Kirjoittaja Aihe: Uniklubi  (Luettu 12688 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Oliivi

• Ankeuttaja
Re: Uniklubi
« Vastaus #50 : Maaliskuu 08, 2006, 22:57:42 »
Kun kuulin Rakkautta ja piikkilankaa radiosta, en kiinnittänyt siihen sen erikoisemmin huomiota. Ihan jees biisi, mutta en siihen sen koommin ihastunut tai en sitä vihannut. Sama juttu Näiden tähtien alla-biisissä. Huomenna-kipaleesta tykkäsin ja tykkään edelleen. Se kuulosti joka kuuntelukerralla paremmalta ja tuhlasin rahojani sitten sen 19,90 euroa Kehä-albumiin.
Poikien (miesten, pitäiskö sanoa?) musiikki kuulostaa ihan hyvältä mun korvassa. Jotkut biisit ovat turhan samanlaisia, mutta en tosin ole vielä ihan hirmuisesti levyä kuunnellut (ostin sen ihan äskettäin).
Kyllä, kyllä mie tykkään Uniklubista. :)

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • jump, deliver me
Uniklubi
« Vastaus #51 : Maaliskuu 09, 2006, 17:37:25 »
Itse pidän Uniklubista jonkin verran, en fanita mutta pienen asteen ihailijaksi voi mua kutsua. Uniklubista en ole tykännyt kovinkaan pitkään, sillä ensimmäisestä levystä en pitänyt ollenkaan. Mielestäni Rakkautta ja piikkilankaa-kappale on aivan -äövx- ärsyttävä. Jussi ei ole sen kappaleen kanssa parhaimmillaan, se on sellaista renkutusta ja määkimistä mikkiin ja sellainen 'HIM number two'-bändi se oli siinä alkuvaiheessa. Ensimmäinen levy (miksi en muista sen nimeä vaikka kuinka yritän?) oli aikamoinen mahalasku ja aloitus uralle, muutama kappale oli vain niistä miellyttäviä. Ensimmäisen kerran kuullessani Rakkautta ja piikkilankaa-kappaleen en kiinnittänyt siihen minkäänlaista huomiota, seuraavan kerran oikein kunnolla kuunneltuani pidin jokseenkin, mutta kun sitä alkoi tulla joka tuutista niin en enää viitsinyt edes esittää että olisin pitänyt - siinä vaiheessa vihasin Uniklubia. Nimikin vähän epäilytti, Uniklubi on bändin nimenä... miten sanoisin, outo taitaa olla oikea adjektiivi tähän tarkoitukseen. Loppujen lopuksi nimeenkin on tottunut.

Toisen levyn ilmestyttyä ja uusien kappaleiden alkaessa soida radiossa aloin varsinaisesti pitämään Uniklubista. Kavereiden päästessä Uniklubin keikalle olin hirveän kateellinen jälkeenpäin, sillä kuulosti siltä että kivaa oli ollut ja bändin pojat olivat erityisen mukavia. Mielestäni bändillä on kyllä karismaa. Musiikkivideoita heiltä kuitenkin kammoksun, Huomenna-video oli sen verran paha kokemus, en tiennyt olisiko pitänyt nauraa vai itkeä. Ihmetyttää se video, mutta kyllä kai se hyvä sitten joidenkin mielestä on kun parhaan musiikkivideon Emmankin voitti.
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Poissa Lelluzka

• Lukutoukka
  • Vuotislainen
Uniklubi
« Vastaus #52 : Maaliskuu 09, 2006, 21:14:49 »
No onhan Uniklubi ihan hyvä, kävin just sen keikalla Luostolla, ja kyllähän sitä kuunteli. Levyä en omista, mutta kyllä noita kappaleita kuulee ihan tarpeeksi radiostakin. Keikalla oli ihan kivaa kappaleet oli ihan hyviä ja ne jätkät oli paremman näkösiä luonnossa kuin kuvissa, varsinkin Janne.
Mutta ei tuo Uniklubi silti mikään paras bändi ole, ja on niitä paremman näkösiäkin jätkiäkin, mutta kyllä sitä silti kattoo ja kuuntelee.
"Sisäinen silmäni, oli keskittynyt asioihin, jotka ovat kaukana hihkuvien äänten maallisista maailmoista"
professori Punurmio, Harry Potter ja puoliverinen prinssi s. 582

