamy aka Sloane(;
Olen muuten huomannut, että (luultavasti :D) on kääntäjä vaihtunut, sillä ennen mielestäni Sloane todella oli Sloane, nykyään Sloan . Voin olla väärässä kylläkin :)

Ainoa häiriötekijä sarjassa on Izzien nimi, siis tämä Isobel. En vain jotenkin totu siihen että nimi ei ole Isabel  vaan Isobel:)

Niin ja olen saanut sellasen käsityksen tästä Burken näyttelijän pois heivaamisesta, että sehän laukoi niitä homovastaisia kommentteja Georgen näyttelijälle, joka on homo ja tämän perusteella sai potkut.

Kiisseli

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Maaliskuu 25, 2008, 18:05:02 »
GA todellakin on paras sarja ikinä. 8) Näin lääketieteestä kiinnostuneena se tarjoaa herkullisia leikkauksia, mutta myös -ah niin ihanaa ihmissuhdedraamaa.. Lempiparitus on MerDer ja lempihahmo Cristina. Muuten jos haluatte tietää lisää sarjasta kannattaa käydä fanisivuilla, kuten kirurgit.org (saakohan täällä linkittää tollei..? :s)

Private Practise, GA:n sisarsarjanhan piti alkaa tammikuussa maikkarilla, mutta ilmeisesti USA:n käsikirjoittajien lakko esti tämän. Sarjahan kertoo Addisonin elämästä Derekin lähdön jälkeen. Sarja on ilmeisesti suunnattu hieman vanhemmalle väelle, muttei se meitä estä. 8)

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #34 : Maaliskuu 28, 2008, 18:08:01 »
apuaapuaapuaapuaapuaapuaapuaapua.... mitämitämitämitä HÄ?

Niin, siis, *köh* Minulta on jäänyt pari jaksoa välistä, ja yhtäkkiä en ole yhtään mukana. Eniten hämmentää Avan ja sen.... (voi apua, en edes muista nimiä) 'lääkärin' suhde. Siis sen, joka 'pussaili' Avan kanssa viime jaksossa. Mitä heidän välillään on ja onko Ava saanut muistinsa takaisin?

Kaikista eniten minua harmittaa, että jäi näkemättä se jakso, jossa Burke jätti Cristinan alttarille. Burke kun sattui olemaan yksi lemppari hahmoistani ja muutenkin jakso olisi ollut katsomisen arvoinen. Jännä muuten nähdä,  miten Cristinan ja sen uuden sydän spesialistin välit menevät. Eivät kauheasti tunnu pitävän toisistaan, että saa nähdä, minkälaista catfightia tullaan näkemään..

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #35 : Maaliskuu 28, 2008, 18:19:09 »
Koukussa ollaan ja kovaa, äiti katsoo silloin tällöin. Hän selostaa mitä tapahtuu jos meneillään on ällö leikkaus kohtaus. En esimerkiksi voinut katsoa Avan turvonnutta naamaa. :X Parasta GA:ssa on kuitenkin mielenkiinnon ylläpito muidenkin kuin ihmissuhteisen avulla, tässä tapauksessa leikkauksilla jollaisia ei ihan jokapäivä sairaaloissa näekkään. Aikaisemmissa sairaalasarjoissa raskaudet ja keskenmenot kuuluivat kohokohtiin, nyt vammojen pääosassa ovat kaksipäiset vauvat ja oman jalkansa irti sahaavat piehet. Välillä operaatiot menevät yli hilseen, tavallaan Saw-leffojen kaltaista karmivuuttakin sivutaan, mutta ainakin katsojien mieli käännetään vähäksi aikaa pois suhdesotkuista.

Lempihahmojani ovat ehdottomasti Alex ja George. Paritan Alexia ja Izzietä kokoajan, vaikka sarja saakin jokaisen parin aikanaan tuntumaan juuri kuin toisilleen luoduilta - kuten George nyt Izzien kanssa ja Alex Ava/Rebeccan kanssa. :>
Meredith on inhokkihahmoni. Tämä johtuu kai Meredithin passiivisuudesta ja angstisuudesta.
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #36 : Maaliskuu 28, 2008, 18:33:54 »
apuaapuaapuaapuaapuaapuaapuaapua.... mitämitämitämitä HÄ?

Niin, siis, *köh* Minulta on jäänyt pari jaksoa välistä, ja yhtäkkiä en ole yhtään mukana. Eniten hämmentää Avan ja sen.... (voi apua, en edes muista nimiä) 'lääkärin' suhde. Siis sen, joka 'pussaili' Avan kanssa viime jaksossa. Mitä heidän välillään on ja onko Ava saanut muistinsa takaisin?

