Kirjoittaja Aihe: Mikä sai Lilyn menemään naimisiin Jamesin kanssa?  (Luettu 31419 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Hagrid

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Mikä sai Lilyn menemään naimisiin Jamesin kanssa?
« : Tammikuu 27, 2004, 21:29:26 »
James oli röyhkeä koulukiusaaja! Mutta mikä sai kiltin Lilyn menemään naimisiin tämän kanssa? Se varmaan askarruttaa monia ja olisi kiva tietää muiden näkökulmia asiasta:)
"Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä."

Madara

• Ankeuttaja
« Vastaus #1 : Tammikuu 27, 2004, 22:00:10 »
Kuten Lupin sanoi, ihmiset muuttuvat vuosien aikana ja mitä Lilystä on kuultu niin ei hän vaikuta kovin pitkävihaiselta henkilöltä. Äkkipikaiselta, ennemminkin. James varmaan vain muutti käyttäytymisensä lähes täydellisesti ja muuttui ah-niin-kohteliaaksi-yksinäiseksi nuoreksi. Pyysi Lilyä joskus treffeille, Lily päätti antaa melko muuttuneelle pojalle mahdollisuuden ja tada.

Toivo

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Tammikuu 27, 2004, 22:29:34 »
Pitää ottaa huomioon, että Rowling kovin kitsaasti jakaa tietoa Harryn vanhemmista. Viidenteen kirjaan mennessä informaatio oli todella vähäistä, mutta olen varma ettei se jää tähän. Olen varma, että uusia juttuja paljastuu viimeisten kirjojen myötä vielä runsaasti. Toivottavasti ne ovat yhtä yllättäviä ja kuitenkin yhtä todellisia.

Mitä vanhemmaksi Harry tulee, sitä realistisemmin hän alkaa nähdä vanhempansa. Tämä on mielenkiintoinen sivujuonne Harryn aikuiseksi muuttumisessa. Nyt kun Harry vielä ymmärtäisi, että hänen vanhempansa ovat vain ihmisiä, eivät mitään täydellisiä sankareita. Ehkä silloin Harry lakkaisi yrittämästä itsekin liikaa.

Se, että James kiusasi Kalkarosta ei välttämättä edes kerro pojan luonteesta mitään. Kyseesä oli kuitenkin vain hyvin lyhyt kurkistus toisen ihmisen muistoihin. Yhä edelleen on mysteeri, miten James käyttäytyi muulloin. Ehkä hän oli idiootti, mutta kaikki ihmiset ovat idiootteja teineinä, siitä olen varma. Toiset käyttäytyvät röyhkeästi, tai ovat jopa koulukiusaajia. Jos he siitä oppivat jotain ja kasvavat henkisesti, niin silloin he myös ymmärtävät käytöksensä erheellisyyden. Silloin on suuri mahdollisuus, että muuttuu paremmaksi ihmiseksi. Varsinkin, jos saa siihen apua vaikka viehättävältä nuorelta naiselta.

Naimisiin mennään yleensä rakkaudesta. Sitä ei hirveästi pysty kontrolloimaan. Joskus rakastuu aivan väärältä vaikuttavaan ihmiseen, tai sellaiseen, kenestä ei voisi edes kuvitella pitävänsä. Kummallista se on. Emmekä me kyllä vielä tiedä oikeastaan mitään Lilystä. Tuskin tämä mikään täydellinen kiltti tyttö oli. Se olisi minulle ainakin suuri pettymys.

Snivellus

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Tammikuu 28, 2004, 08:18:07 »
Tämähän tulee esille kirjasta todella hyvin.

-"How come she married him"? Harry asked miserably. "She hated him!"
-"Nah, she didnt" Said Sirius. She started going out with him in seventh year" Said Lupin.
-"Once James had deflated his head a bit" Said Sirius
-"And stopped hexing people just for the fun of it" Said Lupin
-"Even Snape"? Said Harry.
..........Blablabla:)
-"And my mum was OK with that"?
-"She didnt know too much about it, to teel the truth" Said Sirius.

