Kirjoittaja Aihe: Sonata Arctica  (Luettu 56155 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Slipper

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #25 : Heinäkuu 26, 2003, 18:05:59 »
Ouu. Pääsen nostamaan tämän uuden yhden lempibändeistäni ylös. jei. :)

Niin. Sonataa en ole kauan kuunnellut, myönnän. Mutta joskus puolisen vuotta sitten kaverini isoveli tuli heittämään meille Sonatan levyn ja käski kuunnella. Öhh.. muut eivät oikein tykännyt, mutta minä huomasin heti pitäväni.

Sitten olin ruisrockissa kuuntelemassa Sonataa. Aivan mielettömän hyvää musaa, tajusin jälleen. Nyt en voi enää vastustaa. Kaikki ne biisit on ihania, oi voi. Loistavia.

Paras on maybe.. fullmoon. En oo varma, kun kaikki on niin hyviä. Ehh.. turha viestikö.. jälleen?! No pakko se on vähän ylistää tätä. :)

Darkkis

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #26 : Heinäkuu 27, 2003, 16:34:50 »
Vähän päälle puolivuotta on tullut vasta Sonata Arcticaa kuunneltua. Taisin löytää sotanatan ikään kuin vahingossa, sillä levyjen kannet ovat niin hienoja, etten osannut levykaupassa pitää näppejäni erossa niistä. Bändistä minulla ei ollut silloin yhtään mitään aavistustakaan, joskus nähnyt, mutta en silloin vielä ollut kiinnittänyt mitään huomiota.

Paras kappale on FullMoon. Huonointa en oikein osaa päättää, mutta Gravenimage on sellainen, jota en usko, että jaksaisin kovin monta kertaa kuunnella.

Silece ja Winterheart's Guild levyhyllystäni kurkistelevat. Joutuivat sinne  - kuten jo kerroin - herttaisten kansiensa takia.

Pidän Sonatasta, mutta hieman liian herttaista musiikkia minun makuuni. Onhan se tietysti suomen oloissa oikein vakavasti otettava bändi, mutta jos ulkomaallaisia ottaisin mukaan laskuihini ei Sonata kovin hyvin mielestäni pärjäisi. Sonata Arctican levynkansilehtiset ovat muuten viehättäviä. Toivottavasti en ole ainoa ihminen joka tuon jalon seikan on ottanut huomioon.

maniac

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #27 : Heinäkuu 30, 2003, 13:57:12 »
Kuulin Sonata Arcticaa eka kerran kaverilla ja tykkäsin heti. Latailin sitten biisejä koneelle ja nyt olen kuunnellut niitä paljon! Ostan sen uusimman levyn kun pääsen levykauppaan.

Lempibiisejä on FullMoon, The end of this chapter, Broken ja Still loving you. Oikeastaan melkein kaikki on tosi hyviä. Huonointa en osaa sanoa.

Pidän Tonyn äänestä mielettömästi ja melodiat on tosi kauniita. Sanat on monissa biiseissä hyvät. On kyllä yksi lempibändeistäni.

Ayelana

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #28 : Elokuu 07, 2003, 12:22:38 »
1. kuinka kauan olet kuunnellut?
suurinpiirtein kaksi vuotta

2. paras ja huonoin biisi?
Last Drop Falls, Broken, The Misery... Vaikea sanoa parasta, sillä niillä on niin älyttömästi hyviä kappaleita. Jos nyt huonoin kipale pitäisi sanoa, niin enpä oikein tiedä...

3. onko levyjä, mitä?
Ecliptica, Silence, Winterheart's Guild ja Songs of Silence - Live in Tokyo

4. oma mielipide sonata arcticasta.
Ekan kerran kuulin tätä ihanaa musiikkia linja-autossa. En tietenkään tunnistanut biisiä tai bändiä, ihastuin silti. Joskus vuotta myöhemmin velikulta imuroi koneelleen muutaman Sonata Arctican kappaleen (Replica, Fullmoon, myöhemmin Tallulah ja lopuksi vielä Last Drop Falls).
Tykkäsin heti, ja kun kuulin Last Drop Fallsin, tajusin, että se oli juuri se biisi, jonka olin vuosi aiemmin kuullut linja-autossa. Sitten tietenkin piti heti mennä ostamaan levyjä, ja nytkin tällä hetkellä kuuntelen The Miserya. Ihana bändi!

