Kirjoittaja Aihe: Greyn anatomia  (Luettu 10192 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Valerie Stardust

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Niin sen täytyy olla.
Greyn anatomia
« : Tammikuu 25, 2007, 16:32:31 »
Greyn anatomia, keskiviikkoisin Nelosella klo 21-22.

Greyn anatomiahan alkoi viime syksynä suunnilleen samaan aikaan koulujen kanssa. Itse katsoin ensimmäisen jakson uteliaisuudesta ja opiskelukaverin "painostuksesta", vaikka loppukesästä ahkerasti Nelosella pyörineet mainokset eivät olleet saaneet minua vakuuttuneeksi. Mainokset osoittautuivat kuitenkin erilaisiksi, mitä itse sarja on, ja niinpä tykästyin siihen. Nyt on toinen tuotantokausi meneillään ja esitettyjen jaksojen lukumäärästä voisi päätellä, että sekin on loppusuoralla. (Sarjaa siis esitetty Suomessa yhteensä 21 jaksoa, joista yhdeksän ensimmäistä muodostavat ekan tuotantokauden.)

Greyn anatomiassa on samoja piirteitä kuin vaikkapa sairaalasarjojen uranuurtajassa, Teho-osastossa, eli lääketieteen lisäksi siitä löytyy mm. ihmissuhteita ja niiden puuttumista, mutta kuitenkin niitä on painotettu eri tavalla. Vaikka sarja keskittyykin kirurgiaan, siinä ei kuitenkaan roiskutella verta tai muutenkaan mässäillä sen kaltaisilla jutuilla. Itse tykkään erityisesti siitä, että sarjassa keskitytään nimenomaan vielä opiskeluvaiheessa oleviin nuoriin. Lempparihenkilöni on tietenkin Alex :)

Katson hirmu vähän telkkaria, mutta Greyn anatomia tulee katsottua joka viikko. En kuitenkaan sano sitä lempisarjakseni, koska yhden jakson väliinjääminen ei ole mikään katastrofi, enkä ole kiintynyt sen hahmoihin samaan tapaan kuin kiinnyin Everwoodin tai Queer as Folkin hahmoihin. Mutta sairaalasarjojen joukosta voisin nimetä tämän lempparikseni :) (Tosin en katso muita sairaalasarjoja, mutta niin.)

Ai niin, yksi opettajistani muistuttaa hämmästyttävästi Shephardia, enkä ole tällä kertaa edes ainoa, joka tämän on pistänyt merkille.

Ja sittenpä kysyisin teiltä mielipiteitä ja kommentteja sarjasta.
Oli liian underground main streetille.

Leeloo

• Ankeuttaja
Re: Greyn anatomia
« Vastaus #1 : Tammikuu 25, 2007, 18:27:43 »
Meinasin monta kertaa aloittaa tästä sarjasta aiheen, mutta en jaksanut alkaa väkertämään tuota juonenselostusta niin se jäi. Mutta nyt tämä on taas täällä, jee. :)

Greyn anatomia on siis lempisarjani. Ihastuin sarjaan jo mainosten ja huhujen perusteella, ja aktiivisesti sitä olenkin katsonut siitä lähtien kun se alkoi Nelosella. Välillä tekee mieli latailla ja kiriä USA:n jaksojen tahtiin, mutta kiva kuitenkin katsoa sitä ihan telkkarista. DVD-boksit olisi kivoja.
GA:ssa minua kiehtoo ensinnäkin hienot hahmot, varsin hyvä juoni sekä potilastapaukset ovat mielenkiintoisia. Näyttelijät osaavat hommansa, sekä jotkut jutut ovat olleet tosi hauskoja. :D Hahmoista paras on tietysti Addison! Varsin mielenkiintoinen ja ihastuttava hahmo, ja Kate Walsh on tosi hyvä, hauska ja kaunis näyttelijätär. Myös Izzie on ihan ok hahmo. Miespuolisista ihastuttaa eniten George, vaikka hän onkin hieman heikohko hahmo.

