Kirjoittaja Aihe: Alice Cooper  (Luettu 2889 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa kumppari

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Alice Cooper
« Vastaus #25 : Joulukuu 07, 2009, 17:54:45 »
Voi etta kun olisinkin Suomessa, niin varmasti menisin taas katsomaan Cooperia. Aivan mahtavassa vedossa on kyseinen herra yha edelleen. Kertokaahan sitten keikan jalkeiset fiilikset! :)

Nauttikaa keikasta!
I'm a picture
Of ugly stories
I'm a killer
And I'm a clown

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #26 : Joulukuu 12, 2009, 15:23:31 »
Voi etta kun olisinkin Suomessa, niin varmasti menisin taas katsomaan Cooperia. Aivan mahtavassa vedossa on kyseinen herra yha edelleen. Kertokaahan sitten keikan jalkeiset fiilikset! :)

Nauttikaa keikasta!

Että fiiliksiä vai..^^ Ihan mahtava keikka! <2 Olin melkein eturivissä, vain pari ihmistä siinä edessä <: Nyt on ääni ihan käheä ja korvissa soi ja jalat kipeät mutta mitäs pienistä x) Sain sen kitaristin plektrankin, aah^^ Nyt on tosin inhottava tunne, nyt se keikka on jo ohi (I want more!! :''().. Oliko ketä muita vuotislaisia siellä vai onko joku menossa katsomaan Oulun keikkaa? :>
Mutta hienoin show mitä olen ikinä nähnyt, kyllä Cooper osaa (varsinkin kun se "hirtettiin" siellä lavalla pisti aivan mykäksi.. se oli vain niin upeaa!)!^^ Lämppäritkin oli tosi hyviä x)

Yää, olen yhä sekaisin keikan takia^^ Pakko kuunnella vain sitä eilistä settiä koko ajan läpi^^

- BG (joka muuten meni ihan sekaisin kun Cooper katsoi sitä suoraan silmiin laulaessaan Poisonia^^) -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
    • Let us die young or let us live forever
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Joulukuu 20, 2009, 23:28:06 »
Itse pillahdin itkuun jo kun herra Sebastian Bach asteli lavalle. Vannoutuneena Skid Row-fanina olin siis pyörtyä onnesta, kun Bach kiinnitettiin lämppäriksi.

Jos kahta Bruce Springsteenin keikkaani ei lasketa, niin tuo oli paras keikka ikinä! Voi herranjumala miten upea show! Ja nimenomaan, se oli enemmän musikaali kuin mikään konsertti! Ah, onneksi ei tarvitse odottaa kovinkaan kauaa niin näkee tuon jumalaisen muusikon uudestaan <3

Oli muuten hienoa kuulla I'm Eighteen livenä näin 18-vuotiaana. Voi sitä samaistumisen määrää!
Ja tykkäsin muutenkin kun soitettiin lähinnä vanhaa settiä, esimerkiksi oma henkilökohtainen suosikkini Be My Lover, kyyneleethän siinä kohosi silmiin kun alkuriffi lähti, huh huh.

(Joo, miten niin ylitunteellinen musiikkifanaatikko?)