Kirjoittaja Aihe: Unelmavartalot  (Luettu 33195 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Don Hessu

• Onneton Tunari.
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • There's No Easy Way Out...
    • Hessu's Music Profile
Vs: Unelmavartalot
« Vastaus #125 : Huhtikuu 26, 2008, 20:44:06 »
E: Hiuksetkin on aina rasvaiset vaikka käyn joka päivä suihkussa, hilsettäkin välillä on, mitä ihmettelen.

Ja finnitkin on ärsyttäviä, aina kun näen yhdenkään, raavin tuolla pikkupuukolla ne hajalle.

Hiusten rasvaisuus on yksilöllistä, kannattaa pestä rasvaisille hiuksille tarkoitetulla shampoolla. Hilse voi johtua shampoon huonosta huuhtelusta tai muiden hiustuotteiden väärästä laadusta tai liiallisesta määrästä.

Finnejä ei saisi koskaan puristaa tai muuten vahingoittaa, muuten voi tulla arpi. Lisäksi ihonalainen kerros voi mennä rikki, jolloin finnin sisus leviää ihon alla ja finni tulee uudelleen samaan kohtaan tai aivan viereen.

Parturi antoi ainakin jotain "spesiaali shampoota".. Varmaan ku näki mun hiukset nii heti oli antamassa :D Ja joo, ei auttanut päivää enempää. Yleensä suihkun jälkeen 4-5 tuntia on "hyvin" hiukset, sitten taas hilseilevät, rasvaiset paskat.

Finnit on vaan niin ärsyttäviä, etten halua katsoa niitä yhtään... Mustapäitäkin on nenässä jumalaton määrä, joista en tiedä miten pääsisin eroon.

E: Kuvia!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2008, 20:48:31 kirjoittanut Don Hessu »
...But what you do... Makes you who you are.

Unelma. Tahdonvoima. Omistautuminen. - Pakkotoisto.com

Poissa Amiale

• Kangastus
  • Vuotislainen
« Vastaus #126 : Huhtikuu 26, 2008, 20:56:57 »
Ulkonäössäni on mielestäni vain yksi huono puoli, ja se onkin ainoa piirre jota ei voi muuttaa tai piilottaa. Pituus. Tällä hetkellä pituuteni on 178,5 cm enkä harmikseni pysty ajattelemaan, että se olisi lähelläkään "normaalia" 14-vuotiaden tyttöjen pituutta. Koko koulusta ei löydy minua pidempää / saman pituista naispuoleista henkilöä, ei edes opettajista.

Voin yrittää lohduttaa sillä, että kun aloitat lukion(/amiksen), niin tilanne alkaa helpottaa, sillä pojat alkavat vihdoinkin kasvaa. Minä saavutin täyden pituuteni (179,5 cm eli sentti sinua enemmän) sinun ikäisenäsi ja minulla oli täsmälleen samat ajatukset kuin sinulla. :D Pojatkin olivat niin surkean lyhyitä, että olin heitäkin melkein kaikkia päätä pitempi. Lisäksi paras kaverini jämähti 150 senttiin, joten se korosti entisestään sitä minun pituuttani. Mitään korollisia kenkiä ei tietenkään uskaltanut käyttää ja koko ajan toivoi, että olisi lyhyempi.

Mutta ainakin minä totuin siihen. Ja kun pojat alkoivat lukiossa kasvaa, niin olo ei tuntunut enää niin isolta ja ”luonnottomalta” kuin yläasteella (ja ala-asteella). En kyllä vieläkään kauheasti korollisia kenkiä käytä, mutta tällainenkin pituus tuntuu suurimman osan ajasta nykyään jo siedettävältä – jopa positiiviselta asialta.

Mutta unelmavartalo... En ole erityisen tyytyväinen vartalooni. Tai siis, on se ihan okei, mutta mieluusti olisin erilainen. Laihempi ainakin. En ole ylipainoinen, vaan olen normaalipainon ala-rajan läheisyydessä. Silti toivoisi, että jos olisi vähän laihemmat jalat, vähän laihemmat kädet, vähän pienempi takamus ja vähän laihempi muutenkin... Ja lantioni on omasta mielestäni aivan liian leveä. En tykkää siitä yhtään.

En tykkää myöskään jaloistani, jalkateristäni, koska kenkäni koko vaihtelee välillä 39-41. Mieluummin minä sellaiset 36-38 koon jalat haluaisin. En pidä polvistanikaan, ne näyttävät jotenkin oudon isoilta ja kuhmuraisilta. Varpaatkin ovat jotenkin epämiellyttävät, enkä siksi käytä mieluusti kenkiä, joissa varpaat näkyvät.

Rintoihini olen itse asiassa myös suhteellisen tyytyväinen. En ole oikeastaan kiinnittänyt niihin kauheasti huomiota koskaan, kun en ole ollut erityisemmin kiinnostunut niistä. Siitä varmaan onkin syntynyt ajattelumallini: pienempi = parempi. Kyllä nekin varmaan voisivat olla paremmat, mutta ihan hyvä näinkin. Eivät ole ainakaan tiellä.

