Kirjoittaja Aihe: Yliluonnollisia kokemuksia ja hassuja yhteensattumia (vol2)  (Luettu 47378 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Yliluonnollisia kokemuksia ja hassuja yhteensattumia (vol2)
« Vastaus #225 : Helmikuu 10, 2008, 13:13:27 »
Onko kukaan katsonut JIM- kanavalta tulevaa ohjelmaa Haamutiimi? Itse en ole kyseiseen sarjaan ennen törmännyt, paitsi tänään ja pakko kyllä sanoa että suosittelen jos on vähääkään kiinnostunut Yliluonnollisista asioista. Minulla meni ihan kylmät väreet kun katsoin ohjelmaa, todella mielenkiintoinen.

Sarjassa kertoo siis tutkijaryhmästä joka selvittää eriskummallisia paranormaaleja ilmiöitä ympäri Amerikan manteretta. Itse siis katsoin tänään ihan sattumalta uusintana 14.00 alkavan jakson ja jäin heti koukkuun. Tässä jaksossa ryhmä oli Amerikkalaisen naisen luona tutkimassa tämän taloa. He ottivat sieltä mm. näitä ääninäytteitä ja oli huikeaa miten niissä näytteissä kuuli ihan lauseitakin. " Ne eivät halua meitä tänne".

Ohjelma tulee siis JIM- kanavalta Lauantaisin 20:00 ja uusintana Maanantaisin 14.05

[Offia offia...]

Heh, näin noita jaskoja aikoja sitten youtubessa. Täytyy sanoa että ihmettelen jos nuo ovat aitoja kohtauksia. Varsinkin tuo missä he olivat sen naisen luono ja nauhoittivat noita ääniä siellä. Yksi kuulosti ihan TSH Klonkulta, en muista oliko se juuri tuo "Ne eivät halua meitä tänne" -repliikki. Kumminkin, näin jälkikäteen ajateltuna Haamutiimi on naurettava ohjelma, mutta kyllä siinä ekaa kertaa katsoessani jaksoja hieman kylmät väreet meni selässä, mutta aloin pian välttelemään tuota sarjaa kun tajusin sen taas olevan tyypillinen Ameriikkalainen tositv sarja... -.-;

Tämä viesti meni kyllä offiksi mutta oli pakko sanoa tuo tuosta sarjasta... anteeksi nyt vain^^
"Are we there yet?"
"No"

Fergen

• Ankeuttaja
« Vastaus #226 : Helmikuu 10, 2008, 18:16:40 »
Mulle tapahtuu näitä onneksi harvoin.

Vähän aikaa sitten kuulin aivan selvästi kuin ulko-ovi olisi avattu, ja ajattelin vain että äiti käyttää koiraa pissalla. Pelkäsin tosin vähän, koska en nähnyt missään valoja, mutta ajattelin vai että äitillä on valot kodinhoitohuoneessa. Aamulla sitten kysäisin että oliko se äiti, niin kukaan ei ollut edes noussut sängystään viime yönä. Pelottavaa.

Ja kaverini kertoi, että heillä oli kummitellut joskus, en nyt muista milloin. Sanoi että kun kaverin vanhemmat olivat olleet jossain ja kaveria ja isosiskoa oli tullut näiden kummisetä hoitamaan, alakerrassa nukkuva kummisetä oli kuullut ääniä yläkerrasta ja päättänyt lähteä katsomaan onko jompi kumpi hereillä. Kas vain, ulko-ovi oli ollut sepposen selällään, eli joku henkiolento oli poistunut talosta.

Camuni

• Ankeuttaja
« Vastaus #227 : Toukokuu 02, 2008, 13:31:00 »
Näitä selittämättömiä, outoja asioita on sattunut monta, en nyt kuitenkaan rupea kaikista kertomaan...

Kerran (tästä on jo aikaa) kun olin ihan yksin kotona (silloin tuppaa sattumaan outoja ;)) sattui jotain... Olin katselemassa tv:tä olohuoneessa, äiti oli lähtenyt koiran kanssa ulos. Yhtäkkiä kuulin jonkin kolahduksen vessasta, säikähdin, sillä illallahan on usein aika herkkä. En kuitenkaan välittänyt kolahduksesta sen enempää, vaan jatkoin Tv:n katselua... Vähän ajan päästä kauhukseni näin kun vessan ovi avautui hitaasti raolleen, menin ihan paniikkiin, se oli oikeasti hirveintä mitä minulle oli pitkään aikaan sattunut. Asiaa pahensi se, että muistin äitini jättäneen saunan ikkunan auki tuulettumista varten, tiesin että siitä pääsi sisään sillä olin joskus avaimet unohdettuani tullut sanan ikkunasta. No ensimmäinen asia mikä mieleen tuli oli piilo, sillä yöllä ei erityisemmin huvittanut sännätä ulos. Säntäsin sohvamme taakse, jälkeenpäin kuulostaa hullulta mutta eipä siinä mitään järkevää kerennyt ajattelemaan. Kyhjötin piilossa ties kuinka kauan. Kuulosti siltä kuin joku olisi astellut talossamme, äänet tietysti saattoivat olla mielikuvitukseni tuotetta... Ikuisuudelta tuntuneen ajan päästä kuulin kun ovi avautui ja koirani tuli läähättäen etsimään minua. Vasta silloin uskalsin nousta, sillä eivät mitkään möröt ala minun seeferilleni urppimaan ;D. No koko kodista ei löytynyt mitään muita jälkiä kuin se auki jäänyt vessan ovi ja pöydältä tippuneet lehdet...
Tapahtuma oli todella pelottava sillä minä todella näin kun kiinni ollut vessan ovia avautui, se saattoi olla joku veto tms. mutta talossa ei ollut muita ikkunoita auki. Ja lisäksi ne äänet...brrr...
Voin paremmalla ajalla lisätä tänne muita tapahtumia.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #228 : Toukokuu 02, 2008, 18:30:08 »
Minun sähkölaitteeni tuottavat usein ääniharhoja. Nykyään olen huomannut niiden vähentyneen, mutta ainakin joskus niitä ilmenee. Tai siis, kotonamme on kaksi televisiota. Itse omistin ennen sellaisen vähän pöytäkoneen ruutua isomman telkkarin joka oli koneeni vieressä. Siinä oli sellainen juttu, että vaikka se olisi kokonaan pois päältä, televisiosta kuuluu sellainen "naks"-ääni: tämä tapahtuu vielä lähes aina kun ajattelen sitä. Kerran sitten oma televisioni hajosi niin, että siitä välillä aina katosi ääni ja sitä piti rampata "päälle-pois" jotta ääni palaa. Joskus kesti vain yhden resetoinnin saada ääni takaisin, joskus jouduin odottamaan tunteja.

Niin, sitten tapahtui sellainen juttu, että siirsimme oman televisioni olohuoneeseen, jossa oli "iso tv." Isossa tv:ssä oli myös näitä "ääniharhoja" vaikkei tv olisi edes päällä ja ne tulivat usein kun ajattelin niitä. Silloin kun siisrin pienen television olohuoneeseen ja ison koneeni viereen, ne eivät ole naksuneet enää ikinä.

Siihen liittyy vielä sellainen juttu, että pikkuteeveen äänentoisto toimii nyt moitteettomasti. Aikas hassu juttu tämä.