Kaikista eniten minua harmittaa, että jäi näkemättä se jakso, jossa Burke jätti Cristinan alttarille. Burke kun sattui olemaan yksi lemppari hahmoistani ja muutenkin jakso olisi ollut katsomisen arvoinen. Jännä muuten nähdä,  miten Cristinan ja sen uuden sydän spesialistin välit menevät. Eivät kauheasti tunnu pitävän toisistaan, että saa nähdä, minkälaista catfightia tullaan näkemään..

~Xanie

Ava ja Alex. Ava sai muistinsa takaisin viime kaudessa, meni ukkonsa luokse, mutta palasi sitten Alexin luokse, heillä kun säpinää oli. Se sydänspesialistihan oli Burken lääkärikoulutoveri muuten. Burke oli myös minun lempihahmoni, mutta kun sain kuulla noista homojupinoista se tiputti Burken pisteitä heti silmissäni... Vaikka eihän se Burke niitä homohommia laukonut, vaan se näyttelijä Isaiah. Ärsyttää tälläiset pienet asiat, sillä nyt kun katselen boksilta GA:ta, en näe Preston Burkea vaan tyhmän homofobistin Burkeksi pukeutuneena.
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Kiisseli

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Maaliskuu 29, 2008, 19:18:08 »
Isaiahin kommentit olivat tosiaankin vähintään typeriä. Sinne meni loistava työpaikka. Minäkin tykkäsin Alex/Ava parituksesta, mutta luulempa ennemminkin että paritus tulee olemaan Lexie/Alex, sillä heillähän oli jo aiemminkin silmäpeliä? Aah ja tri. Hahn. Se todellakin vihaa Cristinaa. :>

Muutempa boxeja omistavat, ovatkos lisämateriaalit minkään veroisia? Ajattelin ostella ehkä bokseja, mutta empä ole kuitenkaan varma.

Poissa pöllö

• <3 pulu
  • Vuotislainen
« Vastaus #38 : Maaliskuu 30, 2008, 16:57:55 »
Voi ei tämä pahainen Greyn anatomia. Ääh kun minulla on semmoinen tapa etten voi katsoa yhtään mitään uutta sarjaa mitä en jo katso, sillä jään kuitenkin koukkuun. Etenkin jos sarjaa on mainostettu paljon tai joku muu kehuu sitä. Välttelin GA:takin pitkään kunnes eräänä ihanana päivänä digi-boksilla ei ollut parempaakaan katsottavaa kuin siskon viimeviikkoinen GA, joten katsoin sen, eikä ole vaikea arvata että koukkuun jäin. Jakso oli vielä kutkuttava ja nyt keskiviikkoiltani on täydellisesti pyhitetty television ääressä.

Greyn anatomia on yhtä aikaa niin stereotypinen sairaalasarja, mutta aivan omalaatuinen eikä yhtään kuin muut. Vaikka sarjaa voi omalla tavallaan hyvin verrata juuri teho-osastoon, on siinä jotain hyvin omalaatuista ja erilaista. En tiedä tekeekö sarjan rauhallisuus tai vastaava minuun sen olon, mutta joku siinä sarjassa saa istumaan tvn ääressä viikosta toiseen.
syön sun pään.

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Huhtikuu 24, 2009, 18:51:02 »
Ihana sarja! Itse asiassa melkein ainoa tällainen pidempään jatkuva tv-sarja, jota oikeasti seuraan - tämän lisäksi katson tosi satunnaisesti jotain sarjoja ja sitten kaikkia ihania minisarjoja, mitä joskus sattuu tulemaan.
Greyn anatomia on ihanan hömppä, mutta kuitenkin välillä käsitellään vakaviakin teemoja, ja välillä itkettää ja naurattaakin - sopivasti siis kaikenlaista. Lisäksi juonenkäänteet ovat usein aika ennalta-arvaamattomia, ja monet hahmoista ovat aika symppiksiä. Derekiä en kuitenkaan voi sietää, naurettava selkärangaton jahkailija (ja Izzie on myös toisinaan vähän ällöttävä) :< Hänen ja Meredithin on/off-suhde on jotain niin rasittavaa; päättäisivät joskus, mitä aikovat tehdä. Lempihahmoni on varmaan Cristina, hän on ihanan kummallinen ja kyyninen, mutta pohjimmiltaan ihan leppoisa tyyppi.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 07, 2009, 00:30:09 »
Minä olen seurannut lähes alusta asti, mutta en näköjään ole käynyt täällä keskustelemassa. Tykkään todella paljon, ja lempihenkilöikseni voisin sanoa Markin, Cristinan ja Georgen, ja olen alkanut myös tykätä Huntista. Mitä mieltä te olette hänestä?

