Kirjoittaja Aihe: My Chemical Romance  (Luettu 14578 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Leamire

• Vampyyri
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • The sharpest lives are the deadliest to lead
Vs: My Chemical Romance
« Vastaus #75 : Heinäkuu 19, 2008, 12:02:10 »
Minä vihasin tätä bändiä. En voinut sietää sitä korvissani: minä arvostin puhdasta ja kaunista lauluääntä - ja mehän kaikki tiedämme, että se Gerardin tapa laulaa ei aina ole siitä kaikista puhtaimmasta päästä, eikä hänen äänensä ole klassisella tavalla kaunis. Niinpä päädyin toteamaan kyseiseen bändiin rakastuneelle parhaalle ystävälleni, että bändi ja sen musiikki ovat hirveää roskaa, jota en kuuntelisi maksustakaan.

NO. Vuoden (2006-2007) olin parhaan ystäväni aivopesussa. Hän määräsi lähes aina taustalla soitettavan musiikin, joten luonnollisestikin sain (=lue: jouduin) kuunnella MCR:ää 24/7. Minun toiveestani kaveri sentään tyytyi soittamaan kahta viimeisintä levyä - minä kun en missään nimessä halunnut kuunnella sitä ensimmäisen levyn huutoa ja rouheutta, joka oli musiikkimakuni aivan toisessa (huonossa) ääripäässä. No, aikaa myöten aloin pitämään joitakin uuden levyn, ja ehkä jopa Revengenkin, biisejä siedettävinä. Ja mitä enemmän niitä kuunneltiin, sitä enemmän aloin pitää niistä. Niin, talven kuluessa syksyllä mielestäni "siedettävät" olivat muuttuneet "hyviksi". Ja keväällä pidin jo joistakin Revengenkin biiseistä ihan aidosti.

Mutta olin silti itsepäinen: ensimmäinen levy oli ihan kamalaa kuraa, ja sellaisena se pysyisikin - vaikka olinkin nyt vastentahtoisesti huomannut pitäväni joistakin kahden viimeisen levyn tuotoksista. Kaikki kuitenkin muuttui, kun paras ystäväni näytti minulle loppukeväästä(?) Life On The Murder Scenen: silloin todella aukesi minulle bändin maailma ja heidän tapansa tehdä musiikkia. Ja olin koukussa. Yhtäkkiä bändi, jota olin aiemmin syvästi inhonnut ja halveksinut, oli yhtäkkiä parasta, mitä olin koskaan nähnyt ja kuullut. Bändin tarina kirvoitti näköjään jonkinlaista tunnereaktiota... Olen siis tyypillinen nainen: tunneside ensin. ;D

Kesällä 2007 sitten ostin bändin kaksi viimeisintä levyä (kolmatta en siksi ostanut, etten löytänyt sitä silloin mistään) ja kuuntelin ne suurinpiirtein puhki: olin siihen aikaan erittäin ahdistunut, ja yllättäen huomasinkin, että bändin musiikkiin uppoutuminen vei tuon olotilan edes hetkeksi pois. Se vain tiukensi ennestään sidettäni kyseiseen bändiin. Jäi todella harmittamaan, etten pitänyt bändistä vielä silloin, kun paras ystäväni hankki huippuliput MCR:n keikalle.

Nyt sitten nautiskelen bändin musiikista täysin rinnoin ja tarkoituksena olisi tässä joskus hankkia vielä se puuttuva keikkakokemus. Maanantaina tulee postissa bändin uusin keikkataltiointi: The Black Parade is Dead!. Kyseisestä paketista löytyy kaksi keikkaa sisältävä dvd ja yksi live-cd ensimmäiseltä keikalta. Ja dvd:llä esitetään toisella keikalla myös bändin uutta tuotantoa yhden biisin verran!

