Kirjoittaja Aihe: Addiktio huulikiiltoon/-rasvaan?  (Luettu 12350 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Quinetta

• Vuotislainen
    • http://kat5u.proboards41.com
Addiktio huulikiiltoon/-rasvaan?
« : Joulukuu 17, 2004, 21:16:08 »
Heipä hei. Päätin tässä aloittaa tälläisen (oudon) topikin.

Eli. Olen huomannut koulussa, miten monet ovat "addiktoituneet" huulirasvaan/-kiiltoon. Ja, pakko myöntää, minäkin olen. Huuleni ovat joskus kuivat, mutta tuo ei ole oikea syy, miksi rakastan huulikiiltoa.

Jos joku joskus tutkisi penaaliani ja reppuani, he löytäisivät mm. Ressu-mansikka huulikiiltoa, Kiwi huulikiiltoa, Mustikka huulirasvaa, tavallista huulirasvaa ja yhden kimallehuulikiillon. Luokassa on helppo nähdä, kun kesken kaiken kaivan penaalista pienen puikon, ja sivelen sillä huuleni kiiltäväksi.

Onko kukaan muu täällä vuotiksessa addiktoitunut huulirasvaan? Millaisia huulirasvoja omistatte? Miksi ylipäätäänsä pidätte huulirasvasta?

Minä rakastan huulirasvaa, sillä se saa huulet pehmeiksi, ja huulikiillosta taas pidän, sillä siten saa kiiltävät huulet. Ah. <3

Tämän topikin voi poistaa, jos se on liian päätön.
Roolipelien Maailmankaikkeus - (melko) aktiivinen Roolipelifoorumi.

Poissa Sawyer

• Scandal
  • Vuotislainen
    • Livejournal
« Vastaus #1 : Joulukuu 17, 2004, 21:24:03 »
Huulirasvasta minä pidän, -kiillosta en niinkään.
Huulirasva on ihanaa silloin, kun huulet ovat rohtuneet tai muuten vain kuivat. Mutta huulirasvan pitää olla hyvänmakuista.
Huulikiilto ei ole niin kivaa, koska kun se lähtee pois se jättää huulet tahmeiksi. Ja vihaan sitä, kun olen ulkona ja tuulee, niin nämä pitkät hiukset sotkeutuvat kiiltoon. Se on ärsyttävää! En siis käytä paljon huulikiiltoa, välillä sellaista pinkkiä, koska se on niin hyvän väristä. Ja kerran minulla oli huulikiilto, joka maistui järkyttävän pahalta. Käytin sen nopeasti loppuun ihan vain päästäkseni siitä eroon. Lisäksi en pidä siitä, että huulikiillot sotkevat kaaikki lasit ja leviävät helposti.
En siis ole niinkään addikotitunut kumpaakaan, mutta pidän huulirasvasta ja on huulikiiltokin ihan kivan näköistä. Se ei kuitenkaan ole kaunista, jos on laittanut litran huulikiiltoa huuliin ja se on mennyt yli.
Ai niin: nyt minulla on blistexin (kirjoitettiinko se noin) huulirasvaa, se on hyvää. Ja huulikiilto on kaiketi Lumenen.
"Well, we'll soon find out, won't we?" said Snape smoothly. "Wand out, Potter."

Poissa Decamerone

• Vuotislainen
    • www.decamerone.vuodatus.net
« Vastaus #2 : Joulukuu 17, 2004, 22:11:10 »
Poikaystäväni käyttää huulirasvaa JATKUVASTI, minä en juuri koskaan. Luulen, että liika rasvaaminen vain rohduttaa ja kuivattaa huulia entisestään...

Ollessani ala-asteella Seppälään tuli myyntiin erilaisia makuhuulirasvoja, mm sitruuna, vanilja jne. Niistä tuli meidän luokalla heti hirmuinen hitti ja kaikki tytöt osti niitä. Oli vaan tosi cool omistaa sellaisia, ja mitä useampia makuja, sitä parempi. Kaikilla piti olla penaalissa vähintään yksi tai kaksi erilaista makuhuulirasvaa. Innokkaimmat sitten söivät niitä huulirasvoja. Puristivat tuubista ja pureksivat. YÖK.
On vaikeaa olla rohkea, kun on vain Hyvin Pieni Eläin.

Gazlia

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Joulukuu 17, 2004, 22:11:51 »
Minä olen addiktoinut huulirasvaan, myönnän sen. en niinkään siksi että se olisi in tai siksi, että se maistuu hyvältä, vaan siksi, että huuleni ovat oikeasti todella kuivat ja saan olla rasvaamassa niitä joka tunti etteivät ne halkeile. Kaikista rasittavinta on jos joskus unohtaa rasvata huulia, niin niihin tulee sellaisia inhottavia lovia joista vuotaa verta. eikä ne parane millään. Ei minulla kesällä ole kuivat huulet, mutta aina talvella (siinä marraskuun puolessa välissä) huuleni alkavat rohtua. Johtunee kuivasta ja kylmästä talvi-ilmasta. Pitäisi kai muuttaa johonkin etelään :D

Käytän ihan tavallista Vaselinea, sellaisessa keltaisessa purkissa olevaa, tiedättehän. Se on kyllä joskus aika hankala, kun sitä pitää sormilla laittaa huuliin. Siksi laukustani löytyy useimmiten myös varalta tavallinen sininen Labello, mutta se ei ole niin tehokasta kuin Vasenine. Joskus olen kokeillut myös miramea, mutta se ei ollut ollenkaan hyvää. huulet rohtuivat vain enemmän. Ainoa hyvä siinä oli maku :). Huulikiilletta käytän myös joskus, mutta sekin kuivattaa huulia. Siksi laitankin aina huulikiilteen alle kerroksen huulirasvaa. Kannattaa kokeilla. Ja ihan totta, huulikiilteeseen jää vain hiukset ikävästi kiinni.

Poissa Kwani

• hippi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Joulukuu 17, 2004, 23:32:51 »
Minä olen hommannut itselleni huulirasva-addiktion joskus ala-asteella, tai viimeistään yläasteen alussa. En muista. Sen jälkeen ei ole ollut paluuta.

Kynäkotelosta kuuluisi löytyä vähintään yksi puikko, takin taskusta yksi, housun taskusta yksi ja meikkilaukusta yksi. Yleensä kaikki vain kerääntyät meikkilaukkuun ja ovat sitten "hukassa".

Tulen äärettömän pahantuuliseksi jos huulet alkavat kuivua, siksi kannattaa aina olla rasvaa mukana. Poikaystävänikin alkoi käyttää kun aloitti aknelääkekuurin (kuivattaa silmiä, ihoa ja huulia), joten on kiva kun hänellä on aina huulirasvaa mukana, jos minulla ei ole.
Yleensä käytän jotain halpaa Lipsiliä tai muuta, mutta joskus sorrun kalliimpiin ja hienompiin ja paremman tuoksuisiin :).

Käytän myös huulikiiltoja, ja kiiltäviä rasvoja. Diggasin Labellon vaaleanpunaista kiiltorasvaa, mutta hukkasin sen. Pitänee ostaa uusi kun tunnen taas itseni rikkaaksi. Tällä hetkellä kiiltävä voiteeni on Blistex, olen kokeillut myös kimaltelevaa Miramea, mutta sekin meni hukkaan keskeneräisenä. Mutta älkää kokeilko Labellon sitä kultaista, mitä lieneekään. Ikävän näköiset huulet. Paitsi saattaa toimia siinä tapauksessa, että esitätte naamisiaisissa Kleopatraa tms.

Yleensä huulikiiltoni on sellainen, olisiko se Lumenen tai Nivean ihan väritön kiilto. Juhlakiilto on sitten väritön kimalteleva (Liquid Diamonds whatever). Totesin myös kohtuullisen käytännölliseksi huulikiillon ja peitevoiteen yhdistelmäpakkauksen, mutta niitä harvoin tulee käytettyä yhtä aikaa - tosin periaatteessa kuluvat samaan tahtiin. En silti yleensä pidä värillisistä kiilloista. Olen ajatellut, että kannattaisi etsiä jostain hyvin hennosti värillinen vaaleanpunainen, mutta eipä ole löytynyt. Ja toisena vinkkinä: ei kannata koskaan ostaa halpoja kiiltoja, ne eivät tule ulos purkista. Oikeasti.

Olen puhunut.
Voileivän voi saada tarttumaan seinään, mutta se pitää heittää todella kovaa.

Nellukka

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Joulukuu 18, 2004, 01:20:48 »
Minulla on semmonen outo suhe huulirasvaan. Kun huulet rohtuu käytän sitä, mutta päivän päätteeksi laitan sen jonnekin äitin tai siskojen hyökkäys kohteeksi ja kabuum. Koko huulirasva tiessään.

Eli itse harvoin jään kiinni huulirasvaan, joskus ehkä leireillä jään niin kiinni ja sitte se on kokoajan seurassa se huulirasva.

Tuli vaan tuosta otsikosta mieleen kun kaverini exä söi kaverin huulirasvan joku välitunti. Se oli aika ällöttävää..

mitaminako

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Joulukuu 18, 2004, 01:44:46 »
Olen huulirasva-addikti. Eilen iski koulussa paniikki kun olin unohtanut huulirasvan kotiin. Piti sitten kesken päivän lähteä koulusta sen takia. Aika säälittävää. :/

Voin kyllä perustella riippuvuuttani sillä, että huuleni rohtuvat todella nopeasti, varsinkin nyt talvella. Ja ne rohtuivat jo ennen kuin olin riippuvainen huulirasvasta. Mutta ehkä silti pitäisi yrittää hieman vieroittautua, eikös joku suositus ole että huulirasvaa kannattaisi laittaa vain kerran päivässä tai jotain..

Huulirasvani ostan yleensä apteekista, silloin tällöin käytän tavallista vaseliinia ja Labelloa.

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #7 : Joulukuu 18, 2004, 11:28:46 »
Ei sitä nyt aivan addiktioksi voi sanoa, mutta huuleni kyllä rohtuvat hirveän herkästi ja yleensä kannan huulirasvaa mukana farkkujen taskussa/penaalissa/laukussa... ihan-vain-kaiken-varalta :D Ja tässä kun rupesin laskeskelemaan, huomasin omistavani yhteensä neljä huulirasvaa. Ja kuitenkin vain yhdestä on todellista hyötyä.

Yksi on Miramen "turkoosi", hirveän vahvalle piparmintulle tuoksuva huulipuikko, joka kieltämättä vähän kirvelee mutta auttaa sitäkin paremmin. Tosin kyseinen putkilo on jo ainakin yhden kerran joutunut housujen mukana pyykkiin, joten ei se enää kovin taattua tavaraa ole...

Toinen on Labellon "neutraali" huulipuikko, josta ei ole minulle sitten minkäänlaista hyötyä.

Kolmaskin mahtaa olla Labelloa, korkki on pirteän oranssinkeltainen ja maku on "milk&honey". Auttaa vähän, mutta maistuu niin hyvälle että yleensä nuolen sen vahingossa pois ja joudun heti laittamaan uutta tilalle.

Neljäs on Bodyshopin "watermeleon", sellainen pienessä purkissa oleva, mukavan vaaleanpunainen mutta vähän imeläntuoksuinen rasva. Maistuu hyvälle, joten tämänkin yleensä tulen vahingossa syöneeksi :D Ja vaikea ottaa pois purkista, jos ei halua kynnenalusiaan täyteen huulirasvaa.
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Sigrid

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Joulukuu 18, 2004, 23:23:58 »
Käytin huulikiiltoa joskus kun olin viidennellä. Sillon minulla ei ollut mitään syytä käyttää sitä, käytin silloin, koska minulla oli sellainen "meikkikausi".
Nyt käyttelen enimmäkseen vain huulirasvaa huuliini, jotka kuivuvat todella helposti.
Käytän vain ja ainoastaan Ruohojuuresta ostettua huulirasvaa. Jos äitini ostaa minulle jonkin muun (esim. Labello) , jemmaan se jonnekkin ja käytän vanhaa huulirasvaani.
En ole enää kovin huulikiiltojen kannalla, koska mielestäni ne ovat surkeita. Sitä paitsi en ole enää meikkailevaa tyyppiä ja ja en muutenkaan perusta mistään meikeistä.

Lemonicecube

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Joulukuu 21, 2004, 00:21:24 »
Mikäs sen turhempaa kuin huulirasva. Ei kyllä pidä aina paikkaansa, talvesta ei selviä ilman huulirasvaa, liikaa tuulta ja kuivuutta, otaksun. Olen kerran joutunut ostamaan uuden rasvan, kun edellinen oli jäänyt toisten farkkujen taskuun ja olin menossa leirille yöksi. Yksikin päivä ilman huulirasvaa talvella tekee jo tiukkaa, minulle ainakin tulee inhoja rohtumia.

Minulla on nyt käytössä Labellon Velvet Rosé (tuubi numero kaksi siis). Sitä ennen käytin Labello Hydro Carea (kaksi tuubia) ja sitä ennen Miramea. En oikein perusta Miramen rasvoista, huulia alkaa kirvellä helpommin liikaa käytettäessä, kuin jos käyttäisi Labellon rasvaa liikaa. Seuraava hankinta taitaa olla Labellon Milk&Honey (kyllä tätä on tarkkaan suunniteltu.)

Olen kerran kahdeksanvuotiaana syönyt Miramen mansikanmakuisen rasvan, taisi olla ensimmäisiä rasvojani. Miramen rasvoja tekee jostakin syystä mieli ainakin maistaa, jopa sitä mauttomaksi tituleerattua.

Minulla käy useimpien tuubien kanssa niin, että puikko katkeaa koska  rullailen liikaa sitä pois tuubista. Nyt olen vähän viisastunut, mutta silti katkesi edellisestä tuubista puikko. Se ei ole mitään kovin mukavaa, koska rasvaa tulee kerralla liikaa ja sitten täytyy tunkea sitä huulille. Liikakäytön seuraukset ovat taatut. Täytyy siis tuollaisen onnettomuuden tapahtuessa hieroa sitä huulirasvaa vaikka käsiin.

Erästä asiaa en ole vielä oppinut huulirasvan käytöstä: mitä tehdä tyhjälle putkilolle? Minulla on niitä tuossa kirjahyllyssä pieni rivi, en viitsi heittää poiskaan. Ehkä minulla on vielä aivojen perukoilla jotakin ekologista ajattelua jäljellä, koska minusta ei tunnu luontevalta heittää niitä putkiloita roskiin.

Huulikiilloista sen verran, että kyllä niitä tulee omaksi huviksi käytettyä. Tosin vähemmän julkisesti, minusta tuntuu aina että kukaan ei huomaa sitä kiiltoa, ja alkaa tympiä, tuntuu ihan turhalta käyttää koko moskaa. Ei sitä toki kukaan muu kuin minä näe silloinkaan kun omaksi huviksi käytän. Huulikiillon voi luokitella kuitenkin huulirasvaa turhemmaksi tavaraksi, mutta jos sen käyttämisestä tulee parempi mieli, niin en kyllä näe mitään syytä miksi sitä ei pitäisi käyttää.

pikkuruinen homssu

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Joulukuu 21, 2004, 14:15:09 »
Joo monia on huulirasvoja minullakin, kaakao, ressu, mandariini... Huulikiiltoa en niin paljon käytä kuin huulirasvaa, huulirasvaa käytän kesäisin ja talvisin, syksyisin ja keväisin. Yleensä se on taskussa, laukussa tai penaalissa, minua harmitti ihan kamalasti kun lempihuulirasvani jouduttiin heittämään pois, koska se oli käynyt kolme kertaa pesukoneessa. Huulikiillon kokoajan laittaminen ja korjailu on ihan naurettavan näköistä tai se kun kokoajan laitetaan lisää huulirasvaa, minä ainakin annan sen olla ja sitten vasta myöhemmin laitan lisää, paitsi jos on tylsä koulutunti tai tylsää muuten saattaa huulirasva purkki tulla tutummaksi, jos huulirasva on ollut taskussa niin sehän on lämmintä tai siis ainakin jotkut.. niin vaikka jos on kävellyt kivan matkan niin sitten on ihanaa laittaa "lämmintä" huulirasvaa huuliin. tai jotain.

Nuèm

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Joulukuu 21, 2004, 19:37:53 »
Vaseliini <3

Suosin erityisesti Miramen pienessä purkissa olevaa vaseliinia. Se on aivan loistava ja yksinkertaisesti paras huulirasva.
Myös muut merkit olen kokenut hyviksi. Esim. keltaisessa purkissa oleva klover vaseline.
Vaseliini kulkee aina mukana ja sitä tulee lisäiltyä pitkin päivää.
     En nyt sanoisi itseäni huulirasvariippuvaiseksi, mutta en vain yksinkertaisesti osaa välillä olla ilman sitä. ^__-
Huulikiilloista en niinkään perusta, niitä käytän aika harvoin.
Ja saahan vaseliinikin huulet kiiltämään, tosin ei mitenkään merkittävän pitkäksi aikaa. Erilaiset makuhuulirasvat (esim. Body Shop) ovat ihan ok,
 mutta niiden koostumus ei ole yhtä hyvä kuin vaseliinin.
      Ennen huuleni rohtuivat helposti mutta viime vuosina vaseliinia olen käyttänyt sen verran ahkerasti,
että tuota ongelmaa ei ole enää ollut.
      En pidä "putkilo"huulirasvoista, kuten Labello ym.
Vaseliinin voittanutta en ole löytänyt, ja tuskin tulen löytämään.
Suosittelen :)

Poissa Tinde

• Vuotislainen
« Vastaus #12 : Joulukuu 21, 2004, 20:57:37 »
Mä käytän aina huulirasvaa.Huulet on aina niin kuivat ja kököt.Tosin joskus mä sit
käytän huulikiiltoa (väritöntä) hillitysti huulirasvan alla.Ne tuo jotenkin raikaan ilmeen
huulille.Mä käytän Blistex nimistä huulirasvaa.Se on todella hyvää ja tehokasta rasvaa.
Huulikiilto on tuttu ja turvallinen Lumene.En oo oikeestaan muita käyttännyt paitti
huulirasvoja on ollu, myös Labelloakin.