Minua vähän tympii nuo Meredith ja Derek. Jotenkin taas tuntuu siltä että kun ei häitä tullut vielä niin taas tulee joku välirikko.

Greyn anatomiaa on kiva katsoa, ja monta kertaa se on saanut minut itkemään. Itken kyllä tavattoman helposti elokuvissa ja kirjoissa ja tvsarjoissa.

Viime jakson loppu aiheutti jonkinmoisen tunnekuohun, huudettiin Mimmin kanssa ihan hulluna. Spoilerissa jos jollain on se vielä vaikka digiboksilla katsomatta.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Heinäkuu 01, 2009, 17:23:53 »
Katselen innoissani kesäuusintoja, koska joskus aikoinaan en GA:n jokaista jaksoa nähnyt ja nyt on oiva tilaisuus nähdä, miten kaikki alkoi. Ei tarvitse ostaa tk-bokseja :) Paitsi 3. tk:n olen suunnitellut ostavani citymarketista n. 20 eurolla, neloselta kun tulee vain 1. ja 2. tuotantokausi kesän mittaan. Huh että pelastaa arkipäivääni.
Inhoni Meredithiä kohtaan on laantunut - missasin 1. tuotantokauden melkein kokonaan silloin joskus ja nyt ehdin sulatella kunnolla hänen passiivisuuttaan. Derek taas on sama kasa tukkaa (joka ei edes ole niin vetävä) ja tylsyyttä.
007 George ja Dr. Alex ovat edelleen suosikkejani, ja vanhat hyvät hahmot kyllä päihittävät uudet.. Harmi että Burke lähtee ja Cristina ihastuu siihen tylsään Owen Huntiin - armeijahenkisyys ei ole liiemmin kiinnostanut. Sadie ja Lexiekin ovat aika turhauttavia, Sloan on mainio.

5. tuotantokauden lopusta:

Justin Chambers eli Alex oli muuten juuri sivuosassa elokuvassa Häät mielessä. Hänelläkin on jo viisi lasta, eli ehtiväinen on ollut ;')
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Vegaani

• Vuotislainen
« Vastaus #42 : Elokuu 02, 2009, 12:27:05 »
Katson Greyn anatomian joka jakson aina ilman poikkeuksia. Nyt kun Greyn anatomia on tauolla katson sen uusintoja, koska en ole katsonut sitä alusta asti. Greyn anatomia on yksi lempiohjelmistani. Hyvä sarja, jossa on lääketiedettä, suhdesekoilua, suhteita.

Lempihahmoni on Izzie, koska hän on niin lämmin ihminen, joka aidosti välittää potilaista ja tekee työnsä aina lämmöllä. Toiseksi paras hahmo on George, koska hän on harttainen, suloinen ja vähän "tomppeli".

En pidä yhtään oikeastaan Christinasta. En osaa oikein sanoa miksi. Hänessä on vain jotain ärsyttävää.

Dior

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Elokuu 05, 2009, 13:06:11 »
Itse löysin GA:n vasta näiden kesäuusintojen kautta. Kun kuulin että uusinnat alkavat pyöriä nyt kesällä, ajattelin, että tuotahan voisi ihan alkaa seuraamaan. Katsoin ensimmäisen jakson, ja tykästyin heti. Katseluaika oli kuitenkin vähän huono, sillä en juuri koskaan ollut kotona seitsemän aikoihin, enkä ikinä muistanut tallennustakaan laittaa, niinpä jäi muutama jakso ykköskaudelta näkemättä. Sitten alkoi kakkoskausi ja katoin edelleen aika satunaisesti. Sitten tuli kuitenkin joku jakso, jonka takia rakastuin sarjaan vielä enemmän. siitä lähtien oon katsonut joka jakson, ja saan hirveän raivokohtauksen jos jää yksikin jakso näkemättä.:'--) Oon wikipediasta koittanut katsoa mitä kolmos-, nelos-, ja vitoskaudella on tapahtunut, että pysyisin mukana kun uudet jaksot alkavat. Haaveena ois myös saada ainakin ykkös- ja kolmos tuotantokausi omaksi, mutta saa nähdä ostanko koskaan.
Periaatteessa pidän kaikista hahmoista, mutta jotenkin george on ehkä ihanin, bailey on myös hauska.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2009, 13:42:26 kirjoittanut Dior »

