Kirjoittaja Aihe: Uniklubi  (Luettu 11657 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Jelou

• Ankeuttaja
Uniklubi
« : Huhtikuu 13, 2004, 22:34:10 »
En ainakaan nähnyt vielä tästä topiccia, joten oli tietenkin aivan pakko tehdä.

Siis, kuinka moni täällä pitää Uniklubista? Oletteko mahdollisesti nähneet livenä? Milloin olette ruvenneet pitämään?

Itse pidän kyllä. Hyvinkin paljon. Oli sattumaa että näin kävi, sillä aika vitsillä (ja sattumalta!) mentiin TikTakin levynjulkistamiskeikalle. Tiedettiin, että siellä esiintyisi lämppärinä bändi nimeltä Uniklubi, mutta eipä tuo silloin vielä mitään sanonut. Mutta sitten paikan päällä ensiksi huomattiin että aikas hyvännäköisiä miehiä ja sitten kun musakin oli omantyylistä, oli sydän viety. Siitä lähtien sitten.

Sen jälkeen olen ollut Tampereen Metroautoareenan keikalla ja Postitalon keikalla myöskin. Rakas ystäväni tuonne voitti liput ja antoi ne sitten minulle ja toiselle ystävälleni. (Hänen ansiostaan muuten tuonne TikTakinkin keikalle päädyttiin..) Nyt olisi tarkoitus sitten lähteä kaikille keikoille minne vaan mahdollista. Varsinkin kesän festareille ^^

Uniklubin ensimmäinen sinkku Rakkautta ja piikkilankaa on soinut aika ahkerasti radiossa, joten luulen että aika moni täällä ainakin tietää bändin. Sinkkukin on virallisen sinkkulistan toisena. Sinkulta löytyy muuten toinenkin kappale, Tunnit, joka oikeasti saa melkein kyynelehtimään. Uniklubin musiikki on jotenkin niin herkkää. Ihanaa myöskin että laulavat suomeksi.

Mutta minä vaikenen (mutta vain hetkeksi?). Kertokaa te.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
Uniklubi
« Vastaus #1 : Huhtikuu 16, 2004, 21:17:00 »
Hmmh. Olen kuullut Uniklubilta huimat kolme biisiä, mutta ei kyllä kolahda. Rakkautta ja piikkilankaa on ihan mukiinmenevä biisi, mutta

1) En pidä laulajan äänestä
2) Lyriikat ovat aika angstit ja naiivit

Melodia ja soittimet toimivat todella hyvin, mutta eivät tarpeeksi hyvin, jotta voisi olla häirintymättä laulajan määkivästä äänestä ja sanoista. Nyt siis puhun Rakkautta ja piikkilankaa -biisistä, mutta muutkin kuulemani olivat samantyylisiä.

Että näin. Ja tämähän on vain minun mielipiteeni.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Ixion

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #2 : Huhtikuu 17, 2004, 16:01:37 »
En ole kuullut kuin tuon Rakkautta ja piikkilankaa, se kun soi YleX:llä (selittää kovasti: muut kanavat ei kuulu kunnolla, ainoa vaihtoehto!) melko tiuhaan tahtiin.. (en siis ihan oikeasti kuuntelisi YleXää jos olisi vaihtoehtoja! No okei, ylen ykkönen, mutta onko se yhtään parempi?)
Niin, olin siis sanomassa, että kyllähän tuo Uniklubi rullaa melko mukavan kuuloisesti, minä ainakin tykkään. En tiedä sitten, millaisia muut biisit ovat mutta tuo yksi ainakin on ihan jees. :) Eikös se ole aika uusi bändi? Luulisin, etten ole siitä kuullut ennen tätä kevättä..

muoks: Näin tuon videon sunnuntaina levyraadissa, ja yllätyin tyyppien Negative-Him-tyylisestä esiintymisestä. Se laulaja ainakin näytti tosi Ville Valo-maiselta.. Olin jostain syystä kuvitellut, että tyypit on semmoisia farkut-t-paita-tyyppejä, vähän samanlaisia kuin Liekin tai Happoradion tyypit. Semmosia..vanhoja.*naur* tuo ei ehkä ollu ihan oikea sana, mutta..*olankohautus* jotain kuitenkin. :)

Poissa Yaya

• Vuotislainen
  • möfff
Uniklubi
« Vastaus #3 : Huhtikuu 21, 2004, 20:23:02 »
No niin, mielestäni kyseinen bändi on ihan ok. Tai ainakin se biisi rakkautta ja piikkilankaa on hyvä. Toisaalta en ole kuullut bändin muita kipaleita, niin että on aika vaikeaa arvioida bändiä yhden kappaleen perusteella, sillä eihän niistä muista biiseistä sitten tiedä. Minäkin näin rakkautta ja piikkilankaa- biisistä tehdyn videon, mutta se ei kyllä ollut mielestäni mitenkään erinomainen, mutta ei kyllä huonokaan. Keskiverto video sanoisin. Se ei vain yksinkertaisesti kolahtanut, vaikka biisi kyllä on hyvä. Upeat sanat.
It's time to take some real risks.

Selidor

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #4 : Huhtikuu 22, 2004, 11:02:04 »
Radiosta tuo 'Rakkautta ja piikkilankaa' osui eka kertaa korviini. Kyllä se päähän jäi soimaan. Ja seuraavalla viikolla olikin Nrj top10:sssä hitti vai huti -äänestyksessä. (->hitti) Ja aina kun se tuli radiossa -ainakin jossain päin taloamme- radio kääntyy kovemmalle.

Nyt sitten pikkusiskoni osti sen singlen (*jupisee* minun se piti ostaa). Singlessä on siis kaksi kappaletta: 'Rakkautta ja piikkilankaa' ja 'Tunnit'. Tykästyin jo alkumusiikkeihin tuon toisen kappaleen kuullessani. Se on huomattavasti rauhallisempi, kuin 'Rakkautta ja piikkilankaa'. Mun mielestä se sopisi johonkin elokuvaan musiikiksi.

Grrracie

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #5 : Toukokuu 26, 2004, 16:22:39 »
Itse en tykkää siitä, että bändiä luokitellaan vain yhden biisin perusteella, mutta minä luokittelen nyt.

Eli siis. Rakkautta ja piikkilankaa oli ensimmäisellä kuuntelukerralla loistava. Toisellakin vielä ja ehkä kolmannellakin, mutta kun sen kuuli miljoonannen kerran kilahti päässä.

Uniklubi itsessään toimisi minulle varmasti paljon paremmin, jos se olisi pienempi underground-juttu. Tiedostan, että kyseessä on oma asennevammani, mutta bändit joista tulee hirveitä "teinit tykkää"-massailmiöitä eivät oikein kolahda.

Naa

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #6 : Toukokuu 26, 2004, 17:52:22 »
Emm.. En tykkää siitä Rakkautta ja piikkilankaa -kappaleesta. Jotenkin se on vain niin rasittavan ja rasittuneen kuuloista kun kertosäe pölähtää ilmoille. Sitten näin levyn (tai singlen, ihan sama) mainoksen eilen telkkarista ja tuntui, kuin pikku-HIM olisi syntynyt o.O Vokalisti ainakin oli ottanut jotain mallia Ville Valosta. Ja minä en pidä HIMistä, eli miksi pitäisin sen kopiostakaan? (Kyllä, se on riittävä syy x)) Tietysti höpsöä tuomita bändi yhden kappaleen perusteella, mutta enpä viitsi lässyyttää jotta joku fani ei loukkaantuisi.

Triplu

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #7 : Toukokuu 30, 2004, 20:51:37 »
Ah ja voi. Uniklubi. Hmmm. En pidä. Rakkautta ja piikkilankaa on naurettava angstausbiisi, jossa ei ole mitään hyvää, vaikka harvinaisen tarttuva onkin. Muutenkaan Uniklubin biisit eivät ole kummoisia, kun eilen olin niitä katsomassa livenä. Vaikka en pitänytkään musiikista, niin tykkäsin kuitenkin, että pojilla oli hyvä meininki lavalla ja tuntui homma toimivan ihan hyvin. Ja meikki on aina plussaa pojilla ;)

Jelou

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #8 : Kesäkuu 03, 2004, 11:51:30 »
No niin. Topicin perustajalla nyt omaa sanottavaa. Heh.

Uniklubin suosio on kasvanut aika järjettömästi. Täytyy myöntää, että parempi fiilis oli silloin kun heistä ei tiennyt vielä juuri kukaan. Haikeana muistelin tässä vähän aikaa sitten niitä aikoja kun aivan innoissani kuuntelin postin sivuilta Rakkautta ja piikkilankaa -kappaletta, joka ei todellakaan silloin vielä soinut radioissa. Nykyään mieluummin suljen radion tai vaihdan levyllä kappaletta, jos kyseisen kuulen.

Mutta, kuten Jack Sparrow mainitsikin, keikoilla toimii aivan äärettömän hyvin. Itsekin tuolla kyseisellä keikalla olin ja mielestäni tuo tuon tytön Heartagram-korun lahjoitus oli aika hienoa. Itse en omastani luopuisi, edes Teemun takia. Tuo oli kahdeksas kerta kun näin Uniklubin livenä ja onhan sitä rokkikukkoilua tullut rutkasti lisää.. Vaikka ymmärtäähän sen.

Kuinka moni täällä muuten omistaa Uniklubin Rakkautta ja piikkilankaa -albumin? Minä omistan, mikä ei sinänsä ole yllättävää. Siinä todellisia helmiä ovat Kiinni jään, Hetki hiljaisuutta, Olemme yhtä ja Totuus. Kaikki nuo olivat kyllä entuudestaan tuttuja keikoilta, mutta levyversiot ovat tietenkin erilaiset..

No mutta. Uniklubiltahan ilmestyy kohta toinen sinkku. Ehkä 'radiokansakin' muodostaa toisenlaisen käsityksen Uniklubista sen jälkeen. Tai sitten ei..

Kunpa pääsisi taas keikalle.. No, kohta on onneksi Provinssirock.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
Uniklubi
« Vastaus #9 : Kesäkuu 25, 2004, 13:54:50 »
Mietin tässä, että olisiko Uniklubi "katu-uskottavampi" ja vähemmän "teinix" bändi, jos he tekisivät englanninkielisiä biisejä? o_O

Uniklubia on luonnehdittu ja verrattu suomenkieliseksi HIM:iksi. Laulusolostilla on samantapainen tatuointi alavatsassaan kuin Ville Valolla, ja koko bändikin on täynnä meikkaavia poikia. He laulavat myös aika samankaltaisita asioista kuin HIM - suomeksi vain.

