Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 116149 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Alean

• Ankeuttaja
Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #25 : Toukokuu 21, 2004, 12:23:30 »
Eräs ystävistäni, joka ei ole lukenut Pottereita, rupesi selittämään minulle ja toiselle ystävälleni,
että Vuotiksessa meitä yritetään aivopestä ja että kuulumme kohta johonkin lahkoon :D
Makeat naurut siitä saatiin.
Nämä "kommellukset" on hauskoja, vakkei minulle olekaan tapahtunut kuin tämä yksi.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #26 : Toukokuu 21, 2004, 14:33:36 »
No, täss talvella tapahtu jotain Potteriin liittyvää 'kommellusta'.

Koulussa meitin yks enkunope alko rähjää mulle ja kaverille siitä ku tultiin välkältä sisälle ja se sano jotain tällaista ett; "Mikäs tän homman nimi on..." ja siks vähän vihaisina tuosta syytöksestä mää ja kaveri alettiin kutsua sitä nimellä Mikä-tän-homman-nimi-on-miehenä.
Sitt yhtenä talvi iltapäivänä koulun jälkeen puhuin jotain jotain tosta enkunopesta ja kun mun piti sanoo Mikä-tän-homman-nimi-on-mies sanoin vahingossa tiedät-kai-kuka (kolmesti). Pikku virhe...
"Are we there yet?"
"No"

jihpf

• Ankeuttaja
jee
« Vastaus #27 : Toukokuu 21, 2004, 18:44:16 »
Joo en nyt tiedä et onks tää niin hauskaa mut kuitenkin:

Mä olin juttelemassa pihalla mun yhden kaverin kans (joka ei oo lukenu pottereita eikä nähny elokuvaa) ja yritin siinä saada sitä kattomaan mun kans sen kolmosleffan. Sitten kaveri möläyttää kovaan ääneen: HARRY POTTERIT ON PERVERSSEJÄ! Samaan aikaan siitä ohi menee yks mun luokkalainen poika, joka hyvin tietää että mä oon potter-fani, eikä oo itse lukenu niitä. Mä aloin nauraa ihan hysteerisesti.Mä selitin mun kaverille että ne on kaikkee muuta kuin pervoja... hihhii mut sitähän se poika ei kuullu. Nyt sillä on varmasti hyvä käsitys harry pottereista...

:)

mut se kaveri sanoi sen siis ihan vitsillä.....

Niittyleinikki

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Heinäkuu 05, 2004, 21:53:54 »
Vaikka mitä. Tässä yksi:

Olin lueskelemassa huoneessani Liekehtivää Pikaria, kunnes ovikellomme soi. Laitoin kirjan syrjään ja menin avamaan ovea. Siellä oli muutamia meidän talolaisia lapsia(3-6 vuotiaita, asun siis kerrostalossa), jotka olivat tulleet ilmoittamaan siitä, että heidän pallonsa oli vahingossa lentänyt parvekkeellemme(asun alimmassa kerroksessa). En tiedä mikä minuun meni, sanoin vain äksysti: "Varokaa Voldemortin kostoa!"
Olivat vähän ymmällään, voi niitä raukkoja...

Joo, ja mieleeni muistui vielä tällainen tapaus:

Kerran äidinkielen tunnilla satuin vahingossa sanomaan pulpettipariani Hermioneksi... Noo, mutta kun se näyttää ihan Hermulta ja on Herm luonteeltaankin!

Jos muistuu mieleen lisää, niin muoksin.

EmmaWatson

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Elokuu 18, 2004, 22:10:07 »
Just hauskoja :)

No mun juttu ei ole niin hauska, mutta huvittava kumminkin eli:

Olin illalla valittamassa äidille mun vatsakivusta, se meni jotenkin näin:

Minä: Mun vatsaan sattuu..
Äiti: Jännittääkö joku juttu?
Minä: Mikä muka?
Isä: Harry Potter?
Minä: Miten Harry Potter vois jännittää mua?
Isä: No jos sulla olis vaikka treffit Harryn kanssa.

Hihi.. No toi oli kyl aika seko, mutta kummiski :)

Ahdistus

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Elokuu 26, 2004, 17:41:21 »
En tiiä onko nää niin hauskoja mutta kumminkin...

