Kirjoittaja Aihe: Love Hina  (Luettu 1921 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

merkityksetön

• Ankeuttaja
Love Hina
« : Toukokuu 12, 2004, 18:37:53 »
Winampin uudella versiolla pääsee katselemaan "LOVE HINA" nimistä anime-sarjaa.
Jotain tarkempaa tietoa:
http://lovehina.bandai-ent.com/regular_version/

Itse pidän, ja olen katsonut kaikki jaksot, jotka tuossa on näytetty.
Yleensä kyseinen sarja on ensimmäisenä listalla, ja Server täynä, mutta aktiivisen räpyttelyn jälkeen pääset varmastikin katsomaan sitä.

:)

Keskustelua aiheesta.

No herkele, lähes (montako tuntia kulunut) eikä vieläkään vastausta.. kohtahan tein tämän turhaan - iikx :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2007, 15:11:56 kirjoittanut Lae »

ayu

• Ankeuttaja
LOVE HINA
« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2004, 19:57:38 »
Love hinaa? Minä olen viime kesästä asti ollut siitä jotenkin kiinnostunut ja nyt kun otit sen aiheeksi, niin nyt kiinnostaa vielä enemmän! ^_^

Meillä on sellainen Winamp, jolla me kuunnellaan vaan musiikkia, pystyykö sillä katsomaan Love hinaa? Montako jaksoa siinä koko sarjassa oikein oli?
Onko kukaan lukenut mangaa?

maniac

• Ankeuttaja
LOVE HINA
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2004, 22:39:49 »
Winampilla voi katsoa myös videotiedostoja. Ainakin uusimmassa versiossa (5.jotainjotain) voi katsoa "tv-kanavia" tai kuunnella nettiradiokanavia. View -> Media Library. Siellä aika alhaalla Internet TV ja kun sen valitsee, siihen tulee pitkä listä eri kanavia, joille voi mennä ja katsoa. Iso osa noista on K-18 tasoista materiaalia, mutta on siellä varmaan joitain kiinnostavia kanaviakin, itse en ole pahemmin perehtynyt. Nyt Love Hina näyttää olevan toiseksi ylimpänä, ja katsojia niin paljon ettei sinne enää pääse.

Love Hinassa on tietääkseni 24 jaksoa. Olen nähnyt 6 ekaa joskus, mutta ei se ollut kovin kiinnostava.

Naa

• Ankeuttaja
LOVE HINA
« Vastaus #3 : Toukokuu 18, 2004, 17:59:12 »
Minä en ole nähnyt animea, lukenut ainoastaan mangaa. Sain ensimmäisen osan aika tarkalleen vuosi sitten. Oikeastaan se oli ensimmäinen mangani ikinä ^^. Nyt olen saanut luettua kaikki neljätoista osaa (oli siinä metsästäminen - tästä kaupungista ei mangoja pahemmin löydy). Tietty animeakin voisi katsoa, olisi ihan mielenkiintoista kuulla Keitaron ja Narun puhuvan japania, mikäli sarjaa ei olisi pilattu tökeröillä duppauksilla. Poikkeaako Love Hina-anime paljon mangasta, tietääkö kukaan?

Minä pidän Love Hinan piirrosjäljestä, se on todella hyvää verrattuna esimerkiksi Ranma ½:n tai Tokyo Mew Mew:n. Juoni on hauska, vaikka tarina polkeekin aika paljon paikallaan. Aika pervokin se välillä on, mutta olen lukenut, että Japanissa vain pojat lukevat ko. sarjaa (länsimaissa taas tytötkin ovat ottaneet Love Hinat innolla vastaan). Henkilöhahmot ovat mainioita, melkein kaikki ovat omalla tavallaan mieleeni. Keitaro on vähän sellainen ressukka, joutuu aina väärinymmärretyksi. Narulla on luonnetta, go girl! Su on hulvaton keksintöineen ja Kitsune kieroine juonineen. Motoko on taitava kendo-taistelija, Shinobu ujo ja ahkera kokkaaja, Haruka viileä tupakan polttaja. Mutsumilla ja Setalla ei hymy hyydy, vaikka mitä onnettomuuksia sattuisi ^^. Kaiken huipulla on Tama-chan, kilpikonna, jollaisen kaikki haluaisivat. No, minä ainakin.

Hemm. Pakko mainostaa, minä olen tehnyt mangalle sivut. Saa käydä katsomassa ja kommentoimassa.

Let's go to Tokyo University!

ayu

• Ankeuttaja
LOVE HINA
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2004, 15:15:10 »
Mun yhdellä kaverilla on kaikki Love hina jaksot, ja oon kahtonut niillä vähän matkaa joistakin jaksoista. Meillä molemmilla on Love hina 1 manga.
En oikein enää pidä siitä niin paljon, mutta mangassa ne kaikki on piirretty kyllä söpösti ja ne silmät varsinkin. Naru on varmaan paras hahmo, mutta en osaa selittää miksi. Keitaro on kyllä aika raasu.