HIM on menestynyt ulkomailla hyvin, ja heitä kuuntelevat myös raavaat miehet. Toisin kuin Uniklubia, joita kuuntelevat mielestäni/toistaiseksi vain teinit. Tässä voikin sitten miettiä, onko englanninkielisyys menestyksen mitta... ¬_¬
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

ongelmanuori

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #10 : Kesäkuu 25, 2004, 19:42:39 »
Hyi, hyi ja vielä kerran hyi.

Siis Uniklubi on mielestäni jotain niin kauheaa. En pidä yhtään bändin jäsenistä, jotka ovat luulevat olevansa jotain. Ei, eivät ole ollenkaan "katu-uskottavia" tummine meikkeineen ja pitkine hiuksiseen. Lähinnä naurettavaa.

Lyriikat ovat huonoja ja angstaavia, kuten edellä jo useasti mainittiin. Parasta lyriikoissa on se, että ne ovat suomeksi. Toisin kuin Negativellä, josta minulla on myöskin paljon pahaa sanaa.

Uniklubi on jotain niin teinimeininkiä, että ei kiitos.

Ja tämähän oli minun mielipiteeni.

Jelou

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #11 : Kesäkuu 29, 2004, 14:46:37 »
Tämä on ihan outoa, kun mun tekee oikeasti pahaa lukea asiallisia, negativiisia kommentteja. Koska totuutta niissä toki on.

Itse pidin kyllä Uniklubista jo silloin kun sillä ei ollut vielä tätä ns. teinibändin imagoa. En sano että itsekään olen kovin vanha, mutta kyllä se silti harmittaa. Se kirkuminen ja hysteria on ärsyttävää. Ennen pojille saattoi jutella ihan muitta mutkitta, mutta nyt joutuu odottamaan vähintään sen viisi minuuttia ja sitten heti pois. Pientähän tämä on toki, kun vertaa vaikkapa Negativeen, mutta silti.

Tuosta englanninkielestä.. Jussi ainakin itse on sanonut, ettei lähde huonolla englannilla mitään laulamaan ja lyriikat syntyvät helpommin suomeksi. Ei sekään kovin hyvänkuuloista sitten olisi, vaikka "rock'n rollin kielellä" laulettaisiinkin.

Kyllä mä ainakin toivon Uniklubille pitkää uraa ja niin poispäin, mutta kuinka mahdollista se sitten on.. Vaikea sanoa. Kesällä ja syksyllä olisi tarkoitus nyt käydä muutamilla keikoilla ja nauttia kyseisetä musiikista ja livemeiningistä.

Mutta en mä häpeä sitä, että mä olen Uniklubi-fani.

solitude

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #12 : Kesäkuu 30, 2004, 12:59:07 »
Itse kuulin Uniklubista ensimmäisen kerran silloin, kun radiossa soi tämä Rakkautta ja piikkilankaa biisi. Ja ihastuin biisiin heti.

Heillä on monia muitakin hyviä biisejä. Suosikkejani ovat Totta vai tarua sekä Tunnit. Molemmat todella kauniita kappaleita. Olisi tarkoitus cd:kin tässä joskus hankkia.

Olen nähnyt Uniklubin livenä kaksi kertaa tämän kuukauden aikana. Provinssissa ja Party planetissa. Ja bändihän kuulostaa livenä ihan mahtavalta!

Aikon

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #13 : Heinäkuu 02, 2004, 00:32:58 »
Kappale Rakkautta ja piikkilankaa on hyvä ja iski heti, kun kuulin sen. Siinä vain oli jotain... (?)
Mutta kun näin musiikkivideon, niin ne ihan selvästi matki HIM:ä...
Tai no kyllähän parilla niilläö tyypeistä oli HIM idolina, mutta miksi ne matkii?
Joo, no eihän se mun asia ole, mutta en viitti ostaa sitä levyä. Jos joku tuttu viitsisi ostaa sen tai sitten kopioisin joltain (ja sehän oli sallittua omaan käyttöön. ;)).

Ansku-tonttu

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #14 : Heinäkuu 02, 2004, 10:41:52 »
Kääk. Uniklubin musiikki on ihan hyvää, vaikka mun mielestä se Rakkautta ja Piikkilankaa on vähän :// Ei siitä saa aidon kuulosta, ei sitten millään. Kaupallista rahantuottoa tuo biisi on. Ärsyttää muuten myös se tässä bändissä kun pitää olla niin HIM ja meikata itteänsä ja kaikkea. Levittäkää sitä puuteria ja laittakaa ne paidat päälle.

Musiikkivideo on kyllä niin ällöttävä. Laulaja hyppii siellä ilman paitaa ruman tatuoinninsa kanssa. Pakko myöntää, että olen ladannut tuon Rakkautta ja piikkilankaa koneelle, mutta ei se enää iske kun sen on kuunnellut kymmenen kertaa läpi.

Kuuttis

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #15 : Heinäkuu 17, 2004, 02:26:26 »
Vihaan Uniklubia. Syyt ovat niin simppelit että melkein hävettää kirjoittaa näin lyhyt viesti Vuotikseen;

1. Biisit kuulostavat kamalilta melodioiltaan ja soundeiltaan, jotka ovat niin ahtaita ja harmaita että ei olisi mikään ihme jos joku olisi tukehtunut studiolla tunkkaisuuteen, plus että kitarasoundi on yksinkertaisesti kamala.
2. Sanoitukset. En välttämättä vaadi mitään Bob Dylania tai Jarvis Cockeria, ja tyylipuhtaassa glamrockissa sanoitusten syvällisyydellä ei olisi välttämättä hittojakaan väliä, mutta kun Uniklubi on jo soundeiltaankin niin syvältä niin sopisi edes sanoitusten toimivan. Lisäksi suomalaisilla bändeillä sanoihin kiinnittää pakostikin huomiota. Meinasin purskahtaa bussissa nauruun kun radiosta kuulin Uniklubin uuden (s)hitin Kylmää, jonka sanoitukset ovat kuin krapulaisen pissiksen jonka poikakaiffa on juuri jättänyt.
3. Laulaja on ruma eikä osaa laulaa.

Toivon bändin nopeasti lopettavan itse ennen kuin ehtivät lisää nöyryyttää itseään ja ärsyttää meitä muita jotka tosissaan uskovat että suomessa voidaan tehdä ihan hyvää musiikkia. Ainakaan nykyisistä biiseistä ja soundeista ja ulkonäöstä en löydä mitään mitä ei olisi jo tehty samalla tavalla mutta paremmin.

-Kuuttis

Beah

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #16 : Heinäkuu 18, 2004, 03:21:02 »
Kreew, Uniklubi. Hyi. En tykkää yhtään. En kuuntele sellaista musiikkia ollenkaan, ja sitäpaitsi joka puolella näkee jo Uniklubin kaltaisia bändejä ihan tarpeeksi, joten ei kiitos.

Musiikki on tylsää. Lauletaan ehkä vähän rockahtavampeja rakkauslauluja aivan onnessa ja kaikki kertoo loppujen lopuksi samasta asiasta.

Livenä en ole nähnyt. En ainakaan vielä. Mutta Uniklubi tulee tänne välipuistorockiin, niin näen sen siellä ainakin :D Pitää sitten katsoa onko se yhtä vakuuttava kuin musiikkivideoissaan :D

Laulajalla on ihan hyvä ääni. IHAN. Kyllä.

Gimmuli

• Ankeuttaja
Re: Uniklubi
« Vastaus #17 : Heinäkuu 25, 2004, 20:22:44 »
Mä tykkään uniklubista. Se "kylmää" ja "Rakkautta ja piikkilankaa"
on hyvii kappaleita. Ekan kerran ku mä kuulin sen "rakkautta ja piikkilankaa" kappaleen radiosta ni aloin tykätä Uniklubista.
Sen "kylmää" kappaleen mä kuulin ku Uniklubi oli NRJ:llä vieraana ja ne laulo livenä siel niit kappaleita... Kyl mä oon kuullu muitaki Uniklubin kappaleita, mut en muista niitten nimii.

Mä en oo nähny ikinä Uniklubii livenä, mut en kyl välttämättä haluiskaa vaik se onki hyvä bändi.

Starbridge

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #18 : Heinäkuu 25, 2004, 23:31:42 »
"Lennän luoksesi, kuolen vuoksesi! Rakkautta ja piikkilankaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!" Gyaaaah! I hate this!
En tiedä miks mutta en pidä siitä. Se on vaan jotain niin tosi syvältä. Se laulaja on muuten ehkä homo... :) Ainut hyvä asia siin bändis. ((ainaki sillä  on oikeassa korvassa homohoukutin.))

Mutta ensinnäkin se laulaja muistuttaa hirmuisesti Ville Valoa... Gyah...
HIM sentään menee multa alas muttei Uniklubi... :) Sori vaan kaikille uniklubi faneille.

Poissa neidor

• Xena
  • Vuotislainen
  • Pakeha (aroha) Maori
    • KC
Uniklubi
« Vastaus #19 : Heinäkuu 25, 2004, 23:36:58 »
En oikein välitä kyseisestä bändistä, jos kiltisti sanotaan. Se musiikki on jotenkin niin tekemällä tehtyä, "ah-niin-syvällistä" sekä luokatonta. Minä olen kuullut kaksi biisiä. Toisesta en vain muista mitään. Debyytissä on onnettomasti yritetty hakea runollisuutta yhdistämällä kovan ja pehmeän/kauniin ja ruman. Kaunotar&hirviö- teema kelpaa minulle kyllä Disney-formaatissa, muttei Uniklubin muodossa. Väritön, tylsä ja tähdenlento ovat kolme ensimmäistä adjektiivia, mitä tulevat mieleen. Ei pure edes pienesti. Kovinpa nyt kyseistä bändiä parjasin, mutta se oli vain minun mielipiteeni. Kyllä eräät (ex :P)ystäväni Uniklubista pitävät. Minusta se on vain huono.
Colombia = You'll come for the enticing beauty of the Caribbean Sea. You'll stay because you've been kidnapped and locked in the trunk of a Dodge Dart.

dracolainen

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #20 : Heinäkuu 27, 2004, 21:05:40 »
Ei kosketa. Ei sitten yhtään.

Valitettavasti Uniklubi tuntuu ottavan kaiken irti tästä uudesta "teini-gootti"-sukupolvesta soittaen angstista poppia. Varmasti myy hyvin kun on nättejä poikia meikit naamassa.

Musiikki sinänsä on ihan jees. Siinä vain ei ole mitään omaa, ei mitään uutta; käytettyjä fraaseja tunkee joka puolelta.

Bändin krediteiksi voin sanoa, ettei musiikissa mitään huonoakaan sinänsä ole. On se vaan hassua kun näitä "pikku-himejä" syntyy nykyään kuin sieniä sateella. Soittimet ovat hyvät, sanoitukset runollisia mutta onttoja. Tällä bändillä ei ole mitään sanomaa.

