Kirjoittaja Aihe: Azkabanin vanki - virheet, outoudet ja muut.  (Luettu 54275 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Grainne

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Azkabanin vanki - virheet, outoudet ja muut.
« Vastaus #150 : Huhtikuu 28, 2005, 15:57:36 »
Azkaban on paras leffa kolmesta, ja Alfonso on tehnyt pääosin hienoja ratkaisuja (paitsi Sirius-paran kiharainen tukka... :(  eiiih.... Alfonso ei kyllä taida yksin olla siitä päätöksestä vastuussa, mutta harmittaa silti.)

Minua ahdistaa suunnattomasti Rääkyvä röttelö -kohtaus. Meinaa itku päästä kun hienon kohtauksen läpi on vain... pyyhkäisty. Kirjassa  on paljon puhetta ja selityksiä siinä kohdassa ja se on niin hieno teksti... Elokuvassa Harry tekee noinvaan täyskäännöksen ja uskoo Sirren syyttömyyteen VASTA kun Peter on tunnustanut, kirjassahan Harry uskoo nimenomaan Siriusta, riippumatta Peterin löpinöistä. Se oli todella pettymys, olisi ollut mielestäni tärkeää kuvata tilanne samoin kuin kirjassa. Lyhennettynä tietenkin, mutta silti. Edes minuutin verran lisää puhetta...

Ahistaa...

Ja se ettei Kelmejä paljastettu. *grr*  Sillä olisi pohjustettu Jamesin, Siriuksen ja Lupinin suhdetta Snapeen, eihän Snapen vihaa Harrya ja niitä kahta muuta kohtaan voi oikein perustella ellei kerrota heidän joskus tunteneen toisensa. No, kaitpa se kerrotaan sitten vasta vitos-leffassa.
"Tiedätkö, mitä koirat tekevät susille?"

viiru

• Ankeuttaja
« Vastaus #151 : Toukokuu 08, 2005, 17:06:00 »
Minua jäi ihmettyttämään se että kun ensin peter muuttu takas ihmiseks sillä oli vaatteet päällä mutta kun se muuttu rotaks niin ne vaatteet jäi siihen ulos kasaan niin seuraavaks ku se muuttuu takas ihmiseks niin onks se muka alasti?

Poissa Eleanír

• Lähes vaaraton
  • Reservi
  • *
  • Minäkö?
    • Blogi
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #152 : Toukokuu 09, 2005, 11:32:21 »
Anteeksi, jos en ole lukenut kirjaa kunnolla tai minun mielikuvani on muuten vaan vääristynyt.
Lentävätkö ankeuttajat? o.O Minä olen saanut sellaisen kuvan, että ne "leijuvat" vähän maan yläpuolella, eivätkä lentele ympäriinsä kuin pahansuovat kummitukset. Olenko siis keksinyt tämän päästäni, siis sanotaanko kirjassa, että ankeuttajat lentävät?
Voisiko joku viisaampi kertoa, kuinka asian laita on? :)
Menetin kaiken kiinnostukseni psykologiseen analyysiin siitä lähtien kun tiedostin, että ihmiset tuntevat mitä he kuvittelevat tuntevansa.
Siitä oli hyvin lyhyt askel ajatukseen, että he kuvittelevat tuntevansa mitä tuntevat

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #153 : Toukokuu 09, 2005, 13:12:22 »
Eivät ne kirjassa lentäneet, vaan enemmänkin lipuivat. Aivan niinkuin sinä sanoit. Pähkinänsärkijäbaletissa oli sellaisia mitä lienee kakkusia, joilla oli pitkät hameet ja he kulkivat niinkuin heillä olisi pyörät alla tai he leijuisivat muutaman sentin lavan yläpuolella. Se ei näytä lainkaan tavalliselta kävelyltä. Hassu mielleyhtymä, mutta jotenkin suunnilleen siltä minusta ankeuttajien liikkumisen pitäisi näyttää.
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

IsoPahaSusi

• Ankeuttaja
« Vastaus #154 : Toukokuu 18, 2005, 17:47:33 »
En tiedä teistä mutta minua kyllä nauratti se Harry lentää Hiinokalla kohtaus. Se ylitunteellinen siirappinen musiikki ja se Harryn "king of the world" meininki ja kun ne liitelivät kauniin Skotlantilaisen järven yllä. Se oli suoraan kuin jostain parodia elokuvasta. Enää puuttui laulavat kirskuristajat.
Lupin oli kanssa aika erilainen kuin itse olin kuvitellut edes villeissä kuvitelmissa.