Varmaan ainoa asia vartalossani (eikä se varsinaisesti kuulu edes vartaloon, vai?), johon olen tyytyväinen, ovat kädet. Siis ei käsivarret tai olkavarret, vaan kädet ja sormet. Okei, minulla on melko isot kädet, mutta siitä on hyötyä harrastuksessani (pianonsoitto) ja sormeni ovat pitkät ja suorat. Niistä tykkään.

Miten tästä tuli tällainen pitkä ”en tykkää siitä enkä siitä enkä siitä!!!” –valitus? :D No joo, mutta minun mielestäni ulkonäköön ja vartaloihin keskitytään liian paljon. Ja minusta tuntuu ainakin henkilökohtaisesti siltä, että itsekin kiinnitän liikaa huomiota vartaloihin (etenkin omaani). :D
I want to hunt with the tameless heart, I want to learn the wisdom of mountains afar
In my world love is for poets...

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #127 : Huhtikuu 26, 2008, 23:56:13 »
Olen suurinpiirtein 166 senttiä pitkä, ihan normaalipituinen (en kolmetoistavuotiaaksi, mutta kuten sanoin, en usko enää kasvavani.)

Mikä on 13-vuotiaan normaalipituus? Olet nyt suunnilleen suomalaisten naisten keskipituuden tienoilla. Yleensä tytöt kasvavat 18-vuotiaaksi, pari vuotta ennen menkkoja on kasvupyrähdys, jolloin voi kuukauden aikana kasvaa sentinkin, mutta menkkojen alettua yleensä kasvaa 1-2 senttiä vuodessa.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #128 : Huhtikuu 27, 2008, 14:55:30 »
Mm.. minun unelmavartaloni olisi se, ettei takapuoleni alkaisi niin ylhäältä. Siinä se. :D
Tää saattaa mennä offiks mutta on aivan kauheaa kun nykyään mallien ja sellaisten pitää olla unelmavartalollisia syömishäiriöisiä. Eli pitää mahtua kokoon XXXS. Se on hirveää. Kun esitellään vaatteita ja sellaista, niin miksei ajatella että normaali-vartalot ovat niitä unelmavartaloita? En minä ainakaan haluaisi että näkyisi kylkiluut, hyi helvetti! Ei koko XS ole yleisin koko tässä maassa, ei tod. Siksi vaatteita pitäisi esitellä niille, jotka ovat terveitä ja joilla on jotain luitten päällä.

Onko joku eksynyt katsomaan sitä ohjelmaa Music Television Finlandilta, jossa ihmiset haluavat julkkisten unelmavartalot? Se taisi olla I want a famous face!.
[off^]
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Neilikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #129 : Toukokuu 02, 2008, 22:53:52 »
Itse en oikeastaan osaa sanoa, olenko tyytyväinen vain en. Kausia tulee ja menee, tälllä hetkellä olen lähinnä epätyytyväinen. Harrastan liikuntaa aika paljon, ja syön aika normaalisti, vaikkakin aika isoja annoksia. Herkkuja ja epäterveellistä ruokaa en juurikaan syö, ja siitä syystä ihmettelen tota vatsassa olevaa pömppistä. Ei se suuri ole, mutta juuri häiritsevä. Tällä hetkellä olen tehodieetillä, tarkoituksena olisi vähän laihtua ennen kesää (tällä hetkellä paino tippunut pari kiloa yhdessä viikossa, nyt mitat 171/59). Takamus ja reidet ovat kavereiden mukaan tosi kiinteät ja hyvän näköiset jne, ja niistä en valitakkaan kyllä. Kaverit sanovat myös aina että olen tosi laiha ja laihtunu yms, mutta itsestä ei tunnu ikinä siltä. En tiedä mistä olen kehittänyt tämän kompleksin, mutta en voi sille oikein mitään.

Kädet mulla on aika laihat, suht lihaksikkaat liikunnan takia ja ranteet ovat laihat verrattuna muuhun kroppaan. Kämmenet ja sormet ovat mun suurin murhekryyni. Tai ei kämmenet varsinaisesti, mutta sormet. Mun sormet ovat auttamattoman lyhyet ja lihavat, ja kynnet ovat niin heikot, että heti kun kasvavat vähänkin niin lohkeavat ja sitten pitää leikata. Tulen nykään toimeen sormieni kanssa, vaikka edelleen häpeilen niitä kovasti.

Tykkään mun solisluista, ne ovat pikkasen oudon muotoiset, ne vähän "törröttävät" tossa, mutta omasta mielestä se on ihan kivan näköstä. Kasvoihin olen ihan tyytyväinen; muutamia finneja on, mutta osaan peittää ne meikillä hyvin. Silmistä pidän, ne ovat ruskeat.

