Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?  (Luettu 116159 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Caribu

• Ankeuttaja
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?
« Vastaus #175 : Heinäkuu 03, 2008, 13:18:08 »
Voi juma tästä tuli mieleen yks järkky juttu:D

Oltiin kaverin kanssa jossai leirillä. Tais olla pari vuotta sitte joku kesäleiri vaa. Oltiin viimestä iltaa käymässä nukkumaa, mie luin Potterii ja rupesin huutelemaan sieltä miun yläsängystä "Hei, ole Potter. Minä pyörryn, apua!". Ei siinä vielä mitään.
Seuraavana päivänä miun kaveri tuli nauraen kysymää "Mites ankeuttaja?". Olin iha et mitä??? Meiän huoneessa kaks muuta tyttöö ei ollu huomannu mitää. Oli kiva kuunnella ku kaveri selittää:

"Mistes ankeuttaja?".
"Mitä sie höpiset?".
"Nii, nii. Mites ankeuttajalla menee?".
"Kenelle sie puhut? Mie oon iha ulalla".
"Et sie muista! Sie nousit yöllä joskus kahelta, hyppäsit sieltä sängystä ja leikit ankeuttajaa. Vähä nauroin. Eräs vetää jotai olen ankeuttaja on ankeuttaja ja huitoo käsillää".

Vähä noloo:D Eikä miun kaveri tiiä vieläkään, et mie kävelin unissani:DDDD (kuten tapana)

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #176 : Heinäkuu 03, 2008, 23:22:16 »
Minä olen tehnyt jos mitä huvittavaa Potter faniuteni nimissä, mutta koko palsta täyttyisi siitä valtavasta listasta. Huvittavinta kai oli se kun minä parin ystäväni kanssa suunnittelimme liikunta tunnilta tultuamme(piti mennä bussilla takaisin kouluun, mutta bussi viipyi) läheisin roska-auton kuskin kolkkausta ja roska-auton valloitusta huutaen samalla kovaan äänen:"Dumbledoren puolesta!" Dumbledore kun on suuri idolimme ja pikkasen luokkamme meitä tuijotti, mutta kyllähän he hulluudestamme tietävät. Samaan suunnitelmaan kuului seuraavan päivän lehdessä ollut ilmoitus:"Nuoret Potter fanit kaappasivat roska-auton." Lisänä olisi ollut kuvamateriaalia, jossa heilutamme isoja kylttejä joissa lukee jotakin "Dumbledore pressaksi" tyyppistä.
   Se oli hyvinkin huvittavaa, mutta olenhan tehnyt paljon muutakin hauskaa mm. kävellyt suoraan punaisia päin Turun keskustassa meinaten jäädä kolmen bussin alle ja uskoen vakaasti siihen, että Albus suojelee ja pitänyt ystäväni kanssa koulumme ruokalassa hiljaisia hetkiä Dumbledoren muistolle. Bussin alle jäämistä en toki suosittele kellekään, mutta myös kova äänisellä Potter leffojen tunnarin hyräilyllä saa paljon huomiota osakseen. Kannattaa kokeilla;) Lisäksi hupparista, jossa on kiristys mahdollisuus saa hauskan ankeuttaja leikin aikaiseksi vetämällä hupun päähänsä ja kiristämällä niin, että vain suu jää väkyviin pienestä reiästä:D Kokeiltu on...
    Luokkamme ja muut ystäväni eivät enää ihmettele mitään tempauksia mitä me kaverini kanssa (joka myös fanittaa hurjasti pottereita) keksimme.
Nämä tempaukset ovat myös suoneet meille monia hulvattoman hauskoja kokemuksia!

-Lohikäärmelady

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2008, 23:26:18 kirjoittanut Lohikäärmelady »
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Mantikori

• Ankeuttaja
« Vastaus #177 : Heinäkuu 07, 2008, 13:17:41 »
No kerran kun teimme koulussa naytelmakirjoitusa omavalintaisesta kirjasta ja sain parikseni eraan rinnakkaisluokkani Henryn, jonka nimea en oikein kunnolla muistanut. Olin siina sitten miettinyt, etta olisi kiva kirjoittaa joku Potter aiheinen juttu. Paatimme sitten tehda kirjoituksen Potterista. Kuten sanoin en muistanut pojan nimea kunnolla, joten jostain kumman syysta oletin sen olevan Harry. Kutsuin poikaa melkein puolituntia Harryksi, kunnes han repesi ja totesi, etta olen lukenut liikaa Pottereita ja etta hanen nimensa on Henry eika suinkaan Harry.