Havina

• Ankeuttaja
Vs: LOVE HINA
« Vastaus #5 : Tammikuu 20, 2007, 14:30:37 »
Olen nähnyt animen ja todella hieno onkin ja hauska! Loppu oli hieman sellainen outo mielestäni ja niin surullinen vaikka se ei kuuluisi olla. Minulla on kaikki Love Hinan jaksot ja oikeasti tykkään todellakin katsella joskus tätä. Loppu ottaa minut kyynelten valtaamaksi!
Sarja on muuten mielestäni todella hauska ja söpö, mutta välillä aika pervo. Alku alkaa mielestäni todella hienosti, mutta loppua katsellessa tajuaa jo miten käy lopussa. Arvailin jo alussa mitä tulee käymään ja se kävi toteen.

Lainaus käyttäjältä: Wawalak
Onhan sarjassa välillä aika pahojakin kliseitä, ja ainainen Keitaron potkiminen alkaa välillä kyllästyttää.

Voisin sanoa täysin samaa. Joskus halusin kelata tätä ja kaikki oli vähän ennalta arvattavaa.

Hahmot ovat mielestäni kaikki omanlaisiaan. Hahmot ovat mielestäni juuri sellaisinaan hyviä ja en voisi sanoa mitään pahaa kenestäkään paitsi Narusta. Mielestäni eihän hänen asiansa ole mitä Keitaro tekee kenenkin kanssa ja hän parka tekee kaiken vahingossa. Keitaron potkiminen ottaa minua päähän aika lailla ja kyllästyttää jumalattomasti.

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
Re: Love Hina kiusakkaa gaitaroo
« Vastaus #6 : Helmikuu 08, 2007, 14:42:08 »
 Gaitaro paaaarkaaa...sitä riepotetaan heti ekasta jaksosta lähtien...raukka....

Onhan anime osittain hauska mutta se vain kun ei minua jaksa naurattaa enää kun Gaytaro lentää ikkkunasta 100 kertaaa...väkivata huumori ei oo mun juttu..

Piirustus tyyli on toki kohdallaan ja samoin animopinti mutta muuten koko juttu on aikaa nyyh..

suoraan sanotuna hyvät ainekset huono lopputulos
dataa kotona ja koulussa

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
  • Sukupuoli: Noita
    • Jénaminyan Omat Sivut
  • Pottermore: MoonCauldron3945
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Love Hina
« Vastaus #7 : Helmikuu 25, 2007, 18:46:59 »
Itse sain animen katsottua tuossa jokunen aika sitten, kun yksi kaveri suositteli. Ihan hyvä sarja, sai nauraa kyyneleet silmissä monta kertaa. Ja sarjan loppu on kaikkein paras, varsinkin viimeinen jakso, tai siis viimeinen OAV: Love Hina Again 3 ;)

Keitaron ja kumppaneiden suhdetta oli suhteellisen hauska seurata, eikä teitenkään pidä unohtaa Tama-chania ;)

-Jén
Ai miksi Jo on jumala? Hän loi Pottereiden taikamaailman, joten hän on virallisesti sen maailman jumala. Voiko kukaan väittää vastaan?
Ja koska Rowling on Jumalamme ja Potterit Raamattumme, meillä täytyy olla myös uskontunnustus.

ankkalaps

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Elokuu 25, 2007, 18:41:56 »
Kiva että muitaki ärsyttää se Kei-kunin potkiminen. Ja Tama-chan <3 Mikäs sen tyttösen nimi oli joka tykkäsi aseista? Vai oonkoha nsekoittanu johonki toiseen sarjaan. Mut se on kuitenki paras hahmo. Sillä tytöllä on luonnetta jos kellä.

Vauhko-Harry

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Syyskuu 30, 2007, 20:03:58 »
Tietysti seuraan animea (ja mangaa). Pidän Love Hinasta HIRVEEN PALJON!!! Varmaan koska sen huumori on yhtä irstasta kuin minunkin huumori, muistuttaa omaa huumoria - tietty.

Love Hina ei kuulu kuitenkaan minun lemppareihin.

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #10 : Marraskuu 09, 2007, 21:21:26 »
joo tullut joku 20 jaksoa katsottua, mutta kun ei oo mahdollista olla koneella 24/7 ja katsoa muutamia eri animesarjoja ja vielä roikkua foorumeilla, niin en vielä sen pidemmälle ole päässyt. Mutta kyllä se tästä.
Tosi viihdyttävä sarja, ainakin omasta mielestäni. Miten pää yhtäkkiä tuntuu näin tyhjältä, vaikka äsken keksin vaikka mitä kommenttia...
Muokkailen sitten kun pää alkaa taas yhteistyöhön.
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #11 : Kesäkuu 25, 2008, 12:31:46 »
Katsoin kahdeksan tuntia putkeen Love Hinaa DVD:ltä, ja varsin viihdyttävää katsottavaa, ottaen huomioon että naureskelin jo ennen kuin väsymys otti vallan. Katsoin silloin ne ensimmäisen kerran, en ole uudestaan katsonut, mutta ainakin ystäväni jonka luona nämä katsoin on katsonut ne monesti ja edelleenkin naureskelee.