Kirjoittaja Aihe: Kummallisimmat mainokset TV:ssä vol. 2  (Luettu 49656 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Hemmi

• Ankeuttaja
Kummallisimmat mainokset TV:ssä vol. 2
« Vastaus #50 : Maaliskuu 12, 2006, 13:16:26 »
Lainaus
"Saanko... ...osan lehdestäsi?!"
"KIRVEESTÄ SINÄ SAAT!"
Argh. Menisikin noin se hirveä Riesen-mainos, mutta ei...

Hhaha, aivan, meniskin noin. Sitten myös jossain toisessa (tai samassakin saattoi olla, i'm not sure) Riesen-mainoksessa se mies sanoo sitä Rieseniä syödessään "mukava pureskella" - vaikka (minusta) se kuullostaa siltä, kuin miehellä olisi joku kymmenen niitä Rieseneitä suussa ja saisi tuskin suutaan auki. Hha. Ärsyttäviä mainoksia joka tapauksessa.

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #51 : Maaliskuu 12, 2006, 13:23:11 »
Se riesen mainos. "Saanko osan lehdestäsi?" "mikäs osa saisi olla?"

Ja elämä on mainokset oli ensiksi ihan hauskoja, mutta niille nousi valta päähän ja nyt ne on tyhmiä.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #52 : Maaliskuu 12, 2006, 14:51:32 »
Se dupattu mainos, missä se mies esittelee jotain ihme suihkutettavaa superpuhdistuvaahtoa.
"Mikään ei ole *mikäsenvaahdonniminytolikaan* mahdoton. Heitä sille haaste!"
"Aijaa. Mitenkäs tämä uúnin takana oleva pinttynyt rasva?"
"Helposti. Suhaus vain tätä ja tahrat ovat poissa."
"USKOMATONTA!"
Aaarggh, ällöä.
Pakko on paras muusa.

Meja Curtis

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Maaliskuu 13, 2006, 09:33:37 »
Se mainos, jossa (ilmeisesti) äiti ja tytär.
Tytär: Mites sun päivä meni?
Äiti: Söin vähän huonosti aamulla ja nyt turvottaa..
Tytär: Niin käy joskus. Mut mua aictivia auttaa. *Kauhistuttava hymy*
ARGGH! Kamalampaa mainosta saa kauan hakea! :D
Elisat myös.

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #54 : Maaliskuu 15, 2006, 19:30:45 »
Minä lukeudun ihmisiin, joiden paidassa lukee elämä on ^^. ÄÄ... Mutta DNA:n liittymää minulla ei ole.

Kamalia kaikki liittymien mainokset. Kolumbuksen varsinkin.

"Hei olen päällikkö Mikälie, kukas sinä?"
"Juokseehalvemmanperässä"
"Kuka?"
"Juoksee halvemman perässä!"
*IIK*

Kamala K-A-M-A-L-A mainos.
Ég á heiminn! :}

Eliz

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Maaliskuu 15, 2006, 19:36:26 »
En muista mitä hammastahnaa niissä mainostetaan, mutta ne missä joko nainen tai mies selittävät ihanalla teko-iloisuus äänellä kuinka heidän hammaslääkärinsäkin huomasivat eron. Yökh.

Kerttu

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Huhtikuu 24, 2006, 22:29:39 »
Se joku Sotkan pahjanvaihtomainos, jossa se nainen vaan sanoo ensin "hei" niille Sotkamiehille ja kohta "heihei" kun miehet lähtevät. Ihan niin raivostuttava mainos!!! Muutenkin inhoan kaikkia Sotkan mainoksia.:(Ne ovat ihan pöhköjä! Ihan niin kuin yritettäisiin kaupata niitä huonekaluja joillekin pikkulapsille.:(

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #57 : Huhtikuu 25, 2006, 12:48:36 »
Tällä hetkellä minua ärsyttää suunnattomasti ne DNA:n mainokset.

"Kulta mikä sulla on?"
"Mulla on ihan kaamee kapula"

Voi elämä. Tekisi mieli paiskata telkkari ikkunasta ulos.

Sitten nämä Canal + mainokset.

