Kirjoittaja Aihe: Happytreefriends episodit (Nyt myös pelejä)  (Luettu 5248 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
Happytreefriends episodit (Nyt myös pelejä)
« : Toukokuu 31, 2004, 20:05:29 »
No niin jos tiedät jotain näistä hassuista animaatioista niin täällä voi jutella siitä. Jos et kuitenkaan tiedä mitä ne ovat selitän sen:
Happytreefriendsit ovat  lyhyitä piirroselokuvia joissa söpöt pikkupuput menevät aina kaiken maailman pulaan ja loppujenlopuksi niistä jää jäljelle vain veriläiskä. Jos kiinnostuit asiasta niin klikkaa linkkiä vieressä.
www.happytreefriends.com

Jos olet heikkohermoinen etkä kestä katoa kun pienet pikkupuput kuokevat raa'asti niin tämä ei oikein sovi sinulle. mitä te pidätte happytreefriendseistä? Minusta ne ovat maailman parhaita piirrosfilmeja, mutta ehkä hieman liian raakoja... Joka tapauksessa katselen niitä lähes joka päivä ja nauran aina vaikka tiedän mitä seuraavaksi tapahtuu. Joka tapauksessa kannatan näitä kaikille jotka rakasatavat nähdä verisiä pupuja.

Aino

• Ankeuttaja
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2004, 08:12:12 »
Tietysti on tullut näitä nähtyä. Koulussa ja kotona. Käsitykseni mukaan näitä katsovat ne, joita naurattaa kun pää lähtee irti tai puolet vartalosta puuttuu. No toisista, yleensä pojista, se on hauskaa. Turhaa.

satsa

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Kesäkuu 01, 2004, 08:58:52 »
Ajattelin jo, että olipa mukava alku. Ei se ollut lähelläkään sitä. Joskus pikkuisena (mikäs minä nyt olen?) olisin ehkä pitänyt, mutta nyt se pikemminkin kuvotti. Varsinkin lopussa tuntui kuin olisi omat aivot revitty pihalle. Pikku majava (olihan se majava?) parka. Ja pupu myös.

Nazg

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Kesäkuu 01, 2004, 10:02:21 »
Voi, Happy Tree Friends! Rakastan niitä. Olen nähnyt näitä ennenkin netissä, ja silloin repesin täysin kun näin ensimmäisen jakson. (Karusellileikki joka meni vähän pieleen...).

Pidän näissä animaatioissa erityisesti tuosta animaatiotyylin pettävyydestä. Jos joku pahaa tietämätön alkaa katsoa, hän luulee että luvassa on ällösöpö lastenpiirretty, mutta saa pian inhottavan yllätyksen. :>
Piirrokset jotka yhdistelevät näennäisesti yhteensopimattomia juttuja ovat mieleeni. Näinhän on myös South Parkissa, missä söpöt pikkupojat kiroilevat niin että korvat halkeaa.

Suosikkini noista tuolla sivulla on varmaankin Snip Snip Hooray. Pieni majavaparka... Not.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #4 : Kesäkuu 01, 2004, 12:09:42 »
Happy Tree Friendsit ovat kerrassaan mahtavallisia !! >:D Ensimmäinen jakso, jonka näin, oli This Is My Knife ja ajattelin että ohhoh, millaista tavaraa. Mutta ei niille voi olla nauramatta, pienet ja söpöt elukkaparat kiljumassa koomisesti verissään. x)

Lempihahmoni on Nutty, orava jolla on karkkeja päähän liimautuneena. Cub tulee hyvänä kakkosena, se on niin ihana. ^^ Lempijaksoni on ehdottomasti Halloween-jakso, se on niin hulvaton. Eye Candy myös, koska se on niiiiin hirveä.