Oon usein miettiny, että mitä jos ei ois huulirasvaa? millaset huulet mul ois? ja sitten sellasta
asiaa, ku pärjäisinkö ilman huulirasvaa? Kaikkee tollasta on tullu, ku oon miettiny huulirasvan
todellista merkistystä sillon, ku ei oo ollu muutakaa tekemistä.Tosin sellasta sattuu harvoin.

Musta huulipuna ei kuitenkaa oo hyväks huulille.Se vaa kuivattaa huulia tosipaljonkin.
En kyllä suosi niitä ees vaikka kaverit pakottais laittaa huulipunaa.
"There's something beautiful inside you".

Kaakao

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Huhtikuu 18, 2005, 23:53:07 »
Hmm, ei minulla sinänsä ole mitään addiktiota, mutta kyllä minä huulirasvasta pidän. En erityisemmin pidä kylläkään huulikiilloista, olen samaa mieltä siinä, että pitkät hiukset "sotkeutuvat" niihin kun tuulee. On minulla yksi ihana huulikiilto, mutta en minä edes kamalasti meikkaa. Erityisesti pidän vaaleanpunaisesta Labellosta, se tuoksuu niin ihanalta. Ja muutenkin minulla rohtuu huulet helposti.

Poissa mannaryyni

• Pylpyrä
  • Vuotislainen
    • Oma kirja.
« Vastaus #14 : Huhtikuu 19, 2005, 13:15:52 »
Minä olen addiktoitunut vaseliiniin, siis ne keltaiset purnukat. Hirveä tunne tulee, jos sitä en saa. Ja voi sitä kauhun tunnetta, jos huomaakin, että tuo rakas purkki on unohtunut kotiin. Miten voikaan olla niin koukussa? Siispä, purkki on pidettävä mukana ja  melkein joka välitunti pitää kaivaa tuo vanha ja rutistunut rasia repusta. Minun vaseliinirasiani siis on kokenut kovia. Olen kaatunut sen päälle joskus, ja kansi on vääntynyt useaan otteeseen. Silti en edes ajattelekaan ostavani uutta rasiaa, ennenkuin vanha on tyhjä. Tuossa rasiassa on särmää :)

Ja eräs toinen huulirasva tuo tuoksullaan mieleen erään bändin keikan :) sitä ei uskalla loppuun käyttää, ettei tuoksu vain katoa.

. edit Ja nykyään minulla on uusi purkki, vanhasta loppui jo, mutta siitä purkista en luovu. Sen kanssa koettiin kaikenlaista, ja tosiaan, se koko kaikenlaista.
Useimmat lukijat pääsevät semikonditionaaliseen futuuriin, jota modifioi käänteinen plagaalinen intentionaalisen subjunktiivin imperfekti ennenkuin luovuttavat.

Girabbit

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Huhtikuu 19, 2005, 14:24:44 »
Huulirasvariippuvainen numero tiesmikä ilmoittautuu ^^
Mulla on ihan pakkomielle huulirasvaan. Kiiltoon ei niinkään, hiukset vaan koko ajan tuppaa tarttumaan huuliin, eikä se ole kivaa.
Tällä hetkellä en ole niin riippuvainen, mutta heti jos huulet pikkuisenkaan rohtuu, alkaa se riippuvuus. Kun huulet on parantunut jo, on silti pakko koko ajan laittaa lisää huulirasvaa. Koko ajan ja ihan joka paikassa. Muuten huulet tuntuu ihan kuivilta, vaikka ne ei olisikaan. Murh. Mie tuhlaan huulirasvoja ihan liian paljon.

Poissa Ibiza

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #16 : Huhtikuu 19, 2005, 17:01:26 »
Tunnustaudun.

Ennen olin riippuvainen huulirasvasta. Nykyään en sentään enää niinkään. Tosin talvisin tulee vieläkin niitä kausia, että lapan huulirasvaa huuliin jatkuvasti.

Omistan tietääkseni... paljon huulirasvoja... Näin äkkiä laskettuna mieleeni tulee kuusi huulirasvaa. Niitä vain jotenkin kertyy aina.
Kaksi Miramen sellaista punaista, jotka tuoksuvat hyvälle.
Sitten on yksi Labellon huulirasva. Ostin sen Italiasta kesällä. Sen nimi on Summer Fruits. En osaa sanoa, että saako sitä Suomesta, en ole koskaan nähnyt. Siitä tykkään kamalasti, se maistuu hyvältä x) Tosin se ei ole kovinkaan hyödyllinen, sitä pitää lisäillä koko ajan.
Sitten on vielä kaksi puikkohuulirasvaa. Joku Yves Rocherin ja sitten sellainen ihmeellinen huulipuna-huulirasva, jota olen käyttänyt ehkä keskimäärin kolme kertaa ja se vain lojuu jossain laatikon pohjalla.

Kaikista tehokkain huulirasvani on The Body Shopin Star Fruit Born Lippy -huulirasva. Se on pienessä purkissa ja oikein hyvää rasvaa. Sellaista sopivan tahmaista ja antaa vähän väriäkin huulille. Siinä ainoa ongelma on se, että se todellakin tahmaa.
Enkä muutenkaan tykkää purkkihuulirasvoista.

Välillä käytän tietenkin myös huulikiiltoja, mutta niihin en ole erityisesti addiktoitunut.

Huulirasvaa käytän talvisin, koska huuleni rohtuvat ihan täysin, jos en käytä. On aika tuskallista, kun suutaan ei saa auki ilman, että huuliin tulee haavoja... Silloin on vain pakko käyttää huulirasvaa. Ja sitten jään yleensä lähinnä koukkuun siihen x)
Enkä koskaan lähde mihinkään ilman huulirasvaa. Siitä on tullut vakiovaruste tässä vuosien varrella.

Poissa Varoituskolmio

• Vuotislainen
« Vastaus #17 : Huhtikuu 22, 2005, 15:58:58 »
Kyllä, minulla on addiktio huulirasvaan. Paha addiktio. Tai itseasiassa meidän kaveriporukalla on addiktio. Ellei kellään meistä kolmesta ole huulirasvaa..

Tänään tapahtui jotakin todella kauheaa, minun vasta ostamani Dove-huulirasva katosi. Luultavasti tippui taksissa minun epämukavasta istuma-asennosta johtuen. Se oli aivan loistava huulirasva.

Muita minulla on normaali Labello-huulirasva sekä The Body Shopista ostamani balsami.

Nuorempana minulla oli addiktio huulikiiltoihin. Itseasiassa en niin paljon käyttänyt niitä, mutta minulla oli pakkomielle ostaa niitä. Taitaa olla seitsemän jäljellä, olen muutaman myös myynyt kaverilleni.
“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”

Poissa Miaplacidus

• Pienen punaisen pyramidin palvoja
  • Vuotislainen
    • Pysyvä väliaikaisratkaisu
« Vastaus #18 : Joulukuu 09, 2005, 22:25:57 »
Addiktio? Minulla? Voi kyllä.

Pienen elämäni aikana (näin nopeasti laskettuna) minulla on ollut paljon huulirasvoja (kiiltoa ei ole kuin yksi, ja sitäkin laitan ehkä vain juhliin tms.) Tällä hetkellä käytössä on kolme rasvaa:

Miramen Pink Lip Balm, joka kulkee farkkujen taskussa/jossain muussa käytännöllisessä paikassa...  Tykkään siitä, ei tarvi kuitenkaan  ihan koko aikaa olla lisäilemässä. Tuo puikko kulkee yleensä koulussa mukana.

Toinen on Blistexin Lip Splash, jonka käyttö on oikeastaan kokonaan jäänyt.
Aluksi tykkäsin tosi paljon, ihana tuoksu siinä ainakin on, mutta nykyään tuntuu, että se vain kuivattaa huulia... En tiedä mistä johtuu. Mutta, kuten sanoin, tuoksusta tykkään paljon *haistaa*, se on ehkä hiukan eksoottinen... Äh, minä en osaa selittää. Ehkä joku kokeneempi voisi kuvailla sitä paremmin:/    jos joku edes tietää mitä minä tarkoitan...

Kolmas on Dermosilin Lip Balm Raspberry, josta myös tykkään kovasti, mutta putkilo on sen verran isompi, ettie sitä tule kanniskeltua mukana:( Se on kuitenkin tosi hyvää rasvaa. Tietääkseni Dermosilia saa (ainakin tälle minipaikkakunnalle) van tilaamalla. Nyyh.

Se joskus ärsyttää, kun jotkut lisäävät huulirasvaa/-kiiltoa ihan koko ajan. Myönnän, minäkin lisään niitä silloi tällöin, mutta vain jos huulet tuntuvat kuivilta.  Sitä minä kuitenkin ihmettelen, että miksi ihmiset säilyttävät rasvojaan penaalissa. Saattaa joillekin sopia, mutta minulla on siinä niin monta taskua ja kyniä paljon, niin en minä kuitenkaan löytäisi sieltä mitään... Minä säilytän rasvaa taskussa (jos sattuu olemaan mukana - kotona ne lojuvat vain jollain pöydällä...), siinä ei ole kuin se huono puoli, että joskus ne lämpenevät liikaa ja menevät mömmöksi:(

Ja nyt minä ihmettelen sitä, miksi minä sepustan toisen viestini vuotikseen huulirasvoista.

/muoks: pari kirjoitusvihrettä...
"Ihminen muistetaan niistä asioista, mistä kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään."
Houkuttaako?

Nerdie

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Joulukuu 09, 2005, 23:42:16 »
Ääh, nämä elämää hankaloittavat pötykät. Eli, minä jumaloin sellaisia kivoja pikkuisia huulirasvoja, joita on kiva väkslätä tylsillä matikantunneilla, ja ooh mikä ihanuus laittaa huuliin. Se saa huulet pehmeiksi. Ainakin joksikin aikaa.
Eli sitten tuhannen kerran päiväsuttauksen jälkeen huulet rohtuvat entistä enemmän. Mutta kun! Ne on niin kivoja. Siksi juuri olenkin onnistunut hukkaamaan jokaisen ostamani tuubin, koska ne kulkeutuu mukanani minne ikinä menenkin.

Jaa, sitten tämä huulikiilto. Olin joskus tuossa vuosi sitten aikamoinen huulikiiltoriippuvainen, en ymmärrä miksi. Huulikiiltohan on ärsyttävän limaista, huuletkaan eivät näytä muuta kuin rumilta ja hilemäisiltä ja lisäksi monet niistä kuivattavat huulia. En nykyään siis enää käytä mitään kiiltoja, en edes bileissä. Ihanaa. Huulirasva vei voiton ;P

Minun hyvä ystäväni on todella pahasti addikti huulikiiltoon. Ärsyttää se että aina hänellä on sitä kiiltoa naamassa, aina hän kantaa sitä pikkupulloa mukanaan ja se kuinka huulet.. no tiedättehän. Tulee mielestäni liian hienostunut olo.
Mutta, huulirasvat oavt ärsyttäviä pikkuvempaimia jotka aiheuttavat riippuvuuden ;)

Lyzette

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Joulukuu 10, 2005, 22:05:48 »
Olen enemmänkin koukussa huulirasvaan kuin huulikiltoon, vaikka tulee sitäkin silloin tällöin laitettua. Huulirasva on minusta parempi vaihtoehto, sillä se kosteuttaa huulia paremmin, eikä ole niin tahmeaa kuin useimmat huulikiillot.

Nuoren elämäni aikana olen omistellut ties kuinka monta huulirasvaa. Ongelmani on aina se, että olen erittäin huolimaton ihminen ja onnistun hukkaamaan melkeinpä kaikki huulirasvani. Ärsyttävää.

Tällä hetkellä minulla on kaksi huulirasvaa; sininen "perus" miramen huulirasva ja toinen on labello, jossa on sellainen kuula, jolla levitetään rasvaa huulii. Pidän siitä erittäin paljon :) se antaa myös mukavan kiillon huuliin. Omistan myös vaseliinia, joka on ehkäpä paras huulten kosteuttaja.

Kaappikellon kummitus

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Joulukuu 11, 2005, 12:21:15 »
Kai minunkin pitää sitten tunnustaa :/ Olen addiktoitunut, pakko pistää jotakin tököttiä aina huuliin. Pelkkää rasvaa, jos on menossa jonkun kanssa ulos (siis niinkun treddeille..), kouluun ehkä vähän huulikiiltoa, jos jaksaa etsiä sen... Juhliin tietenkin.

Mutta minulla on penaalissa huulikiilto, väritön, tökin sitä aina välillä tuohon ja tunnen itseni taas hyvän näköiseksi. Taskussa sellainen pieni purkki, joka tuoksuu niin ihanalle että pakko laittaa. Kotona pöydällä yksi, meikkilaukussa pari, repussa yksi... Ja siinä oli vasta huulirasvajemmani ^^; Huulikiiltoja on sitten lähinnä meikkilaukussa, repussa, joskus harvemmin taskussa (ei mahdu, kun rasva, knnykkä, rahat ja ties mikä muu p*ska vie kaiken tilan..), penaalissa ja ympäri huonetta. Voisinkin tästä päästää siskoni koneelle ja mennä vähän setvimään noita huulirasvoja.

Poissa alya

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #22 : Joulukuu 15, 2005, 16:57:34 »
Huulikiiltoja omistan vaikka kuinka monta, ja käytän niitä melkein joka päivä.. En tykkää käyttää huulipunaa, en edes tiedä miksi, en vain ole tottunut niihin.

Huulirasvoissa taas tulee sellaisia kausia, etten todellakaan voi olla käyttämättä niitä. Jos en käytä huulikiiltoa, on ihan pakko lisäillä huulirasvaa koko ajan, vaikken sitä oikeasti edes tarvitsisi. Siitä on vaan tullut jonkunlainen pakkomielle...

Siinä tapauksessa, että huulirasva tai -kiilto on jäänyt kotiin, selviän kuitenkin hengissä..
"After all this time? Always."

Bettiina

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Joulukuu 22, 2005, 15:06:04 »
Oijjoi kyllä kyllä olen aivan täysin koukussa huulirasvaan. Olen ollut varmaan jo jotai 2,5 vuotta. Aluksi mulla meni ehkä 2-4 viikkoo yks ja nyt menee viikossa yks. :P Mä ainaki ostan aina Labellon classicia. Se on sopivan hintaista ja hyväälaatuista. Ennen ostin sitä mikä kosteuttaa tosi paljo mutta se on nii kallista..

Ja kylla huulirasvaan jää riippuvaiseksi. Musta tuntuu että jos huulet tottuu siihen että koko ajan käyttää huulirasvaa nii sit se huulet jotenki tottuu siihen.. Ainaki mulla on näin.

Mutta kaippa sitä on pahempiaki riippuvuuksia. Kuten tupakka tai alkoholi.. :)

Natje

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Joulukuu 29, 2005, 21:45:23 »
Huulirasva, elämäni.
Ensimmäinen huulirasvani on jossainviemärissänyt. Söin sen -_- Itseasiassa se oli äitini. Toinen on viellä olemassa, huonossa kunnossa. Se tuoksuu hyvältä vaniljalta. Nyt minulla on jämät Miramen normaalista huulirasvasta ja Doven huulirasvasta. Mirame kulkee penaalissa, Dove repussa. Kotona joku Body Shopin mango huulirasva/kiilto purkki. En tiedä miksi käytän. Se vain on tapa. Ja minulla on joku apteekista ostettu. Eräänä aamuna huuleni olivat niin kuivat, että huuli oli revenny ja vuosi verta. Nyt käytän ahkerammin huulirasvaa. Huulirasvat ovat ihania.

Kipa

• Ankeuttaja
« Vastaus #25 : Tammikuu 07, 2006, 11:37:06 »
Omistan kolme huulirasvaa mutten ole addiktioitunut. ^^ Oon hiljattain ruvennut rasvaamaan huuliani ahkerammin koska aloin kyllästyä niiden halkeiluun (joka tosin johtuu lähinnä b-vitamiinin puutteestani).

Yksi on Blistexin, en tiedä nimeltä, mutta se on sellaisessa pienessä purkissa ja kirvelee huulilla. o.o Toinen on apteekista ostettu Bepanthol joka haisee pahalle ja on tahmeaa mutta tehokasta. Kolmas on Labellon vaaleansinikorkkinen Hydro Care josta tykkään eniten. n__n
En kanna huulirasvoja mukanani kaikkialle, pistän lähinnä vaan iltaisin etten herää aamulla huulet verillä. Tuota Labelloa tosin oon alkanut kuluttamaan aika kiitettävästi. Mut tuskin mulle mitään riippuvaisuutta syntyy. :D

Huulikiilloista en tykkää yhtään, omistan yhden jonka ostin hetken mielijohteesta. Se on tahmeaa, hirveän makean hajuista ja näyttää mielestäni siltä kun olisin kuolannut huulilleni jos sitä käyttäisin. o_o'

Poissa Lilyca

• Vuotislainen
« Vastaus #26 : Lokakuu 05, 2006, 21:33:40 »
Mikäköhän siinä on, että huulirasvoihin ja -kiiltoihin jää koukkuun?
Itse olen päässyt vähän ohi, mutta noin puolisen vuotta sitten kannoin Labelloani mukana minne ikinä meninkään. Ja omistan vieläkin suuret huulikiilto varastot, mansikka-, vadelma-, viinirypäle-, appelsiini-, kimalle- ja läpinäkyvähuulikiiltoni. Niitä on paljon, liikaa.
Mutta siskollani on kyllä ihanaa Englannista ostettua mango-huulikiiltoa. I love it. <3

Joskus saatan tehdä niinkin, että esim. lukiessani sivelen vain huulikiiltoa tai -rasvaa huulini vaikka kuinka paljon. Jos tulee liikaa saatan nuolaista (kuulostaa ällöltä) liiat pois tai pyyhkiä paperille.
Järki on nimittäin siinä, ettei ole mitään järkeä siinä, että tulee hulluksi, kun yrittää olla tulematta hulluksi. Sitä voi yhtä hyvin antaa periksi ja säästää järkeään.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Lokakuu 11, 2006, 21:02:41 »
Huulikiiltoon minulla ei ole mitään pahempia addiktioita. Oikeastaan en ole koskaan käyttänyt huulikiiltoa aktiivisesti. Joskus olen saattanut laittaa sitä, mutta silloinkaan en ole tuntenut oloani mukavaksi. Huulikiillot, jotka minä omistan ovat tahmeita ja maistuvat pahalta. Minulta löytyy niin värillistä kuin väritöntä sekä erimakuisia. Älkää edes yrittäkö kysyä miksi minulla on niitä kun en oikeasti tiedä. Minä en käytä niitä, mutta silti niitä tulla tupsahtaa jostain meikkirasiaani.