Voitte uskoa, etta minua havetti.

vingvi

• Ankeuttaja
« Vastaus #178 : Heinäkuu 10, 2008, 20:50:31 »
Haa haaa!!! Voi etä on niiiiin mukavaa nauraa toisten nolouksille! Mutta tässäpä sitten vielä yksi nolosus listaan ;D

Minä ja kaverini joskus huom. joskus (tai oikeestaan aika usein) leikitään mehässä Potteria. No ei siinä sinäänsä mitään outoa ole mutta ollaan nyt menossa seiskalle, että tämä juttuhan on nyt sitten minun, kaverini ja miljoonan vuotislaisen välinen salaisuus...

Tämä tapahtui pari vuotta sitten. No eräänä kauniina kevätpäivänä olimimme kaverini kanssa sonnustautuneet erittäin asian mukaisesti leikkimään Potteria (eli kaverini äidin kampaamosta pöllityt mustat viitat, noita hatut, taika sauvat ja jotain muuta oleellista kamaa) metsässä jossa ei pitänyt olla ketään muuta kuin me kaksi. No meidän tylypahkamme oli yksi erittäin hieno matalalla kasvava leveä puu ja joskus 5 vuotta sitten parkkipaikkana toiminut nyt kaikkia pieniä puita täynnä oleva alue jossa myös iso kivi röykkiö. Me sitten leikimme siinä oikein upeita leikkejämme en nyt muista mitä kirjaa mutta olimme kai liemi tunnilla ja kaivoimme maahan kuopat esittämään kattiloita. Sitten kun olimme saaneet kattilat kaivettua näimme, että sille entiselle parkkipaikalle oli kääntymässä auto jossa oli kaksi aika nuorta miestä ratissa tai siis toinen ratissa ja toinen vieressä istumassa. Mehän tietenkin kaverini kanssa hyppäsimme äkkiä pystyyn ja juoksimme niin kovaa kuin jaloista lähti sen ison kivi röykkiön taakse. Mutta sitten puoli matkassa kaverini kompastui ja kaatui sen kasan viereen semmoiseen lumen sulaan kohtaan sillä lailla, että vieressä oli n. 20 cm semmonen lumi muuri ja minä tottakai olin jo pinkonut kivi kasan taakse ja nyt kurkin siitä sivusta oliko kaverini hengissä. No huomasin kyllä että oli. Hän makasi mahallaan maassa ja luuli olevansa piilossa sen pienen lumi jutun takana mutta ei todellakaan ollut. Ne autolla ajajat kävivät kääntymässä siinä ja nauroivat tottakai koska kaverini ei kauhean järkevältä näyttänyt viitasaan ja hatussaan siinä makaamassa enkä kyllä minäkään siellä kasan takana kurkkimassa. Kyllä sen jälkeen nolotti...

Nauramme vieläkin sille jutulle siellä kävellessämme ja niin varmaan ne autoiliatkin xD

Onhan niitä muitakin juttuja käynyt mutta tuo on varmaan noluoslistan kärjessä.. ainiin ja meidän naapurissa muuten asuu voron pikku veli! Aivan täydellinen yhdennäköisyys!

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #179 : Heinäkuu 22, 2008, 19:41:32 »
Todellakin, olin parin hyvän ystäväni kanssa kaupungilla shoppailemassa. Olimme kaikki puhdasverisiä potterfaneja, joten kun näin erään kaljun miehen, joka omisti vaalehtavan ihon, ja näytti mustassa viitassaan liikkuessaan ihan Voldemortilta, minun oli pakko pysäyttää tämä mies, ja sanoa: "Voldemort, olet elossa! Harryhan tappoi sinut, mutta oliko sinulla jokin poppakonsti kuoleman estämiseksi?" Mies katsoi minua oudosti, ja totesi: "Pardon?" Sitten annoin erään toisen ystäväni välittää "Voldemortille" sanomani. No, tämä mies sai kauhean naurukohtauksen, ja sanoi (Enganniksi tietenkin) hankkivansa seuraavan kerran punaiset piilolinssit, hänkin pottereita oli lukenut, ja totesikin minun olevan aivan Lunan näköinen. (Siinä kohdin repesin ja ratkesin) Oli kuitenkin varsin mukava mies. :)