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
  • Tupa: Luihuinen
Uniklubi
« Vastaus #21 : Elokuu 22, 2004, 11:26:26 »
Johan on negatiivista. Te voisitte pitää sit Negativesta. heh.

No itse en ole Uniklubin fani. Vihasin musiikkia ja ainoa hyvä oli että muutama hyvännäköinen äijä. Janne ja Pasi ja Teemu ^^ No, ei laulajassakaan vikaa.

No, nyt eilen olin niiden keikalla. Kaveri kysyi. No, koska sain tilaisuuden tavata Janne livenä päätin mennä. Keikka oli mahtava. Sain halattua laulajaa, Pasia ja tietenkin Jannea joka laittoi nimmarinsa kauluspaitaani ja ystävä otti meistä yhteiskuvan <3 Teemu antoi mulle oman pyyhkeensä mut joku järkkäti vei sen. *mur*

Ihana keikka hyvää musaa. En ole yhätikään fani mutta meen takuulla Kuopion keikalle taas Jannea moikkaamaan. Kivan rento tyyppi. Ja sain silitellä sen hiuksia. *obsessed with hair* Ne jutteli mukavia ja ei todellakaan ollut noussut päähän.

No tässä.
Julien, you're slow-motion suicide.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
Uniklubi
« Vastaus #22 : Elokuu 22, 2004, 14:16:20 »
Tällaisia bändejä on ihan liikaa! He vain rämpyttävät rumpuja, kitaraa ja huutavat mikkiin!
Voihan Uniklubin kappaleet jäädä päähän soimaan, mutta niissä ei todellakaan ole mitään persoonallista, jota minun mielessä joka artistissa pitäisi olla. Todellakin!
Bändinkin jäsenet eivät ole millään tavallaan erillaisia. Kopioimista, sanon minä!
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

zaNNa

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #23 : Lokakuu 11, 2004, 00:06:14 »
Mä ajattelin jo kauan että mitähän, en todellakaan pidä tollaisesta! Sitten vain "Kylmää"-biisi vaan kolahti ja kovaa (juuri tänään :)). Tarkoitus olisi ne nähdä Kuopiossa & Tahkovuorella Piazzalla ensi vuoden alussa.. Olkoot vaikka tunkkaista ja harmaata, mutta jos sävelkorva tykkää niin minkäs voit. Ja olen niin herkkis nykyään että mikä vain mikä saa itkemään menee. Hih.

Ja nehän on söpöjä.

Chervil

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #24 : Lokakuu 26, 2004, 19:12:14 »
Ite tykkään Uniklubin Kylmää biisistä ja siitä "uudesta" Näiden tähtien alla kipaleesta. Ne kolahtaa johonkin syvälle sisimpään. Muutenkin tuollanen vähän melankolisempi musiikki iskee paremmin kun joku hihhii-ompa-hauskaa- musiikki. En enää osannu edes inhota sitä Rakkautta ja piikkilankaa-biisiä kun nimeltämainitsemattomat radio kanavat renkutti sitä kolme kertaa tunnissa, mutta kun kaveri raahasi viikonloppna minut mukaansa poikien keikalle, olin myyty. En muuten tykkää niistä mutta sanat on ihanat ja keikoilla mennää eikä meinata ja fiilis on hyvä.

Hagger

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #25 : Marraskuu 28, 2004, 20:13:09 »
Minä pidän uniklubista todella paljon...
En osaa määritellä milloin ja missä aloin pitämään uniklubista, mutta varmaan joskus silloin... (heh)
Jussilla on aivan mahtava ääni. Biisi kylmää on aivan ihana.
Minä pidän todella paljon! Harmittaa vain kun en ole nähnyt bändiä livenä, mutta minulla on mahdollisuus, kun se tulee esiintymään isänä työpaikalle Tapiola Gardeniin.... En muista aikaa.... Toivottavasti pääsen sinne.. ;)

Kenian presidentti

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #26 : Joulukuu 07, 2004, 18:13:33 »
Nooh... Se nyt onaivan pieni sivuseikka Yugoseni ;)Sain sen ilmaiseksi. Katsos en minä niin tyhmä ole, miltä vaikutan xD
Itse asiassa et ole kuullut koko tuotantoa... Kauniit ja Tunnitkos ne olivat, joita ei sitten levylle äänitettykään... Mutta singleinä, ne ovat mielestäni ilmestyneet...

Kun sain levyn olen ruvennut kuuntelemaan sitä ihan kunnolla.*Ja minä olen kyllä aivan kade Antille, kun se on niin hyvä soittamaan rumpuja, ja minä olen  täysi pohjanoteeraus häneen verrattuna*

Erityisesti pidän kappaleista: Totta vai tarua, Näiden tähtien alla ja Olemme yhtä... Aivan ihania kappaleita kieltämättä :D

Ja sitten vielä:
Olen aivan kateellinen Uniklubin pojille heidän soittotaidoistaan...
Jussilla on aivan mahtava ääni!

Vätte

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #27 : Joulukuu 29, 2004, 20:03:00 »
Kun kuulin Uniklubia radiosta, pidin heidän kappaleistaan ja omalaatuisesta tyylistään. Sitten menin kauppaan ja ostin heidän levynsä, no, innostus loppui siihen. En ole varmaan tähänkään päivään mennessä kuunnellut levyä kokonaan läpi, se vain jotenkin heti tuntui tyhmältä.
Hieno omalaatuinen tyylikin lässähti epämääräiseksi vinkunaksi ja sanoitukset ei sanoneet mitään.

Minua harmittaa se, että menin ostamaan levyn, olisin mieluummin pitänyt Uniklubin hyvänä radiobändinä.

Sharida

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #28 : Tammikuu 01, 2005, 01:36:21 »
Lukekaa huviksenne Näiden tähtien alla lyriikat:

Näiden tähtien alla
sua odottamalla
mä kulutan aikaani uskoen,
että rakkaus on laava,
joka kuljettaa.
Saa kylmän raudankin
hehkumaan,
näiden tähtien alla.

Mä palvon sua.
Ikkunalla katselen sua.
Milloin rakastat minut vahvaksi?
Sydämeeni kirjattu nimesi.

Näiden tähtien alla...

Olet osa mua,
sydän rintani alla.
Mä kaipaan sua.
Miks lähdit ja muutuit tähdeksi?
Sydämeeni jää
nyt sun jälkesi.

Näiden tähtien alla...

Woo-oo

En itse nää noissa sanoissa oikein mitään *hmm* selkeää ja johdonmukaista. Imelät sanoitukset jos voisi sanoa. Minuun ei Uniklubi kolahda jotenkin... ne sanat sen tekee. Jotenkin tuntuu että se on sellainen pinnalla roikkuva ja sitten se tipahtaa unholaan jonkun kahden levyn jälkeen (jos sitäkään saa aikaseksi *jupisee jotakin kaverinsa innostuksesta Uniklubiin*) Katsotaan nyt mitenkä herroille käy. Yksi mihin voisi tulla muutosta olisi ehkä ulkonäkö. Kajali pois silmistä, paita päälle *tätimäinen ilme* niin pystyisin ehkä katsomaan musiikkivideon *hehee*

Yasmiela

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #29 : Tammikuu 03, 2005, 16:55:13 »
Minäkö en pitäisi Uniklubista?!Sen jälkeen olisi kyllä maailman kirjat sekaisin.Kyseinen bändi on lempparibändini, vaikka siitä kuulinkin vasta joskus toukokuussa.Harmittaa sen takia. Mutta kaiken kanssa pitää elää.
Ja omistan levyn ja yhden sinkun. Toista on vaikea löytää. Eli minunkin sydämeeni näiden tyyppien musa kolahti suoraan. En pärjäisi ilman Uniklubia (tai ehkä voisin pärjätä, mutta olisi elämä köyhempää :D) Joo, mielipiteet voivat olla erilaisia, mutta minä pidän Uniklubista erikoisen paljon. Ymmärrän silti muidenkin mielipiteet, kunhan ne ovat asiallisia. Niin ja siitä kajaalista... Ööö, mulla ainaski on kuva jossa suurin osa on ilman kajaalia.
Niin ja Kauniit ja Tunnit biiseistä...Kyllä ne ovat singleinä ilmestyneet tai siis Tunnit on Rakkautta ja Piikkilankaa singlen plusraitana ja Kauniit taas Kylmää singlen plusraitana. Minäkin taidan olla kateellinen heille. Ja minunkin mielestäni Jussilla on aivan mahtava ääni! Mutta jokaisellahan on omat mielipiteensä. Minun mielipidettäni kun ei voi vain muuttaa.
Ja sit mun täytyy viel siit uudesta levystä.Tän vuoden alussa ne menee/meni studiolle ja siellä ne sitten hommailee sitä uutta levyä. Ja epävarmathan minun tietoni ovat, mutta niiden mukaan pitäisi keväällä/kesällä tulla sinkku ja sitten syksyllä uusi levy. Tiedetään ainakin yksi, joka menee jonottamaan kaupan ulkopuolelle makuupussin kanssa...
No ehkei ihan, mutta ainakin yksi, joka ostaa kyseisen levyn. Ja sinkun.
Joo, siis niinkun minä ainakin olen Uniklubifani ja jos pitää Uniklubista niin voi mielellään lähettää minulle yksäreitä. Kyllä muidenkin kanssa olisi kiva jutustella sitten muista asioista. Niin ja vielä kerran, minun mielipiteeni ilmi: Uniklubi on paras!
Se oli sitten vain minun mielipiteeni.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
Uniklubi
« Vastaus #30 : Tammikuu 16, 2005, 16:18:12 »
Minusta Uniklubi on ihan hyvä. Pidän laulajan äänestä, sanat ovat suurimmin osin teiniangstromance tyyliä, [ja keksin tuon tyylin päästäni, tai mistä minä tiedän onko semmosta oikeastikin. x) ] mutta joissain kappaleissa ne kolahtavat ihan hyvin.

Rakkautta ja Piikkilankaa on jo puhki soitettu kulunut piisi, ihan hyvä se oli kunnes sen kuuli noin 3 kertaa päivässä radiosta.

Pidän itse kappaleista Tunnit, Baby ethän mee sekä Romanssi. [ja kuka sanoi,että minä en kuuntele sitä teinimusiikkia..]