Huulirasva on yksi addiktion kohteeni. En todellakaan voi olla ilman huulirasvaa. Voitte kuvitella miten kamalaa minulla oli kun minulta loppui viime viikolla huulirasva ja jouduin elämään ilman huulirasvaa. Se oli kamalaa. Nyt onneksi sain ostettua huulirasvan ja elämä hymyilee... :) Nyt minulla on Labellon suojaava ja hoitava huulivoide, se on se tummansininen. Labelloa olen käyttänyt vuosia. Joskus ala-asteella minulla oli jotain muuta, mutta mitä se oli... se oli kuitenkin sellaista mintun tuoksuista, nimeä en saanut mieleen vaikka kuinka yritin muistella sitä. Labelloa olen kuitenkin käyttänyt varmaankin yläasteelta lähtien.
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Skar Phran

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Lokakuu 19, 2006, 20:24:21 »
Huulikiiltoon ei minullakaan ole koskaan ollut minkään sortin addiktiota. Minulla on huulikiiltoja vain muutama, ja vain yhtä käytän joskus.

Huulirasvat sen sijaan ovat ihania! Tykkään eri tuoksuisista huulirasvoista ja ongelmanani onkin, että kyllästyn huulirasvoihin todella nopeasti ja haluan ostaa uutta ja erilaista. Minulla onkin tuolla monta "kesken jäänyttä" huulirasvaa :D Mutta onneksi olen alkanut parantamaan tapojani. Nyt minulla on käytössä Labellon Velvet Rose ja se on jo yli puolessa välissä :)

forlorn

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Joulukuu 03, 2006, 11:37:18 »
Whaa! Miten te keksittekään näin hupaisia aiheita!

Minulla on penaalissani aina oltava huulirasvaa. Myös taskussa, repussa, takataskussa, liikkapussissa .. selkeästi sanottuna:
käytän huulirasvaa. En tosin samalla tavalla kuin jotkut hullut ihqdaa luokkalaisemme, jotka kokoajan laittavat jotain pinkkiä huulikiiltoa joka kuitenkin leviää iholle eivätkä ne sitä tajua - ja pojat nauravat.
Huulirasvan tärkeitä ominaisuuksia ovat haju, maku ja raikkaus.

En pidä huulikiilteistä, ne ovat ärsyttäviä, hyödyttömiä, ja typeriä. Huulirasva on se ainoa oikea, mutta ei siihenkään saa olla liian riippuvainen.

Kirjotinkohan jotain typerää? *kävelee mutisten pois*

mörkö

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Joulukuu 03, 2006, 13:17:43 »
Minulla ei ole huulikiilto addiktiota, vaan käytän ihan hirveästi huulirasvaa. Sitä on oltava jokapaikassa mukana, muuten minä eivätkä huulenikaan  selviä. Minulla menee n. 3 viikossa yksi huulirasva. Huulirasvojen tuoksu ja maku ovat tärkeitä. Blisteksin (kirjotetaanko se noin) uusin huulirasva on minusta hyvä.

Huulikiiltoja en käytä kuin juhlissa, koska en oikein ole huulikiiltoihminen.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #31 : Joulukuu 03, 2006, 13:41:03 »
Miten voikin olla! Tämä topic on aivan kuin minulle tehty!

Kyllä! Olen huulirasvariippuvainen. Kiillosta en välitä, mutta se käy hätätapauksessa, jos on kuivat huulet.
Omistan aika monta huulirasvaa, yksi on tuossa vierelläni tälläkin hetkellä, oikeastaan juuri lisäsin siitä rasvaa huuliini...
Kuivat huulet ovat kammottava asia! Varsinkin jos tietää, ettei huulirasvaa saa pitkään aikaan, krääh!
Minulle on itse asiassa melkein ihan sama millaista huulirasvaa käytän, kunhan se ei ole sellaista litkua, jonka vaikutus lakkaa heti.
En muista tarkkaan, milloin tämä riippuvuus alkoi, eräänä talvena kai huomasin, että minulla on kuivat huulet... Ajattelin, että sitten kesällä en enää huulirasvaa tarvitse, mutta... tässä sitä ollaan. Toivon pääseväni joskus tästä riippuvuudesta eroon, kerran yritin olla päivän käyttämättä huulirasvaa, mutta ei...

outtt

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Joulukuu 20, 2006, 15:58:23 »
Huulirasva, nam.
Käytän sitä silti niin harvoin, että sillonkun laittaa, se tuntuu ihanalta 8D labello se on paras. Sinine <:

siitä lähtien kun sisko sai ekan huulikiiltonsa [kolme - neljä vuotta sitte ?] oon halunnu itekki koittaa, mutten vielkää oo saanu koskaan laittaa huuliini mitään muuta ku tavallista huulirasvaa 8<<

nyyh. osaan kirjottaa pitkiä viestejä.com 8DDD

marsq

• Ankeuttaja
« Vastaus #33 : Tammikuu 05, 2007, 19:11:54 »
Addiktio? Ehei, tämä on enemmän kuin addiktio..

Talvisin minun on monen muun tavoin pakko käyttää huulirasvaa. Jos en käytä, huuleni halkeilevat ja vuotavat verta pahasti. Talvisin jos ei ole huulirasvaa ja huulet ovat kuivat, alan useimmiten nuoleskella niitä kielelläni jolloin ne muuttuvat kireiksi ja ajan mittaan halkeilevat. Mukanani on siis aina kaksi huulirasvaa!

Toinen rasvoista on labellon vaaleanpunainen Rose Velvet, vai mikä lie onkin.  Rasva ei ole tehokas ja siitä lähtee väriä. Ei, minä en halua huulirasvaa joka jättää vaaleanpunaiset jäljet huulille. Tärkein seikka on se, että rasvan pitää olla tehokas ja suojella huulia, mutta tämä kyseinen labellon rasva enneminkin tuhosi huuliani. Joten olen taas kaivanut taskujeni perukoilta labelloa edeltävän Blistex Daily Lip Conditioner purkkihuulirasvan. Huulirasva on siitä kätevä, että se on purkissa, jolloin muutkin voivat lainata sitä ilman että saan kamalan shokin huuliherpeksestä. Pelkään että saan sen, jos joku lainaa puikkorasvaani. Tosin en tiedä onko herpes pisaratartuntatauti vai jokin muu.. Niin, takaisin Blistexiin.. Blistex ei jätä väriä ainakaan minun huulilleni, ja on tehokas. Pelkää sipaisu riittää ja huuleni ovat taas kunnossa :> Mutta minä pistän sitä sitten vähän reilummalla kädellä.. Mutta mitäpä tuosta; haluan hyvät ja terveet huulet! :>

- marsq the huulirasvahullu :>

Keira Woodbag

• Ankeuttaja
« Vastaus #34 : Tammikuu 05, 2007, 19:31:27 »
Itse en käytä, mutta monet kavereistani käyttävät. Minua tuo koko touhu lähinnä ärsyttää. Rasvaan huuliani vain kun ne ovat rohtuneet. Hyvä jos silloinkaan. En voi sietää sitä, että pitäisi koko ajan olla rasvaamassa huuliaan. En tiedä sitten mikä siinä on, mutta ei ole juttuni. Ei todellakaan.

Silloin kun on pakko laittaa huulirasvaa, käytän sellaista joka tuoksuu hyvälle. Merkillä ei ole niinkään väliä. Sitten vain nuolen huulirasvan pois sen hyvän maun takia. Siksi laitankin juuri ennen nukkumaanmenoa huulirasvaa, jotta huuleni saisivat olla rauhassa yöllä ja imeä itseensä rasvaa.. :D

Poissa Damien

• greatest hit
  • Vuotislainen
    • erinomainen ihmislapsi
« Vastaus #35 : Tammikuu 06, 2007, 12:50:49 »
Itseäni lähinnä myös ärsyttää tämä muoti-ilmiö huulirasvaan ja -kiiltoon liittyen, mutta pakko myöntää että kun näkee monen muun tekevän sitä, niin pakkohan se on omakin huulirasva kaivaa taskusta.
Eli siis siihen jää kiinni. Ainakin minä. Olen niin addiktoitunut että jos en parin tunnin sisällä laita huulirasvaa ovat huuleni jo rohtuneet ja kipeät. Riippuvaisuutta ehkä? Aina illalla kun menen nukkumaan pitää laittaa huulirasvaa, ja aamulla heti kun herään. Tunne on inhottava kun huulet ovat kuivat, koska minulla on tapana aina lipoa huuliani ja hieroa niitä toisiinsa :D en tiedä mistä tämä on tullut, mutta se voi olla myös osasyy siihen että huuleni rohtuvat herkästi.
Itse en tosin ole sellainen että kannan pariakymmentä erilaista huulirasvapurkkia mukanani, vaan minulla on kerrallaan vain yksi joka on taskussa ja mukana joka paikassa. Sitten kun se loppuu niin ostan uuden. Kerran olin ihan paniikissa kun kadotin huulirasvani ja minulla ei ollut toista. Oli ihan pakko käyttää käsirasvaa kun oli niin kipeät huulet :D
Labello on vakiomerkki :D Blistex tulee hyvänä kakkosena, tosin labello hoitaa huulia parhaiten.

Huulikiilto on sitten toinen juttu. Inhoan huulikiiltoa. Se saa minut tuntemaan itseni jotenkin hirveältä meikkipelleltä :D En tiedä miksi, mutta saa vain. Joskus saatan kyllä joissain juhlissa käyttää hoitavaa huulikiiltoa mutta en sitten muuten.
23 seconds on the floor Is all (s)he needs, And not a minute more

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #36 : Tammikuu 06, 2007, 19:01:21 »
Minä olen riippuvainen Bepanthenista. Se alkoi silloin, kun jouduin syömään ihoa ja huulia kuivattavaa lääkettä, ja on jatkunut siitä asti vaikka lääkkeitä en enää syökään. Näin talvisin iho ja huulet kuivuu muutenkin normaalia enemmän, enkä ole koskaan päässyt huulirasvan käytöstä kokonaan eroon. En tiedä, tulisinko oikeasti ilman huulirasvaa toimeen, varsinkin kesäisin, mutta ei ole tullut kokeiltuakaan. Jos on ollut liian kauan ilman rasvaa, tuntuu että huulten iho kiristyy, ja muutenkin se on epämukavaa. Bepanthen on oikeasti paras ja tehokkain huulirasva, ja käyhän se muuhunkin, kaikenlaisiin haavoihin yms. Sitä paitsi se on riittoisaa. Tuubin hapertuminen vaan on aika ärsyttävää, mutta olen keksinyt siihenkin keinon: laitan sen ympärille maalarin- tai jeesusteippiä, niin ei rasvat tursua ulos rei'istä ja tuhri paikkoja. Eihän se kaunista ole, mutta toimii. Juu, aika erikoista.
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Hamish

• Vuotislainen
  • Pottermore: DustSand65
« Vastaus #37 : Tammikuu 06, 2007, 22:35:49 »
Yhyy, pakko myöntää. Hei olen Hamish, olen riippuvainen.
Tarinamme alkaa aikojen alusta, kun Jumala loi ihmisen. No ei sentään. Alkaa tämä minun juttuni kyllä aika "aikojen alusta". Joskus pienempänä minulla oli Bepanthenia, jota laitoin aina iltasin ennen nukkumaan menoa, ettei sitten yöllä tarvitsisi herätä laittamaan huulirasvaa.
En oikeastaan edes tiedä kuinka kauan minulla tämä "riippuvuus" on ollut, mutta todella kauan se on ollut. Nyt en edes voi lähteä talosta, ennenkuin olen varmistanut onko huulirasva minulla taskussa, tämän jälkeen vasta tarkistan onko aivain mukana.
Olen luulvatavasti huulirasvan "väärinkäyttäjä", jos sellaista voi olla edes. Koska putkilo on aina minulla taskussa se on sieltä helppo ottaa käyttöön. Huono puoli siinä on sitten, että se menee aina sellaiseksi mössöksi, sillä tasku on aivan liian lämmin paikka sille. Luultavasti silloin kun olen hermostunut saatan laittaa huulirasvaa tavallista useammin. Ja varsinkin jos joudun pienenkin matkan päähän rakkaasta huulirasvastani (esim liikkatunnilla), menen joka välissä laittamaan sitä lisää.
Suosin Labellon classicia, enkä muita merkkejä juurikaan käytä. Tämä on sellainen 4,8g/5,5ml, tummansininen tuubi, joka maksaa kai päälle euron tai pari. En juuri nyt muista kovinkaan tarkkaan, kun siitä on aikaa kun olen ITSE viimeksi ostanut. (Mummo osti kaksi tuubia, ja yhden sain siskolta lahjaksi ;'>.)
Huulikiiltoa en suosi ollenkaan. Hyhy. Siitä tulee mieleen vähän sellainen "pissistely"-juttu. Ja muutenkin huulikiillothan on aika sellaisia tahmeita, jotenkin siksi aika epäkäytännöllisiä/-mukavia. Eli ei kiitos minulle.
Olen välillä miettinyt kuinka kauan pärjäisin ilman rakasta Labelloani. Voisiko siitä tulla jotain vieroitusoireita, jos olin laittamatta? Alkaisin menettää yöuniani, ruokahaluni.. ( :'D ). Tai sitten ei. En ehkä ala heti koikeilla millaista se olisi. Voisiko huulirasvaa verrata esim. tupakkaan? Ollaanko siihen periaatteessa samalla tavalla riippuvaisia? Pakko saada nyt ja heti. Onneksi huulirasvasta ei voi saada syöpää(?), tai vaikka sitä käyttää, ei kuolla kupsahda heti jne.. Kyllä se aina parempi vaihtoehto on kuin tupakka.

sinynza

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Tammikuu 07, 2007, 11:33:12 »
En nyt sanoisi että olen ihan riippuvainen huulirasvasta, mutta useimmiten sen on oltava mukana. Ainakin penaalissa, taskussa, laukussa ja loput ovat sitten meikkipussissa. Minulla on kahdeksan eri huulirasvaa joista käytän tällä hetkellä vain kahta :D Suurin osa (kai viis) on sellaisia hieman kiiltäviä ja värillisiä. Loput ovat sitten ihan niitä normaaleja (?) valkoisia Blistexejä. Käytän huulirasvaa vain ja ainoastaan sen takia, koska en halua että huuleni halkeilevat ja rohtuvat. En käytä sitä mitenkään meikkinä (tai siis tottakai ihan hippusen :>), vaan hoitotuotteena. Kesäisin en käytä huulirasvaa ollenkaan, mutta näin talvisin sitä tulee lisäiltyä 2-4 tunnin välein.

Huulikiiltoa en käytä juuri koskaan. Olen kai kerran käyttänyt yhdissä juhlissa, mutta siihen se jäikin, vaikka omistakin huulikiillon. Niinkuin Hamish jo sanoi, siitä tulee mieleen vähäsen sellainen 'pissistely' -asia. En tiedä miksi, mutta tulee vain.

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
Vs: Addiktio huulikiiltoon/-rasvaan?
« Vastaus #39 : Tammikuu 20, 2007, 16:55:46 »
Minä olen todellakin auttamattomasti addiktoitunut huulirasvaan, ja minulle on tullut tunne, että sellainen sopii huulirasvafirmoille oikein hyvin, elleivät peräti auta muodostamaan moista addiktiota. Käytän yleensä Labelloa, sillä Miramesta minulla on ollut huonoja kokemuksia (enkä ollut ainoa). Lisäksi minulla on nyt koululaukussa mukana kahvintuoksuista huulirasvaa, jonka olen todennut aika hyväksi. Ostin tässä jokin aika sitten Blistexin Lip Splash -huulirasvaa, ja yllätyin iloisesti. Vaikka ko. huulirasva onkin yli euron kalliimpaa, se on kyllä paljon parempaa kuin Labellon huulirasvat. Olen jopa huomannut, että ennen lähes maaninen tapani sotkea huuliani huulirasvalla on vähentynyt Lip Splashin myötä. Sinänsä ihan hyvä juttu, ettei mene niin hirveästi rahaa huulirasvaan.