Näiden samaisten kavereiden kanssa keräsimme hieman huomiota eräässa ostoskeskuksessa ollessamme, sillä aloimme loitsimaan muita ihmisiä. Kun sinne tuli joku järjestyksenvalvoja, minä mitään ajattelematta osoitin kepilläni tätä valvojaa, ja huusin täysillä: "KIDUTU, AVADA KEDAVRA!" Valvoja ei ollut lukenut pottereita, eli hän ei tiennyt kuinka pahat loitsut olin häneen heittänyt.
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #180 : Elokuu 27, 2008, 19:22:40 »
Voi, vaikka mitä... :D Esim. samana päivänä, jolloin viimeinen Potter ilmestyi suomeksi, oltiin kaverini kanssa menossa takaisin koululle, kun oltiin haettu kankaita kässän opelle... No, kaverini sitten ah-niin-fiksuna kiljaisee keskellä toria: "Voldemort on palannut!!! Varokaa Voldemortin kostoa!!!" :'D
Ja kun oltiin päästy takaisin koululle ja kiivettiin portaita ylös, niin taas se alkaa: "Voldemort on palannut!!!", jonka jälkeen sitten huomattiin, että ohops, siinähän vieressä istuu puolet meidän luokan pojista... Pojat tuijotti pitkään, ja meille tuli kiire ylös :D (Kyseinen kaveri on muuten aika monen mielestä Sirre-kopio...)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2009, 18:41:29 kirjoittanut Örhikkipörhikki »
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #181 : Elokuu 27, 2008, 19:55:07 »
Voi luoja jaarittelisin tässä vielä ensjuhannuksenaki jos nyt kertoisin kaikki noi jutut :D Tässä parhaimmistoa:

7. luokan keväällä (oon nyt kasilla) meillä oli fysiikassa miespuolinen sijainen, jolla oli tietynlainen musiikkimaku ja näinollen piiitkä musta letti :D Nno, tässä luokassa olin kovin syrjeksitty, joten oli vähän tylsää. Kun eräs Jaana* sitten kysyi opettajalta apua, huusin äkkiä Jaanalle varoittavasti: "Varo, se on Severus Kalkaros, ja se on vain mun." Jaana tuijotti mua hetken ja jatkoin sitten kohtalokkaasti: "Ja minä olen juuri nyt hyvin nolo, mutta varoitan, Kalkaros voisi tappaa sinut vain sormuksesi takia..." Tytöllä oli nimittäin sormessaan sormus, jossa oli pieni kivi ja jotenkin tulu Kolkon sormus mieleen xD

Ja tuota "Pimeyden Lordi on noussut!" -juttua on kanssa tullut huudeltua...

Kerran Pasilan asemalla mulla oli luettavana juurikin Liekehtivä Pikari, jonka viimeisiä sivuja vietiin eli Voldu oli jo herännyt henkiin. No, ihmiset aiheutti pientä häslinkiä (pari juoppoa huuteli toisilleen ja käski sivullisia mukaan ja moni suostuikin) joten laitoin kirjan sivuun ja seurasin tilannetta. Lopulta yksi näistä juopoista osoitti mua ja huus jotain, mikä kuulosti lähinnä "Öhlä mählä örr". Mä sanoin siihen: "Joo kuule en oo tulos tiätsä kun tiiät-kyl-kuka on just heränny henkiin ja mun täytyy mennä pelastamaan itteni ennenku pari kuolonsyöjää tulee ja tappaa mut ja loihtii pimeen piirron taivaalle että moimoi." Menin sitten laiturille ja luojan kiitos juna saapui pian :D

Toistekin tämmöinen samantapainen. Aamulla oli bussissa menossa kouluun. No, se tietty bussi on aina täynnä, niinkuin silloinkin. Eräällä pysäkillä tuli pari mummoa sisään. Valitettavasti vapaana oli kaksi ei-vierekkäistä paikkaa (tai oli ne vierekkäin käytävän toisilla puolilla, toinen mummo istu mun viereen). No, rupesipa sitten kovaan ääneen valittamaan, että "Mikä tässä nykynuorisossa on, kun ei paikkaansa luovuta!" Suutuksissani painoin nappia ja huusin takaisin "Siinä on vanhalle homekorvalle paikka, toivottavasti permanentti on hyvin tai Bellatrix ja pari muuta hyvää tyyppiä tulee ja tekee avadakedavrat."
Jäin sitten seuraavalla pysäkillä ja odotin toista bussia, joka onneks tuli viiden minuutin oottamisen jälkeen enkä myöhästyny koulussa. :'D Silloin olin kyl nolona.
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #182 : Joulukuu 15, 2008, 20:54:50 »
Ahhahhaa! Ai että on hauska nauraa teidän muiden kömmähdyksillenne! ;D Mutta lisäänpäs omani listaan.