Myrskytuuli

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #53 : Maaliskuu 10, 2006, 16:18:04 »
Olisi pitänyt varmaan laskea, kuinka moni puolesta ja kuinka moni vastaan, sen verran tasan meni[ehkä enemmän ollaan tuolla hate- kannalla]. Asiaan.
Itse pidän Uniklubista. Biisit on ihan kivoja, toisaalta toistoa on. Yhdellä keikalla olen käynyt[pikkukeikka siis, ei mikään festari, ilmaiskeiika vielä, heh...], ihan kivahan se oli, jätkät[:)] on luonnossa paljon komiampia kuin kuvissa, njeh njeh. Omistan ykkösalbumin, toisenkin haluaisin.
Kun kuulin Rakkautta ja piikkilankaa- biisin ekan kerran, olin pyörtyä. Yök. Sen verran huono laulu se oli. Ja varmaan on edelleenkin. ^___^ Ja musiikivideo... hyihyihyihyi. No jaa, olihan se ykköslevy oikeastaan kokonaisuudessaankin aikas surkea. Semmoista lässynlässyn- jutskaa. Löytyyhän siitä helmiäkin, esim. Totta vai tarua ja Näiden tähtien alla. Kylmää- biisi on ihan surkea. Kaikki mitä mä annoin ja Huomenna ovat huomattavasti parempia biisejä, ja molemmissa ihan kivat musiikkivideot. Toinen albumikin on kuulemma kokonaisuudessaankin paljon parempi.
Aika moni vertaa Uniklubia HIMiin. Tuossa olen samaa mieltä. Samanlaista musiikkia se aika pitkälle kylläkin on, täytyy myöntää. Suomenkielinen HIM, vai? Ai jaa, tuo oli uutta minulle. Ja minä kun luulin, että olen kuullut jo kaikki vertaukset Uniklubista, tuosta nuorten ihkutus- bändistä. [joku kaveri vertasi Uniklubia The Rasmukseen, tuosta olen kyllä totta vieköön eri mieltä. Sitä paitsi Uniklubi on paljon parempi kuin Rasmus;)].
Kokonaisuudessaan...*miettii vähän aikaa* no, onhan se Uniklubi ihan suhtkot kuunneltava bändi. Keskiarvosana ehkä hyvä.

tyhjätkasvot

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #54 : Maaliskuu 12, 2006, 13:34:23 »
Moni tuomitsee Uniklubin jo ennen kuin on kunnolla kappaleita kuunnellut. Jos vertaa Uniklubin alkuaikojen kappaleita, esim. Baby ethän mee, Rakkauttaja piikkilankaa- levyn kappaleita ja uutta kehää on tyyli muuttunut huomattavan paljon rokimpaan suuntaan ja koko bändi on kehittynyt soittamaan ja laulamaan. Kun kuulin noita vanhoja kappaleita en ollut tunnistaa lempi bändiäni.Ja jos joku kuvittelee hyvien kappaleitten rajoittuvan vain sinkkuihin on hän väärässä. Koko levy on tiukka paketti upeaa suomenkielistä rokkia, ei örinää, vaan melodista.Kaiken lisäksi ovat hyvännäköisiä.

Uniklubin tuotantoon tutustuin joskus kauansitten, kun Rakkautta ja piikkilankaa- albumi oli tuore. 3 vuotta minua nuorempi serkkuni osti levyn perheittemme yhteisellä kesäloma reissulla. Sillon ensimmäinen kappale josta innostuin oli Hetki hiljaisuutta ja sitä hoilaten matka kului mukavasti.Serkku tapetoi huoneensa Uniklubin kuvilla ja soitti levyä päivät pitkät. Näin on edelleen. Silloin minusta ei vielä tullut mitään suuren suurta fania. Vasta Kehä sai minut syttymään täysin.
Olen ollut vain yhdellä keikalla, Laukaan Peurungassa. Vanhemmat kun ovat esteenä kaikessa.

Madvampire

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #55 : Maaliskuu 21, 2006, 07:43:36 »
Rakastan lauluja ja laulajan ääntä tässä bändissä. Niin suloisia surumielisiä lauluja. Mutta televisosta näkemäni livet...noh,ei ole lie bändi tämä ainakaan vielä. Kyllähän bändi esiintyessä kehittyy ja odotan innolla miten uniklubi kehittyy!

