Kirjoittaja Aihe: My Chemical Romance  (Luettu 13595 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Briette

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: My Chemical Romance
« Vastaus #50 : Heinäkuu 04, 2007, 15:31:55 »
Lämppäri oli kyllä hyvä, Billy Talent siis, se Happines oli ihan surkea. Tunnelma mahtava, vaikka olikin ihan hiestä märkä ja jalat kipeät kaikestä siitä seisomisesta, 6 tuntia putkeen, mutta oli sen arvosta. MCR tuli lavalle, meinas taju lähteä. Siinä aluksi oltiin uimaintiaanin kanssa jossain kolmannessa rivissä Frankin puolella, tuuli kone oli muuten mahtava, ja sitten jotenkin siirryttiin keskemmälle ja kauemmas, ehkä joku 4-5 rivi? Kuitenkin oli tajuton fiilis, ei pitkiä edessä ja taisin tujotella Gerardia 4/5 osaa koko keikasta.

Mutta jonotus sinällään oli hauskaa, sai uusia tuttuja ihan hassusti. Puoli seitsemältä oltiin siellä, ärsytti vaan, kun jono tuhottiin ja sitten se die hardi rupesi vetäämää omaa showta.

Taisi ääni olla melko kamala keikan jälkeen, ja en kuullut kerrassaan mitään sen jälkeen, ei mulla mitään korvatulppia ollut. Niiden kanssa kuulosti liian kamalta. Enkä kuullut välijuttuja. Mutta ihan mahtavaa, aww sugar. Siellä en kyllä itkenyt, mutta tänään jossain hemmetin ripari-jutussa oli tippa linssissä 24/7. Ja nyt kun kirjotan tätä, itkn ihan tajuttomasti. En voi uskoa että koko odotus päättyi ja nyt on jäljellä enää vaan uskomaton kokemus, hikinen lipun puolikas ja paita. Ja hikiset vaatteet mitä en millään haluaisi pestä. En pysty kuunnella ollenkaan MCRää nyt, muuten oon joku ihmeen vesiputous. Odottamisessa oli se oma hohto, ja nyt ei ole kerrassaan mitään mitä odottaa. Musta tuli emo, itken 24/7. Oli muuten vaatteet kaikki ihan märät ja hiuksii kun heilautti ni lens vaan hikee, mahtavaa.

Tietääkö kukaan koska se dokumetti näytetään siellä MTV:llä? Tai sitä, että kuvasiko mikään kanava tota konsertti?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2007, 16:55:11 kirjoittanut Briette »
i only show you what i want you to see

Poissa uimaintiaani

• Vuotislainen
« Vastaus #51 : Heinäkuu 04, 2007, 19:53:27 »
Tietääkö kukaan koska se dokumetti näytetään siellä MTV:llä? Tai sitä, että kuvasiko mikään kanava tota konsertti?
Musta tuntuu että MTV voiskin näyttää tota konserttia, ainakin vähän. Tai siis kun nehän oli siellä ulkona kuvaamassa ja Axl Smith oli huudattamassa meitä, ja itse sain sellasen käsityksen että ne kamerat alussa (en muista että oliko ne enää MCR:n aikana lavalla, en katsonut) siellä lavan reunoilla oli MTV:n. Toivottavasti ne sitten näyttäis siitä edes jotain, olis kiva nähdä :D

Dian

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Heinäkuu 04, 2007, 20:23:36 »
Oooooh, voi luoja, olen edelleen ihan täpinöissä keikan jäljiltä ((: vaikka istumapaikoilla oltiinkin ja tosi korkealla (E4-katsomo, paikka 172<3), sieltä näki tosi hyvin ja tunnelma oli katossa. Seisottiin melkein koko ajan kaverin kanssa, että jalat vähän kipeet, ja kädet joko taputti koko ajan tai heilui ilmassa, kädet kipeet, huudettiin/laulettiin(minkä voi senkin laskea enemmän huutamiseksi) koko ajan, kurkku kipeä myös. Ei haittaa, oli niin mahtava keikka että ei moro!

Se lämppärin-lämppäri, mikä ihme Happines olikaan, oli surkea, mutta Billy Talent oli iso positiivinen yllätys. Katselin haavi auki kun ne tuli sinne. Siinä oli toinen bändi minkä olisin halunnut nähdä muutenkin livenä (arvatkaapa kuinka sapetti kun ruisrock on konfirmaatioviikonloppuna? mutta nyt ei haittaa vaikka en pääse sinne). Ja että ne oli hyviä livenä! Sääli että soittivat Red Flagista juuri sen version mistä tykkään vähemmän, mutta hyvä sekin silti oli. BT:n show muuten tuntui kestävän paljon kauemmin kuin MCR:n..

