Kirjoittaja Aihe: The Offspring  (Luettu 1756 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Laputius

• Ankeuttaja
The Offspring
« : Maaliskuu 29, 2004, 21:01:43 »
Mun mielestä The Offspring on maailman paras bändi, mut mä haluaisin tietää onks tääl ketään muuta The Offspring fanii. Lembibiisi (The Offspringin tekemä) ois kans kiva tietää. Mun lemppari on Hit That tai Self Esteem.

Poissa Elena

• Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
The Offspring
« Vastaus #1 : Maaliskuu 31, 2004, 19:51:15 »
Oi, minä tykkään, ja paljon. Kuunnellut jo Smashin (eli suurin piirtein vuodesta 1995) ajoilta asti.

Minä pidän vanhoista lauluista enemmänkin. Tai siis Americana oli vielä loistava levy. Uudemmilla tuntuu olevan vähän liikaa täyttöbiisejä. Kaikki levyt kyllä löytyy, koneelta tai hyllyltä ainakin.

Lemppareita on Have you ever, Self Esteem, Bad habit, Come out and play ja All I want.

Onhan Hit that ym. uudet ihan kuunneltavia, mutta huonompia kuin vanhemmat.
((the magic is spreading))

Elewyn

• Ankeuttaja
The Offspring
« Vastaus #2 : Syyskuu 08, 2005, 15:56:52 »
Jep, offspring on todella hyvä! Siskollani on Americana-levy ja sen ansiosta bändiin tutustuinkin. Itselläni on nyt kuuntelussa jokin aika sitten ostettu Greatest Hits, joka oli todellakin kannattava ostos! Parhaita kappaleita on varmaankin Americana, Pretty Fly, Can't repeat, Head around you, Hit That ja Original Prankster... Oikeastaan kaikki ovat ihan hyviä, ainakin ne mitä minä olen kuullut. Fani olen, mutta en muuten mitenkään ihkuta bändiä tai jotain muuta vastaavaa. Tekevät loistavaa musaa, ja heillä on asennetta...:)

Groi

• Ankeuttaja
The Offspring
« Vastaus #3 : Syyskuu 11, 2005, 18:33:19 »
En nyt mikään fani ole, mutta kyllä bändi sen verran hyvältä kuulostaa että pitänee hankkia joku levy kuunteluun. Muutaman laulun oon kuullu ja niistä lemppari taitaa olla The Meaning Of Life. Se että bändi tekee hyvää musaa tuli tietoisuuteen kaverin kautta ;) se on oikein fani.

Poissa Swanheart

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
The Offspring
« Vastaus #4 : Syyskuu 14, 2005, 13:31:20 »
Tosi hyvää musaa, olen aika suuri fani..:D Omistan  tuon uusimman The Greatest Hits-levyn ja Conspiracy of One- levyn, todella hyviä biisejä näillä, mun lemppareita on ainaki I want you bad, Dammit, I changed again, Orginal Prankster, All I want... Harmi vaan kun en voittanut lippuja sinne Tavastian keikalle..:( Mut ihan kiva niitä on kotonakin kuunnella..:)
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistus!"

Maglor

• Ankeuttaja
The Offspring
« Vastaus #5 : Syyskuu 14, 2005, 15:09:35 »
The Offspring... loistava bändi. Toisaalta asia on vähän sama kuin Green Dayssa: wanhat levyt rulettaa, mutta uusilla ei ole kuin pari hittiä. Parhaat levyt ovat Smash, Ixnay On The Hombre ja Americana. Uusimmilla levyillä (Splinter, Conspiracy of one) ei ole kuin tuo pari kolme hyvää biisiä kun edellisillä sitä oli levyllisen verran.

Ja tuo Greatest Hits... Onhan siellä klassikot Original Prankster, Why Don't You Get A Job ja Come Out And Play, mutta loput täysin surkuhupaisaa kamaa. Esim. Gone Away, Want You Bad ja Defy You ovat todella huonoja kappaleita.

Vanhempi Offspring roxx

Daily cup of tea

• Ankeuttaja
The Offspring
« Vastaus #6 : Marraskuu 11, 2005, 13:30:52 »
<3<3<3<33<3<3<333<3333 muuta ei voi sanoa.