Minua häiritsee se, että Uniklubista on tehty teinien suosikkibändi, sen musiikkia ja poikia pidetään vain teinien musamakuun kuuluvana. Minusta se on ihan hyvää musiikkia, _muillekkin kuin teineille_.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Joshu

• Vuotislainen
Uniklubi
« Vastaus #31 : Tammikuu 16, 2005, 18:32:22 »
Minusta Unoklubi on hyvä. Yksi lempibändeistäni on. Kesällä taisin kuulla ensimmäisen kerran Rakkautta Ja Piikkilankaa- kappaleen. Sen jälkeen bändi on ollut yksi suosikeistani. Koneeltakin löytyy muutama kappale, tais olla kolme. ^^' Levyn haluaisin ja olisin kerran ostanutkin, jollei iskä olisi kieltänyt, koska sain juuri viime viikolla uuden levyn...
Yksi Unoklubin julistekin löytyy seinältä, olisin varmaan laittanut toisenkin jos olisi mahtunut. ^^'
Uniklubi- fanit saa yksätä minullekkin..

Lonely Dúnedain

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #32 : Tammikuu 20, 2005, 10:17:37 »
Ei, ei Uniklubia! Kävin vuoden 04- elämä lapselle konsertissa kaverin ylipuhumana,vaikka ainoat yhtyeet jotka kiinnostivat, olivat Europe ja Egotrippi. Ja olipa sitten Uniklubikin siellä "viihdyttämässä" ihmisiä (mistä ihmeestä mokoma on saanut nimesnä?) En voinut katsoa. Laulajan (jussi?) ulosanti on ällöttävän mahtipontista. Okei sehän on yleensä rocksuuntauksen ansiota, mutta tuo ei ollut minun makuuni. Ei,ei... Kaikkia sinkkubiisejä on kulutettu loppuunasti ja liikaakin. Eikä sanoituksissakaan ole kehumista. Minua ne eivät ainakaan lämmitä.

Sofia

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #33 : Maaliskuu 24, 2005, 19:05:01 »
Minä pidän, ei mikään suosikkibändini ole tosin. En levyäkään omista, mutta Uniklubin keikalla olen kyllä yhdessä tapahtumassa ollut <3. Ihania biisejä ne, joita olen kuullut. Tai siis olenhan kaikki kuullut, mutten muista kaikkia. Yksi kaverini on suoranainen Uniklubi-hullu, joten en voi välttyä Uniklubi-hehkutukselta hänen seurassaan. Siksikin minusta on hyvä että pidän bändistä.. Ai niin, onhan minulla Uniklubin julistettekin siinä seinällä, eipä kun kaapinovessa <;

Elebridith

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #34 : Maaliskuu 24, 2005, 20:18:55 »
Vihaan.

Sanoitukset mitäänsanomattomia, ja melodiat samaa potaskaa mitä sanoituksetkin. Laulajan ääni ei sovi biiseihin. Rakkauslällyttelykin alkaa jo lievästi tympiä.

Joka ikinen sinkkulohkaisu on ollut suuri pettymys. Rakkautta ja piikkilankaa taas on niin kliseinen, että pahempaa ei löydy hakemallakaan. "Rakkausoujeerakkausrakkaussäootniinihana." Ei. Näiden tähtien alla on hiukkasen kahta edellämainittua parempi, mutta, ei. Muutenkaan en kuuntele tämäntyyppistä musiikkia.

Ja, muiden bändien kopiointi näkyy _erittäin_ selvästi.

Muok //
Jussi todennäköisesti hieman päässyt pöhöttymään, uudesta musiikkivideosta huomaa :D

Poissa Brian Molko

• Northman's Pet
  • Hirnyrkki
  • Such a dull toy
Uniklubi
« Vastaus #35 : Toukokuu 23, 2005, 13:38:32 »
Olinpa lauantaina heidän K-18 keikalla. Muutamia uusia biisuja ja hyvä meisinki. Sain jutella Jussin kanssa joka kertoi syksyllä tulevasta levystä, että on syvällisempi levy tulossa. Janne kyllä on edelleen se kaikista paras <3 Olipa kiva halata sitä sitten <3 Toinen kyllä käyttäytyi lievästi lähentelevästi mua kohtaan mutta ei se mitään :DD

Ja Teemu se osasi taas viihdyttää kansaa slashahtavilla jutuillaan x'DD

Mutta anyway, ovat he parantaneet meisinkiä sitten viime näkemän :P
Julien, you're slow-motion suicide.

Celbatra

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #36 : Heinäkuu 18, 2005, 14:01:38 »
Jees, Uniklubi on lempibändini ollut jo puolitoista vuotta, ennen kuin kukaan edes oli kuullut ko. bändistä.

Tammikuussa -04 näin Uniklubin ensikertaa - en koskaan ollut kuullutkaan koko bändistä. Ensin katselin, että mitä ihmettä tämä on, basisti on joissain aineissa ja joka toinen biisi alkaa suudelmaan tai huuliin liittyvillä sanoilla. Sitten aloin kuuntelemaan, ja tajusin, että tämähän on ihan hyvää musaa. Biisi 'Kuivilla' iski jo paikan päällä. Sen jälkeen aloin katsomaan poikia, hyvännäköisiä kaikki. Siellä rakastuin, ja pian sen jälkeen Uniklubi sitten julkaisikin kaksi sinkkua ja levyn, ja nousi huimaan suosioon. Uniklubihan on perustettu vuonna 1999. Nyt vähän aikaa sitten sain molemmat sinkut käsiini, kyllä sitä kauan mietittiinkin ja harmiteltiin, että mahtaako niitä enää mistään saada. Albumi minulla on ollut jo kauan.

Jos ei ole bändiä livenä nähnyt, niin mielestäni ei voi oikein mitään sanoa. Sehän pätee jo monen bändin kanssa. Pojilla on huimasti energiaa, eivätkä he todellakaan pelkää käyttää sitä lavalla. Varsinkin basisti Teemu (aah, lempparini kaikista ikinä) rokkaa kyllä niin että yleisökin saa hikeä päälleen. Pojat rakastavat sitä mitä tekevät, ja antavat sen näkyä.

Kaikki pojat ovat hienoja soittajia, ja taitoa kaikilta löytyy. Varsinkin Antille olen kade, minä en ikinä opi hakkaamaan rumpuja niinkuin hän. Biisi "Kuivilla" on minun henkilökohtainen suosikkini levyltä.

Lyriikat ovat mielestäni upeita, jotenkin erilaisia kuin muilla. Jussi ja Teemuhan lyriikat ovat pääosaksi tehneet, ja täytyy kyllä myöntää että pojat osaavat tehdä niitä, ja uskaltavat todellakin laulaa ja soittaa niistä asioista mistä tahtovat. Sanat eivät heti kaikille avaudu, ja itsekin olen saanut kamppailla, että tajuan heidän aivoituksiaan. Uusi levyhän ilmestyy lokakuussa, sinkku ensikuussa, ja faneille on luvattu rankempaa menoa ja parempia lyriikoita! Niitä odotellessa.. :)

Uniklubilla oli juuri tässä kuussa kaksi keikkaa ulkomailla; ensimmäinen Itävallassa ja toinen Tsekeissä. Mitä tuolta foorumilta olen lukenut ja suomentanut, on paikan päällä ollut mukavasti porukkaa, jo valmiita ulkomaisia faneja, ja pojat ovat vetäneet loistokeikan. Aika hyvin suomeksi laulavalta bändiltä, eikö?

/ / Joo, luinpa muidenkin kommentteja, ja vaikka vanhoja juttuja ovatkin, on pakko vähän kommentoida parin käyttäjän lausahduksia..

Kuuttis - Puhuit, että laulaja, Jussi, on ruma. Mitä helkutin väliä ihmisen rumuudella on? Okei, en tunne sinua, mutta on ihan pakko uteliaisuudesta kysyä, että onko sinulla varaa haukkua muiden ulkonäköä? Uniklubi ei ole täällä ulkonäkönsä takia, vaan musiikkinsa.

Starbridge - Sinä puhuit homoudesta. Jos ulkonäöllä ei ole väliä, niin onko homoudellakaan? Ei. Mitä väliä vaikka koko bändi olisi homoja? Ei mitään. Sitäpaitsi voin sinulle kertoa, että kaikilla bändin jäsenillä on tyttöystävät, Pasista en kyllä tiedä - Jannella ja Antilla jopa lapsia.

Ei ollut mitenkään tarkoitus suututtaa ketään, alkaa vain minulla sappi kiehua kun noin tyhmistä asioista rakastamaani bändiä haukutaan.

Magic eyes

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #37 : Heinäkuu 18, 2005, 19:50:44 »
Uniklubilla on hyviä biisejä ja he laulavat aikalailla hyvistä aiheista. Tykkään itse Uniklubista ja kuuntelen heitä paljon. "Näiden tähtien alla" on ehdottomasti heidän paras biisinsä ja aika tavalla erilainen biisi, kuin muut kyseisellä levyllä olevat biisit. Yleensä en tykkää noin synkistä biiseistä enkä musiikin sävystä, mutta heissä on todella jotain, joka vetää minua puoleensa.

Surusilmä

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #38 : Joulukuu 10, 2005, 11:41:19 »
Tykkään Uniklubista. Niillä on aivan ihania biisejä. Suosikki kappaleitani on: Lupa tuntea ja huomenna
Omistan yhden levyn; Rakkautta ja Piikkilankaa
En sitä kauheasti kuuntele, mutta tykkään kamalasti kaikista biiseistä, paitsi yhdestä, nimeäen muista, mutta siinä lauletaan jotenkin näin:
"Milloin sataa sinun puutarhassasi? Pyyhkii ruosteen tuulikellostasi?"
Eli jos joku tietää mitä tarkoitan, niin hyvä..
Se biisi on mielestäni yökättävä, ainakin sanojensa puolesta. yök.

Iinanen

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #39 : Joulukuu 15, 2005, 10:13:03 »
moij :)

Mä oon ihan hulluna Uniklubiin :)
Rupesin pitää siitä jo sillon ku se eka levy ilmesty, mutten ollu mikään fani..ekaa levyä mullla ei ole :/ vaikkakin muutamia kappaleita koneella. nyt kuuntelen Kehä levyä. Mä oon nähny sen kahesti livenä ja ekalla kerralla Toukofestissä tässä viime keväänä Jussi iski mulle silmää ja teki kädellää sellasen hienon jutun, olin kuolla :)
      Tykkään uniklubista mm. siksi koska oikeastaan jokaisen kappaleen sanat on ihan niinku suoraan mun elämästä. ja se nyt on muutenkin tykkäämäni musa tyylin vastaista :)

Javella

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #40 : Joulukuu 16, 2005, 14:14:40 »
Olenko minä ainoa, joka ei pidä Uniklubista?

Tämä vaan ei jotenkin iske. Laulaja on kamala, tämä bändi on muutenkin ihan hirveä.

Taino, pakko sanoa, että Rakkautta ja piikkilankaa oli ihan jees.

Mutta kokonaisuudessaan...

Ei Uniklubille!