"Siis,voitteko kuvitella, mä olen kateellinen miehelle joka ei osaa edes luistella". Se mies on niiin lipevä siinä mainoksessa. Toinen on se missä se nainen istuu siellä kampaamolla. Se on ainut hyvä se "Kato Antti Tuisku on ulkona". Muut ovat pohjanoteerauksia.
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Gollenieida

• Ankeuttaja
« Vastaus #58 : Huhtikuu 25, 2006, 13:41:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Jessie"
Sitten nämä Canal + mainokset.

"Siis,voitteko kuvitella, mä olen kateellinen miehelle joka ei osaa edes luistella". Se mies on niiin lipevä siinä mainoksessa.

Joo, mä oon kanssa vähän ihmetellyt tota. Halutaanko luistelijoista oikeesti antaa noin tyhmä kuva, vai onko ne oikeesti tollasia? (Rankkaa yleistystä, joo joo...) Mutta siis argh, mä vihaan sitä mainosta!

juusto

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Huhtikuu 25, 2006, 15:59:21 »
Activia mainos on kaikista pahin.

"Moi äiti, kuis sun päivä meni?"
"Oli vähän kiireitä. Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa"
"Niin käy joskus, mut kokeiles tätä. Et arvaakkaan mitä kaikkee mä oon kokeillut, mut mua Activia auttaa".

Strano

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Huhtikuu 25, 2006, 21:47:32 »
"Saanko...osan lehdestäsi?"
"Nooh, mikäs osa saisi olla"
"öö...urheilusivut"
*antaa lehden*
"Jaa... seuraavaksi haluat kai osan Rieseneistäni?"
"haluan!"
"Mutta ethän sinä ennen niistä ole pitänyt?"
"No siitä nyt on aikaa..."

moni onkin maininnut sen ja se on KAMALA. miten saksalaiset keksivätkin tollasia ja miten suomalaiset osaakin dupata niitä noin surkeesti. koko idea on ihan metsästä.
___

"Cilit Bang, BANG, ja lika on poissa!"

AAARHHHH. vitsi toi "Bäng, ja lika on poissa", on kamala. Myös se duppaus on hirveää luokkaa.
__

Poika tulee syrjäiselle jäätelökiskalle, jossa on yrmy nainen työssä.
"yksi vanilijapuikko"
"kolkyt tuhatta euroa"
"aika...kallista"
"Ei minusta"
"Väärä repliikki"
Poika heristää sormeaan ja lähtee pois.

Toi DNA -mainos on mielestäni todella hyvä. Jotenkin noin se meni.
__

Pedigreen ja muiden koiranruokamerkkien mainostamat puruluut ym. suuta hoitavat tuotteet ovat ällöttäviä. Siis sellaisia *Minä ja koirani* tyyppisiä tekopirteitä, ylivärikkäitä, joissa joku koira kirmaa pellolla omistajan luokse jne. YÖK.

Silence

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Huhtikuu 26, 2006, 08:36:04 »
Lainaus käyttäjältä: "Mikris"
Elisan mainokset on aivan kamalia ne on niin pehmeitä kun olla ja voi

Ne on ihan järkyttäviä!
Sitten toinen mainos, joka ylittä ymmärrykseni, on se "Vettä vuodessa" -mainos, jossa se mies istuu sängyn reunalla jalat melkein polviin asti vedessä. Se kertojan ääni on sellanen ärsyttävän hypnoottinen ja monotoninen. (Olisikohan ollut jonkun hanamerkin mainos. )

juusto

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Huhtikuu 26, 2006, 18:25:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Strano"
"öö...urheilusivut"
*antaa lehden*
"haluan!"

moni onkin maininnut sen ja se on KAMALA. miten saksalaiset keksivätkin tollasia ja miten suomalaiset osaakin dupata niitä noin surkeesti. koko idea on ihan metsästä.

Voi, toi on ihan kamala!