En nyt oikein tiedä keille GA:ta suosittelisin, kun se on vähän niin kuin love or hate it -tyyppinen ohjelma. Kannattaa kuitenkin katsoa joka tapauksessa. :)

Poissa Devia

• Matami Toheloitsija
  • Vuotislainen
  • Enkelipiru
    • Devia
  • Tupa: Tuvaton
Re: Greyn anatomia
« Vastaus #2 : Tammikuu 27, 2007, 21:24:24 »
Mä olen kattonu sarjan jokasen jakson tähän mennessä. Mä olen tykänny siitä että sarjassa ei painoteta pelkästään sairaanlan ympyröihin, vaan siinä näytetään hiukan muutakin. Ja se että sarjan "päätähdet" ovat tosiaan vielä harjottelijoita eikä "oikeita" lääkäreitä tekee sarjasta mielenkiintosen.

Samoin kuin Leeloo, mäkin ihastuin sarjaan jo pelkästään mainosten ja huhujen perusteella, ja ekan jakson jälkeen olin aivan myyty, vaikka osasinkin sanoa ensimmäisten viiden minuutin jälkeen mitä siinä tulee tapahtumaan. Mä tykkään Meredith ja Derek parituksesta, enkä tykänny yhtään kun Addison tuli sotkeen kuvioita. Ja siitä voikin jo arvata että Addison ei kuulu lempihahmoihini. Lempihahmo on Derek tai Bailey.

GA sopii niin monille ihmisille että sitä on vaikee lähtee suositteleen kenellekkään erityisesti.

mimosa

• Ankeuttaja
Vs: Greyn anatomia
« Vastaus #3 : Helmikuu 25, 2007, 12:55:38 »
Outoa, ettei tästä aiheesta ole kirjoiteltu enempää. Sarja on aivan loistava. Kesällä runsas mainonta sai minut katsomaan ensimmäisen jakson - ja siitä se lähti. En edes osaa sanoa mikä sarjasta tekee niin mahtavan, siinä on jotain erilaista. Kuten Devia sanoi, on mielenkiintoista, että päätähdet ovat harjoittelijoita. Heidän kehittymistään on helppo seurata ja joskus saa pidättää henkeään ettei ne möhlisi. :D Pidän erityisesti Meredithistä, hänessä on jotain erilaista kuin monien muitten sarjojen päähenkilöissä. Meredith on nätti, mutta ei mikään blondi povipommi. Ja rakastan hänen ääntään! Ihana sellainen käheä. :D Meredithin ja Derekin suhteessa on jotain tavattoman herkkää.
Pidän myös siitä, että jokainen jakso on ikäänkuin oma osansa. Tarkoitan esimerkiksi sitä, että yhdessä jaksossa on tietyt potilaat, joita ei enää seuraavassa ole. Eivätkö vain ne viitoset ole olleet kahdessa jaksossa?

Toivottavasti tämä sarja jatkuu vielä pitkään ja säilyttää korkean tasonsa.

Tyris

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Maaliskuu 02, 2007, 14:55:44 »
Ihana sarja! Tykkään tosi paljon hahmoissa jokaisella on ikioma persoona ja miten ne sulautuvat yhteen.
Sarjaa katsoessa tulee hyvä mieli:)
Sarjassa on tosiaan jotain omaa mitä ei ole muissä sarjoissa ja se kiehtoo...
Mainokset jotka tulivat ennen sarjan alkua olivat mielestäni harhaan johtavia.
Muuten ihan loistavaa!

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Maaliskuu 17, 2007, 14:49:46 »
Olen täysin ihastunut tähän sarjaan! En ole tosinh paljon vielä seurannut, varmaan joskus viime tuotantokauden puolessavälissä (ehkä? en ole varma :S) aloin seurata kun äiti ja sisko katsoi sitä. Ensin ajattelin että se on normi lääkärisarja, verta ja sisälmyksiä ja raakoja kuvia täynnä (kammoan niitä), mutta huomasin että ei se olekkaan!

Nyt taas - miten pystyin joskus ajattelemaan niin? Rakastan sarjan uskottavia hahmoja ja sarjan toteutusta. Se on sopivan hauska, vakava, kamala ja ihana yhtä aikaa. Tykkään myös siitä, että ei tarvitse olla mikään lääkäri ymmärtääkseen sarjan sairauksia, sillä nekin selvitetään ihan hyvin katsojalle. On myös jännittävää, sillä ei voi yhtään arvata ennalta, ketkä potilaista selviää ja ketkä eivät.