Jelou

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #56 : Maaliskuu 21, 2006, 12:49:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Madvampire"
Mutta televisosta näkemäni livet...noh,ei ole lie bändi tämä ainakaan vielä. Kyllähän bändi esiintyessä kehittyy ja odotan innolla miten uniklubi kehittyy!

Tähän oli pakko tarttua. Minulle itselleni Uniklubi on ensisijaisesti livebändi, en edes hirveästi enää kuuntele levyä, mutta kun näen heidät livenä, on tunne jotain uskomatonta, kuinka he hallitsevat oikeasti kaiken siellä lavalla ja katsojilla on oikeasti kivaa! En tiedä mitä livejä sieltä tv:stä on tullut, mutta ei varmastikaan ole silloin välittynyt sitä oikeaa tunnelmaa mikä keikoilla on. Ja uskokaa pois, olen nähnyt "muutaman" keikan.

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Uniklubi
« Vastaus #57 : Maaliskuu 31, 2006, 10:39:12 »
En ole ennen niin välittänyt Uniklubista, mutta innostuin enemmän, kun kaverini ehdotti, että mennään Uniklubin keikalle 14.4. Se on siis vielä tulossa, mutta odotan sitä kovasti. Rakastuin Uniklubin Huomenna - biisiin, siinä on hyvin kauniit sanat ja tykkään siitä muutenkin. En kauheasti muista muita Uniklubin biisejä, koska olen sitä vasta vähän aikaa kuunnellut eikä minulla ole heidän levyäkään, mutta tarkoitus olisi ostaa heti, kun minulla on vähän enemmän rahaa. Aiemmin olin kuullut Uniklubin Rakkautta ja piikkilankaa, mutta se ei koskaan iskenyt. Uniklubi ei kuitenkaan ole lempibändini, vaikka tykkäänkin joistakin heidän biiseistään hyvin paljon.

Pakko heti muokata, koska ostin eilen Uniklubin Kehä - levyn. Se on aivan ihana. Paljon hyviä biisejä, kuten Huomenna, Kaksi kuvaa, Lasinsirpaleilla jne. Vallan hyvä levy, olen positiivisesti yllättynyt. En koskaan olisi uskonut vielä pitäväni tämän tyylisestä musiikista, sillä suomipop ei ole aina iskenyt minuun :)

Haru

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #58 : Toukokuu 06, 2006, 20:39:38 »
Hurahdin Uniklubiin viime syksynä, mutta muistaakseni pidin bändin radiossa soitetuista biiseistä jo ennen sitäkin (mm. Näiden tähtien alla). Olen etsinyt käsiini molemmat levyt, ja kaikki laulut ovat todella hienoja (tämä on todellakin kunnianosoitus minulta, sillä en voi sanoa samaa mistään muusta bändistä). Ja sanoitukset sopivat minunlaiselleni romantikolle... Uniklubin tyyli vaan iskee.
Kaikista parhaimmat biisit ovat Kaksi kuvaa, Palvelija (mikä sanoitus!), Kuivilla, Lasinsirpaleilla ja Totta vai Tarua. Niin ja Kaikki mitä mä annoin.

naXu

• Ankeuttaja
Re: Uniklubi
« Vastaus #59 : Toukokuu 11, 2006, 21:13:46 »
Uniklubi ja Lovex RULETTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333333333333333333333333333

Poissa Saippuakupla

• Vuotislainen
  • Kelmi
Uniklubi
« Vastaus #60 : Toukokuu 12, 2006, 14:43:00 »
Uniklubi on mielestäni ihan okei. Ei se suuri suosikkini ole, enkä ole ostanut levyäkään eikä sellainen ole suunnitteillakaan ainakaan vielä, mutta koneelle on ladattuna silti monia Uniklubin biisejä, lähinnä kavereiden lähettämiä. Niin, suurin osa kaveripiiristäni on hulluna tähän bändiin, mutta itse en juurikaan kuolaa erityisemmin sen perään. Edelleenkin se on ihan okei, mutta en ole koskaan erityisemmin pitänyt suomenkielisistä bändeistä/biiseistä, joten ehkäpä juuri siksi Uniklubi ei kohoa suuriin susoikkeihini. Mikäli he laulaisivat englanniksi samat biisit ja sekin menisi ihan mukiinmenevästi, niin se voisi kyllä muuttaa ajatuksiani bändistä biiseineen ja äkkiä.^^