MCR on listoillani joka tapauksessa ykkösenä, mutta tämän keikan jälkeen vielä enemmän! Voi jeesus että ne oli LOISTAVIA! Tuli kuuma pomppiessa siellä ylösalas ahtaassa katsomossa <: Mukavan paljon soittivat muitakin piisejä kuin pelkkää Black Paradea. Miksi se on ohi, miksi? Millonkohan ne tulee ensi kerran tänne?
Oli tosi upeaa kun koko halli lauloi koko ajan, pieni tunnelma. En-muista-kuka taisi sanoa että meinasi taju lähteä kun pojat tuli lavalle. Joka tapauksessa oikeassa oli. Olisipa ollut kiva kaatua siellä kun oli vähän. Noh. Jyrkähköt katsomot.
Famous Last Words oli aivan ihana kun koko sali huusi <: Pistettiinköhän paremmaksi kuin Ruotsi?

Poissa Liberty

• Vuotislainen
    • http://liberty.vuodatus.net
« Vastaus #53 : Heinäkuu 13, 2007, 17:33:44 »
Famous Last Words oli aivan ihana kun koko sali huusi <: Pistettiinköhän paremmaksi kuin Ruotsi?

Itsellänikin jäi muuten juuri tuo biisi mieleen. Jostain syystä, kun kuuntelen kappaletta nyt niin tulee ihan kuin videolta lavan tapahtumat. En muista muista biiseistä juri mitään, mutta Famous Last Words on kirkkaasti muistissa. Istuin muuten metrossa keikan jälkeisenä päivänä ja soittimestani piti tulla vain The Usedia, mutta sitten jostain syystä alkoikin FLW ja ensin tuli kylmät väreet ja sitten kyyneleet. Ihan outo fiilis, kun minä harvemmin liikutun mistään ja itken tosi vähän. Nyt olin metrossa ja kyyneleet vaan virtas ja vastapäinen nainen vähän katseli, että mikä tolle tuli. Vaihdoin äkkiä kappaletta :D
You are everything I want 'cause you are everything I'm not.

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #54 : Syyskuu 27, 2007, 21:08:16 »
Nyt on aika offia, mut pakko tulla kysymään, että onko kukaan kuullut Helenasta ja I'm Not Okaysta sellasia jousisoitin versioita, joissa ei lauleta? Aivan ihania, vissiin kyyneleet silmissä kuuntelen, ei voi mitään. Ihan tajuttomia. Taitavat olla The Srting Quartet jotka nää soittaa.

Mutta joo, vähän on tämäki ollu hiljanen topic nykyään. Mut tosta FLWsta tuli nyt mieleen, et siintä ku on se video YouTubessa, ni aika hurjan kovaa laulettiin. Ja muutkin ne keikka videot, näyttää ihan tajuttoman hienolta ne, missä pompitaan ja heilutetaan käsiä samaan tahtiin ja valot on yleisöön päin. Varsinki Dead!ssä :)

jaajee

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Syyskuu 30, 2007, 21:38:31 »
Nyt on aika offia, mut pakko tulla kysymään, että onko kukaan kuullut Helenasta ja I'm Not Okaysta sellasia jousisoitin versioita, joissa ei lauleta? Aivan ihania, vissiin kyyneleet silmissä kuuntelen, ei voi mitään. Ihan tajuttomia. Taitavat olla The Srting Quartet jotka nää soittaa.

Joo minä olen kuullut. Ne ovat ihania. Olen ajatellut ostaa sen levyn missä on paljon noita the String Quartetin versioita MCR:rän kappaleista. Heti ostan kun saan vaan iskän tilaamaan (:

Se on hieno video YouTubessa se missä kuuluu kun yleisö laulaa todella kovaa. Niitä keikka videoita on vaan ihana katsella. Yksi mun kaveri kuvasi tosi monta videota keikalta ja minä kuvasin sitten pari myös ja ne on ihan hyvä laatuisiakin. Niitä on kiva aina katsella ja muistella keikkaa. Ja on ihanampaa katsella niitä itse kuvaamia ja kaverin kuvaamia kun YouTuben videoita kun tietää että ne on kuvattu siitä missä itse seisoi ja kun näkee kaiken suurin piirtein samanlaisena kuin siellä.

Poissa Pörri

• Lehmänsiipi
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Lokakuu 13, 2007, 20:08:15 »
Lainaus käyttäjältä: Liberty
Minusta oli tosi hyvä, että järkkärit jakoivat vettä. Siellä olisi ollut paljon enemmän pyörtyneitä, jos ei olisi jakanu.
Minä en ollut keikalla ja minua alkoi mietityttämään miksi ne tyypit pyörty? Kiljuko ne niin paljon?