Raffu

• Ankeuttaja
...
« Vastaus #155 : Toukokuu 19, 2005, 15:39:09 »
Minua ärsytti elokuvassa kun tuntui koko ajan, että se haluttaisiin nopeasti pois alta. Siis tuntui koko ajan: "Kiire! Kiire! Kiire!" Rupes pännimään.
Minusta outoa oli se kun paikkoja oli muutettu niin paljon. Esim. Lihava leidi oli eri näköinen ja eri paikassa. Siis se on hassua kun sehän on vähän niin kuin vaihtais Ronin sankariksi ja Harryn laittais köyhään perheeseen (no ei ehkä ihan mut lähelle.) Ymmärsitte varmaan.

Pluurankeli

• Ankeuttaja
« Vastaus #156 : Toukokuu 19, 2005, 16:07:24 »
En tiedä, onko tästä mainittu, (laiskuus iski jälleen, en lukenut koko toppicia) mutta minua häiritsi juuri se, jonka raffu jo maintsi, kun paikat olivat niin erilaiset. Esim Hagridin mökki oli jossain huitsin tuutissa kaukana linnasta, vaikka muissa elokuvissa se on siinä vieressä. Se jäi eniten häiritsemään.

Minua nauratti myös se kun Harry lenteli Hiinokan selässä järvellä. Se oli jo miltei naurettavuuden huippu...

muoks. Ankeuttajat häiritsivät myös, se niiden lentely, sekä monien tosi tärkeiden juttujen poisjättö.

Poissa Myy

• Vuotislainen
« Vastaus #157 : Toukokuu 19, 2005, 19:27:21 »
Minua häiritsee aina, siis ihan aina, kun Seamus juoksee suureen saliin "Hänet on nähty! Hänet on nähty! Sirius Musta!" huutaen. Kaikki lähellä olevat rohkelikot kääntyvät katsomaan ja tulevat hänen luokseen, mutta takana olevan pöydän ääressä istuvat Korpinkynnet/puuskupuhit eivät reagoi mitenkään. Tekevät vain läksyjään tms. eivätkä kohotakaan katsettaan. Kyllä minä ainakin kääntyisin katsomaan jos joku takana jotain kiljuu - varsinkin lähistöllä liikkuvasta murhamiehestä.

Poissa Lugija

• Vuotislainen
« Vastaus #158 : Toukokuu 20, 2005, 18:02:25 »
Minua häiritsee tämä outo juttu, kun Sirius kaatuu maahan koirana ja kömpii sitten pystyyn ihmisenä, ja lähtee kompuroimaan eteenpäin. Harry painuu heti perään, mutta Sirius ehtii kompuroida jo lammen rantaan (monen sadan metrin matka) vaikka Harry juoksee koko ajan. Ja miksi Sirius edes lähti huitsin nebraskaan, kun linna taas oli niin lähellä? Tosin, olihan hän vaarallinen murhamies, jolle aiottiin antaa ankeuttajan suudelma, mutta silti...
Ennen kuin suljet oven, katso että ikkuna on aukaistavissa.

Joka päivä ja yö yksi pois

marmori

• Ankeuttaja
« Vastaus #159 : Kesäkuu 10, 2005, 13:17:04 »
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: "Peetuli"
Itseäni häiritsi se, että ritari Gadogan jäi kokonaan elokuvasta pois. Eikös hänelle oltu valittu näyttelijäkin, vai olenko hakoteillä?