Itse en oikein ole kokenut hirveästi näitä outoja juttuja, mutta tuttuni ovat. Äitini ja isäni entisessä talossa kummitteli ja jtn. Itse en ollut vielä syntynyt! Minulla ne oudot jutut jäävät yleensä enneuniin ja juttujen kuulemiseen... Enneunia näen aika useinkin - viime viikon perjantain ja torstain välisenä yönä näin unta, jossa yksi kaverini esitteli meille vessojaan! Koulussa sitten tuli niin, että tämä selitti meille juttuja vessaharjoista ja vessanpöntöistä! :D

// tää on kauhee :D tuli mieleen ku luin teidän juttuja. Tai siis, joskus pienenä minä muistan, että minä joskus ihan satunnaisesti kuulin jonkun "äänen" päässäni, joka sanoi jonkun lauseen, joka mielestäni tuntui todella tärkeältä. Noin sekunnin murto-osan ajan muistan mitä "ääni" on sanonut, mutta unohdan sen HETI. Jälkikäteen en muista tästä yhtään mitään, muuta kuin sellaisen että olisin kuullut jonkun sanovan jotain ja sitten minulle ei jää mieleen muuta kuin jostain niistä Mikko Mallikas-kirjoista sen kirjan kohta, jossa Mikon isä kieltää tätä käyttämästä sahaa. O__O Viime kerran kuulin tuollaisen äänen noin 12-vuotiaana, sen jälkeen en ole kuullut mitään.

// Liittyy ekaan juttuuni :D Yhtenä päivänä kun olin kotona yksin, kävi kivasti. Yhdessä vaiheessa tuntui siltä, että olkkarissa on joku. Ajattelin sitten, että siskohan se siellä - mutta katsopas kummaa, siskohan ei ollut kotona :D olin sitten hiljaa ja hetken päästä tv:stä kuuluu NAPS. Repeän ihan täysin: hetkeen en ollut kuullut tuota. Ajattelen sitten: nyt napsuu uudestaan. Ja heti kuuluu NAPS. Näin kävi lähes joka kerta kun asiaa ajattelin ja asia jopa nauratti minua :D

No, tämä ei ehkä ole niin outoa, mutta yksi kaverini osaa suunnilleen lukea ajatuksiani. Sanon tälle aina, että arvaa nyt, mitä ajattelen. Jos ajattelen esim. kengurua, kaveri sanoo sen. Hän arvaa melkein joka kerta mitä ajattelen ja joskus jopa mitä teen. Siksi en aina uskalla edes vaihtaa paitaa koneen edessä, kun olen tämän kanssa mesessä. Meillä on hyvä yhteisymmärrys, joten ehkä se vaikuttaa.

// tämä ei ole mitenkään yliluonnollista, mutta tämä on hassu yhteensattuma :D katselin tuossa vähän aikaa sitten kuuta ja ajattelin tähtiä. Bongasin kuun yläpuolelta kaksi tähteä, ja juuri silloin sieltä pomppaa sellainen tähdenlento :D aika hauska yhteensattuma näin kaupungissakin.

// ja tämä vasta karmii minua.

No, minulla on yksi tuttava, jonka olen tuntenut n. viime vuoden marraskuusta lähtien. Tämä tyyppi tunnetaan vuotiksena sitten Nadia-nickillä... mutta joo, eräänä päivänä kerroin tälle, että olin nähnyt unta.
Unessa olin ensin Espoon rautatieasemalla tms. ja se rautatieasema oli takanani. Edessäni oli sellanen vanha tiilirakennus joka muistutti ulkoapäin poliisiasemaa. Menin sitten tänne rakennukseen sisään ja siellä oli jotain tiskejä joissa ilmoittauduttiin tms. Huoneen toisessa päässä oli kaksi sellaista aika isoa metalliovea, ja kävelin niistä läpi. Niistä pääsin todella pitkään, ehkä monen kilometrin pituiseen halliin, jonka reunustoilla oli tyhjiä sellintapaisia. Lähdin kävelemään hallia lävitse, mutta tuntui että joku olisi seurannut minua. Siksi yritin päästä paikasta ulos mahdollisimman nopeasti, mutta koska paikka oli vähän labyrintti ei sieltä hetkessä ulos päässyt.
No, kun viimein löysin ulos, oven edessä oli koira, joka haukkui minulle kuin yrittäisi sanoa jotain. Kun tulin ulos rakennuksesta, huomasin olevani Tampereella, eli aivan toisessa kaupungissa.

No, tämä kaverini sitten hämmästeli ja kertoi nähneensä seuraavanlaisen unen:
Hän oli King's Crossilla tms. ja meni sisään rakennukseen, jossa oli samanlainen halli kuin unessani, paitsi että hän ei tuntenut siellä että häntä seurattaisiin, vaan kuuli kummia ääniä ns. tyhjistä selleistä. Siksi hänkin tahtoi ulos mahdollisimman nopeasti mutta hänelläkin paikka oli aika labyrintti. Kun hän viimein löysi ulos, oli hänenkin unessaan ovella tms. koira joka teki jotain. Sitten hän huomasi, että hän oli Turussa.

Olimme aivan äimistyneitä, että miten unemme saattoivat olla niin samanlaisia :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 31, 2008, 15:45:59 kirjoittanut Azura »
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #229 : Toukokuu 05, 2008, 19:11:04 »
En nyt tiedä onko tämä kovin yliluonnolista vai oliko se vain kahden tytön mielikuvitusta.

Olin joskus syksyllä serkkuni kanssa lenkillä. Kävelimme normaalisti ja puhelimme kaikenlaista. Huomasimme eräässä talossa nuoren tytön haravoimassa lehtiä pitkässä valkoisessa hameessa. Mikäs siinä ajattelimme. No jatkoimme matkaa tulimme jonkun ajan kuluttua takaisin. Jotenkin vain katsoimme samaa taloa. Se sama nuori tyttö haravoi yhä. Samassa paikassa samaa lehtikasaa. Siinä vaiheessa aloimme miettiä näimmekö aaveen.

Moniko ihminen haravoi lehtiä illansuussa valkeassa hameessa? Ja samaa kohtaa yli puolen tunnin ajan?
Eikä tässä vielä kaikki, saman talven aikana kyseisen talon isäntä hirtti itsensä ulkovaraston kattoon. Jotenkin erikoista minun mielestäni.

~~Indigo
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Nibs

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Hogwarts Refounded: Harry Potter-roolipeli
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #230 : Toukokuu 08, 2008, 17:44:02 »
En liiemmin usko yliluonnolliseen.
Tahtoisin kommentoida tätä Bloody Mary -aihetta, mutten voinut tuonne kun aihe on lukittu.

En ole koskaan kuullut Bloody Marystä, mutat tuo muistuttaa kovasti minua elokuvasta "Candy Man", joss aoli tämä uskomus, että kun hokee kolmesti kylppärin peilin edessä "Candy Man", niin se tyyppi ilmestyy taaksesi lihakoukun kanssa ja listiis sinut...