Poissa uimaintiaani

• Vuotislainen
« Vastaus #57 : Lokakuu 13, 2007, 20:13:49 »
Minusta oli tosi hyvä, että järkkärit jakoivat vettä. Siellä olisi ollut paljon enemmän pyörtyneitä, jos ei olisi jakanu.
Minä en ollut keikalla ja minua alkoi mietityttämään miksi ne tyypit pyörty? Kiljuko ne niin paljon?

Noh. Ainakin siellä oli tosi kuuma (keikan jälkeen mitattu oli kai jotain 47 astetta), sitten tietysti oli niin innoissaan että pomppi, huusi ja niin edespäin ja tietysti kun jännittikin bändin näkeminen. Ainahan keikoilla porukkaa pyörtyy.
En mä tiedä jos se sitten jostain muusta johtui, mutta näin mä ainakin uskoisin.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Lokakuu 13, 2007, 21:03:21 »

Noh. Ainakin siellä oli tosi kuuma (keikan jälkeen mitattu oli kai jotain 47 astetta), sitten tietysti oli niin innoissaan että pomppi, huusi ja niin edespäin ja tietysti kun jännittikin bändin näkeminen. Ainahan keikoilla porukkaa pyörtyy.
En mä tiedä jos se sitten jostain muusta johtui, mutta näin mä ainakin uskoisin.

Ja siis se paine, mikä siellä eturivissä oli. Koko muu yleisö työnsi eturiviä sitä aitaa vasten. Siinä meinasi itselläkin pariin otteseen mennä ilmat pihalle. Jos on vähänkin heikkokeuhkoisempi ja pienirakenteinen niin sinnehän jäi ihan toivottomasti puristuksiin ihmisteen väliin, jonka lisäksi kaikki tuuppivat ja tönivät hyppiessään ja minulla oli ainakin kuhmuja päässä, kun kädet huitoivat. Eli ei ihan turvallisimmasta päästä ollut sekään tapahtuma niin kuin ei muutkaan keikat yleensäkään. Pahin syy kuitenkin oli varmasti tuo kuumuus ja nestehukka. Päivä oli uskomattoman kuuma ja porukka oli koko päivän istunut auringon paisteessa, jota pahensi Jäähallin lasiseinä, joka heijasti valon vielä tuplasti jonottajien päälle. Sen jälkeen kun neljä tuntia ennen keikkaa pääsi viimeisen kerran vessaan, moni lopetti nesteiden nauttimisen, koska pelkäsi, että joutuu kesken keikan tai jonon lähtemään vessaan. Tuo nesteiden jättäminen pois ei ollutkaan sitten fiksuin idea, koska siinä alkoi elimistö olla jo veden tarpeessa pahasti tuntia ennen keikan alkua. Saatika sitten kun alkoi riehuminen ja hiki vei viimeisetkin nesteet kehosta.

Tulipas nyt sekava ja selittävä. Huoh. Mutta siis paine ja nestehukka aihettivat pyörtymistä. Voi olla että joku ihan vaan jännitystäänkin menetti tajuntansa... Siitä en tiedä.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #59 : Marraskuu 27, 2007, 13:03:36 »
Nyt nolottaa :D Vuotiksen wanhassa softassa kävin haukkumassa tämän bändin maanrakoon. Haukuin mm. Helenan videota ja Gerardin silmämeikkejä. Meininki oli mielestäni "naurettavaa angstipelleilyä."

Vaan kuinkas sitten kävikään? Kuluneena syksynä olen pakostakin kuullut MCR:n biisejä radiosta ja The Voicelta. Ensimmäiset biisit jotka iskivät, olivat Teenagers (todella hieno coveri muuten!) ja I Don't Love You. Koukkuunnuin molempiin niin paljon, että niitä piti käydä kuikuilemassa YouTuben kautta lähes päivittäin. Katselin siinä sivussa sitten muitakin videoita - jotka ovat sivumennen sanoen aivan loistavia, varsinkin I'm Not Okay - ja kun viime viikolla törmäsin kirjastossa The Black Parade-levyyn, en epäröinyt lainata sitä. Levy on ollut kovassa kulutuksessa viimepäivinä ja täytyy sanoa, että olen positiivisesti todella yllättynyt! Kokonaisuutena loistava levy ja biisit ovat tarttuvia. Levyltä ei löydy mielestäni yhtään huonoa biisiä. Ah. Tosin kyllähän siitä vähän paistaa läpi tietty suuremman yleisön kosiskelu ja valtavirtamaisuus, mutta kaipa se oli odotettavissa. Kelpaa minulle jokatapauksessa.