Kynsien ohelle myös hiukset ovat varsinaiset ärsyttävyydet. Ei niissä sinänsä mitään vikaa ole; kaikki kehuvat omaa väriäni kivaksi, ja nyt kun ne ovat pitkät ja leikkaus on kiva, niin ne ovat ihan mukavat. Noilla vain on taipumus omapäisyyteen; ne eivät pysy sitten millään niin, miten haluaisin. lakka eikä mikään auta, ja se on ärsyttävää. Haluaisin myös vähän taipuisat hiukset, nyt nuo ovat niin suorat kuin vain voi olla ilman mitään suoristusrautoja

Nojaa, suurin ongelma mulla on varmaan tuon ns. läskin kanssa. Jenkkakahvat, tai jotain sinnepäin, omistan, janiistä haluaisin eroon.

Carablea

• Ankeuttaja
« Vastaus #130 : Toukokuu 04, 2008, 23:54:03 »
Rakastan vartaloani. Se on klassista ihannetyyppiä, eli tiimalasi. Suurin osa läskistä kertyy lanteille ja rintoihin. Vyötärö, käsivarret, ja jalat reiden puolestavälistä alaspäin ovat hoikat. Osaan nauttia siitä täysin palkein syömishäiriövuosien jälkeen. Mittanikin ovat kivat: 94.5/63.5/95, pituuteeni ja painooni nähdän: 163/54. Vaatekoko yleensä 36, plusmiinus yksi. Rintsikat kokoa 70C. Pysyn hoikkana vaikka syön suht paljon, mikä minun on pakko tehdä koska ruoansulatukseni on raivostuttavan nopea (EN suosittele Activiaa!) ja olen herkkä verensokerin vaikutuksille. En juuri liiku, jos ei klubeilla tanssimista ja kaupungilla kävelyä lasketa. Vatsalihakseni ja käsivarteni ovat luonnostaan hieman lihaksikkaat, tai ainakin sen näköiset. Jos en vedä vatsaani sisään, minulle tulee ällö olo todella helposti.

Vartalossani pidän eniten rinnoistani, ne ovat aina olleet sopivat eivätkä roiku koostaan huolimatta. En ole koskaan pitänyt niitä isoina enkä pieninä, vaan juuri sopivina. Muotokin ja nännin koko ovat hyvät.
Jos pitäisi jotain muuttaa vartalossa, ottaisin ylimääräisen läskin pois alavatsasta ja yläreisistä, ja poistaisin selluliitin. Ehkä kiinteyttäisin vähäsen. Muttei ole mitään jota viitsisin edes paljoa yrittää poistaa.

Olen myös suht tyytyväinen kasvoihini, vaikka nenä voisi olla lyhyempi ja sieraimet pienemmät. Saan jatkuvasti kuulla että näytän Angelina Jolielta, mikä ärsyttää, koska minusta hän on seksikäs ja tulee semmonen "oonko mä nyt itsepervo" olo. Silmät ovat kivan muotoiset ja kokoiset, harmaanvihreät. Nenä onneksi sentään suht kapea, paitsi sillonku sieraimet valtaa alaa. Huulet on aika isot. Inhosin niitä pienenä, ajattelin että minun olisi pitänyt syntyä mustaksi, koska valkoisille ei sovi isot huulet. Sitten kun muutimme Afrikasta takaisin Suomeen huomasin että miesten mielestä isot huulet on seksikkäät, ja mieli muuttui. Kasvot on vähän leveät, enkä tiedä ovatko ne pyöreät, kulmikkaat vai soikeat. Jotain siltä väliltä varmaan. Aika samanmuotoset ne on ku Joliella, täytyy myöntää.
 Kaula on kiva, pitkä ja kapea. Iho on ok, satunnaisia epäpuhtauksia ja jalkojen ihon kuivuutta lukuunottamatta, mutta koska se on kalpea, olen siihen tyytyväinen. Olkapäät ja solisluut ovat myös hyvät. Olkapäät eivät ole liian leveät ja solisluut ovat kivasti esillä. Eräs solisluufriikki rakastaa niitä :D Ranteet ovat naurettavan kapeat, ja kädet liian isot, vaikka joidenkin mielestä mulla on pianistinkädet. Musta mulla on nakkisormet. Eniten inhoan jalkateriäni: luultavasti kaikki mitä perin eräältä sukulaiseltani, joka oli malli, on valtavat vaivaisenluut. Nilkat ja sääret on ihan mukavat. Reidetkin kaventu kivasti ku alotin capoeiran, ja vaikka jätin sen jo puoli vuotta sitten kesken ajanpuutteen takia, on ne kivoina pysyneetki.