Noista hahmoista vielä, minustakin on mielenkiintoista, etteivät kaikki  päätähdet ole huippulääkäreitä, vain normaaleja harjoittelijoita. Ja harjoittelijat möhlivät ihan uskottavan paljon.
Olenkohan jotenkin poikkeus, sillä en pidä lainkaan Meredithistä?  Hän näyttää aina tympeästi siltä, että on juuri itkenyt tai itkee parasta aikaa.

muokkasinpas viestiä hieman asiallisemmaksi. :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2007, 18:03:20 kirjoittanut Larten »
Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

Dust to Dust

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Maaliskuu 31, 2007, 00:09:23 »
Minä en katsonut ensimmäistä tuotantokautta neloselta... itseasiassa aloin seuraamaan GA:ta vasta kakkoskauden puolivälistä. Lainasin ystävältäni ensimmäisen tuotantokauden ja ah, olin koukussa. Aivan ihana sarja. Niin erilainen lääkärisarja, sillä en yleensä kovin innoissani lääkärisarjoja katso. ER taitaa olla ainoa mitä olen ennen seurannut, sitäkin aina vain sieltä täältä.
Takaisin GA:han. Pidän sarjan huumorista ja henkilöistä, sekä tietenkin ihanista suhteista <3 Se, että he ovat harjoittelioita, lisää sarjan mielenkiintoa.
Derek on varmasti lempihahmoni, vaikka rakastan heitä kaikkia. Mutta Derekin ja Meredithin suhde on vain niin ... suloinen. Derek on mielestäni hauska ja hyvä tyyppi ja rakastan hänen ja Meredithin hissikohtauksia <3
Izziestä ja Alexista pidin ennen, mutta nyt olen alkanut toivomaan, että Izzie menisikin Georgen kanssa ^^ He ovat niin hyviä ystäviä, että heidän välilleen voisi joskus, ehkä, kehittyä jotakin suurempaakin. Tai se olisi ainakin hienoa :) George oli ensin minulle aika mitäänsanomaton hahmo, mutta nykyään olen alkanut ihan pitämään hänestäkin.
Vihasin ensin Addisonia, koska hän pilasi Meredithin ja Derekin välit, mutta kun hänestä kerrottiin enemmän ja hänen persoonansa alkoi muokkaantua niin hän vaikuttaakin ihan hyvältähahmolta. Tosin, en todellakaan halua häntä Derekin kanssa. Hän voisi mennä vaikka Alexin kanssa :D tai ihan kenen vain, oikeastaan.
Tykkään siitä, että sarjassa kerrotaan kuitenkin niin paljon henkilöiden yksityiselämästä ja heidän suhteistaan. Yleensä tuon tyyppiset sarjat keskittyvät liikaa itse sairaalatoimintaan, vaikka sekin on ihan kiinnostavaa, niin liika on liikaa.
Mutta, ihana sarja kerrassaan. <3 Niin, ja usein sarjassa on vielä ihania biisejä taustamusiikkina.

Little Star

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Huhtikuu 08, 2007, 15:08:36 »
Tämä sarja on todella hyvä!!! Katson aina kaikki jaksot mitkä ehdin... mutta minua todella aina harmittaa jos en ehdi nähdä jaksoa. en itse ole katsonut ihan alusta asti mutta kun kerran katsoin, arvaate kai mitä tapahtui... jäin koukkuun! Sarjassa ain sattuu ja tapahtuu. Ei voi muuta kun sanoa että se on hyvä sarja!! :)

Minnehoo

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Huhtikuu 23, 2007, 19:25:13 »
Tykkään sarjasta!!! Katson aina, ja jos eon muuta menoo ni melkee vaikka hengen uhalla pakko saada joku nauhottamaa...

Montakohan kautta siitäkii tulee???

Vennlaa

• Ankeuttaja
Greyn anatomia
« Vastaus #9 : Huhtikuu 26, 2007, 17:00:13 »
Olen itse katsonut sarjaa ensimmöisestä jaksosta lähtien, kahta jaksoa lukuunottamatta. George näytti paremmalta, ennen hiusten leikkuuta ja nytkin
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
, olen pahoinvoiva..

Sarja on ihana, mutta se menee päällekkäin CSI:n kanssa.
Tälläisiä hyviä lääkärisarjoja ei jokaisesta taskusta löydykkään. Jos pidät Greyn Anatomiasta, kannattaa syksyllä torstaisin klo 21.00 kolmoselta Katsoa Housea.