Olen sitä mieltä, että tuo Bloody Mary ja muut yliluonnolliset jutut toimivat nimenomaan silloin, jos niihin puhtaatsi uskoo, muttei muuten, ja jo se kertoo kaiken siitä, miten todellisia ne ovat. Jos yliluonnollisia näkyjä näkisi ilmankin, että niihin uskoo, homma olisi toinen, mutta...

Siis ihmismieli on sen verran pimeä ja voimallinen (ja samalla heikko) asia, että se pystyy luomaan vaikka mitä, usko voimaan yhdistettynä, ilman, että asian tarvitsee olla oikeasti olemassa. Ja ilman, että yliluonnollisen kokemuksen kokeneen tarvitsisi välttämttä olla varsinaisesti ns. "sekopää".
Tottakai joku raja kulkee mielikuvituksen ja mielensairauden välillä, mutta mielikuvituksen ja uskon voimasta on siihen aika pitkä matka.

Väitän siis, että yliluonnollisuuksia ei ole. Vain ihmisen liian luja alaukkaava mielikuvitus.
X HOGWARTS REFOUNDED: HARRY POTTER-ROOLIPELI
Mitä pitivät sisällään vuodet 1980-1992 Potter-universumissa?
X OLD WEST TALES RPG - Minnesota 1875-1885
X PÖLLÖPOSTI - Harry Potter-blogi

Poissa Musval

• Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaUnicorn19035
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #231 : Toukokuu 09, 2008, 18:19:42 »
Minulle on sattunut tällainen juttu:

Kerran siis olin yksin kotona ja kuulin yskintää täältä. Asun siis kerrostalossa, että niinkun vaikka askeleet voivat kuulua rappukäytävästä, mutta olen ihan varma, että se yskintä ei kuulunut mistään rappukäytävästä. Se oli karmivaa.

Enempää en nyt muista. Mutta tietysti nyt silmäkulmasta näkee vähän kaikenlaista, esim. monta kertaa olen silmäkulmasta nähnyt pelissä joitakin tummia häivähdyksiä. Sitten kun katson, niin mitään ei näy. No ne nyt ovat luultavasti vain mielkuvitukseni tuotetta, tuskin minä oikeasti siellä mitään näen. Kuvittelen vain.

Niin ja varsinaisesti en usko mihinkään yliluonnolliseen. Pelkään kuitenkin silti aina, että jokin aave tulee jostain nurkan takaa. Olen kamala pelkuri. En uskalla katsoa peiliinkään. Kun meidän eteisessä on sellainen iso peili, niin minun pitää aina katsoa alaspäin, kun en halua katsoa siihen peiliin. Johtuu varmaan juuri tuosta Bloody Mary-jutusta. Minä nyt olen vähän tällainen, että pelkään kauheasti kaikkea ja silti luen näitä yliluonollisia kokemuksia.

Ai niin, nyt muistankin. Joskus tavallaan nään jotain, mitä tapahtuu ennalta. En silti kuitenkaan muista sitä. Esim. joskus, jos katson jotain elokuvaa, niin minusta tuntuu, että olen nähnyt ihan varmasti jonkun kohtauksen siitä ennenkin, vaikka en varmasti olisi ennen nähnyt koko elokuvaa. Se on aika karmivaa.
"Dancing is like dreaming with your feet." -Constanze

Kommando

• Ankeuttaja
« Vastaus #232 : Toukokuu 09, 2008, 20:05:03 »
Pakko nyt postata uusi.

Vieläkään en koe kokeneeni mitään yliluonnollista, mutta mielikuvituksellista kyllä. Nukun nykyään unilääkkeillä, ja otettuani tabletin alan usein "kuvitella" kaikenlaista. Usein jään tuijottamaan jotain kohtaa huoneessa ja alan hahmottaa siinä jotakuta henkilöä. Samaan aikaan mieleni rakentaa itsekseen kuvan siitä, mitä henkilölle on tapahtunut ja miksi hän on luonani. En siis keksi itse, vaan ennemminkin vain tiedän.

Pari esimerkkiä;
Olin vähän aikaa sitten isäni luona yötä. Lojuin sohvalla ja tuijotin olohuoneen nurkkaa, jossa oli suuri jalkalamppu. Hetken päästä "näin" lampun vierellä kaksi lasta; teini-ikäisen tytön ja häntä hieman nuoremman pojan. He olivat varuillaan suhteeni, koska heitä oli kohdeltu huonosti.
Ja sitten eräänä iltana makasin sängylläni ja minuun iski yhtäkkiä aika kammottava tunne. Olin varma, että sohvallani istuu sodassa kuollut mies. Kysyin häneltä (ääneen kuiskaten), miksi hän oli siinä. Mielessäni kuulin vastauksen: olet kaunis. Jotenkin tiesin, että mies luuli minun olevan pikkutyttö, jota hän oli hyväksikäyttänyt (seksuaalisesti) ennen sotaan menoaan.

Aamulla on jännä lukea lähetetyistä tekstiviesteistä, mitä kaikkea olenkaan kertonut kaverilleni huoneessani olevista henkilöistä.
Tuollainen saattaa kuulostaa pelottavalta, mutta en koe sitä niin. Ainoastaan tuo sodassa kuollut mies karmi hieman.

Ja sitten tapaus, joka on jäänyt mietityttämään minua eniten. Lyhyesti sanottuna minuun iski paniikkikohtaus, kun makasin sängylläni ja mietin ... hm ... kaikenlaista. Alitajuntani huusi apua. Ojensin käteni sängynlaidan yli ja pidin sitä aloillaan, odottaen. Jonkin ajan päästä tunsin/näin/kuvittelin, kuinka joku tarttui käteeni hellästi, piteli sitä hetken ja sai oloni paremmaksi. Sitten henkilön sormet lipuivat otteestani ja hän käveli ulos huoneestani, vaikka kuiskin hänen peräänsä ei, älä mee, älä mee.
Näin jälkeenpäin olen miettinyt paljon sitä, oliko kyseessä vain lääkkeiden ja väsyneen mielen aiheuttama kuvitelma vai oikea kokemus. Mielentilani oli tuolloin niin lopullisen väsynyt, että luulenpa, että joku halusi sanoa: kyllä sinä selviät.
Olen pohtinut sitä mahdollisuutta, että kyseessä oli Jeesus.

Onko lääkitys tehnyt teille vastaavia temppuja - vai uskotteko, että kyse on vain villistä mielikuvituksestani?

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #233 : Toukokuu 09, 2008, 20:42:13 »
Hoksasin juuri yhden lisää. En jaksa etsiä vanhaa viestiäni, olen laiska ja kaikkea, mutta muistin erään poltergeistjutun.

Nimittäin, oli loppukesä. Viimekesä oikeastaan. Elokuun alku, ei ollut vielä koulu alkanut, mutta illat hämärtyivät jo. Vanhempani olivat lähteneet jonnekin, muistaakseni kaverini vanhempien luokse paistamaan makkaraa ja viettämään iltaa. Minulla oli jotain parempaa tekemistä joten en jaksanut lähteä. Menin huoneeseeni, jossa ei ollut valoja. Olin menossa kastelemaan kaktustani Kainoa. Käpsehdin kirjahyllyn ohi kaikessa rauhassa kunnes yhtäkkiä oivallinen lihanleikkuuväline, machonkokoinen puukko lentää hivahti kirjahyllystä silmieni editse lattialle. Säikähdin toki, mutten välittänyt asiasta sen enempää. Kastelin kaktuksen ja suorin keittiöön viemään puukkoa laatikkoon jossa kanssapuukotkin olivat. Olin saada puukosta nenälleni mutta olin kaikessa rauhassa loppuillan enkä kertonut kenellekään. Vasta otettuani selvää poltergeisteistä ajattelin sellaisen aiheuttaneen teräaseen lennähdyksen. Minulla ei ole harmainta hajuakaan siitä, mitä puukko ylipäätään teki huoneeni kirjahyllyssä. Eikä sen lennähdykselle edes löytynyt mitään järkevää ja yliloogista selitystä ellei tuota poltergeistjuttua lasketa.