Innostuin koulussa piirtelemään Pimeän Piirtoa vähän joka paikkaan.
Lopulta sellainen koristi vasenta kättäni ja kukapa sen näki ellei... opettaja? Vähänkö yritin peittää sen...

Sitten...

Meillä oli koulussa liikuntaa. Hyppäsimme korkeutta. Odotin jonossa ja kun tuli vuoroni hypätä, takanani oleva poika sanoi oikein kovaan ääneen: "Kalkaros lähtee!"
Hävetti niin, että askeleet menivät sekaisin ja... Hups!

Ja sitten jotain sellaisia "Kuolonsyöjät palaa!" ja "Peter on tuolla kivenkolossa!" juttuja mutta niistä ei puhuta!

muoks: Ja ai niin!
Olin keskisen kyläkaupassa karkkiosastolla ystäväni kanssa. Sanoin hänelle, että mennään ostaan SIRIUS-aakkosia. Se kysy että mitä?
Mä sanoin, että niitä aakkosia, niitä missä on salmiakkia ja hedelmää. Se sano, että ne on kylläkin SIRKUS-aakkosia. Ja tietenkin aivan liian moni kuuli keskustelumme. No, vahinkoja sattuu...

Ja aivan puhdas vahinko oli myös, kun aloin laulamaan erästä laulua leirillä.
"...tien varrella kasvaa, villejä Lupineja..." Tämän jälkeen tuli hoilotusta "Re-eeee-eeemus! Re-eeee-eeemus!" Aivan....

Blackmamba

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Elokuu 28, 2004, 15:33:14 »
Mitään noin pahaa juttuta minulle ei ole käynyt, mutta yksi pieni vain, joka kävi kotona! ^^ Ette halua kuulla ettehän? Joo, älkää please lukeko, se on tylsä! xD

Pelasimme Alias- peliä (jokainen tietää sitten sen, ei vastaväitteitä!) ja äitini selitteli minulle juuri lyijykynää. Näin siinä keskusteltiin:

Äiti: "Mikä on sellanen juttu jolla piirretään ja kirotetaan?"
Minä: "Kynä"
Äiti: " Niin, mutta mitä te käytätte koulussa?#
Minä: "Sulkakynää!"

Joo, olin ihan tyhmä! xD

Pieni Hikke

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Elokuu 28, 2004, 22:42:36 »
Tähän topicciin liittyen: Äiti on katsonut vähän oudosti mua, kun nauran hulluna. Ja muita pikkumokia on tullut. Näytelmäkerhossa oli joku kohtaus, jossa minun piti sanoa: Kuole kurja. Olin pelannut VK:ta vähän aiemmin loppuun. (Kauan piti pelata) Ja onnistuin sanomaan: Kuole Potter. Sitähän se volde/Orave toisti koko ajan siinä pelissä. Sitten joulujuhlissa piti laulaa Petteri Punakuono. Ja minä lauloin Potteri Punakuonosta. Ja katsomossa pari sata ihmistä. Onneksi lauloin aika hiljaa, mutta olin aika lähellä mikrofonia, joten se kuului ja kovaa. Ei nyt niin hauskaa, mutta noloa.

Jenda

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Elokuu 31, 2004, 19:40:32 »
Jotakin pientä on sattunut. Tässä nyt yksi.

Kirjoitin ainetta (historiaa) vihkooni, ja lueskelin välillä Feeniksin kiltaa. Vähän ajan päästä kännykkäni soi, ja samalla puhuessani yritin keskittyä aineeseen. Olin juuri kirjoittamassa Romuluksesta ja Remuksesta, kun ajatuksissani kirjoitinkin Remuksesta ja Siriuksesta. Sekoittui siihen vielä muutakin Pottereihin liittyvää, ja lopulta onnistuin muuttamaan tarinan niin, että Remus ei kuollutkaan, vaan he elivät yhdessä Siriuksen kanssa kuninkaina. Puhelun lopetettuani, olin valmis, ja viskasin vihkoni laukkuun seuraavaa päivää varten. Tietysti sitten, juuri minun aineeni luettiin ääneen, ja sain oudoksuvia katseita muilta. Pitipä tehdä se kokonaan uudestaan.