Että näin. Se oli minun My Chemical Romance -tarinani. ;D

Ps. Ja kaikille teille huolestuneille tiedoksi: Bändi on muistaakseni kuvaillut uutta tuotantoaan enemmän Revengen kaltaiseksi musiikiksi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2008, 12:06:58 kirjoittanut Leamire »

Poissa Tunturipöllö

• Tuplanolla
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • That last hand... nearly killed me.
« Vastaus #76 : Heinäkuu 29, 2008, 13:26:17 »
MCR:ltä saadaan uutta materiaalia viimeistään ensi maaliskuussa sillä bändi tekee coverin Bob Dylanin Desolation Rowsta Watchmen-elokuvaan. Mielenkiintoinen yhdistelmä, tuskin ainakaan ihan kamalaa versiota pukkaavat pihalle kun Gerard on leffan pohjana toimivan sarjakuvan valtava fani.
Shaken, not stirred.

breakable

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Elokuu 11, 2008, 19:52:51 »
Löysin My Chemical Romancen noin vuosi sitten. Toki olin kuullut bändistä aiemmin - koulukaverini Tiiju & Sara olivat vannoutuineita faneja - mutta siihen aikaan pidin bändiä "tiijunjasaranmusiikkina", enkä varsinaisena bändinä. Meinasin aina kuunnella jonkun kappaleen, varsinkin kun yksi kaverini yllytti, mutta se jäi aina siihen 'meinasin' kohtaan ja enhän minä sitä sitten ehtinyt netistä kuunnella.

No, kaikki alkoi The Voicesta. Olin kotona teeveen ääressä vähän vajaa vuosi sitten ja kattelin tätä 'Suomen ainoaa 24 hoo musiikkiteeveetä', kun sieltä alkoi soimaan I Don't Love You. No, kuuntelin jonkun aikaa, kiinnittäen enemmän kuitenkin huomiota siihen musiikkivideoon, joka oli mielestäni upea, kuin itse musiikkiin. Kuitenkin, kun kertosäe taisi alkaa toista kertaa.. Tai jotain, aloin kuunnella biisiä, ja tajusin että se on ihan okei.

Pari päivää sen jälkeen menin lataamaan koneelle pari kappaletta - muistaakseni House of Wolves, Cancer & I Don't Love You. Tykkäsin biiseistä ihan hirveesti, ja sen jälkeen latasin kappaleita tasaiseen tahtiin - WTTBP, Teenagers, Mama.. Kunnes sain itseäni niskaskasta kiinni maaliskuussa ja ostin The Black Paraden ! Ja siitä lähtien MCR oli ykkössijalla, ennen sitä olin vielä ollut enemmänkin Simple Planin puoleen.
Myöhemmin ostin Three Cheers For Sweet Revengen, en tykänny siitä sillon vielä yhtä paljon kun TBP:stä, mutta nykyään se on suosikkini levyistä (jos livelevyjä ei siis lasketa). Omistan myöskin Bulletsin, Murderin & TBPID!in. Famous Last Words- single on hakusessa.

No, nykyään MCR'n musiikkia menee joka päivä vähintään tunnin verran, yleensä enemmänkin. Lempibändiksi voin heitä edelleenkin kutsua ja olen jopa uskaltautunut The Murder Scenelle (my chemin foorumi, jos joku ei tiennyt). Hupparin ostan heti kun saan kerättyä rahaa ja..

.. no joo. Kiva jos luit. MCR SAVED MY LIFE !

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #78 : Marraskuu 26, 2008, 21:56:48 »
IÄÄÄÄÄÄ olen onnellinen Geen ja Lyn-Zn puolestaa <33 nehän saa lapsen, juu nou. Nyt sitten aloin ihan innoissani kutomaan mustia pieniä lapasia,olen ihan innoissani näiden kahden puolesta, voi luoja aivan upeaa. <3

Joo oli tällä tarkoituskin. Hei oikeasti, Gerardista tulee isä <3 toivottavasti se ei kuitenkaan vaikuta seuraavaan levyyn (jos se nyt on ilmestyäkseen josssain vaiheessa <3) eikä kiertueisiin ja jos vaikuttaa niin ihan sama, HEI NE SAA LAPSEN <3 voi luoja mitä ihkutusta.
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa Kupsuu

• Vuotislainen
« Vastaus #79 : Joulukuu 18, 2010, 19:53:43 »
nythän MCR:ltä on ilmestynyt jo uusi levykin, Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys! minuuun iskee ihan pirun lujaa toi uusikin levy! :) mitäs mieltä muut ovat?
ja kaikenlisäks MCR on tulossa Suomeen,  20.3.2011 keikka Hartwall Areenalla. itse en sinne valitettavasti pääse, kun sattuu olemaan seuraavana päivänä ylppärit ;s mutta suunnitelmissa on lähtee kattomaan bändiä hiihtolomalla Britteihin! :))
FOREVER YOURS.