Mä inhoan niitä uusia Elisan mainoksia, niitä missä hoetaan, että suomalaisilla on euroopan vanhimmat puhelimet tjtn.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #63 : Huhtikuu 27, 2006, 01:30:27 »
Minäkin inhoan sitä Elisan mainosta, lähinnä koska se mies joka sanoo että pitää posessoida ja prosessoida, you know, saa niskakarvani nousemaan pystyyn. Se on jotain aivan kamalaa. Jos se tyyppi istuisi kapuloineen vaikka ravintolassa viereiseen pöytään, joutuisin varmaan vaihtamaan pöytää. En ole varma miksi. Hänen vaimonsakin on aika kamala, vaikkei edes sano mitään.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

Emotionless

• Ankeuttaja
« Vastaus #64 : Huhtikuu 27, 2006, 10:26:00 »
Lainaus käyttäjältä: "Beréthine"

Tuo mainos on aivan kamala. En ymmärrä miksi tommoisi tehdään, eivät nuo ole iskeviä, vaan ärsyttävän typeriä. Ehkä tuo on suunnattu joillekin vanhoille, jotka voivat samaistua siihen naiseen. Mutta en tiedä. Kamala ;D

Elisen mainokset ovat niin ärsyttäviä. Niitä on aivan liikaa ja ne ovat typeriä. Canal+:n mainokset on ärsyttäviä myös.

Poissa Myy

• Vuotislainen
« Vastaus #65 : Huhtikuu 27, 2006, 14:33:14 »
Lainaus käyttäjältä: "Emotionless"
Lainaus käyttäjältä: "Beréthine"

Tuo mainos on aivan kamala. En ymmärrä miksi tommoisi tehdään, eivät nuo ole iskeviä, vaan ärsyttävän typeriä. Ehkä tuo on suunnattu joillekin vanhoille, jotka voivat samaistua siihen naiseen. Mutta en tiedä. Kamala ;D

Itsekin inhoan tuota mainosta >.< Mutta se jugurttia innolla kauhova nainen on isäni siskon vanha opiskelukaveri :D

Lisäksi nuo "kaamee kapula"-mainokset ovat ärsyttäviä. Elisan mainokset ovat joskus vähän naurattaneet, mutta lähinnä ne ovat rasittavia. Ja muutkin liittymämainokset, kuten se hölmö intiaanimainos. Elämä on-jutut jopa menettelevät, ainakin alkupään mainokset, mutta se missä ne ihme hipit jodlaavat "eeläääämää oooonnn" oli ihan hirveä.

Ainiin, ja Emotionless, sexy avatar sinulla ;) Voi Chase Chase Chase....

Sparkler

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Huhtikuu 28, 2006, 18:43:50 »
En nyt rupea toistelemaan noita aiemmin mainittuja, mutta olen kyllä täysin samaa mieltä. Varsinkin siitä Activia-mainoksesta ja Sanni Ruotsalaisen mainoksesta, kaiken lisäksi se nainen heiluttelee niitä hiuksiaan niin, että meinaa pää keikahtaa irti. AAAAARRRGH.

Samoin nämä dupatut mainokset ja niistä pahin se joku (en-muista-mitä-mainostaa-kun-on-niin-kuvottava) ihmepesuainetta mainostava mainos, jossa on peiliin kirjoitettu jotain ja se vetää siitä sienen yli eikä mitään tapahdu. Mutta eihän se edes kosketa sitä peiliä sillä sienellään, sen näkee niin selvästi! En voi edes kattoa sitä, kun tekisi mieli heittää kaukosäädin sen ihmepesuainetta ihmettelevään päähän.

Kyllähän ne Elämä on -mainokset on tyhmiä, mutta ne ei sentään ole niin rasittavia kuin jotkut edellä mainitut. Elisankin mainoksiakin voi kattoa yökkimättä. Sitä paitsi se patjanvaihtomainos on ihan paras! :'D Siis se, jossa sanotan ensin "Hei" ja sitten "Tääh?" ja "Hei hei" :DD

Poissa Damien

• greatest hit
  • Vuotislainen
    • erinomainen ihmislapsi
« Vastaus #67 : Huhtikuu 28, 2006, 19:28:19 »
Anteeksi, en jaksanut lukea koko topsia.
Minua oudostuttaa suunnattomasti presidenttikahvimainokset (vai oliko se juhlamokka? no kuitenkin), kun lopussa sanotaan jotain suunnilleen että kahvi on hyvänmakuista ja plaaplaa (ei siinä kyllä noin sanota mutta sitä kahvia kehutaan siinä ja kaikennäköistä). Sitten mainoksen lopussa sanotaan tietysti Pauligin. Niin tarkoittaako se, että Paulig on joku kahvimerkki, ja tosi hyvää kahvia kanssa, vai tarkoittaako se sitä, että Presidenttikahvi on tietenkin Pauligin valmistamaa? :D tämä ei ole minulle vielä selvinnyt, mutta en tiedä onko se mitenkään outo, mutta minua se kummastuttaa.