Alut piirretyissä ovat loistavia, ne hämäävät varmasti: "Hang on, kids!" ja kukkaset pyörivät. >;)

Tiedoksi vain kaikille, jotka eivät pitäneet, että HTF:ää ei ole tarkoitettu vakavasti otettavaksi.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Jenda

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Kesäkuu 05, 2004, 04:46:44 »
Ei, ei hyvä. En tykännyt yhtään ja yhdyn slakerukseen. Sairasta, Sairasta. Mitä hauskaa on katsoa, kun alussa on pupuja, jotka ovat sööttejä ja ihania, mutta sitten yhtäkkiä läiskis, se kuolee. Sanoisin, että tuo menee oman rajani yli. Ehkä jotkut tykkäävät katsoa olen-pupu-joka-liiskaantuu-ja-jäljelle-jää-veriläikkä -piirroksia, mutta se ei ehkä ole ihan normaalia. No tavallaan, piirroshahmojahan ne vain ovat, mutta silti. En ymmärrä kuka edes viitsii tehdä tuollaista sarjaa, saati sitten että joku niitä katsoo.

Jos se sitten niin kivaa on, niin siitä vaan, en häiritse. Saatte tuijotella sairaita piirroselokuvianne ihan rauhassa. Ei tästä enempää.

medu

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Kesäkuu 05, 2004, 23:00:46 »
höm. Mie näin tossa hiljaittain yhen jakson mtv'llä. Se oli se karuselli leikki. Alussa esiteltiin ketkä esiintyy jaksossa niillä oli niin söpöt nimetkin giggles, cuddles..etc. olin ihan että 'mitä ihmettä..' ja pakko myöntää että minöhän nauradin jotenkin kun yksi lensi pois. ja sitten loputkin. mutta en pidä sitä hauskana. mut ei se sairastakaan..no en minä tiiä.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #7 : Kesäkuu 06, 2004, 11:51:15 »
:( Lähes kukaan ei näköjään tykkää niistä yhyy siiks... Minustakin jotkut jaksot niistä ovat niin ällöjä etten tykkää sitten yhtään (Esim semmonen nuotiojakso jossa hullu partionjohtaja repii yheltä naaman pois, ottaa jonkun suolen ja kuristaa Gigglesin sillä. Siili menee makuupussiin piiloon ja hullu partionjohtaja heittää makuupussin nuotioon ja siili huutasa kauhuissaan.) Vihaan sitä jaksoa, mutta valtaosa(99%) on kivoja:)

Nazg

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Kesäkuu 06, 2004, 16:56:15 »
http://oasi.upc.es/~kiusap/flash/happy_tree_friends/

Tuolta löytyy KAIKKI episodit. Iih.

Poissa inzu unicorn

• Vuotislainen
« Vastaus #9 : Kesäkuu 08, 2004, 11:36:42 »
Kyllähän ne on ihan sairaita, mutta ei kaikki ole niin kammottavia. Siellä on pari sellaista ihan kamalaa. Esimerkiksi se Eye candy. Kaikki, jossa esiintyy silmiä ja kieliä, ovat hirveitä. Ei niinkään ne muut.

Meirami

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Kesäkuu 09, 2004, 14:17:32 »
Wohoo! HTF! Pakko ottaa kantaa. :D

Aika kipeitähän ne ovat, mutta ei niistä voi olla pitämättä. Se on sellainen viha-rakkaussuhde, varmaankin. Kuvottaa, mutta silti nauraa koko jutun kieroutuneisuudelle. x) Ihan loistavaa.

Flippy, vanha sotakarhu selkeästi Vietnamin sodista on niiiin paras! This is My Knife ja Hide and Seek sattuvat olemaan minusta yksiä parhaimmista jaksoista juuri Flippyn ällistyttävien tappotekniikoiden takia. x) Ja huomaattekos, Flippy ei itse kuole missään jaksossa. Paitsi tietysti Happy Trailsissa, mutta siellähän kuolee melkein kaikki.

Lainaus käyttäjältä: "GolliM"
Minustakin jotkut jaksot niistä ovat niin ällöjä etten tykkää sitten yhtään (Esim semmonen nuotiojakso jossa hullu partionjohtaja repii yheltä naaman pois, ottaa jonkun suolen ja kuristaa Gigglesin sillä. Siili menee makuupussiin piiloon ja hullu partionjohtaja heittää makuupussin nuotioon ja siili huutasa kauhuissaan.) Vihaan sitä jaksoa, mutta valtaosa(99%) on kivoja:)

No mitä! Tuo on juuri se This is My Knife, joka on aiiivan loistava! Flippy eli sinun mukaasi "hullu partionjohtaja" tappaa keittiössä ja puutarhassa! x) Etenkin juuri se makuupussikohta on ovelasti tehty.