Minun musamakuni vaan on sellanen. En myöskään (off) pidä mistään Smakista tai jotain...(off)

//Ehkä pikkuisen syvällisemmät perustelut olisi paikallaan, kannattaa kirjoittaa ihan ajan kanssa. - Adéa

talvi

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #41 : Joulukuu 20, 2005, 13:49:51 »
Tykkäilen. Olen ehkä tälainen hitaasti syttyvä tapaus, sillä aloin poikien musiikkia kuunnella enemmän vasta muutama kuukausi sitten. Rakkautta ja piikkilankaa ei niin kolahtanut silloin. Kehä löytyy ja keikalla oon ollut yhdellä. Pidän uuden levyn musiikista paljon, vaikka musiikki onkin pitemmän päälle aika synkistelyä ja masentelu tavaraa. Jussilla on hurjan hyvä ääni ja Uniklubi on ylipäätään yksi parhaimmista live bändeistä mitä tiedän. Keikalle pitäisi päästä.. :)

// Lempibiisejä on aina yhtä vaikea sanoa, mutta ehkä eniten kolahtaa kaikki mitä mie annoin siulle (hähää :p jotkut tietää mitä tarkoitan ja mistä tuo tulee), samoin menneisyys ja haudattu ovat hyviä. Niin ja onhan tuo huomenna hyvä myös, mutta siitäkin lähtee kohta maku tuolla radioiden huudattamisella.. :F[/i]

Etelämanner

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #42 : Joulukuu 26, 2005, 20:40:27 »
minä tykkään kovasti joistain kappaleista, joista huomenna on ehkä paras. Sanon kuitenkin etten ihan fani ole, vaikka ihanasti äijä laulaakin. Tai mukavasti. Laulua ei kuitenkaan *köh* voi katssoa. En ainakaan minä. Mutta mukavaahan musiikkia se on, kuuntelen paljon mieluummin kuin vaikkapa apulantaa. Älkää tappako.

Enimsaj

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #43 : Joulukuu 27, 2005, 01:45:37 »
Niin. Pidän kyllä bändistä kovasti, mutta ymmärrän, että mielipiteitäkin on erilaisia. Toinen pitää, toinen ei. Mutta toisaalta mielipiteitäkin on monenlaisia, ja hyvin usein kun on puhe Uniklubista, mielipiteet voivat kyllä mennä varsin lapsellisiksi. Kuten Celbatra jo sanoikin, niin Jussin ulkonäöllä tai poikien seksuaalisuudella ei pitäisi olla yhtään mitään merkitystä. Musiikkiahan me tässä olemme kuuntelemassa. [Anteeksi, tämä taisi mennä jo hieman OT:n puolelle, mutta pointti tuli selväksi?]

Minä pidän Uniklubista, koska pidän Uniklubin musiikista. Itse bändiin niin sanotusti ihastuin vasta viime vuoden heinäkuussa, mutta ei se tahtia hidasta. Parilla keikallakin on tultu käytyä, ja livetoiminta on täällä päin todettu hyvin energiseksi. Pojat ovat olleet pienten keskustelujemme aikana hyvin ystävällisen tuntuisia, ja siitä vielä hieman plussapisteitä.

Asiaankin olisi kait joskus tarkoitus mennä, eli siihen musiikkiin. Ymmärrän, että jotkut sanovat Uniklubin lyyrikoiden olevan kliseitä täynnä yms., mutta ainakin minä levyt monta kertaa kuunnelleena voin sanoa, että niitä biisejä voi tulkita hyvin monella tavalla. Ja ne biisit pitääkin tulkita, silloin voi sanatkin saada jo aivan omalaatuisen merkityksen sinulle itsellesi. Emme voi tietää, mitä lyyrikoiden kirjoittajien päässä on pyörinyt kirjoitushetkellä, mutta voimme tehdä oman tulkintamme. Joskus lyyrikoiden tarkoitusta pitää miettiä kovallakin vaivalla, mutta luultavasti se kuitenkin onnistuu.

Melodiat. Emme voi sanoa, että biisit ovat melodialtaan täydellisen omalaatuisia, koska ne eivät ole. Mutta ne kuulostavat hienoilta, ja niitä haluaa kuulla uudelleenkin. Minä itse voin sanoa pitäväni melodioistakin varsin paljon. Teemun biiseissä muuten huomaa, että riffitys on suuressa osassa ja Jussin biiseissä taas se melodia. Riffittelytkin kuulostavat omassa päässäni varsin hyviltä.

Kun uusi levy ilmestyi, olin hyvin hämmästynyt. Se oli nimittäin ainakin kaksi kertaa parempi kuin vanhempi levy, ja se on jo paljon se. Jussin ääni on kehittynyt huomattavasti, vaikka joissakin kohdissa huomaa vielä, kuinka hänen pitää tehdä työtä saadakseen sen äänen ulos. Jussin ääni kuitenkin on vahva, ja hän pystyy laulamaan sekä matalta, että korkealta. Uudella levyllä oli myös tasapuolisemmin biisejä - Teemun biisejä oli siis mahtunut mukaan enemmän. Muutenkin levy oli enemmän kokonaisuus, kuin edellinen.

Vanhemmasta levystä sanon sen verran, että se on hieno levy. En pidä RJP:tä minään älynväläyksenä, enkä sen puoleen NTA:takaan, sillä molemmat ovat mielestäni levyn huonoimmasta päästä, vaikka hienoja biisejä ovat silti. Ja silti molemmat ovat hittejä. Niinhän se menee. NTA:ssa on muuten aivan mahdottoman imelät sanat, ei kiitos. Niin kyllä myös biisissä 'Kylmyyden jälkeen', joka on löydettävissä Totuus-singleltä (sitä tuskin enää saa mistään, sillä sen sai 500 ensimmäistä KMMA-singlen ostajaa).

Mutta pointtini on varmaankin selvä: yksi lempibändeistäni.

StaTuoSe

• Ankeuttaja
Uniklupi
« Vastaus #44 : Joulukuu 27, 2005, 11:44:39 »
uniklupi on suurin piirtein aina ollut minun lempi bändi jos on käynyt uniklupin keikalla niin kyllä tietää millaista niitten musiikki oikeasti on...
Ja asia on myös niin, että tykkää jos tykkää ja ei tykkää jollei pidä siitä vain yksin kertaisesti... En halunnut morkata ketään tällä viestillä vaan sanoin oman mieli piteeni..

Taiyo

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #45 : Joulukuu 27, 2005, 13:46:48 »
Lainaus käyttäjältä: "Seireeni"
1) En pidä laulajan äänestä

En näköjään ole ainoa. ^^

Unilubi ei iske kyllä meikäläiseen sitten pätkän vertaa! Ja inhottaa kuunnella usein koulussa (etenkin käsityötunneilla) kun pieni teini-joukko ihkuttaa Uniklubia. En ole koskaan pitänyt ko. bändistä ja uskon etten tule pitämäänkään. Sillä se ei edes vastaa musiikkimakuani. Olen kuullut vain kaksi kappaletta, Rakkautta ja piikkilankaa sekä Huomenna. Voin kyllä sanoa etten ole jäänyt mistään hyvästä tai mahtavasta paitsi. Minä INHOAN Uniklubia. n___n <off> Samoin Negativea ja Technicolouria. </off>

yksinäinenhän

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #46 : Tammikuu 02, 2006, 12:53:24 »
Itseni ja musiikkimakuni kannalta Unikluni on tärkeä tekijä. Ensimmäisen kerran, kun kuulin Rakkautta ja piikkilankaa-kipaleen tulevan radiosta, luin Feeniksin kiltaa (luen nääs melkein poikkeuksetta musiikin soidessa taustalla). Herkesin lukemasta ja rupesin kuuntelemaan tarkemmin kappaletta. Aikani kuunneltuani tuli mieleeni eräs henkilö Harry Potter-kirjoista. Pidin kappaleesta. Kappaleen soitua halusin kuulla sen esittäjän.
Tämän jälkeen kuulin samaisen biisin vielä monta kertaa radiosta. Ylöjärvellä järjestettiin sinä(kin) kesänä(-04)  Räikkärock-tapahtuma, jonne kaverini pyysi minua sanoen Uniklubin esiintyvän siellä. Siellä sitten ihastuin bändiin kovin, aloin fanittamaankin, ja ostin levyn. Siitä lähtien olen kuunnellut ja fanittanut Uniklubia ja vielä tänäkin päivänä.
 Uniklubin jälkeen aloin kuunnella entistä enemmän rokkenrollia, ja reilun puolentoista vuoden aikana on tullut mukaan myöskin hevi ja aika uutena ilmiönä punk.
 Voi olla, että melkein kaikki selostamani on ollut aika lailla offia.
Mutta kuitenkin olen käynyt Räikkärockin jälkeen vain kahdella keikalla, mutta keikkojen vähäisen määrän korvaa niiden laatu, sillä kummallakin keikalla oli hyvä meisinki, ei voinut olla fiilistelemättä, pojat vetivät aivan mainiosti.
 Jussin äänestä pidän, se toimii hitaissa sekä rankemmissakin kipaleissa, vaikka joskus se saattaakin hiukan säristä tai väristä, mikäli joku ymmärtää.
 Sanoitukset ovat mielestäni hyviä, pidän erityisesti Jussin sanoituksista, koska ne todellakin ovat arvoituksellisia (mikäli tämä on oikea sana niitä kuvaamaan, en kuitenkaan löytänyt parempaakaan), ja niiden merkitystä saa miettiä pitkään. Teemun sanoituksista saa paremmin otettua selkoa, ne eivät ole yhtä syvällisiä, kuin Jussin, vaikkakin Teemu on kehittynytkin kovasti tällä saralla ensimmäisestä levystä.
 Melodiat toimivat, vaikka ehkä joidenkin kappaleiden melodiat ovat turhan paljon toisiaan muistuttavia.

Yhteenvetona voisin sanoa, että suorastaan rakastan Uniklubia, eikä minua juurikaan kiinnosta minkänäköisiä herrat ovat, tai mikä heidän seksuaalinen suuntauksensa on, se musiikki on se tärkein.

(Toivon, ettei tässä ollut turhan paljon sitä jo mainitsemaani offia)

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
Uniklubi
« Vastaus #47 : Tammikuu 02, 2006, 13:33:33 »
Uniklubia en ole kuullut paljon. Joskus vuonna käpy (vähän päälle kaksi vuotta sitten) siskot olivat ihan hyperfaneja. Ja joka päivä soi uniklubi, ja ai että kun vihasin. Varsinkni rakkauta ja piikkilankaa. Kamala ääni, sellainen kimeä ja laahaava. Kamalat sanat, kamala melodia. Tuskaa.