Sitten vähän bändistä. Yleensä en anna kitaristeille niinkään paljon arvoa, mutta tämän bändin soolokitaristi todellakin osaa asiansa. Aivan mieletöntä. Tykkään myös Keijosta laulajana älyttömästi. Harvoin kuulee laulajaa, joka todella antaa kaikkensa laulaessaan ja vuodattaa syvimmätkin sielunsa syöverit biiseihin. MCR:n biisejä olisi kenen tahansa muun aivan mahdotonta soittaa, koska Keijon laulusuorituksia ei yksinkertaisesti voi ylittää.

Pitääpä jossain vaiheessa etsiä myös kaksi edellistä levyä. Saa nähdä, hurahdanko niiden myötä totaalisesti :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2007, 13:07:31 kirjoittanut Seireeni »
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #60 : Marraskuu 27, 2007, 18:18:42 »
Lainaus
Teenagers (todella hieno coveri muuten!)
No ei kai nyt sentään. Eiköhän sekin oli ihan (vaan) MCRn omaa tuotantoa. Ellei sulla sitten ollu joku muu takaajatus tia sitten multa vaan on menny jotain tosi pahasti ohi.

Ja nyt kun kirjoitin tuon, maailman turhin viesti olisi, niin voisin jotain taas satuilla, ihan on semmonen fiilis. Bah, niin siis, törmäsinpä erään kerran you tubessa johonkin bändin liveen ja sieltä johonkin uuten kappaleeseen. Harmi kun oli live ja surkea ääni, mutta näin epämääräisesti kuultuna se kuulosti ihan mukavalta. Ja tuntuu kivalta tietää että ne työstää uutta musiikkia, vaikka en mä sitä oikeestaan epäillytkään. Se vaan lohduttaa, että nyt niilla on taas yksi syy lisää tulla tänne uudellee. Ah, mä niin rakastan hhaveilla ja muistella :)

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #61 : Marraskuu 28, 2007, 09:57:08 »
Lainaus käyttäjältä: Briette
Ja nyt kun kirjoitin tuon, maailman turhin viesti olisi, niin voisin jotain taas satuilla, ihan on semmonen fiilis. Bah, niin siis, törmäsinpä erään kerran you tubessa johonkin bändin liveen ja sieltä johonkin uuten kappaleeseen. Harmi kun oli live ja surkea ääni, mutta näin epämääräisesti kuultuna se kuulosti ihan mukavalta. Ja tuntuu kivalta tietää että ne työstää uutta musiikkia, vaikka en mä sitä oikeestaan epäillytkään. Se vaan lohduttaa, että nyt niilla on taas yksi syy lisää tulla tänne uudellee. Ah, mä niin rakastan hhaveilla ja muistella :)

Mutta minä muistelisin, että jossain haastattelussa, mitä puolella korvalla kuuntelin kerran Prisman telkkariosastolla (heh...) sanottiin, ettei uutta levya kannata odotella ainakaan vielä ensi vuonna. Kuulemma haluavat ensin kehittyä johonkin suuntaan, koska ei ole mitään järkeä julkaista edellisen levyn kanssa identtistä materiaalia.

Samassa haastattelussa taidettiin puhua jotain myös siitä, että Black Paradella nähdyistä univormuista luovuttaisiin. Kuulemma yhteinäisiin esiintymisasuihin panostettaisiin jatkossakin, mutta samanlaista yhden teeman ympärillä pukjeutumista ei tulisi. Tai en tiedä. Tosiaan kuuntelin vain puolella korvalla ja ööh... en tiedä onko englannintaitoni aina ihan terävimmillään. Olen voinut keksiä ihan omianikin... :DDD

Poissa Craza

• välikappale
  • Vuotislainen
My Chemical Romance
« Vastaus #62 : Marraskuu 29, 2007, 17:45:12 »
Nyt nolottaa :D Vuotiksen wanhassa softassa kävin haukkumassa tämän bändin maanrakoon. Haukuin mm. Helenan videota ja Gerardin silmämeikkejä. Meininki oli mielestäni "naurettavaa angstipelleilyä."
totaalisesti :)

Hä, jollakin muullakin on ollut samanlaisia ensikokemuksia :)

Kuulin bändistä ensikerran jo aika kauan sitten. Tai no, hyvän aikaa ennen The black paradea. Näin sitten Helenan videon ja mielipiteeni oli selkeästi, että karsea video, outokamla biisi, karseanpelottava laulaja.