Itse en ole kertaakaan ollut Uniklubin keikalla tai nähnyt livenä, mutta, todenmukaisesti sanottuna en ole sellaisesta aikaisemmin haaveillutkaan. Mutta saattaa olla, että lähden silti kesällä parin kaverini kanssa keikalle ihan vain katselemaan, vaikken mikään suuri fani olekaan. Olisihan sitä kuitenkin ihan kiva vain vilkaista ja katsoa, miten hyvä Uniklubi on esiintymään keikalla.^^ Biisien musavideot ovat myös ihan ok, vaikka on niitä kieltämättä parempiakin nähty, mutta ei niissä mitään erityistä (etenkään suurta) vikaa ole, vähän tylsiä vaan. Mutta tuskinpa he toisaalta itse musavideoidensa sisällöstä juurikaan päättävät... Okei, hyppäsin taas offin puolelle.xP

Uniklubin laulajalla on ihan mukiinmenevä ääni, vaikken pidäkään hänen meikinkäytöstään ja oudosta vaappumisesta etenkin 'Huomenna'-biisin musavideossa. Vaikka laulu onkin melko surullinen ja sai minut ensi kuulemalta melkein itkemään, en voinut olla tirskahtamatta, kun laulaja alkoi vaappua oudosti laulaessaan. Okei, minulla saattaa olla outo huumorintaju, mutta jokin siinä nauratti jollakin tapaa.

Ellei joku siis tajunnut vielä viestini perusteella, niin Uniklubi on ihan ok mielestäni, mutta en fanita sitä. Tajuavatko kaikki nyt?
~Saippuakupla kuittaa
Sen sijaan Harry lähetti Ronille lapun: "tehdään se tänä iltana."

~ HP -  Salaisuuksien kammio

minska

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #61 : Toukokuu 24, 2006, 20:26:54 »
Pitää sanoa että tätä bändiä on vähän turha lähteä arvioimaan jos ei ole keikalla käynyt, ehdottomast livebändi.

Tykännyt depyyttialbumin julkaisemisesta. Keikoilla olen kiertänyt ympäri Suomea, Nivalassa,Kuopiossa,Helsingissä,Tampereella ja monella muulla paikkakunnalla, kekkoija on lähemmäs 20 tullut kierrettyä  ja olen vajaan vuoden vasta kiertänyt, lisää vain tulossa eikä loppu näy.

Bändin pojat ovat musiikillisesti lahjakkaita.
Olen kuullut kommentteja siitä kuina bändin lulaja "kiljuu" joissan kohdissa,ehei tuon sanoja on väärässä. Se vaan kertoo Jussin äänen laaja-alaisuudesta, monikaan mies ei pääse äänen möreyden takia kovinkaan korkealle.
 Tykkään kun biiseissä on sekaisin sellaista kunnon melodiaa ja kunnon kitarat ja rummut,mutta se kaunis sävel kuitenkin kuuluu ettei mene sellaiseksi jyskytyspumpumpampampom-jutuksi.
 Myönnän että biisien sanoista löytyy jonkinverran "ällöttäviä kliseitä" mutta myös nerokakita sanailamuksia on käytetty.
    Pdän myös siitä että sanat ovat hyvin moniselitteisiä, ja kun biisit aukeaa kunnolla niitä on ilo ja joskus surukin kuunnella.
 Pitää vielläs anoa että Jussi on tehnyt osan Rakkauta ja Piikkilankaa kappaleista 15 vuotiaana niin on ne siihen nähden hyviä.

Ja minun on myös pakko kommentoida noihin juttuihin että Jussi olisi liha va ja ruma. Hei haloo? On tainnut mennä vähän asiat sekasiin, musiikkiahan kuunellaan koska siitä tykätään, ei se musiikki siitä parane tai pahene minkä näköisiä ihmisiä bändissä on. Tai no jos haluaa fanittaa jtn bändiä ulkonäön takai niin siitä vaan, eihän se ole minun asiani.
 Ja kyllä se kenent tahansa lihottaa kiire keikkakausi, keikkamatkoilla syödään enimmäkseen "roskaruokaa" ja keikkoja on parikin viikossa,mieti miltä itse näyttäisit jso olisit helposti lihoavaa sorttia.
 Ja toiseksi,ihan turha mitään msitään lihavuudesta sanoa, Jussi on alihtunut ihan sikana pussi-keitoilla.; >

Ja pitääpä viellä sanoa että bändin pojat ovat mielttömän faniystävällisä, jaksavat keikkoja ennen ja jälkeen jakaa nimmareita ja ottaa yheiskuvia, tottakai joskus on huono päivä eikä jaksa, kuitenkin yleensä joku tulee fanien kanssa juttelemaan. Antille täytyy erityisesti nostaa hattua.