Kyllähän se niissä pois jätetyissä kohtauksissa on, sekä yhdessä välissä se kulkee jossain taulussa muistaakseni, mutta olisi minustakin ollut hyvä jos se olisi elokuvassa kirjan tavalla ollut mukana! Eniten minua häiritsi juuri nuo ankeuttajat! Ne oli todella hienosti tehty, mutta en todellakaan pitänyt siitä että ne LENSIVÄT!!!Olisivat vain "lipuneet", kirjan mukaisesti!!! Sekä se että Harry sai sen luutansa vasta kirjan lopussa oli todella ärsyttävää, ja muutenkin elokuva oli niin tiivistetty, että tuntui kun se olisi kertonut vain muutamasta päivästä! Ja tästä en ole niinkään varma, mutta kun Harry heittää niitä lumipalloja Dracoa + kumppaneita kohti, niin eikös kirjassa hän heittänyt jotain kurapalloja!?! En ole siis varma, ja olisi ollut niin kiva kun se viitta olisi tippunut Harryn pään päältä, ja Kalkaros olisi päässyt kysymään sitä, että mitähän sinun pääsi teki Tylyahossa tms..Sitähän ei elokuvassa mielestäni ollut(ellen nyt aivan väärin muista)?!? Mutta niistä tauluista pidin kovasti! Varsinkin siitä jossa se kirahvi kulkee niiden öh.. kolmen??? taulun läpi sillai hauskasti:D En olisi sitä varmaan huomannutkaan, ilman sitä "peliä" joka on kait siinä toisessa DVD:ssä.. Ja muutenkin ne lisämateriaalit oli todella antoisia:D

Ananaspää

• Ankeuttaja
« Vastaus #160 : Kesäkuu 10, 2005, 17:15:23 »
Erittäin monet asiat häiritsivät, en ole varma onko jo mainittu:

1. Lupin. Näytti ihan saksalaiselta pedofiili-homolta, yhh.

2. Harry ei saanut tietää edes että kelmit oli tehnyt sen kartan.

3. ihan liikaa niitä tulevaisuuteen liittyviä juttuja ajankääntäjä.kohdassa: etanankuoret, ulvonta, se että hermione "näki" itsensä siellä metsässä..

4. Harryn hiinokka kohtaus, huh mä meinasin vajota leffateatterin penkin alle häpeämään hartsan puolesta. *noloa* Se siitä oiski vielä puuttunu että se nousee seisomaan ja kiekaisee: "i´m a king of the world! wohouu!"

5.LUPININ SUOJELIUS, sehän oli ihan selvästi KUU siinä leffassa, siinähän oli pilviäkin, vaikka kirjassa kuvailtiin että siitä tuli omituinen pallero eikä kukaan (paitsi hermione) tajunnu sitä kuuksi.

6. Lily-lässytys ja Suojelius joka oli KILPI x(

7.  Ihmissusi näytti avaruudesta tulleelta röllianimaatiolta jolla oli ylipitkät koivet x(

8.Tulisalama liian myöhään. Eikä Hartsi saanu lopussa sitä kirjeyttä siriukselta eikä Ron saanu sitä pöllöä (vai muistanko IHAN väärin???)

9. Sirius Musta näytti ihan roskiksessa asuvalta Jeesukselta joka on kierinyt pas**ssa..

10.öö...oli niitä lisääkin, muokkailen jos tulee mieleen.. :D

Mutta näistä huolimatta leffa oli must silti paras HP-leffoista :) ei silti mitään verrattuna kirjaan tietenkään <3

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #161 : Kesäkuu 10, 2005, 17:52:40 »
Lainaus
1. Lupin. Näytti ihan saksalaiselta pedofiili-homolta, yhh.

Ot, mutta mistä olet saanut käsityksen että kaikki saksalaiset olisivat homoja, ja että kaikki homot olisivat pedofiileja? Mielenkiintoista...

Lainaus

3. ihan liikaa niitä tulevaisuuteen liittyviä juttuja ajankääntäjä.kohdassa: etanankuoret, ulvonta, se että hermione "näki" itsensä siellä metsässä..

Nuo jutut olivat siinä luultavasti juuri sen takia että ihmiset ymmärtäisivät yhteyden tulevaisuuden ja menneisyyden välillä.

Lainaus

5.LUPININ SUOJELIUS, sehän oli ihan selvästi KUU siinä leffassa, siinähän oli pilviäkin, vaikka kirjassa kuvailtiin että siitä tuli omituinen pallero eikä kukaan (paitsi hermione) tajunnu sitä kuuksi.