Siitä jäi jotenkin outo maku suuhun. Vähän myöhemmin se tuli netsissä surffaillessani taas mieleen ja etsin sen uudstaan Youtubesta. Horrori se oli edelleen, mutta katsoin muutaman lisää. Jossain vaiheessa jäin jotenkin kummallisesti koukkuun siihen. He, painiskelin suunnilleen vuoden tämän kanssa, vihaanko vai tykkäänkö d_d  Väitin inhoavani :D

Vasta vähän aikaa sitten oikeasti annoin periksi itselleni ja ostin The black paraden. Minkäs sille voi, kun jokin iskee niin eihän pakoon pääse. Vielä kesällä olin salaa harmissani, kun Helsingin konsertti meni ohi, ja ette tiedä ärsyttääkö nyt O_-

Oikeastaan minä pelkään tätä vieläkin (Varsinkin Gerardia O_O) Mutta ehkä se on se yksi vaikuttava tekijä. Musiikkiin voi samaistua ja löytää sieltä itsensä! Hmmm, alkoi mennä jo vähän piipitykseksi Ö.ö Jokatapauksessa bändi alkaa saada minusta kannattajan. Pitäisi ostaa jostain Three cheers for sweet revenge, mutta kun en löydä sitä mistään..

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #63 : Tammikuu 06, 2008, 19:21:51 »
Kyllä. Minäkin bändin suuri kannattaja, itse asiassa en muuta kuuntelekaan :D Fanina olen aika uusi, ensimmäistä kertaa taisin kuulla TBP:n Voicelta sen ilmestymisaikoihin, siinä vasta rakkautta bändin musiikkiin ensikuulemalta! Sitten aloin kuunnella YouTubessa bändin musiikkia, ruinasin levyjä(tosin tuloksetta...). Sitten YouTube lakkasi toimimasta meillä, enkä saanut kuunnella bändiä aikoihin. Kiinnostus ei silti hävinnyt. Seuraavan kosketuksen sain pelatessani SingStaria, jossa oli kyseisen bändin kenties ihanin laulu, Helena. Siinä vasta sitä jotain! Sitä tulee lauleltua kyllä useammin kuin usein :D
  Ensimmäiset levyni sain vasta nyt, jouluna 2007. Syy tähän myöhäiseen levyjen saantiin on äitini, joka vastustaa bändiä oikein olan takaa. Pyh, ei voi kuulemma sietää moista moskaa. MCR mitään moskaa ole, se on taidetta. Hienoa taidetta. Upeaa taidetta. Parasta taidetta. ottaen huomioon, että taisin saada ensikosketuksen bändiin yli vuotta aiemmin, ja silloin jo innostuin kovasti, kesti levyjen hankkimisessa pitkään. Kun ei saa viikko/kuukausirahaa, on vaikea hankkia mitään :D
  Ja nythän MCR vieraili Suomessa esiintymässä. Että olin kade kaverilleni, joka pääsi sinne. Ruinasin ja ruinasin, että ostettaisiin liput sinne, mutta ihana äitini tietysti oli taasen vastaan :D No, ehkä ensikerralla sitten. Toivottavasti sellainen tulee muuten, ja vähän enemmänkin keikkoja kuin yksi saisi olla. Mutta jos ei Suomen keikkaa kuulu, täytyy kai lähteä Ruotsiin. Tai sitten voisi lähteä jenkkeihin katsomaan sitä :D Ehkei kuitenkaan...
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #64 : Tammikuu 18, 2008, 20:29:55 »
Minäkin myönnän kuuluneeni näihin "hyi joku MCR" porukkaan. Welcome to the Black Parade soi jatkuvasti radiossa ja en pitänyt siitä millään tavalla. Sitten alkoi soida Teenagers ja se oli ihan siedettävä, mutta silti en oikein ollut kovin innostunut bändistä.

Vasta oikeastaan viime syksynä tutustuin paremmin musiikkiin ja tajusin pitäväni aika monistakin kappaleista ja en voinut lopettaa kuuntelemista. Suurena fanina en itseäni pidä vieläkään, mutta en enää inhoajiinkaan. Vielä ehkä pitäisi ostaa levytkin, mutta saa nähdä tuleeko se tapahtumaan. Mutta ainakin lievällä mielenkiinnolla odotan heidän seuraavaa levyään, sitten kun se joskus ilmestyy.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Re: My Chemical Romance
« Vastaus #65 : Toukokuu 15, 2008, 20:33:23 »
Lainaus
Jos nyt joskus kerkeävät tulla suomeen, niin ehdottomasti hommaan itseni keikalle :)
uimaintiaania komppaan. Kunpa tulisivatkin Suomeen, se olisi niin varma, että tämä tyttö lähtisi keikalle. ^^
Oih, tulis Suomeen... adressit.comissahan on se adressi MCR Suomeen? kaikki allekiroittamaan <3 Ihan 100 % varmasti tulen jos MCR tulee Suomeen, jos äiti päästää (alaikäinen kun olen prkl. Joskus inhoan ihan ylipaljon ikääni, melkein 13 v.)