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #80 : Toukokuu 07, 2011, 15:08:13 »
Kuulin MCR:rästä ekaa kertaa ehkä helmi-maaliskuussa, kun yks meidän luokalta kuunteli välkällä Na Na Na:ta. Ajattelin vaan, että kauheeta möykkää hyi olkoon. Siihen saattoi kyllä vaikuttaa laatu joka on puhelimesta toistettuna aika huono. Sitten myöhemmin kuulin Singin radiosta, mutten kiinnittänyt erityistä huomiota biisiin.
Myöhemmin kuuntelin Na Na Nan ja rakastuin. Aina koneella ollessani soi Na Na Na, ja vähitellen muutkin biisit. Ensin Spotifyn Top 5-listat, sitten jotkut muutkin, lähinnä Danger Daysiltä ja Black Paradelta.
No, bändi nousi lempparikseni nopeasti ja vähitellen alkoi levyjäkin kerääntyä. Ekaks ostin Paraden, sit Danger Daysin ja eilen Revengen, joten enää yks puuttuu :) Lisäksi oon ostanut yhden paidan ja eka levy pitäis hankkia :)
My Chemical Romancessa yksi parhaista puolista ovat sanoitukset. Esim. Cancerissa ja Helenassa on loistavat sanat. Ne tarkoittavat OIKEASTI jotain.
Lempilevyä on halnkala määritellä, kaikki on hyviä, ja se riippuu tilanteesta. Danger Days on hyvällä tavalla erilainen, mutta toisaalta "vanha MCR" on parempaa.
Nykyään My Chem on parasta musaa mitä tiedän, ja en usko ainakaan lähiaikoina kyllästyväni siihen. Seinällä komeilee yksi Parade-juliste ja Frank-juliste (niin ja lisää tulee!). Lempibiisejä tällä hetkellä on mm. Helena, Skyliners and Turnstiles, Kill All Your Friends, Teenagers, Demolition Lovers ja Cemetry Drive. <3

kirjotin tän uusiks :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2011, 16:26:35 kirjoittanut Omppu »
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Zamira

• Valehymy
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin31142
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #81 : Toukokuu 12, 2011, 14:27:53 »
Luokkalaisten ja kavereiden kautta aloin tätäkin bändiä kuuntelemaan. c: Eli Omppu taisi meillä kyllä yksi päivä laittaa Na Na Na:n soimaan, mutta muita biisejä aloin vasta kuuntelemaan, kun koulussa luokkalaiset tätä bändiä hehkuttivat.  Ensimmäillä kerroilla eivät biisit ihan heti iskeneet, mutta parin kuuntelukerran jälkeen alkoi kuulostaa aika hyvältä. Tykkään siis ja paljon! Biisejä, joita tällä hetkellä olen kuunnellut erityisen paljon ovat mm. I'm not okay, Cancer, The Ghost of you, Mama ja Black Parade.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2012, 11:54:06 kirjoittanut Zamira »

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
« Vastaus #82 : Toukokuu 19, 2011, 19:04:39 »
My Chemical Romance. Mmmmm.