Olin juuri ostamassa Feeniksin kilta-kirjaa suomalaisessa. Olin jo pitkään miettinyt ja nyt päätin sen sitten hommata. Olin muutaman kaverin kanssa siellä ja hoksasin että kirjakauppaa oli vähän rempattu,hyllyt oli eri kohdilla. No, muhun sitten iski sellainen karmea ajatus että mitä jos Potterit on viety pois? Kiiruhdin hyllylle ja nehän oli haihtunut kuin tuhka tuuleen entiseltä paikaltaan! Koluttiin siinä kaverien kanssa kauppa muutamaan kertaan (ei niitä tietokirja ja sanakirjaosastoja tietenkään) ja kun tajuttiin että ei kaupasta löydy yhtä ainutta suomenkielistä Potteria niin ruvettiin sitten etsimään enkunkielisiä. Minähän en ostohankkeestani luovu! Eipä löytynyt enkunkielisiäkään.

Valitin kovaan ääneen sitä että "On niin surkea kauppa ettei löydy ainootakaan Potteria!" enkä hoksannut tietenkään kysyä mitään myyjiltä. Kaverini ehdotti että katotaan nyt vielä kerran se nuortenkirjapuoli. Sinne siis. Kuinka ollakkaan näin sitten jotenkin sattuman kaupalla kokonaisen hyllyllisen pottereita jossain sanakirjaosaston lähettyvillä. Ryntäsin sinne ja huusin: "Ei niitä ookkaan haihdutettu! Ja täällä on enkunkielisiäkin! Mä löysin ne!" Keräsin pikkuisen katseita, ja muutama tyttö joka oli ollut enkunkielisen hyllyn lähellä liukeni äkkiä pois paikalta.Sain kun sainkin ostettua sen Potterini ja lähdin tyytyväisenä kotiin kaupasta. Tuli annettua myyjille ihan turhaa palautetta mutta sainpas kirjani!
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Monninen

• Ankeuttaja
« Vastaus #183 : Joulukuu 21, 2008, 00:39:56 »
Ei vitsi ku näitä on hauska lukea! xD

Noh... Olimpa kerran kamuni kanssa katsomassa sitä uusinta HP leffaa (feeniksin kilta), siinä lopussa Toffee sanoo "He's back!", sitten tuli hirveän hiljaista ja juuri silloin minä sitten sanoin "no lol hyvä ku toi Toffee on nii välkky" (sanoin sen tosi nopeasti).
Kaikki repes. Juu... että semmsosta :DD

Mansikkahullu

• Ankeuttaja
« Vastaus #184 : Joulukuu 27, 2008, 14:37:48 »
Koulussa ekalla, meidän luokalla oli Olli niminen. Yhdistin hänet siis Olliwanderiin (vai miten kirjotetaankaan).

Keskustelu jonkä kävimme plus mun kaveri joka tykkäs myös pottereista:

Minä: Hei olli!

Olli: No?

Minä ja mun kamu: Miten sinne sun sauvakauppaan pääsee?

Olli: Hä?

Minä: (selitin jotain Potterista noin koko luokan kuullen koska oltiin luokassa)

Sitten kuului kauhea räkätys ja muut sano: Uskotko vai oikeesti et Potter on olemassa?

Minä: no... JOO

Alko vähän nolottaa ja siitä muistutellaan vieläkin...

Ellis

• Ankeuttaja
« Vastaus #185 : Tammikuu 22, 2009, 18:39:31 »
Dobbyn sukka päivänä minun oli tietenkin laitettava eri pari sukat kouluun. Yritin kertoa kaikille miksi olen niin oudon näköinen, mutta eiväthän ne sitä päivää halunneet viettää. Kaikki kysy miks se on mulle niin tärkeetä. Vastasin: Täytyyhän kotitonttuja fanittaa. S.Y.L.K.Y.! Vapaus kotitontuille! Olivat vähän ihmeissään.

SeljasauvaKH

• Ankeuttaja
« Vastaus #186 : Helmikuu 09, 2009, 18:06:01 »
Tänään koulussa käsiteltiin matikassa joukkomalleja, kun opettaja kysy esimerkkejä. Mihin joukkomaliin menee ihminen ja eläin, onko erillinen, leikkaava vai osajoukko, joku vastasi erillinen. Minäpä viittasin, voi olla leikkaava, jos on Animaagi. No kaikki oli ihan äimänä ja si vähän nolostutti... :D No ei toi nt kauheen nolo ollut...

laurenzia

• Ankeuttaja
« Vastaus #187 : Helmikuu 26, 2009, 16:08:09 »
Joo, on pari juttua sattunut :D

Olimme WeeGee talolla luokkamme kanssa ja siellä oli taideteos nimeltä Punainen talo. Siinä oli kolme osaa ja yksi niistä oli patsas, iso huppupäinen hahmo. Minä ja kaverini sitten todella järkevinä Potter-faneina huudahdimme yhteen ääneen: "Katsokaa! Jättiankeuttaja!" Kaikki VÄHÄN tuijottivat... Patsas kuvasi oikeasti pelkoa ^^

Toinen juttu: Olin koulussa tulossa välkältä sisään, kun me kaksi uskollista HP-fania kerroimme toiselle kaverillemme HP:stä (joka ei fanita Potteria). Sanoin (lue: huusin) innostuneena: "Elämme kovia aikoja, sillä Voldemort on taas voimissaan!" Jälleen kerran muut oppilaat HIEMAN tuijottivat.

