Kirjoittaja Aihe: Sonata Arctica  (Luettu 45481 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

keikku

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« : Joulukuu 05, 2002, 17:49:29 »
toivottavasti löydän nyt jonkun kaltaiseni(joka kuuntelee sonata arctican taivaallisen hyvää musiikkia).. luultavasti et ole edes ikinä kuullut bändistä nimeltään sonata arctica, mutta niille jotka ovat edes hiukan tykänneet kuulleestaan sa:n musiikista;

1. kuinka kauan olet kuunnellut?
2. paras ja huonoin biisi?
3. onko levyjä, mitä?
4. oma mielipide sonata arcticasta.

minun vastaukseni:

1. sellaset pari kolme vuotta..
2. paras biisi, ehkä land of the free, fullmoon, broken, silver tongue ja champagne bath.. huonoin, ehkä tallulah tai power of one tai the misery tai victoria´s secret..
3. on sekä ecliptica(saan kohta, joten laitoin silti), että silence ja tietty winterheart's guild..
4. sonata arctica on mun lempibändi ja kuuntelen sitä koko ajan(aina kun levysoittimessa on patterit).. tony laulaa ihan sika hyvin, melkein paremmin, kuin nightwishin tarja.. tai no siis eihän mies - ja naislaulajia voi keskenään vertailla..

// HUOM! Älkää noudattako orjallisesti ensimmäisen viestin kysymyksiä, vaan vastatkaa omin sanoin. Tämä ei ole gallup, vaan keskustelu. - Villi Lohi
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2007, 15:22:44 kirjoittanut Villi Lohi »

Poissa Voyageuse

• Vuotislainen
Sonata Arctica
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2002, 08:51:55 »

Noin vuoden verran. Keksin bändin kun kaverini kuuntelutti minulla Silence-levyä.

Parhaasta en osaa sanoa, sillä hyviä kappaleita on tosi monta. Esim End of This Chapter on ja silence-levyn eka kappale ovat hyviä.

3. onko levyjä, mitä?

Silense-levy, poltettuna tosin

Kappaleet ovat hyviä. Laulajalla on ihan huippu ääni, joka muuuten kuulostaa melkein täsmälleen samalta, kuin Stratovariuksen laulaja. Ainoa haittapuoli on, että sanoitukset eivät aina ole kovin hyviä: melkein jokainen kappale käsittelee sitä, että nainen on jättänyt tai ollut petollinen tai on muuten vaan saavuttamaton. Kaikenkaikkiaan hyvää musiikkia![/b]
Calm, calm, calm

Poissa Freya

• Green Dragonflight
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • + The Song of Life +
Sonata Arctica
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2003, 14:55:25 »
Olen kuunnellut Sonata Arcticaa noin puolisen vuotta. Omistan vain yhden levyn (Songs of Silence) koska en ole täältäpäin löytänyt niitä enempää. Eihän täältä kyllä löydä mitään muutakaan... >:/ Sen ainoan levyni sain eräältä tuttavalta tuliaiseksi, enkä silloin edes tiennyt mikä Sonata Arctica on. Hän oli vain ostanut sen, kun hänellä kerta oli aina tapana tuoda minulle mukanaan joitan sattumanvaraisia levyjä.

Paras biisi on ilman muuta Wolf and Raven. Se melodia on vain niin... sanoisinko että koskettava? ^.^ Lopussa vain hakataan vähän turhan pitkään rumpuja, mutta muuten aivan paras.

Huonoin biisi... Ei kai tällä levyllä sellaista ole? O_o

En kyllä yleensä kuuntele paljon tämän kaltaista musiikkia, enkä varmaan kuuntelisi Sonata Arcticaakaan ellei minulle olisi tuotu silloin sitä levyä. Ja tämähän on vähän tällaista fantasiamusiikin kaltaista, joten sekin saattaa vaikuttaa aika lailla siihen että pidän siitä niin paljon.
I've been fire, fed by the four winds. I've been water in the stream. And a drop of dew on the culm.
I've been clay in the hands of a potter. I've been rosin of a tree, and a leaf, by the breeze carried away.