Olen vakavasti sitä mieltä, että Uniklubi on paranemaan päin. Nyt olen kuullut pari uutta kappaletta, mm. Huomenna, ja ajattelin, että hei, tämänän oh jo kehityskelpoista. Onko se laulaja vaihtunut, vai onko hän vain yksinkertaisesti vaihtanut ääntä jonkun kanssa? Pidän siitä niin paljon enemmän. Ehkä melodia sopii paremmin hänelle? Mutta se musiikkivideo. Onko se läpällä tehty? Alkaa melkein itkettää sitä katsellessa. Mutta ei se mitään.

Eli, loppujen lopuksi. Ei Uniklubifani, kaukana siitä, mutta kyllä sitä kuuntelee.
"Hehe, I wonder about that..."

Scarlett

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #48 : Maaliskuu 06, 2006, 20:52:23 »
*muokkaa viestiä hekotellen itsekseen: Onnistuinpa taas kerran käyttäytymään sopimattomasti.*

No, jos kerran sitä mieltä ollaan, että suorasanainen palautteeni oli LIIAN suorasanaista, niin voin toki sitoitella sitä tietyistä kohdista.

Enkä muuten todellakaan välitä, vaikka jotkut mielipiteestäni herneen nenään vetäneet alkaisivat minulle asiasta huomauttelemaan, koska tämä on minun mielipiteeni, ja se on AIVAN YHTÄ OIKEA KUIN MUIDENKIN! Samoin on muiden mielipide asiaan yhtä oikea kuin omani, että en todellakaan väitä olevani ainoa oikeassa.

En viitsi yleistä mukavuutta ajatellen sanoa, mistä Uniklubi mielestäni on. (Kyllä te tiedätte sen paikan *virn*)
En ole tykännyt MISSÄÄN määrin, MISSÄÄN vaiheessa.

Inhosin Rakkautta ja piikkilankaa heti ekalta kuulemalta, siinä oli kaikki päin perseitä, mikä vain biisissä voi olla. Ja muutenkin biisit ovat ihan naurettavia. "Vaikka meille annettaisiin koko avaruus..." Voi parishilton mitä touhua. Hei haloo!

Ja muutenkin se niiden koko touhu on niin naurettavaa, ei mistään kotoisin tuollainen tekoteennäinen vammailu, ainoastaan Teräsbetoni on surkuhupaisampi tapaus.

Kaikkein eniten ehkä kuitenkin ärsyttävät nämä kaine maailman uniklubi-ihkuttajat. Pukeudutaan tyylittömasti ja meikataan rumasti, heitetään pari kirosanaa sinne ja toiset pari tänne ja ollaan että voi vee kun olin taas niin hiton kännissä jne jne" ja sitten ollaan olevinaan NIIIIN ROCK!!!!
Niin hiton moinen ristiriita: ollaan kovia rakkareita olevinaan, mutta sitten kuunnellaan tällaista teennäistä jumputusta mikä on häpeäksi koko rock 'n roll kulttuurille!

Anteeksi suorasukaisuuteni, mutta raivostuttaa tuollainen, ettei enää mitään aitoa ja alkuperäistä arvosteta. Ollaan olevinaan niin hemmetinmoisia rokkareita, mutta ei olla kuultukaan esimerkiksi vaikkapa Aerosmithistä, Chuck Berrystä tai Rolling Stonesista. Rollareilla kun on vielä yli kuusikymppisinäkin enemmän "sitä" kuin kaikilla uniklubeilla sun muilla YHTEENSÄ! Ihan vain ilmoitusasiana, että ilman Berryä tai Rolling Stonesia Nykyistä Rock 'n roll kulttuurista ei olisi tietoakaan.

Ai niin, ja tiedoksi vain, että Beatles tai Rolling Stones ei suinkaan ole mitään vanhusten ja nörttien musaa, niinkuin valitettavan usein luullaan. Niissä on oikeaa rokkimeininkiä ja asennetta, jonka kyllä tajuaa, jos ajattelee asiaa vähän pintaa syvemmältä. Näillä kyseisillä tyypeillä tämä imago koostuu muustakin kuin mustista niittikuteista, mustiksi meikatuista silmistä ja huonosti värjätyistä hiuksista.

Ja tarkennan yhä, että tarkoitukseni ei ole loukata ketään tai väittää vain omaa mielipidettäni ainoaksi oikeaksi, jokainen kuunnelkoon ja fanittakoon mitä lystää, mutta henkilökohtaisesti en voi ymmärtää tuollaista eunukkitouhua.

Poissa Spectre

• Wraith
  • Hirnyrkki
Uniklubi
« Vastaus #49 : Maaliskuu 07, 2006, 09:02:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Scarlett"
Ja muutenkin se niiden koko touhu on niin naurettavaa, ei mistään kotoisin tuollainen tekoteennäinen vammailu

Meinasin vetää aamukahvit väärään kurkkuun, sen verran "piristävä" oli tuo koko kommenttisi. Ihan varoituksen sanananen kuitenkin, tuosta tulee melko moni loukkaantumaan ja tulet saamaan vielä hieman palautetta asiasta. Lisäksi ilman voimasanoja kirjoittaminen olisi suotavampaa, koska foorumi on kuitenkin K-15-rajoitteinen. Sen seikan huomioiminen antaisi Sinusta itsestäsi fiksumman kuvan. Ainakin minua itseäni tuppaa hieman hävettämään vastaavanlaisten julkisten purkausten tähden. En viitsi muokata viestiäsi, saat tehdä sen itse ;)

Itse olen pikkuriikkisen verran samoilla linjoilla Scarlett´in kanssa tuosta aitoudesta, mutta en koe mitään ylitsevuotavaa vihaa Uniklubia kohtaan, mielestäni jopa tuo "Huomenna"-kipale on ihan kiva. Mielestäni bändi on jo siinä mielessä onnistunut tehtävässään, jos se onnistuu herättämään yleisössä noinkin vahvoja tunteita, mitä se herätti edellisessä kirjoittajassa. Tunne se on vihakin ja oman käsitykseni mukaan juuri tunteiden herättämiseen yhtyeet pyrkivät rahan tienauksen lisäksi biisejä julkaistessaan.

Muuten aika neutraali tapaus minulle koko yhtye. Eipä se varmaan kauaa markkinoilla jaksa ostajia viehättää, luulen ma. Uusia ja parempia tulee ja menee, ja se on hyvä asia.

Oliivi

• Ankeuttaja
« Vastaus #50 : Maaliskuu 08, 2006, 22:57:42 »
Kun kuulin Rakkautta ja piikkilankaa radiosta, en kiinnittänyt siihen sen erikoisemmin huomiota. Ihan jees biisi, mutta en siihen sen koommin ihastunut tai en sitä vihannut. Sama juttu Näiden tähtien alla-biisissä. Huomenna-kipaleesta tykkäsin ja tykkään edelleen. Se kuulosti joka kuuntelukerralla paremmalta ja tuhlasin rahojani sitten sen 19,90 euroa Kehä-albumiin.
Poikien (miesten, pitäiskö sanoa?) musiikki kuulostaa ihan hyvältä mun korvassa. Jotkut biisit ovat turhan samanlaisia, mutta en tosin ole vielä ihan hirmuisesti levyä kuunnellut (ostin sen ihan äskettäin).
Kyllä, kyllä mie tykkään Uniklubista. :)

Poissa

• kAHVikuppisihteeri
  • Vuotislainen
  • jump, deliver me
Uniklubi
« Vastaus #51 : Maaliskuu 09, 2006, 17:37:25 »
Itse pidän Uniklubista jonkin verran, en fanita mutta pienen asteen ihailijaksi voi mua kutsua. Uniklubista en ole tykännyt kovinkaan pitkään, sillä ensimmäisestä levystä en pitänyt ollenkaan. Mielestäni Rakkautta ja piikkilankaa-kappale on aivan -äövx- ärsyttävä. Jussi ei ole sen kappaleen kanssa parhaimmillaan, se on sellaista renkutusta ja määkimistä mikkiin ja sellainen 'HIM number two'-bändi se oli siinä alkuvaiheessa. Ensimmäinen levy (miksi en muista sen nimeä vaikka kuinka yritän?) oli aikamoinen mahalasku ja aloitus uralle, muutama kappale oli vain niistä miellyttäviä. Ensimmäisen kerran kuullessani Rakkautta ja piikkilankaa-kappaleen en kiinnittänyt siihen minkäänlaista huomiota, seuraavan kerran oikein kunnolla kuunneltuani pidin jokseenkin, mutta kun sitä alkoi tulla joka tuutista niin en enää viitsinyt edes esittää että olisin pitänyt - siinä vaiheessa vihasin Uniklubia. Nimikin vähän epäilytti, Uniklubi on bändin nimenä... miten sanoisin, outo taitaa olla oikea adjektiivi tähän tarkoitukseen. Loppujen lopuksi nimeenkin on tottunut.

Toisen levyn ilmestyttyä ja uusien kappaleiden alkaessa soida radiossa aloin varsinaisesti pitämään Uniklubista. Kavereiden päästessä Uniklubin keikalle olin hirveän kateellinen jälkeenpäin, sillä kuulosti siltä että kivaa oli ollut ja bändin pojat olivat erityisen mukavia. Mielestäni bändillä on kyllä karismaa. Musiikkivideoita heiltä kuitenkin kammoksun, Huomenna-video oli sen verran paha kokemus, en tiennyt olisiko pitänyt nauraa vai itkeä. Ihmetyttää se video, mutta kyllä kai se hyvä sitten joidenkin mielestä on kun parhaan musiikkivideon Emmankin voitti.
"Seuraavaks me vedetään sellanen progepläjäys, että te saatanan kakarat ette löydä kotiinne."