Luultavasti tarkoitit Lupinin mörköä. Mörkö on se, joka ottaa edessään olevan ihmisen pelon pahimman muodon, ja Lupinhan pelkäsi täysikuuta, koska silloin hän muuttui ihmissudeksi. Suojelius taas on hahmo, joka ajaa ankeuttajan pois.  Tuo kohta oli kyllä tökerö, myönnetään.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #162 : Kesäkuu 10, 2005, 18:59:32 »
Minullekin tuli mieleen, että kuinka monta pedofiilihomoa olet oikein mahtanut tavata, jos voit sanoa, että joku näyttää sellaiselta? Kieltämättä ne Freddie Mercury -viikset olisi voitu jättää väliin, mutta minua jurppivat tuollaiset "hauskat" heitot.

Lainaus
Kalkaros olisi päässyt kysymään sitä, että mitähän sinun pääsi teki Tylyahossa tms..Sitähän ei elokuvassa mielestäni ollut(ellen nyt aivan väärin muista)?!?
Ikävä kyllä, ei. Osa sen kohdan dialogista oli sullottu kohtaan, jossa Kalkaros yllättää Harryn haahuilemasta käytävillä ja Lupin tulee pelastamaan hänet. Toistan sen mitä olen sanonut ennenkin: se ei ole virhe, eivätkä ole myöskään kurapallojen muuttuminen lumipalloiksi tai Posityyhtysen puuttuminen. Elokuvantekijät käyttivät taiteellista oikeuttaan pistää kohtaukset eri järjestykseen tai muuttaa niitä, koska kaikkea ei saa sullottua alle kolmeen tuntiin.

Poissa Shan

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #163 : Kesäkuu 28, 2005, 15:30:34 »
Se elokuva oli ihan hyvä vaik pidänki enemmän 1 ja 2:sest
mut täs muutama asia joka häiritsi hirveesti...

Harry ei itke se raivoo.

siin ku harry sai sen luudan ja kysy keltä se on nii ron (tai joku) sano et ei tietoo ja sit hermy näytti harrylle sitä sulkaa joka tuli sen mukana... eikö harry ja hermy muka aikonu kertoo ronille siittä ku ne kävi menneisyydessä...???

sit ne dumbledoren arvotukset ja sellaset oudot jutut...ei sen kuulu olla sellanen tylsä arvotusukko vaa sellanen hauska joka syö jotain toffeeta koko ajan..

Siel oli sellasii turhii kohtauksii tyyliin se ku harry oli vuotavassa noidankattilassa ja se siivooja koputtaa siihen oveen... ja ainaki toinen niist kohtauksist ku se keskustelee Lupinin kaa.... ne olis voinu vaihtaa johonki tärkeempään, niinku esim. pidentää rääkyvä röttelö kohtausta

Hermy on joku muotitietonen ja Harry on suoraa jostain muoti lehdestä... mun mielest niil pitäis olla kaavut niinku ennen...

Eikä Malfoy oo yhtään ilkeen näkönen ku sil on joku hiton pottakampaus...

ja sit se Hermyn ihmissusi leikki...???
no juu tässä muutamia valituksia:)
"oh, of course, I forgot we'll be hunting down Voldemort in a mobile library." -ron

Remus

• Ankeuttaja
« Vastaus #164 : Kesäkuu 29, 2005, 23:04:33 »
Vastailen taas pikaisesti.

Animaatiot olivat todella tökeröitä (Etenkin Lupin sudeksi muuttuneena) ja myös minua jäivät häiritsemään kaapujen puuttumiset ja Malfoyn (miksi lempparit aina pilataan?!) uusi hiusmuotoilu. Voi kumpa ne muuttais sen takaisin oikein, kun kirjoissakin on niin usein sen kuontalosta mainittu...

Muutenkin elokuva ei enää ollut punaista ja kultaista sekä lämminhenkistä taikuutta, vaan sekavaa harmaata sotkua. Elokuva oli todellakin niin tiivestetty mielestäni parhaasta parhaimmasta kirjasta, etten olisi pysynyt kovinkaan kauaakärryillä juonesta, ellen olisi kyseistä kirjaa lukenut.
Toivottavasti elokuva sai tarpeeksi negatiivista palautetta, eikä samoja virheitä nähdä enää seuraavassa osassa Harryn tarinaa.