Loistavaa, loistavaa.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #11 : Kesäkuu 10, 2004, 17:28:45 »
No niin... Kävin tässä ettimässä tietoja ja löysin happytreefriends PELEJÄ!
Tuo etusivun linkki ei kaikilla koneilla toimi ja tulee Virus Alert( joissain xp koneissa ainakin... Mein koneessa kävi niin) joten älkää painako siitä ellei ole PAKKO! Kai tämän saa tähän juttuun laittaa ettei tarttee tehä muuhun viihteeseen uuttaa... Poistakaa viesti jos se ei kuulu tänne! Sivujen kieli on sitten saksa. Arvostelkaahan sitten pelejä episodien kanssa...

Etsivulle: http://www.cartoonstar.de

Sivulle, jossa nämä 4 peliä ovat:  http://www.cartoonstar.de/happy/games.htm

Peli numero 1(klikkaile dynamiittiä, jos se putoaa niin...) :
http://www.cartoonstar.de/happy/dynamit.htm

Numero2(Väistele Flippyn paoksia): http://www.cartoonstar.de/happy/flippyattack.htm

Numero3:(Klikkaa mistä vaan hiirellä niin flippy lataa aseen ja Cub putoaa puusta. Paina uudestaan jostain kohtaa Cubia niin se lentää. Yritä saada Cub lentämään 1000 metrin päähän...) : http://www.cartoonstar.de/happy/cubshoot.htm

Numero4:(Liikuta Stinkyä tai Linkyä hiirellä. Yritä ottaa siniset pallot kiinni, mutta jos kivi putoaa päähäsi niin...) : http://www.cartoonstar.de/cartoon-games.htm

Jos linkki ei toimi niin koneessasi on vikaa. En suosittele pelejä heikkohermoisille!

// Linkit toimivat tuossa muodossa myös ilman url-BBkoodia ~Sartsu

Marizki

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Kesäkuu 19, 2004, 13:17:04 »
Itse sain kosketusta videoihin luokkamme poikien avustuksella,mielestäni jotkut ovat hieman liian väkivaltaisia mutta toimii kyllä jotenkin,hahmot
ovat kyllä aika söpöjä,mutta niille käy kyllä aina aikas ohraisesti....jotkut ovat kyllä hauskojakin...wiii!

Lils

• Ankeuttaja
« Vastaus #13 : Elokuu 04, 2004, 23:30:46 »
Tulin katsoneeksi "puolivangossa" jonkun episodeisa MTV:ltä. En ollut juuri perehtynyt siihen aiemmin ja ajattelin, että onpas suloinen sarja ja että miksi ihmeessä sitä esitetään MTV:llä. No, järkytyin sitten kun veri alkoi lentää. Yäh. Mautonta tunkea jotain verta ja raakoja kuolemia "piirrettyyn". Mielipiteensä kullakin, omani on tällainen. Se alku-ja loppumusiikki on silti ihan söpö. ;)

saattokivi

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Elokuu 05, 2004, 13:31:05 »
Jee, jee, jee! Happy tree friendsit on iiihania! Onkos kukaan muuten rekisteröitynyt sinne foorumille? Mie oon siellä, mutten käy siellä enää kovin usein, miulla on melkein kaikki nuo jaksot koneella, vain se uusin puuttuu :/

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Elokuu 07, 2004, 21:33:30 »
Mulla on hahmo siellä, mutta lopetin aikoi sitten ja unohin sen nimen(xD) Jos jotain kiinnostaa, niin uusi taikurijakso on ilmestynyt!

Evelution

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Elokuu 08, 2004, 10:58:46 »
Ahih. Aivan mahtava piirrossarja(?). Ovathan nuo väkivaltaisia, kuvottavia ja verisiä, mutten kyllä voi olla nauramatta. 'Eye candy' on ehdoton lempparini. Sen näin ensimmäisenä, ja repesin liitoksistani.
Alku on aina varsin hämäävä. Minä ainakin luulin alkavani katsoa jotain lasten söpöily-piirrettyä, mutta sitten alkoi tapahtua, ja aloin epäillä, josko piirretty olisi lainkaan lapsille sopiva. Lopun lähestyessä olin varsin hämmentynyt. Miten joku voi olla niin sairas kuin tuon tekijät. Kieroitunutta. Mutta kieroutunut taidan itsekin olla, kun niitä viellä katselen kikatellen vedet silmissä. ^__^ Aivan mahtavaa.