Huulikiiltoa minä käytän todella harvoin, jos ollenkaan. Siitä muodostuu huulilleni kummallinen, tahmea kerros (joskus kyllä Labellonkin huulirasva tekee sitä). Tuo Blistexin huulirasva kyllä taitaa syrjäyttää Labellon ainakin minun ostoskorissani.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Kastehelmi

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Helmikuu 22, 2007, 12:35:59 »
Mitä minuun tulee, en käytä huulikiiltoa koulussa, enkä hirveästi vapaa-ajallakaan.
  Kun taas huulirasvat! Niitä laitan lähes joka ilta ja aamu, joskus eri merkkejä pari kerrosta päällekäin. Huulikiiltoa vedän helposti yli huulien ja se on niin tahmaista. Miramen väritön huulirasva on hyvänmakuista, tulin kerran maistaneeksi... ei, en ole mikään voiteidenahmija! Ei!
  Käytän nykyään aktiivisesti Anytimen Smal Talk-huulirasvaa. Ihanantuoksuinen, vaaleanpunainen (ei mikään pinkki, juuri sopivan vaalea) ja kevyen tuntuinen huulilla. Ei tahmainen kuten Mirame-huulirasvani. Minulla oli ennen pahanhajuinen, purnukkarasva joka sitä paitsi oli ihan liian tummanpunainen. Sain sen kaverilta lahjaksi, en tiedä missä himputissa se nyt on...

Iria

• Ankeuttaja
« Vastaus #41 : Maaliskuu 01, 2007, 11:19:50 »
Minä en oikeastaan edes tarvitsisi huulirasvoja mihinkään, huuleni pitävän huolen itsestään ilmankin, mutta silti niitä on siunaantunut kasapäin pöydälleni lojumaan tai repun taskuja täyttämään. *silmien pyöräytys* On glitteriä (jota en kylläkään käytä) ja ei-glitteria, mansikantuoksuista ja hajustamatonta. Turhaa, turhaa, niin mukavan turhaa.

Huulirasvaa on vaan kiva levittää vähän joka välissä. Meillä on koulussa joku ihme fiksaatio, että kun joku kaivaa oman rasvansa esille, niin kaikkien muidenkin on sitten pakko. Siinä sitten rasvaillaan huulia kaikki ringissä. Kuulostaako mielenvikaiselta? Eihän?

Huulikiiltoa en yleensäkään kuluta, en tykkää siitä, että se saa huulet näyttämään jotenkin niin muovisilta. Ja sitäpaitsi se maistuu ja tuntuu pahalta suussa. (Plus sitten, etten minä ihan periaatteesta ja tyylini ja katu-uskottavuuteni (tai niiden rippeiden) takia voi sitä suoda itselleni.)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2007, 11:23:00 kirjoittanut Iria »

Poissa Crying

• Vuotislainen
  • Whii
« Vastaus #42 : Maaliskuu 02, 2007, 17:15:58 »
Olen addiktoitunut huulikiiltoihin ja huulirasvoihin. Tosin minulla ei ole niitä paljoa, nytkin vain neljä. Tärkein syy miksi laitan huulikiiltoa/rasvaa koko ajan, on se tunne, pakko olla jotain huulilla. Itse rasvaaminen on turhaa ja typerän näköistä, mutta se on sivuseikka kunhan saa taas sen tunteen että on huulikiiltoa. Kelpuutan vain sellaiset huulirasvat/kiillot, jotka ovat kiiltäviä ja liukkaita. Ja niiden pitää olla huulilla läpinäkyvää. Yhtä vaalenpunaista Anytimen huulikiiltoa käytän, mutta vain kotona hätävarana, kun siinä on jotain ihme klimppejä mukana :<. Paras huulikiilto on Rimmelin (olisikohan Vinyl Lips?) läpinäkyvä. Ihana, juuri täydellisen tuntuinen ja ihana tunne säilyy kauan. Toinen hyvä suosikki on Blistexin SOS, kivan näköinen huulilla, mutta jättää oudon tunteen niille, jotenkin kuivan...Ja se vielä, että huulikiillon/rasvan täytyy aina olla sellainen jota ei levitetä huulille sormin, siinä tulee niin paljon bakteereja että pelkkä ajatuskin tuntuu ällöttävältä:D
And they dream in their sleep

McAny

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Maaliskuu 02, 2007, 17:19:03 »
Minulla ei (onneksi) mitään addiktiota ole kumpaakaan, sillä huulirasvaakin laitan ehkä vain kerran/kaksi koulussa ja kotona saman verran, tai kolme kertaa. Käytän sitä siis vaan, koska tarvitsen. Huuleni ovat niin kuivat, että on käytettävä. Huulikiiltoa taas käytän varmaan vain muutaman kerran vuodessa, koska se juuri kuivattaa huulia ja kouluun en laita, koska laitan huulirasvaa. Juhliin sitten.

Exorcist

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Maaliskuu 19, 2007, 00:13:19 »
Oijoij, on addiktio, molempiin. Paha sellainen. No okei, ei kovin paha, mutta paha kuitenkin. Kuten Cryingkin sanoi,
on aina pakko saada tuntea, että huulilla on jotakin. Muuten huulet on tosi kuivan tuntuiset, enkä tykkää siitä yhtään. Huulirasvat on kivoja, mutta -kiillot ehkä vielä enemmän kivoja. Se on niin kivaa kun pistää huulille jotain ja sitten ne kiiltää ja kun kävelee peilin ohi niin sitten voi nähdä ne kiiltävät huulet sieltä. ;)
Huulirasvaa minulla on tällä hetkellä sitä Vaselinia, joka on aika pahan makuista ja muutenkin aika tylsää... Mutta sitten minulla on kaksi huulikiiltoa, Anytimen. Punainen ja vaalean violetti. Käytän mielummin sitä punaista koska se on pöljän näköistä jos huulet on vaaleat. Anytimella parhaat huulikiillot! jesh.

Kerran minulla oli semmoista Blistexin huulirasvaa (joka oli minusta kyllä ihan kiiltoa), en muista sen nimeä, mutta se on ainoa blistexin rasva jossa olen nähnyt semmoisen roll-on-systeemin. Voi se oli niin ihanan hajuista ja makuista. <3 Kun sitten kaverilla oli semmoinen samanlainen tuossa vähän aikaa sitten niin lainasin sitä ja tuli hirveästi muistoja ja pitäisi taas käydä ostamassa sellainen...   oivoi.

Minulla on siis kaksi kaveria ja meillä kaikilla on tämä samainen addiktio ja me aina lainailemme toistemme huulirasvoja ja -kiiltoja. Keskellä koulun käytävää yhtäkkiä joku saattaa vetäistä kiillon esiin ja heti kaksi muuta sanoo "hei annappa mullekki". :D Ja jos jollakin meistä on uusi rasva/kiilto niin siitähän vasta riemu syntyy kun on pakko päästä kokeilemaan. Pitää toivoa että kukaan meistä ei saa huuliherpestä. Se todellakin rajoittaisi meidän päivittäistä iloamme.

Quende

• Ankeuttaja
« Vastaus #45 : Maaliskuu 22, 2007, 11:09:43 »
Minäkin käyttelen huulirasvaa aikas ahkerasti. Huulet vain tuntuvat niin omituisilta jollei niiden päällä ole mitään. Ja huuleni myös kuivuvat helposti - varsinkin talvella.
Tavallaanhan huulirasva saa vain huulet pyytämään yhä lisää ja lisää rasvaa koska ne tottuvat siihen. Eli olisi parempi jos ei koskaan alkaisi käyttää huulirasvaa, niin ei tarvitsisi vastedeskään käyttää. No, jälkiviisaus on taas sitä järkevää jossittelua.
En oikein tiedä tuosta huulikiillosta. Mieluummin käytän kyllä huulikiiltoa, kuin huulipunaa. Huulipuna vain ei ole minun juttuni. Paremman puutteessa käytän kuitenkin huulirasvan sijasta huulikiiltoa, sillä kyllähän sekin hieman kosteuttaa.
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Blistex - huulirasva on tehokkainta pahasti rohtuneisiin huuliin. tarkoitan nyt sitä pienessä purkissa olevaa rasvaa. Purkkirasvat ovat paksumpia ja hoitvat paremmin, kuin tuubeissa olevat.

Poissa Neverlandwitch

• Vuotislainen
  • Vihreä Luihuinen
« Vastaus #46 : Maaliskuu 22, 2007, 16:12:10 »
Kyllä, olen myös addiktoitunut. Ja vakavasti. Omistan useita huulirasvoja; on star shine, semmonen jossa on kuula, kaikkia niitä dove, miramea usemapi jne... Minkäs sille tekee, aina on rasva hukassa kun tarvitsee, pitää siis ostaa uusi.

Nyt tällähetkellä elän vaiketa aikoja, huulirasvani (josta pidän eniten) tuhoutui pesukoneessa. Tapahtuneesta ei voi syyttää edes äitiä, itse kun pesukoneeseen sen laitoin...

Mutta kyllä, omistan kymmeniä huulikiiltoja, erisävyisiä ja paksuisia. On kauhean paksua ja kevyttä, ainakun käyn seppälässä, vähintään 1 huulikiilto tarttuu matkaan. (kassan kautta tietenkin, en minä mikään varas ole!)
Yhtälailla säälittävä olen niinkuin muutkin, Yksinäinen jos et tuu, ja jos sä sitten tuutkin. Olen sulle kohtelias mutta vain sen verran, että saan sut sänkyyni tämän yhden kerran.

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
« Vastaus #47 : Maaliskuu 23, 2007, 11:15:51 »
Minulla oli huulirasva-addiktio joskus ala-asteaikoina, mutta taidan olla saanut itseni nyt vieroitettua siitä.

Minun addiktioni johtui todellakin siitä, että huulet kuivuivat ihan hulluna, aivan kuten Quende sanoi, rasvaaminen aiheuttaa rasvaamisen tarpeen. Käytin yleensä jotain Mirame-puikkoja, ja kaikenmaailman kosteuttavista siirryin kovempiin aineisiin, ainoastaan Medilipistä oli joskus kuudennen lopulla mitään iloa.

Tätini on töissä apteekissa ja naureskelee aina ihmisten huulirasvariippuvaisuudelle. Huulirasvalla minäkin pääsin huulirasvasta eroon, se oli jokin apteekin tuubi. Nykyään olen kohtuukäyttäjä, paniikki ei iske jos huulirasva ei ole mukana, mutta käytän kyllä jos kuivuminen alkaa uhata. Niistä pyöritettävistä puikoista voidemaiseen rasvaan siirtyminen taisi olla oikea ratkaisu, nykyään käytän sitä Blistexin hoitavaa rasvaa (Lip relief cream). Vähempi määrä riittää pidemmäksi aikaa eikä kai rasvan seasta pääse haihtumaan niin paljon vettä. Tai en minä tiedä mistä se johtuu, mutta kuitenkin.

Kiiltoa käytän aika harvoin. Minä tykkään mieluummin siitä tunteesta että huuleni ovat hyväkuntoiset ja pehmeät, eikä niillä ole mitään ylimääräistä. Muutenkin olen tullut siihen tulokseen, että aamulla laitettua kiiltoa ei parin tunnin jälkeen edes huomaa, ja haluan käyttää päiväni muuten kuin lisäilemällä meikkiä "jatkuvasti".
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

jääkuningatar

• Ankeuttaja
« Vastaus #48 : Huhtikuu 13, 2007, 22:02:02 »
Ugh. Olen huulirasva-riippuvainen. En voi elää ilman sitä. Se on kuin huumetta. Ilman huulirasvaa olo on kuin ilman ruokaa ja vettä.
Huuleni rohtuvat melko helposti, ja se on tuskaa, ei voi puhua, polttelee, ja tekee mieli nuolla huulia, vaikkei siis saisi.
Jep, huulirasvat forever :]

Poissa Pau

• Hirnyrkki
« Vastaus #49 : Huhtikuu 16, 2007, 18:48:54 »
Itselläni ei oikeastaan ole minkäänlaista addiktiota huulirasvaan, mutta huulikiiltoon kylläkin!
Tämä addiktio on noussut pikkuhiljaa esille, nykyään en nimittäin kestä jos huuleni ovat sellaiset normaalin punaiset. Näytän jotenkin tyhmältä :'D Koulussa on aina mukana ainakin yksi huulikiilto/huulipuna (en oikein tiedä kumpi tuo mun lemppari on. :'D Huulipuna ehkä). Joskus kuitenkin se/ne on jäänyt kotiin, ja silloin turvaudun meikkivoiteeseen. En vain nykyisin enää kestä punaisia huulia ><.
Huulikiillon kanssa huulet ovat myös ihanan kosteat (toisin kun tuon meikkivoiteen..) ja huulet ei tunnu yhtään kuivilta (yllätys?).

Omistan useita huulikiiltoja, ne on vaan niin kivoja. Huulirasvojakin on muutama kappale, aina jos olen ulkomailla ja siellä on joitain erilaisia huulirasvoja myynnissä kuin suomessa, niin täytyy toki ostaa :'D (vaikken kuitenkaan ole mitenkään koukussa huulirasvan käyttöön, useimmasta niistä huulet menevät vielä punaisemmiksi..).
Kusipäistä suloisin.
yhyy -> Pau

Poissa Kamtsatka

• lahna
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedSpell61
« Vastaus #50 : Toukokuu 01, 2007, 15:38:07 »
Omistan yhden huulirasvaputkilon. Se on sellainen Yves Rocherin pähkinäntuoksuinen ja -makuinen huulirasva, niitä on useampia äidin kaapissa, josta tämänkin nappasin. Joku päivä tuli sellainen olo, että ystäväni koko ajan huomauttaa, että huulestani vuotaa verta, ja päätin alkaa käyttää huulirasvaa. Mitään addiktiota ei ole syntynyt, en ole sellaista tyyppiä. Huulirasvaa käytän yleensä aamuisin ennen kouluun lähtöä. En käytä joka päivä, sillä huulirasva kyllä tekee huulet pehmeiksi ja sellaisiksi, että niistä ei vuoda verta, mutta pitemmän päälle myös kuivattaa huulia. Huulikiiltoa en käytä.
Äiti tietää - ja apteekki auttaa.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #51 : Heinäkuu 26, 2007, 00:54:32 »
Olen joskus ollut addiktoitunuthuulikiiltoon. Joskus on pitänyt laittaa sitä puolen tunnin välein. Nyt en enää ole, jossain vaiheessa päätin etten ajattele huulirasvaa joten laitan sitä vain muutaman tunnin välein. Tosin käytän yleensä huulipunaa/-kiiltoa jossa on hoitavia ainesosia.

Yleensä käytän miramea. En ymmärrä makuhuulirasvoja, eihän sitä ole tarkoitus syödä. Tosin syömisen yhteydessä sitä menee suuhun, mutta ei se ruuan makua muuta.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #52 : Heinäkuu 26, 2007, 07:43:21 »
Voi ehei, en minä ole lainkaan addiktoitunut huulirasvaan. En enää. Viimetalvena kyllä. Keväällä se... sanotaanko että parani. ;) Huulikiiltoon en ole koskaan ollut koukussa, ne ovat tahmeita ja epämukavia, enkä ole mikään pissis. Vaikkei sitä automaattisesti olekaan pissis, jos käyttää huulikiiltoa, minäkin omistan muutaman huulikiillon. Vaan en käytä niitä. x) Olen liian laiska meikkaamaan ja sosiaalinen asemani on yhtä alhainen meikkasin tai en, joten miksipä meikkaisin. Ei se minusta kauniimpaa tee. Mutta huulirasvaa on tullut käytettyä.

Viimetalvena ostin Blistexin huulirasvan ja kulutin sen loppuun. Sitä ennen oli Miramea. Makuhuulirasvoista en tykkää, koska niitä ei ole tarkoitettu syötäviksi, tai muutenkaan... Blistexin valkoinen juttu (en minä katsonut mitä lajia se oli!) on paras. ;) Talvella olin todella koukussa huulirasvaan, huuleni olivat todella kuivat ja niitä piti rasvata usein. Huomasin, että kun harvensin rasvaamista, ei huulirasvaa tarvinnutkaan käyttää niin usein, huulet olivat jotenkin tottuneet, että niitä rasvataan ja kuivuivat helpommin. Nyt en tarvitse huulirasvaa, talvella on sen aika. x)

~Moondancer (kaulaliinan kaveri)

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #53 : Elokuu 04, 2007, 12:56:20 »
En ymmärrä makuhuulirasvoja, eihän sitä ole tarkoitus syödä. Tosin syömisen yhteydessä sitä menee suuhun, mutta ei se ruuan makua muuta.

Ehkäpä pointti onkin se haju, ei varsinaisesti maku. Tai siis, kyllä minä mieluummin sivelen huuliini jotain, joka tuoksuu hyvälle, kuin jotain pahanhajuista - eikä ne huulirasvat sitä paitsi maistu sille, mille ne tuoksuvat! Pari vuotta sitten olin hyvinkin addiktoitunut huulirasvaan, tai oikeastaan vaseliiniin. Sitä oli pakko laittaa joka välissä ja silloinkin hurja määrä. Näin jälkeen päin ajatellen osasyynä addiktoitumiseen taisi olla se vaseliinin laittaminen, ei itse vaseliini. Sitä oli kiva ottaa siitä purkista! Nyttemmin en ole pitkään aikaan käyttänyt vaseliinia, se tuntuu liian öljyiseltä. On minulla toki aina ollut myös tavallinen huulirasvapuikko tai -purkki. Tällä hetkellä minulla on Dailyn perushuulirasva, joka tuoksuu hieman vaniljasokerille. Se on halpaa, se on tehokasta, se on hyväntuoksuista - siis loistavaa! Entisen huulirasvani loputtua ostan mieluusti jotain erilaista, sillä vaihtelu virkistää. Talvisin tykkään erilaisista menthol-tuoksuista, kuten Miramen vihreä ja myös se Blistexin valkoinen purkkihuulivoide, vaikkei se kovin menthol olekaan. Ennen minulla saattoi kulua yksi huulirasva parissa viikossa, mutta esimerkiksi tuo nykyinen Daily on ollut käytössä jo ties kuinka kauan. Niitä on meillä kotona monta, ja se on hyvin todennäköisesti vaihtunut pariin otteeseen. Periaatteessa tykkään, etteivät huulirasvat ole yhteisiä, mutta tuokin Daily on tuossa minun ja siskoni yhteisen huoneen pöydällä ja luulenpa, että myös hän käyttää sitä silloin tällöin. Se onkin vähitellen loppumaisillaan, kohta pitäisi raskia ostaa uusi rasva taikka sitten etsiä kotoa joku toinen tilalle. Huulikiiltoja en sen sijaan harrasta oikeastaan ikinä.
Humor me.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #54 : Syyskuu 20, 2007, 20:59:45 »
Hahaa! Vihdoinkin topic, jossa voin tunnustaa salaisen paheeni. huulirasvat. Minulla on niitä joka paikassa ja joka lähtöön. Erilaisia. Eri makuisia. Joissain on maku ja joissain ei. Osassa on mukana hieman kiiltoa, suurimmassa osassa ei. Minulla on koulussa aina useampi huulirasva mukana. Penaalissa, housujen taskussa, takin taskussa ja repussa parissakin eri paikassa. Kotoakin niitä löytyy. Pari yöpöydällä, kirjoituspöydällä, hyllyssä (useammallakin hyllyllä) kirjojen takana, kaapeissa, vaatekaapissakin on muutama....

