Kirjoittaja Aihe: Happytreefriends episodit (Nyt myös pelejä)  (Luettu 6816 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Fowlie

• Ankeuttaja
Happytreefriends episodit (Nyt myös pelejä)
« Vastaus #25 : Elokuu 29, 2004, 22:40:27 »
Hyihyi. -.- Ne on niin sulosia ensin ne pikkuset, mutta sitten rupeaa veri lentämään.. En pidä ollenkaan.
Katsoin muutaman tuossa jokunen kuukausi sitten, ja niitäkin sieltä romien takaa. Tuli ihan paha olo, vaikka se piirretty olikin.. :/
Min niin rakastan pieniä fluffyja otuksia (eihän niitä ole kuin 5 hyllyä tuolla katon rajassa.. n_n;;), mutta sitten jos niistä ruvetaan jotain ällöverisiä "onnettomuuksia" tekemään, niin hyi hyi. >.<

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #26 : Elokuu 30, 2004, 07:35:51 »
Miksei kukaan kommentoi niitä maanmainioita pelejä? Musta ne on ihania. Etenkin ammu Cubia. ;)

Poissa Quinetta

• Vuotislainen
    • http://kat5u.proboards41.com
« Vastaus #27 : Elokuu 30, 2004, 17:40:32 »
Happytreefriends. Niinpä niin.
Ne ovat sairaita, niinkuin monet ovat jo sanoneet.

Jopa todella, todella MIETO jakso, missä pupu syö purkkaa, puhaltaa suuren purkkapallon, joka räjähtää sen naamaan ja se kuolee hapenpuutteeseen, saa minut melkein oksentamaan.
Ne ovat niin - järjettömiä, miksi ihmisten mielestä on hauskaa jos esim. söpö orava yhtäkkiä lävistetään terävällä oksalla ja sen silmät revitään irti niin että veri roiskuu?
Mielestäni (siis vain oma mielipiteeni) tyypit, joiden mielestä on älyttömän hauskaa kun verta roiskuu ympäriinsä ja suloiset elukat tapetaan raa'asti, ne ovat itsekin aika sairaita. xS

Näin ensimmäisen kerran Happytreefriends jakson "Candy is bad for your eyes" tai jotain semmoista, jossa olento repäisee silmänsä tikkarilla vahingossa irti, ja joutuu lopulta silmästään roikkumaan oksaan... näin sen, kun isoveljeni nauroi hirveästi jollekkin, ja menin ihmettelemään mitä hän nauroi, ja sitten hän näytti sen minulle...
Yök.

Ja minusta on myös väärin, että HappyTreeFriends laittaa monelle lasten sivuille mainoksia, joissa on suloisia pikku pupuja, ja sitten pahaa aavistamattomat pikkulapset menevät niitä katsomaan...

Niin.
Roolipelien Maailmankaikkeus - (melko) aktiivinen Roolipelifoorumi.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #28 : Syyskuu 02, 2004, 20:57:00 »
Se on "eye candy" ja kuvauksena "Candy is bath for your eyes", ja se on ihaanin!! Pikku majavaraukan silmän näkö hermo on noin 100 metriä!! Sitten ne aivotkin lähtee pihalle... *On haltioissaan* isoveljelläsi sentään on huumorin tajua. xD x§

Niiya

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Elokuu 04, 2005, 14:01:44 »
Ilmoittaudun Happy Tree Friens -faniksi. Niistä tekee vähemmän-raakaa juuri se hahmojen ulkonäkö. Ne ovat suloisia. Olen muutenkin sellainen ihminen että pidän kaikkien mielestä kaikesta "kummallisesta", ja jokainen jolle olen näyttänyt Happy Tree Friendsejä ovat sanoneet minun olevan sairas ja ovat alkaneet voimaan pahoin -- parasta kaveriani lukuunottamatta. Niin ja pari vuotta vanhempaa kaveripoikaa tykkäsivät myös kovasti, mutta he ovatkin ainoita poikia joille olen niitä näyttänyt.

Kukunorissa myydään Happy Tree Friends -pussilakanoita. Olen jo pitkään ajatellut tilaavani sellaisen mutta minusta tuntuu etten saisi unta...

Nipsutin

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Elokuu 04, 2005, 21:28:42 »
Happy Tree Friends?

Eräs kaverini lähetti minulle kerran pari tuollaista HTF-pätkää katsottavaksi, ja täytyy sanoa että inhottavampaa saa hakea. O_o; Ensin ne näytti ihan tavallisilta, söpöiltä pikku pupuilta ja oravilta - kunnes veri ja ruumiinosat alkaa lentää. En ole irvompaa piirrettyä nähnyt ikinä.