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #44 : Elokuu 07, 2009, 14:17:02 »
Hihih. Greyn anatomia on kiva. <3 Olen kuullut siitä aiemminkin, olen halunnutkin katsoa, mutta äiti kielsi kun ne tuli arkena yhdeksän jälkeen. :< Nyt, kesällä kun uusinnat tulee ennen yhdeksää (ihme rajapyykki) olen tätä ruvennut katsomaan. :) Aivan mahtava sarja. En kyllä ole nähnyt ykköskauden jaksoja nimeksikään, en varmaan yhtään, kun ihan kunnollakunnolla rupesin joka jakson katsomaan joskus... heinäkuun lopuilla? :D Plus sitä ennen olin muutamia jaksoja nähnyt aina silloin tällöin. :> Tykkään tosi paljon, kun se ei ole juuri sitä "veri lentää potilas kuolee hahaa nyt Burke meni ja pelasti tilanteen ja on supersankari!" -tyylistä, vaan jotenkin... niin realistista. En siis ihan usko, että sairaalan työntekijöillä tuollaista draamaa on kuitenkaan, mutta ne potilasjutut on kivoja. :) Nyt yritän katsoa ihan alusta asti niitä jakso YouTubesta ja ottaa selvää mitä on tapahtunut. :D

Se on vaan nin kiva sarja. ^^ Siellä on tällä hetkellä vain yksi hahmo, jota en yksinkertaisesti siedä. Karev. Sen asenne on mielenkiintoinen - kyllä tajuan, että potilaille pitää kertoa totuus eikä suurennella mahdollisuuksia yms., mutta jotain hienotunteisuutta olisi kiva saada. Onko sillä joku ongelma mielessä, masennusta tjsp. kun se käyttäytyy sillain, vai onko se vain KArein luonne? *utelias* Muuten siedän katsoa kaikkia hahmoja. Meredith on kiva, samaten George ja Cristina, ja Bailey. :D Bailey on niin paras, ihan mahtava. x) Naureskelen aina Baileyn sanomisille, ja olin ihan whät O.O" kun Bailey sai lapsen. Mutta joo, Meredithin ja McDreamyn suhde on vähän... ärsyttävä. Sitä mä en voi käsittää millään tavalla, mutta mikäpä siinä. Ehkä se muuttuu ei-niin-rasittavaksi ajan kuluessa. :P

Nyt ei tule enempää asia. Upea sarja silti. :D Tykkään tosi paljon. <3

-Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Joulukuu 29, 2009, 20:38:46 »

Tykkään tästä sarjasta paljon. Kaikki hahmot ovat kivoja. Ärsyttää vaan, kun sen Izzien piti lähtee. Ottaa vähän päähän. Kuulema näyttelijä halus vähäks aikaa pois sarjasta. Se Derekin "erottaminen" oli vähän outo. En usko, että se nyt yksinkertaisesti menee pois...

Missä on Lexie ja Mark? Ne on koko sarjan paras pari. Ne on niin sulosia. Niitä pitäs olla enemmän. Sarja on jännä ja hauskoja juttujakin on.
Kuuluu miun lemppari sarjoihin. :)

Poissa Sugar

• sininen välähdys tähtien keskellä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #46 : Huhtikuu 11, 2010, 17:48:53 »
Ennen en katsonut hirveästi telkkaria, mutta sitten aloin kattoa GA:ta bokseilta. Olen nyt siis nähnyt bokseilta kaudet 1, 3 ja 4 ja muutaman jakson viidennen alusta, ja lisäksi toisen tuotantokauden loppuosaa silloin kun sitä näytettiin viime vuonna jossain välissä. Omistan siis myös sen viidennen tuotantokauden boksin (eikä maksanut 50 euroa, miten niin?), mutta tällä hetkellä se on lainassa en enää muista missä, enkä tiedä saanko sitä ehjänä takaisin ;>

Näyttelijät sopii jotenkin rooleihinsa tosi hyvin. Lempihahmoni ovat ehkä Meredith & Izzie, mutta toisaalta Lexiekin on kiva ja ekoilla kausilla taas Addison oli ihana, ja toisaalta pidän hirveästi Calliesta, ja Alex ja George on tosi kivoja, Derekistäkin pidän, Baileytakin on ihan kivaa seurata ja Burke oli myös ihan kiva tyyppi... ts. tykkään melkein kaikista sarjan hahmoista. Oikeastaan ainoat kenesta _en_ pidä ovat lähinnä Hahn (jos se nyt siis sillä nykyään näytettävällä kaudella enää on mukana? en tiedä.) ja Cristina. Cristinan näyttelijä Sandra Oh on kieltämättä todella hyvä kun kerran onnistuu ärsyttämään kerta toisensa jälkeen yhä vain enemmän ja enemmän, ja Hahn samoin.