Kuulin tässä joku aika sitten biisin I'm not okay ja rakastuin ihan täysillä :D Huoneessani ei ole seinillä tapetteja, mutta mihinkä niitä tarvitaan kun on Gerard ynnä muut? <3

Kaverit tuskin jaksaa kuunnella, tasan yksi kuuntelee mun puhetta Gereardin ihanasta letistä ynnä muusta (kyllä. Mä OLEN fiksu!), ja sekin vaan sen takia että se itekkin on ihan lovena <3

Lempparibiisini on ehdottomasti I'm not okay, se vaan on niin... Ihana? Se musiikkivideo on kans niin ihana <3<3 "you know, there's somethong in ur eye" Ihkutan kaikille liikkuville ja liikkumattomille (jos ei muille niin sitten sängyn päädylle yms yms) miten ihana Gerardin letti on siinä musiikkivideossa, hihi. Se vaan on niin ... <3<3 (erm, ehkei ihana oikeen oo oikee sana kuvaamaan tota biisii mut so what.)

Helena on kans tosi ihana <3 ja Famous Last Words <3<3 This Is How I Disappear <3<3<3

Kuulen päivittäin koulussä miten olen niin MCRteini, mut so what? Ehkä olenkin! Kuljen koulussa napit päässä koko ajan ja hoilaan kaverin kanssa nuotin vierestä... krhm. Eilen terrorisoitiin Itäharjua (Turus!!) kiljumalla "Oh! Gerard! Look at me! Look at me!" ja kaikki vaan sen takia et syötiin liikaa suklaata. Mummot, papat & pikkulapset kiersi KAUKAA.

// Sainkin viime viikonloppuna TCFSRn ja BPn. Ootteks kateellisii?? The Black Parade is Dead on ostosuunnitelmissa, 24.7. ilmestyy? Bullets puuttuu, en löytäöny sitä vaikka kävin läpi Porin Anttilan yms.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2008, 08:30:13 kirjoittanut maisamiisa »
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
« Vastaus #66 : Toukokuu 20, 2008, 19:36:51 »
Minä en varsinaisesti ole MCR-fani (tiedänkin tasan kahden bändin jäsenen nimen :'DD aika säälittävää) vaikka MCRää tuleekin jonkun verran kuunneltua. Omistan Three Cheers For Sweet Revengen ja Black Paraden, joista mielestäni jälkimmäinen on ehkä vähän parempi. TCFSR:llä tosin on aika nerokkaita sanoituksia aina välillä...

En muista, missä tilanteessa törmäsin MCR:n ekan kerran. Kai se oli silloin kun Welcome To The Black Paraden videoa ruvettiin näyttämään pakkosyötöllä, en kyllä muista että milloin se oli. Keväällä tai talvella 2007? Mutta oikeastaan vasta viime kesäinen Teenagersin puhkisoitto sai minut huomaamaan oikeasti MCR:n. Silloin tosin paloi aika pahasti kiinni bändiin ja ko. biisiin, mutta kun vähän aikaa meni niin, ettei kuullut sitä kertaakaan, rupesin pitämään Teenagersista :> Kuitenkin varmaan vasta se, kun eksyin YouTubessa katsomaan I'm not okayn videon, sai minut kiinnostumaan näistä, ja vähän sen jälkeen hankin TCFSR:n. Sen jälkeen tosin ei ollut enää tarkoituksena hankkia Black Paradea, mutta olen kyllä iloinen että ostin senkin. Tykkään BP:stä ^^ Varsinkin Famous Last Words ja House of wolves ovat ihan loistavia. Ja tietysti se I'm not okay, yksi tämän hetkisistä suosikkibiiseistäni :)
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #67 : Toukokuu 21, 2008, 18:23:44 »
Kai se oli silloin kun Welcome To The Black Paraden videoa ruvettiin näyttämään pakkosyötöllä, en kyllä muista että milloin se oli. Keväällä tai talvella 2007?

Varmaankin talvella, koska video tuli lokakuussa(?) 2006 ja keväällä 2007 pakkosoitolla taisvat olla Famous last words ja I don't love you.

Muahahhaa, oli pakko tulla pätemään.