Itse olen ulkonäköfriikki ja katson kaikkien ulkonäköä ja vartaloa, mutten silti hyväksy vain tietyntyyppisiä vartaloita. Pieni pyöreys, pienet rinnat tai iso nenä voivat näyttää hyvältä jos ne ovat oikeanlaisella ihmisellä, yhdistettynä oikeisiin piirteisiin ja oikeanlaiseen vartaloon.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2008, 00:14:30 kirjoittanut Carablea »

Iitu

• Ankeuttaja
« Vastaus #131 : Toukokuu 14, 2008, 16:20:49 »
En oikein pidä vartalostani ( olen 159 cm ja painan 47-49 kg, vaihtelee nimittäin ). Joskus kyllä ajattelen, että olen laiha tai jtn, mutta yleensäkkään en. Monet kaverit ja tutut sanovat kyllä minua laihaksi. Karkkia syön aikas paljon, vaikka yritän vähentää, mutta en vain pysty .. Ja ratsastusta harrastan, mutta vain kerrran viikossa. Reidet ovat aika paksut. Nilkat ovat varmaan jalasta ainoat kohdat, jotka eivät ole niin hirveät. Käsistä ranteet ovat tosi kaposet, mutta sitten ne paksuuntuvat käsivartta pitkin ja se on tosi ärsyttävää.
Ulkonäöstänikän en pidä (yllätys, yllätys), mutta se varmaan joshtuu sitä, että on aika paljon finnejä. Osaa ei kuitenkaan huomaa ja niitä on vähemmän, kun puhdistan naamani. Välillä tulee mieleen, että enhän mä nyt niin ruma oo. Siinä se.

Tää mun viesti kuulostaa siltä, että kysyisin miten voi laihduttaa ja kaikkea muutakin ulkonäköön liittyviä asioitaja minun pitäisi siksi kertoa itsestäni ja ulkomuodostani. En kuitenkaan saanut tätä parempaan muotoon, joten saa kelvata x)

Poissa Isilmírë

• Pillipiipari
  • Vuotislainen
« Vastaus #132 : Toukokuu 14, 2008, 16:48:49 »
Olen suurinpiirtein 166 senttiä pitkä, ihan normaalipituinen (en kolmetoistavuotiaaksi, mutta kuten sanoin, en usko enää kasvavani.)

Mikä on 13-vuotiaan normaalipituus? Olet nyt suunnilleen suomalaisten naisten keskipituuden tienoilla. Yleensä tytöt kasvavat 18-vuotiaaksi, pari vuotta ennen menkkoja on kasvupyrähdys, jolloin voi kuukauden aikana kasvaa sentinkin, mutta menkkojen alettua yleensä kasvaa 1-2 senttiä vuodessa.

Ummm... minä - joka siis täytän 32 parin viikon päästä - saavutin nykyisen 167 cm:n pituuteni 13 ikävuoden hujakoilla (mahdun edelleen ratsastushousuihin, jotka sain 12-vuotiaana) eikä ainakaan kouluterkkari pitänyt sitä mitenkään poikkeuksellisena. En muista luokkani muidenkaan tyttöjen pahemmin venyneen enää yläasteella, poikien kyllä senkin edestä.
Constantem decorat honor

Cadma

• Ankeuttaja
« Vastaus #133 : Toukokuu 14, 2008, 17:57:40 »
Okei, mä EN pidä itsestäni. Tai no. Aina välillä pidän itseäni ihan nättinä, ja sitten vähän ajan päästä peilistä katsoo takaisin peikko.
Olen pitkä, omasta mielestäni ainakin. 172 cm ja 13 vuotta. Painoani en paljasta. Käydessäni viimeksi terkkarilla, terkkari sanoi, että painoni on vähän liian vähän pituuteeni nähden. Ihmettelin sitä suuresti, sillä olen oikeasti LI-HA-VA. Tahtoisin kapeammat jalat - ei näytä kauniilta, kun on pitkät pullajalat - ja pienemmän vatsan. Oikeastaan ainoa, mihin olen tyytyväinen, on käsivarteni ja ranteeni. Tykkään myös nilkoistani ja huulistani ja silmistäni ja ripsistäni. Okei, menee vähän ohi aiheen. Mutta nuo ovat kaikki sellaisia pikkukohtia, mitä kukaan ei huomaa ensimmäisenä. Kaikki näkevät ensimmäisenä ruman nenäni, rasvaisen ja kuivan ihoni, kamalat tylppäsormeni, pullasääreni... Huoh.

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #134 : Toukokuu 14, 2008, 17:58:52 »
Jos olet vasta kolmetoista, sinulla on todennäköisesti vielä sitä ns. lapsenpyöreyttä, joka katoaa iän myötä.
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #135 : Toukokuu 14, 2008, 23:31:34 »
Vihaan pituuttani. Olen vain 160 cm pitkä ja tunnen itseni lähes kääpiöksi, sillä moni on itseäni paljon pitempi. Käytän yleensä korkokenkiä (joskus jopa 10 cm korot), jotten näyttäisi kovin lyhyeltä. En ylety ylimmille hyllyille joissain mm. kaupassa. Todella turhauttavaa kurkotella, kerran pyysin erästä henkilöä antamaan minulle jäätelöpaketin ylähyllyltä mutta kyseinen henkilö vain käveli pois.