Hikka

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #3 : Helmikuu 22, 2003, 18:34:44 »
En virallisesti kuuntele Sonata Arcticaa, mutta joitakin biisejä olen kuullut. Yhdessä kappaleessa lauletaan jotakin apinasta joka kiipee pitkin selkää... (eller nåt) nyt en muista biisin nimeä... mutta anyways. Kysymys kuuluukin, tietääkö kukaan mikä on biisin syntytarina? Apinan osuus kummastutti sekä meikäläistä että erästä ystävääni. Kehitimme teorian perustuen kaununovelliin nimeltään 'Apinakuuri', mutta.. se vaikutti vähän kaukaa haetulta.

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
Sonata Arctica
« Vastaus #4 : Helmikuu 23, 2003, 21:46:42 »

Löysin yhtyeen noin puoli vuotta sitten. Pidin siitä silloin, ja pidän siitä nyt.

Parhaimpina ovat olleet mm. Peacemaker, Last drop falls, The end of this chapter... mutta tällä hetkellä suosikkini on ehdottomasti San Sebastian. Muok.) No mutta... eihän tuo ole vielä mitään verrattuna The Cageen... mieleni on vähän muuttunut tuon Winterheatin hankkimisen jälkeen :)
Huonoin/vähiten kiinnostavin Sonata Arctican kappale on varmaankin Shy.

3. onko levyjä, mitä?

Ei. Mutta Winterheart's guild pitää ostaa kun se ilmestyy 17/3/2003.

Ei ihan ykkössuosikkejani, mutta kuuntelemisen arvoista. Pehmeäksi metalliksi erittäin hyvää tavaraa, tämä yhtye saa jopa balladit kuulostamaan hyvältä. Olin alkanut kiinnostua yhtyeestä hiljattain, kun sain tietää että se keikkailee maaliskuussa tuolla Lutakossa, Jyväskylässä.

(Muoks.)
Minulla on tuohon apinahommaan ratkaisu. Sing in silencen sanoissa kerrotaan jostain tytöstä, ja siinä mainitaan myös apina hänen selässään, luultavasti lemmikki ellei jokin muu sort-of-thingie...

Lainaus

...
Little child who just couldn't see
The pressure from her so called friends
Was just too much
The monkey slowly climbed on her back
Offering an aid for her pain
...

...
Cannot shake the monkey off your back
Did I see a spark on your eyes
Was it just the last light of hope
Or the hope that died
...
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

keikku

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #5 : Helmikuu 27, 2003, 13:06:09 »
[lainaa Kahvimukia]Mutta Winterheart's guild pitää ostaa kun se ilmestyy 17/3/2003.[/lainaa Kahvimukia]

Eikös se ilmesty 7/3/2003, eikä kun sanoit?? ainakin Sonatan  sivuilla luki niin, ja yhdessä mainoksessakin...  :wink:

Poissa Graveheart

• Vesijuoppo Yrjäläinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
Sonata Arctica
« Vastaus #6 : Helmikuu 27, 2003, 23:35:08 »
Lainaus käyttäjältä: "keikku"
[lainaa Kahvimukia]Mutta Winterheart's guild pitää ostaa kun se ilmestyy 17/3/2003.[/lainaa Kahvimukia]

Eikös se ilmesty 7/3/2003, eikä kun sanoit?? ainakin Sonatan  sivuilla luki niin, ja yhdessä mainoksessakin...  :wink:

Viimeksi kun kävin kurkkaamassa Sonata Arctican sivua, siellä sanottiin ilmestymispäivämäärän olevan 17.3...  *pikainen tarkistus* nyt siellä sanotaan että se ilmestyy 10.3. Julkaisupäivämäärä vähän vaihtelee, mutta sehän on parempi mitä aikaisemmin se ilmestyy.
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
She says "I can't remember" and starts to cry

keikku

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #7 : Helmikuu 28, 2003, 16:33:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Kahvimuki"
Viimeksi kun kävin kurkkaamassa Sonata Arctican sivua, siellä sanottiin ilmestymispäivämäärän olevan 17.3...  *pikainen tarkistus* nyt siellä sanotaan että se ilmestyy 10.3. Julkaisupäivämäärä vähän vaihtelee, mutta sehän on parempi mitä aikaisemmin se ilmestyy.