Siis Lily rakasti kyllä Jamesia, jo silloin alussa, tai ainakin piti hänestä. Hän vain ei pitänyt siitä mitä James teki Severukselle, ja kun James paransi tapansa, ainakin vähän;) Ei se enää Lilya haitannut.

Aredhel

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Tammikuu 28, 2004, 15:23:22 »
No, niinhän sanotaan, että rakkaus tekee sokeaksi. Ja toisaalta, jos minä nyt vaikka olisin johonkuhun oikeasti rakastunut, en välittäisi, vaikka hän kiusaisikin hekilöä, joka on vähän epämiellyttävä. Asiaa ehkä muuttaisi se, että tämä henkilö olisi joskus parasta ystävää halveksunut, mutta tässä tapauksessa ei tainnut ihan niin olla. Vaikka Lily ehkä säälikin Snapua, niin tuskinpa hän tästä tykkäsi. Tai ehkä pitikin, ei sitä koskaan tiedä ;).

Ja niin, niin kuin Toivo jo sanoikin, Row ei turhia lavertele Lilystä ja Jamesista, tai heidän rakkauselämästään. Mutta eiköhän sekin nyt selviä jossain vaiheessa.

Lizlego

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Tammikuu 28, 2004, 15:40:29 »
Minusta Lily vaikutti itse samanlaiselta kuin James, siis itsevarmalta, rohkealta ja äänekkäältä. Minusta tuntuu, että Lily ja James sopivat toisilleen nyrkki silmään. *haha* He olivat selvästi jo viidennellä ihastuneita toisiinsa eikä Lilyä todellisuudessa ilmeisesti pahemmin haitannut se, että James kiusasi Snapua ja vielä kahdella yhtä vastaan, Siriushan oli mukana.

Kitekat

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Tammikuu 28, 2004, 19:15:51 »
Ne olivat olleet jo vuosia rakastaneet toisiaan. He eivät vain osanneet näyttää sitä oikein. James halusi herättää Lilyn huomion jotenkin ja se tapa ei vain ollut kovinkaan hyvä. Toisten kiroaminen siis. Siinä riidassa kyllä huomasi sen. James katsoi vähän ennen sitä tappelua kaipaavastai rantaa kohti missä LIly oli tyttöjen joukossa. Ja jos LIly ei olisi välittänyt se ei olisi koskaan tullutkaan sinne väliin. Lily ei tunnustunut siis ja James vaan mokasi itsellään tavoilla joilla yritti saada huomiota. Jameshan lopetti heti kun LIly meni hänen kanssaan ulos. No melkein mutta kuka nyt jättäisi puolustamatta kun joku Snape jatkaa vielä samaa rataa kiroamisten suhteen.

Odotan kyllä innolla lisätietoa Harryn vanhemmista. Olen varma että aiheeseen tullaan palaamaan vielä tulevissa kirjoissa ja reilusti. Viimeistään viimeisessä.

Bloody Aeliah

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Helmikuu 01, 2004, 18:37:24 »
Vaikka James koulukiusaaja olikin, niin luulen että osan hän teki niin näkyvästi vain kiinnittääkseen Lilyn huomion. Sitten kun pari alkoi käymään treffeillä niin James alkoi vain peitellä/vähentää sitä, koska Lily ei tykännyt siitä. Ja molemmat tosiaankin vaikuttavat yhtä räväkkäluonteisilta.

Siteeratakseni jotain tyyppiä jostain kirjasta [muisti pelaa jälleen kerran]: "Jokaisella maailman pissapäällä on joku nainen joka rakastaa häntä." Eli aina sitä saattaa rakastua vaikka minkälaiseen tyyppiin, tunnetustihan rakkaus tekee sokeaksi.

Anonymous

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Helmikuu 02, 2004, 20:56:10 »
Rakkaus, luulisin.
Rakkaus tekee hieman sokeaksi.
Paitsi tuskin kukaan on ollut sokea.
James oli luultavasti paljon muutakin kuin  koulukiusaaja. Ainakin hän oli pidetty henkilö, paljon kavereita, hyvät numerot... Ja kun kiusaus kohdistuu yhteen henkilöön, sillä luultavasti on suuremmat syyt.