SeleB

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #29 : Elokuu 10, 2003, 17:48:22 »
Kertokaapa joku ihana ihminen mulle, että onko se kaikilla kappaleilla se sama laulaja? Kun oon kuullu, että niillä kappaleilla ois eri laulajia..  Ja jos se on vaan yks ja sama, ni onko se sitte Tony Kakko, vai kuka? Ja jos on eri laulajia, ni vaik yks esimerkki biisi per laulaja.. Kiitos.

Juu, olen kuunnellu bändiä nyt jottain kuukauden tai pari. Vahingossa tutustuin bändiin kaverin kautta ja koukkuun jäin. :)
Levyjä ei oo muita, ku sellanen poltettu, missä on ihan sekasin niitä biisejä, ei vaan yheltä levyltä.
Parhaita biisejä.. Awh.. Niitä riittää! Top3 ois ehkä.. FullMoon, Tallulah ja Letter To Dana. Huonoja biisejäkin oon kuullu pari, mut ei oo nimee jääny mieleen.

Keskitalvi

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #30 : Elokuu 10, 2003, 17:57:16 »
SeleB, kaikilla kappaleilla on sama laulaja, Tony Kakko siis. Kyllähän niitä jotain pikku vierailuja on, ainakin False News Travel Fastin muutama kiekaisu lähtee Kotipellon Timosta.. :]

Daenne

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #31 : Syyskuu 09, 2003, 15:16:06 »
Oih.... Sonata Arctica on aivan ihana bändi. Sillä on todella ihanaa musiikkia. Kaikki laulut todella ihania. Tallulah on minusta kaikkista paras :) Minulla ei ole sen levyjä mutta isosiskolla on yksi. Ja nyt on lainassa silence ja joku muu. Levyistä silence on ehdottomasti paras. Löysin tuon sonata arctican biisin vain ja kuntelin sen. Ihastuin siihen heti. Kuuntelin sen varmaan kolme kertaa peräkkäin. Sen jälkeen olen ruvennut kuuntelemaan muitakin. Mutta Tallulah ja Replica on parhaita :)

trivial

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #32 : Syyskuu 13, 2003, 18:12:27 »
Tyksin tyksin. (:

noin vuoden

En osaa koskaan sanoa tällaisiin mitään, en osaisi edes vastata kysymykseen lempiyhtyeeni. no mutta kuitenkin, paljon tykkään ainakin Kingdom For A Heartista ja The Ruins Of My Lifestä, kaikista yhtyeen kappaleista oikeastaan. Ei ole yhtään kappaletta josta en pitäisi lainkaan.

3. onko levyjä, mitä?
Tokion livetys ja Winterheart's Guild

Sonatan musiikki ei ole mielestäni kovin 'syvällistä' toisin kuin esimerkiksi NW:n joka jäytää oikein luita ja ytimiä, mutta Tonylla on erittäin loistava ääni ja tyypit tietävät mitä tekevät. Kaikista parasta ehkä on joissain kappaleissa varsin selkeästi (ainakin minun korvilleni) erottuva spiraalimaisuus joka tekee minusta Sonatasta Sonatan. On kuin kurimus (onko tuolla sanalla edes mitään merkitystä vai keksinkö taas omiani?) kiskoisi mukaansa ja pyörittäisi huimaa vauhtia ympäriinsä kiskoen koko ajan syvemmälle ja syvemmälle.

loistavaa.

Sol Angelica

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #33 : Syyskuu 13, 2003, 23:33:50 »
Älkääkä unohtako, että muut Sonatan jäsenet paitsi rumpali laulavat backing vocalseja, joista kitaristi Jani Liimataisen kuulee kenties selvimmin.