Sitten on se joku jogurttimainos (en minä muista minkään tuotteiden nimiä), kun kaksi naista menee jääkaapille, ja miettii että kaikessa on kaikkea. Toinen sanoo jotain että tässä nyt ei ole kyllä mitään. Sitten ne maistaa sitä jogurttia ja on ihan että aaw kun on hyvää. Ja kyllä tämäkin kielletään kun mitään hyvää ei saisi koskaan syödä. Tuo on omituista, koska en tiedä ketään, kuka syö jogurttia jääkaapissa, ja joka säilyttää lusikoitakin siellä jääkaapissa. :D

Lainaus
Damien Pace, Paulig on siis yritys, joka siis valmistaa mm. Juhla Mokka ja Presidentti -kahvia. Jos joskus vilkaiset kahvipakettia, niin siellä jossain nurkassa on semmoinen Paulig -logo. Siis jos se on Pauligin kahvia. Paulig tarkoittaa siis samaa kuin kännykkämainoksessa sanottaisiin "Tietysti Nokian" tai kolmiraitaisia verkkareita mainostettaessa "Tietysti Adidaksen". Ja koska Juhla Mokka on niin erityisen hyvää kahvia, se on tietysti Pauligin valmistamaa, koska Paulig tekee erityisen hyvää kahvia.

Ahaa, no hyvä että joku valisti minua tässäkin asiassa :D Olen vähän viisaampi.
23 seconds on the floor Is all (s)he needs, And not a minute more

Poissa Elosäde

• Wanhus
  • Vuotislainen
« Vastaus #68 : Huhtikuu 28, 2006, 19:47:00 »
Damien Pace, Paulig on siis yritys, joka siis valmistaa mm. Juhla Mokka ja Presidentti -kahvia. Jos joskus vilkaiset kahvipakettia, niin siellä jossain nurkassa on semmoinen Paulig -logo. Siis jos se on Pauligin kahvia. Paulig tarkoittaa siis samaa kuin kännykkämainoksessa sanottaisiin "Tietysti Nokian" tai kolmiraitaisia verkkareita mainostettaessa "Tietysti Adidaksen". Ja koska Juhla Mokka on niin erityisen hyvää kahvia, se on tietysti Pauligin valmistamaa, koska Paulig tekee erityisen hyvää kahvia.

Itse törmäsin eilen yhteen mainoskummallisuuteen. Siis Hotdogiksi pukeutunut mies hortoilee ympäri kaupunkia, tai missä nyt hortoileekaan. Fonectan mainos, jossa lopussa sanotaan, jotain tyyliin "jotta suomalaiset eivät olisi hukassa". Muistaakseni siinä sanottiin jotain siitä, miksi juuri kyseessä on hodari, joka ei löytänyt etsimäänsä paikkaa, mutta en muista sitä syytä. Muistan vain tuijottaneeni ihmetyksen vallassa hodaria, jossa oli vielä sinapit huvittavasti (ymmärrätte kun näette). Mikä ihme huvi on näissä mainoksissa, joissa mies on pukeutunut "hassusti"? Olvillakin on tämä puolukka, raparperi ja salmiakki, joka mainoksena on kyllä paljon hauskempi kuin tuo hodari.
"Insinööri on ihmisenä osaamistaan suurempi ihme" -Esa Saarinen

Poissa Forget me not

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutEcho16547
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #69 : Huhtikuu 28, 2006, 20:11:30 »
No mua ärsyttää ainakin vähän aikaa sitten telkassa pyörinyt mainos, jossa on sellanen vieterin päässä istuva buddha-lelu, jonka joku napauttaa heilumaan, ja sitten on tasapaksua pölötystä eikä yhtään tekstejä. En vieläkään tiedä mitä siinä mainostetaan.