Liittiumin mieli muokkaa mainoksia. Hienoa. Niissä tosiaan on joskus kohtia jotka riepovat tämän mieltä.

~Moondancer (nuorgealdu)

jaina

• Ankeuttaja
« Vastaus #234 : Toukokuu 10, 2008, 18:25:15 »
Hmm. Nyt kun rupean ajattelemaan, on minulle sattunut kaikenlaista, mutta kaikkea en voi muistaa. Joitakin asioita siltä muistan hyvinkin.
Joskus tämän vuoden tammikuussa yhden kenkäparini toinen kenkä meni rikki: vetoketjun juttu irtosi. Surin asiaa, ja vetoketju ei enää mennyt kiinni, ja kengät olivat vielä silloin lempikenkäni. Nooh, kun sitten menin samana iltana nukkumaan surullisena tapahtuneesta, näin unta. Unessa näin, kuinka istuin eteisessä ja äitini oli keittiössä syömässä näkkileipää. Sittn unessa sanoin:
"Äiti, mä sain tän vetoketjun korjattua". Eli rikkimennyt kenkäni siis korjaantui siinä unessa. Ja uni tapahtui aamulla, minulla oli vielä yövaatteet unessa päällä.

Nooh, sitten seuraavana päivänä, aamulla joskus kymmenen aikaan, istahdin eteisen lattialle istumaan. En muistanut yhtään uneani juuri silloin, ajattelin vain räplätä rikkimennyttä kenkääni. Äitini istui keittiössä syömssä näkkileipää ( ! ) ja otin kenkäni käteeni. Räpläsin sitä minuutin, ja sitten: sain sen kuntoon! Vetoketjun juttu meni takaisin paikoillensa ja kengän vetoketju alkoi toimimaan! Sanoin:
"Äiti, mä sain tän vetoketjun korjattua". Aika ihmeellistä, ja sen sanottua muistin uneni.

Mulle on myöskin monta kertaa tullut tunne, että olen ollut tässä tilanteessa ennenkin, nämä samat henkilöt ja samat puheet on tapahtunut. Se on outoa ! :s

Lisäksi, viime vuoden lokakuussa, 2*.10.2007 oikeastaan, olin menossa ystäväni kans leffaan katsomaan yhtä lapsellista leffaa (en viitsi kertoa päivämäärää kunnolla, sillä silloin oli erään ihmisen syntymäpäivät ja en haluaisi, että minut tunnistetaan täältä. lisäksi en kerro leffan nimeä samasta syystä). Olin hieman epäröinyt leffaan lähtemisen kanssa, mutta sitten lähdimme kaverini kanssa kuitenkin. Kun olimme lippujonossa ostamassa liput leffaan, minulla oli outo tunne. Kun olimme saaneet lippumme, käännyimme tietysti lähteäksemme karkkikauppaan karkkia ostamaan. Aika takanamme seisoi kuusi meidän koulun jätkää, oikeastaan ysiluokkalaista. Nimiä en kerro. Olin ihmeissäni ja ajattelin, että mihinköhän leffaan nuo on menossa.

Noh, sitten menimme sinne karkkikauppaan, ja ehkä jo arvaattekin ,ketkä sinne tulivat.. noh, ne samat jätkät. Törmäsinkin yhteen joka seisoi takanani, se oli aika paha.

Noh, sitten menimme leffateatteriin ja mietimme ystäväni kanssa, että mihinköhän ne jätkät olivat menneet, mihin leffaan. Noh, sitten kuulimme melua ja näimme, kuinka ne kuusi jätkää tulivat leffasaliin. En meinannut uskoa silmiäni ! LEffan aikana jätkät riehuivat hieman (:

Noh, kun leffa loppui, minä ja ystäväni kävimme vessassa ja tiirailimme itseämme peilistä etc. Meillä siis kesti jotain 15 minuuttia, kun jäimme peilin eteen hillumaan. Sitten menimme bussipysäkille (kello oli silloin jtn klo 20) ja odotimme n. kolme minuuttia, ja sitten ne samat jätkät tulivat bussipysäkille ! Suuni loksahti auki, olin aivan ihmeissäni. Noh, kului noin kaksi minuuttia ja jätkät olivat menneet ostamaan karkkia viereisestä kaupasta. Sitten ,bussi tuli. Ajattelin, että "nuo tuskin tulevat bussiin", mutta sitten ne tulivat ! se oli ihmeellistä.

Olen vieläkin ihmeissäni tuosta ^ tapahtumasta, toden totta. vielä, kun nämä jätkät katselevat meitä koulussakin, mua ja ystävääni, hymyillen. olemme siis seiskalle nyt, he ysillä. itse asiassa, olen ihastunutkin yhteen niistä kuudesta jätkästä, ja juuri se, johon olen ihastunut, olen osoittanut kiinnostusta minua kohtaan. Hän selvästikin katselee minua, kun kuljen hänen ohi niin hän kääntyy katsomaan perääni, hän hymyilee, hän on sanonut yhden ihanan jutun minusta ystävällensä (KÄYTÄVÄLLÄ EI OLLUT MUITA ÖHÖM !) jne. En vain voi uskoa. Joskus mietin, miten tuo kaikki on mahdollista, ja miksi juuri nuo jätkät näimme siellä, miksemme joitakin muita. meillä oli tuuria. Joskus mietin, että kohtalolla oli näppinsä pelissä.

Myös mummilleni tapahtuu kaikenlaista. Hän on hyvin viisas, taiteellinen (maalailee upeasti) ja rakastaa luontoa. Joskus, kun hän oli n. 30 vuotias, hän ennusteli korteista, hieman leikkimielisesti. Hän ennusti yhdelle ystävällensä tämän pyynnöstä. Mummini pelästyi, kun huomasi korteista, että hänen ystävänsä mies kuolisi noin kahden viikon päästä. Noh, kaksi viikkoa kului ja saman ystävän mies kuoli... sen jälkeen mummi ei enää korteista ennustellut.

Elämä on ihmeellistä.

Poissa Arminas

• Addikti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #235 : Toukokuu 11, 2008, 14:10:26 »
Nämä ovat jänniä... Itselleni mitään sen suurempää ei ole tapahtunut, tosin näen enneunia älyttömän usein ihan merkityksettömistä tapahtumista. Mutta sitten kerrran olimme koulun kanssa jossain sanotaan vaikka että kirkon tilassa (en saa millään sen nimeä mieleeni!!!) ja sitten piti mennä paikkaan joka tuntui pelottavimmalta. No, menin sitten yhteen syvennökseen oven viereen ja sain sitten kuulla että sen oven takana säilytetään ruumiita. Ties mikä vaisto túokin oli..
The stories we love best do live in us forever.