Poissa Hamish

• Vuotislainen
  • Pottermore: DustSand65
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #10 : Huhtikuu 29, 2007, 14:28:28 »
Hmm. On kai tähänki sitten jotain sanottava, kun kerta sarjaa seraan.
Nykyään olen huomannut, että en jaksa katsoa sarjaa silloin keskiviikkona kun se tulee (olen silloin kyllä yleensä koneella), joten laitan sen nauhalle ja katson sitten joku toinen päivä. Eli siis tämä sarja ei nyt ole niin tärkeä, että se pitäisi nähdä juuri silloin kun se tulee. Sarja toki menettelee jo sen verran, että voin sanoa pitäväni sarjasta, mutta liika on liikaa, esim juuri niissä ihmissuhteissa. Jokaisella on joku "pari" siellä sairaalan sisällä ja niiden pitää sitte työstää sitä parisuhdetta jonkun potilaanki edessä ja vaikka mitä shittii. Se välillä siis ärsyttää.
Silloin kun tätä sarjaa alettiin mainostaa, ajattelin taas niinkuin aina, että voisin ehkä vilkaista millainen se on. Mainoksessa varsinkin mietitytti se kun Georgesta pohdittiin, tykkääkö tämä miehistä vai naisista. (^___^'' hehee..) Katsottuani sarjaa jonkun aikaa, kyllästyin ja keskeytin sen katsomisen. Mutta silti koko ajan siitä sarjasta tuli mainoksia, ja siskoni hehkutti sarjaa hullunlailla, oli minun siis palattava sen ääreen. En kyllä yhtään ole katunut sitä, että palasin katsomaan sitä, sillä onhan se ihan hyvää viihdettä jne. Mua naurattaa aina ihan hirveesti, kun Alex kutsuu Georgia bambiksi, sillä tämä sama sana on mulla vähän erilaisessa merkityksessä. Kjeh.. Mutta kuitenkin. Aluksi ei mulla ainakaan tässä sarjassa ollut ketään niin sillee lempparia, mutta olen huomannut, että pidän kovasti Dennystä, ja hän sopiikin Izzielle paljon paremmin ku Alex. (Ainakin minun mielestäni:D)
Ei kai tässä mitään muuta.. (en ainakaan keksi mitään) Paitsi, että viime jakso jäi aivan liian jännään kohtaan! Argh.

herby

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Toukokuu 22, 2007, 21:00:12 »
Paria ensimmäistä jaksoa lukuun ottamatta olen nähnyt kaikki Greyn Anatomista tulleet (Suomessa esitetyt) jaksot. Tosi koukuttavan hyvä sarja, mutta pidän silti enemmän Teho-osastosta. Lempparini on Izzie tai Addison. Toivottavasti ensi syksynät tulevat jaksot eivät tulisi samaan aikaan kuin C.S.I, niin pystyisi katsomaan tämänkin sarjan "livenä", eikä nauhalta sitten joskus kun on aikaa.

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #12 : Kesäkuu 16, 2007, 11:14:50 »
Luin Kalevan liitteestä, että Isaiah Washington (Preston Burke) on erotettu sarjan näyttelijätiimistä. Oli ilmeisesti ollut jotain erimielisyyksiä ja muuta, en nyt niin tarkasti lukenut. Hyvä sarja tämä on, George saa minun sympatiat puolelleen. Hän kun meinaa jäädä naistriomme varjoon aika pahasti, ja alussahan likat eivät pitäneet häntä juuri minään. Christina on myös hieno varmaankin siksi, että pystyn samaistumaan häneen jollain tapaa. Hän on ollut aina hyvä siinä mitä tekee ja on todella kunnianhimoinen. Myönnän itsekin olevani tuota viimeksi mainittua. Toisaalta minua taas ärsytti toisen kauden lopussa kuinka hän pakoili Burkea, joka makasi toipilaana. Ärsyttävää pelkuruutta! Derek taas nostattaa minussa vahvat ärsytyksen tunteet pintaan. Inhoan sitä, kuinka hän ei osaa valita vaimonsa ja Meredithin väliltä. No, lopussahan kyllä esiintyi jonkinlaista valinnanmakua, saapa nyt nähdä miten se Meredith valitsee. (eläinlääkäri rocks!) Bailey on mukavan tiukka täti, ei ote lipsu juurikaan, mutta sitten hänestä löytyy välillä yllättäviäkin puolia, jotka harvoin pääsevät esiin. Kokonaisuudessaan sarja sisältää mielestäni hyvin mielenkiintoisia hahmoja. Tässä sarjassa ei kyllä kamalasti sitä sairaalapuolta ole paitsi tietysti kaikki leikkaukset. Tärkeämmässä roolissa on ihmissuhteet, vaikka eikö sairaalasarjoissa useimmiten..
Humor me.