Hmm, vastaillaanpa uusiksi nuo kysymykset. Voisin tietysti vain muokata aiempaa viestiäni, mutta kun nyt olen laiska ja sitä paitsi haluan täyttää viestiäni enemmänkin, niin vastaan kokonaan uusiksi.

1. Vuoden alkupuolella aloin kuunnella. En pitänyt alussa Tony Kakon äänestä ollenkaan, mutta kyllä siihenkin tottui ja Tony on nykyään yksi parhaista metallikiljujista. ;)

2. Paras? No jaa. Enpä osaa sanoa. Olihan minulla jokin suosikkikin jossain vaiheessa, mutta en oikein muista sitä. Pidän ihan kiitettävästi Victoria's Secretistä, se onkin sitten suunnilleen ainoa, josta pidän ihan todella paljon uusimmalta levyltä. Jag vet inte. Huonoin? En tiedä.

3. Levyjä löytyy nämä kaksi uusinta sinkkua plus Ecliptica, Songs from Silence - Live in Tokyo ja Winterheart's Guild.

4. Sonatalla on oma persoonallinen leimansa, joka erottaa sen isoveljestään Stratovariuksesta. Sonata on vikkelämpää, hiukan yksinkertaisempaa ja energisempää kuin uusin Stratovarius. Henkilökohtaisesti pidän enemmän SA:n vanhemmasta tuotannosta, mutta siitä voi olla montaa mieltä.

Juuh.

Ayasha

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #34 : Lokakuu 04, 2003, 14:32:42 »
Voin sanoa, että tämä on yksi parhaimmista bändeistä mitä olen koskaan kuullut.

-Löysin Sonata Arctican vasta ihan vähän aikaa sitten, Bessin ansiosta, ensimmäinen kuulemani kappale oli Tallulah. Ihana. Sen jälkeen oli hieman taukoa kunnes alkoi tuntua että on pakko kuulla lisää.

-Pidän kaikista, jokaisessa biisissä on jotain hyvääkin. Olen ihastunut enimmäkseen Sonatan hitaamman puoleisiin biiseihin, kuten Last Drop Falls. Sonatan biiseissä on hyvät, kauniit sanat, ihanat melodiat.

3. onko levyjä, mitä?
-Kolme levyä. Ecliptica, Silence ja Winterheart´s Guild. Pidän jokaisesta levystä.

-Sonata Arctica on vaan loistava bändi. Kakko osaa, muut soittajat osaavat. Haluaisin ehdottomasti nähdä Sonataa livenä ja kuulla kaikki biisit joita en vielä ole kuullut. Tiedän bändistä hyvin vähän, mutta kiinnostusta on kyllä tutkia lisää.
Sonatan levyt löytää useimmin stereoistani.

Miyu

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #35 : Lokakuu 10, 2003, 19:05:27 »
Ja minä kun luulin olevani ainoa joka on kuullut tästä todella hyvästä hevi bändistä! xD
Ei ole Sonatan voittanutta. Tony laulaa ja Jani soittaa kitaraa! Mikä voisi olla ihanampaa? Lyriikat toimii, laulu toimii... Sonata Arctican levyjä ei minulla ole (valitettavasti :b) mutta siskollani on Silence, Winterhearts Guild ja serkullani on Songs Of Silence (live cd). Ja vielä ystävälläni Ecliptica!
Lempilauluni on pitemmittä puheitta Broken, koska se on niin Kalkaros (xD) ja upeat sanat! Kuten varmaan huomaatte, allekirjoituksessani on sen sanois pätkä. ^^
Jos ihmettelette tuota Kalkarosta, niin kuunnelkaapa sanat ja suomentakaa ne.

Haplo

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #36 : Maaliskuu 22, 2004, 15:17:57 »
Oon hirveen pettynyt siihen, ettei monikaan kuuntele sitä. Sehän on niin tosi hyvä ja ihana! Sillä on jotenkin terapeuttinen vaikutus. Hyvää musiikkia raivonhallintaan, ja tunnepurkauksiin...