Saor

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Helmikuu 02, 2004, 21:15:11 »
Luultavasti minun entisestä kiusaajastani voisi sanoa aivan samalla tavalla kuin Jamesista. Hyvä koulussa, suosittu, paljon kavereita. Entä sitten? Kiusasi hän minua kuitenkin, syykään ei luultavasti ollut mitenkään kummoinen. ...Odotan siis mielenkiinnolla, mitä voisivat olla nämä suuremmat syyt. Ei se, että joku sattuu olemaan vähän ruma ja nenä kirjassa kulkeva, ole mikään syy kiusata.

Aiheeseen palatakseni, heh. Luultavasti James oli kyllä enimmäkseen varsin hurmaava nuori mies. (Paitsi niiden (meidän) mielestä, jotka sattuvat inhoamaan tuollaisia suosittuja nättipoikia.) Ja kuten sanottua, rakkaus on sokea.

Hmm, Saor, selkeyden mestari.

lumitähtönen

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Maaliskuu 15, 2004, 20:41:14 »
Eikös se olekkin tunnettu tosiasia, että tytöt retkahtavat renttuihin?;) No ei... oikeasti olen sitä mieltä, että tuo kohtaus, minkä luimme oli vain yksi pieni osa heidän elämästä. Se ei todellakaan anna kokonaiskuvaa, vaan rajallisen tiedon murusen.

Tuittu

• Ankeuttaja
« Vastaus #11 : Maaliskuu 23, 2004, 09:51:43 »
Kyllä se on se rakkaus, mikä ihmiset toistensa kanssa naimisiin laittaa. Nim. 7 kk sitten vihitty.

Mutta joo, emmehän me tiedä Jamesin ja Lilyn kouluajoista kuin muutamia välähdyksiä, ehkäpä James kiusasi Kalkarosta vain muutamia kertoja. Toisaalta, Kalkaroksen katkera viha Jamesia kohtaan ei tue tuota asiaa.

Ihmiset muuttuvat, 15-vuotiaana ollaan aika ääliöitä välillä (anteeksi kaikki fiksut 15 veet), ainakin itse olin.

Toisaalta, James saattoi olla pohjimmiltaan arka ja epävarma ja halusi epäilyttävillä keinoilla (tarkoittaa kiusaamisella, "esittämisellä") saada ystäviensä hyväksynnän.

Lilta

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Maaliskuu 23, 2004, 15:43:58 »
Minusta tuo pieni pätkä Kalkaroksen muistoista ei kerro Jamesista juuri mitään. Ja tuohan on juuri se Kalkaroksen pahin muisto, jonka hän halusi Harryltä kätkeä. En usko, että James on ollut todellakaan niin kamala, kuin kirjassa annettiin ymmärtää. Se on vain yksittäistapaus.

Totta on kyllä, että James varmaan useamminkin 'kiusasi' Severusta, mutta uskon sen olleen ennemminkin sellaista naljailua, mitä Harry ja Malfoynkin välillä on. Sitäpaitsi, tuskin Kalkaroskaan tähän syytön oli. Hän ei varmastikaan ollut pelkkä uhri vaan kiusanteko oli molemminpuoleista.

Minulle tuli mieleen heti yksi vahva syy, miksi James niin vihasi ja kiusasi Kalkarosta. Kuten siinä luvussa kävikin ilmi, Kalkaros ei halunnut kuraverisen apua, siispä hän varmasti vihasi kuraverisiä, eli näin ollen myös Lilyä. Ja Jameshän oli todella ihastunut Lilyyn. Varmasti myös Lily Jamesiin, mutta myös sääli Severusta.