Osa huulirasvoistani on tyhjiä, mutta en silti saa heitettyä niitä roskiin :) Niitähän voi vaikka joskus vielä tarvita/käyttää!

Minulla on lähes jokaista kaupasta saatavaa huulirasvaa. Lisäksi omistan kasan apteekin huulirasvoja. Olen käyttänyt näitä ihanan kamalia riippuvuuden aiheuttajia jo niin kauan, että alan tulla yliherkäksi (*apua*) Joten on siis vaihdettava säännöllisin ajoin merkkiä, tai käytettävä ainakin samasta merkistä "eriä" (siis esimerkiksi labellosta sinisen sijasta keltaista). Perus bepanthen-voide on myös loistava apu iltaisin. Usein herään yölläkin laittamaan huulirasvaa, kun huuleni kuivuvat aika nopeasti runsaan käytön jälkeen.

Olen siis ehdottoman riippuvainen huulirasvasta.. Kiiltoja en niinkään käytä. Mutta eivät nekään mitenkään vähissä ole- Parempia kuin jos olisin ilman.  Ehkä minun olisi joskus syytä vähentää. Eihän minulla kohta riitä rahat ruokaan, jos  koko ajan tarvitsen lisää huulirasvaa. Tällä minun käyttötahdillani kun yksi pieni huulirasva ei kauaa kestä. Koko ajan saan olla uutta ostamassa. Ihmiset ympärilläni välillä vähän huomauttavat minulle runsaasta käytöstäni. Mutta minkäs teet?

Ja kuka muka väittää, että vaan päihdyttävät-/nautinto aineet aiheuttavat riippuvuutta o_O

~Xanie *menee taas kohta kaupassa käymään, kun on huulirasva uhkaavasti vähentynyt*

Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Jazmín

• Vampyyrityttö
  • Vuotislainen
« Vastaus #55 : Syyskuu 25, 2007, 19:45:43 »
Huulirasvoja löytyy minultakin varmaan tusina... On sellasinen paha tapa, että pureskelen huuliani, jos niissä ei ole rasvaa. Huulikiiltoa en jaksa käyttää melkein koskaan, koska nuoleskelen sen heti pois. Mistäköhän semmoinenkin johtuu?
"You shine so bright it's insane, you put the sun to shame."

viuhpiipore

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Syyskuu 28, 2007, 16:36:02 »
Addiktoiduin kesällä, kun ostin Blistexin huulirasvan. Kun sitä laittoi huuliin, huulet tuntuivat palavan ja jäätyvän samaan aikaan :D Se tuntui kivalta ja aloin käyttämään sitä kokoajan. Kuten tiedämme, liika huulien rasvaus voi alkaa kuivattamaan huulia, ja niin minulle kävi. Alahuulesta tuli sellainen "nahkahuuli", että nahka roikkui. Viime viikolla ostin sitten Yves Rocherilta sellaisen kosteuttavan huulirasvan, eikä mulla ole enää nahkahuulia :D Käytän tätä huulirasvaa koko ajan.

Huulikiiltoja en niinkään käytä, ne on niin ärsyttäviä kun tahmaa ja lasiin jää sellaiset ikävät jäljet kun on juonut :E

Dian

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Lokakuu 01, 2007, 20:36:16 »
Huulirasva, mikä harvinaisen ihana keksintö. Liikakäyttö saattaa ikävä kyllä aiheuttaa halkeilua - oravanpyörä. Ärsyttävää. Tämän takia olen vähentänyt sellaisten putkilohuulirasvojen käytön melkein olemattomiin, talvisin nyt tuppaan lainailemaan kavereilta (yksi niistä on ottanut tavakseen ostaa minulle joululahjaksi oman etten käyttäisi kaikkien muiden rasvoja loppuun) kun huuleni kuivuvat kamalan nopeasti aina talvella ): Mutta nyt tällä hetkellä, kostean ja lämpimän kesän jälkeen, ennen pakkasia, huuleni ovat kivan tasaiset, ehjät ja kimmoisat. Olen tyytyväinen tilanteeseen ja toivon että se kestää.
Merkeistä sitten. Olen virallisesti todennut, että vaseliini on kaikista - ainakin minulle - niistä paras, mitä olen vakituisesti käyttänyt. Vaseliiniin olenkin sitten tottunut, sitä laitan aamulla, ehkä jossain vaiheessa koulupäivää jos sattuu olemaan mukana (yritän olla hukkaamatta tuota kun se on vielä niin täynnä ja uusi), iltapäivällä ja illalla yleensä kahdesti.
Talvella, aikaisemmin mainittuna joululahjana, käytän Miramen sitä turkoosia, joka tuoksuu niin herkulliselta. Ja yhdellä kavereistani oli tuossa pari viikkoa mukana sellainen ihana, pieni, oranssi purkki, jonka sisältämä huulirasva tuoksuu aivan niille Chupa Chups -tikkareille, appelsiinin makuisille sellaisille! En ikinä muista kysyä mistä hän sen hankki, mutta se tuoksu on niin taivaallinen että hui. Labellon huulirasvat ovat nekin ihan jees.

Huulikiillot taasen! Käytän, ja kyllä, olen addiktoitunut. Niihinkin. Ja nyt kun hiukset ovat lyhyet ei ole sitäkään ongelmaa että ne jäisivät tahmaisiin huuliin kiinni. Ostin laivalta juuri sellaisen ihanan tuubihuulikiillon, Donna Karan New York: Be Delicious -sarjan se punainen. Mansikkainen, jumalainen tuoksu ja makukin ihan okei, ja näyttää todella hyvältä huulilla. Maksoi viisitoista euroa ja olen tosiaan tyytyväinen ostokseeni.
Toisen, vähän vähemmän vakituisen huulikiiltoni sain jonkun synttärilahjani mukana, siitä on kulunut kaikki tekstitkin pois jo joten en merkistä tiedä hevonkuttuakaan. Muistan silti että se sisältää vaseliinia, toimii samalla kätevästi huulirasvana <: Näitä kahta käytän, enkä tiedä mitä teen kun ne päättävät loppua. Menen varmaan taas laivalle että saan uuden tuubin DKNY:tä.

Poissa Miléna

• Ryppykuu
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: LumosQuest8
« Vastaus #58 : Lokakuu 02, 2007, 10:22:33 »
Ah, Huulirasvaa. Vielä viime vuonna minulla oli aina mukanani vähintään viisi erilaista huulirasvaa, joita käytin suth aktiivisesti, joskaan en lisännyt niitä huulilleni tunninvälein tai muta vastaavaa. Käyttö siis pysyi ihan kohtuuden rajoissa, mutta silti minulla oli niitä huulirasvoja millä mitalla mukanani :P

Suosin erityisesti Labellon huulirasvoja, joista Hydro Care on mielestäni ihan hyvä perusrasva, jonka voisin ostaa mikäli haluaisin vain kosteutta huulilleni, HC:stä ei kuitenkaan jää huuliin minkäänlaista "suojaa" ja se on paikoitellen ärsyttävää kun heti laittamisen jälkeen tuntuu, että sitä on liikaa huulilla ja hetken päästä tuntuu kuin sitä ei olisi ollenkaan laittanut. Kuiville huulille se kuitenkin on ihan hyvä vaihtoehto :) Labellon keltainen huulirasva taas on oikein ihastuttava ja sen tuoksu tuo minulle mieleen joulun, tosin ensimmäiset viikot sen tuoksu sai minut voimaan pahoin (vaikka pidinkin siitä siis), joten sen käyttäminen ei oikein alussa ollut suurta :P Tällä hetkellä lemppari Labelloni on se vaaleanpunainen, joka myös värjää huulia hieman. Sen tuoksu on täydellinen, maku on täydellinen, muttei kuitenkaan sellainen, että sitä tulisi syötyä heti pois. Sellainen taitaa olla minulla (ainoana huulirasvana) koululaukussa. Labellon lisäksi minulla on tietysti myös muun merkkisiä huulirasvoja ;)

Tällä hetkellä en siis enää ole niin fanaattinen huuliravojen ostaja käyttäjä kuin vuosi sitten, mutta kyllä huulirasva silti kuuluu joka päiväiseen elämääni. Kotona ollessani huulirasvaa ei tule lisättyä paljoakaan, enemmänkin nykyään käytän erilaisia huulivoiteita huuliini, sillä huuleni ovat - etenkin talvisin - hyvin alttiita rohtumaan. Myös jos keskityn kunnolla johonkin, tulee nuoltua huulia, ja sipsit, popcornit ja suolapähkinät ne vasta aiheuttavatkin heti kamalaa kutinaa ja kuivumista huulissa, jolloin huulikosteusvoiteita kuluu jonkin verran.
Voima on massa kerrottuna kiihtyvyydellä (F = ma)

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
« Vastaus #59 : Lokakuu 10, 2007, 19:04:52 »
Minulla ei ole addiktiota huulikiiltoon tai -rasvaan, mutta käytän rasvaa talvisin, koska silloin huuleni rohtuvat todella nopeasti. Varma rohtumisen merkki on, kun huuleni muuttuvat todella punaisiksi. Vähän ajan päästä ne ovatkin sitten melko rohtuneet ja kipeät. Mutta takaisin aiheeseen. Nyt minulla on käytössä Miramen Berry mikälie. Tai oli, sillä minun tuubini meni rikki, eikä rasva suostu enää menemään putkiloonsa. Kröhömn, tuli hivene ongelmia sen kanssa. Sitä ennen olin ehtinyt käyttää sitä vähäsen, ja vaikka tuoksu oli tosi ihana, niin se maistui huulilla aivan oksennukselta, varsinkin jos sitä laittaa ruoan jälkeen. tai kyllä se maistui vähäsen sille, mille haisikin, mutta muuten karmea maku :P

Yleensä minulle hommataan huulirasvoja sieltä.. en nyt muista nimeä, mutta tähän mennessä minulla on ollut kaksi kookosrasvaa, jotka molemmat olivat ihanan makeita. Niistä tykkäsin kovasti. Taidan seuraavaksi kokeilla noita Labelloja, jotka kuullostaa aika hyviltä ;> Tuollaisen vaaleanpunaisen, se tuoksuu mukavasti toffeelta ;) Huulikiillot taas asia erikseen. Koulussa en käytä, koska olen lähes varma, että hieroisin sen pitkin naamaani, ja leukaani. Juhlissa kylläkin joskus ;) Vaikka useimmiten huulirasva korjaa huulikiillon puutteen. Suosin enemmän huulipunia kuin huulikiiltoja. Ja talvella huulirasvaa tulee käytettyä ;)
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #60 : Lokakuu 06, 2008, 15:01:43 »
Minä en ole oikeastaan mitenkään addiktoitunut huulirasvaan. Sipaisen huulirasvaa huulilleni aina hampaiden harjaamisen yhteydessä eli aamuin illoin ja sitten päivällä vain silloin, jos siihen on tarvetta. Mukanani en kanna sitä ikinä. Minulla on makuhuulirasva nyt tällä hetkellä, sellainen Fanta Stawberry. Oli kaupassa vaikeaa valita eri mauista hyvä rasva. Kun tämä loppuu, ostan jonkun eri maun, luultavasti Coca Cola-rasvan. Lisäksi houkuttaa myös yksi toinenkin rasva. Olikohan se nyt Blistexin rasva, jossa on sellainen kuula, ja joka jotenkin viilentää huulia. Se vaikuttaa mielenkiintoiselta!
Tästä nykyisestä rasvasta voin sanoa, että se on ihan hyvä rasva. Mansikan maku huulilla on kiva. Tulee helposti lipaistua huulten sisäpinnalta hiukan makua suuhun.. Pakkaus on värikäs, siinä on ainakin hopeaa, vaaleanpunaista, kirkkaanpunaista, sinistä, vihreää.. Aika pirteä väriskaala! Tämä on ensimmäinen oma, hiukan hienompi huulirasva. Ennen huuirasvan tarpeessa otin hiukan vaseliinia, Vitalista tai jotain muuta purkkirasvaa jota löytyy aina vessan kaapista, ja oli minulla puikkorasvakin. Sain sen joskus ilmaisena koska kävin hevosleirillä. Se oli neutraalia kaikin puolin eikä oikein innostanut käytämään. Väritön, hajuton, mauton.. Ihan ymmärrettävää, kun oli kaupanpäällisrasva. Nyt investoin omaan rasvaan, kun tällä hetkellä purkkirasva on karmaisevan hajuista enkä levitä koskaan käsioidetta huulille.

Luin inhoten, miten jotkut olivat syöneet huulirasvojaan, mutta sitten mieleeni juolahti, että olen harrastanut sitä itsekin Vitaliksen parissa. En muista, minkä ikäinen olin, mutta luultavasti noin 5-8 vuotias. Eli kaavin Vitalista purkista suuhuni. Muistan sen maun, se oli hyvä, ja rasva oli vihreää, joka on lempivärini. Sitten se jotenkin jäi. Varmaan meille ei enää hankittu sitä, kun se oli aina lopussa..
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Asphyxiation

• Vuotislainen
    • Insanity
« Vastaus #61 : Lokakuu 06, 2008, 17:15:14 »
Myönnän.
Olen addiktoitunut huulirasvaan. Ja pahasti olenkin.
Aina oltava ainakin kaksi putkiloa huulirasvaa mukana, mieluiten miramen moisture minttiä ja labellon vaaleansinistä (mikä sitten onkaan maultaan). Sopivat huulilleni parhaiten, ja en vain osaa olla ilman - huulet tuntuvat hirveän kuivilta jos en ole vähään aikaan laittanut. Taitaa olla niin, että huuleni ovat liian tottuneet siihen, että käytän rasvaa alituiseen.

Huulirasvaa tulee laitettua hyvin tiuhaan, koulussakin aina tunneilla vaan lipslips huulirasvaa. Välituntisin sitäkin useammin. Ei ihme, että huulirasvani ovat aina lopussa.

En ole koskaan ymmärtänyt, miten ihmiset voivat syödä huulirasvoja... ällöttävän kuuloista, ja varmasti makuistakin.
Hän on piirtänyt viestin karttaan, siinä lukee: "Vie minut turvaan."

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #62 : Lokakuu 06, 2008, 17:28:23 »
Onko pakko myöntää?

No myönnän kuitenkin :) Eli olen huulirasva-addikti ja on kamalaa joutua edes päiväksi eroon huulirasvasta :) Sellainen Labellon tavallinen puikkohuulirasva kestää semmoisen parikolme viikkoa, joskus vähemmän, joskus enemmän. Eniten tähänastisista huulirasvoista, joita olen kokeillut, olen pitänyt Kloverin Vaselinestä :) Vaseliinillä pötkitään pitkälle, kesti lähes puoli vuotta yksi kiekko! No ei nyt ihan, ehkä kolme kuukautta :> Kaverit toisinaan hermostuvat ainiaisen huulirasvan käyttöni takia, mutta loppujen lopuksi alkavat nauraa huomatessaan, että heille tuleekin vieroitusoireita aina kun huomaavat minun laittavan huulirasvaa ^^ Hauskaa sinänsä.

Hei muuten, mitä eroa on huulivoilla ja huulirasvalla? Olen käynyt BodyShopissa kuolailemassa noita kiekkoja, mutta en ole ostanut vielä :) Niin ja mikä on huulibalsami? En oikein ole perillä näistä erikoisuuksista :D

Ja vielä: mitä huulirasvaa suosittelet addiktille? Huulirasvan tulisi olla riittoisa ja pitkäikäinen :)
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #63 : Lokakuu 06, 2008, 20:32:09 »
En itse addiktoitunut ole, päinvastoin. En käytä huulirasvaa melkein yhtään, joskus sitä tulee tietenkin käytettyä, vahingossa sekin. Joskus oli meillä päin muotia pitää laukussaan kokonaista huulirasva-armeijaa, mutta en silloinkaan leikkiin mukaan ryhtynyt. Huuleni tietenkin ovat kuivat, ja jatkuvan pussailemisen (KRÖHÖM!) olisi hyvä välttää kuivia huulia. Muutenkin pidän oikein paljon siitä kun kaikki tuntuu hyvältä. Eli kun on kaikki ok, niin itsetunto ja varmuuskiin joillain osin nousee. Mutta niin tai näin, käytän tällä hetkellä muistaakseni labellon huulirasvaa... Hukassa nyt taitaapi olla, joten paljoa en tiedä. Vaaleanpunainen kotelo (?) kuitenkin, ja tuoksuu vienosti mansikalle. ^^
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #64 : Lokakuu 06, 2008, 20:50:30 »
Minulla ei ole minkään sortin huulirasva addiktiota.