Sitten vika moka: Olin menossa kouluun, kun tiellä ohitseni käveli mies, ja katulamppu yläpuolella sammui yhtäkkiä. Sitten tietenkin suustani pääsi huudahdus: "Mistä oot saanu Dumbledoren pimeyttimen?!" Mies katsoi minua oudosti ja kiiruhti tiehensä, taisi luulla minua hulluksi :) 

Laala ja Delfu, jotka eivät aina ajattele, mitä päästävät suustaan.

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #188 : Maaliskuu 14, 2009, 18:59:19 »
Heh, eilen äiti tuli mun huoneeseen ja kysyi "Haluutko nähä ankeuttajan?", mä sit lähdin seuraamaan sitä hivenen kiinnostuneena, että mitähän se on nyt keksiny. Mentiin porukoitten makuuhuoneeseen ja siellä ikkunan takana räystäistä roikkui jääpuikkoja. Iskälle oli tullut niistä mieleen Harry Potter ja se oli kuulemma sanonut "Tuolla on Harry Potter!" Tietystihän se oli tarkoittanut ankeuttajia, mutta ei muistanut muuta kuin että Pottereissa oli jotain sellaisia. Naureskelin siinä sitten iskän Harry Potterille ja se vaan totes "No en minä muista mitä onkimatoja ne oli...." Eikö Vernon puhunut myös onkimadoita FK:ssa? Siitä sitten sain vielä isommat naurut... : D
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
« Vastaus #189 : Maaliskuu 15, 2009, 21:01:59 »
Ala-asteella on semmonen poika jolla on iso koukkunenä, se on kalpea ja sillä on pitkat hiukset ja se näyttää ihan Kalkarokselta. >D Mutta sen hiukset vaan on vaaleat. No... Sitten se oli menny leikkauttamaan sen hiukset sillaa, että se näytti vielä enemmän Kalkarokselta. Menin pihalle kavereitten kanssa ja näin sen tyypin. Reaktioni oli: "SE ON KALKAROS!!!" ja tuon kuuli varmasti kaikki. No me naurettiin sille tyypille vaikka kuinka kauan. Sitten parin kuukauden päästä se oli leikannu ittensä kaljuks!!! Ja se näytti Voldemortilta! Sillekkin naurettiin. :D

Ja sitten tällainen. Kaveri Potter kirjassa piti lukea: "Minulla on Dumbledoren kanssa tapaaminen sovittu.", mutta se so ja vittu oli erillään ja se oli sitten nin kaameen hupaisaa, että... =D

Tämä kolmas tapahtui viime perjantaina kun äidinkielen tunnilla piti lukea kirjaa koko tunnin. Kaverini luki Azkabanin vankia ja siinähän Lupin opettaa oppilaita torjumaan mörön. Kirjassa luki, että Kalkaros astuu kaapista ulos. Kaverini repes ihan kympillä ja opettaja kyseli siinä, että mikä on noin huvittavaa. Lopulta kaverin piti lukea se kohta koko luokalle opettajan käskystä. x33

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
« Vastaus #190 : Elokuu 07, 2009, 17:35:51 »
No me mentii tässä vähän aikaa kaverini kanssa kattoo Puoliveristä Prinssiä ja sitten kun se oli ohi ukkonen jyrähti ja mää huusin (kaikkien kuullen parkkipaikalla)
"KUOLONSYÖJÄT HYÖKKÄÄVÄT!" Ja menin pensaan taakse piiloon. Eräs ohikulkija vielä huus:
"APUA!" Ja lähti juoksemaan lähimpään tavatalon suojaan. Me meinattiiin kaverini kanssa kuolla nauruun, kun katottiin. Jälkeempäin kaverini sano:
"Joku on vähän liikaa Potter fani, kun luulee kuolonsyöjien hyökkäävän" Profesoin tähän, että se oli vitsi:DDDD Sillon häpesin silmät päästäni, mutta nyt naurattaa.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Minyaww

• Ankeuttaja
« Vastaus #191 : Elokuu 07, 2009, 19:52:01 »
Niihin aikoihin, kun Azkabanin vanki -elokuva tuli, minä ja kaksi pikkuveljeäni päätimme näytellä ankeuttajia ja kuvata kaiken videolle -.-''
Eli: Toinen veljistöni puki kalsarit paidaksi, siis laittoi pultut hihoiksi, ja aluspaidan housuiksi. Toinen veljeni meni sitten hytkymään siihen eteen kuin saisi ankeuttajan suudelman. Minä sitten kuvasin.