Mutta, kun kerran kirjotin, niin voishan sitä jotain sanoa. Miten on, odottaako ihmiset innoissaan The Black Parade Is Deadia? Live CD/DVD siis tiedossa, ilmestyy muistaakseni nyt kesäkuussa, olisko ollut jotain 24. päivä? Takuuseen en mene, koska tää mun fanaattisin fanitus vaihe taitaa olla hiipumassa, mutta noin muistaisin.
Ite en tota nyt samantien ainakaan ole ostamassa, varmaan jouluna lahjaksi pyytelen, kun sinällään mulla mikään kiire ole, vaikka sen kovasti tahdonkin. Jos joku viisas muuten tietäisi, onko tossa sellasta LOTMS-tyylistä diary-osuutta?

XwoundX

• Ankeuttaja
« Vastaus #68 : Toukokuu 24, 2008, 19:28:35 »
Aww...MCR on yksi ehdottomasti suosikkiyhtyeistäni... Vanha materiaali varsinkin on mahtavaa (ehkä mun mieleeni punk-henkisyytensä takia, hihs...) Mutta siis...lempikappaleitani on ehkä uusimmalta House of Wolves ja Sleep. Revengeltä on vaikea sanoa...luultavasti Prison ja It's Not A Fashion Statement, It's A Funcking Deathwish. Bullets sitten...no Honey, Our Lady Of Sorrows ja Headfirst For Halos, nams ♥

Poissa Sidney

• Vuotislainen
« Vastaus #69 : Heinäkuu 01, 2008, 16:08:50 »
Ihastuin MCR:n musiikkiin noin pari viikkoa sitten kun luin eräästä vanhasta lehdestä jutun kyseisestä bändistä. Päätin mennä youtubeen kuuntelemaan kappaleen nimeltä I'm not okay ja olin aivan myyty ja hieman yllättynyt koska minulla oli ollut täysin erillainen käsitys koko bändistä lähinnä Welcome to the black parade kappaleen ansiosta. On hassua että edes tykkään koko bändistä koska en ole aijemmin edes pitänyt sen tyylisestä musiikista mutta olen onnellinen siitä että tulin tutustuneeksi MCR:ään sillä nyt olen aivan rakastunut siihen.
Lempikappaleitani ovat You know what they do to guys likes us in prison (olis kiva nähä kyseinen kappale esitettävän livenä kun yleensä Gerard tekee sen aikana jotain hassua =D), Mama, I'm not okay, Cemetery drive, Desert song, Helena, Teenagers, The ghost of you ja Cancer. 
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2008, 16:56:19 kirjoittanut Sidney »

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • ♥♣♦♠
« Vastaus #70 : Heinäkuu 01, 2008, 18:55:30 »
Tutustuin MCRn noin kolme vuotta sitten ja olin myyty. Eka levy aivan loistava. Sitten tuli toka levy, joka ei enää jaksanut sävähdyttää niin paljoa, mutta silti hyvä. Kun Black Parade tuli kauppoihin, itkin. MCRn taso laskenut hirveästi ja bändi on aivan toinen kuin kolme vuotta sitten. Joidenkin mielestä muutos on parempaan, mutta Black Parade on suurin pettymys mitä olen miltään bändiltä joutunut kestämään. Itse bändi uskoo kehittyneensä paremmaksi ja kehitys jatkuu. Uusille faneille hyvä, vanhasta MCRstä tykkääville huonoakin huonompi jos vielä samaa rataa jatketaan.

Poissa Liberty

• Vuotislainen
« Vastaus #71 : Heinäkuu 02, 2008, 12:13:22 »
Tutustuin MCRn noin kolme vuotta sitten ja olin myyty. Eka levy aivan loistava. Sitten tuli toka levy, joka ei enää jaksanut sävähdyttää niin paljoa, mutta silti hyvä. Kun Black Parade tuli kauppoihin, itkin. MCRn taso laskenut hirveästi ja bändi on aivan toinen kuin kolme vuotta sitten. Joidenkin mielestä muutos on parempaan, mutta Black Parade on suurin pettymys mitä olen miltään bändiltä joutunut kestämään. Itse bändi uskoo kehittyneensä paremmaksi ja kehitys jatkuu. Uusille faneille hyvä, vanhasta MCRstä tykkääville huonoakin huonompi jos vielä samaa rataa jatketaan.