Ei ole koskaan ollutkaan enkä edes muista koska olisin viimeksi käyttänyt sitä. Viimeisin muistoni huulirasvoista kuuluu viime Turun miittiini, jossa pelasimme pesistä Assun huulirasvalla. Hän onkin käynyt jo tunnustautumassa huulirasvariippuvaiseksi... Yllättävän paljon teitä addiktoituneita muuten on. (Kirjoitetaanko se noin?)
En ole edes itseasiassa koskaan oikein tarvinnut huulirasvaa. Huuleni halkeilevat todella harvoin, joten huulirasva olisi periaatteessa hyödytön. Joskus talvisin olen kai aiemmin sattunut käyttämään, mutta eroa en ole huomannut.

Vielä osani tähän yleiseen huulirasvan syönti -keskusteluun, en ole koskaan syönyt sitä. En edes pienenä kun sitä ei meillä kerran edes ollut.

-Feen,
        joka siis ei ole huulirasva riippuvainen
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #65 : Lokakuu 13, 2008, 14:53:55 »
Minäkin olen koukussa huulirasvaan. Etenkin Yves Rocherin Vanilla Coco-rasvaan joka maksaa kolme euroa putkilolta. Maailmani miltei kaatuu, jos huulirasva unohtuu lähtiessäni jonnekin. Varsinkin talvella.

Myös sellainen Pina Colada-huulirasva on oikein hyvää ja nyt käytän myös jotain Hydracolor nimistä, jonka äiti osti Stockmannilta.

En syö huulirasvojani, mutta en pysty keskittymään mihinkään, jos huuleni eivät ole pehmeät ja kosteat. Muuten nuoleskelisin niitä yhtenään ja ne rohtuisivat pikkuhiljaa. Ehkä raivostuttavinta on kuitenkin se, että jos illalla satun unohtamaan huulirasvan, herään aivan varmasti yöllä pakottavaan tarpeeseen saada sitä.

Jatkuvaa huulirasvantarvetta aiheuttaa sekin, että olen allerginen mm. kiiville, appelsiinille ja ananakselle. Enkä tietenkään voi olla syömättä niitä, joten huuleni kuivuvat ja suuhuni ja kieleeni tulee inhottavia rakkoja. Huulikiiltoja ja punia niitäkin minulta löytyy mielin määrin, mutta onneksi niistä ei sentään ole addiktiota kehittynyt. Paitsi silloin, jos huulirasvani on hukassa. Pakko käyttää jotain korvaavaa.

Ei nyt varsinaisesti liity tähän, mutta ostan myös hirvittävän usein huulirasvaa ja minulla on sitä monessa eri paikassa. Vessassa, pöytäni laatikossa, sängyn vieressä, laukussa, koulurepussa jne. Sitten välillä kun tarvitsee vaikkapa pakata, otan sen sängyn vieressä olevan ja sitten kun olen taas kotona ja huulirasva on kassissa kun herään yöllä, on katastrofi valmis.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #66 : Lokakuu 13, 2008, 16:06:18 »
huulikiiltoaddiktio.

Mä oikeasti VIHAAN huulikiiltoja, suurin osa niistä on liian gloss, ja sillain, mutta mä rakastan tosi tosi paljon niiden makua ja sitä että sitä on huulilla. Oih. Huulikiiltoa mieluummin käytän huulirasvaa, se kun e kuivata huulia niin pahasti (joo, fiksu huomio, maisamiisa osaa... -.-), ja muutenkin sitä on kivempi käyttää ^^ mulla on tällä hetkellä vissiin viisi huulirasvaa, Miramen se ihme minttujuttu, H&M:stä ostettu mansikka, Doven se hmm... en jaks etsiä sitä, Labellon se ihmeen vaaleanpunainen (se haisee pahalle:( ) ja Labellon vaaleansininen. Suosikki on ilman muuta mansikka <3 maistuu vaan niin mielettömän hyvälle. NAM.
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
« Vastaus #67 : Joulukuu 06, 2008, 14:47:06 »
Ei nyt sentään ihan addiktiota ole, mutta myönnetään: huulirasvat ovat jumalaisia! :D

Vähintään yksi puikko on oltava, korkeintaan kome. Enemmän on ihan liikaa, vaikka yleensä minulla onkin tapana kuljettaa mukanani vain yhtä puikkoa. Joskus huulirasvaa tulee lisäiltyä liikaakin vahingossa :) Minkäs teet. Koulussa huulirasvapuikko kulkee repussa tai taskussa. Väillä tuntuu, että jos joku kavereista kaivaa huulirasvansa esiin, on itsekin pian tehtävä samoin :D Noin yleensä ottaen huulirasvaa en tarvitse lisää joka ikisellä välitunnilla, niin koukussa en sentään ole. Huulirasvaa tarvitsen kuitenkin (vaikka ei sen mikään hirveä katastrofi ole, jos puikko onkin jäänyt kotiin), inhoan sitä rohtuneiden/kuivuneiden huulten tunnetta :S

Tällä hetkellä minulla on kaksi Labellon huulirasvapuikkoa, vaalensinikorkkinen Hyrdo Care sekä keltainen Milk & Honey, jota kokeilen ensimmäistä kertaa. Tuossa Hydro Caressa on se ongelma, että sen käyttö tuntuu joskus ihan turhalta, huulissa ei tunnu koskaan olevan tarpeeksi sitä ja siksi sitä tulee lisäiltyä liikaa. Pyh. Milk & Honey sen sijaan on kelvollista, tätä voisin ostaa uudestaankin.

Labello on se vakiomerkki, mutta myös Blistexiä olen kokeillut. Sellainen roll-on-puikko (jonka päässä on siis sellainen kuula) tuntuu ihanan viileältä huulia vasten. Rakastuin siihen niin paljon, että välillä sitä tuli lisäilyä liikaa, kun halusin tuntea sen ihanan viileyden koko ajan huulillani ;) Heh. Toinen Blistexin huulirasva oli sellainen tummansininen pyöreämäinen rasia. Kyllä se taisi olla ihan hyvää, mutta en tykännyt levittää huulirasvaa sormin. En olekaan ostanut sitä sen kertakokeilun jälkeen. Pienenä minulle ostettiin vaalenpunaista Miramen huulirasvaa, mutta se ei tehnyt kovin hyvää huulilleni, enkä varmaan enää ikinä aiokaan ostaa mitään Miramen rasvaa.

Huulikiillot ovat aika mitäänsanomattomia minulle. Olen elämäni aikana omistanut tasan yhden huulikiiltopuikon (mansikantuoksuinen, mm!), mutta eipä siitä hirveästi iloa ollut.

Poissa fascino

• Merirosvo
  • Vuotislainen
« Vastaus #68 : Joulukuu 06, 2008, 15:36:10 »
Huulirasvat. Voi hyvän tähden :P Minulla on niitä luultavati n. 5. MUTTA niitä ei vain yksikertaisesti voi käyttää. Sillä jos kerran laitan huulirasvaa niin sitten sitä kans laietaan! Siinä käy sitten niin että kun olen siinä sitä aikani laitellut niin on suu ihan yltäpäältä huulirasvassa. :p Kamalaa. Pitää osata hillitä itsensä tai jää laitamaan sitä viideksi minuutiksi. Jos tajusitte ?? :PP
Missä on aarteesi, siellä on sydämesi
RIP Elli 4.8.2008

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #69 : Joulukuu 19, 2008, 14:16:57 »
Addiktio huulirasvaan, kyllä, minulla on sellainen^^

Käytän huulirasvaa päivittäin, varsinkin nyt talvella ei pärjää ilman huulirasvaa päivääkään. Olin viisi päivää käyttämättä huulirasvaa kun kaverini oli sanonut, etten pärjäisi niin pitkään ilman (enkä muuten tule enää ikinä pärjäämään niin pitkään^^) Ja mitä sitten tapahtui? Huulet rohtuivat ja käytin huulirasvaa yhä enemmän :D

Huulikiiltoja inhoan, minulla on kaksi huulikiiltoa mutta käytän niitä tosi harvoin, melkeinpä vain kaiken maaiman juhlissa yms. En vain pidä monista huulikiilloista, ne kiiltävät liikaa.

Käytän vain näitä puikkohuulirasvoja, en pidä niistä jotka ovat purkissa (on minulla kyllä sellainenkin, kaikkea täytyy kokeilla...).. Minulla on ollut ja on monenmerkkisiä huulirasvoja, mutta vakiomerkit ovat Labello ja Mirame. Ensimmäinen huulirasvani on vielä tallella, vaikka se onkin loppu.. ostin sen nimittäin kolme-neljä vuotta sitten talvilomalla, kun olin Tahkolla laskettelemassa (no kun siinä luki isoin kirjaimin Tahko..^^) Yleensä en osta mitään huulirasvoja, jotka maistuvat esim. mansikalta, sillä ne eivät kestäisi minuuttia pidempään huulissa :D Tällä hetkellä minulla on viisi huulirasvaa, mutta pidän aina vain yhtä mukana^^

- Bad Girl - (*avaa huulirasvaputkilon*)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2008, 21:06:39 kirjoittanut Bad Girl »
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

kasiolove

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Joulukuu 21, 2008, 18:38:24 »
Addiktio on, paha sellainen.

Laitan huulirasvaa koko ajan, tunnilla, välitunnilla, kotona, syönnin jälkeen, tupakoinnin jälkeen, kotoa lähtiessä, ulkona siis aivan jatkuvasti.
Mikä kierre.. no, kuitenkin. Riippuvuuteni on pääasiassa kehittynyt yhden ainoan huulirasvan ympärille, joten voinette kuvitella mikä paniikki minulla on päällä, kun sen valmistus on lopetettu ja varastoon ostetuista on nyt viimeinen käytössä. En oikeasti teidä mitä teen ilman kyseistä huulirasvaa, joka on siis The Body Shopin minttu huulirasva, jota myytiin vielä viime keväänä muistaakseni, mutta sitten sen valmistus lopetettiin ja sen tilalle tuli huulikiilto, huoh !

Muutenkin kannan aina useampaa huulirasvaa mukanani, koska olen järkeillyt että saan minttuni kestämään kauemmin, jos laitan välillä muuta, ei niin hyvää huulirasvaa. Lisäksi ongelmaksi on muodotunut se, että kaikki kaverini tietävät minun kantavan huulirasvoja laukussani, jotenki minultahan sitä tietenkin lainataan.

Täällä hetkellä laukusta luultavimmin löytyy tuon mintun lisäksi joku ihme bamse-halppishuulirasva, Rosebudin mansikkahuulirasva(törkeä hinta), sekä joku jonka nimeä en muista mutta josta maksoin itseni kipeäksi(9.90e huulirasvasta?) Nii-in saahan sitä ihmetellä että mihin ne rahat menevät kun koko ajan saa olla ostamassa huulirasvoja, varsinkin kun en näistä perus labeloista ja mirameistä tykkää yhtään. Blistexin se valkoinen purkki menee, mutta muuten ei.

Huulikiiltoja en juuri jaksa käyttää, korkeintaan jossian juhlissa, vaikka kummasti niitäkin on kertynyt vähintään 20 kappaletta tuonne laatikoiden pohjalle tilaa viemään. Kyllä, niin monta vaikka en ole luultavasti kun 3 niistä ostanut itse. Töistä suurin osa luultavasti saatu.
Inhoan sitä kun suurin osa huulikiilloista tuntuu huulilla siltä, kuin ne valuisivat ihan justiinsa pitkin leukaa. Tästä poikkeuksena Lancomen Juicy Tubes, joita aina tilaisuuden tullen äidiltäni varastan :>

Snowly

• Ankeuttaja
« Vastaus #71 : Joulukuu 21, 2008, 20:38:09 »
Itselläni on kymmenittäin huulirasvoja, pääosin Labellon. Puolet saattaa olla pakkasessa (kovettumassa, huulirasvat kun tuppaavat pehmettymään niin helposti), osa penaalin/repun pohjalla ja isa taas huoneeni perimmäisessä nurkassa.

Poissa Miasma

• Vuotislainen
  • My Little Evil Pony
« Vastaus #72 : Joulukuu 22, 2008, 16:12:33 »
Mikä kierre.. no, kuitenkin. Riippuvuuteni on pääasiassa kehittynyt yhden ainoan huulirasvan ympärille, joten voinette kuvitella mikä paniikki minulla on päällä, kun sen valmistus on lopetettu ja varastoon ostetuista on nyt viimeinen käytössä. En oikeasti teidä mitä teen ilman kyseistä huulirasvaa, joka on siis The Body Shopin minttu huulirasva, jota myytiin vielä viime keväänä muistaakseni, mutta sitten sen valmistus lopetettiin ja sen tilalle tuli huulikiilto, huoh !
Voih, tunnen tuskasi. En tosin ole menettänyt huulirasvaani, mutta monet kerrat olen miettinyt että mitä sitten jos tuo lopetetaan, miten mie selviän jollain toisella?! Minun addiktioni kohde on Blistexin hoitava huulirasva (semmonen valkonen tuubi, ei mikään hyi pötkylä), joka on paras rasva mitä olen koskaan käyttänyt. Takkini taskut ja oikeastaan kaikki paikat pursuavat huulirasvan jämiä, joista hyvällä tuurilla saa puristettua vielä vähän ulos. En vain koskaan tule heittäneeksi niitä pois ja jos niin pahasti käy että huulirasva jää kotiin, on hyvä että taskunpohjalla on pieni jämä josta saan annokseni tuota huulirasvoista jalointa. XD En ole varma kuinka monta vuotta olen tuota käyttänyt, mutta monta jokatapauksessa.

Viimeksi kun olin menossa isän luokse, unohdin huulirasvani kotiin! O__O Heti piti äijälle sanoa että meidän pitää mennä äkkiä kauppaan, huulirasva unohtui! Tottakai huulet alkoivat heti kuivumaan ja vähän aikaa jouduin kärvistelemään, ennen kuin sain kaivettua jämän taskustani. Sitten vielä kävi niin hassusti että kaupassa ei ollutkaan minun huulirasvaani. Oli sitten pakko ottaa Blistexin valkoinen purkki että selviän viikonlopun yli, kun lähistöllä ei ollut mitään muita kauppoja. Ei se ollut ollenkaan hyvää kun tuohon tavalliseeni vertasin, sain olla lisäämässä sitä melkein minuutin välein kun huulet tuntuivat heti kuivilta rasvaamisen jälkeen! Kyllästyin siihen muutaman tunnin jälkeen ja kaivelin esiin jämiä taskunpohjalta, joilla sitten pärjäsin viikonlopun.

Tämä addiktio on ihan uskomaton, minun on pakko kuljettaa huulirasvaa mukana jopa omassa kämpässäni, jos menen vaikka sohvalta keittiöön! Muuten on palattava pian takaisin hakemaan rasva, sen pitää aina olla käsieni ulottuvilla että saan laittaa sitä heti kun huulet alkavat tuntumaan vähänkään epämiellyttäviltä. En pysty lähtemään mihinkään ilman rasvaa, jos se unohtuu vaikka kun menen kaupungille, pitää ostaa heti uusi. Ja juuri tätä rasvaa, ei mitään muuta. Voisin tosin yrittää olla niin extreme että kokeilisin jotain muutakin, mutta veikkaan että palaisin kuitenkin heti takaisin tähän omaani.

//Hahaha, arvatkaa vaan kuka otti tämän viestin jälkeen heti tuubin käteensä ja lisäsi rasvaa. :'D
Who has time for tears?

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #73 : Joulukuu 22, 2008, 16:38:02 »
Huulirasvat. Olen niihin aivan koukussa.
Tätä topicia lukiessani lisäsin huulirasvaa kahdesti .__. Kertonee jotain.
Tällä hetkellä mulla on 3 avaamatonta ja 7 avattua huulirasvaa. Aukaistuista 5 on jo melkein loppu :<
Ehdoton suosikkini on se Blistexin harmaa pötkylä, jossa on se kuula siellä päässä, joka tuntuu ihanan viileältä huulia vasten ja joka maistuu ihan muumilimulta :D Kymmenestä huulirasvastani neljä on näitä, hehheh...
Lisäksi mulla on 3 LipFitin huulirasvaa; hunajameloni, oliivi ja vadelma. Ah. Sitten on yksi sellainen sininen purkkiblistex ja kaksi Labelloa, molemmat niitä vaaleanpunaisia.
Hohhoijaa.. :D
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

kasiolove

• Ankeuttaja
« Vastaus #74 : Joulukuu 22, 2008, 17:11:03 »
Hitto, ostin tänään Miramen minttuhuulirasvan, joku uusi kai, hoksasin sen kun laitoin sitä töissä hyllyyn.
Minä pöhkö kuvittelin, että siitä olisi korvaamaan rakas body shopin minttuni, pyh. Ihan kakka. :<

topis

• Ankeuttaja
« Vastaus #75 : Joulukuu 23, 2008, 20:41:12 »
Joo, tällä hetkellä oon addikoitunut huulirasvaan, koska huulessani on joku ihme juttu, niin on pakko levittää siihen koko ajan rasvaa. Muuten tosi kipee jos avaa suuta liikaa. :D
Ja käytän tällä hetkellä jotain mainoshuulirasvaa, eli ei oo oikeestaan minkään merkkinen. Vanilijan makuista kuitenkin, eli ihan normia ja melko hyvääkin. ;)

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #76 : Lokakuu 17, 2009, 11:03:31 »
Juuri tuossa rasvasin huuleni ennen kuin löysin tämän aiheen.

Juu, elikkäs. Yksi huulirasvan ylikuluttaja on täälläkin. En ehkä käyttäisi näin paljon huulirasvaa, mutta huuleni kuivuvat ja halkeilevat niin mielettömän nopeasti. Muutaman kerran kesälläkin unohdin reissuun lähtiessäni huulirasvan kotiin, ja perille päästyäni huuleni tihkuttavat jo verta.