Aika noloa katsoa ko videoita nyt, olin silloin jotain 12 vuotta ja veljeni 6 ja 9. Toivottavasti kukaan ei koskaan näe näitä videoita, varsinkin kun selitän niiden alussa jotain Harry Potterista...

Poissa wildeliini

• Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema
« Vastaus #192 : Elokuu 08, 2009, 11:39:33 »
Tää tapahtui vähän aikaa sitten kun olin lukemassa Kuolemanvarjeluksia uudestaan. Se oli just siinä kohtaa kun Fred kuolee:``(.
No mutta kuitenkin, luin siis sitä kohtaa ja menin bussiin, luin sitä edelleen ja näytin sitä bussikorttia sille kortinlukijalle. Siinä ei ollutkaan arvoa. No, mä sitten aattelin että pitää ostaa lippu. Menin siihen ostamaan sitä lippua, ja kun piti sanoa että:yksi lapsi, nii sanoinki että: "Fredin silmät tuijottivat mitään näkemättä" Samassa tajusin mitä olin tehny ja ostin vaa sen lipun ja menin nolona pois xdddd
se mikä on tullakseen, se tulee ja me katotaan
sitä päin pärstää, kun se tulee.

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #193 : Elokuu 08, 2009, 12:10:07 »
No tämä tapahtui ennen kuin kesäloma alkoi.Olin juuri lukenut kolmannen otter kirjan jossa mainitaan sana fletkumato.Se herätti minua kohtaan kiinostusta.No alkoin siinä selittää kamulle ihan jotain fletkumadosta (se kamu ei niin sanotusti fanita potterii).No sitten yks meiän luokallainen poika se vaan kysy että mikä on fletkumato.Siinä tokasin koko luokan kuullen että "no jos et tiiä mikä on fletkumato niin älä kysele senkin fletkumato."  Se poika: " okei..Mikä sitten on fletkumato?"
Sitten aloin nauraa käkättää ihan täysillä ja koko luokka tuiotti mua.Mä vaan siinä totesin että se en itekään tiiä ja jaltkoin nauramista.

Ja sitten toinen tapaus.Kaverin kanssa (sama kaveri mitä äsken) kirja kaupassa.Näin siellä sellaisen hienon potter-vihon jossa kannessa oli sieppi.Kttoin sitten ympärille ja en nähny ketään muuta kun mun kamun.No siinä alkoin leikkiä että olen Harry ja otan muka siepin kiini ja oon nielaista sen.No se näytti ihan kun olisin oksentanu.Kaverini hätääntyi ja joku tinen ihminen (harmillisesti meidän luokan yks poika) tuli kauppaan ja katto mua ja kysy onko kaikki hyvin en huomannaut sitä ja jatkoin esitystä.Sitten kamuni alkoi takomaan selkää ja huomas sit sen meiän luokan pojan.Se yritti piätelä naurua mutta se repes ihan täysillä.Sit mä lopetin esityksen ja huomasin sen pojan.Kauppaan oli tullut muitakin ihmisiä.Katoin vähän nolona ja repesin itekin.Me siinä mun kamun kannsa vaan naurettiin  ja imiset tujoti kun sekoja meihin.No sitten viien minsan naurujen päästä juostiin äkkiä pois kaupasta meille.

Toi äskenen oli kyllä nolompi mitä hupaisa

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #194 : Syyskuu 04, 2009, 21:11:08 »
aah tykkään näiden lukemisesta :]

itse en hirveästi. vielä.
paitsi, että kerran minä ja kaverini sahasimme itsellemme taikasauvat jostain puukepistä, ja sitten osoittelimme vastaantulijoita ja huudeltiin " crucio! ", " avada kedavra! ", "expelliarmus", " stupefy", ja joitain muitakin. eeh, kaikki katsoivat hieman oudosti. olen myös monia kertoja yksinkertaisesti seonnut joissain paikoissa ja ruvennut puhelemaan aivan outoja. en jaksa edes selittää, kuinka monia kertoja.