On hienoa myös huomata että bändilel on tullut ihan aikuisiakin musiikin diggaajia, nykyään baarikeikoilla on melkein täyttä,vuosi sitten monikaan ei löytänyt tietäään sinne koska kaikilla aloittelevilla bändeillä on se tietty "teini"bändi luokitus ensin, toivotaan että se vähän hiipuu ja mukaan uskaltaa enemmän vanhempaa porukkaa..

Pistän tähän viellä Uk:n parhaimpia biisejä:

R&P

Hetki hiljaisuutta
Totuus
Kylmää
Kuivilla

Kehä:

Kiertää kehää
Ei kukaan
Palveljia
Meneisyys

Tämä taitaa olla sellainen bändi joka jakaa mielipitetitä. Tottakai joakisella on oikeus olla mitä mieltä tahansa mutta olisi hyvä että myös ne negatiiviset "tää on surkee ja ihan täyttä ¤%#%" olisivat parusteltuja.

Mutta siis,its epidän kovasti. En ehkä enää fanita mutta kiertelen keikoilla  kuuntelemassa musiikkia ja morjestamassa bändin poikia.  Hineoa huomata kuinka he ovat musiikillisesti kehittyneet vuodessa.

Haudattu

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #62 : Kesäkuu 29, 2006, 18:34:49 »
Pidän. Livenä aivan mahtava bändi, nähnyt kolme kertaa ja kummatkin levyt omistan. Fanittanut olen suunnilleen siitä saakka kun kuulin Rakkautta ja piikilankaa- kipaleen.
Vanhat biisit toimii kyllä ehkä vähän paremmin kuin nämä uudet, vaikka eihän niissäkään ole mitään valittamista.

atmoshpere

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #63 : Kesäkuu 29, 2006, 21:18:19 »
Onhan se Uniklubi varmaan ehkä ihan ookoo, vaikken henkilökohtaisesti siitä pidäkään. Meni vähän maku siinä vaiheessa kun kuulin Kaikki Mitä Mä Annoin -kappaleen. Sen biisin kertosäkeen yhteneväisyys on huomattava aiemmin tehdyn The Usedin Blue And Yellow -kappaleen kanssa. Tahditus on eri, mutta muuten ihan sama, ärrr. Enkä kauheesti diggaile Jussin äänestä.

Lyriikat on ihan jees, vaikka tosi monessa biisissä onkin kylmä. ;)

poisoned

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #64 : Heinäkuu 01, 2006, 13:16:51 »
Rakastan uniklubia<3<3 Molemmat levyt on tietty. Olin just pari viikkoa sitten niiden keikalla vantaan myötätuulirockissa. Mahtavia oli. ; )
Jussilta tais lähteä ääni yhessä vaiheessa, ku se lähti sinne taakse hakee röökii ja teemu tuli siihen tilalle laulaa jotain omaa biisiään xD Jussi sitten käppäili siellä taustalla rööki kädessä. Naurettiin kyllä kaverin kaa. Jokatapauksessa mahtava bändi. Parhaita biisejä: Kylmää, Kiertää Kehää, Haudattu, Huomenna, Uneen jne jne x)

Elskilorski

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #65 : Heinäkuu 10, 2006, 12:27:46 »
Itse pidän todella paljon uniklubista, omistan kummatkin levyt, rakkautta ja piikkilankaa ja kehä... en ole nähnyt keikoilla mutta odotan että uniklubi tulee tänne kaukaiseen paikkaan keikalle

Poissa Natalie

• Loitsuetsijä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SpellSeer**
  • Tupa: Luihuinen
Uniklubi
« Vastaus #66 : Elokuu 16, 2006, 19:38:35 »
Nyt voisin olla jokseenkin ylpeä, kun tänään koulussa tuli puheeksi, että siellä voi osallistua elokuviin jne.
En ollut uskoa korviani kun tänään kuulin "jonkun" Jussin esiintyneen Perhossäkki nimisessä elokuvassa... ja sitten meiltä kaikilta kysyttiin; "Kuka tietää mitä tämä Jussi tekee nykyään?" Eräs tyttö sitten vastasi: "Laulaa Uniklubissa."