Vuodessa kuluu muutama tuollainen "huulirasvatuubi", tai miksikä niitä nyt halaakaan kutsua. Aina entisen loppuessa tulee sellainen katastrofaalinen vaihe: huulirasva on loppu, huulet kuivaa, kauppaan ei pääse/ei ole rahaa, ja sitten iskee lievä paniikki. Mutta sitten kun saa aivan uuden huulirasvan, niin johan helpottaa.

Eilen sain ostettua taas uuden huulirasvan. Tuota Mirame-merkkiä olen käyttänyt nyt useamman vuoden, tarkalleen ottaen juuri tätä minttua.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Corneille

• Ankeuttaja
« Vastaus #77 : Lokakuu 17, 2009, 17:52:56 »
Kyllä, kyllä ja kyllä. :D
Huoneestani löytyy varmasti kymmenen huulirasvaa. Mutta tosin olisin iloinen jos löytyisi, sillä tuppaan aina hukkaamaan niitä.
Huuleni ovat usein kuivat ja käytän huulirasvaa aika monta kertaa päivässä. :)
Käytän labellon classic huulirasvaa, koska se on
-Halpa
-Mauton
-Miedon hajuinen
-Kiiltämätön
jne.
En välitä mistään mansikka tms. huulirasvoista, koska niiden keinotekoiset hajut ottavat nenääni pahasti.
En ole ikinä syönyt tahallisesti huulirasvaa ja ihmettelen usein miksi niitä syödään. Huulirasvat maistuvat pahalta ja luulisi että niistä tulee paha olo.

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #78 : Lokakuu 17, 2009, 19:10:34 »
Yeye. Ei kahta sanaa siitä. :P Ihan täysi addiktio, minnekään ei voi lähteä ilman huulirasvaa, ja jos tajuaa, että rasvaa ei olekaan - helvetti valloilaan. Huulet kuivuvat kahdessa sekunnissa heti kun tämän on tajunnut. Minä siis kannan huulirasvaa kaikkialle, ja nitiä purnukoita ja tikkuja ja muita löytyy kaikkialta. Repusta, laukusta, takintaskuista, housuntaskuista, huoneestani, kaikkialta. :) Inhoan sitä huulten kuivumisen tunnetta, silloin on vaikeampi puhua ja viheltää, ja itselle se aiheuttaa psyykkisestikin huonon olon, kun on tunne mistä ei pääse eroon.

Pahin muistoni huulien kuivumisesta oli eräältä partioleiriltä. Olin silloin ~10-11 vuotias, ja kyseisellä leirillä oli kuiva ilma ja kuumaa, ja hiekkatiet pölysivät todella pahasti. Haikilla se lähti. En vielä tämänikäisenä (onneksi. :D) ollut tutustunut huulirasvaan pahemmin. Siellä kävelin, janoisena ja kuumissani kuivassa ilmassa nuolin huuliani jatkuvasti, etteivät ne kuivuisi. Noh, sittenhän ne rohtuivat. Ja pahasti. Huulet olivat ihan kuivat, punaiset rohtumisjäljet ympäröivät suutani joka puolelta. :( Niitä tosiaan oli puol senttiä - sentti kaikkialla, lähellä nenää ja muutenkin. Inhottavannäköinen ja -tuntuinen. Vonguin johtajilta huulirasvaa, öisin mulla oli vaseliniia tyhjässä pringlesputkessa, selalisessa lyhyessä, ja se vaseliini todellakin pelasti henkeni siellä. Jossain vaiheessa nekin huulet sitten paranivat, ja tällä leirillä sain maineeni hänenä, jonka huulet rohtuvat. :D Sen jälkeen olen kantanut huulirasvaa pitkälti kaikkialla, pyrkinyt välttämään nuolemista enkä missään nimessä ole päästänyt huuliani yhtä pahaan jamaan. Ei näin.

Huulikiiltoa en käytä. En vain osaa käyttää, hyvältähän ne tuoksuvat, mutta ne koe niitä omaksi jutukseni. Ja olen ehkä liian poikamainenkni sellaiseen. :P Huulirasva ajaa saman asian, ja ihan tarpeeksi hyvin. Itselleni kivannäköiset huulet, jotka on siis tehty huulipunalla/-kiillolla, eivät ole välttämättömyys. Vain se, ettei huulet näytä samalta kuin aiemmin kerrotulla leirillä. Huulirasvaa käytän paljonkin. Blistex on se perusmerkki, hyvää ja luotettavaa. Ei maistu niin hyvältä, että voisi syödä tai nuolla huulilta, ja kostuttaa ja parantaa huulia. :) Tuosta valkoisesta ja sinisistä purnukoista tykkään, ja siitä sinisestä putkesta. Ne viilentävätkin mukavasti.
Olen käyttänyt myös paljon Fanta-huulirasvoja. Ne maistuivat hyvälle, eivät olleet mitenkään laadukkaita ja sillain, mutta sen tuoksun ja maun takia niitä käytin. Niitä piti olal koko ajan levittämässä, knu nuolin huuliani hyvän maun toivossa. :P Niiden käyttöä nykyänä pyrin välttämään, kun niitä pitkään käytin (ja ne mielestäni maistuvat ja tuoksuvat vieläkin hyvälle, jos huulilta syö, muttei siitä putkilosta). Kaveritkin ehtivät jo leimata minut Fanta-huulirasvaiseksi, aina jos tuli se tuoksu/haju, tiesivät, että minoon lähellä ja laittanut huulirasvaa. :D siitä tuli yleinen vitsi.
Monia huulirasvoja olen käyttänyt, näitä "halpisrasvoja", eli Fantaa, Cokista ja muita, sekä laadukkaampia, esmes. Blistex, Mirame ja sellaset. Blistexin ja huulirasva, missä on se viilentävä kuula päässä on kiva - viilentää, mutta siinä on se, ettei se rasva vaikuta kunnolla ja se miulla ainakni tuntuu kuivattavan. Ja tuntuu inhottavalle.

Muuten, jos joku muu kuin itse kustantaa huulirasvat - ei kannata olla koko ajan vonkumassa uutta kun on vanhan hukannut, vaan pitää ne vanhat tallessa. ._. Allekirjoittanut on löytänyt huoneesta kerran ainakin viisi huulirasvaa, juuri silloin kun porukat olivat kaupassa ja olin pyytänyt ostaman huulirasvaa. Eivät tykänneet, kun niidenkin huulirasvat varastan enkä palauta ja sitten puolikäytettyjä patukoita löytyykni pitkin huoneistoa. :D

Sen verran eroan muista, että jouduin lisäämään huulirasvaa vain silloin, kuin tätä topikkia luin, kiitos tuon Blistexpurnukas. <3

-Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #79 : Tammikuu 20, 2010, 23:04:03 »
Minun on pakko olla addikstoitunut. Tälläkin hetkellä huulet ovat aivan kuivat ja rikki, koska laitoin huulirasvaa viimeksi kuuden aikaan, viisi tuntia sitten. Huuleni ovat oikeasti aivan rohtuneet ja rikkinäiset. Johtuu talvesta ja lentopallosta.  Koulussa kannan mukanani penaalissani BodyShopin mango-huulirasvaa. Kotona käytän sitten milloin mitäkin..(:
Tahdonvoimaa!

snowy flake

• Ankeuttaja
« Vastaus #80 : Tammikuu 30, 2010, 13:56:46 »
Yksi addiktoitunut lisää ilmoittautuu. Heti oli käytävä rasvailemassa kun tänne aiheeseen eksyin :D. Kiiltoa harvemmin, rasvaa miltei jatkuvasti varsinkin näin talviaikaan. Useamman tuubin omistan kun ne tuppaa aina salakavalasti hukkua. Yhteen aikaan niitä hukkui rakkaan pikkuveikan suun syövereihin, ei enää kai.. toivottavasti ei. Blistex rules;)

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
« Vastaus #81 : Helmikuu 07, 2010, 21:28:56 »
Mulla oli joskus yläasteaikana jonkinlainen addiktio huulikiiltoon. :) Käytin sitä koulussa koko ajan, lisäsin sitä melkein joka välitunti. ^^ Kiillon maku oli silloin mansikka, en pitänyt mistään muusta. :D Nykyään en käytä sitä enää ollenkaan, mutta huulirasvaa aina silloin tällöin kun se osuu näkyviin. Näin talvella kun iho vielä kuivuu muutenkin, niin huulirasva on kyllä melkein jokapäiväisessä käytössä. Mutta siihen ei ole mitään addiktiota tullut, en kuljeta sitä esimerkiksi ollenkaan koulussa tms. Yksi ystävistäni on kyllä huulirasva-addikti, mutta itse en koskaan ole tuntenut minkäänlaista vetoa siihen. :D Olen itse asiassa joskus kummastellut sitä. :D Käytän huulirasvana ihan tavallista Labelloa, sitä tummansinistä. :)
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Poissa Kangastus

• Hullu taustakuvan tuijottaja
  • Vuotislainen
  • ♥Lukáš Kašpar♥
    • Kalmanhanaukio
« Vastaus #82 : Helmikuu 20, 2010, 17:05:44 »
Heh! Juuri kun laitoin huulirasvaa niin löysin tämän topikin :D. Itse käytän yleensä Labellon velvet roséa. Omistan ehkä noin viisi eri huulirasvaa, kun laskin... Seppälästä tai KappAhlista on kolme. Yksi sprite, yksi fanta mansikka ja yksi tutti frutti joka on sellaisessa purkissa. Tämä labello ja body shopin vesimeloni.
 Olen kyllä huulirasva-addikti :D:D:D:D Viime vuonna aloin käyttää rasvaa kun huuleni olivat kuivat. Nyt ne ovat taas kuivat kun on talvi...
 Lisään sitä joka välissä vaikka edellistä olisi vielä jäljellä. Fanta mansikka on ihanan hajuista. Nuolen sen aina vahingossa pois... Joskus puren siitä pieniä palasia kun se maistuu niin hyvälle <3

Lokomotiv ♥
I'll never forget you

Poissa Lauren

• Vuotislainen
  • Well hello there!
« Vastaus #83 : Maaliskuu 21, 2010, 23:21:56 »
Olen ehdottomasti huulipuna, -kiilto ja -rasva -addikti:) Huulirasvoja omistan tällä hetkellä ainakin yhdeksän, huulikiiltoja kuusi ja huulipunia 12. Suurin osa on eri sävyisiä ja ne vaikuttavat eri tavalla (tai no kaverini väittää, ettei niissä ole eroa, mutta mistä hän sen muka voisi tietää:D) Käytän pääasiassa Labellon erilaisia huulirasvoja, mutta talvella Hydracolorin huulirasvat ovat todella hyviä, koska ne säilyvät pitkään ja suojaavat hyvin huulia. Huulirasvan päälle laitan aina hieman huulipunaa, koska se tuo mukavasti väriä ihan kasvoihin ylipäätänsä. Huulipunan päälle laitan yleensä samansävyistä kiiltoa. Joskus jos huulikiilto on tummempaa, en laita alle huulipunaa, vaan kevyesti meikkivoidetta, niin huulikiillon muuten kevyt sävy tulee kivasti esille. Huulirasvaa pidän aina mukana (yleensä myös huulipunaa tai/ja -kiiltoa) ja lisäilen sitä aina tilaisuuden tullen:) Huulikiiltoa käytän vain harvoin koulussa.
Singing In The Rain Shower

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #84 : Maaliskuu 25, 2010, 16:16:19 »
Olen ehkä huulirasva-addikti. En käytä mitään huulikiiltoa vain -rasvaa. Nyt on 9 huulirasvaa ja taas olen pyytämässä uutta. :D Minulla on kolme Labellon huulirasvaa, niihin olen vähän kyllästynyt paitsi en siihen punaiseen (mitä ruusua se sitten onkaan). Sitten on kolme Blistexin huulirasvaa, joku apteekin huulirasva ja pari muuta purkkirasvaa. Koulussakin on joka päivä huulirasva mukana, joskus on kaksikin. Eilen sain uuden huulirasvan, koska olin pyytänyt, äiti kyllä kysyy koko ajan että eikö minulla ole niitä jo tarpeeksi kun vasta vähän aikaa sitten sain taas uuden. Haluan vain koko ajan lisää erinlaisia huulirasvoja.
Huulikiiltoa kyllä haluaisin, mutta en käy usein kaupungilla, joten en ole ostanut. Kavereilta pari kertaa olen lainannut ja se tuntuu vain niin ihanalta huulilla, mutta ei ole tullut ostettua itselle.
Luin muutama kuukausi sitten ekaa kertaa sen Twilight Houkutus kirjan ja silloin lisäsin koko ajan Blistexin sitä sinistä huulirasvaa. Sitten en enää käyttänyt sitä niin paljon kun sain taas uuden. Käytin sitä Blistexin tuubbirasvaa joululomalla. Sitten myöhemmin kun käytin niitä taas, niin sinisestä huulirasvasta tuli koko ajan mieleen Houkutus kirja ja nyt vasta käytin tota tuubirasvaa niin siitä tuli ihan mieleen jouluaatto. Ihanaa. :D
Ehdoton suosikkini on se Blistexin harmaa pötkylä, jossa on se kuula siellä päässä, joka tuntuu ihanan viileältä huulia vasten ja joka maistuu ihan muumilimulta... ...Sitten on yksi sellainen sininen purkkiblistex...
Ei! Pitikin lukea näitä viestejä, nyt tekee heti mieli ostaa nuo. :D Uskaltaisikohan äitiä pyytää ostamaan edes toisen noista...

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #85 : Syyskuu 17, 2010, 16:52:31 »
Huulikiillosta en pidä ja sitä en käytäkään ikinä. Eikä minulla sellaisia pitäisi ollakaan. Joskus pienempänä oli jotain, joka tuoksui hyvälle. Sitäkään en tosin ikinä käyttänyt. :D Mutta huulirasva. Käytän ihan tavallisia mauttomia ja hajuttomia rasvoja. Tällä hetkellä käytössä on Pirkan huulivoide. En käytä niitä, koska se olisi jotenkin muodikasta, vaan koska minun on pakko. Jos en käytä, huuleni kuivuvat ja rohtuilevat. Jos en käytä sitä tarpeeksi usein, huuleni rohtuvat liikaa ja halkeilevat. Joskus tulee vertakin. Jos menen jonnekin pidemmälle reissulle (yli yön kestävän) otan huulirasvan mukaan. Tällöin rasva kulkee yleensä taskussa, vaikka ruumiinlämpö sitä hieman pehmentääkin. Rasva estää huulien kuivumisen ja rohtumisen ja saa ne tuntumaan mukavan pehmeiltä. Olen joskus törmännyt vaaleanpunaiseen huulirasvaan, joka sai huulet kiiltämään, kuten huulikiiltokin (taisi olla Miramen.) Siitä en pitänyt. Muuten on aika lailla ihan sama, mitä rasvaa käytän. Se on hieman häiritsevää, kun joistain rasvoista jää jälkiä lasiin, jos juo liian pian käyttämisen jälkeen.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
« Vastaus #86 : Syyskuu 30, 2010, 10:40:50 »
*nostaa kätensä varovasti ilmaan*
Täällä on kanssa yksi, joka on addiktoitunut huulirasvaan. Nykyään minulla täytyy olla aina mukana huulirasva, muuten en selviydy. Huuleni tuntuvat rohtuvan niin nopeasti, että tulen hulluksi jos en voi käyttää huulirasvaa.
Käytän ihan normaalia huulirasvaa, tällä hetkellä käytössä on Miramen normaali (sellainen sininen). En pidä sellaisista, jotka saavat huulet kiiltämään eivätkä auta yhtään. Minulla oli lapsena aina sellaisia, ja oikeastaan niiden vuoksi en pitkään aikaan käyttänyt huulirasvaa. Nyt olen kuitenkin jälleen addiktoitunut ja äiti meinaa menettää hermonsa, kun mangun varmaan kuukauden tai kahden välein uutta huulirasvaa. Ne kuluvat liian nopeasti... >.<

Huulikiiltoa en ole koskaan tykännyt käyttää. Pienempänä tuli silloin tällöin käytettyä huulikiiltoa, muttei enää. Ne tahmaavat kaiken mihin koskevat ja ovat muutenkin jotenkin ällöjä. En muutenkaan pidä itseni koristamisesta, joten huulikiilto ei ole minun juttunu. Huulirasva kuitenkin pelastaa minut useasti, kun mienaan tulla hulluksi huulien rohtuessa. n___n
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Nemi

• Jälkeenjäänyt
  • Vuotislainen
  • Tulin tänne - ja täällä ollaan edelleen. :) ♥
« Vastaus #87 : Lokakuu 07, 2010, 20:35:11 »
Myönnän. Huulirasva addiktionisti oon. Tänään on melkein ollut huuliravaton päivä, melkein. Yks luokkalaisistamme sanoi mulle ystävällisesti että "sun kannattais ihan oikeesti hankkii ammattiapuu". Olin ihan että kiitos ja että minkäköhän takia. :)

Kiitos sulle joka teit tän. <3

Labello Soft Rose <3
-Nemi ♥

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • One day, one room
« Vastaus #88 : Lokakuu 08, 2010, 22:18:19 »
Pari kertaa olen kokeillut huulirasvaa enkä todellakaan pidä siitä. Maku on imelän ällöttävä ja itse rasvassa on usein ties mitä myrkkyjä. SYön itse ruuasta todella paljon rasvaa terveellisyyden ja maun vuoksi, n. 250 grammaa päivässä vähintään. Kun syö paljon rasvaa niin kuin ihmisen pitäisi, iho pysyy loistavassa kunnossa, kuten myös huuletkin, eikä mitään tököttejä tarvita. Huulet tuntuvat olevan hyvässä kunnossa.
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #89 : Joulukuu 24, 2010, 19:48:28 »
Tosiaanki addiktio huulirasvaan. Ostan aina samanlaista, Labellon Hydro care. En pysty ostamaan muuta, en voi edes harkita minkään muun ostamista! Laitan sitä huuliini vähän väliä, varsinkin heti kiireellä tulee laitettua kun huomaa että huulet on kuivat, ees vähän. Huulirasva on aina taskussa mukana joka paikassa ja paniikki iskee jos sitä ei jostain syystä löydy. Kynäkotelosta löytyy toinen huulirasva sen varalta että armas Labello joutuu hukkaan, joku Oriflamen hoitava huulirasva taitaa löytyä kynäkotelosta. Eipä sitä tule paljoa käytettyä kun on tuo Labello yleensä tallessa.