Poissa Lelluzka

• Lukutoukka
  • Vuotislainen
Uniklubi
« Vastaus #52 : Maaliskuu 09, 2006, 21:14:49 »
No onhan Uniklubi ihan hyvä, kävin just sen keikalla Luostolla, ja kyllähän sitä kuunteli. Levyä en omista, mutta kyllä noita kappaleita kuulee ihan tarpeeksi radiostakin. Keikalla oli ihan kivaa kappaleet oli ihan hyviä ja ne jätkät oli paremman näkösiä luonnossa kuin kuvissa, varsinkin Janne.
Mutta ei tuo Uniklubi silti mikään paras bändi ole, ja on niitä paremman näkösiäkin jätkiäkin, mutta kyllä sitä silti kattoo ja kuuntelee.
"Sisäinen silmäni, oli keskittynyt asioihin, jotka ovat kaukana hihkuvien äänten maallisista maailmoista"
professori Punurmio, Harry Potter ja puoliverinen prinssi s. 582

Myrskytuuli

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #53 : Maaliskuu 10, 2006, 16:18:04 »
Olisi pitänyt varmaan laskea, kuinka moni puolesta ja kuinka moni vastaan, sen verran tasan meni[ehkä enemmän ollaan tuolla hate- kannalla]. Asiaan.
Itse pidän Uniklubista. Biisit on ihan kivoja, toisaalta toistoa on. Yhdellä keikalla olen käynyt[pikkukeikka siis, ei mikään festari, ilmaiskeiika vielä, heh...], ihan kivahan se oli, jätkät[:)] on luonnossa paljon komiampia kuin kuvissa, njeh njeh. Omistan ykkösalbumin, toisenkin haluaisin.
Kun kuulin Rakkautta ja piikkilankaa- biisin ekan kerran, olin pyörtyä. Yök. Sen verran huono laulu se oli. Ja varmaan on edelleenkin. ^___^ Ja musiikivideo... hyihyihyihyi. No jaa, olihan se ykköslevy oikeastaan kokonaisuudessaankin aikas surkea. Semmoista lässynlässyn- jutskaa. Löytyyhän siitä helmiäkin, esim. Totta vai tarua ja Näiden tähtien alla. Kylmää- biisi on ihan surkea. Kaikki mitä mä annoin ja Huomenna ovat huomattavasti parempia biisejä, ja molemmissa ihan kivat musiikkivideot. Toinen albumikin on kuulemma kokonaisuudessaankin paljon parempi.
Aika moni vertaa Uniklubia HIMiin. Tuossa olen samaa mieltä. Samanlaista musiikkia se aika pitkälle kylläkin on, täytyy myöntää. Suomenkielinen HIM, vai? Ai jaa, tuo oli uutta minulle. Ja minä kun luulin, että olen kuullut jo kaikki vertaukset Uniklubista, tuosta nuorten ihkutus- bändistä. [joku kaveri vertasi Uniklubia The Rasmukseen, tuosta olen kyllä totta vieköön eri mieltä. Sitä paitsi Uniklubi on paljon parempi kuin Rasmus;)].
Kokonaisuudessaan...*miettii vähän aikaa* no, onhan se Uniklubi ihan suhtkot kuunneltava bändi. Keskiarvosana ehkä hyvä.

tyhjätkasvot

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #54 : Maaliskuu 12, 2006, 13:34:23 »
Moni tuomitsee Uniklubin jo ennen kuin on kunnolla kappaleita kuunnellut. Jos vertaa Uniklubin alkuaikojen kappaleita, esim. Baby ethän mee, Rakkauttaja piikkilankaa- levyn kappaleita ja uutta kehää on tyyli muuttunut huomattavan paljon rokimpaan suuntaan ja koko bändi on kehittynyt soittamaan ja laulamaan. Kun kuulin noita vanhoja kappaleita en ollut tunnistaa lempi bändiäni.Ja jos joku kuvittelee hyvien kappaleitten rajoittuvan vain sinkkuihin on hän väärässä. Koko levy on tiukka paketti upeaa suomenkielistä rokkia, ei örinää, vaan melodista.Kaiken lisäksi ovat hyvännäköisiä.

Uniklubin tuotantoon tutustuin joskus kauansitten, kun Rakkautta ja piikkilankaa- albumi oli tuore. 3 vuotta minua nuorempi serkkuni osti levyn perheittemme yhteisellä kesäloma reissulla. Sillon ensimmäinen kappale josta innostuin oli Hetki hiljaisuutta ja sitä hoilaten matka kului mukavasti.Serkku tapetoi huoneensa Uniklubin kuvilla ja soitti levyä päivät pitkät. Näin on edelleen. Silloin minusta ei vielä tullut mitään suuren suurta fania. Vasta Kehä sai minut syttymään täysin.
Olen ollut vain yhdellä keikalla, Laukaan Peurungassa. Vanhemmat kun ovat esteenä kaikessa.

Madvampire

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #55 : Maaliskuu 21, 2006, 07:43:36 »
Rakastan lauluja ja laulajan ääntä tässä bändissä. Niin suloisia surumielisiä lauluja. Mutta televisosta näkemäni livet...noh,ei ole lie bändi tämä ainakaan vielä. Kyllähän bändi esiintyessä kehittyy ja odotan innolla miten uniklubi kehittyy!

Jelou

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #56 : Maaliskuu 21, 2006, 12:49:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Madvampire"
Mutta televisosta näkemäni livet...noh,ei ole lie bändi tämä ainakaan vielä. Kyllähän bändi esiintyessä kehittyy ja odotan innolla miten uniklubi kehittyy!

Tähän oli pakko tarttua. Minulle itselleni Uniklubi on ensisijaisesti livebändi, en edes hirveästi enää kuuntele levyä, mutta kun näen heidät livenä, on tunne jotain uskomatonta, kuinka he hallitsevat oikeasti kaiken siellä lavalla ja katsojilla on oikeasti kivaa! En tiedä mitä livejä sieltä tv:stä on tullut, mutta ei varmastikaan ole silloin välittynyt sitä oikeaa tunnelmaa mikä keikoilla on. Ja uskokaa pois, olen nähnyt "muutaman" keikan.

Poissa Sun Lee

• Ronnieponnie
  • Vuotislainen
    • Tarinamaa
Uniklubi
« Vastaus #57 : Maaliskuu 31, 2006, 10:39:12 »
En ole ennen niin välittänyt Uniklubista, mutta innostuin enemmän, kun kaverini ehdotti, että mennään Uniklubin keikalle 14.4. Se on siis vielä tulossa, mutta odotan sitä kovasti. Rakastuin Uniklubin Huomenna - biisiin, siinä on hyvin kauniit sanat ja tykkään siitä muutenkin. En kauheasti muista muita Uniklubin biisejä, koska olen sitä vasta vähän aikaa kuunnellut eikä minulla ole heidän levyäkään, mutta tarkoitus olisi ostaa heti, kun minulla on vähän enemmän rahaa. Aiemmin olin kuullut Uniklubin Rakkautta ja piikkilankaa, mutta se ei koskaan iskenyt. Uniklubi ei kuitenkaan ole lempibändini, vaikka tykkäänkin joistakin heidän biiseistään hyvin paljon.

Pakko heti muokata, koska ostin eilen Uniklubin Kehä - levyn. Se on aivan ihana. Paljon hyviä biisejä, kuten Huomenna, Kaksi kuvaa, Lasinsirpaleilla jne. Vallan hyvä levy, olen positiivisesti yllättynyt. En koskaan olisi uskonut vielä pitäväni tämän tyylisestä musiikista, sillä suomipop ei ole aina iskenyt minuun :)

Haru

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #58 : Toukokuu 06, 2006, 20:39:38 »
Hurahdin Uniklubiin viime syksynä, mutta muistaakseni pidin bändin radiossa soitetuista biiseistä jo ennen sitäkin (mm. Näiden tähtien alla). Olen etsinyt käsiini molemmat levyt, ja kaikki laulut ovat todella hienoja (tämä on todellakin kunnianosoitus minulta, sillä en voi sanoa samaa mistään muusta bändistä). Ja sanoitukset sopivat minunlaiselleni romantikolle... Uniklubin tyyli vaan iskee.
Kaikista parhaimmat biisit ovat Kaksi kuvaa, Palvelija (mikä sanoitus!), Kuivilla, Lasinsirpaleilla ja Totta vai Tarua. Niin ja Kaikki mitä mä annoin.

naXu

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Toukokuu 11, 2006, 21:13:46 »
Uniklubi ja Lovex RULETTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333333333333333333333333333

Poissa Saippuakupla

• Vuotislainen
  • Kelmi
Uniklubi
« Vastaus #60 : Toukokuu 12, 2006, 14:43:00 »
Uniklubi on mielestäni ihan okei. Ei se suuri suosikkini ole, enkä ole ostanut levyäkään eikä sellainen ole suunnitteillakaan ainakaan vielä, mutta koneelle on ladattuna silti monia Uniklubin biisejä, lähinnä kavereiden lähettämiä. Niin, suurin osa kaveripiiristäni on hulluna tähän bändiin, mutta itse en juurikaan kuolaa erityisemmin sen perään. Edelleenkin se on ihan okei, mutta en ole koskaan erityisemmin pitänyt suomenkielisistä bändeistä/biiseistä, joten ehkäpä juuri siksi Uniklubi ei kohoa suuriin susoikkeihini. Mikäli he laulaisivat englanniksi samat biisit ja sekin menisi ihan mukiinmenevästi, niin se voisi kyllä muuttaa ajatuksiani bändistä biiseineen ja äkkiä.^^

Itse en ole kertaakaan ollut Uniklubin keikalla tai nähnyt livenä, mutta, todenmukaisesti sanottuna en ole sellaisesta aikaisemmin haaveillutkaan. Mutta saattaa olla, että lähden silti kesällä parin kaverini kanssa keikalle ihan vain katselemaan, vaikken mikään suuri fani olekaan. Olisihan sitä kuitenkin ihan kiva vain vilkaista ja katsoa, miten hyvä Uniklubi on esiintymään keikalla.^^ Biisien musavideot ovat myös ihan ok, vaikka on niitä kieltämättä parempiakin nähty, mutta ei niissä mitään erityistä (etenkään suurta) vikaa ole, vähän tylsiä vaan. Mutta tuskinpa he toisaalta itse musavideoidensa sisällöstä juurikaan päättävät... Okei, hyppäsin taas offin puolelle.xP

Uniklubin laulajalla on ihan mukiinmenevä ääni, vaikken pidäkään hänen meikinkäytöstään ja oudosta vaappumisesta etenkin 'Huomenna'-biisin musavideossa. Vaikka laulu onkin melko surullinen ja sai minut ensi kuulemalta melkein itkemään, en voinut olla tirskahtamatta, kun laulaja alkoi vaappua oudosti laulaessaan. Okei, minulla saattaa olla outo huumorintaju, mutta jokin siinä nauratti jollakin tapaa.

Ellei joku siis tajunnut vielä viestini perusteella, niin Uniklubi on ihan ok mielestäni, mutta en fanita sitä. Tajuavatko kaikki nyt?
~Saippuakupla kuittaa
Sen sijaan Harry lähetti Ronille lapun: "tehdään se tänä iltana."

~ HP -  Salaisuuksien kammio

minska

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #61 : Toukokuu 24, 2006, 20:26:54 »
Pitää sanoa että tätä bändiä on vähän turha lähteä arvioimaan jos ei ole keikalla käynyt, ehdottomast livebändi.

Tykännyt depyyttialbumin julkaisemisesta. Keikoilla olen kiertänyt ympäri Suomea, Nivalassa,Kuopiossa,Helsingissä,Tampereella ja monella muulla paikkakunnalla, kekkoija on lähemmäs 20 tullut kierrettyä  ja olen vajaan vuoden vasta kiertänyt, lisää vain tulossa eikä loppu näy.