1.Muutaman vuoden olen kuunnellut...
2.Paras... Ehkä Broken tai Victoria's secret. Huonoja niillä ei olekaan... :)
3.Ecliptica, Silence ja Winteheart's Guild
4.Upeat sanat ja melodia on tosi kaunista. uskomattoman tunteikasta musiikkia, ja ihana lauluääni!!!

Mullakin on vain pari kaveria, jotka todella kuuntelee Sonataa. Muut kattoo vähän kieroon kun me ihqutetaan sitä yhdessä. Mutta saisi porukka kuunnella oikeasti hyvää musiikkia, eikä vaan jotain teinipoppia...

Poissa suosanteri

• Vuotislainen
Sonata Arctica
« Vastaus #37 : Maaliskuu 22, 2004, 22:34:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Haplo"
Muut kattoo vähän kieroon kun me ihqutetaan sitä yhdessä. Mutta saisi porukka kuunnella oikeasti hyvää musiikkia, eikä vaan jotain teinipoppia...

Tuohon teinipoppiin en sano mitään (Psst! Luurangot siellä kaapissa! Hiljaa!)
Olen havainnut saman ilmiön, enkä tajua ollenkaan. Olenkohan aivan hakoteillä, mutta jotenkin Sonatan musiikissa on myönteinen pohjavire...musiikki on ilmavaa ja siinä on -vanha viidakon sanonta- hyviä viboja. Eikö niin saisi sitten olla vai mistä on kysymys? Ei sitä aina jaksa kuunnella rankkaa ja ahdistunutta musiikkia I was dying in the deepest of the graves of the heart  :p
Ympyrän pinta-ala neliömetreinä ?

Pride

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #38 : Maaliskuu 27, 2004, 01:49:04 »
En muistaakseni ole tähän topiciin vastannut..? Jos olen, pyydän anteeksi, mutta vastaan silti :) Sonatasta ei koskaan kyllästy puhumaan :)

-Nyt noin vuoden

-Parasta biisiä on aina vaikea valita kolmesta levyllisestä loistavaa musiikkia, mutta voisin äkkiseltään sanoa että Silver tongue, The cage, Broken, Wolf and Raven ja Fullmoon olisivat jollakin tasolla parempia kuin muut. Tai en mie tiedä. :D Huonointa biisiä onkin sitten vielä vaikeampaa löytää.. Ehkä Letter to Dana.

3. onko levyjä, mitä?
-Kaikki kolme levyä löytyy. Ei kuitenkaan live cd:tä.

-Kuuluu ehdottomasti suosikkibändeihini. On kivan kevyttä verrattuna muihin bändeihin joita kuuntelen (Children of Bodom, Finntroll), mutta silti raskaampaa kun 'normaali' radiosta soitettava musiikki. Biiseissä on ihan järkyn kauniita melodioita, ja Tony laulaa hienosti :)

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Sonata Arctica
« Vastaus #39 : Maaliskuu 27, 2004, 02:00:47 »
Päivitys 09082004

Jeah, hyvää musaa!

Nyt olen kuunnellut Sonataa puolisen vuotta. Kavereiden ansiosta minä sitten innostuin, kun muutenkin Nightwishia kuuntelen.

Paras biisi. Siis parhaat. Broken, Fullmoon, Replica, End of This Chapter, Gravenimage, Still Loving You (ei oma muttei haittaa..), Tallulah. Ainakin nuo *muoks* Ja Don't Say A Word, The Boy Who Wanted To Be A Real Puppet, Shamandalie, White Pearl, Black Oceans...
Huonoin. Jaa-a, enpä osaa sanoa juuri nyt. Ei sellaista varmaan olekaan
Omistan levyt Reckoning Night, Silence, Winterheart's Guild ja Ecliptica

Mitäs sanoisi. Hyviä kipaleita. Melodia on yleensä se tärkein, siitä diggaan eniten. Varsinkin End of This Chapterin piano on ihana, ja Graveinimagen soinnut. Monessa biisissä on mukavat lyriikatkin. Tony on tosi hyvä laulaja, äänialakin on niin kamalan laaja (huomaa, kun itse yrittää laulaa mukana...) ja muu bändi soittaa myös tosi hyvin.