Niinkuin moni jo sanoikin, on ihan luonnollista, että vanhetessaan viisastuu. Kun teinihölmöilyt jäivät taakse, Lily sai Jamesista varmasti ihanan poikaystävän ja myöhemmin aviomiehen :)

Poissa Nienna

• Kofeiiniriippuvainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Maaliskuu 23, 2004, 18:14:26 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuittu"
Toisaalta, James saattoi olla pohjimmiltaan arka ja epävarma ja halusi epäilyttävillä keinoilla (tarkoittaa kiusaamisella, "esittämisellä") saada ystäviensä hyväksynnän.

Epävarma hän ehkä olikin ja yritti peittää sen olemalla kovaääninen ja ylimielinen, mutta tuskin hän kiusaamisella ystävien hyväksyntää yritti saada. Olihan hänellä hyviä ystäviä, jotka hyväksyivät hänet (Sirius ja Lupin ainakin) ja Matohäntä ja monet muutkin ihailivat häntä suuresti.

Luulen, että James joko yritti kiusaamisella herättää Lilyn huomion tai sitten hänestä oli vain hauskaa kiusata "puollustuskyvyttömiä". (Tunnen valitettavan samanlaisia ihmisiä :P)

Quellefen

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Maaliskuu 23, 2004, 20:16:46 »
Minä sain sellaisen kuvan, että James ja Snape vihasivat toisiaan samaan tapaan kuin Harry ja Malfoy. En suostu uskomaan, että James olisi vain sattumalta kiinnittänyt silmänsä Kalkarokseen vaan, että siihen todella on ollut jokin "syy".    
   Täytyy myös muistaa, että muisto oli Kalkaroksen ja esitti siksi ehkä asiat jyrkemmin kuin ne oikeasti olivatkaan.
   No oli miten oli, James teki kuitenkin väärin, mutta olihan Lily paikalla ja uskon että James toimi vain saadakseen ihastuksensa huomaamaan itsensä...
   Minä en suinkaan ole puolueellinen;)

Sister Of Charity

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Marraskuu 09, 2005, 21:06:03 »
Mä olen samoilla linjoilla kuin moni muukin, eli rakkaus.
Ehkä Lily tosiaan vihasi Jamesta ensin, mutta ehkäpä tajusi lopulta rakastavansa tätä... Viha ja rakkaushan ovat tunnetusti lähellä toisiaan *virn*

Perjaatteessa on myös mahdollista, että Voldemortin pelko sai Lilyn naimisiin Jamesin kanssa...

Minulla on myös ajatus jota en todellakaan itse usko, mutta teoria sekin... Eli jospa Lily ja James (tai toinen) kuulivat/saivat tietää ennustuksesta (Dumbledorelta joka ehkä kertoi luulevansa/tietävänsä ennustuksen koskevan heitä) ja sitä kautta sitten.

Tai sitten, teoria joka miellyttää minua enemmän; Ehkäpä tapahtui jotain odottamatonta jota Rowling ei vain vielä tahdo paljastaa. Jotain joka sai Lilyn tajuamaan...

Ehkäpä saamme tietää joskus tämänkin mysteerin oikean vastauksen :)

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #16 : Marraskuu 25, 2005, 21:39:56 »
Rakkaudestahan se hevonenkin potkii.
Ja rentut.
Uskon, että Lily rakasti Jamesia syvästi ja vaikka James olikin hulttio ja koulukiusaaja, näki Lily pintaa syvemmälle.
Kuten tuolla aiemminkin sanottiin, saattaahan vielä paljastua jotain, jota Rowling ei ole vielä paljastanut.
Pakko on paras muusa.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #17 : Joulukuu 03, 2005, 14:41:32 »
Itse olen tätä miettinyt aina silloin tällöin ja mihinkään järkevään lopputulokseen en ole tullut. Ehkä James muuttui ja Lily huomasi tämän, mikä sai hänet seurustelemaan ja lopulta myöhemmin menemään naimisiin Jamesin kanssa. Tai sitten Lily rakastui Jamesiin muuten vain, (vaikka James olikin kiusaaja ynnä muuta) mikä sai heidät menemään myöhemmin naimisiin. Mistä sitä koskaan tietää? Ehkä Rowling sen paljastaa sen joskus meille. Tai sitten ei.
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Angieh

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Joulukuu 04, 2005, 01:37:46 »
Luettuani tuon ensimmäisen viestin ajattelin vastata yksinkertaisesti että "rakkaus",mutta ehkä pitäisi kirjoittaa pidempi viesti.