Poissa Kleopatra

• Vuotislainen
« Vastaus #236 : Kesäkuu 29, 2008, 23:07:34 »
Mulle on myös sattunut kaikenlaista. Yks päivä aika tässä lähiaikoina oli tosi  pelottava. Se meni näin:

Oli ilta ja olin yksin kotona kaverini kanssa. Olimme laittamassa teetä. Avasin juomalasikaapin oven ja otin mukin itselleni. Suljin kaapin oven. Kaverini pyysi myös mukia. Avasin taas kaapin oven. Sieltä putosi edesmenneen mummoni muki lattialle heti kun sain oven auki. Kummallita siinä on se, että pidämme mukia aina perimmäisenä kaikkien lasien takana. Miten oli siis mahdollista, että se putosi? Emme välittäneet asiasta vaan menimme olohuoneeseen juomaan. Kun kävelin telkkarin ja DVD laitteen ohi, DVDn levyasema pidike mikä hyvänsä aukeni. Se oli karmivaa tosissaan. Kaukosäädin oli kaukana musta ja mun kamusta. Mahdotonta!

Toinen juttu oli myös vähän jännä. Oltiin pienen kaveriporukan kanssa meillä pelaamassa spiritismiä. Istuttiin siinä mun huoneen lattialla ja pelailtiin. Oltiin siis keskelllä huonetta eikä kukaan ollut kalusteiden lähelläkään. Vaatekomeroni ovennupissa roikkui paljon helminauhoja. Ja yhtäkkiä ne alkoivat heilua, kuin joku olisi ohi kävellessään huitonut niitä tai jos joku olisi sisältä heiluttanut ovea. Iiiik karmivaa.

Kolmas juttu jonka tässä nyt kerron, sattui mulle kun olin monta vuotta nuorempi. Näin eräs yö unta, että olin jossain talossa ja katselin äitini kanssa jotain tauluja, joissa oli siniset kehykset. Äiti kääntyi ja sanoi huoneessa olijoille jotakin. Heräsin, enkä välittänyt unesta joskin se jäi kirkkaasti mieleeni, koska oli niin omituinen. Noin puolenvuoden kuluttua, olimme maalla äitini sukulaisten luona kylässä. Menimme joillekkin sukulaisten tuttuken luokse vierailulle. Ja arvatkaas vaan, siellä oli ne samat sinikehyksiset taulut seinällä. Kiiruhdin katsomaan niitä, kun en voinut uskoa silmiäni. Ne ne oli. Äiti tuli myös siihen. Eikä kummllisuudet loppuneet. Äiti kääntyi ja ssanoi huoneessa olijoille jotakin. Käännyin myös ja kas kummaa. Huone oli sielltä suunnasta katsottuna täydellisen samanlainen kuin unessakin. Omituisinta tässä taas oli se, että en ollut koskaan tavannut näitä sukulaisteni tuttuja. Saati sitten käynyt heidän talossaan.

Että semmosta. :)
"En minä pelkää, Harry", "Olen  sinun kanssasi."

Poissa Aleister

• Päivän Profeetan kolumnisti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
Enneunet ja käsitykset ajasta
« Vastaus #237 : Heinäkuu 01, 2008, 06:20:04 »

Ensin se oli karmivaa, mutta nykyään alkaa vain hymyilyttämään. Tulossa hulluksi kai.

Tuskinpa sentään. Hymyily on merkki siitä, että osaat suhtautua asiaan rennosti. Olet ilmeisesti perinyt äidiltäsi kyvyn. Vältä viinaa ja muita huumaavia aineita, jotta elimistösi pysyy puhtoisena, ja voit siten pitää kykysi. Siitä voi olla sinulle etua elämässäsi.

Nykyään vallitsevan ja hyväksytyn tieteen aikakäsitykseen perustuva maailmankuva, jota ulkopuolelta syötetään, ei ole aivan yhteensopiva kokemustesi kanssa, mutta älä anna sen häiritä.

...

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #238 : Heinäkuu 04, 2008, 19:22:39 »
Minulla ei ole tapahtunut mitään kovinkaan yliluonnollista, mitä nyt joskus kuuluu jotain ääniä, jotka ovat vain jotain ihmeellistä.
Kuitenkin noihin ääniin liittyen haluan sanoa, että pienenä kuulin iltaisin peiton alla miten jokin kuiski nimeäni. Se oli luultavasti harhaa, mutta mieleen se jäi. En siis kuullut niitä kuiskauksia usein, vaan ihan silloin tällöin. Se oli sellainen kirkas, lempeä naisen ääni.

Yhdellä entisellä kaverillani varmaan kummitteli tai jotain. Olin kerran hänen luonaan ja teimme jotain juttua alakerrassa (heillä on siis kaksi kerrosta) kun kysyin kaveriltani, olisko siellä muita kuin me kaksi. Hän vastasi, ettei ollut. Minä sanoin, että tuolta teidän yläkerran aulasta kuuluu askelia ja portin narinaa. (Niillä oli ylhäällä portaiden päättyessä sellainen portti) Hän sanoi, että niitä ääniä kuuluu aina, että ei niistä kannata välittää. Ollessani heillä yötä hän nukahti paljon aiemmin kuin minä. Yöllä minusta kuulosti, että siellä aulassa taas kävelisi joku. Tämä talo oli joku vanhahko sukutalo, muistaakseni 30-luvulta. (?)

Silloin kun mummolani lähellä oleva pappani vanhempien koti vielä oli siellä, minusta oli karmivaa joutua nukkumaan siellä. Se oli ikivanha puutalo, jossa isopappani on kuollut. Juuri sen takia oli niin hirveää nukkua siellä. En tiedä mikä siinä niin pelotti, sieltä ei kuulunut mitään muuta kuin hiirien rapinaa, mutta jokin siellä sai sydämen syrjälleen. Onneksi talo poltettiin toukokuussa ja tilalle tulee joku enoni mökki. Onneksi meidän koti on rakennettu vuonna 2007 niin täällä ei ole pelottavia narinoita, ellei jpoku sellaiseksi laske sitä että oviamme ei ole öljytty ja ne päästävät aina suljettaessa narisevan äänen.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #239 : Heinäkuu 19, 2008, 14:02:18 »
minä kuulen monesti askelia ja puhetta, kun olen yksin vaarin luona (eli toisinsanoen mökillä) Eikai se mökki kauhean vanha ole, mutta kuitenkin.
Taas tässä kesälomalla jäin yksin aamulla mökille ja ajattelin alkaa lukea. Sitten yht äkkiä alkoi kuulua askelia, ihan niikuin joku olisi kävellyt vintillä, ja kun askeleet loppuivat kuullosti siltä, että joku olisi joko vintillä tai viereisessä huoneessa puhunut jotain. Vaikka ei mikään tv, tai radio ollut päällä ja kukaan muu ei ollut kotona.
olen kuullut askelia ja muuta vanhassa kotitalossammekin, joka oli rakennettu v.53 muistaakseni.