Poissa Valerie Stardust

• Vuotislainen
  • Niin sen täytyy olla.
« Vastaus #13 : Heinäkuu 09, 2007, 16:03:26 »
Luin Kalevan liitteestä, että Isaiah Washington (Preston Burke) on erotettu sarjan näyttelijätiimistä. Oli ilmeisesti ollut jotain erimielisyyksiä ja muuta, en nyt niin tarkasti lukenut.

Juu, minäkin luin tuota jostain sanomalehdestä ja se erottamissyy meni jotenkin niin, että tämä Washington oli haukkunut Georgen näyttelijää homoksi (joka sen lehtijutun mukaan onkin homo). Tai virallinen syy oli rasistisuus, mutta kuitenkin. Harmi sinänsä, tykkään Burkesta.
Oli liian underground main streetille.

Vennlaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Heinäkuu 10, 2007, 13:30:57 »
Luin Kalevan liitteestä, että Isaiah Washington (Preston Burke) on erotettu sarjan näyttelijätiimistä. Oli ilmeisesti ollut jotain erimielisyyksiä ja muuta, en nyt niin tarkasti lukenut.

Juu, minäkin luin tuota jostain sanomalehdestä ja se erottamissyy meni jotenkin niin, että tämä Washington oli haukkunut Georgen näyttelijää homoksi (joka sen lehtijutun mukaan onkin homo). Tai virallinen syy oli rasistisuus, mutta kuitenkin. Harmi sinänsä, tykkään Burkesta.

Täältä löytyy taas yksi Burke-fani. Oi että, Burkesta tulee mieleen ne ihanat myssyt ja soittohetket Georgen kanssa. :D Trumpetti ja klarinetti. <3

sinet

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Heinäkuu 10, 2007, 14:27:43 »
Greyn anatomia on mukavan rento sairaalasarja. Semmosta kunnon saippuaa ja teho-osastomaista toimintaa, ei aina liian vakavaa. Jäin kyllä heti koukkuun, kun sarja alkoi Suomessa.

Christina kuuluu myös minun lemppareihini, mutta kaikissa hahmoissa on jotakin jännää, joka saa pitämään heistä. o_O

Tuo Isaiah Washingtonin (Burke) juttu oli kyllä tyhmä. Eikä kyllä haittaa yhtään, että lähti jos kyseessä on kerta homofoobikko, joka ei pysty pitämään mölyjä mahassaan.

quicksilver

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Heinäkuu 14, 2007, 23:51:39 »
Viime kesänä Oprahissa oli Greystä juttu ja vieraana oli muutamia näyttelijöitä. Vähän harmitti, kun spoilaannuin heti alkuun Addisonista.

Kun GA:n mainokset alkoivat pyörimään nelosella viime syksynä, kiinnostuin heti. Ilman Oprahia olisin varmaan ajatellut "Jaa, taas yksi typerä sairaalasarja lisää. Varmaan huono", mutta kas, katsoin ensimmäisen jakson ja olin koukussa heti! Normaalisti en juurikaan ole välittänyt sairaalasarjoista, mutta tässä tuntuu olevan helpompi samaistua hahmohin (joita tuntuu olevan kaikenlaisia. Lievää jenkkisarjoille tyypillistä katsojalukujen kalastusta..?).

Ostin itselleni ykkös- ja kakkos kauden DVD:lle heti kun ne ilmestyivät. Katsoin kahteen tahtiin: neloselta ja uudelleen alusta, ja huips vaan, olinkin katsonut melkein heti koko kakkoskauden. Siskoa ärsytti, kun joskus vahingossa pilasin ilon: "Tää on hyvä!", "Koht tulee ihan sika hauska..." jne.
Taidan olla yksi niistä harvoista, joka on katsonut koko kolmoskauden etukäteen? (ja vielä kahteen kertaan..*lievästi nolo*) Spoilaamatta sanon, että mielestäni kolmoskausi on kaikista paras. Siinä tuntuu tapahtuvan enemmän. Koko kausi on jännittävämpi, hauskempi, siinä on enemmän ihmissuhdesolmuja ja enemmän vaarallisia tilanteita.