Olitkin oikeassa.. no, erehdyksistä oppii :wink:  ja muuten yhdessä Spinefarmin mainoksessa luki 7.3. mutta Spinefarmin sivuilla 10.3.

muoksii

Et ollut oikeassa, näin sen levyn tänään(la 8.3.) kaupassa, mutta äitini ei suostunut raahautumaan sinne asti, joten joudun hakemaan sen vasta maanantaina..

Noirre

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #8 : Huhtikuu 06, 2003, 16:52:42 »
Onhan se Sonata hyvä juu. Sitä, milloin aloin kuuntelemaan, en tosin muista. mutta sen sanon, että Tonin ääni ei ole riittävän vakaa livekeikkoihin. Mies paralta tuntuu loppuvan se aina jossain vaiheessa kesken. Live in Tokyo - levy oli suuri pettymys juuri laulajan äänen takia. En suosittele.

Studiossa levytetyt levyt sen sijaan ovat hyviä. osa sanoituksista tosin saa itkun partaalle. Esim. Letter to Dana: "My eyes might have betrayd me, but I have seen / Your picture on the cover of a filthy magazine" saa huokaisemaan. Osa sanoituksista tosin on nerokkaita. Mutta nämä kömmähdykset kyllä masentavat.

lempibiiseiksi ovat muodostuneet kaiken kaikkiaan kaikesta huolimatta Replica, FullMoon, Letter to Dana, My Land ja Last Drop Falls, unohtamatta Peacemakeriä. Kyllähän tuohon tutustua kannattaa, ja ehkä se Toninkin ääni vahvistuu ajan myötä. Sitä odotellessa tyydyn studiolevyihin.

keikku

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #9 : Huhtikuu 17, 2003, 12:51:38 »
Jos joku on menossa sinne Sonatan perjantain keikalle, voiko kertoa minkälainen meininki siellä oli, kun minä en pääse sinne Nosturiin.. Mii joutuu lähteä Turun saaristoon.. ja en kai mie muutenkaanois voinu lähteä..  :cry:

Juliette

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #10 : Huhtikuu 23, 2003, 21:21:30 »
Sonataan tutustuin vasta tämän vuoden puolella.
Kuunneltuani Solin ylistystä kyseisestä bändistä, uteliaisuus heräsi ja oli pakko saada Sonatan musiikkia käsiin.
Ennemmin yhtye oli tuttu ikuisesta....

- Miksi kaikki Nightwish fanit ovat myös Sonata faneja (ja nep.)?

...kysymyksestä.
Juu, hyvää musiikkia. Osa ainakin. Strato-jäkätys ei iske (niitä kappaleita Sonatalla on onneksi hirmu vähän), ja liian hitaat kappaleet hypätään yli.
Uusin levy on hyvä, ja sieltä tulee tämän hetkiset lempparit: Broken, Silver Tongue, Chanpagne Bath.
Ja vanhemmilta: Full Moon, Replica, Revontulet ja My land.
Minulla on Winterheart´s Guild, ja muut levyt ostan kyllä kun rahaa tulee hieman lisää.

Sonataa tykkään kuunnella taustalla, kouluun kävellessä, läksyjä tehdessä, kokatessa ja lukiessa.
Se on minulle ihanaa fantasiaa sisältävä, rauhoittava pikku hyppy Nightwishista muunlaiseen musiikkiin.

Jos joku on menossa sinne Sonatan perjantain keikalle, voiko kertoa minkälainen meiniki siellä oli, kun en pääse sinne Nosturiin..Mii joutuu lähteä Turun saaristoon..

Hyvä meininki, tottakai. Olin siellä, mielenkiinnosta. Laitoin tämän nyt tähän, sillä Tonylta lipsahti aika monta Turku vitsiä illan aikana, sillä viimeisin keikka oli siellä. Juu. Ei hauskaa.
 *hihittää*

keikku

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #11 : Huhtikuu 23, 2003, 22:01:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Juliette"

Uusin levy on hyvä, ja sieltä tulee tämän hetkiset lempparit: Broken, Silver Tongue, Chanpagne Bath.

ihmeellistä nyt on, että just nuo samat biisit, siis tiätty silt uudelta levylt, on mun tän hetkisiä lemppareita.. itse asiassa cd-soittimessa taitaa vieläkin olla toistolla kyseiset biisit..