ja joskus 1.luokalla minä ja joku vanha kaverini leikittiin metsässä, että ankeuttajat jahtasivat meitä, ja minä olin harry ja hän ron. voldemort taisi muuten tappaakkin minut jo kerran :']
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Bolina May

• Captain Gale
  • Vuotislainen
  • Valitseeko tie kulkijansa vai kulkija tiensä?
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #195 : Syyskuu 04, 2009, 22:37:55 »
No on näitä muutama tullut...
Oon kolme kertaa nähny jonku sekopäisen unen, joista kaksi oli H/Dstä. Viime heinäkuussa olin mökillä ja se uni päättyi siihen et Harry sanos: "McGarmiwa tulee hakemaan meidät autolla." Draco siihen huusi että "McGarmiwa hakee meidät autolla?! Mutta sehän olisi sama kuin jos Dumbledore lentäisi helikopteria!" Repesin ihan täysii nauramaan ja heräsin ku nauroin niin paljon. hetken aikaa olin ihan et mitä halvattua ja tyrskähtelin vaan ku pettelin nauramisen nii huonosti. *nopeaa vilkuilua ettei kukaan muu pienessä mökissä ole herännyt*, ku uskoin et olin oikeesti nauranu unissani ääneen (onneks en! siitä vasta olis meteli syntyny :DD) ja sit nauroin varmaan puol tuntii tyynyyn :D

mitäs muuta.. joo,nuorempana - siinä 9-11v. - leikin siskon ja serkkujen kanssa isoäidin luona aina sellasta että me saadaan kirjeet tylypahkaan ja sitten me opetellaan siellä taikomaan. teimme jopa itse itsellemme kirjeet ja kaikki. leikkiminen tosin loppui sitten kun ei saatu niitä oikeita kirjeitä. olin kauhean pettynyt, vaikka tiesin koko ajan etten voisi saada sitä koska olen suomalainen :P

joskus tokalla luokalla meidän luokan tytöt villiintyivät HP kirjoista ja kiltti opettajamme suostui siihen pyyntöön että saisimme esittää kohtauksia kirjasarjoista :) varsinkin sen muistan elävästi, kun yksi tyttö esitti Lockhartia siinä kun hänet pakotetaan mukaan salaisuuksien kammioon ja toisen kerran kolmoskirjasta vedetyn Vuotava Noidankattilakohdan kun Hartsa kuulee Mollyn ja Arthurin kiistelyn (ja itse esitin ihanasti Arthuria x))

Noloin asia mitä on tapahtunut oli varmaan viime keväänä yhteiskuntaopin kokeessa.. meillä oli kaksi tuntia aikaa ja piti kirjoittaa kaksi esseetä + vastata pariin kysymykseen. No, fiksuna tyttönä olen nukkunut liian vähän ja lukenut kokeeseen liian vähän -> kokeessa jäädytän hyvin pahasti. Vastasin kysymyksiin ja kirjoitin noin kolmasosan ekasta esseestä ja suunnittelin toista kun eka ei edistynyt, kunnes vaivun ihanaan haavemaailmaani yhden fikkini pariin ja alan suunnitella sitä --- ja, no, arvaatte varmaan :D havahdun jossain vaiheessa siihen että HEI! tässähän ollaan KOKEESSA ja mulla on puoli tuntia aikaa kirjoittaa lähes kaksi kokonaista esseetä! kaunis päiväuneni särkyi (vaan ei unohtunu ;)) ja kirjoitin pikavauhtia kunnes palautan viimeisillä minuuteilla kokeen opelle :) ja sitten vain käytävään seisomaan ja jäädyttämään ja jatkamaan ihanaa päiväunifikkiä, joka häiritsi koettani XD että en sitten yhtään parempaa ajankohtaa voi valita?! xD

no sitten siskolle sattui kerran sellainen  huvittava juttu että oltiin leirillä ja sitten osa porukasta valvoi aika myöhään, mutta me tottumattomina valvojina menimme siinä kahdentoista-yhden aikaan nukkumaan. Aamulla sitten saimme hyvät naurut kun neljän aikaan sisälle tulleet tytöt kertoivat että sisko oli yöllä puhunut unissaan. Kyseltiin sitten että mitäs oli unissaan mutissut ja vastaushan kuului että "Missä mun taikasauva on?" :DDD
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2009, 22:49:50 kirjoittanut nightingale »
I really need to know is there a place to me

nightingale -> Bolina May

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • They're all out without you, havin' fun.
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #196 : Syyskuu 05, 2009, 11:15:29 »
No.....
Pari vuotta sitten osoitin naapuriani omatekemällä taikasauvalla ja huusin täyttä kurkkua "Avada Kedavraaaaaa!!!!!!!!!!... Nolostuin hieman...