Sitten istuimma mummin kanssa makuuhuoneessa katselemassa tv:tä ja vaari oli keittiössä katsomassa samaa tv:tä. Kuulimme mummin kanssa sellaisen muminalta kuullostavan "kirkaisun". sitten kysyimme vaarilta, että mitä hän oikein tekee ja kerroimme äänestä, muttei hän ollut mitään kuullut. Menimme mummin kanssa katsomaan ovenkin taakse eikä  sielläkään ollut ketään/mitään.

Olen onnistunut "ennustamaan" pikkusiskon kanssa. Kuljimme juuri koululle ja juttelimme yhdestä pikkusiskoni luokkalaisesta pojasta, ja kun tulimme koulun kohdalle niin kappas vaan se poikka oli siellä. Sitten samana päivänä kaupassa sanoin pikkusiskolleni, että osta jäätelöä, niini siitä kulki joku nainen pikkulapsen kanssa ja sanoi: "sitten jäätelöä".  juttelimme ennen kauppaan menoa poliiseista ja muusta lakijutuista kun poliisiauto meni siitä edestämme ohitse.

mielenkiintoista ja karmivaa...
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Laku

• paperisydän
  • Vuotislainen
    • Laku's life
« Vastaus #240 : Heinäkuu 20, 2008, 17:19:47 »
Viimeisin hassu juttu tapahtui viime yönä. Olen aika monesti nähnyt enneunia, nytkin kävi näin. Olin yhdessä Muumipelissä Kylässä. Tiesin, että taidetaan vetää randomilla ekan päivän pudotettava, joten unissani näin sen olevan minä. Mutta, aamulla katsoessani en ollutkaan tippunut.
(Pelissä oli yö) Seuraava päivä koitti pelissä ja katsoin yöllä lynkatut -ja minut oli lynkattu. (: Kaikki siis tänään ja viime yönä unen näin. (Toki unet oli mitä ihmeellisimpiä, kannattaa kirjoittaa jotain juuri ennen kun alkaa koisaamaan... Näkee niistä unia! Vaikka se ei mitenkään liittynyt kirjoituksiini, että ajelin poljettavalla Jontikalla... xD)
Eikä ole edes ensimmäinen kerta, kun näen yöllä unta, joka toteutuu seuraavana päivänä (paappani muuten tuli juuri Jontikalla pihaan. x)).

~Laku
Close the doors but never look inside
Time will tell if all your love has died

Poissa Meew

• Valkea susityttö
  • Vuotislainen
  • Kelmit for ever
« Vastaus #241 : Heinäkuu 26, 2008, 20:52:55 »
//Muokkss, kirjoitin yhden osan lisää, pienensin muita ja muutenkin lyhensin tekstiä//

Minulle ei ole koskaan mitään kovin suuria yliluonnollisia asioita tapahtunut, mutta jotain pientä.
En tiedä kuinka moni tietää riimuennustamisesta / riimuheitoista, mutta mainitsen tässä näin sivukommenttina että osaan ennustaa riimuista. Sen lisäksi:
Netissä yhdellä keskustelupalstalla juttelin yhden tytön kanssa. Kysyin sitten häneltä, haluaisiko hän minun katsovan hänen luonteensa riimuista. (en tuntenut tyttöä ja tämä oli ensimmäinen kerta kun juttelimme netissä) Hän suostui ja kertoi oman etunimensä pyynnöstäni. Sitten katsoin hänen nimensä kirjain kirjaimelta, muuttaen ne riimuiksi. Tulkitsin riimut ja kirjoitin tytön luonteen hänelle. Ja kun vastaus tuli, olinko osunut oikeaan, hämmästyin. Sillä kaikki oli pitänyt paikkansa. Ainoastaan olin erehtynyt yhdessä asiassa: olin väittänyt tytön ehkä pitävän riimuista, mutta se ei ollut pitänyt paikkaansa. Kaikki muu täsmäsi, näin tämä tyttö minulle kertoi.

Tässä ei taida olla mitään yliluonnollista, mutta vaistoni kertoo minulle kaikenlaista. Jos vaikka olen pyöräilemässä ja satun tulemaan tienhaaraan. Mietin kumpaan suuntaan kääntyä, ja vaistoni kehottaa (esim.) oikealle. Itse päätän kuitenkin mennä vasemmalle, ja jonkun matkaa sitä tietä pyöräillessäni huomaan, ettei se tie vie minnekkään. (vaikkapa vain jonkun omakotitalon pihaan)
Ja silloin kun tottelen vaistoani, teen oikein. Ja aina jos päätän vastoin vaistoani, tulen huomaamaan että olisi ollut viisaampaa totella vaistoani.
Olen myös melko hyvä arvailemaan. Esim. koulussa tunnilla jos opettaja kysyy jotain käsiteltävästä aiheesta, eikä kukaan viittaa, hän nappaa summamutikassa jonkun oppilaan keneltä kysyy. Minä tiedän milloin opettaja aikoo kysyä minulta, minulle tulee vain sellainen tunne. Tänäänkin historian tunnilla kävi näin, vaikken edes katsonut opettajaan, tiesin että hän aikoo vaatia vastausta minulta.

Nämä eivät nyt ole kovinkaan yliluonnollisia asioita, mutta ehkä ihan mainitsemisen arvoisia.. Haluaisin nähdä enemmän yliluonnollisuutta, mutta ehkä minun "sisäinen silmäni" (Professori Punurmion sanojen mukaan) ei ole tarpeeksi sovelias siihen hommaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2008, 16:07:04 kirjoittanut Meew »
Tam ja Fahr, Sirius ja James. << heitä minä kadehdin, koska heillä on ystävä mitä ilman ei voi elää, heillä on ystävä kenen puolesta kuolisi. Heillä on ystävä kenestä välittää, ketä pitää omana veljenään. Sellaista rakkautta, sanatonta viestintää ei näe joka päivä. Kiitos. <3

Poissa night eagle

• ficcikääntäjä
  • Vuotislainen
  • Just found my inner Slytherin
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #242 : Heinäkuu 27, 2008, 18:16:54 »
Minulla on sitten tällainen juttu:

Olin kuudennella luokalla, kun tämä tapahtui.
Olin  yksin kotona illalla, sillä äiti ja isä olivat lähteneet yksien sukulaisten luo iltaa viettämään. Minä itse en sitten  jaksanut lähteä.
Istuin tietokoneen ääressä ja oli jo pimeää. Kello taisi olla yhdeksän illalla. Telkkari oli kyllä päällä voicella, mutta hiljaisella. Lueskelin keskustelupalstalla uusia viestejä, kun kuulin itkua. Aivan kuin vauva olisi parkaissut. Säikähdin tietysti kauheasti. Menin sitten katsomaan näkyykö mitään. Katsoin mikä musiikki video sieltä tuli ja huomasin, ettei ainakaan siinä pitäisi kuulua lapsen itkua, sillä olin joskus ennenkin nähnyt sen videon. Sammutin telkkarin, mutten tiedä miksi ihmeessä.
Menin takaisin istumaan tietokoneen ääreen pienoisessa paniikissa. Hetken oli taas rauhallista, kun kuulin taas ääniä. joku puhui ja liikkui keittiön suunnalla. Menin katsomaan hivenen pelokkaana, mutta huomasin, ettei siellä ollut ketään.
Menin taas takaisin tietokoneen ääreen. Yritin kyllä ajatella järjellä, ettei siellä mitään ole, mutta pelkäsin siltikin hieman. hetken päästä tunsin aivan, kuin joku katselisi minua. Käännähdin sitten katsomaan taakseni, mutten nähnyt ketään. Laitoin nopeasti ikkunan verhot kiinni, soitin äidille ja kysyin, koska he tulisivat. He lupasivat tulla pian, joten sammutin tietokoneen äkkiä ja aloin katsella tv:tä. Minulla oli koko ajan puhelun jälkeen epämukava olo, mutta se katosi heti, kun vanhempani tulivat kotiin.