Lainaus käyttäjältä: "Juliette"
Lainaus käyttäjältä: "maoonniinkaunis"
Jos joku on menossa sinne Sonatan perjantain keikalle, voiko kertoa minkälainen meiniki siellä oli, kun en pääse sinne Nosturiin..Mii joutuu lähteä Turun saaristoon..

Hyvä meininki, tottakai. Olin siellä, mielenkiinnosta. Laitoin tämän nyt tähän, sillä Tonylta lipsahti aika monta Turku vitsiä illan aikana, sillä viimeisin keikka oli siellä. Juu. Ei hauskaa.
 *hihittää*

hitsi, ois pitäny jäädä isin luo, niinku järkevä(no joo järkevä ja järkevä..) isoveli teki..

oisin niin halunnu olla siellä, mutta sitaatoiden pumbaa:
"Jätä takamuksesi menneisyyteen!"

Serbeth

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #12 : Huhtikuu 23, 2003, 22:16:37 »
Min en pidä champagne bathista. Siinä on se ärsyttävä kertosäe, vähän tulee Strato mieleen. Broken on oikeastikin todella hyvä, VS ei monen kuuntelukerran jälkeen enää niin hyvä. Ruins of my life on myös välillä hyvä, kuten silver tongue, the cage, gravenimage ja abandoned jne.

Herstein

• Ankeuttaja
Re: Sonata Arctica
« Vastaus #13 : Huhtikuu 24, 2003, 19:09:26 »
toivottavasti löydän nyt jonkun kaltaiseni(joka kuuntelee sonata arctican taivaallisen hyvää musiikkia).. luultavasti et ole edes ikinä kuullut bändistä nimeltään sonata arctica, mutta niille jotka ovat edes hiukan tykänneet kuulleestaan sa:n musiikista;

3. onko levyjä, mitä?

minun vastaukseni:

1. Sellaiset Puoli Vuotta olen kuunnellut!
2. Paras on Black Sheep, Full Moon ja huonoin on Replica
3. Ei ole, ostan kohta uusimman
4. Hyvää, suomalaista rokkia, jota sietää kuunnella Kannataa kuunnela !

keikku

• Ankeuttaja
Re: Sonata Arctica
« Vastaus #14 : Huhtikuu 25, 2003, 14:07:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Spanker"

4. Hyvää, suomalaista rokkia, jota sietää kuunnella Kannataa kuunnela !

Rokkia? Ehei, heviähän Sonata on.. Sori, jos oon pilkun viilaaja, mut rock ja hevi on kaksi eri asiaa..

Hito Tamashii

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #15 : Huhtikuu 25, 2003, 15:27:47 »
Sonata Arctica on niin ihku..!

Yksi lemmppari bändeistäni.. Minun lempi -mussani ovat nähkääs Rock ja Pop.. Enimmikseen Rock.. Paras kyllä on Scorpions, mutta kuuntelen mielelläni Sonataa..
Olenhan minä hyvä kun voin itse tuoda omat mielipiteeni esiin ja pitää siitä kiinni. *ylpeilee* ^^

Olen saanut isältä tämän ihanan "rokkilahjan", joten opin hänen kautta kuuntelemaan kaikkia Rockia..
Suosittelen tätä bändiä, sillä sen kappaleihin voi mennä mukana ..
Sillä on myös kappaleita ,jotka vievät ajattelemaan elämää tai uppoutumaan unelmiin.. Se on minun mielipiteeni.
Kun olen kuunnellut sitä, olen itsekkin monta kertaa uppoutunut kappaleisiin enkä ole kuullut mitään muuta. The Misery on tosi hyvä ,siihen minä yleensä olen uppoutunut. *muoks* Se vie todella mukaansa :)
Jos olette myös Rokc -faneja, suosittelen myös näitä bändejä: Scorpionsia ,Stratowariusta sekä Queeniä.. ^^

Sol Angelica

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #16 : Huhtikuu 25, 2003, 22:29:54 »
Juliette, ylistinkö minä Sonataa? Kas kun en huomannut... :) No, kertakaikkisen hyvä yhtye tosiaan. Pojat taitaa hommansa. Enivei:

1. Kuinka kauan olet kuunnellut?
-- En kauaa. Mielenkiinto alkoi herätä vasta joskus viime vuoden lopulla tai tämän vuoden alussa.
2. Paras ja huonoin biisi?
-- Härregud, en minä osaa sanoa. Tällä hetkellä suosikkini taitaa olla... hetkinen... *miettii* En tiedä! Monikin laulu Winterheart's Guildilta, sanotaan nyt vaikka... The Misery. Yksi suosikeistani, ei välttämättä ykkönen, mutta pakko minun oli tähän jotain laittaa.
3. Onko levyjä, mitä?
-- Onhan minulla... Yksi. Songs of Silence - Live in Tokyo. Sekä Victoria's Secret-sinkku. Sinkut on kamalan käteviä, jos pohtii, ostaisiko levyn vai ei. WG on hankintalistani ykkössijalla, kunhan nyt repäisen jostain rahaa siihen. Hevikokoelmani vie kaikki rahani. Haluan kartuttaa sitä koko ajan. Ostoslistalla on seitsemän levyä tällä hetkellä. Ups, offtopic. Mutta Winterheart liittyy SoS:in kaveriksi sitten, kun meikäläisen rahatilanne sen sallii.
4. Oma mielipide Sonata Arcticasta.
-- Se on loistavaa musiikkia, tarttuvaa ja melodista. Olen alkanut kuunnella livelevyäni useammin ja useammin. Ei Sonata paras ole, mutta kärkipään kannoilla kuitenkin. Ja, tällähän ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa, mutta koko yhtyehän on täynnä söpöläisiä. *kuolaa kitaristi Jania* ;) Kaikkea sitä. Menipä asiattomaksi.

Siinäpä sitä, juttua ja mielipiteitäni Sonata Arcticasta. Kerrassaan oivallista musiikkia. :)

*muoksii*: Meninpä ja ostinpa tuossa eilen Winterheart's Guildin. Elikä lisään sen listalleni. Musiikki sillä on todella hyvää, vaikkei ollutkaan mitään uutta, kiitos Milsin ja Kazaan, joiden ansiosta olen kuullut koko levyn.

Ponzo

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #17 : Toukokuu 05, 2003, 08:29:14 »
Sonata Arctica on mahtava bändi! Yksi parhaimmista. Tästä voin syyttää kavereitani ja pikkuserkkuani. Kiitos teille!
Vaikka en olekkaan kuunnellut kyseistä bändiä kovinkaan pitkään, se kolahti heti. Tällä hetkellä omistan Silence-levyn. Se tosin on poltettu ja sen uusimman levyn hommaaminen on jo harkinnassa. Parasta ja huonointa biisiä en osaa sanoa. Mielipide: No sanat on mahtavia samoin ne soittaa tosi hyvin. Kappaleet tempaa mukaansa ja sitä on ilo kuunnella.

En tunnusta, että koko viikonloppuni meni kuunnellessa Sonataa, mutta kun sen on niin mahtava!

zubrette

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #18 : Toukokuu 05, 2003, 11:31:24 »
Sonata Arctica on ollut pitkään vitsi muutaman kaverini kesken. Katottiin keikka tuska 02:ssa ja naureskeltiin että ei ******* miten nuo housut puristaakaan laulajaa xD. Että onkos tuo heviä nähnytkään?

Kun uusi levy ilmestyi niin sonataa haastateltiin metaliliitossa. Soittivat Victoria's Secretin ja sehän oli ihan törkeän hyvä! Miten voi olla mahdollista että minä tykkään tuollaisesta musiikista? Mahtavat melodiat ja lauluääni tai monet synat eivät häirinneet ollenkaan! En ole vielä kerinnyt ostamaan mitään tuotantoa kun noistahan pitäisi pulittaa se kokonainen kaksikymppiä :(

Toisaalta tuo ei ollut ensimmäinen kerta kun vitsistä tulikin ihan hyvä bändi. Esim. Bodom ja Ajattara naurattivat aluksi kovastikin :)

Serbeth

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #19 : Toukokuu 05, 2003, 16:30:51 »
hrr, alkaa jo pelottamaan nuo aiemmat levyt  :shock:
uusin on mielestäni aivan loistava. En vanhemmista juurikaan tiedä, muutaman kappaleen olen kuullut niiltäkin. Varsinkin levyn ensimmäistä raitaa, kakkosta, kasia, ysiä, kolmosta ja kutosta kuuntelee mielellään.

keikku

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #20 : Toukokuu 06, 2003, 13:04:44 »
Lainaus käyttäjältä: "Serbeth"
hrr, alkaa jo pelottamaan nuo aiemmat levyt  :shock:

Jaahas. mun mielestä ne vanhat levyt on ehkä jopa parempia, vaikkakin uudessa on vähemmän balladeja, jotka eivät ole todellakaan lähellä syndäntäni.. yaggii.. no juu..