Sitten viime enkuntunnilla lauloin vaan "My name is Harry Potter, I'm the king of the school"....:D
Kaikkihan tietää The Vortexin :D
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #197 : Syyskuu 05, 2009, 12:19:07 »
Äitini hiukset ovat aivan blondit ja lyhyeksi leikatut. Kun näin hänen hiuksensa ensimmäistä kertaa ne olivat hienot, eikä siinä mitään. Kun hän sitten meni uimaan mökillä, sukelsi ja nousi pintaan, tukka oli liimautunut hänen päähänsä kiinni. Katselin laiturilta äimistyneenä ja huvittuneena äitini päätä ja tokaisin kovaan ääneen hänen näyttävän Draco Malfoylta. ^^ Oli äitillä hauskaa, kun ei tajunnut mistään mitään. Nykyään juttu on jo totaalinen vitsi ja muistutan häntä aina, kun menemme uimaan.

MUOKS! Unohdin tässä yhden parhaimmista kömmähdyksistä, jonka isäni oikeastaan teki. Puhuin hänelle paljon Harry Potterista ja siirryin puhumaan "Azkabanin vangista". Ehdin selitellä jo pitkän aikaa, kun isäni kysyi ihmetellen, että oliko kirjan nimi Askapaskan vanki. Kysymyksen hän esitti lähinnä vitsillä, mutta silti.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2009, 21:54:44 kirjoittanut Snouk »

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #198 : Syyskuu 05, 2009, 15:53:11 »
lisää :]
kerran kässäntunnilla, kun meidän piti tehdä jonkinlainen penaali, ja laittaa siihen joku kuva, niin minä tietenkin tulostin todella hienon kuvan [pottereista tietty]. kun menin näyttämään sitä opettajalleni, hän oli hetken aikaa hiljaa ja sanoi: ' onkos tämä niistä harry pottereista ' ?
itse repesin täydellisesti ja vastasin että on, ja menin naurua pidätellen paikalleni. eihän tässä paljoa mitään hauskaa ole, mutta kirjotin silti.
ja kerran uskonnontunnilla, kun puhuimme varhaiskantaisista uskonnoista, niin puhuttiin jotain magiasta, johon opettaja heti lisäsi ' tämä ei sitten ole sellaista harry pottereiden tapaista taikomista ' , ja minä sanoin kovaan ääneen, että eikä!, ja kaikki kyyläs mua.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

tupupu

• Ankeuttaja
« Vastaus #199 : Syyskuu 06, 2009, 21:45:06 »
Vitsit nää on parhaita... vatsaan sattuu...
mul on niit 'en ihan sanonut ääneen' ja outoja ajatuksia kirjan verran, en kerro nit...
mä kerron pari mitä mul on käyny...

ja kun VK ilmesty leffana, iskä osti sen. vuonna 2001 olin siis joku 7-8vee..
sain kummiski kattoo sen ja olin varma et mun isoveli oli harry potter, koska sillä oli:
samanlaiset
hiukset
silmälasit
kasvonpiirteet
samanlainen vartalo ja luonne
sama ikä
ja sillä oli kaiken lisäksi arpi otsassa!
olin siis sata varma!!!

alotin seiskan, ja mun luokalla oli IHAN Hermione look-alike. mallitsin siinä himoani mennä pyytää nimmari, olin siis ihan satavarma et se on Emma Watson!
ihan saman näkönen, hiukset ja kaikki. nimenhuudossa kävi selville että sen nimi on tosi lähellä Emman (en tietenkään voi sanoo sitä)
olin ihan varma et se on se.. en uskaltanu puhuu viikkoon sille, mut sit oli pakko. arvatkaa 2 kertaa oliko se Emma Watson lymyilemässä suomessa?!
silti sanoin sitä vähän väliä Hermioneks.. ei noloo ei..

sit n.vuos sitte luin star wars 6 leffan tekstityksii ääneen mun pikkuveljille (ne on total faneja niinku muuki perhe..) kun ne oli 5- ja 7- vuotiait.. olin puol välis leffaa ku pienempi sano et: 'sä voit sanoo Darth Vaderia ihan Dart Vaderiks vaa..'
mä: 'miks mä sitä sit sanoin'
se: 'Lordi voldemortiks'
repesin
XD

ja kaikki muistaa FK:sta sen kohtauksen kun ne lentää Kalmahanaukiolle? luin just sitä tunnilla. samalla hymisin leffassa kuuluvaa kohtauksen musaa.. koko luokka töllötti...XD