Bändin pojat ovat musiikillisesti lahjakkaita.
Olen kuullut kommentteja siitä kuina bändin lulaja "kiljuu" joissan kohdissa,ehei tuon sanoja on väärässä. Se vaan kertoo Jussin äänen laaja-alaisuudesta, monikaan mies ei pääse äänen möreyden takia kovinkaan korkealle.
 Tykkään kun biiseissä on sekaisin sellaista kunnon melodiaa ja kunnon kitarat ja rummut,mutta se kaunis sävel kuitenkin kuuluu ettei mene sellaiseksi jyskytyspumpumpampampom-jutuksi.
 Myönnän että biisien sanoista löytyy jonkinverran "ällöttäviä kliseitä" mutta myös nerokakita sanailamuksia on käytetty.
    Pdän myös siitä että sanat ovat hyvin moniselitteisiä, ja kun biisit aukeaa kunnolla niitä on ilo ja joskus surukin kuunnella.
 Pitää vielläs anoa että Jussi on tehnyt osan Rakkauta ja Piikkilankaa kappaleista 15 vuotiaana niin on ne siihen nähden hyviä.

Ja minun on myös pakko kommentoida noihin juttuihin että Jussi olisi liha va ja ruma. Hei haloo? On tainnut mennä vähän asiat sekasiin, musiikkiahan kuunellaan koska siitä tykätään, ei se musiikki siitä parane tai pahene minkä näköisiä ihmisiä bändissä on. Tai no jos haluaa fanittaa jtn bändiä ulkonäön takai niin siitä vaan, eihän se ole minun asiani.
 Ja kyllä se kenent tahansa lihottaa kiire keikkakausi, keikkamatkoilla syödään enimmäkseen "roskaruokaa" ja keikkoja on parikin viikossa,mieti miltä itse näyttäisit jso olisit helposti lihoavaa sorttia.
 Ja toiseksi,ihan turha mitään msitään lihavuudesta sanoa, Jussi on alihtunut ihan sikana pussi-keitoilla.; >

Ja pitääpä viellä sanoa että bändin pojat ovat mielttömän faniystävällisä, jaksavat keikkoja ennen ja jälkeen jakaa nimmareita ja ottaa yheiskuvia, tottakai joskus on huono päivä eikä jaksa, kuitenkin yleensä joku tulee fanien kanssa juttelemaan. Antille täytyy erityisesti nostaa hattua.

On hienoa myös huomata että bändilel on tullut ihan aikuisiakin musiikin diggaajia, nykyään baarikeikoilla on melkein täyttä,vuosi sitten monikaan ei löytänyt tietäään sinne koska kaikilla aloittelevilla bändeillä on se tietty "teini"bändi luokitus ensin, toivotaan että se vähän hiipuu ja mukaan uskaltaa enemmän vanhempaa porukkaa..

Pistän tähän viellä Uk:n parhaimpia biisejä:

R&P

Hetki hiljaisuutta
Totuus
Kylmää
Kuivilla

Kehä:

Kiertää kehää
Ei kukaan
Palveljia
Meneisyys

Tämä taitaa olla sellainen bändi joka jakaa mielipitetitä. Tottakai joakisella on oikeus olla mitä mieltä tahansa mutta olisi hyvä että myös ne negatiiviset "tää on surkee ja ihan täyttä ¤%#%" olisivat parusteltuja.

Mutta siis,its epidän kovasti. En ehkä enää fanita mutta kiertelen keikoilla  kuuntelemassa musiikkia ja morjestamassa bändin poikia.  Hineoa huomata kuinka he ovat musiikillisesti kehittyneet vuodessa.

Haudattu

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #62 : Kesäkuu 29, 2006, 18:34:49 »
Pidän. Livenä aivan mahtava bändi, nähnyt kolme kertaa ja kummatkin levyt omistan. Fanittanut olen suunnilleen siitä saakka kun kuulin Rakkautta ja piikilankaa- kipaleen.
Vanhat biisit toimii kyllä ehkä vähän paremmin kuin nämä uudet, vaikka eihän niissäkään ole mitään valittamista.

atmoshpere

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #63 : Kesäkuu 29, 2006, 21:18:19 »
Onhan se Uniklubi varmaan ehkä ihan ookoo, vaikken henkilökohtaisesti siitä pidäkään. Meni vähän maku siinä vaiheessa kun kuulin Kaikki Mitä Mä Annoin -kappaleen. Sen biisin kertosäkeen yhteneväisyys on huomattava aiemmin tehdyn The Usedin Blue And Yellow -kappaleen kanssa. Tahditus on eri, mutta muuten ihan sama, ärrr. Enkä kauheesti diggaile Jussin äänestä.

Lyriikat on ihan jees, vaikka tosi monessa biisissä onkin kylmä. ;)

poisoned

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #64 : Heinäkuu 01, 2006, 13:16:51 »
Rakastan uniklubia<3<3 Molemmat levyt on tietty. Olin just pari viikkoa sitten niiden keikalla vantaan myötätuulirockissa. Mahtavia oli. ; )
Jussilta tais lähteä ääni yhessä vaiheessa, ku se lähti sinne taakse hakee röökii ja teemu tuli siihen tilalle laulaa jotain omaa biisiään xD Jussi sitten käppäili siellä taustalla rööki kädessä. Naurettiin kyllä kaverin kaa. Jokatapauksessa mahtava bändi. Parhaita biisejä: Kylmää, Kiertää Kehää, Haudattu, Huomenna, Uneen jne jne x)

Elskilorski

• Ankeuttaja
Uniklubi
« Vastaus #65 : Heinäkuu 10, 2006, 12:27:46 »
Itse pidän todella paljon uniklubista, omistan kummatkin levyt, rakkautta ja piikkilankaa ja kehä... en ole nähnyt keikoilla mutta odotan että uniklubi tulee tänne kaukaiseen paikkaan keikalle

Poissa Natalie

• Loitsuetsijä
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SpellSeer**
Uniklubi
« Vastaus #66 : Elokuu 16, 2006, 19:38:35 »
Nyt voisin olla jokseenkin ylpeä, kun tänään koulussa tuli puheeksi, että siellä voi osallistua elokuviin jne.
En ollut uskoa korviani kun tänään kuulin "jonkun" Jussin esiintyneen Perhossäkki nimisessä elokuvassa... ja sitten meiltä kaikilta kysyttiin; "Kuka tietää mitä tämä Jussi tekee nykyään?" Eräs tyttö sitten vastasi: "Laulaa Uniklubissa."

En ollut uskoa kuulemaani, mutta rehtorimme vahvisti sen.. ;)
Jussi on siis opiskellut n. 2 vuotta sitten Parkanon Lukiossa.

Ja itse kuuntelen Uniklubia melkeinpä kokoajan ^^;;
Aina ja ikuisesti Luihuinen. Voldemortin palvelija. Uni, jonka näin (K-12, Scifi, Kauhu)

Poissa Sokeri

• Sateessa sulamaton
  • Vuotislainen
  • per aspera ad astra.
  • Tupa: Korpinkynsi
Uniklubi
« Vastaus #67 : Syyskuu 10, 2006, 16:10:14 »
Voi kuinka ihana topicci! :D
Uniklubi on ehdottomasti mielestäni parhaimpia bändejä mitä maa päällään kantaa. En kyllä tunne ketään, joka pitäisi Uniklubista. ^^'

Rakkautta ja piikkilankaa-kappale ei oikein minuun aluksi kolahtanut, mutta nuo Huomenna- ja Kaikki mitä mä annoin-biisit saivat minut haluamaan Kehä-levyn, tuossa viime jouluna. Sen jälkeen puhuin noin suunnilleen joka päivä Uniklubista ja kuuntelin Kehä-levyä. Uniklubista tuli melkeinpä elämäni tärkein asia. ^^'

Tietystihän jokainen kyllästyy samaan asiaan vähän ajan kuluttua. (Tässä tapauksessa tarkoitan Kehä-levyä.) Ja kas kummaa ystäväni isällä (huomaa isällä) oli Uniklubin Rakkautta ja piikkilankaa-levy, jonka sain häneltä ystävällisesti lainaan. No tietysti rakastuin myös siihen levyyn ja minun oli aivan pakko saada se omaksi ja isäni kopioikin sen, mutta minun olikin saatava se aitona. ^^'

Tuon kaiken jälkeen Uniklubi on yhä maailman parhaimpia bändejä, ja fanitan sitä vieläkin todella paljon. Melkeinpä rakastan sitä.
Että semmosta. ^^'
On muut laulut liian äänekkäitä. ( Muuri - Stam1na ♥ )

Vnus

• Ankeuttaja
Vs: Uniklubi
« Vastaus #68 : Maaliskuu 16, 2008, 15:43:17 »
Siis, kuinka moni täällä pitää Uniklubista? Oletteko mahdollisesti nähneet livenä? Milloin olette ruvenneet pitämään?

Kyllä tykkään! Heidän biisistäänhän tämä nimimerkkinikin juontaa juurensa. (;
Olen tykännyt jo silloin aikoinaan Rakkautta ja piikkilankaa sinkun ilmestymisestä
lähtien ja vaikka välillä en olekaan kuunnellut, niin kaikki levyt on tullut hankittua
ja livenäkin olen jopa pari kertaa bändin nähnyt ja kolmas keikka on tulossa huhtikuussa!

Uniklubin sanoitukset kai uppoavat eniten ja lisäksi biisit ovat toimivia muutoinkin.
Jussin ääntä kuuntelee mielellään. (: Paljon hieno biisejä on bändillä, mm. Huomenna,
Hetki hiljaisuutta, Varjooni juuttunut jne. Ihanaa musiikkia.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
Vs: Uniklubi
« Vastaus #69 : Helmikuu 22, 2012, 12:57:59 »
Ihana topic!

Uniklubi on ehdottomasti paras bändi maan päällä. Parempaa ei todellakaan ole.
Livenä bändiä en ole nähnyt, mutta olen kyllä suunnitellut sitä. Tällä hetkellä he tietääkseni pitävät taukoa keikkojen pitämisestä.

Paras biisi Uniklubilta on Tunnit, se on aivan ihana. Surullinen, mutta erittäin ihana.
Rakkautta ja piikkilankaa, Kukka, Kaikki mitä mä annoin, Rakkaudesta hulluuteen, kaikki ovat erittäin hyviä biisejä.
Ensimmäisiä Uniklubin biisejä joita kuuntelin aikaisemmin oli Huomenna ja Kaikki mitä mä annoin.

Jussilla on hyvä lauluääni, se sopii näihin biiseihin.
Sanoitukset ovat hyviä, ne uppoavat minuun.

Ales kumartaa ja kaikkoontuu.
Hey! You just lost The Game.