En ollut uskoa kuulemaani, mutta rehtorimme vahvisti sen.. ;)
Jussi on siis opiskellut n. 2 vuotta sitten Parkanon Lukiossa.

Ja itse kuuntelen Uniklubia melkeinpä kokoajan ^^;;
Aina ja ikuisesti Luihuinen. Voldemortin palvelija. Uni, jonka näin (K-12, Scifi, Kauhu)

Poissa Sokeri

• Sateessa sulamaton
  • Vuotislainen
  • per aspera ad astra.
  • Tupa: Korpinkynsi
Uniklubi
« Vastaus #67 : Syyskuu 10, 2006, 16:10:14 »
Voi kuinka ihana topicci! :D
Uniklubi on ehdottomasti mielestäni parhaimpia bändejä mitä maa päällään kantaa. En kyllä tunne ketään, joka pitäisi Uniklubista. ^^'

Rakkautta ja piikkilankaa-kappale ei oikein minuun aluksi kolahtanut, mutta nuo Huomenna- ja Kaikki mitä mä annoin-biisit saivat minut haluamaan Kehä-levyn, tuossa viime jouluna. Sen jälkeen puhuin noin suunnilleen joka päivä Uniklubista ja kuuntelin Kehä-levyä. Uniklubista tuli melkeinpä elämäni tärkein asia. ^^'

Tietystihän jokainen kyllästyy samaan asiaan vähän ajan kuluttua. (Tässä tapauksessa tarkoitan Kehä-levyä.) Ja kas kummaa ystäväni isällä (huomaa isällä) oli Uniklubin Rakkautta ja piikkilankaa-levy, jonka sain häneltä ystävällisesti lainaan. No tietysti rakastuin myös siihen levyyn ja minun oli aivan pakko saada se omaksi ja isäni kopioikin sen, mutta minun olikin saatava se aitona. ^^'

Tuon kaiken jälkeen Uniklubi on yhä maailman parhaimpia bändejä, ja fanitan sitä vieläkin todella paljon. Melkeinpä rakastan sitä.
Että semmosta. ^^'
On muut laulut liian äänekkäitä. ( Muuri - Stam1na ♥ )

Vnus

• Ankeuttaja
Vs: Uniklubi
« Vastaus #68 : Maaliskuu 16, 2008, 15:43:17 »
Siis, kuinka moni täällä pitää Uniklubista? Oletteko mahdollisesti nähneet livenä? Milloin olette ruvenneet pitämään?

Kyllä tykkään! Heidän biisistäänhän tämä nimimerkkinikin juontaa juurensa. (;
Olen tykännyt jo silloin aikoinaan Rakkautta ja piikkilankaa sinkun ilmestymisestä
lähtien ja vaikka välillä en olekaan kuunnellut, niin kaikki levyt on tullut hankittua
ja livenäkin olen jopa pari kertaa bändin nähnyt ja kolmas keikka on tulossa huhtikuussa!

Uniklubin sanoitukset kai uppoavat eniten ja lisäksi biisit ovat toimivia muutoinkin.
Jussin ääntä kuuntelee mielellään. (: Paljon hieno biisejä on bändillä, mm. Huomenna,
Hetki hiljaisuutta, Varjooni juuttunut jne. Ihanaa musiikkia.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Uniklubi
« Vastaus #69 : Helmikuu 22, 2012, 12:57:59 »
Ihana topic!

Uniklubi on ehdottomasti paras bändi maan päällä. Parempaa ei todellakaan ole.
Livenä bändiä en ole nähnyt, mutta olen kyllä suunnitellut sitä. Tällä hetkellä he tietääkseni pitävät taukoa keikkojen pitämisestä.

Paras biisi Uniklubilta on Tunnit, se on aivan ihana. Surullinen, mutta erittäin ihana.
Rakkautta ja piikkilankaa, Kukka, Kaikki mitä mä annoin, Rakkaudesta hulluuteen, kaikki ovat erittäin hyviä biisejä.
Ensimmäisiä Uniklubin biisejä joita kuuntelin aikaisemmin oli Huomenna ja Kaikki mitä mä annoin.

Jussilla on hyvä lauluääni, se sopii näihin biiseihin.
Sanoitukset ovat hyviä, ne uppoavat minuun.

Ales kumartaa ja kaikkoontuu.
Hey! You just lost The Game.