Äitini on minua 5 cm pitempi (kummallista, sillä yleensä tyttäret ovat äitiään pitempiä), harmi että sain pituusgeenejä enemmän (tai tarkemmin sanottuna lyhytkasvuisuuden geenejä) isän puolelta, sillä moni nainen on lyhyt. Äidin puolelta naiset ovat pääosin normaalipituisia (eli 165 cm tai enemmän).

Olen lihonut lähes 10 kiloa aloitettuani depressiolääkkeet (onneksi olen nyt pystynyt laihduttamaan noin 3 kiloa vähentämällä epäterveellista ruokaa ja lisäämällä liikuntaa vaikka yhä käytän niitä pillereitä). Kuitenkin yhä suurin osa vaatteistani (xs tai s koot) mahtuvat yhä päälleni, sillä olen ollut lähinnä alipainoinen. Nyt kuitenkin yritän saada ylimääräisen rasvan vatsasta ja reisistä jotta kaikki vanhat vaatteni mahtuvat päälle. Lisäksi reisissä ja pepussa on inhottavaa selluliitti, se ei kuitenkaan näy ellen istu tai purista ihoani.

Lisäksi pohkeeni ovat aina olleet kovin paksut, mikä on todella kamalan näköistä, sillä nilkkani ovat todella ohuet, samoin ranteet.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Avrila

• Ankeuttaja
« Vastaus #136 : Toukokuu 20, 2008, 16:16:35 »
Unelmavartalo: Suuret rinnat, pieni takamus, pieni lantio yms.

Ihan pakko kommentoida, että mä en taas ikinä haluaisi suuria rintoja. Mulla on kuppikoko B-jotain ja todellakin pienimmät ystäväpiirissäni mutten koe sitä mitenkään mullaonpienettissitiik-asiana vaan oon kyllä tosi tyytyväinen.. ei Pamela Anderson rinnat mitkään kauniit ole.. mutmut en halua haastaa riitaa, toi on sun mielipide.

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #137 : Toukokuu 20, 2008, 20:03:04 »
Minulla ei ole koskaakn ollut mitään ongelmaa hyväksyä vartaloani, mutta naamaani taas inhoan -.- En ymmärrä, miksi suurin osa ihmisistä ruikuttaa rumasta vartalosta ja on kuitenkin kohtuullisen tyytyväisiä kasvoihinsa, kun minulla on aivan toisin päin.

Olen noin 160cm pitkä ja painan suunnilleen 45kg, olen omasta mielestäni ihan sopivan pituinen ja painoinen. Pitkät naiset ovat usein melko kirahvimaisia, lyhyemmät ovat yleensä kauniimpia/söpömpiä. Painooni olen myös tyytyväinen, mutta haluaisin laihemmat käsivarret, sillä jostain syystä minulla on aika lötköt kädet. Pienestä pömppiksestä haluaisin myös eroon.
En ymmärrä, mitä kaunista suurissa rinnoissa on. Omat rintani ovat koko 70A, enkä haluaisi niistä yhtään isompia. Oikeastaan rinnat ovat yleensä ottaen yksi rumimpia osia naisen vartalossa.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa Zirendaril

• Vuotiksen Virallinen Vompatti
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Velho
  • Murpatti
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #138 : Toukokuu 20, 2008, 20:34:35 »
Liikaa rasvaa, lihaksia kyllä muuten ja voimaa imo ihan kohtalaisesti (salilla käyn 3xviikossa),
Hmm, jos olet 15-vuotias poika ja 170 senttiä, luulisi, ettei sinun kannattaisi kamalasti salilla käydä. Odota, kun pituuskasvu pysähtyy, ja mene vasta sitten nostamaan penkistä, jos se 2000 kiloa on pakko nousta. ;) Punetus saattaa vähentää nimittäin pituuskasvua aika rajustikin. Pituuskasvun myötä rasvaakin irtoaa. Yksi kaverini laihtui 15 kiloa vuodessa kun kasvoi pituutta. :P

scorpy

• Ankeuttaja
« Vastaus #139 : Toukokuu 21, 2008, 15:32:28 »
Minulla on vähän ristiriitaiset tunteet vartaloani kohtaan. Pidän itseäni suhtkoht kauniina, mutta en pidä pituudestani. Olen 15v ja vain "vaivaiset" 163 cm ja sitäkös ihmettelen suuresti, sillä äitini on yli 170 cm ja isäni yli 180 cm. Vielä pari vuotta sitten minulle sanottiin, että kasvan ainakin äitini pituiseksi, mutta näköjään niin ei sitten tapahdukaan. Nyt olen jo kuitenkin vähän sopeutunut ajatukseen, että jään tämän mittaiseksi. Enhän minä nyt sentään mikään hukkapätkä ole, ja lyhyempiäkin toki on paljon.

Painan 59 kg, eli olen ihan sopivan painoinen pituuteeni nähden. Silti haluaisin vähän vyötäröäni pienemmäksi ja pienen pömppiksen pois. Olin vielä n. 3 vuotta sitten reilusti alipainoinen, mutta sen jälkeen lopetin urheilun melkein kokonaan. Nyt olen kuitenkin alkanut taas liikkua, ja se näkyi heti, painoni putosi melkein 5kg ensimmäisellä kunnon liikuntaviikolla.