Lempihahmoa on vaikea sanoa. Kaikkiin on niin helppo samaistua. Ehkä Izzie? Tai Denny? Denny on omalla tavallaan todella ihana ja söpö.

maarjuli

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Heinäkuu 20, 2007, 12:11:38 »
Greyn anatomia on aivan ihana sarja<33 odotan jo kovasti että uusi tuotantokausi alkaa..nythän pyorii sarjan uusinnat eli jos joku ei nähnyt jotain jaksoa niin kääntää neloselle lauantaisin klo. 20-21

scarlett rose

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Heinäkuu 28, 2007, 15:35:48 »
Ihanaa, pompin kattoon kun näin Oprahin!<3

Ruudussa siis virnuilivat Isaiah Washington (Preston Burke), Patrick Dempsey (Derek Shepherd), Justin Chambers (Alex Karev), T.R. Knight (George O'Malley), James Pickens Jr. (ylilääkäri Richard Webber), joku mies (Mark McSteamy >;pp), Ellen Pompeo (Meredith Grey), Sandra Oh (Cristina Yang, laittakaa huomioon että CRistina ei CHRistina), Katherine Heigl (Isobel Stevens), Chandra Wilson (Miranda Bailey) ja Kate Walsh (Addison Montgomery Shepherd), sekä Sara Ramirez (Calliope 'Callie' Torres).

ARG, spoilaannuin kolos vai oliks se neloskaudesta. >;o

Mut oon kattellu klippejä jaksoista joita ei oo vielä ollu Suomessa, ni ABC:n sivuilta.

Miun suosikki on Derek Shepherd eli Patrick Dempsey = ihana hurmuripumpula.<3 Ja naisista Miranda Bailey ku se on sellane napakka ja silleen, mut Burke on kans ihanan symppis ja McSteamy on ällöttävä nilkki ja Georgelle sopi paljon paremmin sellaset tuuheet hiukset. Sil on nyrhitty ne hiukset sellaseks.. sellaseks.. jokskii. :D

Ja kyllä tulee varmaan melko yllätyksetön vastaus että jos kysytään lempiparia..

Meredith Grey & Derek Shepherd (x)
Isobel Stevens & Denny Duquette
Cristina Yang & Preston Burke.

Itkin kyllä tosi paljon ku Denny kuoli. Se oli kamala isku Izzielle että sarjan katsojille. Repesin - itkuun.

Derek on ihana. :D<3

ps. Muokittu n. 2-4 kertaa (?) Unicin toimesta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2007, 15:08:15 kirjoittanut Unic »

Poissa Evevel

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Syyskuu 05, 2007, 18:48:08 »
Greyn anatomia on ihana sarja.
 Näkikö kukaan sitä kaksiosaista pommijaksoa? Se ensimmäinen osa siitä oli niin jännittävä, ja kun se loppui, hypin ympäriinsä ja kiljuin etten jaksa odottaa seuraavaa keskiviikkoa. Onneksi pommi saatiin pois, vaikka se sitten räjähtikin. Montako ihmistä siinä sitten kuolikaan?
 Oli kamalaa, kun Danny kuoli. Se vaan oli niin ihana nalle, just sopiva Izzielle. Ja juuri kun ne oli mennyt kihloihin! Kuoli ainakin onnellisena. Ja se kuinka Izzie suri Dannya siinä viime jaksossa, se vaan oli niin.. todellista, sanottaisiinko. Minusta ainakin tuntuisi siltä etten ikinä pysty tekemään enään mitään, jos joku minulle niin rakas kuolisi. Rakastan ystäviäni todella paljon ja vielä se, että olisi kihloissa tekisi siitä varmaan vielä syvempää. He vain olivat niin lovetusihkutuspari ;>
 Meredithistä en pidä. En oikeasti, hyh. Se on semmonen sängystä sänkyyn ja Meredith/Derek on mielestäni huono ja liian.. tiedättekö, arvattava suhde. Siltikin toivon näille jotain säpinää, semmonen "sitoutumisjuttu" olisi aika ihana :>
 Paras hahmo on mielestäni kai Bailey taikka Christina. Bailey on sellainen vahva hahmo, hänen ei uskoisi kovin helpolla luovuttavan. Christina taas sellainen työ-ensin tyyppinen, ja hänen suhtautumisensa Burkeen on ihanaa. Vaikka hän pidätteleekin tunteitaan ei pysty kuvittelemaan elämää ilman häntä. Viime jaksossa, kun Izzie sanoi Christinalle jotenkuten näin; "Kuvittele miltä sinusta tuntuisi, jos Burke kuolisi", ja Christina meni Burken luoksi.<3 (pst. toivottavasti Burke pystyy taas leikkaamaan! Hänkin on ihana hahmo<3)
 SekavaKommenttiByEve
Kurkota aina kuuhun. Vaikket ylettyisikään, olisit silti tähtien joukossa. ♥