Vuonna 2006 kuulin Welcome to the Black Paraden ja niputin sen päässäni silloiseen ikuiseen greenday-osastoon. Varmaan 2 vuotta ämpälläni olivat kappaleet Helena, WTTBP ja I'm not Okay. Silloin Helena oli outo, muistan miten mietin että se alku on tosi kummallinen ja aina skippasin nämä biisit. Nyt kun viime syksynä menin uuteen kouluun toiselle paikkakunnalle, Lohja-cityn kirjastossa olikin kaikkea jännää. Kuuntelin Paraden ihan ajatuksella läpi ja varmaan ensimmäisenä iski The Sharpest Lives, House of Wolves ja Mama. Syksyn aikana aloin kuunnella aina vain enemmän MCRää ja lainasin Revengenkin. Se oli silloin vielä vähän outo levy myös, ainoa josta sain jotenkin kiinni oli Prison. Ehkä se aktiivinen kuuntelu alkoi jouluna, sain Danger Daysin joululahjaksi ja kuuntelin sen läpi yhdellä istumalla. Se oli tosi erilainen ja vähän hassu. Rakastuin aika pahasti Killjoy-meininkiin, värikkäisiin maskeihin ja iloiseen menoon. Samalla kuitenkin pääsin paremmin sisälle Revengeen ja tajusin niitä biisejä. Ja loppu onkin sitten historiaa, oon ihan hurahtanut tänä päivänä :'3

En koskaan osaa päättää, mikä levyistä olisi paras. Bulletsia olen kuunnellut vähiten, mutta loppuja kolmea en osaa laittaa parhausjärjestykseen. Kaikki ovat omalla tavallaan hienoja, aika erilaisia ja niin. Nuo kolme ovat harvoja levyjä, jotka pystyy kuuntelemaan laittamatta ohi yhtään biisiä. Se on aika harvinaista se. Mutta niin, eniten tulee varmaan Revengeä kuunneltua, se iskee jotenkin kovimmin. Tykkään lyriikoista ja Gerardin äänestä. Geen ääni on upean rosoinen ja nomnom tykkään :D

Voisin tässä lopuksi sanoa, että MCRn keikka maaliskuussa oli taivas. Oikeasti, se oli hieno keikka, lähinnä siksi että bändi oli niin vahvasti mukana tunnelmassa ja huomioi koko ajan faneja. Myöskin jonotuksessa tunnelma oli ihan paras, laulettiin siellä jonon kärkipäässä kaikkea jännää ja poseerattiin kameroille :'D Oi niitä muistoja, tuon kun kokisi uudestaan.
My Chem on tärkeä osa mun elämää. Siinäpä se oikeastaan :3
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2011, 21:39:55 kirjoittanut Nimue »
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #83 : Joulukuu 15, 2011, 17:59:58 »
Varoitus: teksti sisältää luvattoman paljon ihkutusta ja siitä on tulossa aivan luvattoman pitkä mutta kun MCR on mahtava<3

Olen kuunnellut MCR:ää oikeastaan vasta vähän aikaa. Tottakai olen jo pitkän aikaa tiennyt bändin olemassaolosta, ja jotain heidän musiikistaan ja kappaleistaan. Keväällä jopa pohdin, että pitäisikö mennä keikalle, mutta koska en omistanut yhtäkään levyä, enkä tiennyt monia kappaleitakaan, jätin keikan väliin.
My Chemical Romancen musiikki on aina kiehtonut minua, ja se on kuulunut niihin bändeihin, joiden musiikkia halusin kuunnella (muina esimerkkeinä Green Day, Arctic Monkeys, Beirut). Suurimman osan lempibändeistäni olen tavallaan löytänyt sillä tyylillä, että olen halunnut olla heidän faninsa, olen halunnut ostaa heidän levynsä ja kuunnella heidän musiikkiaan. Vain muutaman olen löytänyt satunnaisista The Voicen musiikkivideoista (Muse), tai muilla tavoin (The Strokes). Mutta koska MCR vaikutti hienolta bändiltä, ja onhan WTTBP mahtava kappale, päätin kuunnella hieman lisää. Pakotin itseni kuuntelemaan heitä. Yhtenä iltana, laitoin YouTubesta tulemaan Teenagersin, ja ihastuin siihen. Siitä se oikeastaan lähti.