Rakastan kyseistä bändiä todella paljon. Paitsi että se laulaja on aika ruma ja sillä on ruma skitta :P
Tekee upeaa, energistä musiikkia jota on kiva kuunnella.
Se Can't Repeat ei kyllä musta oo mikään paras niiden biisi. Mutta kyllä se legendaarinen Pretty Fly For A White Guy on paras ü

meiram

• Ankeuttaja
Vs: The Offspring
« Vastaus #7 : Huhtikuu 08, 2007, 21:18:11 »
Jep. Offspring rules. Lempilevyni on varmaan Ixnay on the Hombre, siinä tuntuu olevan paras asenne. Muuten kyllä tuntuu että bändi on huonontunut ajan myötä, Americana ei ole enää niin hyvä kuin esim. Smash. Olen toisaalta myös yrittänyt vältellä uudempaa Offspringiä, koska Welty ei siinä enää soita. [Onko joku muuten tutustunut Steady Groundiin?] Mutta ei voi muuta sanoa, kuin että jätkät osaa soittaa, todellakin, vaikka sanoituksissa ei aina olekaan hurraamista. Keikalle tahtoisin, vaikka näin nuori olenkin.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #8 : Joulukuu 30, 2008, 00:33:33 »
Offspring on hyvä. En ole ollut vielä kovin kauaa fani. Löysin bändin alun perin isäpuoleni hyllystä löytyvän Americana levyn kautta. Itselleni olen ostanut Splinter levyn. Muuhun Offspringin musiikkiin en vielä ole ehtinyt tutustua. Lempikappaletta ei vielä ole ehtinyt kehittyä. Suurin osa noilta kahdelta levyltä löytyvistä biiseistä on loistavia. When you're in prison on kuitenkin sanalla sanottuna huono ja Americanaltakin löytyy pari hutia. Muuten tykkään kovasti Offspringin tyylistä.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #9 : Lokakuu 21, 2010, 21:00:21 »
Oi, The Offspring. <3 Itse löysin rakkauteni tätä bändiä kohtaan kavereiden tekemän kokoelmalevyn, jonka he minulle antoivat, kautta. Siin oli You're Gonna Go Far Kid -biisi, johon rakastuin täysin. Kuuntelin ensiksi Youtubesta muutamia Offspringin biisejä, pyöritin niitä koko aika, mm. Self Esteem, Pretty Fly For A White Guy ja Million Miles Away. Ensimmäinen ostamani levy oli Smash, sitten Conspiracy of One ja sitten Rise and Fall Rage and Grace. Haluisin hirveästi nuo loputkin levyt..

Offspringistä on tullut ehdottomasti yksi ykköslempparibändejä. Tykkään kamalasti laulajan äänestä, rummuista ja kitarasta, mutta lyriikat on ehdottoman parhaat. Lempibiiseihin kuuluvat..noh, kaikki, mutta You're Gonna Go far Kid, Kristy Are You Doing Okay, Gotta Get Away, What Happened To You, Living In Chaos ja Dammit I Changed Again on eniten pyöritetyimpiä. Näissä on kans ihanat sanoitukset. <3 Samaistuu välillä niin syvästi ja tekee vaikutuksen ja upottaa omaan maailmaansa. Fix You:ssa on kanssa ihanat lyriikat.

Kurr, haluisin aivan kamalan paljon Offspringin keikalle, pakko kuulla niin tärkeä bändi livenä vähintään kerran elämässä.

-Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #10 : Tammikuu 24, 2013, 23:55:00 »
The Offspring on loistavaa musiikkia. Vaikka uudempi tuotanto kuulostaa hyvin erilaiselta kuin vanhempi, pidän silti kaikesta heidän musiikistaan. Minulla on kaikki heidän levynsä Ignitionista ylöspäin. Aluksi tutustuin heidän uudempaan musiikkinsa, Rise And Fall, Rage And Grace, ja rakastuin siihen täysin. Tuo levy on täynnä loistavia biisejä, vain muutama heikompi. Harmillista, että uusin levy ei ollut enää niin hyvä. Rise And Fallin jälkeen tutustuin vanhempaankin tuotantoo ja löysin kaikki nuo upeat punkimmat levyt, joista Smash on jotain niin hienoa.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