Jotkut tuhahtelevat että tarviiko sitä huulirasvaa koko ajan olla laittamassa. Ei kai sille mitään mahda jos siitä on tullut tapa laittaa sitä usein huulille? Itse en voi sietää liian tahmeita huulirasvoja, jonka takia ostan oikeasti kosteuttavia huulirasvoja. Tykkään kosteista ja pehmeistä huulista, vihaan sitä tahmeuden tuntoa huulilla joka tulee monista halppishuulirasvoista, mm Pirkan tai Rainbowin huulirasvat. En myöskään pidä Miramen Berry Smoothiesta, joka tuoksuu kyllä hyvältä, mutta tahmeuttaa ja värjää huulet. Yh. Ei ihme ettei se mene kaupaksi, täällä ainakin oli tarjous että jos ostaa jonkun Miramen huulirasvan saa kaupan päälle Miramen Berry Smoothien. Mutta enpä ole Miramea ostamassa, en tee mitään tahmealla ja huulia värjäävällä huulirasvalla. Joten siis ostan aina kosteuttavaa huulirasvaa, mielestäni se hoivaa huulia paremmin.
Cadillac.

Poissa Nemi

• Jälkeenjäänyt
  • Vuotislainen
  • Tulin tänne - ja täällä ollaan edelleen. :) ♥
« Vastaus #90 : Joulukuu 25, 2010, 23:32:44 »
Voih kyllä!!! <3

Sekä huulikiiltoihin että -rasvoihin. Tällä hetkellä suosikkini ovat Coca-Cola huulirasva, jonka ostin vähän aikaa sitten sekä hattarahuulirasva, jonka sain pari tuntia sitten joulahjaksi. Molemmat maistuvat aidoilta, ainakin melkein ja niitä just siks kuluukin. Varmastikaan huulirasva ei oo yhtä epäterveellistä kun hattara tai cocis, ihan kun siitä välittäisin näin karkki- ja cocislakon tauon aikana. :3
-Nemi ♥

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #91 : Joulukuu 26, 2010, 00:17:22 »
Ehkä tällaista on havaittavissa. Tosin huulikiiltoja en käytä, en omista, en näytä enkä kuluta. Eli huulikiilloille iso ei.
Miksi käyttäisin huulikiiltoa, kun en muutenkaan meikkaa?

Huulirasvaan on kyllä kehkeytynyt pieni addiktio ^^ nukkumaan ei voi mennä, jos en ole rasvannut huuliani. Jos minulla on flunssa (kuten nyt) vietän päivät huulirasva kätösessäni. Omistan vain yhtä laatua, aloevera rasvaa (äitini on jälleenmyyjä) ^^. Mutta se on oikeasti tosi hyvää, kosteuttaa mukavasti eikä tuoksu liian voimakkaalle. Jos huulirasva tuoksuu liian voimakkaalle, päätä alka särkemään.
Addiktio on, vaikka yksi kaverini kyllä totesi joskus, että jo on kumma kun en koskaan koulussa rasvaa huuliani, kun kaikki muut rasvaavat :D. Se johtuu vain siitä, etten koskaan muista ottaa rasvaa kouluun >.<
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Svitanie Tonttu

• Onnettoman oikukas
  • Vuotislainen
« Vastaus #92 : Joulukuu 30, 2010, 14:30:04 »
En voi sanoa, että olisin mitenkään addiktoitunut huulirasvaan, mutta kyllä mä sitä käytän jonkin verran, ihan vaan siksi, kun huulet on oikeasti kuivat ja rohtuneet.
Ennen mulla oli semmonen ihan apteekin huulirasva (tätini, joka on apteekkari toi sen mulle) ja se oli aivan ihanaa, ja piti huulet hyvässä kunnossa vaikka sitä laitoin vaan 2 kertaa päivässä (aamulla ja illalla) Mutta sitten se loppui.
Nyt mulla on semmonen joku halppis huulirasva, joka on ihan ikivanhakin (löysin yks päivä sen mun kaapista...) ja sitä saa olla tunkemassa joka välissä lisää, ei imeydy kunnolla huuliin ja ei pidä huulia hyvässä kunnossa.
Ajattelinkin joku päivä käydä ostamassa itselleni kunnon huulirasvan, joko tuon apteekin samanmoisen kuin edellisen tai sitten labellon hydro caren, koska kaverit on sitä suosineet ja sanoneet hyväksi.
Mulla on myös joku semmonen punainen makuhuulirasva purkki, joka ei lähde tosin enään auki.
En muista kyllä yhtään, millasta se oli, mutta haju oli ainakin tosi imelä ja ällöttävä. Taisin saada sen joskus synttärilahjaksi sillon, kun makuhuulirasvat oli ''muotia'', eli joskus muutama vuosi sitten..
''Emme lopeta leikkimistä sen takia, että vanhenemme. Vanhenemme sen takia, että lopetamme leikkimisen.''

''Hänet vastaanotti lääkäri, joka totesi:
Tonttu on lisätty keskusteluun'' (c)ryhmis

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #93 : Helmikuu 11, 2011, 17:50:57 »
Itse olen addiktoitunut hiljalleen huulikiiltoihin/rasvoihin. Huomasin tuossa viikolla, että viisi eri huulikiiltoa/rasvaa löytyi pelkästään takkini taskusta.. Laitan huulikiiltoa tai rasvaa aina ennen kouluun menoa, ennen välitunteja, välituntien jälkeen ja oikeastaan aina, kun tulee semmoinen vapaa hetki.

The body shopin huulikiiltoja rakastan<3 Ne tuoksuvat aivan ihanille. Ärsyttää vaan se, ettei niissä ole sellaista kätevää levityssysteemiä, kun pitäisi sormella sieltä purkista ottaa ja minulla on pitkät kynnet..

Minua ällöttää sellaiset hirveän näkyvät huulikiillot. Itse pidän sellaisista, jotka ovat lähellä huulten omaa väriä ja muutenkin vain vähän kiiltäviä (tosin poikkeuksen tekee lumenen natural coden semmoinen aivan ihana, kauhean kiiltävä huulikiilto, jonka olen viikossa käyttänyt melkein loppuun..). Dermosilin huulirasvoja on pari ja myös dermosilin huulikiiltoja yhden omistan. Suosikki huuli-alkuinen asiani on ehdottomasti rose niminen huulivoide. Joskus puoli vuotta sitten äitini tiimarista osti ja joulun jälkeen vasta aloin sitä käyttää. Nyt säästelen sitä, ettei se kuluisi, sillä se on aivan ihana. Tuoksuu hieman ruusulle ja on hieman huulen omaa väriä vaaleampi.

Vasta tänään oikeastaan tajusin, että kuinka pahasti olen koukussa. Kaksi ystävääni käyttävät myös huulikiiltoja/rasvoja ja toinen heistä katsoi minua nauraen tänään, kun koulussa tyhjensin takkini taskut. Kuulemma "normaalit" ihmiset säilyttävät vain yhtä tai kahta huulikiiltoa/rasvaa taskussaan..

~nya
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #94 : Helmikuu 13, 2011, 14:17:19 »
Miulla oli vähän aikaa sitten eräänlainen anti-addiktio huulirasvoihin, eräs aivan ihana marjanmakuinen huulirasvani oli hävinnyt taivaan tuuliin ja niin sitten huulten rasvaaminen jäikin vähemmälle;__; Pitikin sattua juuri talvella... Käytin kyllä joitakin erilaisten limsojen (kokis, jaffa jne...) makuisia huulirasvoja mutta ne eivät oikein tehonneet. Nyt huuleni ovat onneksi paremmassa kunnossa.

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #95 : Maaliskuu 15, 2011, 16:36:21 »
Minä tykkään huulirasvoista paljon! Ne on vaan niin kivoja... Varsinkin jos tuoksuu/maistuu hyvältä. Itselläni on kaksi BodyShopin huulirasvaa (vesimeloni ja mansikka. Tuoksuu ihanalta <3) ja joku vanha Hello Kitty-huulirasva. Niin, ja vaniljan tuoksuinen huulikiilto. Huulirasvaa käytän usein, mutta -kiiltoa vähän harvemmin.
 Huulirasvat rulettaa!
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #96 : Maaliskuu 17, 2011, 15:22:36 »
Olenhan minä :) Tarkoitan nyt siis huulirasvoja. Huulikiilloista en tykkää yhtään. Mua inhottaa suunnattomasti se, kun hiukset liimautuu huuliin ja huulikiillot on muutenkin vähän turhan tahmaisia ja kiiltäviä. Huulikiillot kuitenkin näyttävät tosi söpöiltä kauppojen hyllyillä. Esimerkiksi Hennesin kosmetiikkaosastolla on tosi usein esim. Leivoksiksi, hedelmiksi tai lahjapaketeiksi verhoutuneita huulirasvapurnukoita, ja meinaan aina poksahtaa siihen aww-puuskaan kun kyseisiä purnukoita tulee vastaan. Olen kyllä ainakin tähän asti onnistunut hilitsemään itseni enkä ole sortunut noita ostamaan, kun yritän aina muistuttaa itseäni, etten kuitenkaan käyttäisi niitä, ja ne jäisivät vain hyllylle pölyttymään.

Toisin kuin huulikiiltoihin, -rasvoihin olen aivan totaalisesti addiktoitunut. Huulirasvoja löytyy meikkipusseistani, lipastoista ja melkein joka laukun pohjalta. Tällä hetkellä ehdoton suosikkini on Seppälän mansikkapiryelöntuoksuinen huulirasva, jota käytän joka päivä. Se on oikeasti täydellisen tuoksuinen ja sopivan kosteuttava, eikä tunnu huulilla tahmaiselta. Ehdoton plussa myös siitä, että se antaa huulille pehmeän vaaleanpunaisen sävyn.
 Toinen suosikeistani on tuliainen New Yorkista. Se on kuin pieni jäätelöpurkki ja tuoksuukin aivan jäätelöltä.

//muoks.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2012, 21:48:12 kirjoittanut Koala »

Poissa Lola

• Skyline
  • Vuotislainen
  • That phony girl
  • Pottermore: MoonJinx21295
« Vastaus #97 : Toukokuu 27, 2011, 13:32:55 »
Juu olen :)

Lähinnä kaverin huulirasvaan, mutta omiakin on ollut paljon. Käytän kaikkien muiden huulirasvat loppuun. Nyt kun olen kipeä on kamala olo, koska minulla on tapana kössiä kaverilta sellaista limenhajuista huulirasvaa. Sitä aiemmin käytin äidin huulirasvan loppuun. Tuoksui vaniljalta. Kaverilla on myös huulirasva-addiktio. Se tunkee kesälläkin Miramen huulirasvaa ihan älyttömästi huuliin. Toisella kaverilla on ongelma kummalliseen kullanväriseen huulirasvaan. Se on jotenkin kammottavan näköinen Kleopatra-ilmiö.

Pitäisi kai joskus raahautua jonnekin kauppaan hankkimaan hyvää huulirasvaa, mutta ongelmana on, että joko ostan kaikki, jotka näen tai jään itkemään kauppaan, koska en löydä hyvää huulirasvaa. En liiemmin pidä niistä rullailtavista putkiloista, mutta joskus ovat mukavia, koska mahtuvat pieneen tilaan. Kun taas ne purnukat.. Ah, ne purnukat. En saa niitä koskaan auki, mutta rakastan niitä silti. Vaihtelun vuoksi taidan ostaa sitä keltaisessa purnukassa olevaa Vaselineä (ja nimeän sen purkin xD Muahhaaahaa)

Siihen huulikiiltoon. En tykkää yhtään huulikiillosta. Hiukset jää kiinni, ja tahmaantuu, näyttää naurettavalta (ainakin mulla), tarttuu laseihin kiinni, samoin ruokiin ja huulet jää tahmaiseksi. Hyi!

- Lola

// Ediittiä :)

Ostin keltaisessa purnukassa olevaa Klover Vaselinea. Rakastan ♥
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2011, 18:29:03 kirjoittanut Lola »
People go in one end, meat comes out the other. All we do is turn the handle.

Poissa Elovenatyttö

• Kultakutri
  • Vuotislainen
« Vastaus #98 : Lokakuu 28, 2011, 19:19:33 »
Vielä yksi huulirasva/kiilto -addikti ilmoittautuu (joku tossa kautta- ja viivamerkkijutussa meni aika pahasti pieleen..)

Mun huulet ei oo koskaan menny ihan verille saakka, joten mulla ei periaatteessa pitäis olla mitään syytä olla näin riippuvainen siitä. En silti pysty lähtemään minnekkään ilman huulirasvaa ja -kiiltoa ja aina lähtiessäni tarkistan "kännykkä, avaimet, huulirasva, huulikiilto, lompakko". Siinä ne tärkeimmät sitten tulikin 8D

Voin tunnustaa käyttäväni ei-niin-laadukkaita tuotteita. Ostan ne yleensä aika puhtaasti hajun perusteella ja nytkin omistan joku kymmenkunta purnukkaa.. Mutta koska yksi on aina yöpöydällä, toinen lipastossa, kolmas vessassa, yksi takintaskussa ja jokaisessa veskassa omansa, niitä pitää olla muutama ;) Omia rakkauksiani omat Agatha Ruiz de la Pradan värikkäät purkit, passion ja vadelma ovat jotain liian ihanaa <3 plus tietty kaikki Body Shopin pakkaukset..

Mulla on nyt mun ulkomailta ostettu lempparihuulikiilto lopussa ja kaipailisin uutta rakkauden kohdetta. Ei tahmea, ei kauhean glitter eikä missään nimessä nude. Osaisko joku antaa vinkkejä? Mielellään myös kohtuuhintanen, 40 euroo kiillosta on jo vähän liikaa ;)
The girl who lives in dreams.

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
« Vastaus #99 : Lokakuu 29, 2011, 00:01:26 »
Oon kanssa huulirasva-addikti (: Pureskelen huuliani ihan huomaamattani jatkuvasti ja siksi ne myös usein rohtuu ja on ihan verillä. En koskaan lähde minnekään ilman meikkipussiani ja meikkipussini vakiovaruste on huulirasva. Kaverit välillä nauravatkin miten saatan helposti unohtaa rahapussin kotiin kauppareisulla, mutta meikkipussi laukkuun on kuitenkin päätynyt :D

Käytän perushuulirasvanani Dermosilin huulibalsamia. Oon sen hyväksi todennut. Imeytyy nopeasti, eikä jätä huulia typerän tahmaisiksi. Ei myöskään tee huulia ärsyttävän pinkeiksi, kuten monet muut kokeilimistani huulirasvoista. Kiiltää ihan aavistuksen verran, jättäen huulet silti melko luonnollisen näköisiksi. Tykkään oikein paljon (:

Huulikiillot onkin sitten ihan toinen juttu. Käytän huulikiiltoa harvoin arkimeikissäni, lähinnä silloin kun olen lähdössä illalla ulos tai muuten vaan haluan näyttää extranätiltä :P Johtuu varmaan pääosin siitä, etten oo vielä löytäny sitä täydllistä huulikiiltoa. Tykkään kovin paljon Essencen tumman pinkistä huulikiillostani, mutta se on kuitenkin vähän turhan räikeän värinen normimeikkiin. Toinen ihanuus on Maybellinen vaalean punainen huulikiilto, mutta se taas kiiltää hiukan liian paljon... Oon nirso, tiedän :D

Tykkään yleensäkin ostella kosmetiikkaa, mutta erityisesti huulikiiltoja ja kynsilakkoja. Niitä kun saa niin monissa ihanissa väreissä ja hinta harvoin tekee suurtakaan lovea budjettiin. Jos joku osaa suositella hyviä huulikiiltoja, niin mielellään vinkkejä tulemaan (: Haluaisin löytää melko nuden sävyn, joka ei tahmaa ja jopa kestää huulissa. On rasittavaa joka juomiskerran jälkeen olla lisäämässä huulikiiltoa -.-
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #100 : Lokakuu 29, 2011, 01:00:51 »
En ole ennen harrastellut huulirasvoja/kiiltoja. Huulikiilto sottaa kaiken ja huulirasvat aina mystisesti katoavat (tai päätyvät pesukoneeseen)

Mutta olin kaverilla pari päivää ja hän oli pahalaatuisesti addiktoitunut huulirasvaan. Sitten hän tyrkytti sitä minulle koska huuleni ovat aika rohtuneet. Harrastelen liiaksi huulten pureskelua ja sitten inhottaa kun veren maku suussa. Ja sitten addiktoiduin huulirasvaan ja nyt kun viimein pääsin kotiin niin ensimmäinen päivä menikin etsiessä jonkinmaailman huulirasvaa. Löysin vain Labellon huulirasvan mutta se on erittäin huonoa ja tuo pahan maun suuhuni>< Pitäisi mennä ostamaan kunnon huulirasvaa niin tämä kauhean tyhjä olo loppuisi :'D

Olen sinänsä addiktoitunut sanan 'addiktio' käyttämiseen. Kuulostaa niin hauskalta omissa korvissani. Sitä voisi hokea ikuisuuden :'D

-Ihmissusi-