Mutta siis,kyllä minäkin tällä hetkellä ajattelen monesta pojasta että he ovat röyhkeitä,töykeitä ja ärsyttivä.Mielipiteeni saattaa kuitenkin olla hyvinkin eri vaikkapa muutaman vuoden päästä.Ihmiset muuttuvat,samoin tunteet.

Minä ainakin uskon siihen,että Lily oli ihastunut Jamesiin jo pidemmän aikaa,mutta häntä kuitenkin ärsytti Jamesin joissain tilanteissa "ylimielinen" käytös.

Chandra

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Joulukuu 05, 2005, 16:55:37 »
(Sister of charity, Lily ja James menivät naimisiin pian koulun loputtua. Tuskin he olisivat lyöttäytyneet yhteen vasta kuultuaan ennustuksesta, mikä siis tapahtui reilusti häiden jälkeen.)

Sitä vain ei voi päättää ketä rakastaa. Uskonpa, etteivät hekään vain voineet sille mitään.
En ala sen enempiä selostaa, sillä mielipiteeni heistä on mainittu täällä jo moneen otteeseen. En viitsi toistaa samoja asioita mitä on täällä jo mainittu. (Miksipä siis kommentoin? Ei hajuakaan...)

Stargazer

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Maaliskuu 24, 2006, 18:09:08 »
James varmaan tajusi kuudentena vuonnaan, ettei hänellä ole mitään mahdollisuuksia Lilyyn, jos hän jatkaa luihuisten kiroamista yms.Hän muuti käyttäytymistään, ja Lily tajusi, ettei James ole enää niin itserakas, luihuisia kiroava juntti. Luultavasti Lilyä oli ärsyttänyt vain pojan käytös. Sitten hän rakastui Jamesiin, ja, no niin.

Bettiina

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Kesäkuu 12, 2006, 12:45:55 »
Tämä aihe on minua viime aikoina kiinnostanut kovasti, joten tämä topic taitaa nyt nousta. Uuuuu.

Lainaus
Ja sitten Lily, joka tuli muka "pelastamaan". Siellähän mainitaan, että siinä vaiheessa, kun James käänsi Snapun ilmassa (tai vastaavaa) niin Lilynkin huulet kääntyivät ikään kuin häntä olisi hymyilyttänyt. Minusta on ilmiselvää, että Lily tuli ainoastaan paikalle "puolustamaan" Snapua, koska halusi tehdä vaikutuksen Jamesiin, jota niin hirveästi "inhosi" ja "halveksui". Jos hän olisi ollut oikeasti puolustamassa Snapua puhtaasta sydämestään ja ilman takaa-ajatuksia, hän ei olisi ikinä sanonut sitä kommenttiaan Snapun kalsareista.

Tämän löysin Totuus Jamesistä -topicista (kirjoittaja Lizlego), ja mielestäni tämä näkökanta on aika mielenkiintoinen. Sehän osoittaisi, että Lily ei loppujen lopuksi vihannut Jamesiä sydämensä pohjasta vaan juuri se hymy(kö) paljastaa, että hänkin oli hieman ihastunut Jamesiin. (Taas tälläisiä mielenkiintoisia ilmeitä.. :P) Jamesin typerä käytös vaan sitten tavallaan pilasi kaiken, koska eihän Lily valvojaoppilaana yms. voinut tuollaista suvaita. Ja tässä on siis vähän molemminpuolista näyttämisen halua ja tarvetta kiinnittää toisen huomio. Siriushan sanoi OotP:ssä, että James teki aina itsestään ääliön kun Lily oli lähettyvillä. Ja kyllä te tajuatte tuosta viestistä. :)

Mielestäni Kalkaroksen kauheimmalle muistolle onkin ehkä hieman liikaa annettu painoarvoa, sillä muistetaanpa kuka se olikaan se Kuolonsyöjä loppujen lopuksi. Eli Snapehän ei tässä ole mikään viaton uhri kuitenkaan. Mistä me tiedämme, mitä tämän jälkeen tai ennen tapahtuu/oli tapahtunut? Siriuksen mainitsemat Luihuisjengit, kirousten määrä..