Miyu: Juu, Kalkaros.

Poissa Elena

• Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
Sonata Arctica
« Vastaus #40 : Maaliskuu 31, 2004, 20:12:28 »
Miksi en ole huomannut tätä keskustelua aikaisemmin??

Minä pidän paljon SAsta. Olen kuunnellut jo kolmisen vuotta kyseistä bändiä. Parhaimpia lauluja ovat Last drop falls, replica, Full moon, Letter to Dana, blank file ja moni muu. Huonoja ei niinkään, noh ehkä toi Tallulah on huonoimmasta päästä. Ecliptican omistan, muitten levyjen lauluja löytyy kyllä koneelta aika hyvin.
Oma mielipiteeni? No, eiköhän se ole selvä. Yksi lempibändeistäni, kuuntelen todella paljon
((the magic is spreading))

Mai

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #41 : Huhtikuu 01, 2004, 14:30:15 »
Mie alotin Sonatan kuuntelun tuossa Joulun aikoihin, ja todellakin pidän Sonatasta. Ensimmäinen kappale jonka kuulin oli Victoria´s Secret ja tykästyin siihen heti, se on vieläkin yksi lempikappaleistani. Musiikissa on semmoista tiettyä energisyyttä joka saa jalan vipattamaan ;> Tonylla on todella hyvä ääni, joka sopii yhteen musiikin kanssa. Lempikappaleitani on Victoria´s Secret, FullMoon, Letter To Dana, BlackSheep ja Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited.

Winterheart

• Ankeuttaja
Re: Sonata Arctica
« Vastaus #42 : Huhtikuu 01, 2004, 16:31:49 »
1. Noin vuoden
2. Paras? Noh; My Land, Kingdom a Heart, FullMoon, UnOpened,
False News Travel Fast, The End Of This Chapter, Tallulah, Wolf & Raven,
The Power O f One, Respect the Wilderness, Victoria's Secret, Champagne Bath, Broken, The Ruins of My Life
3. Ecliptica, Silence, Songs of Silence, Winterheart's Guild,Victoria's Secret ja Broken(tulossa)
4. Maailman paras bändi jolla ei ole ollenkaan huonoa biisiä.
Yksinkertaisesti paras.

Cerena

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #43 : Huhtikuu 28, 2004, 17:44:24 »
Olenpa kuullut vain Wolf and Ravenin ja pari muutakin biisiä.... Meidän luokkalaiset pojat käyvät aina välkällä kuuntelemassa netissä Sonata Arcticaa, joten siitä minäkin innostuin. Mulla ei oo kyl yhtään levyjä...

Wolf and Raven on just best. Tosi hyvä melodia! Kitarasoolot on kuin taivaasta. Ihanaa kuunneltavaa!

fuksi

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #44 : Toukokuu 01, 2004, 19:34:02 »
Olen varmasti se vähiten Sonataa kuunnellut Sonata-fani, mutta se ei mitään. Ehkä jostain maaliskuusta asti nyt. Sain silloin joltain messengeristä pari piisiä ja rakastuin.
Paras on ehdottomasti Fullmoon, se on rakastettu tällä hetkellä. Myös Tallulah ja the Misery ovat hyviä. Oikeastaan, huonointa ei ainakaan vielä ole. En ole törmännyt huonoon biisin ollenkaan.
3. onko levyjä, mitä?
Itse asiassa ei. Pitäisi hankkia. [off]kunhan saan selville mistä löytäisin, käpykylässä ei saa mistään, pitää mennä naapurikaupunkiin[/off]
4. oma mielipide sonata arcticasta
Loistavaa musiikkia, juuri minun mieleeni. Fullmoon soi koko ajan kun olen koneella, varsinkin nyt kirjoittaessa. Se rauhoittaa kun mielessä kuohuu. Muutkin piisit ovat rauhoittavia.
Kertakaikkiaan, ilman pändiä ei olisi minuakaan, ainakaan tällä hetkellä.

menwendine

• Ankeuttaja
Re: Sonata Arctica
« Vastaus #45 : Kesäkuu 03, 2004, 14:34:34 »
3. onko levyjä, mitä?