Inhoan sitä, jos todellakin laihat ihmiset sanovat itseään lihavaksi, tai valittavat kuinka he ovat lihoneet aivan kauheasti ja pitäisi taas alkaa laihduttaa. Ehkä se on jopa vähän kateellisuutta, kun en kestä sellaista kuunnella. Inhottaa vaan sellainen, jos minä sanon ''olen lihonut todella paljon parin viime vuoden aikana kun en ole liikkunut oikeen'' niin sitten alipainoinen kaveri alkaa myös valittaa painostaan ja kuinka hän on niin ruma ja lihava. Minä en ikinä sano kenellekään kaverilleni olevani lihava, vaikka se on monta kertaa mielessäni käynyt. Olen sopusuhtainen, en lihava enkä laiha.

Carablea

• Ankeuttaja
« Vastaus #140 : Toukokuu 26, 2008, 22:26:18 »
Näyttää pahasti siltä etteivät useimmat ole tyytyväisiä vartaloonsa. Miksi ihmeessä? Älkääkä antako tekosyitä kuten mainokset ja naistenlehtien kansikuvat, koska jokaisella pitäisi olla omat aivot. Tiedän että jotkut teistä saattavat ajatella "mitä tiimalasivartalo tietää siitä", mutta tiedän minä. Kärsin dysmorfofobiasta, eri sairaalloisesta ulkonäkökriisistä jossa elämä alkaa pyörimään ulkonäköongelmien ympärillä, vuosia. Enkä pitänyt vartalostani, koska se ei ollut Barbien mitoissa. Nyt taas rakastan sitä! Hassua että vartalotyyppi voi muuttua, ja että painonvahtimisen lopettaminen kaunistaa. Ei pari läskimakkaraa, pienet rinnat jenkkakahvat tai pikku pömppis ole edes pahasta. Monille sopii pienet rinnat tai pikku pömppis. Ne näyttävät söpöiltä! Ja pliis, uskokaa mua, olen opiskellut ulkonäköä ihan koulussa. Miettikää esim. Shirley Mansonia: pienet rinnat ja silti upea vartalo! L-koodin Shanellä sama juttu. J-Lo on tehnyt päärynävartalosta hitin. Ja katsokaa huviksenne hieman vanhempia elokuvia, menneiltä vuosikymmeniltä. Marilyn Monroella oli läskimakkaroita, mutta kuka niihin muka kiinnitti huomiota?

Poissa Yono

• Tangokuningatar
  • Vuotislainen
« Vastaus #141 : Toukokuu 28, 2008, 18:49:28 »
Näyttää pahasti siltä etteivät useimmat ole tyytyväisiä vartaloonsa. Miksi ihmeessä? Älkääkä antako tekosyitä kuten mainokset ja naistenlehtien kansikuvat, koska jokaisella pitäisi olla omat aivot.
Tulin vähän aikaa sitten ajatelleeksi ihan samaa asiaa. Mietin, että miksi ihmeessä minä meikkaan joka aamu, vaikken edes halua näyttää maskaramainoksen mallilta. Suurin osa kavereistani ei meikkaa, miksi sitten minä teen niin? Luulen, että on vain helpompi ajatella olevansa pikkasen ruma ja matkalla "kauneuteen" kuin myöntää jotain niinkin radikaalia, että on tarpeeksi hyvä sellaisenaan. Se vaatii nimittäin pokkaa ja itseluottamusta. On yksinkertaisempaa tyytyä omaan tilanteeseen ja huokaista joka kerta, kun kulkee peilin ohi, kuin tutustua itseensä vähän tarkemmin ja todeta, että "teen tätä vain itseni vuoksi" on täyttä potaskaa. Jos lähipiiri ei vaadi laihduttamaan viittä kiloa, miksi ihmeessä vaatisi sitä itse? Oman itsensä väheksyminen tuntuu kuuluvan ihmisen/suomalaisen luonteeseen. Ei sanota, että mä tykkään itsestäni just tällasena.

saraji

• Ankeuttaja
« Vastaus #142 : Toukokuu 28, 2008, 19:18:48 »
Huoh. Anteeksi, mutta suoraansanottuna minulla menee hermot kaikenmaailman jankutukseen siitä miten on muka niin hemmetin paisti. Älkää valittako ja olkaa onnellisia omaan vartaloonne, tai jos ette ole, niin tehkää asialle jotakin, treenatkaa sellainen kroppa kuin haluaisitte tai muuta ! Koska on oikeastikin vaarallisesti lihavia ihmisiä milloin heillä ei ehkä ole mahdollisuutta itse vaikuttaa asiaan.

Minä olen ainakin tyytyväinen kroppaani, olen noin 170 cm, painan suurinpiirtein 50 kiloa ja olen muutenkin mielestäni ihan kaunis. Ainut asia missä en itsessäni pidä, on säälittävän ohuet ranteeni, jotka saavat minut näyttämään anorektikolta -.-'

Mutta mikäs tässä, ollaan sen näköisiä kun ollaan.