Ehkä ne ehdottomat suosikit ovat siis ne Meredith, Izzie, Callie ja Alex. Ja Derek ja Addison ja Bailey ja Sloan. eäääh. Okei, ehdoton kolmen kärki on siis Meredith, Izzie ja Callie ja heti sen jälkeen tulevat kaikki loput.

Yksi jotain ehdottomia lempikohtauksiani sarjan ajalta oli se, kun Addison oli tullut takaisin Seattle Graceen suorittamaan jonkun yhden leikkauksen. Joku ihan viimeisiä kohtauksia, olisiko ollut peräti vika tai toiseksi vika, missä ensin Derek ja Meredith menivät hissiin, sen jälkeen Addison tuli sinne vielä - ja jos siinä vaiheessa jo kohoteltiin kulmia, niin sitten hissiin astui vielä Rose, ja sen jälkeen Sloan. Aahaha enkä nauranut, miten niin?
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on

Poissa magico

• Vuotislainen
  • Mischief Managed.
  • Pottermore: JinxFrog184
« Vastaus #47 : Kesäkuu 01, 2010, 20:11:18 »
Minä aloin katsomaan ensin telkkarista niitä yksittäisiä jaksoja, mutta en oikein seurannut sitä. Vähän aikaa sitten alkoin katsomaan tuotantokausia ihan alusta asti. Perheen kanssa ostettiin tuotantokaudet alusta asti. Olen nelosessa menossa. Lisäksi katson telkkarista nykyistä tutantokautta, mutta valitettavasti se on tauolla tällä hetkellä.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #48 : Heinäkuu 09, 2010, 17:17:04 »
Mä aloin myös katsomaan uusintoja viime kesänä. Syksyllähän alkoi kuudes kausi. Ostin kolmos, nelos ja vitos tuotantokaudet citymarketista :) Tykkäsin sarjasta viidennen sarjan loppuun asti. Kuudennessa kaudessa ei ollut mitään hyvää. Siinä meni kaikki jotenkin niin tyhmäksi, kun
Mutta ykkös -ja kakkoskaudet on parhaita. Niissä ei mielestäni hössötetä ihan liikaa niiden rakkauselämästä, kun muuten koko sarja pyörii sen ympärillä, vaikka kuvataanhan siinä sairaalastakin... Esim. Teho-osastossa (jonka uusinnat alkoi) keskitytään enemmän sairaalaan...

Suosikkini on ehdottomasti George, Meredith, Izzie, Arizona ja Callie. George on (oli) niin symppis... Meredith on muuten vaan ihana ja sen ääni on kivasti vähän käheä. Ai niin. Tiukkatäti Bailey kuuluu näihin suosikkeihin. Siinä on poweria!
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa snowychann

• fanfiction whore
  • Vuotislainen
  • ♂ + ♂ = ♥ ♀ + ♀ = ♥ ♀ + ♂ = ♥
« Vastaus #49 : Heinäkuu 15, 2010, 01:38:50 »
Okei. Tiedän olevani tähän sarjaan täysi friikki. Aloin katsomaan viime kesänä uusintoja ja rakastuin täydellisesti. Omistan kaikki tuotantokausi-boxit ja katselen niitä aina kun voin. Tälläkin hetkellä, itseasiassa. Viitos tuottari menossa.:D

Mitä tästä voi sanoa? Hahmot, huumori, draama, veri...KAIKKI toimii. Lempihahmoa on luultavasti mahdoton nimetä, koska kaikki ovat niin loistavia! (Mutta aina on ollut lämmin paikka Georgelle...voi miksi menit ja kuolit sieneni. D: )

Paras tuotantokausi on mielestäni ehkä kokonaisuudessaan 2. Kaikki ovat toisaalta kyllä niin hyviä, etten voi olla varma. Yksikään jakso ei ole ollut tylsä mutta eräs lempi jaksoistani löytyy nelostuottarilta; The Becoming ja tässä jaksossa oli siitä kyse, kun Meredith ja Derek kokeilivat aivokasvain hoitoaan entiseen sotilaaseen, jonka miespuolinen rakastaja saapuu paikalle. Rakastin tuota paria, ja itkin kun hoito epäonnistui. ;( Tässä jaksossa oli myös legendaarinen Baileyn "puolustuspuhe" Sloanin puolesta, kun hoitajat rupesivat lakkoon häntä vastaan. "This man is a whore. He has always been a whore and propably will always be a whore!" XDDDDD Ja Yang laulamassa Like a Virginia ftwpftt

Eli loistavasta sarjasta on kyse.