Jeps eli taidankin tässä vastata noihin kysymyksiin...Mä pidan kitse kanssa Sonata Arcticasta ihan hirveästi! Eli siis...näin se alkaa...
1. Mä oon kuunnellut Sonata Arcticaa jo noin vuoden verran. Tuntuu kyllä pidemmältä ajalta.
2. Parhaita biiseja on victorias secret, the misery, replica, FullMoon, broken, tallulah yms...huonja on wolf and raven, muita ei tuukaan mieleen.
3.Omistan kaksi levyä toinen, joiden nimiä en nyt tähäähn hätään muista, enkä voi edes tarkistaa sillä levyt ovat äitillä...
4. Sonata Arctica tekee loistavaa musiikkia jota kannattaa kuunnella! Hienoja melodioita ja hienoja kitarasooloja!

Suvih

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #46 : Kesäkuu 18, 2004, 19:35:47 »
Oih Sonata on aivan ihana bändi <3

On siitä ainakin puolitoista vuotta.Yksi mesekaverini lähetti minulle pari
Sonatan biisiä, ja siitä se lähti.

Ööhm. En oikeastaan osaa sanoa parasta ja huonointa, mutta pidän todella paljon näistä; Broken, Tallulah, Letter to Dana, Gravenimage, Tha Cage, The End of this Chapter, The Power of One ja Mary-Lou

Ja Pidän vähemmän näistä; Blank File ja Last Drop Falls

3. onko levyjä, mitä?
Joo on. Ecliptica, Silence WHG , luonnollisesti.
Ja sitten on Songs of Silence livelevy ja sinkut Broken ja Victorias Secret.

4. oma mielipide Sonata Arcticasta
Fanius on nyt hieman hiipunut, mutta edelleen
pidän erittäin paljon. Harmi kun en luultavasti pääse tänä kesänä keikoille  :(

Suvih

• Ankeuttaja
11.10...
« Vastaus #47 : Heinäkuu 05, 2004, 22:05:18 »
11.10 Ilmestyy uusi levu Reconing Night.
Ei jaksa odottaa!

Ja Biisilistahan on tällainen. :)
"My Selene" on Janin tekemä biisi. Ihk <3

"Reckoning Night" tracks:
1. Misplaced
2. Blinded No More
3. Ain’t Your Fairytale
4. Reckoning Day, Reckoning Night…
5. Don’t Say A Word
6. The Boy Who Wanted To Be A Real Puppet
7. My Selene
8. Wildfire
9. White Pearl, Black Oceans…
10. Shamandalie
11. Wrecking the Sphere(Japan only)

Elreth

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #48 : Heinäkuu 12, 2004, 16:28:52 »
Tässä minun vastaukseni siitä 1 kysymyksestä:

v: hmm... 2-3 vuotta
v: Ei niillä ole parasta eikä huonointa biisiä.
3. onko levyjä, mitä?
v: tietysti. mm. Ecliptica, Winterheart's Guild
v: Mielestäni Sonata Arctica on huippu bändi. Tonylla on upea ääni, Jani soittaa upeasti kitaraa, Tommy soittaa todella hyvin rumpuja, Henrik soittaa mahtavasti syntsaa. yksi parhaimmista biiseistä on The Power of one. Sonata Rullaa forever!

weetzie

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #49 : Heinäkuu 13, 2004, 20:24:27 »
Vuoden verran.

Tallulah oli ensimmäinen jonka kuulin, ja siitä pidän yhä edelleen kovasti. Hyviä myös Replica, Fullmoon, The Misery, Silver Tongue, Letter to Dana, Broken...huonoista en osaa sanoa.

3. onko levyjä, mitä?
Ecliptica ja Winterheart's Guild löytyypi.

Viime kesänä ja syksynä cd-soittimessa ei muuta ollutkaan kuin Sonataa.
Enää en fanita ihan niin kiihkeästi kuin joskus muinoin, mutta pidän yhä edelleen ja tulee kuunneltua silloin tällöin. Paljon hyviä biisejä, jotka toimivat aina.