^ Tuntuu muuten kauhealta sanoa noin, sillä jo trailerin perusteella löysin aivan liikaa epäkohtia, jotka eivät mielestäni sovellu kirjan antamaan kuvaan mm. henkilöistä. Eikun vaan marraskuun 18 päivää odottelemaan vaan.

symptom

• Ankeuttaja
« Vastaus #165 : Heinäkuu 09, 2005, 19:36:30 »
Näiden monien virheiden lisäksi huispausottelu ärsytti kun lento ei näyttänyt aidolta ja niinkun jo mainittiin ne ankeuttajat oli jotai sukkuloita siä. Myös se että ne lensi niin korkeella. Harrykin pilvissä :DD Miksi silloin on edes niitä matalempia katsomoita jossa oppilaat on jos ottelijat on pilvien korkuudessa? vaikka ei pilviä olisikaan tuskin näkisi niin kauas mitään..

Tuunis

• Ankeuttaja
« Vastaus #166 : Heinäkuu 10, 2005, 19:03:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Shan"
sit ne dumbledoren arvotukset ja sellaset oudot jutut...ei sen kuulu olla sellanen tylsä arvotusukko vaa sellanen hauska joka syö jotain toffeeta koko ajan..

Hahah! Nauroin itseni kippuralle, mutta olen silti samaa mieltä :D Dumppis oli aivan liian mysteerinen kolmosessa! Ja jos puhutaan kirjoistakin, ni Dumppis muuttuu kirja kirjalta enemmän ja enemmän mysteeriseksi ja hiljaiseksi vanhaksi karvaiseksi ukkeliksi.
Mutta kolmosen Dumppis, petyin.. Mutta silti se on ihana.

Pumble

• Ankeuttaja
« Vastaus #167 : Heinäkuu 11, 2005, 13:11:49 »
Lainaus käyttäjältä: "Swanheart"
-Tulisalama: Harry ei saanut tietää kuka sen oli lähettänyt

No, mielestäni Hermione näytti Hiinokan sulkaa ja sanoi:'tämä tuli se mukana'. Mutta siitä huolimatta en pitänyt siitä kohtauksesta. Sirius repii pikkisen- Hiinokan sulkia?! Tai sitten sillä oli sulkasato.. En pitänyt Remuksen ja Siruksen näyttelijöistä tai Remuksen kohdalla pikemminkin hänen repliikeistään. Remus oli niin kauhea, varsinkin siinä kohtauksessa kun he harjoittelivat mörköjen karkoitusta. Siinä kun Neville rupesi ääneen sanomaan mumminsa vaatteita ja Lupin vaan hyssytteli että tarttee vaan ajatella niitä  Se jotenkin..hmm..ei ollut mieleeni. Ja Sirius, Gary Oldman oli ihan hyvä valinta siihen, mutta mielestäni se ei ollut se 'joskus komea nyt pääkallomainen Sirius'. Niin ja Dumbledore, voih, se ei ollut se lempeä ja viisas Dumppis vaan minulle jäi kuva että hän olisi sellainen höperö ja ei-niin-huumorintajuinen. Vaikka hän jotai vitsejäkin siinä laukoi muttaah.. ne olivat aika surkeita. Harryn itkukohtaus oli säälitävä. Ei, ei ja ei. Ei Harry itke!! Ei Danielilla kyyneliä kyllä tullutkaan.. Ne harvat kerrat mitä Harry on muutaman pisaran tirauttanut kirjassa on nelossessa sairaalasiivessä ja kolmosessa kun he Lupinin kanssa harjoittelivat (saattoi niitä olla muitakin). Mutta pakkohan siinä elokuvassa on jotankin hyvääkin olla. Ei se mikään floppi ollut, itselleni vaan hienoinen pettymys. Mutta silti se oli hyvä. Ron oli upea ja Malfoy. Miltei kaikki heidän repliikkinsä ja liikkeensä saivat minut nauramaan. ^^ Täytyy sanoa, että odotan nelos-leffasta parempaa.