Lainaus käyttäjältä: "zubrette"
sonataa haastateltiin metaliliitossa.

kuuntelin itekkin ton haastattelun, mut nyt oon unohtanu monelta se tulee sunnuntai-iltaisin ja mikä on ylexin kanava? jos viittisit valaista mua. x)

zubrette

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #21 : Toukokuu 06, 2003, 15:17:03 »
keikku, mulle kuuluu ainakin taajuudella 91.95 ja aika on 20-22. Mutta radion puuttuessa voi sitä kuunnella mafian sivuiltakin..

http://www.yle.fi/ylex/ ..jos on vaikeuksia googlen kanssa :)

Misha

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #22 : Kesäkuu 12, 2003, 19:33:56 »
Olen todella tykästynyt Sonata Arctican musiikkiin. Kuulin ensimmäisen kappaleen pari kuukautta sitten, kun törmäsin Wolf And Raveniin mp3sena. Sen jälkeen oli pakko hankkia muutkin, ja nyt minulla on Winterheart's Guild cd:nä ja tietokoneella lähes kaikki muut kappaleet.

Sanoitukset. Ne ovat minulle erittäin tärkeitä, se että laulu oikeasti kertoo tarinan, ja se on yksi syy, miksi pidän Sonata Arcticasta. Kappaleet eivät myöskään muistuta toisiaan. Joskus ne tuovat hiukan mieleen X-Japanin o_O Tai ehkä se olen vain minä.

Pidän hiukan enemmän hitaammista kappaleista, joissa saa nauttia rauhassa laulajan äänestä, mutta nopeammista esimerkiksi The Cage on todella hyvä. Muita suosikkejani ovat Gravenimage, Champagne Bath, Fullmoon ja Letter To Dana. Oikeastaan kaikki Winterheart's Guildin kappaleet ovat hyviä.

Shanpuu

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #23 : Heinäkuu 19, 2003, 00:57:03 »
(nostan tämän topicin ylös, mwhah)

Tutustuin Sonataan vasta silloin, kun Victoria's Secretia soitettiin radiossa melko ahkerasti. Tykästyin. Kuulin sen usein radiosta ja ajattelin, että on pakko saada se CD. Marssin siis Anttilaan ja ostin Winterheart's Guildin, vaikka en ollut kuullut siltä kuin tuon yhden kappaleen. Miksi näin tein? En tiedä. Mutta hyvä, että tein niin. Hurjasti kulutin tuota levyä soittimessani ja latailin Winampiin joitain kappaleita.

Tässä ihan hiljan (muutama päivä sitten) löysin levyn Silence alennuksesta ja se lähti mukaani heti sen nähtyäni. Sitäkin on nyt jo ihan kohtuullisesti soitettu. Silence on mielestäni parempi levy kuin Winterheart's Guild.

End of this Chapter on mielestäni se paras kappale. Se on jotenkin aivan ihana.

Sonataan olen siis tutustunut vasta viime... huhtikuussa suunnilleen. Eli mikään vanha kuuntelija en ole, mutta se oli rakkautta ensikuulemalla. Hah hah hah.

Melodiat ovat hienoja. Sanoituksista pidän. Hienoa musiikkia, täytyy kyllä sanoa.

Serbeth

• Ankeuttaja
Sonata Arctica
« Vastaus #24 : Heinäkuu 19, 2003, 11:49:13 »
Minulla oli muuten sama tuon Winterheart's guildin kanssa. Olin kuullut Sonatasta jonkin verran hyvää ja sitten kuulin radiosta Victoria's secretin. Ostian sian säkissä, mutta hyvän sian  :P
Silence on minunkin mielestäni paras levy ja paras kappale ehdottomasti Sings in silence.