herby

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Syyskuu 13, 2007, 21:41:39 »
Ihanaa, Grey jatku taas. (Oho siitähän on jo vierähtänyt kolme viikkoa.) Yks ehdottomista lemppari sarjoista. Joka jakso on aina erilainen, eikä niissä näytetä liikaa ihmissuhteita tai vastaavasti liian vähän potilaita. Tän kauden ekat jaksot on ollut hyviä. Varsinkin se eilinen.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 22, 2008, 23:23:11 kirjoittanut Assy »

Poissa Villa Viola

• Salarakas Mäyrä
  • Vuotislainen
  • Rakkaus on kärsivällinen!
  • Pottermore: WingHowl90
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #21 : Joulukuu 11, 2007, 17:47:46 »
Tää on aivan mahtava sarja! GA on vaikuttanut mun elämään tosi paljon. Se on esimerkiksi vahvistanut mun päätöstä miksi ryhtyä isona. Tässä sarjassa on vaan niin ihanat näyttelijät ja ennalta-arvaamaton juoni. Odotan aina innolla keskiviikkoa. Seriously, se on mun lempi viikonpäivä.
 Tulkaa kaikki ihmeessä mukaan kaskestelemaan tästä maailmaa mullistavasta sarjasta osoitteeseen www.kirurgit.org

~Villa Viola

Meredith

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Joulukuu 17, 2007, 08:37:45 »
Sillon kun se alko teeveestä, tuli kommenttia mun nickistä ja kaikesta. Meredith oli todellakin tullut aivan muualta ja ennen kun koko sarja alkoi suomessa. Noo, meni sitten tuotantokausi ja pidin koko ohjelmaa ihan hönönä. Sit joku sai tuurissa älynväläyksen, et ostetaan kakkostuotantokauden ykkösosa. Vielki tuhahdin, et mä en tommosta roskaa kato, ja sit kerran sit nuo tulivat kattomaan olkkariin sitä enkä mä jaksanu nousta nojatuolista mihinkään. Sit siin katoin yhen jakson ja samantien ku se loppu niin kaivoin ekan levyn ja rupesin kattoon.. Ja nyt sit ootan aina kauheella innolla keskiviikkoa.

Lempihahmo on ehdottomasti Miranda, se vaan on niin kiva ku se on kauheen tiukka täti.

Viimesin, viimeviikon jakso oli aika ällöttävä, ei ne tommossia ennen oo ollu. Amerikkalaiset on halunnu lisää draamaa ja katsojia.

Poissa Yamaren

• Se on vaan vähän ujo
  • Vuotislainen
« Vastaus #23 : Joulukuu 29, 2007, 20:23:55 »
Minä ja äitini ollaan ihan koukussa GA:han molemmat. Viime keskiviikkonakin istuttiin sohvalla vierekkäin ja tuijotettiin ruutua. Pikkuveli vaan naureskeli meille.
Mutta joo, äiti oli heti että katotaan kun alkoi mainokset pyöriä silloin joskus. Itse olin että jaa, mutta tulihan sitä sitten katottua. Ensin en seurannut kauhean tarkasti, saattoi välillä jäädä jakso välistä ratsastuksen takia, mutta parin kuukauden jälkeen olin jo ihan fani. Nykyään seuraan vielä innokkaammin kuin äiti. ;)

Sarja on hyvä kun juonta ei voi aina arvata etukäteen, se jättää tilaa omalle mielikuvitukselle; mitenköhän tossa nyt käy..? -tyyliin. Ja se on kivaa, ettei koko aikaa olla vain sairaalassa pelastamassa potilaita, vaan on tosiaankin myös sitä muuta elämää. Eikä ole mikään kauhean 'raaka', eli veri ei lennä pitkin seiniä, ainakaan joka jaksossa. x)