Carablea

• Ankeuttaja
« Vastaus #143 : Kesäkuu 02, 2008, 00:11:58 »
Heh, mullaki on typerän laihat ranteet. Hi-Five!!

Ja oot oikeessa Yono tuosta suomalaisen perusluonteesta. Jos sattuu joku tykkäämään ulkonäöstään sitä sitten pidetään narsismina.
Mutta meikkaamisesta olen eri mieltä. Meikkaus on taidetta, kasvot tyhjä paperi mutta mielenkiintoisemmat. Rakastan meikata, muttei minulla ole mitään pakkoa siihen. Lähden ulos ilman meikkiä jos en jaksa meikata, joskus jopa baariin. Ja meikkaan vaikka olisin illan kotona. Tässä vaiheessa kun on baaristellut puolitoista vuotta on tullut siihen tulokseen että ei se ole niin ihanaa että miehet iskevät ja vonkaavat. Mulla on upea mies joka rakastaa minua myös persoonana ja älynkin takia, enkä tarvitse muita kuin hänet pönkittämään itsetuntoani. Vaikka täytyyhän se myöntää että on se ihan piristävää jos helvetin komea jätkä tulee iskemään.

BTW, Scorpy, oon mäkin 163 cm. Ja tyytyväinen siihen. Onpahan mieheni kymmen senttiä pidempi eikä mun mittainen. Eikä 163 cm ole lyhyt vaan noin keskimittainen. Mulla on monta mua lyhyempää kaveria.

Irene

• Ankeuttaja
« Vastaus #144 : Kesäkuu 09, 2008, 00:10:27 »
Valehtelisin, jos väittäisin olevani 100 tyytyväinen vartalooni, enkä uskokkaan että sitä lausetta tullaan ikinä kuulemaan minun suustani. Jos saisin valita olisi vartaloni nätin lihaksikas, ei liian kuitenkaan ja melko ruskettunut. Voisin myös olla hieman pidempi, vaikka toisaalta lyhyet ovat söpöjä tai ainakin yleensä (itse olen 157,5 mutta en kovin söpö). Hieman pidemmät sormet olisivat myös kiva juttu.
Väittäisin, että nykyään esimerkiksi mediassa ihannoidaan liikaa tikkulaihoija naisia, ja se antaa huonoa kuvaa muille. Itsekkin myönnän joskus halunneeni olla huippu laiha ja kaikkea, mutta sitten tajusin että se ei ole terveellistä eikä kyllä minun mielestäni edes kaunista.
Voisin tähän luetella 5 liian laihaa julkkista ja viisi sopivaa.
Ensiksi laihat:
- Nicole Kidman
- Nicole Richie
- Sienna Miller
- Olsenin siskokset
- Lindsay Lohan

Hyvä vartaloiset:
- Jennifer Lopez
- Eva Mendes
- Beyoncé Knowless
- Shakira
- America Ferrera

Molempiin "tyylisuuntiin" löytyy paljon lisää hyviä esimerkkejä, mutta nämä tulivat ensimmäiseksi mieleen.

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #145 : Kesäkuu 09, 2008, 13:31:21 »
.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2016, 14:28:57 kirjoittanut Hassu »
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Carablea

• Ankeuttaja
« Vastaus #146 : Kesäkuu 09, 2008, 14:59:04 »
Tiedän että topicin nimi on Unelmavartalot, mutten tiedä miksi "liian laihoja" vartaloita saa haukkua, kun "liian lihavia" ei kuitenkaan saa. Eivätkä kaikki hoikat ihmiset ole edes anorektikkoja, jotkut ovat sitä luonnostaan. Olen melko varma että Nicole Kidman kuuluu noihin ihmisiin. Ei pelkästään laihuuden yleinen oletettu ihannointi anna oikeutta haukkua laihoja. Olisko sinusta kiva jos joku täällä alkaisi mollaamaan sun vartaloa liian lihavaksi? Angelina Joliesta olen myös varma että tämä on luonnostaan laiha - sillä on kuitenkin luomurinnat, eikä laihduttamisella saa noin isoja rintoja. Tottakai on niitäkin jotka näyttävät sairailta laihuutensa takia, mutta on myös niitä jotka ovat sairaalloisen lihavia.. mikset listannut liian lihavia julkkiksia?

Blueshit

• Ankeuttaja
« Vastaus #147 : Kesäkuu 14, 2008, 01:40:38 »
Voi että, neljännes jotka sanovat olevansa tyytyävisiö vartaloonsa valehtelevat. Kuulun siihen suureen enemmistöön joka ei ole tyytyväinen omaan vartaloonsa.

Vatsalihakseni ovat hyvässä kunnossa, mutta silti - läskiä on päällä juuri sen verran ja vähän liikaa että lihakset evät näy. Piippi testissä 215 vatsaa, mikä on selkeästi kärkikastia.