Muoksin myöhemmin lisää. Näitä on kiva lukea.

Marizki

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Syyskuu 01, 2004, 17:37:39 »
Tänä aamuna rutisin kavereilleni hävittäjistä jotka lensivät viime yönä niin läheltä että heräsin yöllä enkä meinannut saada enää nukuttua...Itse en tajunnut mitä sanoin ennen kuin kaverit alkoivat nauramaan.

Tarkoitukseni sanoa: "Ne saakelin hävittäjät pitivät niin hirveätä mölyä viime yönä, etten saanut nukuttua."

Sanoin: "Ne saakelin ankeuttajat pitivät niin hirveää mölyä viime yönä, etten saanut nukuttua."

Kaverit saivat hyvät naurut!X)

Poissa Ouva

• Toinen Niistä Kahdesta
  • Vuotislainen
  • Tiedostamaton vuotaa tietoiseen.
    • "Matkapäiväkirja"
« Vastaus #35 : Lokakuu 04, 2004, 18:01:11 »
Minäkin päätin laittaa tänne omiani.

Siis, ankara ruotisn opettajani oli taas kerraan hermoromahduksen partaalla luokkamme kanssa ja ärähteli kaikille. Eräälle pojalle (olkoon vaikka Otto) hän sähähti:"Otto, ota se huppu pois päästä! Sinä näytät ihan... Voldemortilta!" Ai että luokka nauroi. Mutta Otto otti hupun päästä.

Sanoin kerran vahingossa Milkolle (vuotislainen): "...ja sitten Lilu ja James..." Vasta Milkon rämähdettyä nauramaan tajusin sanoneeni Lilu. Tästä tulikin sisäpiirin vitsi: Lilu ja triangeli.
Kuka tahansa siihen pystyvä saa vapaasti vaihtaa titteliäni, vaikka siinä olisi jo jokin nimike, kunnes toisin ilmoitan. / Kaurat ja Ryynit

Pehmolelu

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Lokakuu 05, 2004, 20:48:50 »
Nämä ovat hauskaa luettavaa..
Juups ittellenikävi kerran myös hassusti. Ei mitään hirveän vakavaa mutta kuitenkin. Olimme lähdössä parin luokkakaverini kanssa keilaamaan lukiomme ensiluokkalaisten kanssa. molemmat ystäväni ovat tutoreita. Itse olin mukana vain tuuraamassa erästä kolmatta tutoria. No, kun sitten äidilleni kerroin tästä keilaukseen lähdöstä sanoin meneväni sinne koska ystäväni ovat AUROREITA! Äiti katsoi aika pitkään. Sna vain jotenkin pinttyi päähäni.. Vastedes olen miettinyt kahdesti ennen kuin aukaisen suuni!

Mörökölli

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Lokakuu 06, 2004, 16:00:05 »
Kävi tänään ussan tunnilla aika hauska juttu, kun keskusteltiin juutalaisista.
Opettaja kysyi, että mikäs se Toora on, ja minä en voinut olla huutamatta, että eikös se Tora ole se Hagridin koira.

Opettaja luuli minua oikeasti tyhmäksi ja sanoi: "Ei. Se on Toora. Ei Tora" tjsp..
Öh.

Poissa Ouva

• Toinen Niistä Kahdesta
  • Vuotislainen
  • Tiedostamaton vuotaa tietoiseen.
    • "Matkapäiväkirja"
« Vastaus #38 : Lokakuu 07, 2004, 16:36:39 »
Minä kämmäsin eilen kemiankäytävässä. Selitin vaikka mitä tyttöporukassa ja kun minun piti sanoa luottamusoppilas, sanoinkin vahingossa valvojaoppilas. Ja naurettiin. Choppy sanoi, että olen lukenut liikaa Pottereita ja taas naurettiin.
nimimerkki: mie oon kämmäri ja Potter-fani
Kuka tahansa siihen pystyvä saa vapaasti vaihtaa titteliäni, vaikka siinä olisi jo jokin nimike, kunnes toisin ilmoitan. / Kaurat ja Ryynit

Erdolliel

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Lokakuu 07, 2004, 20:29:12 »
Haa, te olette hauskoja. :D