Ja kun täällä ollaan siitä puhuttu, minusta Pokemon ja Happy Tree Friends ovat kaksi eri asiaa. Milloin Pokemonissa on revitty ja silvottu ruumiinosia irti? Se nyt on sata kertaa kuvottavampaa kuin pokemonien väliset taistelut.

Koittakaa ymmärtää meitäkin, joiden mielestä HTF on inhottavaa.

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Happytreefriends episodit (Nyt myös pelejä)
« Vastaus #31 : Elokuu 05, 2008, 13:40:58 »
En tiedä olenko normaali vai en mutta tämä sarja on sitä huvittavinta laatua ^^
Nyt parhaillaankin katselen netistä kyseistä sarjaa. Toisaalta vaikkakin tämä on raa'an puoleista, kun söpöt pikkuelukat tappavat ja kiduttavat toisiaan, tahallisesti tai sitten tahattomasti, niin minun mielestäni tässä sarjassa piilee kuitenkin valtavasti huumoria, nauran aina solmussa. Yllättävän yksinkertainen ja hahmot ovat melkolailla persoonallisia. Vaikka eivät puhu, ainakaan kunnolla, heistä saa kuitenkin hyvin selvää, Lumpy se hirvi siis on minusta ainakin mielettömät yksinkertainen, jopa tyhmempi kuin minä. ^^''

~~Ind
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Da Kin

• Overdrive
  • Vuotislainen
  • Guns N' Fuckin' Roses!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #32 : Elokuu 06, 2008, 22:52:51 »
Joo muistan nää, katottiin joskus ala-asteella. Mun mielestä noi on vaan jotenkin sairaita ja ne ihmiset jotka katsoo niitä on jotenkin outoja (anteeksi nyt tällänen yleistys mutta ei noi ihan terveitä mun mielestä ole). Ei ole vain mun kanssa ihan samalla tasolla :P
Ei lopu täältä polle ei amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin, ojat pullollaan pitkätukkiaan antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Elokuu 07, 2008, 20:34:31 »
En itse pidä noista videoista yhtään. Minulla alkaa kuvottaa. Ne ovat paitsi vastenmielisiä, myös erittäin kammottavi. Joskus miniclipissä klikkasin auki yhden videon, ajattelin sen olevan jotain hauskaa lässyepisodia, mutta kun veri alkoi lentää, tajusin miten sairas video se oli. Tiedän sen olevan vain ja ainoastaan huumoria, mutta silti irti lentelevät raajat, puhkeavat silmät tai murtuvat luut eivät saa minua nauramaan. Vastenmielistä.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Elokuu 12, 2008, 21:06:52 »
Anteeksi, mutta minä pidän ihmisiä sairaina, jos he haluavat katsella kuin söpöt otukset kuolevat verisesti ties mihin pikkeihin ja kaikkiin. Eikö teille olisi parempi katsella ihan jostain valvontakamerasta eläinrääkkääjän päivätoimia? Eikö se ole jo tarpeeksi hirveää kuin katsella... näitä? Pidän itseäni aika herkkänä, enkä valita vaikka joku minua heikkohermoiseksikin sanoisi, mutta en kestä nähdä kuin tapetaan turhaan, se on yksinkertaisesti väärin. Ja eniten tässä rassaa, että asialle nauretaan. Siis sille, että kuollaan verisesti, how great.

Pitäydyn siinä, että tätä animaatiota katselleet ovat puhtaasti sairaita. >:
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #35 : Helmikuu 02, 2010, 16:39:37 »
Noita jaksoja oon katsonut paljon. Ne on aika oksettavia, varsinkin kun näin ekan jakson joskus 9, 10 vuotiaana.
Että joo.
Mun kaveri nauraa ihan hulluna - mitä verisempää, sen parempi, kaverini luultavasti ajattelee.
Mut itse en oo mikään HTF - himofani. Itse asiassa, mun mielestä se on aika raa'an oloista, ja mua ällöttää, kun hahmojen pitää olla niin söpöjä.
Surullista ja oksettavaa.
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Keväänhenkäys

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Heinäkuu 26, 2010, 12:26:03 »
Hirveän ahdistavat nuo Happy Tree Friend'sit :-----D
Katoin kerran kamun kanssa, että '' oi, näyttääpä toi söpöltä sarjalta, katotaan yks jakso.. ''
Sit siin oli joku majava ja sen poikane ja se majava naulas jtn kattoo ja vahingos potkas sen naulaämpärin alas, ni tietty se lens sen poikasen päähä. Sit silt poikaselt lähti niit hampait irti, ni se yritti jtn vasaralla hakata ne takas, ja se hammas meni sen suun läpi. Jooo, sairasta >: En tienny pitäiskö itkee vai nauraa D----: Hirveet traumat tuli meille ::------D
en kyl enää kato niitä , hyi. Ei oo hauskaa.