Kirjoittaja Aihe: BeyBlade  (Luettu 3338 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Aileena

• Ankeuttaja
BeyBlade
« : Helmikuu 21, 2004, 15:08:14 »
Kuinka moni katsoo BeyBladea, nostaa käden yös! *nostaa molemmat kätensä ilmaan*

Neloselta tulee siis tämänniminen piirrossarja, ja yleensä en katso piirrettyjä, mutta tähän olen nyt hurahtanut. Meillä näkyy Cartoon Network väärinpäin väreillä ja siellä näin BB:n ekan kerran. Ja se oli tosi jees! Ja kuten avastani näkyy, meikä fanittaa Kaita^^ Siinä englanninkielisessä sillä on ihan hemmetin ihana ääni ja mä voisin sulaa aina kun mä kuulen sen. Suomenkielisessä sillä on ihan hassu ääni:)

Elikkä, kertokaapa itse mielipiteitänne tästä piirretystä, lempparihenkilönne, henkilö jota inhoatte jne.

//Eleanír poisteli "vieraiden" viestejä
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2007, 08:45:12 kirjoittanut Eleanír »

Nani

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2004, 12:22:38 »
Minäkin pidän siitä. Katson sitä (kun jaksan) Neloselta ja lisäksikäytän ystäväni televisiota. Myös ystäväni pitää siitä.
Nelosen äänet ovat todellakin aika hirveitä. Ja lisäksi minä en pidä niistä ensimmäisistä jaksoistakaan.
Kailla todellakin on ihana ääni englanninkielisessä. Fanitan Kaita ja Talaa, jos näin voi sanoa. Myös Ray on kiva, mutta ystäväni saa kyllä omia hänet itselleen.
Tämän viikonlopun jaksot Cartoonilta olivat mahtavia.^^

Myös minä olen huomannut tuon rinnastuksen Tyson-Ash. Onkohan se ihan tarkoituksellista? Ja onko kukaan hoksannut, miten paljon Kai ja Draco muistuttavat toisiaan? Osan mielestä hyvännäköisiä, viileitä ja ilkeitä käytökseltään, vähän snobeja, kasvatettu kurinalaisesti, todennäköisesti traumoja lapsuudestaan...
Piirrostyyli on joskus vähän niin ja näin, mutta minua, hölmö kun olen, naurattaa sarjan huumori. (Joka toimii ehkä paremmin englanninkielisessä versiossa.) Varsinkin kun Tyson kiusaa Kaita.

Onko kukaan nähnyt myöhempien tuotantokausien hahmoja? Hyi hirvitys! Ne ovat pilanneet ne kaikki! Varsinkin Kain. Ja entä Max? En pidä hänestä hirveästi, mutta hänen myöhempää ulkomuotoaan pitää sääliä.

Shikoku Gin

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #2 : Huhtikuu 02, 2004, 07:38:15 »
Olen katsonut kokoaisen yhden jakson ja luulen, että se ei ole todellakaan yhtä hyvä kuin Digimon (Ken rulettaa!!!), mutta ei BeyBladekaan kamalan huono ole.. Siinä vain on kaikki muut hahmot paitse se Ray, huonoja/tyhmiä. En tiedä, mutta Raylla on asennetta ja se on sellainen aika "cool"-tyylinen tyyppi. Sillä on tuntuu olevan aika paljon samoja piirteitä kuin Kenillä, Digimonissa (ja en nyt tarkoita pelkästään samaa suomalaista seiyyta..).

Mutta. Beybladessa tuntui olevan vain niillä *Mitä-ihmeen-hyrriä-nyt-ovatkaan* taistelemista, enkä oikein lämmennyt sille. Jotenkin se ei sopinut niihin henkilöihin ja ulkoasuun. Ja se tuntuu aika tylsältä, täytyy myöntää. Sanokaa ihmeessä jos olen väärässä, en ole todellakaan katsonut kuin yhden jakson.

Kyllä tätä animea VOI katsoa, vaikkei se minun mieleeni jää niin hyvin kuin esim. Hellsing. Rayn takia sitä katson! ^.^ No ei.

Pot

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #3 : Huhtikuu 07, 2004, 19:22:55 »
Minä en ole katsonut kyseistä sarjaa. :P Ideakin kuulostaa jo vähän typerältä. Meidän luokalla tuo Beyblade-villitys alkoi ensin niistä muropakettihyrristä, ja nyt kaikki vetelevät niitä. Jotkut katsovat jopa itse sarjaakin, mutteivät ole kovasti tyksineet. Siis kai niillä hyrrillä on ihan kiva leikkiä, mutta minä en itse pidä koko villityksestä.

parempi-ananas

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #4 : Huhtikuu 25, 2004, 12:02:08 »
Hetkinen... siitäkö tämä kaikki on lähtenyt.. Onko siis lastenohjelma, jossa hyrrät taistelevat? Ihmettelinkin, minkä takia kaikki pikkupojat ostaa sellaisia pikku hyrriä ja kellogs tyrkyttää niitä muron ostajille.
Jaa.. ja nelosen aamussa siis. Täytynee joskus katsoa (jos vain olisi joskus silloin hereillä..)