Toinen ärsyttävä on se kokis-mainos, ku se mies istuu jossain toimistossa, jonka seinässä lukee isolla DON'T PUSH THIS BUTTON! ja siinä alla on nappi. Ja sit se painaa sitä ja katosta tippuu kokis-tölkkejä.
(Erityisen ärsyttävää on se, kun siskoni alkavat käkättää hullusti kohdassa, jossa se mies sitä nappia painaa.)
she's blonde, she's thin, she says "wow"

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
« Vastaus #70 : Huhtikuu 28, 2006, 20:52:16 »
Inhoan sitä mainosta, jossa ne lapset huutavat "bling" ja syövät lopussa perunamuusia. Ärsyttävästi se "bling" jää soimaan päähän.
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Rottenmind

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Huhtikuu 29, 2006, 11:02:25 »
DNA:n mainokset ovat erittäin ärsyttäviä!
Ne "mulla on hirvee kapula"-jutut. Argh! Ja sitten niitä on vielä tungettu melkein joka toiseksi mainokseksi!

Toki on muitakin jotka ärsyttävät, mutta tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen, koska se on ainakin tällä hetkellä kaikkein ärsyttävin. .___.

Ai niin! Riesen mainos!

Lainaus käyttäjältä: "Strano"

"öö...urheilusivut"
*antaa lehden*
"haluan!"

Argh! Inhoan dubattuja mainoksia!

AlmostRockStar

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Huhtikuu 30, 2006, 11:07:03 »
Kaikki dupatut mainokset ovat kamalia. Täällä on paljon puhuttu (ja vihattu) sitä Riesens-mainosta, ja täytyy minunkin sanoa, että se on aivan kamala. Se lapsen ääni on niin teennäinen -samaa voi sanoa myös siitä vaarista- ja iloinen, surkeasti dupattu.

Ja hyi kamala sitä Oolannin mainosta, jossa on se nainen joka avaa mikron niin teennäinen hymy kasvoilla, että tekisi melkein mieli itkeä. Se on hirveämpi kuin Elisan mainokset, alussa ne olivat ihan hyviä ja hauskoja, mutta nyt täytyy vääntää vain lisää ja lisää, eivätkä ne enää jaksa naurattaa. Vähempikin riittää.

Satu Ruotsalaisen hiusväri-mainos oli myös kamala, mutta se melkein nauratti, tuollaista puhelua ei käy kukaan äitinsä kanssa. Feikkiä, ylinäyttelyä. Pidin kyllä siitä mainoksesta missä on Ninja Sarasalo, mutta muuten melkein kaikki hiusvärimainokset ovat surkeita ja huonosti dupattuja. Varsinkin se "minä vakuutan hiukseni (tms)"-juttu.

Bang-pesuaine mainokset ovat samaa sarjaa, ärsyttäviä ja kaikkihan uskovat että se toimii niinkuin mainos antaa olettaa. "Uskomatonta!" itkeä vai nauraa?

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #73 : Huhtikuu 30, 2006, 20:36:43 »
Tunnen tunteen, ARS, riesenit ovat tosiaan varsinkin dubbaukselta mielestäni pohjanoteerauksia. Mutta entäpäs sitten se mainos, jossa todella huonosti dubattu mies puhuu käyttävänsä jotain hammastahnaa ja sanoo lopuksi jotain "Hammaslääkärin käyttämä ja minun suosittelemani!" ja lopuksi vielä puistattavan kamala ja teennäinen hymy joka paljastaa säkenöivän valkeat hampaat (Tiedän, tulee Lockhart  mieleen).
"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Poissa iidba

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Toukokuu 03, 2006, 09:25:51 »
Yksi mainos on ylitse muiden. Erityisesti MTV:llä pyörivä jäätelömainos, en nyt muista oliko se GB Glasin mainos vai mikä. "I'm stylish.. I'm superwomaan.. I'm serious.. I'm wild.. I'm obbsessed, are you? Yes I am.." aa rakastan sitä mainosta, nam.

Saksalaiset mainokset vaan ei toimi. Dubbaus, ei. Ideatkin niin köyhiä.
"Well, I don't know how to break this to you, but I think they might have noticed we broke into Gringotts." -Ron Weasley