haihatus

• Ankeuttaja
« Vastaus #168 : Elokuu 07, 2005, 15:45:25 »
Leffa oli kyllä ihan OK, oli se hieman sekava ja mielestäni se "näytti" erilaiselta kuin aikaisemmat.
 Eniten ärsytti se Harryn itkukohtaus. Olette oikeassa, se ei näytä eikä ainakaan kuulosta yhtään oikealta. Lisäksi Lupinin suojelius junassa. Hän vaan hyppäsi pystyyn ja sauvasta tuli valkoista savua.
Juu, oli se kaikin puolin taidokas teos, tässä leffassa on mielestäni kaikkein parhaat erikoistehosteet. Ankeuttajat ja Hiinokka ovat varsin onnistuneita. Kaksi ekaa oli mielestäni enemmän onnistuneita, mutta ne saatoi olla helpompi toteuttaakin...

Lancelot

• Ankeuttaja
« Vastaus #169 : Elokuu 10, 2005, 16:48:34 »
Olen löytänyt virheitä ykkösestä ja kakkosesta, mutta en liiemmin kolmosesta.Outoa oli varsinkin se ulvonta juttu. Ja se kohta kun kivi lensi
mökin ikkunasta ensimmäistä kertaa. Kuka sen heitti? Ja jos ajankääntäjää olisi käytetty, niin mistä se sitten olisi tullut?
Kyllä Alfonso osaa tehdät leffat hyvin, vaikka Columbus oli parempi ohjaaja.

Firebolt

• Ankeuttaja
virheet
« Vastaus #170 : Elokuu 10, 2005, 17:37:18 »
Monelle on vielä epäselvää miten ajankäännin toimii. Se mahdollistaa sen, että KAKSI SINUA voi elää saman hetken SAMAAN AIKAAN. Elikkä Hermionen heittämä kivi oli elokuvan molemmilla kerroilla (kun se näytettiin) sama tapahtuma vaikka se näytettiin kaksi kertaa. Sama juttu ulvonnassa.

Se sattaa sekoittaa monia, että Hermione ja Harry käytti ajankäännintä sen jälkeen kun kaikki oli jo tapahtunut (tottakai se näin pitää tehdä).

kijo

• Ankeuttaja
« Vastaus #171 : Elokuu 11, 2005, 19:54:10 »
Minua jäi häiritsemään se, että Harryn suojelius oli kuvattu elokuvassa metsäkauriina, eikös sen pitänyt olla hirvi? :/

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
« Vastaus #172 : Elokuu 11, 2005, 22:18:07 »
En ole mikään asiantuntija Britteinsaarten eläimistössä, mutta ilmeisesti "stag" on urospuolinen saksanhirvi (elk tai red deer), joka ei näytä samalta kuin meikäläisten hirvi (elk tai moose), vaikka on sille jotain sukua.

Haltiamieli

• Ankeuttaja
« Vastaus #173 : Elokuu 12, 2005, 11:36:59 »
Lainaus käyttäjältä: "Valeriana"
En ole mikään asiantuntija Britteinsaarten eläimistössä, mutta ilmeisesti "stag" on urospuolinen saksanhirvi (elk tai red deer), joka ei näytä samalta kuin meikäläisten hirvi (elk tai moose), vaikka on sille jotain sukua.

Jepjep. Jamesin suojelius on melko tasan varmasti saksanhirvi. Meikäläinen hirvi hirvi ei edes kuulu laisinkaan Britteinsaarten faunaan.

varjojen lapsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #174 : Elokuu 14, 2005, 22:05:10 »
Minusta se leffa oli yksinkertaisesti Huono. Sirius ja Remus näyttivät ja käyttäytyivät ihan kamalasti. Ihan niinkuin Siriuskin olisi repäissyt sen paidan itse näyttääkseesn paremmalata... Kirjassa Sirius ja Remus on ihan erilaisia. Ja se:(Hermione:)-Tuoltako minun hiukseni näyttävät takaapäin? Iik pyörryn. Hermionesta on tullut joku muodin edelläkävijä kun ei käytä enää kaapua. Varmaan meni pyytämään McGarmivalta luvan, etää nyt kun oon tähtioppilas niin saanko olla käyttämättä kaapua. Pinkki on kivempi väri. Hullua!!!!!