Itselleni ei ole kovin paljoa näitä noloja kömmähdyksiä sattunut, mutta tämä tuli mieleen:

Olin koko viime kesän lukenut Pottereita aivan koko ajan, ja muutama viikko sitten minä ja siskoni olimme isällä käymässä Nokialla. Siskoni ja siskopuoleni sitten leikkivät ulkona pistettä (se on se piiloleikin tapainen leikki...^^) mutta mie tyydyin FK:n lukemiseen parvekkeella. Minulle ja siskolle tuli jotain leikkimielistä riitaa, enkä muista miksi hän minua kutsui, mutta vastalauseeksi huusin: "You filthy little mudblood!" Ja paino sanalla huusin, kerrostalon parvekkeelta, kerros ylin.  Olin siinä sitten vähän nolona...:)

Niin, ja joskus vuonna yksi ja kaksi sain sylikummiltani nimpparilahjaksi sellainen Harry Potter kirjanmerkin, äiti oli kai sanonut että tykkään Pottereista...Eräällä luokkalaisellani pojalla oli ala-asteella samanlainen, ja kaikki muut oppilaat olivat ihan: "Voi ei, miten ääliömäistä on omistaa Harry Potter-kirjanmerkki!!!" Itse siinä nyökyttelin samaan tahtiin, vaikka kirjani välissä lepäsi täysin samanlainen...:D

Muoksin jos tulee lisää mieleen.

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • jump, deliver me
« Vastaus #40 : Lokakuu 09, 2004, 10:35:48 »
Hmm...
Potter-moka?

Joo, minulla on yksi.

Olin varmaan joku kahdeksan vuotias, kun aloitin lukemaan nelos-Potteria.

Kannoin sitä laukussa mukana, kun menimme Ikeaan. (tietääkö kaikki, maailman paras sisustuskauppa?)

Siellä oli leikkinurkka, ja ikäraja oli 3-6v.
Itse en yhtään olisi halunnut lähteä vanhempieni mukaan tutkiskelemaan kaappeja ja muuta, joten ilmoitin heille, että menisin leikkipaikkaan. Valvoja katsoi minua hieman omituisesti, mutta päästi lopulta kuitenkin sisään. Itse virhe sattui, kun otin Potterin esiin laukustani, ja aloin lukea sitä lattialla.  Eräs lihava täti tuli viereeni, ja kysyi, mitä luen. Näytin hänelle Potterin kantta, ja hän katsoi minua ihmetellen.

No joo, kuka 6 vuotias lukee Pottereita?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2007, 12:35:15 kirjoittanut Yö »
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Sulkasiipi

• Ankeuttaja
« Vastaus #41 : Lokakuu 13, 2004, 18:53:34 »
Vietin viikonloppua poikakaverini kanssa. Yritin koko päivän vakuttaa hänelle, että hänen pitää tulla <i>Gryffindor's Christmas</i> nimiseen peliin pelaamaan Albus Dumbledorea. Hän oli aikalailla ideaa vastaan, mutta mitä enemmän vietin aikaani hänen seurassaan, sitä enemmän höpötin, että hän on ihan ilmiselvä nuori Dumbledore. Lopulta kirjoitellessani jotain tänne Vuotikseen hän tuumasi vierestäni:

Muistakaa varoa piparkakun palasia.

Kesti hetken, ennen kuin repesin nauramaan. Vaadin oikeudet tuohon hänen Dumbledore-lausahdukseensa. Samana iltana vielä antaessani suukkoa hänelle, tuumasin hellyyttävästi:
"No hei Dumppis..."
Hänen silmissään välkähti hassu katse ja sitten hän sanoi:
"No hei James..."
Pokan pitäminen oli aika vaikeaa. Repeilin aina vain pahemmin, mitä enemmän kyseistä paritusta aloin ajattelemaan.

Hauska viikonloppu.

dimou

• Ankeuttaja
« Vastaus #42 : Lokakuu 13, 2004, 20:52:51 »
Minun eivät ole kovin pahoja, mutta kumminkin...