Emiru

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Elokuu 08, 2004, 11:47:17 »
Koulussa atk-tunnilla kaverini nauroi päätään irti viereisellä koneella. Oli pakko katsoa mille tyttö oikein käkätti, hän katteli juuri Happy Tree Friendsejä. "Kato, se repi siltä naaman irti! *käkätystä*" Minä sen sijaan rupesin miettimään että '... ja mikä tuossa oli nyt sitten noiin hauskaa?'. Ehkä olen nyt tosikko tms mutta minusta se on lähinnä ällöttävää, eikä hauskaa.

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #18 : Elokuu 10, 2004, 23:11:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Yugo"
Sehän on animaatio, enkä ymmärrä miten joku voi olla niin herkkä että saa joitain väristyksiä tai jotain tuollaisesta.

Minä taas en ymmärrä, miten joku voi saada kicksit tuollaisen katsomisesta.

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #19 : Elokuu 11, 2004, 00:02:59 »
Niin no, jos pitäisi valita animoidun pupun ja oikean pupun silpomisen välillä, kallistuisin kovasti jälkimmäiseen. Paras osa tosin on se, että minun ei tarvitse katsoa kumpaakaan, kaukösäädin kun on keksitty.

Täytyy myöntää, etten itse asiassa ihan ymmärrä tuota pupuperusteluasi. Tämä siitä tulee mieleen: jos piirrettyä ei olisi, telkkarissa teurastettaisiin oikeita pupuja, koska pupuja nyt vaan on pakko teurastaa. Tätä taas luultavasti et tarkoita.

Ja noista lässypiirretyistä: itse ainakin pidän niistä juuri tuon lässypiirteen vuoksi. Tuntuu mukavalta katsoa jotain positiivista, koska siitä tulee itsellekin hyvä mieli.

Poissa Woldfine

• High Tea
  • Vuotislainen
« Vastaus #20 : Elokuu 11, 2004, 10:02:05 »
Öyk. En voi ymmärtää, mitä te, jotka näistä pidätte, näette niissä. Siis kaikkien noiden selitysten liäksi, tuohan on sairasta eläinanimaatioiden kidusta. Okei, ehkä ole herkkä tai jotain, mutta mielestäni tuo on ällöttävää, vielä kun tietää, että tuollaista teoriassa olisi mahdollista tehdä.

Sadistista. En tykkää yhtään. Mitä kivaa ja niin hauskaa on siinä, kun katselee kun toisilta leikataan korva tai käsi tai pää irti? Kuvottavaa. JA tuostahan, jos hiukan pienemmät lapset, jotka eivät välttämättä erota niin hyvin, mikä voi oikeasti tapahtua ja mikä ei, saada jotain sadistisia ajatuksia ja toteuttaa ne myöhemmin.

Vaikka kyse onkin vaan eläinanimaatioista, on tuo julmaa eläinrääkkäystä, enkä näe siinä mitään hauskaa. Ajatelkaapa, jos joku tulisi moottorisahan kanssa sanoen "leikitään vähän Happy Tree Friendsiä!" ja leikkaisi teiltä käden irti. Siinä olisi naurut vähissä.

Hyi elämä. Okei, myönnettäkööt, että animaatio on hyvin tehty ja niin poios päin, alku on söpöisä ja katselee sen ihan mielellään, hahmot on omalla tavallaan valloittavia, mutta kun sitten katselee vähän pidemmälle niin... Tuohon jää koukkuun ._. Oli se kuinka ällöttävä ja inhottava tahansa, mikähän siinä kuitenkin vetää? ^^
This sentence is is Spanish when you are not looking.

medu

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Elokuu 11, 2004, 11:06:18 »
Mä oon nyt melkein koko kesän jokaisena arki iltana joutunut katsomaan yhen jakson tätä. Eka jakso oli hauska kun olin ihan ymmälläni että mitäs tälläistä söpöstelyä täältä tulee, mutta sitten kaikki muuttu. Ihan hauskaahan se oli aluks. Mutta sitten jo varmaan kolmannella kerralla vai oliko se tokalla, en enää pitänyt yhtään.
Minuu ei yökötä tai mitään että 'hyi miten joku voi kattoo tollasta' vaan sen on yksinkertasesti tyhmä. Joku uusi tyyppi aina tappaa vahingossa jo ennestään tutun hahmon ja sitten lopuksi ihmeissään katselee kameraan tai hiipii pois. Se on niin tyhmä! Mutta plussaa pitää antaa siitä musiikista. Se on ihana.