Eli siis miten James ja Lily päätyivät yhteen? No James kasvoi hieman ja huomasi vähän mitä on tullut tehtyä ja vähän hillitsi sitä. Liekköhän sillä faktalla, että James pelasti Kalkaroksen (todennäköisesti) heidän kuudentena vuonnaan omista tarkoitusperistään huolimatta, mitään merkitystä Lilyn silmissä.. Ja jotain on varmasti tapahtunut kuudennella (jotain hyvää todennäköisesti) vuodella, sillä Jamesistä tuli Head Boy, ilman että hän oli ensin valvojaoppilas. Näin jotain on tapahtunut ja koska Lily on Head Girl, heidän on varmaan ollut pakko tutustua toisiinsa ja siitä se on lähtenyt sitten. Lily on huomannut Jamesin hyvät ominaisuudetkin ja ne huonot ovat jääneet taka-alalle. Vuosisadan rakkaustarina. Aaaaw.

Mutta toivottavasti Row palaa tähänkin aiheeseen edes jotenkin viimeisessä kirjassa, sillä koko kelmiaikakaudesta olisi kiva saada lisätietoja (monet varmaan samaa mieltä) ja tämä on yksi sen osa-alue. Mutta näin minun mielestäni.

Gredori

• Ankeuttaja
« Vastaus #22 : Kesäkuu 12, 2006, 15:06:41 »
Lainaus käyttäjältä: "Bettiina"
Mutta toivottavasti Row palaa tähänkin aiheeseen edes jotenkin viimeisessä kirjassa, sillä koko kelmiaikakaudesta olisi kiva saada lisätietoja (monet varmaan samaa mieltä) ja tämä on yksi sen osa-alue. Mutta näin minun mielestäni.

Muistaakseni jossain on sanottu, että seittosessa saadaan tietää jotain tärkeää Lilystä. Ehkä se liittyy tähän aiheeseen. Mutta voin olla väärässä.

Mutta tuo sinun Kalkkaros -kommenti siittä "kauheimmasta muistosta" niin Kalkkaros varmaan sen takia menikin kuolonsyöjiin, koska se halusi "kostaa" Pottereille. Tai sitten hän sai siittä sellaiset Traumat, että halusi kuolonsyöjäksi.

Karhunmarja

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Kesäkuu 19, 2006, 08:14:16 »
Hhmmm... mielenkiintoisia näkökantoja. Tässäpä tulee omani; entä jos Lily näki suoraan Jamesin ja Kalkaroksen riidan lävitse, etteivät he ikimaailmassa pysty sopimaan välejään kuntoon, mutta siitä huolimatta halusi auttaa ahdinkoon joutunutta (tuossa nimenomaisessa kohtauksessa Liekehtivässä pikarissa)? Nimittäin tekemällä niin, Lily sai samalla mahdollisuuden puhua (korjaan; huutaa) Jamesille. Siis heikomman puolustaminen olisi ollut samalla mahdollisuus päästä Jamesin lähelle, puhe-etäisyydelle, sillä minustakin tuntuu vahvasti sillä, että Lily oli siinä vaiheessa jollain tapaa ihastunut Jamesiin.

Että tällaista tänään. :)

Èsmel

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Kesäkuu 20, 2006, 11:20:29 »
Lilyn tunteet Jamesia saattoivat muuttua, ehkä tämä käyttäytyi hieman kasvaessaan eri tavalla, paljon kypsemmin ja Lily saattoi sitten kiinnostua hänestä..

Lainaus käyttäjältä: "Chariela"
He alkoivat seurustelemaan kuutosluokalla ja tykkäsivät toisitaan jo ennemmin.

Eivätkös Lily ja James muuten alkaneet seurustella vasta seitsemäntenä vuonna..?