Omistan kolme viimeisintä levyä, sillä ikävä kyllä Bulletsia ei näytä olevan kaupoissa. Sitä odotellessa (kyllä minä sen joskus saan!) kuuntelen tällä hetkellä Three Cheersiä, Black Paradea, ja Danger Daysia lähes päivittäin. Three Cheers for Sweet Revenge on levyistä ehkä suosikkini. Helena ja I'm Not Okay ovat loistavia kappaleita, ihan niin kuin kaikki loputkin. You Know What They Do To Guys Like Us In Prison on myös hyvä.
Kaikista kappaleista sitten... lähinnä samat valinnat. Yllä mainitsemieni kappaleiden lisäksi hyviä kappaleita joita rakastan melkein yhtä syvästi ovat Teenagers (teki minusta fanin!), Vampires Will Never Hurt You, Skylines And Turnstiles, The Sharpest Lives, This Is How I Disappear, WttBP, Cemetery Drive, Vampire Money, The Kids From Yesterday, Desert Song sekä Demolition Lovers.

Minäkin rakastan Gerardin ääntä, ja niin kuin moni onkin tässä topassa sanonut, hänen äänensä on ihanan vivahteikas. Hän pystyy laulamaan vakuuttavasti sekä korkealta että matalalta, ja jopa kiljuminen ja karjuminen jota joissakin kappaleissa esiintyy, kuulostaa hyvältä. Hän kuulostaa koko ajan niin kauniilta. Rosoisuuttakin löytyy, joten suoraan sanottuna hänen äänensä on täydellinen. Ja Ray on muuten yksi parhaista soolokitaristeista jonka soittamista olen koskaan kuunnellut. Hän on yksinkertaisesti loistava. Kaikki ne soolot ja... hienoa. I miss Bob, by the Way.

Muuten, tiedättekö mikä on minusta aivan tavattoman söpöä? Se, että Mikeyllä on joskus ollut silmälasit, ja se, että kun katselee vanhoja musiikkivideoita ja kuvia, hänellä on ne päässään <3
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2012, 21:50:39 kirjoittanut Miss Zora »
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Crissy

• Räyhänhenki
  • Vuotislainen
  • You can run away with me anytime you want
    • My Chemical Life
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #84 : Maaliskuu 05, 2012, 03:11:14 »
No mutta löytyihän tämmöinen topa täältä (8 hyvä hyvö ^^
koska haluan todellakin tulla ulos kaapista, ja julistautua itsekin tälläiseksi MCR-hulluksi 8DD
ja kyllä hulluksi. MyChemon luultavasti ehkä maailman paras bändi ikinä. Löysin sen eka tossa vuonna 2007 kun näin ekan kerran näiltä heeboilta musavideon :) taisi olla kai Black Parade, koska siinä niillä oli ne aivan ihanat asut päällä ja Gerardin hiukset : D <3
Sitten kyllä kadotin ne )8 mutta jotenkin mystisesti löysin ne uudelleen Danger Daysin ansiosta XD

mutta tähän väliin: olenko ainoa jota häiritsee, että tän topan alkuviestiä ei ole päivitelty? O____O minä kamalana pilkunviilaajana murisen nyt noille liikajäsenille ja sille että Danger Days puuttuu listasta :D

Jotenkin mulla on noussut tuosta porukasta jumalaksi tuo Gerru (8 kun kaikilla muilla mun kavereilla se on Frankie : D lempibiisi on varmasti Summertime <3 se on niin ihana, mut toisaalta hirmu surullinen )8

Enpä tiiä kai mitä muuta selittää paitsi, että olen megakade mun kaverille kun se nappasi Australian keikalta Frankin plektran )8 saanko huutaa asdfghjkl? :D
Älä vastusta protokollaa, vastusta niitä jotka sitä noudattavat.
Why's everybody so Sirius?
'96 pride ♥
Kill the party with me and never go home.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #85 : Tammikuu 15, 2013, 21:24:15 »
Mie en vieläkään tajua, että miks kirjotan tätä vasta nyt?...

Mutta, MCR. Tuota ihanuutta olen kuunellut ehkä sen pari-kolme vuotta. Alun perin tähän tutustuin -niin kuin lähes kaikkeen- ihanien serkkujeni kautta. Toisella heistä oli punaiset villasukat, joissa luki mustalla "MCR", hän järjesti "MCR-miittejä" Mikkeliin ja nuo kävivät yhdessä "MCR:n" keikalla Saksassa. Sitten 8-vuotiaana kysäisin, että mikä ihmeen MCR? Serkut selittivät ummet ja lammet, näyttivät pari biisiä, enkä mitenkään sykähtänyt, koska kahdeksanvuotisen korvat ja huono musiikkimaku.