Victoria

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Elokuu 18, 2004, 21:24:05 »
Mä pidän niistä animaatioista... Varsinkin karuselli animaatio on paras! Mutta on se silti julmaa tappaa tuolla tavalla niin söpöjä pikku pupuja... Ja sitten se missä on se muurahaiskarhu joka työntää kielensä muurahaiskekoon on kanssa hyvä!

olen ehkä outo kun pidän niistä animaatioista, mutta ei voi mitään...

Nazg

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Elokuu 19, 2004, 11:53:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Woldfine"
Öyk. En voi ymmärtää, mitä te, jotka näistä pidätte, näette niissä. Siis kaikkien noiden selitysten liäksi, tuohan on sairasta eläinanimaatioiden kidusta.

------

JA tuostahan, jos hiukan pienemmät lapset, jotka eivät välttämättä erota niin hyvin, mikä voi oikeasti tapahtua ja mikä ei, saada jotain sadistisia ajatuksia ja toteuttaa ne myöhemmin.

Mitä ihmiset näkevät South Parkissa tai Pokemoneissa? Tässä on kyse makuasioista, ja IMHO on älytöntä tulla teilaamaan joku asia vain sen takia ettei siitä itse tykkää.
Itse pidän noista siksi että rakastan sadistisia juttuja, kuten esim. darkficcejä. Se vaan tuo jonkinlaista tyydytystä ja valtaa kun lukee (tai katsoo) kidutuksesta. Sama asia kuin slashin kanssa. Jotkut pitävät sitä inhottavana ja huutavat "YÄÄK, MITEN JOKU VOI LUKEE TOLLASTA?!", nähdessään kyseisen genren ficin.

Ja mitä tulee lapsiin ja mahdollisiin vaikutuksiin HTF:stä: en piittaa. On hysteroitu Pokemonien vaikutuksista lasten herkkiin mieliin, mutta minä en ole kuullut yhtäkään tapausta jossa lapsi olisi tehnyt pahaa toiselle TV-ohjelman tms. vaikutuksesta.
Tämä on sitä samaa hysteriaa, enkä usko että Happy Tree Friendeissä ole yhtään mitään vaarallista materiaalia. Luulenkin että lapset purskahtaisivat itkuun ja saisivat traumoja sen sijaan että alkaisivat hakata toisiaan noiden episodien takia, kun moni teistäkin piti ko. animaatioita inhottavana.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #24 : Elokuu 19, 2004, 14:27:39 »
Heh! Miten te voitte vihata Happy tree friendsejä? Minä löysin ne niin, että mun luokkalunen katseli niitä ATK- tunnilla(En ole kopioinut tätä thdestä viestistä) ja aloin miettiä: "Voi kuinka ihanaa." Katsoin jonkun rakllijakson ja jäin koukkuun. Nyt katson niitä koko ajan, kuten sanoin aloittaessani topicin. LApset eivät voi saada niistä vaikuitteita, eivät minkännlaisia!! Pokemonissa on tappelua, mutta itse 12 vuotiaana(Joka oli 7 pokemanian aikana) voin sanoa että se on ihana sarja, eikä vaikuta mihinkään kuten ei HTF:kään.

Sitten veri: Sitä tulee litroittain vaikka vain pää menee tohjoksi. Verestä tulee sellaista lilla ettei kukaan voi oikein uskoa sitä. Lisäksi on tyydyttvää nähdä kuolevia pupuja ja verta. KAtson niitä aina kun haluan purkaa kiukkuni. Sen sijaan, että repisin kaikki ihnaat Harry Potter kirjani katson animaatioita.