Käsivarsiini ja selkääni olen tyytväinen sekä naamaani - olen monesti kuullu kehuja söpöydestäni ym.
Ihme kyllä miespuolisena henkilönä olen myös tyytyväinen takapuoleeni, en tiedä mistä johtuu mutta jotenkin pidän siitä että se ei ole iso eikä pieni, vaan sopusuhtaisen pyöreä.

Monesti kaverit pyytävät pelaamaan jotain beach volleyta tai muuten vaan rannalle, mutta en kehtaa mennä sillä häpeän vatsaani ja rintalihaksiani, jotka tosin eivät ole mitkään läskin täyttämät vaan ihan latteat. Toisin kuin kaikki kaverini minä olen hieman pyöreä.

Ainiin ja juu, 178 pituutta ja painoa n. 70kg. Vatsanympärys 60-70cm.

Poissa Thyone

• Tylypahkan oikea ottelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: RainWolf2
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #148 : Kesäkuu 14, 2008, 12:58:35 »
En ole tyytyväinen vartalooni. Minulla on liian isot rinnat ja koen olevani liian lihava, vaikka painoindeksi sanoo että olen normaalipainoinen (BMI 22). En vain näytä siltä. Haluaisin laihtua ainakin 10 kg, mutta minulla ei ole siihen tarpeeksi tahdonvoimaa. Olen liian pitkä ja minulla on liian suuret jalat, jotka ovat aina tiellä. Käsistäni pidän.
practice random acts of kindness

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #149 : Kesäkuu 14, 2008, 13:03:15 »
Lainaus käyttäjältä: Irene
Ensiksi laihat:
- Nicole Kidman
- Nicole Richie
- Sienna Miller
- Olsenin siskokset
- Lindsay Lohan

Hyvä vartaloiset:
- Jennifer Lopez
- Eva Mendes
- Beyoncé Knowles
- Shakira
- America Ferrera
Ihan pakko kommentoida! Noita "hyviä" esimerkkejä valittiin vissiin suurten rintojen perusteella? Ne eivät vielä luo ihannevartaloa tai tarkoita henkilön olevan normaalipainoinen. Ja noista laihoista, myönnän, että monet Hollywood-näyttelijättäret ja mallit saattavat olla alipainoisia, mutta joillain on syntymälahjana HOIKKA vartalo.

Yksi pointti vielä: Kuka on oikea ihminen sanomaan, millainen ruumiinrakenne on kaunista? Kyllä, tiedän median kauneusihanteet, ne epärealistiset ja vielä ne realistisemmatkin "Näin olet terve"-mallit. Toinen pitää laihasta, toista ei haittaa pieni pulleus. Se on fakta, ettei ihmisellä luonnostaan aina ole sitä sopivaa terveen ihmisen vartaloa, ja joku on luonnostaan pulleampi tai laihempi kuin toinen. Minulla on ystävä, joka tosiaankin on hirvittävän hoikissa mitoissa. Hän ei sinänsä harrasta mitään liikuntaa, vaikka onkin aktiivinen liikkuja. Hän syö PALJON, paljon enemmän kuin minä - mutta samanlaisia "laiheliineja" on koko suku täynnä. Ymmärtääkseni hänestä on melko loukkaavaa, kun joku tulee huomauttelemaan olemattomista muodoista "tuollaisilla anorektikoilla."

Itse olen suht tyytyväinen omaan vartalooni, pituutta juuri sopivasti 162cm, ei liian vähän, muttei niin paljon, että näyttäisin kirahvilta Demonian koroissa. Vyötärönympärys pyörii siinä 60-65 sentin välimaastossa ja painoani en ole vähään aikaan punninnut, mutta kouluterveydenhoitajan mukaan olen lähes normaalipainoinen ja päässyt iän myötä pois luonnollisesta alipainosta, joka joskus aivan lapsena roikkui "rajalla." Tietysti voisin valittaa ja itkeä, kun minulla olisi ah-niin-ihana tiimalasimalli mikäli lantion ja takapuolen turha massa kohdistuisikin rintoihin, mutta sellaisesta murheesta en hyödy mitään. Joskus tulee ongelmia vaatteita etsiessä, kun korsetit on netissä mitoiteltu hieman suurivyötäröisemmille tai unelmamekkoni vaatisi 15 sentin kavennuksen S-koossakin. En silti haluaisi lihoa, mutten harrasta liikuntaa tai välttele karkkeja siksi, että pysyisin näissä mitoissa :)

Kasvoistanikin pidän, vaikka sivuprofiili on inhottavan hiirimäinen, kun alaleuka on niin takana ;__; Tietysti aina voisi pikkuseikkoja muuttaa, kuten vaikkapa liian ison nenän, varmasti olisin iloinen haltiakorvista ja vampyyrihampaistakin. Sekä luonnostaan todella vaalea iho *-* Minä kun rusketun, vaikka vaalea olenkin, kovin, kovin helposti, ja kesällä on kauhea työ pitää iho kalpeahkona.