Olin joskus hieman jälkeen FK:n ilmestymisen jälkeen kolme päivää kipeänä, ja kun ei kerran ollut mitään tekemistä, luin FK:n uudestaankin ja vielä siihen päälle PoA:n. Korostan vielä että olin siis koko kolmen päivän ajan lukenut englannin kielisiä kirjoja. Kun kaverini sitten soitti ja kysyi tulenko huomenna kouluun, minä puhuin hänelle englantia. Tajusin sen, ja yritin sanoa saman suomeksi. Mutta en enää muistanut yhtään suomenkielistä sanaa! Siinä sitten vähän aikaa änkytin jotakin omaa suomi-englanti sekoitusta ja sain loppuun sanottua "mää oon terve". Ei tainnut ihan siltä tuo minun puheeni kuulostaa ^^

Meidän englannin opettaja on myös hirveä Potter-fani. Katsoimme joskus tunnilla PS:n englannin kielisillä tekstityksellä ja opettaja kirjoitti joitakin sanoja suomeksi taululle, että eipotterholistit pysyisivät kärryillä.  Istuin silloin aika edessä ja sanoin vieruskaverilleni jotain tyyliin "miksei se kirjota sinne mugglea?" ja opettaja luonnollisesti kuuli sen. Hän innostui kamalasti siitä, että tunnen englanninkielistä pottersanastoa ja meidän välillemme kehkeytyi mielenkiintoinen keskustelu siitä, onko oikein suomentaa joitakin Pottersanoja. Puhuimme oikeasti melkein puoli tuntia, ennen kuin joku kehtasi avata suunsa ja kysyä että katsotaanko me se elokuva vai ei :P

Poissa Wulf

• Offaava
  • Vuotislainen
« Vastaus #43 : Lokakuu 16, 2004, 11:11:05 »
Tämä sattui viime kesänä, kun olin tutoroimassa siskontyttöäni englanninkielessä. Potter oli kokoajan mielessä kun seuraavaan larppiin oli enää puoltoista viikkoa aikaa.

Kakarat istu olohuoneessa telkkarin edessä ja tuijotti jotain ihme piirrettyä jostain samuraista. No satuin sitten vilkaseen ruutua ja just silloin siihen ilmesty sen piirretyn pahis. Sellanen atsteekki tyyppinen paholainen tai jotain, piru kai se oli olevinaan. No meikä ryntää niiden kakaroiden eteen, vetää lipat ja polvistuu otsa maassa siihen matolle ja huudahdan ihan pokalla, kunnioituksen syvällä rintaäänellä; "Mestari Voldemort!" Kakarat katto vähän pitkään.
Poissa toistaiseksi. Koita mesellä.

Marizki

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Lokakuu 16, 2004, 11:51:47 »
Lainaus käyttäjältä: "Ouva"
Minä kämmäsin eilen kemiankäytävässä. Selitin vaikka mitä tyttöporukassa ja kun minun piti sanoa luottamusoppilas, sanoinkin vahingossa valvojaoppilas. Ja naurettiin. Choppy sanoi, että olen lukenut liikaa Pottereita ja taas naurettiin.
nimimerkki: mie oon kämmäri ja Potter-fani

Ouva, sanon lohdutukseksi, ettet ole ainoa...:) Opon tunnilla kysyin kantavalla äänelläni: "Että milloinkas ne valvojaoppilaat valitaan?"

Opo katsoi vähän pitkään ja jutun tajunneet nauroivat. ^^

Poissa Swanheart

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #45 : Marraskuu 03, 2004, 12:51:06 »
Joo, onhan näitä käynyt vaikka kuinka...=)

Hauskin tapaus oli ehkä se kun yhtenä päivänä kävelimme kaverini kanssa kaupungilla ja puhuimme luonnollisesti Harry Potterista. Ohitsemme käveli ihan Kalkaroksen näköinen mies ja mitään ajattelematta osoitin miestä kaverilleni ja huusin: "Kalkaros!" Mies säikähti ja katsoi meitä vähän oudosti ja kaverini purskahti nauramaan. Punastuin ihan mukavasti...=)

On näitä tempauksia muitakin, ei väin nyt muistu mieleen, laitan lisää sitten.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistus!"