Sitten oli vielä toinen juttu. Olin taas tietokonella (jälleen kerran, mutta en ollut yksin) ja lueskelin yliluonnollisia juttuja.(sitä minun ei kyllä kannattaisi tehdä, sillä uskon yliluonnolisiin juttuihin) Luin  juuri juttua, jossa kerrottiin jonkun Amerikkalais koulun kummittelusta. Siinä samassa meni sähköt ja tuli aivan pimeää(oli talvi). Menin paniikkiin ja pyysin jonkun tuomaan taskulampun. Hetken päästä isäni sitten tuliki taskulampun kanssa ja uskalsin viimein liikkua. Aika hyvä yhteen sattuma.

-night eagle-
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2008, 18:33:18 kirjoittanut night eagle »
Slytherin wannabe
Gryffindor fangirl
Rawenclaw in heart
Hufflepuff thanks to sorting hat

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #243 : Heinäkuu 31, 2008, 13:07:45 »
Minulle ei paljoa tällaisia juttuja satu, mutta joka kerta kun päässäni soi joku laulu, joku lähelläni oleva henkilö alkaa laulamaan/hyräilemään juuri tuota samaa laulua. En itse kuitenkaan ole mitenkään ilmaissut, että tuo kappale soi päässäni. Tuntuu jonkinlaiselta telepatialta, vaikken siihen uskokaan...

Olen pari kertaa nähnyt enne unen. Ei kovin merkittävistä asioista. Kerran näin unta, että puin vaatteet päälleni ja aamulla puin ne samat vaatteet kuin unessa. Enkä muistanut unta ennen kuin olin pukenut. Joskus kun tein palapeliä ja kuuntelin musiikkia samaan aikaan, rupesin huomaamattani laittamaan paloja paikalleen musiikin tahtiin. Kummallista tässä oli se, etten katsonut yhtään paloja, laitoi ne vain paikoilleen.
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Mantikori

• Ankeuttaja
« Vastaus #244 : Elokuu 01, 2008, 15:38:08 »
En löyda edellista viestiani tasta aiheesta, minnehan se on mennyt? o.O

Mutta, kuitenkin. Tuli mieleen noista "taikuus" systeemeista, etta minullekkin on monesti sattunut tuollaisia pikkujuttuja. Nama kaikki ovat luultavasti puhdasta sattumaa, mutta joskus on kiva ajatella, etta osaa jotain erikoista.
Ensinnakin, voitaisiin nain leikkisasti sanoa, etta osaan ohjailla hieman kanssaihmisteni ajatusten kulkua. Jos vaikka on joku juttu, joka kaverini pitaa muistaa, mutta se on sellainen, etten siita itse kehtaa huomauttaa. (En keksi esimerkkia, mutta kai te kuitenkin tajuatte), ajattelen oikein voimakkaasti, vaikkapa tyyliin " Perhana vie, yrita nyt muistaa se!" niin melkeinpa heti kun olen manannut mielessani, kaverini muistaa asian, vaikka ei ollut aikaisemmin sita muistanut. ( " Ai niin! Nyt ma muistan mita mun piti ostaa!" ) Tama juttu toimii myos toisinkin pain, jos en missaan nimessa halua, etta joku muistaa jotain tiettya asiaa, kyseinen ihminen ei 100% varmuudella muista sita, vaan muistaa sen vasta esim. illalla. Tata kaytin pienena erittain paljon silloin kun halusin valttya tylsilta paikoilta ja etteivat ihmiset muistaisi minun noloja juttujani. Katevaa. :D

Olen myos huomannut, etta kun tahdon aivan valttamatta sataa vetta, vetta myos sataa sina paivana. Poikkeuksetta. Pienena minulla oli tapana tanssia sadetansseja ennen tylsia grillijuhlia. Vihasin niita. Ja eikos minun pikku sadetanssieni jalkeen satanutkin vetta, ja grillijuhlien sijaan pidettiin lastenkekkerit turvallisesti sisatiloissa. >xD
Tamakin juttu toimii toisin pain. Jos minulla on joku tarkea juttu koneella ja rupeaa ukkostamaan, (ukkosellahan ei konetta voi kayttaa), hoen paani sisassa " Mene ohi! Mene ohi!" ja arvatkaa meneeko ukkonen ohi? :D Kerran kavi melko jannasti, etta kerran ukkosta manatessani, huomasin, ettei meidan talojemme  ylapuolella ollut tummia pilvia lainkaan, mutta ymparilla oli ihan kunnon ukkospilvet. xD Tuo oli jo muuten aika mielenkiintoista.

Minullekin on myos sattunut naita "ihmepelastumisia". Kerran seisoin laiturilla, josta oli ihan suht. pitka matka veteen. Sitten mina jotenkin horjahdin ja ihan varmasti putosin laiturilta. Saikahdin ihan alyttomasti ja laitoin silmani kiinni. En kuitenkaan pudonnut, koska seuraavaksi seisoin taas laiturin reunalla, mista olin hetki sitten "pudonnut". Luultavasti vain kuvittelin tilanteen, koska pelkaan korkeita pudotuksia ja kuvittelin putoavani, mutta en kuitenkaan siis oikeasti pudonnut.

Poissa Minevra

• Vuotislainen
  • Avril- ja Potter- fani
« Vastaus #245 : Elokuu 05, 2008, 11:47:37 »
Hahaa, mullekin on käynyt semmosia hauskoja yhteensattumia:
Olin joskus monta vuotta sitten kaverini luona koulun jälkeen ja hänen isosiskonsa, joka oli silloin kuudennella luokalla, odotti että leivät hyppää paahtimesta. Hänellä oli kiire johonkin tai todella kova nälkä koska hän alkoi hakkaamaan pöytää ja hokemaan leiville: "Ala tulla jo!" Sitten kun hän oli sanonut sen yksi tai kaksi kertaa, leivät ponnahtivat paahtimesta. Eikä tässä vielä kaikki: Pari vuotta myöhemmin, kun minä ja kaverini olimme jälleen koulun jälkeen heillä, ja kaverini toinen isosisko oli silloin kuudennella luokalla, hänelle kävi täsmälleen samoin kuin isosiskolleen. Siitä keksimme kaverini kanssa että "Leivänpaahtimet tottelevat kuutosluokkalaisia!" No, tänä kesänä kun olen nyt menossa kutoselle, minullekkin kävi kamoin, kun aloin hakkaamaan pöytää näläntuskissani, ja leivät hyppäsivät 8D
"Voi Harry", Hermione sanoi väsyneesti, "Koko juttu on pelkkää potaskaa. "

Kuoleman varjelukset, sivu 453

Poissa Valkovuokko

• Orjuutettu kotitonttu
  • Vuotislainen
  • And give the kids a show.
« Vastaus #246 : Elokuu 05, 2008, 11:59:30 »
Useimmiten tunnen jos joku toinen ihminen on samassa huoneessa kanssani tai seisoo takanani. Ja jos asuntomme on kokonaan tyhjä, tunnen senkin. Se on todella outoa, en tiedä onko muilla näin.