Hailie Jade

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #5 : Huhtikuu 28, 2004, 18:57:42 »
Hyi yäk. Yhden jakson erehdyin katsomaan ja vihasin sarjaa enemmän kuin Pokémonia, johon olin hurahtanut neljännellä.

Ai miksikö? No. Äänet ovat typeriä/ärsyttäviä, kuten myös suomeksi dubatussa Digimonissa, Tyson muistuttaa liikaa Ashia ja keskustelee huutamalla, mitä en voi sietää, juoni on todella kummallinen (eli toisinsanoen: idioottimainen), ja minusta piirrosjälki on myös aika köyhää.

Kun katsoin sen yhden jakson, tämä Tyson, jonka nimi jäi mieleen vain siksi, että ensivaikutelmani oli: "Hyi hirveä, kuka tuo mesoava kakara on?", taisteli Leetä vastaan, ja ne siinä huutelivat: "Tiikerinkynsihyökkäys!" ja "Tuuliviiri!"-tyyliin nimettyä hyökkäyksiä (älkää nyt suuttuko, Beyblade-fanit, jos hyökkäykset menivät väärin, ne ovat minulle ihan yksi hailee).

Laputius

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #6 : Toukokuu 03, 2004, 21:14:43 »
Ei ole kovin hyvä anime, mutta kyllä tämä sentään HackSignin voittaa. No niin tässä olisi pari syytä miksen tästä pidä.
1. Päähenkilö on aivan marsun näköinen.
2. Suomenkielinen dubbaus on surkea, etenkin päähenkilöllä ja silla sen nörttikaverilla.
3. Ne ottaa hyrränpyörityksen aivan liian tosissaan ja ne hyrrät on kyllä ihan älyttömiä, hyrrä pyörii ja lämpötila nousee 20 astetta.

Digimon on parempi.

Hopealohikäärme

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #7 : Kesäkuu 12, 2004, 12:44:28 »
Mitähän tästä nyt sanoisi... Äänet ovat jotain syvältä Pimeältä puolelta, joka ainoassa jaksossa on sama juoni, piirrosjälki ei juurikaan säväytä ja ne hyrrät...XP Siis mitä järkeä niissä hyrrissä on, pokemonit ovat vielä ihan siedettäviä. Hrrr.. Armotonta rahanlypsämistä ja pokemonin huippusuosion matkimista. Älkää kuitenkaan lynkatko minua, hyvät Beyblade fanit.

Digimon on toista maata! Menen veteläksi aina kun näen Kenin..XD

ayu

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #8 : Kesäkuu 18, 2004, 22:36:58 »
BeyBlade - anime sarjojen häpeäpilkku.

Päähenkilö muistuttaa Ashia ja se raivostuttaa. Oikeastaan juonikin tuntuu jo vähän pokemonmaiselta, että voi huh huh. Tässä tulos, ettei kaikki japanilaisten tekemät asiat ole hyviä.
BeyBladen rumat hyrrät pitivät pilata Frosties murotkin! *jupinaa*
Aina kun äiti menee kauppaan ja ostaa pikku Pippinille aamupalaksi Frosties muroja, mitä tipahtaakaan murolautaselle?! Typerä BeyBlade hyrrä, jolla pitäisi muka leikkiä ja pitää hauskaa. (ainakin ne pyörivät hyvin..roskakoriin)

Ei ole järkeä. Meillä näkyy nelonen, mutta tuskin aion edes avata telkkaria, kun huomaa, mitä siellä on menossa. Voi huh huh sanon minä.
>:P

Hans

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #9 : Heinäkuu 10, 2004, 22:43:28 »
Beyblade on omituinen ohjelma.. Eikä sihen voi samaistuu.. Mutta kun pikkuveljellä on läjäpäin Beyblade ja se sössöttää niistä päivät pitkät on oppinut siitä pitämää..

Ohjelman BB on ok.. suomalaiset äänet huonontaa asiaa kyl roimast. Mutta yks syy miks voin kattoo tota ohjelmaa sillon ku telkun viereen jourun ni on se ot juoni on perus piirretty mitä voi kattoo muuten vaan. Kainki takia telkkarin voi kuitenki avata neloselta vaikka toiselta puolelta tulis roni neutroni :).. Kai rulettaa!! Sellanen.. sellanen.. ei voiku sanaa et paras.. Niiku Draco.. se tosisssa muistuttaa sitä vähän.. "Pahikset" jyrää!!!