Poissa Mariapaige

• Noita-akka
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #46 : Joulukuu 10, 2004, 22:08:27 »
Sain kokea henkilökohtaisella tasolla, kuinka suosittu Harry Potter on myös muualla Euroopassa (ja maailmassa), kun olin kesälomalla Irlannissa heinäkuussa 2003. Olin paluumatkalla lentoasemalla jonottamassa tullissa, kädessäni oli edellisenä päivänä Dublinista ostettu Order of the Phoenix. Näytin tullimiehelle passini, hän tarkkaili sitä aikansa ja ojensi sitten takaisin. Juuri kun olin ottamassa sitä, hän sanoi minulle vahvalla irkkumurteella jotain, eikä irrottanut otettaan passistani. Jouduin hämilleni ja pyysin miestä toistamaan sanansa. Ja hän sanoi leveästi hymyillen:
- "You're not the first one with Harry Potter book today."
------------------------
Oliko Azkabanin vanki -leffa kenties epäyhtenäinen ja vaikea seurattava ilman, että oli lukenut kirjaa. Minusta oli, ja olen kuullut usean pelkän elokuvan katsoneen kommentoineen samansuuntaisesti.

Kun kävin elokuvissa katsomassa leffan, vieressäni istui äiti pienen poikansa kanssa (minusta liian nuori poika). Poika kommentoi koko ajan elokuvaa (tietämättä oikein missä mennään), mikä alkoi jo vähän ärsyttää ja häiritä, mutta kun hän sitten Harryn Expecto Patronum -kohtauksessa isolla kirkkaalla äänellä huusi "PORO", niin olin vähällä nauraa itse ääneen (mikä olisi ollut tosi omituista elokuvan dramaattisen kohtauksen yhteydessä).

Silver Flake

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Maaliskuu 17, 2005, 20:15:42 »
*huokaus*

Minä olen onnistunut mokaamaan pianotunneilla.
Kerran hiihtoloman jälkeen tulin tunnille myöhässä, ja opettajani kysyi minulta että kuinka kaukana minä oikein asun ja millä tulen sinne koululle, jossa tunti pidetään. Minä sitten vastasin sen kummemmin ajattelematta, että "asun tuolla jossain, aika lähellä, ja tulen kävellen, kun ei luudallakaan pääse". Hem hem, piti sanoa kun ei pyörälläkään pääse. ^^

Miksiköhän opettajani on aina ollut sitä mieltä, että luen ehkä liikaakin.. O.o

Rime

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Maaliskuu 17, 2005, 20:52:34 »
Tämä ei välttämättä ole mikään Poter- kommellus ihan varsinaisesti, mutta kyllä sitä joskus sattuu XP

No, minä selitin Kaiulle meidän keittiössä jotain siitä, kuinka Harry on oikeasti neljäsosavelho. "Kun Lily katsos oli jästisyntyinen ja James oli verho..." Ja minun piti sanoa verho! Saatiin makeat naurut, ja siitä Kaiku väänsi ihan ihmeellisen jutun: "Miten Sirius lankesi verhoon..."

Ja toinen on se, että oli Ayne Greensleevesin eräs Lupin- kuva, ja minä älykkäänä tyttönä tulin siihen koneen viereen ja kysyin Remuksesta, että: "Kuka toi tyttö on?" Kyllä Kaiku sitten nauroi. Samoin Radiopuhelimessa, kun näin kuvan missä Harry on enkelipatsaan takana ja sillä on taikasauva kädessä. Kysyin siitä että "Hei onks toi radiopuhelin?" Ja taas naurettiin vuotislaisten kesken...

Divida

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Maaliskuu 20, 2005, 22:36:47 »
Ihania mokia. :D

En voi hirmuisesti tähän mitään lisätä, kun eipä ole tullut paljoa mokailtua. Täälläpäin kun -täytyy- pitää suunsa kiinni Pottereista, ellei tahdo tulla hakatuksi.. Mutta kyllähän näit'ä pieniä juttuja on sattunut..

Olin juuri lukenut jotain Potteria Hissantuntia edeltävällä välkällä. No hissantunnilla meillä oli koe ja selasin sitä läpi.. Samalla ihmettelin (en sentään ääneen), että miksei täällä kysytä mitään maahiskapinoista.. Meinasin revetä kesken kokeen, kun tajusin mitä olin ajatellut. Mutta ei siitä sitten sen enempää.. x)