Lisäksi kuvittelin pienenä että pystyn ohjaamaan tuulta :D Eipä se oikein onnistunut.

//palladiini kirjoitti että sanoo usein kaverinsa kanssa täsmälleen samat asiat yhtä aikaa. Minullekin on käynyt niin monesti. :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2008, 13:21:09 kirjoittanut Valkovuokko »
Can't you see the way she's crying,
well that's what keeps her trying.
If you want to keep the girl for as long as you live,
just break it apart her heart.

palladiini

• Ankeuttaja
« Vastaus #247 : Elokuu 05, 2008, 16:26:35 »
Minulle käy usein niin, että kun juttelen parhaan ystäväni kanssa mesessä, olemme molemmat kirjoittamassa yhtäaikaa samaa asiaa. Jotain ihan pientä kommenttia tai jotain... en nyt oikein osaa selittää mutta se on toisinaan todella uskomatonta miten ajattelemme samaa asiaa ja olemme tehneet samoja asioita tms. Ystäväni ei asu edes Suomessa, vaikka suomalainen onkin. Ja asui vielä muutama vuosi sitten Suomessa ja ennen muuttoaan olin hänen kanssaan samalla luokalla melkein seitsemän vuotta. Nyt muutosta -ja samalla siitä kun viimeksi näimme- on melkein kolme vuotta. (pientä taustatietoa tähän väliin). Näemme hänen kanssaan myös saman tapaisia unia joita kutsumme "tulevaisuus jaksoiksi". Sillä niiissä esiintyy aina samoja ihmisiä. Minä ja ystäväni ja lisäksi "poikaystävämme" jotka ovat aina molempien unissa saman näköisiä. Niin ja kummallakaan meistä ei edes oikeasti ole poikaystävää. Lisäksi varsinkin minulla on usein unissamme lapsi. Tämä saattaa kuulostaa uskomattomalta ja sitähän se onkin. Mutta kyllä minä luotan ystävääni ja uskon, että hän on nähnyt unet joista kertookin. :)
näiden unien lisäksi, olemme molemmat kiinnittäneet samat sanat seinälemme. Eräänlaisen sanonnan. Ja vielä tietämättä että myös toinen on laittanut kyseisen lausahduksen seinälleen. Meinasimme molemmat pudota penkiltämme kun tästä sanonnasta tuli puhetta ja ilmeni että molemmilla lukee se seinällä :)

lisäksi täytyy vielä mainita, että olen hämmästyttävän hyvä arvaamaan. yhtäkkiä minulle tulee tunne että (esimerkiksi) puhelimeni soi. Lähden huoneeseeni puhelimen luo ja kun olen sen vierellä se alkaa soimaan. ja toinen esimerkki: jos meille on tulossa vieraita sanotaan vaikka puolen tunnin päästä. Sitten he ovatkin hieman myöhässä tai vaikka ajoissakin. Saatan yhtäkkiä sanoa muulle perheelle että nyt he tulevat. ja kun joku menee tarkistamaan asian ikkunasta niin muutaman sekunnin kuluttua auto kaartaa pihaan. olen lähes aina oikeassa. näitä esimerkkejä minulla on loputtomiin. myös sellaisia että olen vaikka hukannut muun porukan kaupasta ja etsin heitä niin sitten yhtäkkiä teidän että kun menen tän hyllyvälin loppuun ja katson vaikka vasemmalle niin näen heidät. tai kun koirani katoaa näköpiiristä niin hetken keskityttyäni tiedän että se on jossain lähellä ettei tarvi huolestua. se on joko haistelemassa tai tarpeillaan tässä lähellä ja näkee minut. sitten kun vain odotan hetken niin koira loikkii jostain esiin. nämä ovat todella outoja juttuja. mutta joskus tosi hyödyllisiä!

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #248 : Elokuu 16, 2008, 20:46:17 »
Eli tätä on hyvin vaikea selittää, mutta silti tämä asia on askarruttanut minua kovin. Eli periaatteessa näen tulevaisuuteen. Se tässä nyt kuulostaa todella omituiselta, eikä se olekaan mitään ennustamista tai mitään. Kun siis, en muista uniani aina, olkoon ne kuinka outoja hyvänsä. Mutta kun joku hetki tulee, mitä en ole kokenut aiemmin tai mitään, tuntuu siltä kun olisin katsonut sen tapahtuvan jo aiemmin, vaikkei sitä todellisuudessa ole ikinä minulle tapahtunut. Näen uniani niin, että katson sivusta uneni, aivan kuin elokuvana, eikä edes riipu siitä olenko unessa vai en, aina se on näin. Eli tuntuu, jonakin hetkenä, että olisin nähnyt sen hetken aiemmin. Pelottava tunne, ja minusta kuitenkin tuntuu, että minun pitäisi nähdä unia siitä, eihän se muuten voisi olla mitenkään mahdollista. :S Minusta myös tuntuu usein, että niiden hetkien jälkeen (silloin kun tuntuu että olisin ollut siinä hetkessä aiemminkin, eli déjá vú) olisin kokenut hetken juuri unessa. Yrittäkää nyt ymmärtää minua. :D

Juuh, ja tämä on ainoa hieman hassu yhteensattumamötikkähommeli, että näin. :)
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

palladiini

• Ankeuttaja
« Vastaus #249 : Elokuu 20, 2008, 19:14:41 »
Eli tätä on hyvin vaikea selittää, mutta silti tämä asia on askarruttanut minua kovin. Eli periaatteessa näen tulevaisuuteen. Se tässä nyt kuulostaa todella omituiselta, eikä se olekaan mitään ennustamista tai mitään. Kun siis, en muista uniani aina, olkoon ne kuinka outoja hyvänsä. Mutta kun joku hetki tulee, mitä en ole kokenut aiemmin tai mitään, tuntuu siltä kun olisin katsonut sen tapahtuvan jo aiemmin, vaikkei sitä todellisuudessa ole ikinä minulle tapahtunut. Näen uniani niin, että katson sivusta uneni, aivan kuin elokuvana, eikä edes riipu siitä olenko unessa vai en, aina se on näin. Eli tuntuu, jonakin hetkenä, että olisin nähnyt sen hetken aiemmin. Pelottava tunne, ja minusta kuitenkin tuntuu, että minun pitäisi nähdä unia siitä, eihän se muuten voisi olla mitenkään mahdollista. :S Minusta myös tuntuu usein, että niiden hetkien jälkeen (silloin kun tuntuu että olisin ollut siinä hetkessä aiemminkin, eli déjá vú) olisin kokenut hetken juuri unessa. Yrittäkää nyt ymmärtää minua. :D

Joo taidan ymmärtää mitä ajat takaa. Déjá vú:t ovat tosi pelottavia aina välillä! haluasin tietää mikä ne aiheuttaa :) ja miksi! :P rakastan tämmöisten asioiden pohtimista :)