Lempihahmoa ei taida meitsillä olla. Tai kun kaikki on niin hauskoja hahmoja, että en oikein osaa valita niistä. Mutta jos joku on pakko sanoa niin Izzie. On niin hauskaa seurata Izzien töppäyksiä, varsinkin se jakso oli kiva missä se seisoi/istui koko päivän sen sairaalan edessä osaamatta mennä sisään. Toinen mistä tykkään on George. Ja Callie.

Tosi hyvä sarja, odotan aina innolla keskiviikkoa. Seuraava mitä haluaisin olisi ne tuotantokaudet DVD:llä... Ehkäpä pyydän niitä synttärilahjaksi... (Ne on tammikuussa. ;]) Mutta oli tuo aika hirveä tuo lauttaonnettomuus... Hurjaa.
In life, never stop dreaming...
...for in dreams, we never stop living.

Jupsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Tammikuu 03, 2008, 12:37:57 »
Greyn anatomia on ihana sarja.
 Näkikö kukaan sitä kaksiosaista pommijaksoa? Se ensimmäinen osa siitä oli niin jännittävä, ja kun se loppui, hypin ympäriinsä ja kiljuin etten jaksa odottaa seuraavaa keskiviikkoa. Onneksi pommi saatiin pois, vaikka se sitten räjähtikin. Montako ihmistä siinä sitten kuolikaan?
 Oli kamalaa, kun Danny kuoli. Se vaan oli niin ihana nalle, just sopiva Izzielle. Ja juuri kun ne oli mennyt kihloihin! Kuoli ainakin onnellisena. Ja se kuinka Izzie suri Dannya siinä viime jaksossa, se vaan oli niin.. todellista, sanottaisiinko. Minusta ainakin tuntuisi siltä etten ikinä pysty tekemään enään mitään, jos joku minulle niin rakas kuolisi. Rakastan ystäviäni todella paljon ja vielä se, että olisi kihloissa tekisi siitä varmaan vielä syvempää. He vain olivat niin lovetusihkutuspari ;>
 Meredithistä en pidä. En oikeasti, hyh. Se on semmonen sängystä sänkyyn ja Meredith/Derek on mielestäni huono ja liian.. tiedättekö, arvattava suhde. Siltikin toivon näille jotain säpinää, semmonen "sitoutumisjuttu" olisi aika ihana :>
 Paras hahmo on mielestäni kai Bailey taikka Christina. Bailey on sellainen vahva hahmo, hänen ei uskoisi kovin helpolla luovuttavan. Christina taas sellainen työ-ensin tyyppinen, ja hänen suhtautumisensa Burkeen on ihanaa. Vaikka hän pidätteleekin tunteitaan ei pysty kuvittelemaan elämää ilman häntä. Viime jaksossa, kun Izzie sanoi Christinalle jotenkuten näin; "Kuvittele miltä sinusta tuntuisi, jos Burke kuolisi", ja Christina meni Burken luoksi.<3 (pst. toivottavasti Burke pystyy taas leikkaamaan! Hänkin on ihana hahmo<3)
 SekavaKommenttiByEve

Cristina ei CHristina mutta kuitenkin öö.. Greikku on yksi lempisarjoistani ja olen juuri katsonut 1 & 2 tuotantokauden uudestaan. Herran jumala, kun kaikki on muuttunut! Ensiks Izzie oli joku mallin alku ja yhtääkkiä vaimo, nyt hän on petikaverina Georgen kanssa. Ja Cristina, se oli raskaana! Kohdunpoisto ja kaikki. 8<  Meredith oli ensiksi "Unelmatohtorin" petikaveri ja tyttöystävä, mutta se loppui kuin seinään, kun  Derekin vaimo Addison kiiruhti paikalle. Nyt taas Shepherdit on eronnut ja MEREDITH taas kuvioissa.

Hukkumiskohta oli epätodellinen, mutta silti koskettava. Eilinen jakso alkoi oudosti, mutta mukava oli. ;>

Lempihenkilöni ovat: Dr. Yang, Georgie O'Malley, ja MIRANDA (se on semmonen "herttanen" pullukka)