Mikään bändi ei voi suoltaa samanlaisia levyjä vuodesta toiseen, koska ikävä tosiasia on se, että musiikin tekeminen ei ole aivan pyyteetöntä ja ilman kehityskaarta rahat loppuvat kesken. Artistitkaan eivät elä ilman tienestiä. Jokaisen uuden levyn myötä täytyy tuoda jotakin uutta ja osoittaa, että juuri tässä bändissä on potentiaalia pysyä pinnalla. Niin se vain on, pitivät fanit siitä tai eivät. Olisi toki hienoa, jos kaikki pystyisivät tekemään juuri sitä, mitä haluavat ja miellyttää vakiintunutta fanikuntaansa, mutta levy-yhtiöillä on vaatimuksensa ja uusien fanien hankkiminen on tärkeää.

Sitä paitsi luulen, että bändi itse saattaisi hävittää musiikin tekemisen mielekkyyden ilman kehitystä johonkin suuntaa - huonommaksi tai paremmaksi. Sehän on ihan mielipidekysymys.

Tämä oli nyt ihan yleisluontoinen kommentti enkä nyt puhu mitenkään erityisesti juuri MCR:stä, vaikka tottakai bändi tuntee onnistuneensa, kun fanikunta on kasvanut aivan valtavasti.

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #72 : Heinäkuu 07, 2008, 20:58:25 »
Onks The Black Parade Is Dead! ilmestyny jo...? Oon ihan pihalla tästä, kun wikipediassa roikun ja siellä sanottiin että 1.7. ilmestyi, eli viikko sitten. En oo lähteny etsimään mistään, tuskin Anttilasta, Stockalta tms löytyy, eli en oo jaksanu ees yrittää. Mut jos joku olis niin ihana että kertois onko se ilmestyny, etten kuluta turhaan aikaa nyhjäämällä Anttilasta Stockalle ja sieltä eteenpäin kaikkiin mistä sen vaan voi löytää.

// Ostin sen tänään, Anttilasta. Prkl kun en voi koton kattoo paitsi jos meen isän koneelle... ehkä raahaudun kaverille katsomaan? Ystävyyssuhteiden väärinkäyttöä, jep jep. Mut kyl Noorakin haluu sen nähdä, eli ei se niin pahasti... kai.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2008, 16:50:16 kirjoittanut maisamiisa »
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightAsh27705
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #73 : Heinäkuu 09, 2008, 13:07:40 »
Ensimmäisen kerran kuulin MCR:ää kevättalvella 2007, kun kuulin radiosta Welcome to the Black Paraden ja Famous Last Wordsin. Ne oli mielestäni ihan hyviä, mutta lähinnä sitä ihan-kiva-biisi-tasoa. Kun sitten loppukesästä näin Teenagers-videon, se vakuutti sitten kunnolla. Aina koneella ollessani kuuntelin sitä youtubesta ja sitä kautta pikkuhiljaa aloin kuunnella myös muita biisejä. Varsinkin Canceriin rakastuin ihan täysillä. Siinä se syksy vierähti, ja myöhemmin syksyllä ostin sitten The Black Paraden. Ja useamman kuuntelun jälkeen aloin tykätä myös enemmän WTTPB:stä ja Famous Last Wordsista. Nyt tässä vasta ostin myös Three Cheers for Sweet Revengen.

Minulla vähän vaihtelee, kummasta levystä pidän enemmän, mutta lempibiisejä tällä hetkellä ovat I'm Not Okay, Give 'Em Hell, Kid, Cancer, Sleep, Teenagers ja You Konw What They Do to Guys Like Us in Prison. Inhokkeja en osaa nimetä. Pidän lähes kaikkien biisien sanoituksista, varsinkin TCFSR:llä on aikas hyviä sanoituksia. Eniten MCR:ää tulee kuunneltua silloin kun kaikki v-tuttaa.angst angst angst
Respect the funk.

Poissa Nefertiti

• Niilin krokotiili
  • Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #74 : Heinäkuu 11, 2008, 13:25:00 »

Black Parade oli levynä minulle pettymys, siinä täytyy Desdemonaa komppailla. Jotenkin liian kaupallisen kuuloista. Kuuntelin levyn pari kertaa läpi ja totesin, ettei sitä jaksa sen enempää kuunnellakaan. Toivon todella, että tämä ns. kehitys kääntyy vähän johonkin toiseen suuntaan, koska bändin rock-uskottavuuskin kärsii moisesta. Olin viime kesänä heidän keikallaan Helsingissä ja vaikka itsekin olen vasta 17, niin tuntui että suurin osa oli minua nuorempia. En suoraan sanottuna tuntenut kuuluvani joukkoon. Uusi musiikki on tuonut mukanaan uudet fanit (+ ns. emokulttuuri), eikä MCR uutena muoti-ilmiönä ole minua varten. Onneksi vanha tuotanto kuulostaa yhtä hyvältä kuin aina ennenkin. :>
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.