Yhdeksän-vuotiaana kokeilin uudestaan, Paramoren löytämisen jälkeen, ja kyllä tärppäsi. Näin sitä kehittyy. Eka biisi, jonka muistan kuunelleeni on varmaankin Helena ja yksi ekoista, myöhemmin suosikkini, Na Na Na. Perässä mainittuun tykäistyin niin paljon, että saatoin kuunella sitä montakymmentä kertaa päivässä. Monet ihmettelivät, kun kuuntelin yhdeksän iässä tuollaista "punkahtavampaa" musiikkia, mutta that's who I am, live with it.

Mulla ei ole vielä yhtään levyä :c Mutta olis suunitelmissa ostaa tuo The Black Parade. Tykkään sen levyn kappaleista. Tai no tykkään kaikista, mutta. Lempikappaleet on varmaankin... *miettii* ainakin vieläkin Na Na Na, Sing, Gun, Famous last words, Ghost of you, Ambulance, Dead, The Light behind your eyes, Kill all your friends ja liian monet mujut :))

I like.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2013, 21:47:57 kirjoittanut annips »

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #86 : Tammikuu 15, 2013, 21:56:43 »
No tuossa loppuvuodesta taisi olla minun ja MCR:n kuudes vuosipäivä. Tosin ei ole nykyään ollenkaan niin aktiivisessa kuuntelussa.
Joskus muinoinhan tämä oli suosikki bändini, ensimmäisi bändejä, joita aloin kuuntelemaan, kun musiikista tuli pakkomielteeni. Revenge oli silloin se kaikkein rakkain levy ja tavallaan se on vieläkin kaikkien muistojen takia, mutta ehkä joku uudemmista levyistä saattaisi olla musiikillisesti parempi? En tiedä, vaikea ajatella.
MCR säilyi lempibändinäni  pari vuotta, vaikka esimerkiksi The Used välillä yritikin horjuuttaa sen paikkaa. Parin vuoden sisässä löysin miljoona uutta bändiä ja siihen väkisinkin mahtui MCR:ää parempaa musaa ja sen kuuntelu jäi väkisinki vähemmälle. Mutta kyllä sitä aina tulee silloin tällöin kuunneltua, kun muistaa, ja aina kun muistan kuunnella sitä, niin kuulostaa kyllä tosi hyvältä.

It's Not a Fashion Statement, It's a Fucking Deathwish, Thank You for the Venom, To the End, The Sharpest Lives, Welcome to the Black Parade, Famous Last Words

Itse asiassa nyt kun mietin asiaa, siis ihan just nyt, niin vaikka olen 'fanittanut' muita bändejä MCR:n jälkeen, en kyllä ole osannut olla mistään muusta bändistä niiiiin innoissano kuin joskus olin MCR:stä...
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordVine3373
« Vastaus #87 : Tammikuu 19, 2013, 19:06:54 »
Joskus mä en oikeen ymmärtänyt näitä, mutta sit ku jossain ohjelmassa(ko) oli puhetta MCR:ästä, mut en mä oikeen innostunu. Mut sit joskus mä muistin kyseisen bändin, nii kuuntelin sit muutaman biisin, sit viel muutaman ja sit aloin sit pikku hiljaa innostuukin (: Aika vähän on kyllä tultu kuunneltua, en kyllä ees tiiä, mutta ei nyt ihan hirveesti... Jospa oisin tuon vähän aikasemmin löytäny, nii oisin onnellinen :/

Mulla ei levyjä oo, yhyy :'( Jos hankkisin, nii luultavasti tuo The Black Parade, kun tykkään niist kappaleista. Niinku kaikista muista kylläkin, mut...
Lempikappaleet vois olla Sing, Famous last words, Gost of you, Ambulance, The light behind your eyes ja ne muut :>