Cornyhh

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #10 : Marraskuu 03, 2004, 20:27:32 »
Niinkuin ClaLei jo aikaisemmin sanoikin, Beyblade on meidän sisäinen vitsimme. Joskus löysimme muutaman kiakon ja pelleilimme niillä muutaman kaverimme kera. Se oli aika.. Kammottavaa. Noh, Ray on Ihana. (Köh.)

No joka tapauksessa, itse olen katsonut ohjelmaa muutaman jakson, ja tuota.. Täytyy vain sanoa , "Taistelevat hyrrät tulevat!".

Heh.

Friidu

• Ankeuttaja
BeyBlade
« Vastaus #11 : Marraskuu 06, 2004, 13:07:38 »
Itse katsoin joskus Beybladea, mutta en tiedä tuleeko se enää. Tuleeks se viel neloselt? Hurahdin Beybladeen joskus, kun puoli vuotta sitten, kunsatuin kipeenä töllöttämään Cartoonia ja sielt sattus tulee mont jaksoo peräkkäin ja innostuin katsomaan... Sitten kun se alko näkyy kans neloselt, mut ei kiinnostanut enää katsoa, koska olin aikas pettynyt dubbaukseen! Kai on mun suosikkihahmo! Hiljainen, mutta sisällä virtaa tuli, joka pääsee irti bleydauksessa...!^_^

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
jeah
« Vastaus #12 : Toukokuu 05, 2008, 21:37:58 »
 juuh heräsin joka aamu katsomaan tätä ^^ Ostin jopa 2 sellasita hyrrää :P ooli ihan pakko ^^ Sain niitten mukana tikkarin ^^  pidänn päähahmosta tosi paljon....mikä sen nimi taas oli....Mutta se toinen tuotanto kausi oli niin hirveä T   T miksi!...Okei kyllä yu-gi-oh on parempi XDD
dataa kotona ja koulussa

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
  • Tupa: Luihuinen
Vs: BeyBlade
« Vastaus #13 : Lokakuu 10, 2009, 23:54:01 »
Minäminäminä!Olentäysinvannoutunutsekopäinenfaninytjoainakinviidettävuotta!
Kröhöm... Siis tuota... Pidän beybladesta ja tuli sitä katottua... Öh... Minulla on laatikko täynnä fanikamaa... Joo...

Okei, puhutaanpas ihan kunnolla. Olen ollut beyblade-fani siitä lähtien kun sitä tuli neloselta. Katottiin ihan sekopäisenä kaverin kanssa. Ja todellakin, pelattiin kanssa. Meitähän oli kunnon porukka pelaamassa tuolla mäen päällä, minä olin ainoa tyttö, voi nyyh. Mutta, olin silti se isoin fani! (Miten surullista, kuuntelen tässä samalla Leijonakuninkaan Vallan saan kappaletta Youtubesta ja kun olin työn äskeisen lauseen kirjoittanut niin Scar vetää kauheeta pahisnaurua.)
Beyblade... No onhan se vähän huonosti tehty - milloinhan anime olisikaan täydellistä - mutta onko se meitä fanityttöjä ikinä hiljentänyt? No ei tasan. Beyblade on silti paljon parempi kuin esim; Naruto ja Narutohan on siis ihan en sano kuinka hyvä koska Aurorit söisivät minut. Ampuuhan se välillä yli [- välillä? -] esimerkiksi kakkos ja kolmoskaudella. No, en olekkaan katsonut niitä, kuin yhden ja puoli ottelua (: Varsinkin kakkoskaudella on se sietämätön likka, ärh. Palataan siihen myöhemmin. No, siis onhan se aika järjetöntä katsoa jonkun Tysonin ja Kain ottelua koloskaudella missä ne siis vetää ihan totaalisen yli ja se on niin naurettavaa. Ei mitään tuollaista ollut ykköskaudella, ei todellakaan! Ah, ykköskausi ja komea mies, komea, komea Kai muskeleineen... *Tajuaa taas kuolaavansa päälleen*
Niin, takaisin kakkoskauteen! Siinä on se sietämätön likka, mikä Hilarykö se oli. Mitä nakkia se siellä tekee ô.o Onko se lisätty sinne vain Sieppelin ärsytykseksi, näyttämään, että osataan me tytötkin olla säälittäviä. PAH, sanon minä. En tiedä, onko hän mangassakin, mutta toivottavasti ei ole.
Ja mitä muuta kakkoskaudella on tyhmää? Kain muskelit on eliminoitu! Ja Rein myös :'( Ja kolmoskaudella niiden hiuksetkin murhataan. Itkuparku. Kai ja Rei ovat siis lempihahmojani. Inhokkihahmoja ovat sitten kaikki loput. Ainakin pääasiassa.

Okei, täysin Beybladehuuruista tekstiä, anteeksi, olen taas syönyt jotain tatteja ihan selvästi.. Kai rrrulezzz <3<3<3!!1! *Hihittaa ja karkaa paikalta, nukkumaan ja selvittämään päätään.*
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa